چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۴:۳۵May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 28 اردیبهشت 1401 - iscanews.ir

باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 10 مهر 1394 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 اسفند 1395 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1397 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1398 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 اسفند 1399 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 فروردین 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 خرداد 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 تیر 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 مرداد 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 شهریور 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 مهر 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 آبان 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 آذر 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 1 دی 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 1 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 2 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 3 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 4 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 5 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 6 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 7 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 8 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 9 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 10 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 11 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 12 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 13 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 14 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 15 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 16 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 17 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 18 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 19 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 20 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 21 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 22 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 23 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 24 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 25 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 26 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 27 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 28 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 اردیبهشت 1401 
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۲۳:۰۳    
مرحله دوم یارانه کمک معیشتی تکمیلی پس از درخواست بازبینی سرپرستان خانوار و تجدید نظر نسبت به دهک بندی و قطع یارانه در اردیبهشت 1401 به حساب سرپرستان مشمول واریز شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۲۲:۰۳    
طبق آخرین آمار جهانی در شبانه روز گذشته 632 هزار و 353 نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده و یک هزار و 632 نفر جان خود را از دست دادند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۰۹:۰۰    
ادامه رسیدگی به طرح توسعه و مانع زدایی از صنعت برق کشور و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی درمورد طرح اصلاح قانون تشکیلات وآیین دادرسی دیوان عدالت اداری در دستور کار امروز مجلس شورای ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۰۷:۴۵    
برای غلبه بر بیماری کبد چرب، لازم است تغییراتی اساسی و مداوم در رژیم غذایی خود ایجاد کنید، نه اینکه فقط از خوردن یک سری از غذاهای ناسالم پرهیز کنید ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۰۷:۰۰    
کلسترول یکی از آشناترین مفاهیم مرتبط با سلامت است که بسیار درباره آن گفته می شود اما به همین اندازه نیز مورد بی توجهی قرار می گیرد!
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۰۴:۱۸    
ترفندهای اشتباه نگهداری از پیاز و سیر باعث جوانه زدن آن ها می شود، از این رو برای جلوگیری از جوانه زدن سیر و پیاز باید از روش های صحیح استفاده کنید.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۰۷:۴۶    
جوانه های چشایی طعم ها را انتخاب می کنند، از جمله چهار طعم اصلی: شیرین، شور، ترش و تلخ. در عین حال، حس بویایی به شما امکان می دهد از عطر و طعم غذا لذت ببرید ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۰۵:۳۱    
چای ماچا بومی کشور چین است و در کشورها آسیای شرقی طرفداران زیادی دارد. چای ماچا در سال های اخیر، طرفداران زیادی در میان ایرانی ها هم پیدا کرده است ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۰۱:۴۶    
برخی از مواد غذایی به ما در سوزاندن چربی ها کمک می کند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۲۳:۱۶    
بر اساس اعلام آموزش و پرورش، جدول پخش مدرسه تلویزیونی دوشنبه 2 خردادماه مشخص شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۶:۴۳    
نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: با آزاد شدن واردات خودرو قیمت های کاذب و حبابی خودروهای خارجی شکسته خواهد شد. در حال حاضر قیمت خودرو خارجی در کشور 8 برابر قیمت واقعی است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۰۹:۳۸    
آخرین نوبت کنکور ارشد با رقابت بیش از 247 هزار داوطلب صبح امروز 30 اردیبهشت برگزار شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۰۸:۰۲    
طبیعی است که سطح انرژی در طول روز کمی کاهش یابد اما عوامل مختلفی نیز از جمله میزان خواب، استرس، سطح فعالیت بدنی و غذاها نیز می توانند بر این امر تأثیر بگذارند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۰۵:۰۲    
برگ های آناناس موجب می شود که چربی های بد از بین برود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۲۱:۴۲    
یک دستگاه واحد مسکونی 210 متری واقع در منطقه جردن، به مبلغ 40 میلیون تومان اجاره و یک میلیارد تومان ودیعه معامله می شود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۲۱:۰۳    
شمار مبتلایان به کرونا در جهان تاکنون به 525 میلیون و 80 هزار و 438 نفر رسیده است. مرگ شش میلیون و 294 هزار و 856 نفر بر اثر این بیماری تأیید شده است و 494 میلیون و 920 هزار و 117 نفر از مبتلایان نیز ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۲:۱۲    
بازیکن سابق پرسپولیس که فصل گذشته برای ماریتیمو بازی می کرد به تیم فوتبال ژیل ویسنته پیوست.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۱:۳۳    
طبق اعلام حمید استیلی دومین دیدار دوستانه تیم ملی مقابل اکوادور برگزار می شود
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۱:۱۸    
رییس سازمان سنجش گفت: نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد سال 1401 اواخر خرداد اعلام می شود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۱:۱۸    
سازمان بسیج اساتید با صدور بیانیه ای مطرح کرد: سیاست اقتصادی اشتباه اختصاص ارز ترجیحی باعث هدر رفت حدود 9000 هزار میلیارد ریال از بیت المال به جیب عده ای از رانت خواران شده است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۰۵:۴۸    
گروهی از محققان در مرکز سرطان دانشگاه کنتاکی مارکی انگلستان در مورد نقش آن در پیشگیری از چاقی، بیماری که بیش از 1.9 میلیارد نفر در سراسر جهان را تحت تاثیر قرار می دهد، آگاهی پیدا کرده اند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۰۵:۱۸    
چرت بعد از ظهر و خواب نیم روزی برای بعضی ها اگر نباشد همه چیز به هم می ریزد. چرتی که حداقل و حداکثری دارد که باید رعایت شود. حال می خواهیم بدانیم خواب نیم روزی مفید است یا نه؟
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۰۵:۰۳    
کمبود اکسیژن خون در بدن می تواند به طور ناگهانی در نتیجه مصرف برخی داروها یا یک حمله آسم شکل بگیرد، یا با گذشت زمان به واسطه مشکلات قلبی یا بیماری های ریوی، ایجاد شود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۰۴:۳۳    
توت سفید دارای خواص بی نظیری برای بدن می باشد و از خواص آن می توان به درمان برخی بیماری ها و زیبایی اشاره کرد، البته زمان مصرف توت نیز بسیار حائز اهمیت است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۰۳:۱۵    
بیماری آرتریت می تواند عملکرد افراد را به ویژه در زمان تشدید درد مفاصل با مشکل مواجه کند به گونه ای که فرد نمی تواند حتی امور روزانه را به راحتی انجام دهد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۰۲:۴۵    
یک کارشناس ارشد تغذیه گفت: در زمان آلودگی هوا برای پیشگیری از بروز بیماری های تنفسی باید استفاده کمتری از غذاهای سرخ شده داشت چراکه چربی التهاب را مضاعف می کند و بدن را به سمت وسوی ایجاد و حتی افزایش ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۰۱:۱۸    
طبق یک مطالعه جدید، کمبود ویتامین B12 در نوزادان منجر به رشد ضعیف حرکتی و کم خونی می شود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۰۱:۰۳    
تحقیقات جدید نشان می دهد ابتلا به پیش دیابت، خطر حمله قلبی را نیز افزایش می دهد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۰۰:۴۵    
بر اساس یک مطالعه جدید روی موش ها، چاقی مادر سلامت قلب و عملکرد جنین را مختل می کند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۰۰:۳۳    
محققان بررسی کردند که چگونه رژیم های کم کربوهیدرات باعث کاهش رشد تومور کولورکتال (روده بزرگ) در موش می شود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۰۰:۱۵    
برای ایجاد تناسب اندام، ورزشکاران باید به بدن استرس وارد کنند و سپس از طریق ریکاوری، بدن خود را با شرایط تطبیق دهند از اینرو می توانند استرس بیشتری را در دور بعدی تمرین تحمل کنند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۰۰:۰۳    
محققان برای اولین بار بر روی موش ها نشان دادند که مشکلات قلبی مرتبط با آنفلوانزا ناشی از التهاب شدید در ریه ها نیست، بلکه ناشی از تاثیر مستقیم آنفلوانزا بر سلول های قلبی است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۲۳:۴۸    
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: فرهاد مجیدی قراردادش را به مدت سه فصل دیگر با استقلال تمدید کرد و هیات مدیره و مدیرعامل استقلال از او حمایت قاطع دارد و به طور حتم سال ها به کارش در استقلال ادامه ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۲۳:۳۳    
یکی از شرکت های بزرگ پخش دولتی در سال 99 در قراردادی عجیب 4 سوله و بارانداز را در زمینی به مساحت حدود 50 هزار با اجاره ماهانه 16 میلیون تومان به یک شرکت واگذار کرده که مستاجر علیرغم اتمام قرارداد ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۲۳:۰۳    
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: پرسپولیس قهرمانی را از دست داد و از نظر روحی و روانی این تیم دچار مشکل شده و برای قهرمانی نیاز به معجزه دارد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۲۲:۴۸    
رئیس سازمان انرژی اتمی از خودکفایی کامل ایران در چرخه سوخت هسته ای خبر داد و گفت: سوخت 60 درصد را در دست تولید داریم.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۲۲:۳۳    
کارشناس هواشناسی گفت: وضعیت گرد وغبار در کشور و افزایش غلطت ریزگردها فردا هم در بسیاری از شهرهای کشور همچنان ادامه دارد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۲۲:۲۴    
اولین قهرمان فصل اروپا امشب مشخص می شود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۲۲:۱۸    
آیا فروش خودرو در سامانه یکپارچه خودرو تأثیراتی را هم بر بازار پرالتهاب قیمت خودرو گذاشته است؟
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۲۲:۰۳    
جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اعتقاد دارد، تیمش برای رسیدن به موفقیت، باید اشتباهات حداقلی داشته باشد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۲۱:۵۱    
یک کاربر فضای مجازی ویدیوی کامل درگیری قدیمی پلیس با اشرار را در توییتر منتشر کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۲۱:۴۲    
یکی از نزدیکان لیونل مسی، شراکت این ستاره آرژانتینی با دیوید بکهام را تکذیب کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۲۱:۳۳    
عادل فردوسی پور اخیرا درباره مهاجرت نخبگان سخنانی گفت که باعث تمجید چهره های مختلف شد. برخی با مظلوم نمایی از این مجری سابق صداوسیما خواستار بازگشت وی به عرصه مجری گری شدند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۲۱:۲۱    
وضعیت شرکت های بورسی سهام عدالت و نوسان قیمت هر سهم در این گزارش قابل مشاهده است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۲۱:۱۲    
بر اساس اعلام آموزش و پرورش، جدول پخش مدرسه تلویزیونی پنج شنبه 29 اردیبهشت ماه مشخص شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۲۱:۰۳    
وزیر راه و شهرسازی گفت: مقرر شد شورای پول و اعتبار افزایش تسهیلات خرید مسکن به 700 میلیون تومان و وام ودیعه به 100 میلیون تومان را بررسی و نهایی کند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۲۰:۵۱    
هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادن گفت: شرایط صنعت نفت را با تیم های دیگر هم قیاس کنید. همه می دانند تیم ما از لحاظ مالی و امکانات با چه مشکلاتی روبه رو است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۲۰:۴۲    
یوری بوریسوف معاون نخست وزیر روسیه در یک برنامه زنده تلویزیونی از به کارگیری نسل جدید سلاح های لیزری در ارتش این کشور خبر داد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۲۰:۳۳    
تیم والیبال پیکان با پیروزی مقابل اربیل عراق، جواز حضور در مرحله نیمه نهایی مسابقات باشگاه های آسیا را کسب کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۲۰:۱۲    
رئیس اپراتور مخابراتی ملی روسیه موسوم به روستلکام Rostelecom روز چهارشنبه اعلام کرد که شرکت آمریکایی گوگل در روسیه به فعالیت خود ادامه می دهد و همه سرورهای آن نیز در این کشور باقی می مانند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۲۰:۰۳    
فرمانده پلیس نیمروز گفت: در پی فرمان اخیر طالبان مبنی بر ممنوعیت خروج غیرقانونی از مرزهای افغانستان به نیروهای امنیتی دستور داده شده تا با قاچاق انسان از مرزهای این کشور برخورد شود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۹:۵۱    
بازیکنان پرسپولیس از بدقولی باشگاه به خاطر پرداخت نشدن مطالبات شان گلایه مند هستند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۹:۴۵    
شورای عالی هماهنگی اقتصادی، با ارائه تسهیلات برای تأمین مالی و سرمایه در گردش فعالان اقتصادی حوزه نهاده های دامی و طیور موافقت کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۹:۴۲    
یک وبگاه تحلیلی گزارش کرد شلیک سامانه اس 300 به جنگنده رژیم صهیونیستی در سوریه موجی از نگرانی را در تل آویو ایجاد کرده و آنها را بر آن داشته تا تکنیک های نظامی خود را در سوریه تغییر دهند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۹:۳۳    
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس با اشاره به جلسه این کمیسیون با مسئولان صنعت خودروسازی گفت: این نشست پیرامون وضعیت تولید خودرو در کشور و شکایت هایی که در این زمینه واصل شده بود، برگزار شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۹:۲۱    
در شرایطی که حداقل دستمزد کارگران در سال جاری با افزایش 57 درصدی به 6 میلیون و 433 هزار تومان رسیده، هیچکس انتظار اعتراض رانندگان اتوبوسرانی شهرداری تهران با حقوق دریافتی 25 میلیون تومانی را نداشت!
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۹:۱۲    
انتظار برای افزایش تقاضا در چین و کاهش ذخایر آمریکا، قیمت نفت در بازارهای جهانی به 113.58 دلار در هر بشکه افزایش یافت.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۸:۵۱    
هم زمان با روز جهانی موزه و میراث فرهنگی، موزه نقشه تهران برای علاقمندان رایگان شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۸:۴۲    
پرونده رقابت های لیگ برتر تکواندو باشگاهی کشور جمعه با برگزاری شش دیدار بسته خواهد شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۸:۳۳    
سونی با کنار گذاشتن سوخت های فسیلی، استفاده صد درصدی از منابع برقی تجدید پذیر را در دستور کار قرار دارد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۸:۲۲    
یکی از هشت دستور رییس جمهوری برای حل مشکلات صنعت خودروسازی کشور، تعیین تکلیف واگذاری مدیریت دولتی دو شرکت خودروسازی بود که در راستای تحقق این دستور ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۸:۱۹    
مسابقه های آنلاین شطرنج دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری هیات شطرنج استان تهران برگزار شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۸:۱۳    
ژاپن، گردشگری آزمایشی محدود را از ماه مه به عنوان گامی برای بازگشایی کامل در نظر گرفته است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۸:۰۱    
تیم ملی آلمان در جام جهانی قطر در اقامتگاه الزلال در الرویس در ساحل شمالی این کشور اقامت خواهد داشت.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۷:۵۲    
روابط عمومی بنیاد مستضعفان در اطلاعیه ای اعلام کرد: فرد مسلح و عامل این ماجرای تلخ، از کارکنان پیمانکاری اداره کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان در ایلام بوده که از مرداد سال 97 به عنوان نگهبان مشغول ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۷:۵۲    
گردوغبارهای وارداتی، سالانه آسیب های فراوانی به مبلمان شهری، دیوارنگاره ها، تجهیزات ترافیکی و سایر المان های شهر وارد می کنند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۷:۴۳    
مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی گفت: نقص فنی 158 نفر مسافر پرواز بندرعباس- تبریز را به تهران کشاند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۷:۳۱    
رئیس کمیته اقتصادی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی، گفت: دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر ورود دستگاه قضا درجهت ساماندهی فرآیندهای صادرات، واردات و انبارهای گمرکات قطعا موثر و کارگشا خواهد بود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۷:۲۲    
اوراق سلف راهبرد برد برد برای تولیدکننده و سرمایه گذار در بخش مسکن است و بنگاه های اقتصادی از طریق آن می توانند تأمین مالی کنند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۷:۱۳    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: هر فردی نمی تواند وارد کننده خودرو باشد چرا که وقتی خودرویی وارد می شود آن فرد باید در زمینه خودروی وارد شده، خدمات پس از فروش ارائه دهد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۷:۰۱    
معاون وزیر صمت با تاکید براین که هیچ تصمیمی در مورد تغییر قیمت کارخانه ای خودرو نگرفته ایم گفت: فعلا وقتِ تغییر قیمت خودرو در کارخانه نیست.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۶:۵۲    
عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر 39 نماینده به رئیس جمهور درباره ضرورت تسریع در تعیین تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال جاری را قرائت کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۶:۴۳    
ابوالفضل پورعرب که سالهاست در سینما کم کار شده، پس از مدت ها با فیلمی جدید روی پرده سینماها دیده خواهد شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۶:۳۱    
تابلوی معاملات بورس کالای ایران میزبان معامله 55 دستگاه خودروی کارا گروه بهمن موتور بود و استارت معاملات خودرو در بورس کالا زده شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۶:۲۲    
رئیس کل دادگستری استان ایلام از تشکیل پرونده قضایی در خصوص حادثه گروگانگیری یکی از ادارات این استان خبر داد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۶:۱۳    
رئیس قوه قضائیه گفت: اگر دلیلی برای عدم اجرای حکم قطعی است باید مشخص شود و در پرونده منعکس شود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۶:۰۱    
جمجمه نادرشاه افشار پس از 270 سال سر از خاک بیرون آورده است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۵:۵۲    
دروازه بان ملی پوش کشورمان قرار است در صورت توافق نهایی به باشگاه پرسپولیس بپیوندد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۵:۴۳    
شامگاه پنجشنبه 21 بهمن پارسال خبر قتل پسر جوانی در یکی از بوستان های پایتخت از سوی مأموران کلانتری 136 فرجام به بازپرس محمدرضا صاحب جمعی اعلام شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۵:۳۱    
معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش از نمایندگان خواست در موضوعات مختلف آموزش و پرورش از جمله اجرای رتبه بندی معلمان ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۵:۲۸    
مدیر کل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بر ضرورت استفاده از ظرفیت تشکل های دانشجویی در راستای رشد دانشجویان تاکید کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۵:۲۲    
وزیر صمت گفت: معتقدم به جای خودروهای گران قیمت باید خودرهای اقتصادی وارد شود تا عموم مردم از آن بهره مند بشوند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۵:۱۶    
گرد و خاک این روزها پدیده غالب ایران است و موضوع به حدی جدی شده که کار به تعطیلی مدارس و ادارات کشیده است ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۵:۱۳    
ساعت یک مسابقه از هفته بیست و هشتم لیگ برتر فصل 1401-1400 تغییر کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۵:۰۱    
مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: استقلال در زمین نشان داد که قدرتمند است و کسی هم نتوانست جلوی این تیم را بگیرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۴:۵۲    
انتشار کلیپی در فضای مجازی که در آن ادعا می شود در حال حاضر امکان واردات 2 دستگاه خودرو لوکس در ازای صادرات دو پراید وجود دارد واکنش های متفاوتی به همراه داشت ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۴:۳۷    
ثبت نام برای ورود به لیست یارانه ها محدود به گروه خاصی نیست و متقاضیان در کنار دو روزی که برای آنها به تناسب شماره آخر کد ملی تعیین شده، دو روز دیگر هم بدون محدودیت، امکان ثبت نام دارند ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۴:۳۷    
معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تاکنون 30 مجموعه برای مدیریت آزمایشگاه ها در دانشگاه آزاد اسلامی اعلام آمادگی کردند ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۴:۳۱    
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد که ادامه حضور یحیی گل محمدی در این تیم به صلاح سرخپوشان نخواهد بود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۴:۲۲    
دانشگاه آزاد اسلامی در آخرین رتبه بندی یواس نیوز توانسته رتبه سوم جهان را در حوزه مهندسی مکانیک کسب کند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۴:۱۳    
قیمت دلار در بازار آزاد با وجود جوسازی دلالان آرام است و داد و ستد دلار در بازار آزاد در کانال 29 هزار تومان انجام می شود این در حالی است که در روزهای گذشته دلالان و اختلال گران در بازار ارز به مقصد ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۴:۰۱    
در حالی که رئیس سازمان محیط زیست منشأ 70درصد از ریزگردهای کشور را ناشی از کانون های خارجی می داند, رئیس سازمان زمین شناسی معتقد است که 70درصد از ریزگردهای کشور منشأ داخلی دارند!
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۳:۵۲    
در حالی دومین روز آغاز به کار سامانه یکپارچه تخصیص خودرو را سپری می کنیم که برخی خریداران با مشکلاتی در بارگذاری اطلاعات و نهایی کردن ثبت نام مواجه هستند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۳:۴۶    
گوینده و مجری پیشکسوت تلویزیون گفت: تلویزیون باید بی طرف بوده و به هیچ قدرتی وابسته نباشد و به طور کامل در خدمت مردم باشد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۳:۴۳    
شاخص کل بورس امروز با ریزش 11 هزار واحدی در پایان معاملات امروز به عدد یک میلیون و 594 هزار واحد رسید.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۳:۳۱    
در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان های 60 متری مرکز تهران خواهیم پرداخت.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۳:۲۲    
مربی و کارشناس فوتبال گفت: عملکرد دراگان اسکوچیچ خوب بوده و باید با او ادامه دهیم.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۳:۱۳    
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی با تشکر از فعالان دلسوز حوزه جمعیت، تلاش برای افزایش نسل و جوان شدن نیروی انسانی کشور و چاره جوئی برای نجات کشور از آینده ی هولناک پیری جمعیت را سیاستی حیاتی و از ضروری ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۳:۰۱    
در حال حاضر، قیمت بیت کوین در نزدیکی منطقه 29هزار دلاری حمایت شده و افزایش تازه را آغاز کرده است؛ حرکت واضحی بالاتر از منطقه مقاومت 29هزار و 500 دلاری و میانگین متحرک ساده 100 ساعته را شاهد هستیم.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۲:۵۲    
سرمربی جدید سایپا گفت: تیم پرسپولیس در فصل جاری فراز و نشیب زیادی داشت و به همین دلیل در کسب نتایج خوب ناکام بود.
  • ۱