یکشنبه ۲۰ خردادساعت ۰۱:۰۶Jun 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 6 خرداد 1399 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 1 فروردین 1397 ایثار 29 اسفند 1398 ایثار 31 فروردین 1399 ایثار 31 اردیبهشت 1399 ایثار 31 تیر 1399 ایثار 31 مرداد 1399 ایثار 23 شهریور 1399 ایثار 30 آذر 1399 ایثار 30 دی 1399 ایثار 30 بهمن 1399 ایثار 30 اسفند 1399 ایثار 1 خرداد 1399 ایثار 2 خرداد 1399 ایثار 3 خرداد 1399 ایثار 4 خرداد 1399 ایثار 5 خرداد 1399 ایثار 6 خرداد 1399 ایثار 7 خرداد 1399 ایثار 8 خرداد 1399 ایثار 9 خرداد 1399 ایثار 10 خرداد 1399 ایثار 11 خرداد 1399 ایثار 12 خرداد 1399 ایثار 13 خرداد 1399 ایثار 14 خرداد 1399 ایثار 15 خرداد 1399 ایثار 16 خرداد 1399 ایثار 17 خرداد 1399 ایثار 18 خرداد 1399 ایثار 19 خرداد 1399 ایثار 20 خرداد 1399 ایثار 21 خرداد 1399 ایثار 22 خرداد 1399 ایثار 23 خرداد 1399 ایثار 24 خرداد 1399 ایثار 25 خرداد 1399 ایثار 26 خرداد 1399 ایثار 27 خرداد 1399 ایثار 28 خرداد 1399 ایثار 29 خرداد 1399 ایثار 30 خرداد 1399 ایثار 31 خرداد 1399 
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۰۸:۵۵    
همزمان با هفته مقاومت و سالگرد آزادی خرمشهرباحضور سردار اکبری از مقام شامخ شهدا و رزمندگان جهادکشاورزی استان تجلیل شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۵:۱۱    
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت مرحوم حاج علی امینی نور پدر شهیدان معزز سعید، مجید و اسماعیل امینی نور را تسلیت گفت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۴:۰۶    
کتاب پیچ انگیزه مجموعه ای از خاطرات نیروهای گردان عمار است که در قالب روایتی مستند به قلم احسان احمدی خاوه نوشته شده است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۳:۳۶    
فراخوان برنامه خاطرات بابا باهدف پویش خاطرات جنگ تحمیلی در راستای حفظ ارزش ها،خاطرات جنگ تحمیلی، تکریم رزمندگان شهدا، جانبازان، اُسرای هشت سال دفاع مقدس ویژه کودکان و نوجوانان در فضای مجازی اعلام شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۳:۳۳    
علی روئین تن فیلمنامه زندگی و مبارزات شهید جاویدالاثر ابراهیم هادی را با حمایت بنیاد سینمایی فارابی می نویسد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۲:۰۹    
مسئول ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری از رونمایی 20 عنوان کتاب دفاع مقدس در ایام گرامیداشت سوم خرداد در شهرکرد خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۹:۱۵    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان به همراه جمعی از مسئولین استان با حضور در منزل شهید اسدالله شیخ جابری از شهدای جبهه سلامت استان از خانواده وی تجلیل کردند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۱۴:۰۹    
رییس جمهوری در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم لعیبی جرفی ، فرزند شهید و پدر شهیدان والامقام حمیده، حسن و فاطمه و جانبازان سرافراز مریم و نعیمه جرفی ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۰۹:۰۰    
نخستین کتاب اسناد دفاع مقدس گیلان با همکاری مرکز اسناد بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و معاونت تاریخ و ادبیات این بنیاد در حال چاپ است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۰۷:۳۳    
کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به همراه مسئولان سازمان بسیج طلاب سپاه فتح به مناسبت حماسه سوم خرداد از دو خانواده شهید روحانی در شهر یاسوج سرکشی کردند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۰۷:۳۳    
مسئول نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از تولید و نشر حدود 40 عکس نوشته و اینفوگرافی از شهدای روحانی استان با عنوان راه شهدا به مناسبت ماه مبارک رمضان و سالروز ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۰۷:۳۰    
شهید دکتر قربانعلی جلیل پزشک متعهد کهگیلویه و بویراحمدی بود که در زندگی کوتاه و سراسر با عزت خود همواره زندگی را وقف انقلاب و نظام کرد و در تاریخ 6 خرداد 73 به خیل یاران شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۹:۲۲    
بخشدار کهریزک با اشاره به ضرورت تکریم خانواده شهدا و ایثارگران گفت: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران باید بی منت باشد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۷:۴۹    
محمد فیروزی، جانباز 70 درصد دماوندی، پس از سالها تحمل رنج و مجروحیت به فیض شهادت نائل و به یاران شهیدش ملحق شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۴:۴۲    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان عنوان کرد: خانواده های معظم شهدا در هشت سال دفاع مقدس حماسه آفرینی کردند و امروز هم مانند همان سال ها در تمامی عرصه های جهاد و ایثارگری حضوری فعال و ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۴:۳۳    
رئیس بنیاد کلاله اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت انقلاب را در برابر تمامی دشمنان ایران اسلامی بیمه می کند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۴:۲۷    
مدیرکل بنیاد استان مرکزی تصریح کرد: شهدا، شفیع ما در روز قیامت هستند لذا هر کاری که برای شهدا انجام دهیم در مقابل جانفشانی و از خود گذشتگی آنان ناچپز است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۴:۱۸    
جلسه شورای اداری بنیاد فریدونکنار با هدف پیگیری مصوبات و بررسی مسائل اداری و تسریع روند خدمت به ایثارگران برگزار گردید.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۴:۰۹    
در ملاقات عمومی با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، مشکلات 21 خانواده شهدا و ایثارگران بررسی شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۴:۰۶    
معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار در دیدار با دو تن از جانبازان و رزمندگاه هشت سال جنگ تحمیلی بیان داشت: رزمندگان و جانبازان مایه مباهات و فخر انقلاب اسلامی هستند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۴:۰۶    
امام جمعه کلیبر گفت: حفظ آرمان های شهدای والامقام و تکریم خانواده های معظم شهدا همواره موجب دلگرمی مسئولان در انجام وظایف محوله و دعای خیر شما پشتوانه محکمی برای خدمات رسانی مسئولان به مردم ایران ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۴:۰۶    
رئیس بنیاد کلیبر با تبریک عید فطر و سالروز آزادسازی خرمشهر ادامه داد: آنچه امروز برای ما به یادگار مانده ارزش ها و دستاوردهای دوران دفاع مقدس است که دفاع از این دستاوردها و انتقال آن ها به نسل جدید ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۴:۰۳    
مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران آذربایجان شرقی با حضور در میز خدمت بنیاد با بیش از 35 خانواده شاهد و ایثارگر دیدار و به مشکلات آنان رسیدگی کرد
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۳:۵۱    
به مناسبت سوم خرداد گلزلر شهدای شهرستان نیمروز غبارروبی و عطرافشانی شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۳:۴۸    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: خدمت به ایثارگران بزرگترین نعمت است و قدر شناسی از ایثارگران بعنوان یک فرهنگ باید در جامعه فراگیر و تجلی پیدا کند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۳:۴۵    
معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد گلستان عنوان کرد: مقام و جایگاه واقعی شهدا و ایثارگران نزد خداوند است و ما هر چه تلاش کنیم نمی توانیم متناسب با این جایگاه به ایشان خدمت رسانی کنیم.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۳:۳۹    
به گزارش ایثار گیلان و به نقل از خبرگزاری ایسنا،مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان از تجلیل از 36 ایثارگر در کنگره ملی تجلیل از ایثارگران و فاتحان خرمشهر خبر داد و اضافه کرد ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۳:۳۹    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان صبح امروز مطابق همه روزهای سه شنبه،با حضور در مرکز ارتباطات و مرجعات بنیاد، با ایثارگران استان دیدار و به بررسی مشکلات آنان پرداخت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۳:۲۷    
رئیس بنیاد محلات در مراسم گرامیداشت حماسه سوم خرداد گفت: خرمشهر مظهر ایستادگی ، مقاومت و تاریخ ساز ایران نوین است که با خون پاک سرداران شهید خود به ثمر رسیده است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۳:۲۷    
سومین جلسه شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گلوگاه با محور بررسی شاخص های ارزیابی برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۳:۲۴    
رئیس بنیاد محلات در دیدار با خانواده گرانقدر شهید محمود محمدی گفت : سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر نماد مقاومت ، ایثار و شجاعت ملت ایران است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۳:۲۴    
بمناسبت سالروز فتح خرمشهر در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مسئولان شهرستان بیله سوار از خانواده های شهدا و جانبازان دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۳:۱۵    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عجب شیر از اجرای طرح پایش سلامت خانواده های شهدا و جانبازان به تعداد 20 خانواده در این شهرستان در ماه رمضان خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۳:۰۹    
نشست کمیته فنی بنیاد ایلام روز سه شنبه 6 خردادماه به ریاست مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و با محوریت برنامه ریزی احداث 400 واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی برای جامعه معزز ایثارگری ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۳:۰۶    
سالروز فتح خرمشهر با اجرای برنامه های مختلف در شهرستان های گرمی و مشگین شهر و نیر برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۳:۰۶    
مادر گرانقدر شهید والامقام سیدحسین رضازاده یزدی از شهدای شهرستان محلات دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۳:۰۳    
حاجیه خانم سکینه خاتون سیدی مادر شهید معظم غلامعباس سلیمانی از شهدای شهرستان اراک دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۲:۵۷    
به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان، نمایشگاه عکسی در شهرستان هیرمند برپا شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۲:۵۷    
مدیر کل بنیاد مرکزی خدمت به خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران را توفیقی برای مسئولین دانست و گفت: خانواده های جانبازان و ایثارگران جز فداکارترین و مظلوم ترین اقشار جامعه هستند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۲:۵۷    
جانباز گرانقدر 70 درصد محراب مرادی از استان همدان به همرزمان شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۲:۵۱    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان عجب شیر گفت: از 150نفر از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در ماه مبارک رمضان دیدار و تکریم بعمل آمد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۲:۴۵    
تندیس سپهبد شهید "حاج قاسم سلیمانی"در ورودی شهرستان عجب شیر هم زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر نصب و رونمایی شد
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۲:۳۳    
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با تأکید بر اینکه امروز جانبازان همچون گذشته نقش مهم و پررنگی در جامعه دارند ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۲:۳۰    
آیین غبار روبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدای کرمانشاه با حضور مدیرکل بنیاد کرمانشاه برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۲:۳۰    
به گزارش "ایثار" خوزستان، خانم شوکت نصرالهی مادر محترمه شهید مهدی میرزاپور روز شنبه 3 خرداد ماه 1399 در اثر کهولت سن و در92 سالگی در دزفول دارفانی را وداع گفت. ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۲:۲۷    
عکاس: عبدالرضا میرانی طراده
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۲:۲۷    
به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر مزار شهدای مازندران با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مسئولین عطر افشانی و گلباران شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۲:۲۴    
معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد گلستان عنوان کرد: مقام و جایگاه واقعی شهدا و ایثارگران نزد خداوند است و ما هر چه تلاش کنیم نمی توانیم متناسب با این جایگاه به ایشان خدمت رسانی کنیم.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۲:۲۱    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بیجار گفت: سوم خرداد نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و نماد مقاومت و پایمردی ملت غیور ایران است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۲:۲۱    
گلزار مطهر شهدای شهرستان هرسین در سالروز فتح خرمشهر غبارروبی شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۲:۰۳    
مدیرکل بنیاد ایلام بیان کرد: روحیه مقاومت و وحدتی که میان رزمندگان در جهت آزادسازی خرمشهر شکل گرفت، دلیل غلبه بر دشمن در عملیات بیت المقدس بود که این پیروزی روحیه مضاعفی به نیروهای مسلح داد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۱:۵۷    
شهید محمد معماریان نوجوان 16 ساله ای که سه سال بعد از شهادت مادرش را با شالی که از امام حسین (ع) گرفته بود ، شفا داد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۱:۵۴    
مدیرکل بنیاد مرکزی امروز سه شنبه ششم خرداد به مناسبت عید سعید فطر با کارکنان بنیاد استان و شهرستان اراک دیدار کرد .
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۱:۵۱    
چهلمین روز شهادت جانباز 70 درصد، شهید علی اکبر کبیری با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور در گلزار شهدای شهر قزوین برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۱:۴۵    
http://isaar.ir/images/docs/files/000337/nf00337651-1.mp4 دانلود
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۱:۳۰    
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت مرحوم حاج لعیبی جرفی فرزند شهید معزز گاطع جرفی و پدر گرامی شهیدان سرافراز حمیده ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۱:۲۱    
نماینده ولی فقیه در یزد بیان کرد: راز و رمز عزت ملت ایران این است که همچنان با پیروی از روحیه و آرمان شهیدان دفاع مقدس و فاتحان خرمشهر با قدرت و عزت تا پایان تحقق اهداف مقدس خود در برابر توطئه های ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۱:۲۱    
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران خراسان رضوی گفت: آزادی قدس، مهمترین آرمان امام راحل بود که امروز خواسته همه مسلمانان جهان شده است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۱:۱۵    
پدر محترم شهید ذاکریان ، دعوت معبودش را لبیک گفت و به سرای آخرت شتافت .
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۱:۱۲    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک کرج از برگزاری مراسم انس با قرآن به یاد شهدا خبر داد و گفت: بزرگداشت یاد شهدا از اولویت های اساسی جامعه ماست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۱:۱۲    
به مناسبت ماه مبارک رمضان ادعیه مختص این ایام از صفحه رسمی گلزار شهدای بندرعباس به صورت زنده پخش شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۰:۵۴    
همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و روز ملی مقاومت، مزار شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس و مدافعین حرم با حضور جمعی از مسئولین گلباران و عطرافشانی شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۰:۵۴    
همسر بزرگوار شهید محمود ولیان بر اثر بیماری و کهولت سن ، چشم از دنیای دون فروبست و به دیدار حق نائل شد .
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۰:۳۶    
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم ، با حضور در محل خدمت کارکنان بنیاد عید سعید فطر را به ایشان تبریک گفت .
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۰:۳۶    
امام جمعه شبستر گفت: شهدا عاشقانه برای دفاع از وطن و نظام با حکومت های ظالم جنگیدند و هر چه زمان بیشتر می گذرد جایگاه و عظمت شهیدان روشن تر می شود
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۰:۳۳    
به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر فرما ندار ملایر با تعدادی از خانواده شهدای عملیات بیت المقدس ملایر دیدار و سرکشی بعمل آورد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۰:۳۳    
امام جمعه شبستر گفت:سوم خرداد حدیث ایثار،مقاومت و جانبازی دلاورانی است که برای دفاع از ارزش های اسلامی و آرمان های انقلابی و استقلال و کیان جامعه خویش از جان و مال خود گذشتند
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۰:۲۴    
به گزارش ایثار واحد خراسان جنوبی، به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد روز ایثار ؛ مقاومت ؛ پیروزی ، سالروز فتح خرمشهر و تجدید پیمان با آرمان های امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر ایران اسلامی بویژه شهدای ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۰:۲۴    
محراب مرادی جانباز شیمیایی 70% پس از سالها تحمل درد و رنج بر اثر عوارض ناشی از گازهای شیمیایی روز گذشته 5 خرداد داد در همدان به شهادت رسید.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۰:۲۱    
مدیرکل دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران از قرائت 106 ختم قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان توسط 501 نفر از همکاران بنیاد و خانواده های آنها خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۰:۱۸    
امام جمعه شبستر گفت:شهدا صبر و استقامت سیره اهل بیت علیه السلام را ادامه دادند
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۰:۱۸    
مراسم سومین روز شهادت شهید استوار یکم میلاد خسروی با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور در گلزار شهدای روستای آقچه مزار برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۰:۰۶    
جلسه کمیته فنی بنیاد ایلام با محوریت برنامه ریزی احداث 400 واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی و جهت جامعه معزز ایثارگری ایلام برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۰:۰۶    
مراسم قرآن خوانی در شبهای ماه مبارک رمضان با استقبال خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از سوی هیات رزمندگان اسلام برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۰۹:۵۱    
در مراسمی با حضور رجبعلی راهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس و سردار حبیبی فرمانده انتظامی استان از چندتن از خانواده های معظم شهدای نیروی انتظامی تجلیل شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۰۹:۴۲    
معاون بهداشت و درمان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: جانبازان نمونه های بزرگ شجاعت و فداکاری در جامعه هستند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۰۹:۳۹    
مدیرکل بنیاد مرکزی گفت: توانمندسازی خانواده های شاهد و ایثارگر اقدامی مؤثر در جهت اشتغال زایی آن ها می باشد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۰۹:۱۵    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: سوم خرداد یک رویداد تاریخی نیست، بلکه یک جریان تاریخ ساز است که به مردم جهان آموخت باید در برابر زیادی خواهی های متجاوزان مقاومت و مبارزه کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۰۹:۱۵    
همزمان با روزهای عید سعید فطر مسجد مقدس جمکران با حضور خانواده معظم شهدا ، علما ، مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران و مردم قم بعد از نزدیک به 70 روز بازگشایی شد .
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۰۸:۴۸    
سیزدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران روز شنبه سوم خرداد در سالن اجتماعات بنیاد شهید استان لرستان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۰۸:۳۹    
سیزدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران لرستان روز شنبه سوم خرداد در سالن اجتماعات بنیاد شهید استان لرستان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۰۸:۳۰    
به مناسبت سوم خرداد گرامیداشت روز فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس و روز مقاومت، ایثار و پیروزی نخستین مسابقه دل نوشته ای به شهدا با عنوان حرف دلم را به شهید می زنم در پایگاه اطلاع رسانی نوید شاهد ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۰۸:۲۱    
بازی دراز 1404 : همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر مسئولین ، فرماندهان و پرسنل یگانهای نظامی و اقشار مختلف مردم سرپلذهاب با حضور در گلزار شهدای شهرستان ضمن غبار روبی و عطرافشانی مزار شهداء ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۰۸:۱۲    
سیزدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران و نکوداشت فاتحان خرمشهر و ایثارگران عرصه سلامت به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۰۷:۵۱    
کاری از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۰۷:۴۲    
رئیس بنیاد قائمشهر از مادر شهیدان گرانقدر طالبی عیادت و موضوع درمان وی را مورد پیگیری قرار داد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۰۴:۴۸    
شهید کاوه در بخشی از وصیت نامه خود گفت: ملت ایران تا زمان نابودی ابر قدرت ها دست از جهاد و مبارزه برندارند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۰۳:۳۳    
همزمان با سالروز پیروزی عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر نمایشگاه سوم خرداد در زنجان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۰۳:۱۵    
به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر جمعی از مسئولان استان زنجان با خانواده شهید منتجبی از شهدای عملیات بیت المقدس دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۰۲:۵۲    
همزمان با سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، مسئولان استان زنجان با حضور در گلزار شهدا، مزار شهدای گرانقدر را گلباران کردند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۰۰:۰۶    
به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، مسئولان شهرستان بردسکن از خانواده های شهدای فتح خرمشهر دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۰۰:۰۰    
به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر مراسم عطر افشانی گلزار شهدای بردسکن برگزار شد.