دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۸:۱۸May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 5 بهمن 1401 - iscanews.ir

باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 10 مهر 1394 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 اسفند 1395 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1397 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1398 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 اسفند 1399 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 فروردین 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 خرداد 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 تیر 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 مرداد 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 شهریور 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 مهر 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 آبان 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 آذر 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 1 دی 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 1 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 2 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 3 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 4 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 5 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 6 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 7 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 8 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 9 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 10 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 11 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 12 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 13 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 14 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 15 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 16 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 17 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 18 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 19 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 20 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 21 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 22 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 23 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 24 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 25 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 26 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 27 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 28 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 بهمن 1401 
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۰۲:۲۳    
کیست پیلونیدال که به نام های آبسه پیلونیدال، کیست مویی، موی برگشتی و سینوس مویی نیز شناخته می شود، تجمعی از مو و پوست مرده به همراه عفونت در زیر پوست است که تقریباً همیشه در بالای چین باسن و در روی ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۹ - ۰۹:۵۱    
سازمان هواشناسی طی اطلاعیه هایی از ورود سامانه بارشی به کشور و تقویت آن خبر داد و نسبت به بارش سنگین برف و خسارت به محصولات کشاورزی هشدار صادر کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۴:۵۱    
سریال یک درام اجتماعی جذاب است که همه بازیگران آن معروف و مطرح هستند و یکی از قوی ترین ترکیب بازیگری را در سریال های نمایش خانگی امسال دارد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۲:۱۱    
مدیر کل امور اقتصادی و مناطق سازمان بنادر و دریانوردی این سازمان را از صنایع پیشرو در جذب سرمایه گذاری عنوان کرد و افزود ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۰:۳۱    
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از کاهش نرخ بیکاری در 19 استان خبر داد و گفت:براساس گزارش جدید مرکز آمار از وضعیت بازار کار نسبت به پاییز سال گذشته ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۰:۳۱    
مهلت ثبت نام دانشجویان در آزمون های پیش کارورزی پزشکی، علوم پایه (پزشکی، دندانپزشکی)، جامع داروسازی (180 واحدی)، ارتقا و ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی اعلام شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۷ - ۱۵:۲۱    
در 10 ماهه امسال بالغ بر 103میلیون تن کالا صادر شد که این میزان در مقایسه با سال قبل 2.93 درصد رشد داشته است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۷ - ۰۳:۰۳    
سالاد سیب زمینی سرخ کرده یکی از انواع سالادهای سرد است که از ترکیب سیب زمینی سرخ کرده با پیاز، جعفری، شوید، روغن زیتون و... تهیه می شود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۶ - ۱۸:۴۱    
بورس در روز چهارشنبه در حالی با ریزشی 10 هزار واحدی به کار خود پایان داد که همایون دارابی معتقد است در روز شنبه بورس هم با افت شاخص کل کار خود را آغاز می کند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۶ - ۱۱:۳۲    
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: لازم است ارتباط مستقیم و رودررو با دانشجویان در محیط دانشگاه افزایش یابد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۶ - ۱۰:۲۳    
تعرفه های جدید واردات خودرو به امضای وزیر صمت و وزیر اقتصاد رسیده و قرار است تا در دور جدید واردات، سود بازرگانی علی الحساب بین 6 تا 31 درصد محاسبه شود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۶ - ۱۰:۰۲    
سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در حکمی “نعمت الله ترکی” را به عنوان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری منصوب کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۶ - ۰۸:۰۲    
قبل از کشف انسولین و همچنین داروهای ضد دیابت رایج، بیماران دیابتی با گیاهان دارویی و درما نهای سنتی معالجه می شدند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۶ - ۰۷:۰۲    
اسفناج علیرغم میزان آهن بالا، جذب آن در بدن بسیار کم می باشد و حتی گاهی باعث کاهش میزان آهن بدن می گردد ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۶ - ۰۵:۴۱    
محققان آمریکایی، درمان نویدبخش جدیدی را برای سرطان، توسعه داده اند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۶ - ۰۴:۵۰    
خبرگزاری رسمی سوریه گزارش داد که آمریکا یک کاروان حامل تسلیحات و مهمات به پایگاه های خود در شمال شرق سوریه ارسال کرده است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۶ - ۰۴:۴۱    
طبق اعلام صندوق بازنشستگی کشوری و ارائه گزارشی از مرکز پاسخگویی تلفنی این صندوق در سه ماهه پاییز، کسورات حقوق بازنشستگان کشوری و مطالبات مراکز درمانی پرداخت شده است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۶ - ۰۴:۴۱    
تجمع گاز در دستگاه گوارش است که با آماسیدن و بادکردن شکم، احساس پری و فشار در شکم پس از غذا خوردن و آروغ زدن مشخص می شود و معمولاً بر اثر عوامل زیر ایجاد می شود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۲۲:۴۳    
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: روز شنبه ابتدا در نوار غربی و پس از آن در کل کشور روند افزایش نسبی هوا انتظار می رود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۲۲:۰۲    
مدیر دفتر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برقابی شرکت آب منطقه ای تهران گفت: مخازن سدهای پنج گانه تهران با کسری 81 میلیون متر مکعبی نسبت به سال گذشته روبه رو شده اند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۲۱:۴۴    
سخنگوی کرملین تاکید کرد که ادامه جنگ امنیت قاره اروپا را تضمین نمی کند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۲۱:۲۳    
مهاجم اسبق پرسپولیس گفت: آل کثیر مهاجم با کیفیت و متعصبی است و فراموش نمی کنم با انگشت پای شکسته برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرد و گل زد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۲۰:۴۲    
باشگاه پرسپولیس پاداش دو بازی اخیر این تیم را به حساب بازیکنان واریز کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۲۰:۳۳    
مشاور نظام صنفی کشاورزی گفت: با توجه به افزایش 20 درصدی تولید برنج نسبت به سال قبل، نیاز کسری کشور کمتر از 500 هزارتن است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۲۰:۲۱    
شورای رقابت در اطلاعیه ای ضمن تاکید بر انحصاری بودن بازار خودرو، اعلام کرد که دو برنامه کوتاه مدت و بلندمدت در این حوزه دارد و به دنبال رفع التهابات و ایجاد آرامش در بازار خودرو است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۲۰:۱۲    
تیم فولاد خوزستان در نقل و انتقالات تابستانی اقدام به جذب فرشید اسماعیلی هافبک سابق استقلال کرد اما این بازیکن به دلیل پاره گی رباط صلیبی نتوانست برای فولاد به میدان برود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۲۰:۰۳    
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، گفت: مایا صباغ میهمان کنگره بین المللی بانوان تاثیرگذار نبوده است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۹:۵۱    
استاندار تهران با اشاره به اینکه عمده منشا آلودگی تهران مربوط به این شهر نیست گفت: این آلودگی از سایر نقاط به تهران تحمیل شده و باید تلاش کرد این وضعیت را بهبود ببخشیم.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۹:۳۳    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با بهره برداری از راه آهن بستان آباد-تبریز( خاوران) فاصله ریلی تهران تا تبریز 5 ساعت کوتاه تر می شود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۹:۲۷    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از توزیع بیش از 2 هزار تن گوشت قرمز منجمد به منظور تنظیم بازار در سطح استان تهران خبر داد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۹:۱۲    
مربیان ایرانی و برزیلی پرسپولیس امروز با حضور در ورزشگاه خوراکیان، عملکرد بازیکنان تیم امید را در بازی لیگ برتر تهران، زیر نظر گرفتند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۹:۰۳    
دادستان ایالت جورجیای آمریکا اعلام کرد تصمیم گیری در مورد ایراد اتهامات جنایی علیه ترامپ در پرونده تغییر نتایج انتخابات 2020، قریب الوقوع و حتمی است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۹:۰۰    
پس از گذشت حدود 28 ساعت از زمان اولیه اعلام شده براس ثبت نام در طرح فروش فوق العاده، هنوز اختلال سایت این شرکت برطرف نشده است ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۸:۵۱    
بیل گیتس بنیانگذار شرکت بزرگ مایکروسافت و یکی از ثروتمندترین افراد جهان به تازگی به استرالیا هشدار داد که خود را برای همه گیری بعدی آماده کند چرا که همه گیری بعدی می تواند ساخته دست بشر و بسیار بدتر ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۸:۲۴    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این فصل پرسپولیس گل خورده کمتری نسبت به سایر تیم ها دارد و این نشان می دهد که بازیکنان تمام خطوط به خصوص در دفاع و دروازه بان وظیفه خود را به درستی انجام می دهند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۸:۱۲    
معاون فنی سازمان تاکسیرانی شهر تهران در مورد نوسازی تاکسی های فرسوده در پایتخت توضیحاتی را ارائه کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۸:۰۳    
برنامه مسابقات مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا مشخص شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۷:۵۱    
شرکت مایکروسافت امروز -چهارشنبه- با یک قطع شبکه سراسری مواجه شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۷:۴۲    
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: نرخ بیکاری در فصل پاییز نسبت به فصل بهار 7 دهم درصد کاهش داشته و به 8.2 رسیده و درصد اشتغالِ کامل افزایش و درصد اشتغالِ ناقص هم کاهش پیدا کرده است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۷:۳۲    
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در کشور قزاقستان، گفت: ایران و قزاقستان تقویت روابط دوجانبه و استفاده از ظرفیت های دو کشور را با جدیت دنبال می کنند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۷:۲۳    
سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: نساجی و یک تیم خوب هستیم که سعی داریم همیشه بهتر از روز قبل باشیم.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۷:۱۱    
در فاصله یک هفته تا شروع چهل ویکمین جشنواره فجر، سرانجام اسامی فیلم های راه یافته به این رویداد اعلام شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۷:۰۲    
یک کارشناس حوزه مسکن با بیان اینکه مالیات بر عایدی سرمایه، تقاضاهای سوداگرانه در بازار مسکن کاهش می دهد ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۶:۵۳    
تعلل وزارت جهاد کشاورزی در واردات و توزیع گوشت گرم بابت متعادل کردن بازار عرضه و تقاضا در کنار چندین دلیل دیگر، موجب شده است قیمت گوشت قرمز این روزها برای بسیاری از مردم گران باشد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۶:۴۱    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با بیان اینکه تابع دستورات دادستان درباره نرخ بلیت هواپیما هستیم، گفت: نرخ بلیت پروازهای داخلی به قیمت های قبلی برمی گردد اما شرکت ها در نبود نقدینگی با چالش جدی برای ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۶:۲۳    
سازمان هواشناسی از تداوم فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور خبر داد و اعلام کرد: آلودگی هوا تا روز شنبه در اغلب کلانشهرها از جمله تهران،کرج، اصفهان و مشهد ادامه دارد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۶:۱۴    
10 قلم کالای اساسی با هدف اعلام اولویت های اقلام غذایی در طرح کالابرگ الکترونیکی ثبت شده است که خانوارها می توانند بر اساس نیاز ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۶:۰۲    
ادعای رسانه های معاند مبنی بر کشته شدن و خاک سپاری یک جوان سنندجی در قبری که در بهشت محمدی سنندج پارچه قرمز روی آن کشیده شده است، تکذیب شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۵:۵۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه در تشریح دلیل خشم آمریکا از سپاه گفت: سپاه از ارکان اساسی قدرت ملی ایران، تحقیر کننده رژیم آپارتاید صهیونیستی و برهم زننده راهبردهای سلطه طلبانه آمریکا در منطقه است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۵:۴۱    
یک سیاستمدار ترک خروج آنکارا از ناتو را امری ضروری توصیف کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۵:۳۲    
پیشکسوتان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به افتخار کودکان سرطانی بازی خیرخواهانه ای را برگزار می کنند
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۵:۱۲    
شهردار تهران گفت: آنچه را که مربوط به تکالیف ما درباره انتشار موارد مختلف در سامانه شفافیت شهرداری است ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۵:۰۳    
طبق اعلام بانک مرکزی افرادی که قصد خرید و فروش ارز دارند، از امروز می توانند بدون نیاز به ثبت نام، به صرافی ها مراجعه کنند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۴:۵۷    
ترکیه شایعات درباره خروج از ناتو را رد کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۴:۵۱    
نشریه اسپانیایی از دلیل تمایل باشگاه بارسلونا برای جذب هافبک تهاجمی رئال خبر داد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۴:۴۲    
در پایان رقابت های آزاد کاراته پاریس، فرزاد رستمی از بازگشت به کشورمان خودداری کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۴:۳۶    
فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از ناکامی قاچاقچیان و کشف 605 کیلوگرم انواع موادمخدر توسط مرزداران هنگ های مرزی میرجاوه و سراوان خبر داد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۴:۳۳    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از برقراری پروازهای ایران به اروپا خبر داد و گفت: در اروپا فقط در یک فرودگاه به هواپیماهای ایرانی سوخت تحویل می شود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۴:۳۰    
مدیرکل پژوهشی حوزه معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بهره برداری درست و به موقع از امکانات و تجهیزات در جهت پرورش نیروهای کاردان ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۴:۲۷    
کارشناس فوتبال گفت: استقلال این فصل با مشکلات زیادی مواجه است و ساپینتو نتوانسته این مسائل را برطرف کند و به استقلال نظم و هماهنگی بدهد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۴:۲۴    
کارگاه جهاد تبیین و هم اندیشی تحلیل حوادث اخیر ویژه استادان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۴:۲۴    
وب سایت ان کی نیوز مستقر در سئول امروز (چهارشنبه) به نقل از یک اطلاعیه دولتی گزارش داد، مقامات در پیونگ یانگ به دلیل افزایش موارد یک بیماری تنفسی نامشخص، دستور یک قرنطینه پنج روزه را صادر کردند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۴:۲۴    
مدیر کل امور آموزشی معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی، سلامت و نظم در برگزاری امتحانات پایان ترم ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۵    
رئیس حوزه ریاست مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه اکنون برای مساله حجاب قبح شکنی شده است گفت: دشمن در اغتشاشات از ابزارهای برای جنگ ترکیبی استفاده کرد و نخبگان و قشر دانشجوی ما را بازی داد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۲    
شورای رقابت در اطلاعیه ای ضمن تاکید بر انحصاری بودن بازار خودرو، اعلام کرد که دو برنامه کوتاه مدت و بلندمدت در این حوزه دارد و به دنبال رفع التهابات و ایجاد آرامش در بازار خودرو است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۴:۰۹    
دوره های عملی و تخصصی دستگاه های پیشرفته و شاخص آزمایشگاهی_کارگاهی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۴:۰۳    
مرکز آمار ایران پیش بینی کرد، جمعیت ایران از اواخر دهه 1430 به بعد نزولی شده و در این سال به 93.6 میلیون نفر برسد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۴:۰۳    
کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی، نوآوری و فناوری گیاهان دارویی و معطر با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی برگزار شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۳:۴۸    
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران، کار قرمزها را در مقابل فولاد دشوار دانست و آن ها را به هماهنگی بیشتر توصیه کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۳:۴۸    
یک. کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: ارتش اسرائیل ظرفیت حمله به هیچ کجا را ندارد، اما به هم ریختگی داخلی رژیم صهیونیستی وقوع هر حادثه ای را ممکن می کند و در این شرایط ممکن است جریان های داخلی اسرائیل کاری ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۳:۴۵    
طبق اعلام شرکت ارتباطات زیرساخت کشور اختلال 10 دقیقه ای رخ داده در اینترنت کشور حل شده است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۳:۴۱    
شاخص کل بورس امروز با ریزش 34 هزار واحدی در پایان معاملات امروز به عدد یک میلیون و 611 هزار واحد رسید.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۳:۴۱    
زمان ثبت نام و حذف و اضافه دانشگاه های تهران در نیمسال دوم ترم تحصیلی 1402-1401 اعلام شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۳:۴۱    
معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این که 85 درصد از شهریه این دانشگاه به حقوق و دستمزد اختصاص می یابد ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۳:۴۱    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: تعیین نرخ دلار 23 هزار تومانی در بودجه غیرواقعی است، چرا که قطعا دولت ارز خود را با نرخ 23 هزار تومان نمی فروشد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۳:۴۱    
خواهرزاده کارگردان تلویزیون پس از آنکه برای دریافت بدهی خود به محل قرار با شریک کاری خود رفت، به طرز فجیعی به قتل رسید و جسد وی سوزانده شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۳:۴۱    
وزیر علوم بر لزوم بازنگری در رشته و سرفصل های دروس دانشگاه پیام نور بر مبنای مهارت محوری تاکید کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۳:۴۱    
مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال گفت، وقتی بازی های استقلال را آنالیز می کند متوجه جا به جایی ها و سیستم انتخاب شده برای این تیم نمی شود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۳:۴۱    
دولت انگلیس روز گذشته (سه شنبه) اعلام کرد 200 پناهجوی کودک و بدون همراه که توسط دولت این کشور در هتلی اسکان داده شده بودند، ناپدید شده اند و منتقدان، دولت را به رها کردن این کودکان متهم کردند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۳:۴۱    
مسئول مرکز راهبری گاز کشور گفت : میزان مصرف گاز بخش خانگی، تجاری و صنایع غیر عمده در 24 ساعت گذشته به 650میلیون مترمکعب رسیده است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۳:۴۱    
کارشناس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان صداوسیما برنامه هایی برای خود دارد که باید برای تحقق آنها اولویت گذاری، برنامه ریزی، صرفه جویی و چابک سازی کند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۳:۴۱    
حسن فیروزی، بدهکار مالی که به کمک رسانه های معاند مخاطبین خود را سرکار گذاشت، در حال فرار از مرزهای آبی کشور بازداشت شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۳:۴۱    
سخنگوی دولت گفت: دولت دخالتی در کار کارشناسی بورس کالا و شورای رقابت نمی کند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۳:۴۱    
رئیس جمهور با اشاره به سیاست های اعلامی جدید بانک مرکزی و امیدواری فعالان اقتصادی به اثربخش بودن آن، از مسئولان دستگاه های اجرایی خواست به بانک مرکزی کمک کنند تا سیاست های خود برای مدیریت بازار ارز ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۳:۴۱    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا محدودیت های ترافیکی آخر هفته جاده ها را اعلام کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۳:۴۱    
رئیس قوه قضاییه گفت: تأکید ما در دستگاه قضایی آن است که نظارت و رفع کاستی ها و نواقص را از مجموعه خودمان آغاز کنیم.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۳:۴۱    
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: به لطف الهی و با همت جوانان دانشمند و پر تلاش ما در سازمان انرژی اتمی، جمهوری اسلامی ایران امروز یکی از کشورهای مطرح در تولید و عرضه رادیو داروها است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۳:۴۱    
وزیر ورزش و جوانان در واکنش به تحریم خود توسط اتحادیه اروپا گفت: این موضوعات جدید نیست و شعارهای قشنگی درباره ورزش عاری از سیاست می شنویم.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۳:۴۱    
قیمت دلار در تابلوی صرافی ها امروز چهارشنبه 5 بهمن 1401 برابر 42 هزار و 200 تومان درج شده است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۳:۴۱    
وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: برای گردشگری باید اقدام کرد؛ با تکیه بر قوانین عادی گردشگری ما رونق نمی گیرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۳:۴۱    
سینماهای مردمی چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر به تفکیک سینماها دراستان تهران اعلام شد .
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۳:۴۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وزارت ارشاد درباره سریال سقوط تصمیم گیرنده نیست و به صورت کلی سیاستی را اعلام کردیم که طبق آن، اگر پس از اتمام مراحل تولید تمامی مجموعه های فیلم و سریال ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۳:۴۱    
باستان شناسان بقایای مومیایی شده یک دختر را به همراه 142 سگ در مقبره یک فرد ممتاز مصری کشف کردند. این اجساد بدون مراسم آئینی دفن شده اند و به همین دلیل محققان معتقدند که آنها در یک مخزن بزرگ آب غرق ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۳:۴۱    
قیمت طلا از اوایل نوامبر سال گذشته حدود 15 درصد افزایش یافته است که دلیل آن خریدهای بزرگ بانک های مرکزی جهانی، جشن های سال نوی چینی در این ماه و کاهش جزئی دلار آمریکاست.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۱:۴۱    
نخست وزیر عراق بر ادامه تلاش بغداد برای برگزاری گفت وگوهای تهران و ریاض تأکید کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۱:۳۸    
روزنامه اکیپ فرانسه اعلام کرد که لیونل مسی با وجود پیشنهادهای بسیار خوبی که از لیگ عربستان و آمریکا دارد فعلا در اروپا می ماند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۱:۳۲    
مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان گفت: در سال آینده لیگ ملی دانشجویی در سه رشته والیبال، فوتسال و بسکتبال 3 نفره برگزار خواهد شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۱:۳۲    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از برملا شدن اختلاس یک شرکت دولتی که مدیران سابق این شرکت برای مخفی نگه داشتن این اختلاس از اراذل و اوباش کمک گرفته بودند، خبر داد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۱:۲۶    
استاندار فارس گفت: 6 قطعه از بزرگراه شیراز-اصفهان 39 و قطعه هفتم تاکنون حدود 56 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که تلاش خواهیم کرد برای نوروز 1402 این شش فاز را زیر بار ترافیکی آوریم.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۱:۲۶    
مشاور پیشین پنتاگون تاکید کرد که واشنگتن از شکست قریب الوقوع کی یف آگاه است.
  • ۱