چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۱:۴۴May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 اردیبهشت 1401 - iscanews.ir

باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 10 مهر 1394 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 اسفند 1395 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1397 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1398 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 اسفند 1399 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 فروردین 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 خرداد 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 تیر 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 مرداد 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 شهریور 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 مهر 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 آبان 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 آذر 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 1 دی 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 1 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 2 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 3 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 4 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 5 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 6 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 7 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 8 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 9 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 10 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 11 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 12 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 13 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 14 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 15 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 16 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 17 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 18 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 19 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 20 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 21 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 22 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 23 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 24 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 25 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 26 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 27 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 28 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 اردیبهشت 1401 
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۰۷:۳۱    
اکنون محققان سلاح جدیدی برای مبارزه با آکنه پیدا کرده اند، سلاحی که بدون عوارض جانبی شدید است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۲:۳۲    
زلزله ای به بزرگی 5.5 ریشتری سرجنگل استان سیستان و بلوچستان را لرزاند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۰۲:۴۶    
این مقاله به بررسی مواد غذایی می پردازد که می توان از آنها به عنوان جایگزین تخم مرغ استفاده کرد. برای شناختن آنها و نحوه استفاده از این مواد ما را همراهی کنید.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۰۰:۴۶    
شما به دلایل گوناگونی ممکن است نفستان را نگهدارید. هنگامی که دارید شنا می کنید، پیش از آنکه یک ساز بادی را بنوازید یا صرفا برای اینکه ببینید تا چه مدتی می توانید نفستان را حبس کنید.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۶:۳۱    
در طرح اولیه، دولت مکلف به واگذاری یک زمین 200 متری به خانوارهاست که باید به صورت مشترک و نصف به پدر و مادر داده شود ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۰۴:۴۶    
برای درمان برخی مشکلات و بیماری ها می توان از داروهای ساده طب سنتی استفاده کرد که اکثر این داروهای طب سنتی در آشپزخانه هر یک از ما به سادگی پیدا می شوند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۰۰:۳۲    
محققان کشورمان در یک مطالعه بالینی جدید و جالب توجه، تأثیر دهان شویه گیاهی آنغوزه را بر سفید شدن دندان ها بررسی کرده و به نتایج جالب توجهی رسیده اند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۰۰:۰۳    
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به جدی بودن ایران در توافق قوی و پایدار گفت: تهران حسن نیت و اراده لازم را برای رسیدن به یک توافق داراست.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۲۳:۲۱    
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان های مینودشت و گالیکش از سقوط مرد 61 ساله از آبشار بزرگ لوه خبر داد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۲۳:۰۳    
بنابر اعلام مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، تعداد شهرهای آبی رنگ در نقشه کرونایی کشور، از 189 شهر به 193 شهر افزایش یافت.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۲۲:۴۲    
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: قرار است بیمارستان ها و درمانگاه های فرهنگیان به عنوان یک پایگاه بهداشت و سلامت دانش آموزان تعریف شوند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۲۲:۲۲    
در حالی که از روز سه شنبه ثبت نام متقاضیان یارانه آغاز شده است که افراد برای ثبت نام و فرآیند مربوط به مراجعه به دفاتر پلیس به علاوه 10 با ابهاماتی مواجه شده اند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۲۲:۰۱    
سهام عدالت در هفته پایانی اردیبهشت ماه رشد قابل قبولی داشت و امروز آخرین مهلت ویرایش اطلاعات در سامانه سهام عدالت برای دریافت سود است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۲۱:۴۶    
پرونده فصل 1401-1400 لیگ برتر تکواندو مردان باشگاه های ایران با قهرمانی تیم صنعت مس سونگون ورزقان بسته شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۲۱:۴۳    
فرمانده نیروی انتظامی حاجی آباد از مبنی بر ربایش پسر بچه ای هفت ساله از در منزل خبر داد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۲۱:۳۷    
تیم فوتسال اساتید و کارکنان واحد بجنورد قهرمان مسابقات منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامی شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۲۱:۲۲    
تیم والیبال پیکان با پیروزی مقابل سانتوری ژاپن برای هشتمین بار به عنوان قهرمانی باشگاه های آسیا رسید.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۲۰:۴۳    
کره شمالی ممکن است یک آزمایش موشکی بین قاره ای یا حتی یک آزمایش هسته ای را برای تحت الشعاع قرار دادن سفر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به کره جنوبی انجام دهد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۲۰:۲۲    
رفیعی نماینده مردم از ورود همزمان فراکسیون محیط زیست مجلس و کمیسیون اصل 90 مجلس به موضوع مرگ توله یوزها خبر داد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۲۰:۰۷    
سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت ششمین سالروز شهادت شهید مصطفی بدر الدین آغاز شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۲۰:۰۱    
قرار است بیرانوند تا اواخر هفته پیش رو به تهران برگردد تا احتمالاً دور جدید مذاکرات با پرسپولیس برای پیوستن به این تیم را آغاز کند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۹:۳۱    
سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت ششمین سالروز شهادت شهید مصطفی بدر الدین آغاز شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۹:۰۷    
وزیر سیاست کشاورزی و مواد غذایی اوکراین هشدار داد که جامعه جهانی باید برای افزایش قیمت گندم و رسیدن آن به 700 دلار در هر تن در سال جاری میلادی آماده شود که جهشی تقریباً 40 درصدی نسبت به 430 دلار فعلی ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۹:۰۴    
عزیزبک آمانوف بعد از مدتی دوری از ترکیب استقلال، در بازی مقابل آلومینیوم اراک برای تیمش به میدان رفت.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۸:۴۹    
قائم مقام و سخنگوی سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از تمدید دو روزه نمایشگاه کتاب خبر داد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۸:۲۵    
معاون امنیتی استاندار تهران پیرامون حادثه جاده ای خودرو حامل تجهیزات نظامی توضیحاتی ارائه کرد و گفت: حادثه هیچ گونه خسارت جانی نداشته است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۸:۰۴    
مدیرعامل پرسپولیس گفت: باشگاه تراکتور، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال حتما باید از اعضای تیم ما عذرخواهی و دلجویی کنند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۷:۴۶    
درحالی در روزهای گذشته شایعه کناره گیری نجم الدین شریعتی از برنامه سمت خدا مطرح شده که چنین موضوعی صحت ندارد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۷:۰۱    
ستاد تنظیم بازار به سازمان تعزیرات حکومتی مأموریت داده تا با کسانی که نرخ اجاره بهای مسکن را فراتر از آنچه در قانون آمده افزایش دهند، برخورد تعزیراتی کند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۶:۲۲    
رودریگر در زمینه جدایی اش از چلسی در صفحه شخصی خود نوشت: من خداحافظی را دوست ندارم. اما تلاش می کنم که این اتفاق امری خوش آید باشد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۶:۰۱    
براساس مشاهدات میدانی از خرده فروشی های سطح شهر تهران قیمت هر کیلو مرغ گرم کامل 42 تا 46 هزار تومان است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۵:۴۳    
قیمت طلا امروز جمعه کاهش یافت اما قیمت ها برای اولین افزایش هفتگی خود از اواسط آوریل تعیین شده بود زیرا نرخ دلار از بالاترین سطح دو دهه گذشته کاهش یافت و نگرانی ها در مورد رشد اقتصادی ایالات متحده ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۵:۲۵    
نمایده ویژه رییس جمهور ودبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در جلسه شورای اداری شوط از راه اندازی 8 منطقه آزاد جدید در کشور خبرداد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۵:۱۶    
ئیس قوه قضائیه به معاون راهبردی و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات این قوه دستور داد تا با هوشمندسازی هرچه بیشتر فرآیندها و الکترونیکی کردن امور قضائی دسترسی مردم به عدالت تسهیل و تسریع شود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۵:۰۴    
ئیس قوه قضائیه به معاون راهبردی و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات این قوه دستور داد تا با هوشمندسازی هرچه بیشتر فرآیندها و الکترونیکی کردن امور قضائی دسترسی مردم به عدالت تسهیل و تسریع شود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۴:۴۳    
خطیب جمعه تهران گفت: دولت پرداخت به موقع یارانه، اصلاح سامانه ها، وسعت توزیع کالاهای اساسی در مراکز عرضه، منطقی سازی قیمت ها، نظارت قوی و برخورد با متخلفان را در دستورکار جدی خود قرار بدهد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۴:۲۸    
وزیر راه و شهرسازی، عنوان کرد: اکنون در سطح کشور 8 میلیون مستاجر داریم، حدود 50 درصد از هزینه سبد خانوار مربوط به مسکن است که تصمیم داریم در این 4 سال به طور میانگین سالانه یک میلیون واحد مسکن بسازیم.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۴:۱۹    
سربازان در حقوق دریافتی اردیبهشت ماه 1401 افزایش حداقل دو برابری حقوق را شاهد خواهند بود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۳:۵۳    
وزیر آموزش و پرورش از طرح رتبه بندی معلمان خبر داد و گفت: رتبه بندی معلمان از اول شهریورماه در فیش حقوقی فرهنگیان اعمال خواهد شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۳:۰۲    
باشگاه پرسپولیس با توجه به میزبانی تراکتور در بازی شب گذشته و حمله دو تماشاگر به سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، شکایت خود را به کمیته انضباطی فوتبال و مراجع قضایی شهر تبریز ارائه خواهد کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۲:۵۳    
صبح امروز جمعه حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در قالب بیست و یکمین سفر استانی خود وارد فرودگاه ارومیه شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۲:۲۳    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب کتاب تیپ 83 را مطالعه فرمودند و درباره آن نوشتند: این طلبه های جوان و خوش روحیه اند که اگر مدارج تحصیل را طی کنند رهبران برجسته باب انقلاب و جمهوری اسلامی خواهند شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۲:۰۲    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بومی گزینی دانشجویان دستیاری تخصصی و تفویض جذب دانشجوی دستیاری تخصصی به استان ها خبر داد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۲:۰۲    
کاخ سفید شب گذشته، پنجشنبه، اعلام کرد که جو بایدن، رئیس جمهوری ایالات متحده، از تخصیص بسته دیگری از تسلیحات نظامی به اوکراین خبر داد که شامل ایستگاهای رادار سیار و گلوله های توپخانه می شود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۱:۴۱    
معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش گفت: از محل اعتبارات محرومیت زدایی مبلغ پنجاه هزار میلیارد ریال به نوسازی مدارس کشور اختصاص یافته است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۱:۲۳    
تخت روانچی گفت: سازمان ملل متحد، جامعه بین المللی و کمک کنندگان بین المللی موظفند به تعهدات خود عمل کرده و کمک های فنی و مالی مورد نیاز را به اتباع خارجی مستقر در ایران ارائه دهند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۰:۴۴    
سرپرست اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی از ثبت ازدواج و طلاق در سامانه ثنا خبر داد و گفت: بسیاری از مشکلات مربوط به مجهول بودن سند، جعل سند و شناسایی مخاطب برطرف می شود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۰:۲۶    
در حادثه گروگانگیری ایلام پنج نفر زخمی شدند که از مجموع مجروحان شامگاه چهارشنبه یکی دیگر از آنان فوت و مجموع کشته شدگان به 6نفر رسیده است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۰۹:۴۱    
امروز و فردا در برخی مناطق استان های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب استان های ساحلی دریای خزر وزش باد شدید و در مناطق مستعد، همراه با خیزش گرد و خاک پیش بینی می شود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۰۹:۲۳    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: واردات خودرو باید طیف های مختلف با درآمدهای متفاوت را بهره مند کند تا همه خودروهای وارداتی به پارکینگ سرمایه داران نرود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۰۹:۰۵    
مدیرعامل شرکت سپید سولار انرژی اردبیل بر ضرورت حمایت دولت و مجلس از برگزیدگان رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۰۹:۰۲    
صبح امروز جمعه حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در قالب بیست و یکمین سفر استانی خود وارد فرودگاه ارومیه شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۰۸:۵۳    
سفر وزیر علوم به استان خراسان رضوی، برگزاری اجلاس معاونان دانشجویی و نشست معاونان آموزشی دانشگاه های سراسر از جمله مهم ترین رویدادهایی بود که هفته گذشته در وزارت علوم رخ داد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۰۴:۰۲    
امروز 30 اردیبهشت مانند روال هر روز یکی از غزل های حافظ شیرازی را برایتان تعبیر می کنیم.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۰۳:۰۲    
شیرین پلو یکی از غذاهایی است بسیار شبیه مرصع پلو می باشد و غذایی مقوی و خوشمزه می باشد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۰۱:۴۲    
هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران شاهد عجیب ترین اتفاقات ممکن بود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۰۰:۳۰    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد مسئله هم افزایی دستگاه های فرهنگی را امری مهم ضرورتی انکارناپذیر برای رشد معنوی و فرهنگی دانست.