جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۶:۰۹Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 7 فروردین 1400 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 1 فروردین 1397 ایثار 29 اسفند 1398 ایثار 30 اسفند 1399 ایثار 1 اردیبهشت 1400 ایثار 31 خرداد 1400 ایثار 31 تیر 1400 ایثار 31 مرداد 1400 ایثار 31 شهریور 1400 ایثار 30 مهر 1400 ایثار 1 آبان 1400 ایثار 30 آذر 1400 ایثار 30 دی 1400 ایثار 1 بهمن 1400 ایثار 29 اسفند 1400 ایثار 1 فروردین 1400 ایثار 2 فروردین 1400 ایثار 3 فروردین 1400 ایثار 4 فروردین 1400 ایثار 5 فروردین 1400 ایثار 6 فروردین 1400 ایثار 7 فروردین 1400 ایثار 8 فروردین 1400 ایثار 9 فروردین 1400 ایثار 10 فروردین 1400 ایثار 11 فروردین 1400 ایثار 12 فروردین 1400 ایثار 13 فروردین 1400 ایثار 14 فروردین 1400 ایثار 15 فروردین 1400 ایثار 16 فروردین 1400 ایثار 17 فروردین 1400 ایثار 18 فروردین 1400 ایثار 19 فروردین 1400 ایثار 20 فروردین 1400 ایثار 21 فروردین 1400 ایثار 22 فروردین 1400 ایثار 23 فروردین 1400 ایثار 24 فروردین 1400 ایثار 25 فروردین 1400 ایثار 26 فروردین 1400 ایثار 27 فروردین 1400 ایثار 28 فروردین 1400 ایثار 29 فروردین 1400 ایثار 30 فروردین 1400 ایثار 31 فروردین 1400 
ایثار   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۰۹:۵۳    
استاندار خراسان جنوبی به منظور عرض تبریک سال نو به دیدار خانواده های شهیدان محمد زواری و علی رضایی رفت.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۰۱:۱۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان کنگره شهدا را یکی از بزرگترین برنامه های استان عنوان کرد و گفت: امیدواریم هنرمندان هم همکاری بیشتری در برگزاری این کنگره داشته باشند ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۲۳:۱۷    
ظهر امروز مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران میهمان فرمانده سپاه ثارالله استان بود و نشستی را در خصوص موضوعات مرتبط با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار نمودند.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۲۳:۱۴    
صبح امروز اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان میزبان جانشین فرماندهی قرارگاه جنوب شرق ارتش بود.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۲۰:۲۶    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران با حضور در منزل شهیدان حسین و عباس غفارپور و مصطفی علی بابایی با تبریک فرارسیدن سال نو گفت:دیدار با خانواده شهدا روحیه بخش است.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۲۰:۰۲    
در آستانه سال نو و آغاز بهار مهدوی صفرعلی عنبربیز رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ملارد با حضور در بیت شهیدحجت اله بهرامی بسحاق با مادر شهید دیدار کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۹:۴۱    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پاکدشت از برگزاری چهارمین سالگرد شهید سعید خواجه صالحانی خبر داد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۹:۳۲    
چه سنت زیبا و دلنشینی است که سال نو را در کنار مردان بی ادعایی سپری کنی که نام های آن ها برای همیشه در تاریخ ایران ماندگار شده است، مردانی که بی ادعا جنگیدند و در سکوت به آرامش رسیدند.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۴:۵۳    
استاندار خراسان رضوی با هدف پیگیری مشکلات مردم، به شهرستان زاوه سفر و با مادر شهید والامقام مجید ادهمی عزیز دیدار کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۴:۴۱    
حجت الاسلام حسین معصومی در برنامه تلویزیونی بر ساحل عشق که به صورت زنده از صحن و سرای حرم مطهر رضوی و از سیمای خراسان رضوی پخش شد در وصف رشادت های حضرت ابو الفضل العباس (ع )و جانبازان سخن گفت.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۴:۴۱    
عبداله پاکاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان امروز شنبه(7 فروردین ماه 1400)با معاونین و همکاران حوزه های اداری در ستاد استان دیدار نوروزی نمود و سال نو را تبریک گفت.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۴:۲۳    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: ایثارگران علاوه بر اینکه موجب افتخار، عزت و پیروزی کشور در دوران دفاع مقدس شدند، هم اکنون نیز در تمام عرصه ها رمز موفقیت ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۴:۲۰    
مراسم بزرگداشت ولادت با سعادت حضرت علی اکبر( ع ) و روز جوان و تجلیل از جوانان فعال حوزه ایثار و شهادت در گلزار شهدای مهدیشهر برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۴:۱۷    
رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان اسفراین توجه به گلزار های شهداء را موجب انتقال هرچه بهتر فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های آینده و قشر جوان و نوجوان دانست و یادآور شد ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۴:۱۱    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در بازدید از مجتمع توانبخشی ایثار قم گفت: فاز دوم مجتمع توانبخشی ایثار هم اکنون با 85 درصد پیشرفت فیزیکی، به زودی به بهره برداری می رسد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۴:۰۵    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان اولین جلسۀ کاری سال 1400 را با حضور همکاران و نیروهای شرکتی شاغل در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان برگزار نمود.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۳:۴۷    
نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی در تجلیل از جانبازان گفت: ترویج سیره و سلوک و تفکر ایثارگران، تنها راه رستگاری و سعادت جامعه است.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۲:۵۶    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: خانواده معظم شهدا سرمایه های نظام اسلامی و امانت شهدا هستند ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۲:۳۸    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خواف گفت: در سال 1399، 282 دیدار در قالب طرح سپاس با خانواده های شهدا وایثارگران این شهرستان صورت گرفته است.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۲:۲۹    
جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی در دیدار با خانواده شهید فرامرز شمس گفت: شهدا رفتند وامروز ما هستیم که توفیق ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۲:۰۸    
در آستانه سال جدید مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با حضور در اداره کل، مناطق یک و دو و مجتمع امام خمینی(ره) با کارکنان بنیاد دیدار و سال جدید را به ایشان تبریک گفت.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۱:۴۴    
رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان اسفراین در دیدار با خانواده شهدا گفت :زنده نگه داشتن یاد شهداء کمتر از شهادت نیست.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۰:۴۴    
صغری الوندی مادر شهید بزرگوار مصطفی محمدی کشمرزی به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۰:۲۹    
چهل و هفتمین شماره نشریه خط زندگی توسط اداره آموزش و پیشگیری اداره کل مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران منتشر شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۰:۱۴    
مدیر کل بنیاد سمنان در دیدار با همکاران خدوم شهرستان سمنان گفت: در سال جدید لازم است با میثاقی مجدد، در حد و اندازه و شان و شخصیت ایثارگران تلاش کنیم.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۰۹:۵۰    
حاج محمد بهرامی قادیکلائی پدر روحانی شهید گرانقدر قربانعلی بهرامی براثر کهولت سن و به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۰۹:۴۷    
در اولین روزکاری از سال جدید و بمناسبت روزجوان کارکنان بنیاد قاین خون اهدا کردند.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۰۹:۴۴    
فرماندار شهرستان ورزقان صبر و شکیبایی خانواده های معزز شهدا و ایثارگران را ستودنی دانست و اظهار کرد: جامعه ایثارگری مایه افتخار جامعه هستند که ما همواره از نعمات وجودی آنها متنعم می شویم.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۰۹:۴۴    
انا لله و انا الیه راجعون
ایثار   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۰۹:۴۱    
به مناسبت چهارم شعبان و روز جانباز : با تعدادی از جانبازان شهرستان طبس دیدار بعمل آمد .
ایثار   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۰۹:۳۲    
ائمه جمعه ، فرمانداران و فرماندهان سپاه پارس آباد و اصلاندوز از جانبازان عزیز عباس عادلی ، علی برگی ، زلفعلی نوری ، جمشید سودی ، حسین کریمی و کاظم علیزاده دیدار کردند .
ایثار   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۰۹:۲۰    
مادر شهید زاهدین خیرالهی دار فانی را وداع گفت.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۰۹:۲۰    
رئیس بنیاد اراک گفت: شیوه زندگی جانبازان باید برای جوانان الگو شود.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۰۹:۱۱    
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثاگران شهرستان درگز گفت: جانبازان عزیز گران بهاترین یادگاران دوران دفاع مقدس هستند و دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان از مهمترین وظیفه این نهاد است.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۰۹:۰۵    
علی الهایی گفت: خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران به واسطه حضوری موثر و شجاعانه در عرصه های سخت و دشوار دوران دفاع مقدس و خدمات گرانقدرشان در سالهای انقلاب به عنوان سرمایه های ارزشمند نظام ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۰۹:۰۵    
به همت اداره بنیاد همایش ورزشی جانبازان پارس اباد در سالن 9 دی این شهرستان برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۰۸:۴۷    
به پاس تجلیل و قدردانی از ایثار حماسه داران علمدار، ویژه برنامه های به همین مناسبت در دفتر امام جمعه شهرستان خواف صورت گرفت.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۰۸:۴۷    
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تربت جام گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک وظیفه عمومی و ملی است.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۰۸:۳۸    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: یکی از برکات زنده بودن شهدا، گره گشایی در امور است.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۰۲:۳۸    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان جیرفت در دیدار عصر امروز به مناسبت سال جدید و اعیاد شعبانیه با تعدادی از والدین شهید این شهر دیدار نمود.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۰۲:۳۸    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رابر با همراهی معاون فرمانداری رابر با تعدادی از ایثارگران این شهرستان دیدار نمودند.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۰۲:۳۸    
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کرمان با همراهی امام جمعه کاظم آباد با ایثارگران این شهر دیدار نمودند.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۰۰:۵۹    
خانم همایون آرام مادر شهید گران قدر هوشنگ سرکوهی پس از تحمل سال ها فراغ فرزند دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار فرزند شهیدش شتافت.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۰۰:۳۲    
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خدابنده در اولین روز کاری سال 1400 به دیدار چند تن از ایثارگران در این شهرستان رفت.