جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۲:۲۴May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 14 تیر 1400 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 1 فروردین 1397 ایثار 29 اسفند 1398 ایثار 30 اسفند 1399 ایثار 31 فروردین 1400 ایثار 1 اردیبهشت 1400 ایثار 31 خرداد 1400 ایثار 31 مرداد 1400 ایثار 31 شهریور 1400 ایثار 30 مهر 1400 ایثار 1 آبان 1400 ایثار 30 آذر 1400 ایثار 30 دی 1400 ایثار 1 بهمن 1400 ایثار 29 اسفند 1400 ایثار 1 تیر 1400 ایثار 2 تیر 1400 ایثار 3 تیر 1400 ایثار 4 تیر 1400 ایثار 5 تیر 1400 ایثار 6 تیر 1400 ایثار 7 تیر 1400 ایثار 8 تیر 1400 ایثار 9 تیر 1400 ایثار 10 تیر 1400 ایثار 11 تیر 1400 ایثار 12 تیر 1400 ایثار 13 تیر 1400 ایثار 14 تیر 1400 ایثار 15 تیر 1400 ایثار 16 تیر 1400 ایثار 17 تیر 1400 ایثار 18 تیر 1400 ایثار 19 تیر 1400 ایثار 20 تیر 1400 ایثار 21 تیر 1400 ایثار 22 تیر 1400 ایثار 23 تیر 1400 ایثار 24 تیر 1400 ایثار 25 تیر 1400 ایثار 26 تیر 1400 ایثار 27 تیر 1400 ایثار 28 تیر 1400 ایثار 29 تیر 1400 ایثار 30 تیر 1400 ایثار 31 تیر 1400 
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۰۸:۳۹    
قزوین-رییس حوزه هنری قزوین گفت: کتاب سلوکی در پروا گذری بر حیات سیاسی و اجتماعی آیت الله حاج شیخ هادی باریک بین دارد. این کتاب در چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه شهر قزوین رونمایی می شود.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۱۳:۱۴    
حجت الاسلام یاری با بیان اینکه دشمن همه امکانات را برای از پای درآوردن ملت ایران بکار بسته است،گفت: خستگی ناپذیری و شجاعت از ویژگی های شهدا بود.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۱۲:۴۴    
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی بر تغییر کاربری آرامستان های متروکه حاشیه شهر به فضای سبز در راستای حفظ حرمت مزار شهدا تأکید کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۱۱:۳۲    
تفاهم نامه همکاری بین گروه تلویزیونی شاهد و مرکز صدا و سیمای کیش با حضور مدیرکل امور هنری و مدیر گروه تلویزیونی شاهد بنیاد شهید و امور ایثارگران ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۰۸:۲۹    
نماینده ولی فقیه در استان گفت: احیای فرهنگ ایثار و شهادت، دستاورد ارزشمند انقلاب اسلامی است.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۰۸:۰۸    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: طنین انداز شدن فرهنگ ایثار و شهادت در زندگی جوانان موجب تغییر مسیر زندگی آن ها و هدایتشان به سمت کمال و ارزش های اسلامی شده و لذا امروز باید برای ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۰۷:۵۹    
اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: نقش برجسته و تاثیرگذار رزمندگان و صنایع این استان به خصوص شهر اراک برای نسل جوان تشریح و تبیین شود.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۰۷:۴۱    
مدیر عامل سازمان فردوس های شهرداری مشهد از به سازی قبور مطهر شهدای آرامستان نوده در حاشیه شهر خبر داد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۲۲:۵۳    
کتاب سرو سربه زیر با موضوع زندگینامه سردارشهید کربلایی مهدی، از شهدای شهرستان دماوند رونمایی شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۲۲:۴۷    
مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر همسر شهید علی علی اوسطی با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، جمعی از فضلای حوزه ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۲۲:۳۸    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه چهاردانگه با بیان اینکه افتخار خادمی 3400 خانواده شهید و ایثارگر را عهده دار هستیم، گفت: از این تعداد پرونده ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۲۲:۰۸    
امام جمعه رباط کریم با بیان اینکه شهدا مایه مباهات و فخر کشور هستند، گفت:نام و یاد شهیدان در تاریخ این کشور برای همیشه ثبت شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۲۱:۳۸    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بهارستان گفت: اجرای طرح سپاس با رویکرد جهادی، همه مسئولان را به صحنه می کشاند و همدلی و همزبانی را در بین مسئولان و خانواده شهدا و ایثارگران افزایش می دهد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۲۱:۱۴    
رئیس بنیادشهید وامورایثارگران شهریار با تأکید بر اهمیت حفظ نام و یاد شهیدان، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید در راس برنامه های فرهنگی باشد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۲۰:۵۰    
امام جمعه پیشوا با همراهی بخشدار مرکزی و رئیس بنیاد این شهرستان با خانواده شهیدان میرزایی و هداوند دیدار کردند.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۸:۵۰    
شهید پرویز پارسا : پاسداری از اسلام جهاد در راه خداست، برادران عزیزم امام را تنها نگذارید ونفع شخصی خود را به حق ترجیح ندهید .
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۸:۲۹    
مدیر کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تعامل و مشارکت با صدا و سیما، دستگاه های مرتبط استانی و دفتر مرکزی برای تولید و پخش برنامه های فاخر فرهنگی و هنری حوزه ایثار و شهادت ضروری است.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۸:۱۱    
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با بهزیستی قم ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۷:۵۳    
جانباز گرانقدر 70 درصد شهیده والامقام فراصت مسعودی مقدم از شهرستان پاوه به جمع شهدا پیوست.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۷:۴۴    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: خدمت به خانواده های معظم شهدا اگر برای رضای خدا و با خلوص نیت انجام شود، اجر عظیمی نزد پروردگار دارد و قطعا تاثیرگذار خواهد بود.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۷:۳۸    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه کسب لقمه حلال را از مهم ترین شاخص های خدمت در نهاد مقدس بنیاد عنوان کرد و گفت ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۶:۱۴    
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خلیل آباد از برگزاری کلاس های تحکیم خانواده ویژه زوج های جوان شاهد و ایثارگر این شهرستان خبر داد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۶:۰۸    
سرپرست بنیاد شهید و امورایثارگران فریمان با چهار خانواده شهید و ایثارگر این شهرستان دیدار و از فداکاری های این عزیزان تجلیل کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۶:۰۸    
تابناک- فرزندان شهدا در دیدار با معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ضمن معرفی برنامه های کانون پدران آسمانی هرمزگان بر لزوم تثبت تکریم خانواده شهدا در جامعه تاکید کردند.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۴:۴۱    
حجت الاسلام حسین معصومی یکشنبه 13 تیر به دیدار با خانواده شهیدان ابوالقاسم دشتبان ، برات محمد عربی ، عبدالله افلاکی و حیدر علی کاووسی و جانباز سرافراز حسن عباسی رفت و با اهدای لوح سپاس از این عزیزان ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۴:۳۲    
به منظور ساماندهی وضعیت امور جوانان در حوزه ورزش جلسه هم اندیشی بنیاد خلیل آباد با اداره ورزش و جوانان شهرستان خلیل آباد برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۴:۱۱    
جانباز گرانقدر 70 درصد شهید والامقام فراصت مسعودی مقدم به جمع شهدا پیوست.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۳:۳۵    
سلاطین خانم احمدی مادر بزرگوار شهید اسدالله احمدی به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۳:۳۵    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: امسال 352 نفر ازخانواده شهدا و ایثارگران استان قم از سهمیه استخدامی ایثارگران بهره مند می شوند.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۳:۳۲    
مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و ورزش و جوانان استان زنجان به منظور توسعه ورزش جامعه ایثارگری و معلولین استان، دیدار و گفت وگو کردند.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۳:۳۲    
جلسه صیانت از حقوق شهروندی و میزخدمت (تکریم ارباب رجوع) بنیاد استان قزوین با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و سایر اعضا برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۳:۲۳    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در جلسه شورای اداری بنیاد گفت: در سایه هم اندیشی و هم افزایی مشکلات ایثارگران را رفع کنیم.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۳:۲۰    
مدیرکل بنیاد استان قزوین از تجلیل خبرنگاران فعال حوزه ایثار و شهادت به مناسبت روز خبرنگار در این استان خبر داد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۳:۱۷    
سردار یوسفعلی زاده گفت: امروز اگر ایران اسلامی علی رغم همه دشمنی ها پابرجاست و مردم با اعتقاد و یقین از آرمان های این انقلاب دفاع کرده اند ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۳:۱۴    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: طرح سپاس برای 11 هزار و 899 نفر از خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان از ابتدای سال جاری تاکنون برگزار شده است.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۳:۱۴    
تفاهم نامه همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با شرکت صنایع ماشین ابزار ایران خودرو باهدف اشتغال ایثارگران به امضاء طرفین رسید.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۳:۱۱    
معاون تعاون و امور اجتماعی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از دیدار و برقراری تماس تلفنی با 7هزار نفر از ایثارگران البرزی در راستای اجرای طرح سپاس در سه ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۳:۱۱    
علیرضا صبوری پدر بزرگوار شهید محسن صبوری آسمانی شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۳:۰۵    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران جرقویه با والدین، همسر و فرزندان شهید مهدی جمشیدی دیدار کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۲:۵۳    
معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: تفاهم نامه همکاری بین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با بهزیستی قم به منظور یاری رسانی و ارایه خدمات تخصصی مشاوره به خانواده های شاهد و ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۲:۵۳    
سرپرست بنیاد مرکزی گفت: ما باید تمام تلاش خود را به کارگیریم تا بتوانیم در موسسه فرهنگی، ورزشی و توان بخشی ایثار استان سطح خدمات خود به خانواده های شهدا و ایثارگران را بیش ازپیش توسعه دهیم.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۲:۵۰    
حاجیه خانم مریم بانو کشاورزیان مادر شهیدان سردار حاج حبیب الله و محمد افتخاریان از شهرستان بهشهر به فرزندان شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۲:۴۱    
جلسه ستاد شاهد طرح پراکنده شاهد که با هدف برنامه ریزی و پیگیری امور فرهنگی و آموزشی دانش آموزان شاهد و ایثارگر با حضور زارعی رئیس بنیاد شهید، کارشناس فرهنگی بنیاد، مدیر ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۲:۳۲    
مادر شهید "علی موحدی" مرحومه خانم "نرگس مهدوی" دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۲:۲۳    
مادر شهید "محمد غفاری" مرحومه بانو "گوهر عطاردی" بر اثر کهولت سن جان به جان آفرین تسلیم کرد و آسمانی شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۲:۱۷    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در دیدار با خادمان شهدا گفت: شهدا برای خدا جهاد کردند و لذا اجرشان شهادت بود و کارشان اثر گذار و ماندگار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۲:۱۷    
مرحله دوم واکسیناسیون جانبازان 25 تا 45 درصد و همسران جانبازان 70 درصد در دستورکار و اجرا قرار گرفت.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۱:۵۰    
علی اکبر فاطمی نیا رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنجان به همراه جمعی از کارمندان این بنیاد و جمعی از معتمدین معین شهرستان در اولین روز کاری با حضور در گلزار شهدای این شهر ضمن تجدید ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۱:۲۳    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه در دیدار با خانواده های شاهد و ایثارگر گفت: پاسداری از آرمان های شهدا و گام برداشتن در مسیر آنان رسالت و مسئولیتی بزرگ برای همه ما است.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۱:۲۰    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در پی درگذشت مادر شهیدان افتخاریان پیام تسلیتی را صادر کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۰:۴۴    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک گفت: مشکلات پیش روی ثبت نام دانش آموزان شاهد و ایثارگر و بهره مندی از کلاس های عملی در جلسه ستاد شاهد بررسی شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۰:۲۶    
تفاهم نامه همکاری بین گروه تلویزیونی شاهد و مرکز صدا و سیمای کیش با حضور مدیرکل امور هنری و مدیر گروه تلویزیونی شاهد بنیاد شهید و امور ایثارگران ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۰:۱۴    
کد محتوا: 328335|| تاریخ: 14 تیر 1400 روزنامه شهرآرا: در عملیات کربلای 4 که بیشتر بچه ها شهید یا مجروح شده بودند، تنها صدای آرام و پر از امید جلیل آقا که از پشت بی سیم به گوشم رسید، قوت قلب من بود ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۰:۰۸    
مدیر کل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: برنامه های ورزشی و اردویی ویژه جامعه ایثارگری در تمامی استان ها پیش بینی شده است که با هدف ارتقا سطح نشاط و شادابی انجام می شود.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۰:۰۲    
اقدامات و فعالیت های حوزه پذیرش بنیاد کرمانشاه در نشست مسئولین ارزیابی عملکرد حوزه های مختلف بنیاد بررسی شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۰۹:۵۶    
نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت در دیدار با خانواده های شهدای شهرستان ماسال اقتدار ایران اسلامی را مرهون خون شهیدان دانست و گفت ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۰۹:۴۴    
به منظور توسعه ورزش جامعه ایثارگری و معلولین، مدیران کل ورزش و جوانان و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان دیدار و گفتگو کردند.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۰۹:۳۵    
رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران جرقویه در دیدار با پدر شهید علی سلطانی با بیان اینکه تکریم و دیدار با خانواده شهدا وظیفه همه است، گفت: شهدا وارسته ترین انسان های برگزیده خداوند متعال هستند.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۰۹:۳۲    
شادروان حاج خدایار سلیمانی لورون پدر گرامی شهید والامقام خوبیار سلیمانی لورون در اردبیل به رحمت ایزدی پیوست.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۰۹:۲۹    
نماینده محترم مردم شریف بافت در مجلس شورای اسلامی،روز چهارشنبه مورخ 2 تیر 1400 ضمن حضور در دفتر مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران از مجموع فعالیت ها و اقدامات انجام شده در راستای بهره مندی ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۰۹:۲۳    
عظیمی ریاست بنیاد سرایان خبر داد : جمعی از خاندان معظم شهدا و ایثارگران با امام جمعه جدید شهرستان سرایان آقای مرتضایی نیا دیدار و گفتگو کردند .
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۰۹:۲۳    
در جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان لرستان بر ضرورت جا نمایی قطعه ایثارگران متوفی در داخل شهرهای استان تاکید شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۰۹:۲۳    
به گزارش ایثار واحد خراسان جنوبی؛ مرحوم حاج اسداله کاظمی خانکوک پدر بزرگوار شهید علی کاظمی خانکوک در سن 88 سالگی دار فانی را وداع و به فرزند شهیدش پیوست. ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۰۹:۲۰    
مراسم افتخار کوچه، آبروی محله به یاد شهدای باغستان سفلی در شهرستان فردوس برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۰۹:۰۵    
نشست کارشناسی در زمینه تسریع، تسهیل و فراهم نمودن امکان بهره مندی جامعه ایثارگری از اعتبارات روستایی و عشایری با هماهنگی صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران روز دوشنبه مورخ 31 خرداد 1400 در محل دفتر ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۰۸:۴۷    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان خانواده های معظم شهدا را سرمایه هایی ارزشمند برای جامعه و خدمت به آنان را توفیق الهی دانست و گفت ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۰۱:۳۵    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیواندره گفت: والدین شهدا با صبر و حوصله خود الگو و سرمشق ایثار و جهاد برای سایر اقشار مردم و چشم و چراغ ملت هستند.