سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۷:۳۰May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 26 تیر 1400 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 1 فروردین 1397 ایثار 29 اسفند 1398 ایثار 30 اسفند 1399 ایثار 31 فروردین 1400 ایثار 1 اردیبهشت 1400 ایثار 31 خرداد 1400 ایثار 31 مرداد 1400 ایثار 31 شهریور 1400 ایثار 30 مهر 1400 ایثار 1 آبان 1400 ایثار 30 آذر 1400 ایثار 30 دی 1400 ایثار 1 بهمن 1400 ایثار 29 اسفند 1400 ایثار 1 تیر 1400 ایثار 2 تیر 1400 ایثار 3 تیر 1400 ایثار 4 تیر 1400 ایثار 5 تیر 1400 ایثار 6 تیر 1400 ایثار 7 تیر 1400 ایثار 8 تیر 1400 ایثار 9 تیر 1400 ایثار 10 تیر 1400 ایثار 11 تیر 1400 ایثار 12 تیر 1400 ایثار 13 تیر 1400 ایثار 14 تیر 1400 ایثار 15 تیر 1400 ایثار 16 تیر 1400 ایثار 17 تیر 1400 ایثار 18 تیر 1400 ایثار 19 تیر 1400 ایثار 20 تیر 1400 ایثار 21 تیر 1400 ایثار 22 تیر 1400 ایثار 23 تیر 1400 ایثار 24 تیر 1400 ایثار 25 تیر 1400 ایثار 26 تیر 1400 ایثار 27 تیر 1400 ایثار 28 تیر 1400 ایثار 29 تیر 1400 ایثار 30 تیر 1400 ایثار 31 تیر 1400 
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۸:۰۵    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان بعد از نمایش تئاتر تکه های سنگین سرب گفت: به تصویر کشیدن خوب زندگی شهدا در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اثر گذار است
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۳:۰۲    
معاون بهداشت و درمان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: خانواده های معظم شهدا آبروی نظام و انقلاب هستند.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۰    
مدیرکل بنیاد استان همدان گفت: مراسم روز ششم ذی الحجه سال 1407 (مصادف با روز نهم مردادماه 1366 شمسی) یکی از پر جنایت ترین اقدامات آل سعود است که در آن کشتار بیش از 270 نفر از شهروندان ایرانی که برای ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۰۰:۳۵    
دبیر کمیته دانش آموزی و فرهنگیان کنگره 3535 شهید استان زنجان از چاپ کتاب زندگینامه 49 شهید فرهنگی استان زنجان تا زمان برگزاری کنگره 3535 شهید این استان خبر داد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۷ - ۱۳:۵۳    
مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار با مشارکت 5 دستگاه آموزشی کشور برگزار می شود؛ اهداف ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۷ - ۱۱:۲۷    
استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به اینکه بیش از سه دهه از پایان دفاع مقدس می گذرد و به مرور زمان شاهد فقدان جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس هستیم ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۲۳:۱۲    
استاندار تهران صبح امروز در بدو ورود به شهرستان ملارد مورد استقبال مسئولان قرار گرفت و با حضور در گلزار شهدای این شهرستان، یاد این عزیزان را گرامی داشت.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۲۲:۴۸    
سرپرست بنیاد شهرستان نهاوند گفت: خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران علاوه بر اینکه یک وظیفه دینی است یک فرصت نیز محسوب می شود.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۲۱:۳۰    
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از حذف شرط کسب حد نصاب نمره برای ایثارگران شرکت کننده در آزمون سازمان تأمین اجتماعی خبر داد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۸:۰۶    
در راستای اجرای بخشنامه تبدیل وضعیت ایثارگران و قانون جذب فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد در دستگاههای دولتی و اجرای بخشنامه ماده 6 قانون جامع جلسه ای با حضور مسئولین شهرستان باغملک برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۸:۳۳    
هیبت اله مدیری معاون بهداشت و درمان استان خوزستان گفت: در مرحله سوم واکسیناسیون که هم اکنون در حال اجرا در کلیه شهرستانهای استان خوزستان می باشد جانبازان 25 الی 50 درصد و همسران جانبازان 70 درصد به ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۸:۲۱    
اولین کلاس آموزشی خانواده با موضوع ازدواج موفق ویژه فرزندان شهدا و جانبازان در شهرستان بهبهان برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۷:۰۹    
مراسم استقبال از شهید خوشنام، اما بی نشان دفاع مقدس در فرودگاه یاسوج برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۶:۳۰    
مادر شهیدان والامقام محمدصادق و محمدباقر لطیفی امام از شهرستان املش دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۶:۱۸    
فرزند دیگری از فرزندان حضرت روح الله میهمان مردم ولایتمدار و شهید پرور و مهمان نواز استان کهگیلویه و بویراحمد شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۶:۰۹    
محمود پاکدل، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به استان در ملاقات عمومی با ایثارگران گفت ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۵:۵۷    
محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در برنامه پایانی سفر خود با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار دیدار کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۵:۵۷    
محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در جلسه شورای اداری بنیاد استان برنامه های حوزه تعاون را تشریح کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۵:۵۷    
محمود پاکدل در دیدار با مادر شهیدان فاضل دهکردی، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران را روحیه بخش دانست و اظهار کرد: زندگی شهدا و سبک و سیره خانواده های آنان همواره برای جامعه درس است.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۴:۵۴    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: مادران معظم شهدا در اجر مجاهدت شهدای خود سهیم هستند، چرا که با تربیت فرزندانی دلاور ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۴:۳۹    
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت خدیجه سادات علم الهدی خواهر شهید سیدحسین علم الهدی را تسلیت گفت.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۴:۳۹    
روسای ادارات زاوه به مناسبت سالروز تاسیس شورای نگهبان با حضور در گلزار شهدای این شهرستان، با آرمان های امام راحل(ره) و شهدا تجدید میثاق کردند.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۴:۱۲    
رئیبس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تایباد گفت: حفظ حجاب و عفاف از توصیه های موکد شهدا در وصیت نامه هایشان است.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۴:۰۶    
به مناسبت هفته عفاف و حجاب نمایشگاهی به همین مناسبت در بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه دو مشهد مقدس برپا شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۴:۰۳    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: طرح ایثار اجتماعی که همراه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و برگزاری میز خدمت است، یک فرصت مناسب برای رفع مشکلات ایثارگران روستایی است.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۳:۳۹    
نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری گفت: دیدار با خانواده های شهدا توفیق بزرگی است که بیشتر خدمت این عزیزان برسیم و از بازماندگان و خانواده های آنان تکریم به عمل آوریم.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۳:۰۰    
سرپرست بنیاد مرکزی گفت: خدمات دهی به خانواده های شهدا و ایثارگران ر وظیفه مسئولان و کارکنان بنیاد است .
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۲:۵۴    
رسم امروز را باید از درس دیروز خواند و با قاطعیت نوشت؛ دنیا از ما مشق مقاومت فرا گرفته؛ مایی که از دل حرام بزرگ تحریم با سرفرازی به زندگی حلال رسیده ایم و این راه با ایستادگی مردم ادامه دارد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۲:۴۲    
محمود پاکدل،معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران و هیئت همراه ،طی سفر به استان با حضور در گلزار شهدای شهرکرد و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۲:۳۶    
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی و پاسخگویی به شکایات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: رسیدگی به مشکلات خانواده های معظم شهدا و ایثارگران باید با درایت و دقت بیشتری انجام شود.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۲:۳۰    
کوهپیمایی جانبازان و آزادگان سرافراز گنابادی با حضور مدیرکل بنیاد خراسان رضوی برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۲:۲۴    
پدر شهید محمد هادی عسکریان دهاقانی ، مرحوم میرزا علی عسکریان دهاقانی بر اثر کهولت سن دارفانی را وداع گفت و به ارواح مطهر شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۲:۱۵    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در دیدار با مادر شهید محمدجواد تاجیک تأکید کرد: مجاهدت ها و ایثارگری های فراوانی در جهت حفظ و تداوم ارزش های نظام و انقلاب صورت گرفته است که خانواده های ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۲:۱۵    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون پاک شهدا و صبر و استقامت رزمندگان است و امروز این نظام به عنوان شجره طیبه ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۲:۱۵    
المان شهید گمنام در دانشگاه آزاد شال به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت احداث می شود.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۲:۰۹    
اجرای طرح جامع تکریم و میز خدمت ایثارگران روستایی باحضور مردم عزیز روستای فخرآباد در محل گلزار شهدای روستا برگزار شد .
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۲:۰۶    
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: شهدای مدافع سلامت باب جدیدی را به سوی گلستان شهادت گشودند و اوج انسانیت را نشان دادند.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۲:۰۶    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: همه باید خود را در قبال تبیین آرمان های شهدا مسئول بدانند.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۱:۴۲    
مدیرکل بنیاد کرمانشاه از جانباز 70 درصد در بیمارستان بیستون کرمانشاه عیادت کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۱:۳۹    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: بصیرت افزایی و تربیت نیروی انسانی سالم و متعهد و پرورش یافته کارآمد می تواند به رشد و شکوفایی یک مجموعه کمک شایانی نماید.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۱:۳۰    
کمیسیون تعیین درصد، حالت اشتغال و حق پرستاری جانبازان استان یزد به مدت دو روز در مرکز باقرالعلوم دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۱:۳۰    
مادر شهید والامقام "محمد رضا عرب بیک" از کوهپایه، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۱:۲۱    
روسای بنیاد شهید و امور ایثارگران ساوجبلاغ و چهارباغ با 10 تن از جانبازان و یادگاران دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کردند.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۱:۲۱    
به مناسبت هفته حجاب و عفاف کلاس آموزشی برای جمعی از خانواده های شهدا و جانبازان در شهرستان بیله سوار برگزار شد .
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۱:۰۹    
دیدار صمیمانه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با تیم کوهنوردی جانبازان و آزادگان شهرستان گناباد که جمعه 25 تیرماه صورت گرفت.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۱:۰۳    
استاندار خراسان رضوی در سفر یک روزه خود به شهرستان رشتخوار با حضور در گلزار شهدای گمنام به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و سپس با دو خانواده شهید دیدار و از آنان تجلیل کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۱:۰۰    
صبح امروز، خانواده های شهدا و ایثارگران شهرستان تاکستان طی دیدار چهره به چهره با مدیرکل بنیاد استان قزوین، مشکلات شان را با ایشان در میان گذاشتند.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۰:۵۷    
به مناسبت هفته عفاف و حجاب، اولین جلسه مددکاری گروهی با محوریت شادکامی برای همسران جانبازان متوفی در بنیاد شهرستان قزوین برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۰:۴۸    
مادر شهید گرانقدر"حسن زهیری" دار فانی را وداع گفت و به پسر شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۰:۴۵    
در سال روز ازدواج مبارک حضرت علی با حضرت فاطمه زهرا و همچنین روز عفاف و حجاب مراسم ازدواج یکی از فرزندان جانباز در شهرستان نمین برگزار شد .
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۰:۲۴    
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با حضور در مرکز سامد به سؤالات خانواده های معظم شهدا و ایثارگران پاسخ گفت.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۰:۱۵    
مادر شهیدان والامقام محمد و علی پیری بنیادی از استان سیستان و بلوچستان به دیدار فرزندان شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۰:۰۹    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در دیدار با خانواده حجت الاسلام و المسلمین شهید اکبری در ساری گفت: شهادت اوج بندگی، کمال و تعالی انسان و بالاترین درج ایثار است.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۰۹:۵۱    
حاج سیف الله کیانی پدر شهید قاسمعلی کیانی از شهرستان خمینی شهر دار فانی را وداع گفت.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۰۹:۳۹    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان طی پیامی هفتم ذی الحجه سالروز شهادت پنجمین اختر تابناک آسمان ولایت حضرت امام محمد باقر (ع) را به خانواده های معظم شاهد و ایثارگر استان و تمامی ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۰۹:۳۶    
یادداشت محمدرضا توحید نژاد سرپرست بنیاد مرکزی / تداوم مسیر شهدا، با حفظ عفاف و حجاب
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۰۹:۳۳    
حجت الاسلام والمسلمین ذوالنور نماینده مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی با خانواده معظم شهید تقوی از شهدای حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۰۹:۲۱    
احسانی رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان تیران وکرون از تزریق واکسن کرونا به جانبازان 25 درصد و بالاتر و آزادگان خبرداد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۰۹:۲۱    
حوری حسینی مادر گرانقدر شهید محمدتقی جمالی به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۰۹:۱۸    
استاندار خراسان رضوی در جریان سفر به شهرستان رشتخوار در بدو ورود به مقام شامخ شهدای گمنام ادای احترام کرد و با خانواده شهیدان علی اکبر اکبری و رحمان اسماعیلی دیدار و از صبر و شکیبایی آنان تجلیل کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۰۹:۱۲    
حاجیه خانم کبری درجاتی مادر شهید معظم غلامحسین خرمی عراقی از شهدای شهرستان اراک دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۰۹:۰۹    
سرپرست بنیاد اراک گفت: خدمت به خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان وظیفه شرعی و اخلاقی است.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۰۹:۰۹    
جلسه عفاف و حجاب با حضور شریعتی نیا رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نجف آباد و جمعی از پرسنل خواهر با موضوع عفاف و حجاب در این شهرستان برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۰۹:۰۳    
به مناسبت هفته ازدواج از موسسین کانون پیوند مهر ومجموعه تخصصی ازدواج جوانان در نجف آباد تجلیل شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۰۸:۵۷    
اولین یادواره شهید گمنام هم زمان با 23 تیرماه سالگرد عملیات رمضان در شهر نیم ور از توابع شهرستان محلات برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۰۸:۵۴    
مرحوم عبدالحمید توحیدی مهر پدر شهید معظم "عبدالله گلی" در شهرستان زابل دعوت حق را لبیک و به دیار باقی شتافت.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۰۸:۵۱    
جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با محوریت 23 تیر ماه روز حماسه و ایثار شهرستان و سالروز ورود آزادگان در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۰۸:۴۸    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اشتهارد از دیدار جمعی از مسئولین با مادر گرامی شهید والامقام محمد خائف خبر داد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۰۸:۴۸    
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم در ادامه طرح دیدار با خادمان شهدا گفت: خدمت خالصانه همراه با تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و به ثمر رسیدن خونهای پاک ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۰۸:۴۵    
سرپرست بنیاد مرکزی گفت: شهدای مدافع سلامت باب جدیدی را به سوی گلستان شهادت گشودند و اوج انسانیت را نشان دادند.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۰۸:۳۳    
طی آیینی و با حضور مسئولین آران و بیدگل میدان و بلوار جدیدی در یزدل از توابع آران و بیدگل به نام شهدا ، مزین شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۰۸:۰۹    
مادران شهیدان علی و یاور معروفخانی از شهدای شهرستان ابهر دعوت حق را لبیک گفت.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۰۸:۰۶    
یادواره شهدای گرانقدر روستای بیشه دراز با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، مدیران دستگاه های اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۰۸:۰۶    
سرپرست بنیاد مرکزی گفت: جامعه هدف بنیاد شهید یکی از افضل ترین افراد به شمار می روند و هر یک از بازماندگان خانواده های شاهد و ایثارگر یک سنگر دار برای حفظ نظام و انقلاب هستند و ازاین رو خدمت به این ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۰۸:۰۰    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: در طول سه ماهه اول امسال 3000 خدمت در زمینه پیشگیری از ویروس کرونا و تامین تجهیزات در این راستا به جامعه هدف اختصاص یافت.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۰۸:۰۰    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گرگان خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی می تواند تاثیر مثبتی در راستای تقویت بنیان خانواده های معظم شهدا و ایثارگران داشته باشد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۰۷:۴۲    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گرگان گفت: طبق مصوبات مطرح شده مزار شهید نبی اله خطیری و شهید حبیب اله خالو حسینی بهسازی و تکمیل شد.