شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۲:۳۵Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 17 بهمن 1401 - iscanews.ir

باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 10 مهر 1394 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 اسفند 1395 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1397 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1398 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 اسفند 1399 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 فروردین 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 اردیبهشت 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 خرداد 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 تیر 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 مرداد 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 شهریور 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 مهر 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 آبان 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 آذر 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 1 دی 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 1 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 2 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 3 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 4 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 5 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 6 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 7 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 8 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 9 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 10 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 11 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 12 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 13 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 14 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 15 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 16 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 17 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 18 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 19 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 20 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 21 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 22 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 23 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 24 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 25 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 26 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 27 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 28 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 بهمن 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 بهمن 1401 
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۰۵:۲۰    
متخصص زنان و زایمان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی گفت: در صورت شروع دردهای زایمانی باید به پزشک مراجعه کرد، زیرا پزشک می تواند دردهای کاذب را از درد زایمان تشخیص دهد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۰۵:۰۲    
تحقیق جدید نشان می دهد نوسانات فشارخون ممکن است فرد را در معرض ریسک بالای زوال عقل یا بیماری آلزایمر قرار دهد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۰۴:۴۱    
امروزه چاقی و اضافه وزن به یک معضل عمومی تبدیل شده و به همین دلیل بسیاری از مردم در تلاش هستند تا با پایش و کنترل میزان کالری موجود در رژیم غذایی خود، وزنشان را در محدوده مناسب نگهدارند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۰۴:۲۳    
قاب های شفاف گوشی معمولاً به سرعت کثیف شوند؛ اما می توان به نحوی آن را تمیز کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۰۴:۰۲    
افتادگی پوست نتیجه ضعیف شدن پوست و از دست دادن طبیعی کلاژن و الاستین است. در ادامه هفت راه ساده و مؤثر که از پیری و افتادگی پوست پیشگیری می کند را بخوانید.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۰۳:۴۱    
دانشمندان دانشگاه کوئین مری لندن و دانشگاه ادینبورگ، به اطلاعات جدیدی درباره تاثیر مصرف بالای ویتامین D بر کاهش خطر حملات آسم دست یافتند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۰۲:۰۲    
محققان توصیه می کنند مصرف روزانه نصف فنجان گردو به حفظ سلامت سیستم گوارش و کاهش ریسک سرطان کمک می کند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۰۱:۴۱    
غذا نقش بسیار مهمی در زندگی ما انسان ها ایفاء می کند. به ما لذت ، قدرت تحرک و راحتی می بخشد. اختلالات روحی و جسمی زیادی برای ما ایجاد می کند که یکی از این اختلالات ، آلزایمر و زوال عقل است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۰۱:۲۳    
محققان عنوان می کنند مصرف مواد خوراکی درست و مناسب در زمان مصرف آنتی بیوتیک ها به افزایش فواید دارو کمک می کند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۰۱:۰۲    
مطالعه جدید نشان می دهد زنانی که بیش از 7 سال قرص های ضدبارداری مصرف می کنند، 19 درصد کمتر در معرض خطر ابتلا به آرتروز روماتوئید قرار دارند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۰۰:۴۱    
در این مطلب درمان های خانگی برای کودکان زیر 2 سال گردآوری شده است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۰۰:۲۰    
یک مطالعه جدید نشان داده است که یک داروی آرتریت موجود می تواند به طور موثر سلول های بنیادی خون را جوان سازی کند و فواید تزریق خون جوانی را تقلید کند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۰۰:۰۲    
یک متخصص روانپزشکی گفت: اضطراب یک احساس ناخوشایند نگرانی یا تنش است که فرد در پاسخ به شرایط تهدید کننده و یا استرس زا از خود بروز می دهد که این حس ترکیبی از پریشانی و دلهره و احساس مداوم تشویش یا ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۲:۴۷    
مدافع اهل مالی از جمع شاگردان جواد نکونام جدا شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۱:۳۸    
معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی از واگذاری تنظیم بازار برنج خارجی به انجمن وارد کنندگان برنج ایران خبر داد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۰۸:۱۷    
سرمربی آلومینیوم اراک معتقد است شاگردانش، آینده تیم ملی کشورمان را رقم می زنند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۰۸:۰۲    
به گفته محققان، پاسخ به اینکه چند قدم برای کاهش وزن لازم است، چندان ساده نیست.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۰۶:۴۱    
خندیدن اثرات بسیار زیادی در مسیر سلامت جسمی و روحی افراد دارد؛ به طوری که امروزه ثابت شده است خنده در زمانهای بحرانی و استرس زا همچون مرهمی، آرامبخش روح وروان افراد است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۰۶:۰۲    
شاید یکی از سخت ترین نظافت ها در خانه تکانی تمیز کردن و برق انداختن دیوار ها باشد. اما با رعایت نکات کلیدی و ساده می توانید به راحتی دیوارها را برق بیاندازید.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۰۵:۴۱    
ادویه معطر شناخته شده ای که بسیاری از ما از آن برای پخت کیک و طبخ غذاهای خوش طعم استفاده می کنیم، از پوست داخلی درختان گرفته شده است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۰۲:۲۳    
تمام دندان ها در کودکی رشد می کنند اما رشد دندان های عقل با تاخیر هستند. دیر درآمدن دندان های عقل دلایل خاصی دارد که بسیاری از افراد نمی دانند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۰۰:۴۱    
یکی از گزینه های خانه تکانی و نظافت، تمیز کردن پنجره هاست. اما اگر از آن دسته افرادی هستید که فقط قسمت داخلی پنجره ها را تمیز می کنید در واقع آب در هاون می کوبید چون شست وشوی قسمت بیرونی پنجره ها هم ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۲۳:۴۱    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: افرادی بعد از جام جهانی نشان دادند که قصد آزار و اذیت سرخپوشان را دارند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۲۳:۰۲    
جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان از هلاکت 2نفر از اشرار مسلح طی درگیری مسلحانه با ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر خبر داد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۲۲:۴۱    
رییس سازمان سینمایی درباره غیبت برخی بازیگران در نشست های خبری جشنواره فیلم فجر گفت: وقتی فشاری بر روی آنها می آید و تصمیم می گیرند به نشست خبری نیایند این فشار را به حساب تروریسم رسانه ای بگذارید.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۲۲:۲۳    
نماینده رهبر معظم انقلاب در بازدید از مناطق زلزله زده خوی ضمن ابلاغ پیام محبت، صمیمیت و سلام امام خامنه ای به مردم زلزله زده گفت: گزارش های واصله از این مناطق را به محضر رهبر انقلاب ارسال کرده ام.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۲۲:۰۲    
در شرایطی که علی قلی زاده ملی پوش فوتبال ایران و عضو باشگاه کاسیم پاشا موفق شد از کانون زلزله در کشور ترکیه دور بشود، هنوز ورزشکاران زیادی زیر آوار مانده اند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۲۱:۴۱    
مسئول شبکه لرزه نگاری استان کرمانشاه با بیان اینکه زلزله ترکیه ارتباطی با گسل های ایران ندارد، گفت: ارتباطی بین زلزله خوی و ترکیه نیست.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۲۱:۲۳    
نشست خبری روایت ناتمام سیما با حضور عوامل این فیلم برگزار شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۲۱:۲۰    
رئیس مجلس با اشاره به موضوع مقابله با بیابان زائی و طوفان های گرد و غبار در منطقه منا، اعلام کرد: باید یک ائتلاف بین المللی برای هماهنگی اقدامات به منظور مقابله با تأثیرات ریزگردها ایجاد شود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۲۱:۱۱    
نشست خبری روایت ناتمام سیما با حضور عوامل این فیلم برگزار شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۲۱:۰۲    
دبیر مجمع محققین قم با بیان اینکه، " فرمان عفو رهبر انقلاب موجب امیدواری بیشتر به آینده می شود، گفت: بهتر است صداوسیما هم همانند رهبری عمل کرده و مجریان و هنرمندانی که اشتباه داشتند را به عرصه فعالیت ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۲۰:۴۱    
وزیر بهداشت با اشاره به رشد و تقویت اورژانس در دوران بعد از انقلاب، گفت: خدمات اورژانس برای بیماران و مصدومان رایگان است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۲۰:۳۲    
رییس سازمان غذا و دارو با اشاره به کاهش ردیف های بودجه ای این سازمان در لایحه بودجه 1402، ضمن درخواست نسبت به اصلاح اعتبارات ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۲۰:۲۳    
در 10 ماهه سال جاری بیش از یک میلیون و 532 هزار تن برنج به کشور وارد شده که نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته با رشد 221 درصدی مواجه شده است ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۲۰:۱۱    
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش توضیح داد: برای ادامه تحصیل این بچه ها هیچ مشکلی نداریم. این بچه ها حتی جزو اغتشاش گران نیز به حساب نمی آیند و تهش می توان گفت معترض هستند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۹:۵۳    
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: او تمام تأثیرات خودش را روی فوتبال ایران گذاشت و رفت. قدردان او هستیم و نمی توان دیگر به گذشته برگشت. وقت رفتن کی روش بود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۹:۳۲    
سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، سرخپوشان چیزی را در لیگ برتر از دست نداده اند و می توانند دوباره صدرنشین شوند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۹:۰۲    
اسامی داوران هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۸:۵۲    
نمازی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت که عفو عمومی موجب بهبود وضع کشور می شود و تصریح کرد که اپوزیسیون نیز نقشی در سرنوشت مردم ندارد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۸:۴۲    
ژاپن نام ایران را در فهرست واردات مجاز محصولات لبنی به این کشور قرار داده است .
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۸:۳۰    
بورس امروز در ادامه مسیر نزولی خود با کاهش نماگرها همراه بود اما برخی صنایع توانستند روز خوبی را پشت سر بگذارند. بورس فردا چگونه خواهد بود؟
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۸:۲۱    
از نگاه آرش برهانی مدیر آکادمی باشگاه استقلال فعالیت در این عرصه دست کمی از مربیگری در لیگ ندارد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۸:۱۲    
نشست خبری فیلم هفت بهارنارنج با حضار عوامل این فیلم برگزار شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۸:۱۲    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: پلیس برای نداشتن "طرح ترافیک" هیچگونه جریمه ای را برای خودروها اعمال نمی کند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۸:۰۰    
پیشکسوت استقلال معتقد است سرمربی پرتغالی استقلال خیلی زود تحت تاثیر قرار می گیرد و هیجانی می شود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۷:۵۷    
نشست خبری فیلم هفت بهارنارنج با حضار عوامل این فیلم برگزار شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۷:۵۱    
نشست خبری فیلم هفت بهارنارنج با حضار عوامل این فیلم برگزار شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۷:۴۲    
علی نجفی، هافبک وسط جوان تیم تراکتور قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۷:۳۳    
سرمربی فولاد خوزستان می گوید تمایل داشت همه بازیکنان سپاهان در زمین حاضر باشند با این وجود اتفاقات فوتبالی طبیعی است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۷:۲۱    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از رسیدن نیروهای آتش نشانی تهران به همراه اقلام ضروری زلزله زدگان به شهرستان خوی خبر داد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۷:۱۲    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اعلام اینکه 18 درصد از جانباختگان تصادفات رانندگی زیر 18 سال سن دارند، از برگزاری کمپین 18-18 برای کاهش آمار قربانیان تصادفات خبر داد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۶:۵۱    
رئیس جمهور روسیه پیام تسلیت برای همتایان خود در ترکیه و سوریه در پی وقوع زلزله ارسال کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۶:۴۲    
یک نشریه اسپانیایی گزارش می دهد که دنی آلوز 2.25 میلیون بدهی دارد، یک آپارتمان 60 متری تحریم شده دارد و تنها دو شرکت از شش شرکتی که او ایجاد کرده هنوز فعال هستند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۶:۲۱    
مدیرکل هواشناسی استان تهران از جبران 14 درصدی کم بارشی ها طی هفته گذشته خبر داد و گفت: سامانه بارشی جدید بارش برف و باران، کاهش دما بین 3 تا 7 درجه سانتیگراد و یخبندان را در این استان به همراه دارد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۶:۱۰    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اشتباهات داوری در اکثر بازی های لیگ برتر سطح مسابقات لیگ را پایین می آورد و این مسائل به سود فوتبال ایران نخواهد بود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۵:۵۲    
لیگ برتر انگلیس باشگاه منچسترسیتی را به نقض قوانین مالی متهم کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۵:۴۳    
وزیر خارجه روسیه در سفر به عراق با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد. او گفت، آمریکا در برخورد با ساکنان مناطق کردنشین بین عراق و سوریه با آتش بازی می کند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۵:۲۵    
محمد اسدی، استادیار رشته مهندسی شیمی دانشگاه فناوری ایلینوی در مقاله جدیدش -که در مجله ساینس منتشر شده- شیمی پشت طراحی باتری های لیتیوم- هوا را تشریح کرد ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۵:۱۲    
سخنگوی صنعت آب گفت: بارش های کشور گرچه از ابتدای سال آبی جاری تاکنون به 109 میلیمتر رسیده؛ اما در مقایسه با مدت مشابه پارسال 13 درصد کاهش دارد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۵:۰۹    
بامداد امروز زلزله 7.4 ریشتری مرز ترکیه و سوریه را لرزاند. وزارت بهداشت سوریه از افزایش آمار قربانیان زمین لرزه مهیب این کشور به 547 کشته و 1461 زخمی خبر دادند..
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۵:۰۳    
قیمت انواع نهاده های دامی امروز نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۴:۵۷    
بخشی از درآمد صندوق ملی محیط زیست ناشی از جریمه صنایع آلاینده است اما انتقادات بسیاری به عملکرد این صندوق وارد شده و کارشناسان معتقدند که این صندوق نتوانسته اهدافی که داشت را به سرانجام برساند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۴:۵۱    
همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و در مراسمی با حضور وزیر بهداشت، درمان وآموزش پزشکی 72 پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی به طور همزمان و به صورت مجازی افتتاح شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۴:۴۸    
سازمان نظام روانشناسی و مشاوره اعلام کرد: برخی از گروه ها بدون کسب مجوز از این سازمان اقدام به آگهی جهت سوءاستفاده از موقعیت کرده اند ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۴:۴۵    
ایده ساخت دستگاه توربین آبی محور عمودی با پره های لیفت درگ محور توسط محسن سیفی داوری، عضو نخبه باشگاه پژوهشگران و جوان نخبگان اردبیل و با همکاری حسین سیفی داوری به ثبت جهانی (IFIA) رسید.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۴:۴۲    
فعال سیاسی اصلاح طلب درباره عفو عمومی محکومان توسط رهبر معظم انقلاب گفت: آزادی محکومان و متهمان حوادث اخیر فرصتی را به دست می آورد که می تواند آتش زیر خاکستری هم اگر باقی مانده را به نوعی خاموش کند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۴:۳۶    
دکتر طهرانچی و دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی با آرمان های امام راحل (ره)، انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۴:۳۶    
رئیس قوه قضاییه به همه رؤسای کل دادگستری ها و دادستان ها دستور داد در راستای تسریع در جامه عمل پوشاندن به فرمان عفو اخیر رهبر معظم انقلاب ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۴:۳۳    
قیمت انواع گوشی امروز نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۴:۲۷    
مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد چهارمحال و بختیاری از برگزاری نخستین دوره طرح نسیم تبیین با حضور 130 نفر از دانشجویان فعال فرهنگی و مذهبی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۴:۲۷    
وزیر ورزش و جوانان گفت: سخنان و منویات بنیانگذار جمهوری اسلامی همواره چراغ راه گذشته جامعه ورزشی کشور بوده است و در آینده نیز راهنمای ورزشکاران خواهد بود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۴:۲۱    
سخنگوی دولت گفت: دولت و مردم ایران در کنار مردم ترکیه و سوریه هستند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۴:۱۸    
تهیه کننده فیلم بعد از رفتن گفت: این جشنواره و این سینما برای همه ماست، این دستاوردی که 41 سال برای آن زحمت کشیده شده است، در هر جایی از دنیا بود، پای آن می ایستادند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۴:۱۲    
مقام های فرانسوی از جان باختن 7 کودک و مادرشان در حادثه آتش سوزی در شرق پاریس خبر دادند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۴:۰۶    
مانوئل نویر کاپیتان تیم فوتبال بایرن مونیخ مصاحبه ای در رابطه با یک اقدام باشگاه انجام داده بود که جنجال های زیادی به همراه داشت.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۳:۵۷    
سازمان لیگ از تغییر زمان برگزاری یک دیدار از هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال خبر داد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۳:۴۸    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ارتباط با میزان و زمان واریز عیدی به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی توضیح داد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۳:۳۶    
خریداران بلوک 51 درصدی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اهلیت سنجی می شوند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۳:۳۳    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی آماده است تا با طراحی سرفصل های جدید آموزشی دانشجویانی متخصص با توجه به نیاز عملکردی و تخصصی نیروگاه اتمی بوشهر تربیت کند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۳:۳۳    
قیمت انواع خودرو در بازار آزاد امروز نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۳:۳۰    
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه، 17 بهمن ماه) با 2 هزار و 319 واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و 537 هزار واحدی ایستاد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۳:۲۷    
رئیس جمهور در پیام های جداگانه ای وقوع حادثه دلخراش زلزله در ترکیه و سوریه را به روسای جمهور و مردم دو کشور تسلیت گفت و بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای ارائه کمک های امدادی فوری به این دو ملت ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۳:۲۱    
رئیس هیات مدیره انجمن صنفی صنعت تایر گفت: مهمترین چالشی که در این زمینه وجود دارد قیمت گذاری دستوری است بنابراین درخواست ما این است که قیمت از حالت دستوری خارج یا حداقل در بورس کالا عرضه شود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۳:۱۸    
نماینده مردم مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه هر ماه ایرلاین ها قیمت بلیت را افزایش دهند و بعد دادستانی وارد شود، سپس نماینده ایرلاین ها اعتراض کند در شان وزارت راه و شهرسازی و مردم ما نیست.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۳:۱۲    
مدیر عامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد: حجم بسیاری از کالاهای قاچاق کشف شده مربوط به لوازم بهداشتی و آرایشی است که منهدم یا باز صادرات می شود ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۳:۰۶    
سرمربی آبی اناری ها باوجود اختلاف 8 امتیازی با رئال مادرید همچنان تیم آنچلوتی را شانس اصلی قهرمانی در لالیگا می داند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۳:۰۲    
فیلم سینمایی روایت ناتمام سیما ساخته علیرضا صمدی ، یکی از آثار راه یافته به چهل ویکمین جشنواره فیلم فجر است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۲:۵۶    
نایب رییس شورای رقابت از ادامه فعالیت سامانه یکپارچه فروش خودرو خبر داد و گفت: در دوران گذار از وضعیت فعلی نیاز است سامانه ای برای عرضه محصولات تولیدی خودروسازان وجود داشته باشد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۲:۵۳    
حجم آب موجود در سدهای کشور از ابتدای سال آبی جاری (ابتدای مهرماه) تا شانزدهم بهمن ماه به 21 میلیارد و 13 میلیون مترمکعب رسید که در مقایسه با سال گذشته کاهش یک درصدی داشته است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۲:۴۷    
بانک مرکزی امروز دوشنبه، نرخ رسمی 46 ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 22 ارز افزایش و نرخ 11 ارز کاهش یافت، نرخ باقی ارزها ثابت ماند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۲:۴۱    
فرمانده کل انتظامی گفت: بیش از 90 درصد مخاطبین پلیس راهور افرادی هستند که به قانون احترام می گذارند و تنها 10 درصد هستند که انضباط عمومی را خدشه دار می کنند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۲:۳۸    
قیمت انواع سکه و طلا امروز نسبت به روز قبل با تغییرات کمی همراه شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۲:۲۶    
اتحادیه اروپا و ناتو از اعلام آمادگی خود برای کمک به آسیب دیدگان در زمین لرزه مرگبار ترکیه و سوریه خبر دادند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۲:۲۳    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: در حال حاضر یکی از مشکلات بخش کشاورزی این است که اطلاعات دقیقی از محصولات و فعالیت ها در دست نیست.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۲:۱۷    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کارلوس کی روش 8سال در کشور کار و نسلی را ایجاد کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۲:۱۱    
فیلم سینمایی هفت بهار نارنج ساخته فرشاد گل سفیدی، یکی از آثار راه یافته به چهل ویکمین جشنواره فیلم فجر است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۲:۰۸    
جزئیات برنامه زمان بندی حذف و اضافه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال دوم 1402-1401 اعلام شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۲:۰۸    
ماجرای انتقال ابرستاره پرتغالی باعث شد تا رئیس فدراسیون فوتبال عربستان سوگند بخورد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۲:۰۲    
سخنگوی وزارت خارجه ایران، در نشست خبری هفتگی، ضمن ابراز همدردی با زلزله زدگان سوریه و ترکیه از آمادگی نهادهای امدادرسانی، درمانی و بهداشتی ایران برای کمک به آنها خبر داد.
  • ۱