چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۶:۳۷Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 20 مهر 1396 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 اردیبهشت 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 خرداد 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1396 
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۶:۱۰    
مشتریان بانک رسالت می توانند در آینده ای نزدیک از طریق اینترنت بانک و موبایل بانک تقاضای صدور دسته چک کرده و دسته چک خود را بعد از تائید مدیریت خزانه داری این بانک از پست تحویل بگیرند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۶:۰۳    
رییس فراکسیون اصناف مجلس با اشاره به اهمیت چاپ و بسته بندی در اشتغالزایی کشور گفت: ارتقای این صنعت می تواند در توسعه صادرات کالاها و محصولات تولید ایران مؤثر باشد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۵:۰۰    
رئیس پلیس فتا استان سمنان با بیان اینکه برخی خانواده ها توصیه ها و هشدارهای پلیس فتا در خصوص نظارت بر رفتار سایبری فرزندان را جدی نمی گیرند ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۳:۰۰    
مدیرعامل بانک صادرات ایران با استاندار خراسان رضوی دیدار و پیرامون مسائل مربوط به موسسه میزان و پدیده شاندیز به گفت وگو نشست.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۲:۵۴    
مدیرعامل بانک رفاه گفت: یکی از مهم ترین برنامه های دولت دوازدهم طرح اصلاح نظام بانکی است که به صورت مستمر از سوی رییس جمهور مطرح شده است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۲:۵۲    
اگرچه موسسات مالی غیرمجاز همچون یک قارچ سمی، فضای نظام بانکی را متاثر کرده بودند، اما با مجموعه اقداماتی که از سوی بانک مرکزی، نظام بانکی و موسسات مالی شناسنامه دارها صورت گرفته، اکنون موسسات مجاز ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۲:۱۴    
معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: باید کمک کنیم که سلامت مردم ارتقا یابد و چالش هایی که پیش روی این هدف است برداریم، نه اینکه خودمان مشکلاتی برای این حوزه ایجاد کنیم ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۲:۰۴    
دومین دوره جشنواره بام با عنوان ماشین با بام از ابتدای آبان ماه آغاز می شود و کاربران سامانه بانکداری الکترونیکی بانک ملی ایران بام می توانند در قرعه کشی یک دستگاه خودرو "رنو کپچر" شرکت کنند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۱:۴۳    
رئیس مجمع نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس از پیگیری های لازم جهت ازسرگیری عملیات احداث پروژه مجتمع بندری خمیر خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۱:۱۷    
بانک پاسارگاد، در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود و برای بهره مندی علاقه مندان، پژوهشگران و محققان، یک جلد کتاب نفیس قرآن طباخ را به استانداری قم اهدا کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۰:۴۰    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان هرمزگان گفت: عرصه را بر قاچاقچیان مواد مخدر تنگ و محلات بندرعباس را برای فروشندگان مواد مخدر ناامن می کنیم.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۰۷:۳۰    
دستگاه سنجش میزان کلر در آب موفق به اخذ تاییدیه استاندارد صنایع انرژی ایران (EPIL) شد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۵:۰۲    
رییس سازمان غذا و دارو کشور از دو محصول تراریخته شده روغن ذرت و سویا در کشور خبر داد و گفت: به غیر از این دو محصول، سایر محصولات غذایی کشور طبیعی هستند و تحت نظارت جهاد کشاورزی تولید می شوند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۲:۵۰    
رئیس پلیس آگاهی استان از کشف یک میلیون و500 هزار نخ سیگار قاچاق دپو شده به ارزش 2میلیارد ریال در بندرعباس خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۲:۴۹    
دو فروند هواپیمای ATR که امروز در استان هرمزگان مستقر شدند در نخستین مسافرت های هوایی خود پروازهایی به مقصد فرودگاه بندرلنگه و جزیره ابوموسی در استان هرمزگان داشتند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۲:۳۶    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی جهرم گفت: برای نخستین بار محققین دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم توانستند 22 گونه ژن در بانک جهانی ژن ثبت کنند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۲:۱۰    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: جنگل های ارسباران به عنوان یکی از اکوسیستم های جنگلی منحصر بفرد در کشور ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۱:۵۶    
سرکنسول ایران در دبی و امارتهای شمالی گفت : این سرکنسولگری در چارچوب دیپلماسی اقتصادی کشور و اهداف تعریف شده برای آن ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۱:۵۵    
مردی جوان که نقشه سیاهی در سر داشت، وقتی چند نوجوان را هنگام بازی در کوچه دید در اقدامی جنون آمیز به سوی آنها دوید اما در این میان همه بجز یک نوجوان معلول فرار کردند و او نقشه اش را اجرا کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۱:۴۱    
سرمربی تیم ملی وزنه برداری درباره وضعیت جسمانی و آمادگی بهادر مولایی و بهداد سلیمی وزنه برداران مازندرانی گفت: وضعیت جسمانی بهادر مولایی و سلیمی رو به بهبودی است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۱:۳۸    
درویش خان باغی به ارث گذاشت با 200 درخت خشکیده و میوه های سنگی؛ باغ خشک 54 ساله ای که پیرمرد سیرجانی به ارث گذاشت و جهانی را حیران کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۱:۲۲    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از کاهش تعداد سفر و مسافر در استان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۱:۲۱    
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از افزایش ضریب حفاظتی مناطق تحت مدیریت در استان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۱:۱۶    
استاندار فارس بر آمادگی این استان برای ارتقاء روابط تجاری با ایالت بلوچستان پاکستان و جلب و جذب سرمایه گذاران تأکید کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۰:۲۸    
یک ساعت از بانه به تهران این جمله به معنای ایجاد اتوبان جدید، جاده و خط ویژه به بانه نیست؛ بلکه تبلیغ لوازم خانگی است که از بانه به تهران و سایر شهرها می رود.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۰:۲۶    
سال 1365 همه مخالف ساختن مترو بودند. حتی ساختمان شرکت مترو به وزارت کشور تحویل داده و تبدیل به استانداری شده بود. هیچ کس حتی یک اتاق نمی داد. کار از نمازخانه شروع شد ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۰:۱۱    
رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: استانداردهای ایران هم رده با استانداردهای کشورهای پیشرفته است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۰:۰۴    
یک عکاس می گوید تعداد زیادی از دختران در روستاهای کهکیلویه وبویراحمد به دلیل فقر، مسائل فرهنگی و نداشتن تحصیلات در سنین پایین ازدواج می کنند ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۰:۰۱    
یوگا می تواند سبب کاهش عوارض بیماری های مرگبار شود.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۰۸:۳۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی با عامی و مقطعی خواندن رفتارهای رجال سیاسی آمریکا گفت: جمهوری اسلامی با طمانینه همه موضوعات را رصد کرده و مطابق منافع ملت تصمیم گیری می کند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۰۶:۲۳    
نماینده جدید سواری های ولوو در ایران، تمامی خودروهای ولوو که پیش از این توسط شرکت های دیگر به کشور وارد شده اند را گارانتی می کند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۰۱:۴۷    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در راس هیاتی به منظور شرکت در اجلاس سالانه بانک جهانی وارد واشنگتن شد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۳:۴۶    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مهار آتش سوزی در زیرزمین مشترک دو ساختمان مجاور یکدیگر که به عنوان کارگاه جوراب بافی مورد استفاده قرار می گرفتند خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۳:۴۳    
سفیر ایران درفرانسه با اشاره فراهم شدن شرایط نسبتا مناسب در روابط تهران و پاریس، برای توسعه سطح روابط اقتصادی دوکشور اظهار امیدواری کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۳:۴۱    
مشاور سیاست خارجی باراک اوباما هشدار داد که ترامپ به دنبال ایجاد یک بحران هسته ای غیر ضروری با ایران است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۳:۳۸    
حسین فلاح جوشقانی رییس سازمان تنظیم مقررات و رادیویی اخبار منتشر شده در یکی از رسانه های فارسی زبان خارج از کشور در مورد غیرفعال شدن گوشی های تلفن همراه در دست مردم با اجرایی شدن طرح رجیستری را تکذیب ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۳:۲۹    
معاون فرماندار دزفول با اشاره به حادثه انفجار که امشب در یک ساختمان مسکونی در شهر امام این شهرستان رخ داد، از فوت صاحبخانه در این حادثه خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۳:۲۳    
معاون عمران، توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با بیان اینکه کرمانشاه استان ثروتمندی است، گفت: اگر شهرداران استان از درآمد پایین می نالند، انگشت انتقاد را سمت خود بگیرند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۳:۱۸    
استاندار کرمانشاه گفت: کرمانشاه از آمادگی کامل برای عبور زوار اربعین برخوردار است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۳:۱۲    
کاخ سفید از اعلام استراتژی جدید آمریکا در قبال ایران توسط دونالد ترامپ در روز جمعه خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۲:۵۸    
وزیر خارجه ی روسیه در تماسی تلفنی با همتای آمریکایی خود تاکیید کرد که ایران به همه ی تعهدات خود در برجام پایبند بوده است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۲:۴۷    
کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در نشستی، متن قانون موشک های بالستیک ایران و اجرای تحریم های بین المللی را تصویب کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۲:۳۰    
گزارش تصویری از بازدید معاون وزیر ورزش و جوانان از پروژه های زنجان گزارش تصویری از بازدید معاون وزیر ورزش و جوانان از پروژه های زنجان
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۲:۱۶    
زدراوکو مامیچ از برانکو ایوانکویچ به عنوان یکی از بهترین مربیان کروات و نامزد هدایت تیم ملی این کشور در آینده نام برد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۲:۱۵    
فرمانده کل ارتش با حضور در یکی از روستاهای محروم استان مرکزی از فعالیت های بسیج سازندگی که در قالب اردوهای جهادی در مناطق محروم و دورافتاده مشغول خدمت رسانی هستند بازدید کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۲:۰۹    
در پی اظهارات سخیف و نسنجیده ترامپ، رئیس جمهور آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۱:۵۰    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی دزفول از انفجار مهیب در یک ساختمان مسکونی در شهر امام این شهرستان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۱:۴۴    
روز نخست رقابت های تکواندوی قهرمانی جوانان و بزرگسالان کشور با مشخص شدن نفرات برتر اوزان فرد به پایان رسید.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۱:۴۱    
مهاجم جوان تیم ملی ایران درباره حضور در لیگ روسیه و درخشش در تیم ملی صحبت کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۱:۳۳    
وزیر جهاد کشاورزی گفت : 270 هزار هکتار زمین از اراضی طرح 550 هزار هکتاری به بهره برداری رسیده و در اختیار کشاورزان قرار گرفته است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۱:۲۷    
رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: باید با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری و تکیه بر تجربه پنج سال مدیریت در جستجوی خط توسعه کیفی و کمی باشیم و منافع ملی را نیز در آن لحاظ کنیم.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۱:۲۱    
معاون رئیس جمهور تاکید کرد: قطب شدن زنجان در حوزه فناوری اطلاعات دور از دسترس نیست.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۱:۱۹    
از هفته نهم لیگ برتر فوتبال دو تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس در اهواز به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار تیم پرسپولیس با نتیجه 3بر1 به برتری رسید. عکس: علیرضا محمدی - ایسنا خوزستان
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۱:۱۹    
معاون ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان گفت: حوزه اجتماعی به نیروهای داوطلب متفکر نیاز جدی دارد و نباید بخش های متعدد اجتماعی را در یک سمن گنجاند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۱:۱۵    
محمد خزاعی میگوید از ابتدای دولت یازدهم تا کنون حدود 14 میلیارد دلار سرمایه خارجی جذب شده است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۰:۵۱    
سایت فیفا در گزارشی به موفقیت های فوتبال ایران در مقاطع اخیر پرداخت.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۰:۴۹    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، رونق فرهنگی و اقتصادی به ویژه گردشگری را منوط به حرکت به سمت گسترش تبادلات و ارتباطات بین المللی با سایر کشورها دانست.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۰:۴۸    
اگرسایر دولت ها هم از دولت مرکزی عراق تبعیت کرده و مرزهای خود را به روی اقلیم کردستان ببندند، شرایط متفاوت خواهد بود ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۰:۴۸    
مدیرعامل شرکت ایران خودرو تبریز گفت: طی نیمه نخست سال جاری تولید انواع خودرو توسط شرکت ایران خودرو تبریز از مرز 50 هزار دستگاه عبور کرد که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد 3 ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۰:۴۷    
مدیر گروه سلامت روانی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: تکیه گاه معنوی موجب ایجاد آرامش می شود.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۰:۴۴    
فرماندار بندرعباس گفت: متأسفانه استان هرمزگان وضعیت خیلی مطلوبی در آموزش وپرورش نداشته و در رتبه 19 کشوری قرار دارد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۰:۱۹    
در حالی که برخی رسانه ها، اخباری مبنی بر قطع درختان سیب در اردبیل به دلیل نداشتن صرفه اقتصادی منتشر کرده اند، وزرات جهادکشاورزی آن را تکذیب و اعلام کرد که این گونه باغها در ایران وجود ندارد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۰:۱۱    
رئیس جمعیت هلال احمر اعلام کرد: در بازید از مناطق مرزی بنگلادش با صحنه های متاثر کننده ای روبرو شدیم که ضروری است محموله های ارسالی استمرار و افزایش بیشتری داشته باشد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۰:۱۰    
رئیس خانه صنعت و معدن استان در پاسخ به سخنان نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی مبنی بر مشکلات موجود بخاطر نبود قوانین و استانداردسازی است گفت ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۰:۰۶    
دبیر کارگروه تحقیقات مواد مخدر سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به نقص سیستم آموزشی کشور در جلوگیری از گرایش جوانان به موادمخدر گفت: سن مصرف مشروبات الکلی به 18 سال رسیده است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۰:۰۴    
وزیر بهداشت بنگلادش با تاکید بر وجود 24 اردوگاه برای ارائه خدمات درمانی به زنان باردار افزود: در حال حاضر بین 50 تا 70 هزار زن باردار در این منطقه زندگی می کنند که نیازمند خدمات درمانی هستند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۹:۵۵    
نبود زیرساخت های حمل و نقل عملا مزیت قیمت تمام شده صادراتی را از محصولات صادراتی معدنی سلب کرده و به لحاظ حجمی نیز صادرات را در مضیقه گذاشته است ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۹:۵۴    
رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پیامی در گذشت همسر اعظم طالقانی را به وی تسلیت گفت.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۹:۵۲    
معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی گفت: با توجه به آمارهای موجود، وضعیت استان مرکزی در خصوص معضل اعتیاد مطلوب نیست و باید کار اساسی در این راستا صورت گیرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۹:۴۷    
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: روز 18مهرماه سال 96را می توان روزی به یاد ماندنی برای معدن فسفات چرام برشمرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۹:۴۷    
وزیران امور خارجه ایران و فرانسه در رایزنی تلفنی امروز خود بر لزوم پایبندی همه طرف ها به برجام تاکید کردند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۹:۴۰    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: با تلاش های انجام شده حج امسال در شرایط خوبی برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۹:۳۷    
رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) گفت: شهادت و ایثار شهید حججی، جان تازه ای بر کالبد انقلاب اسلامی و ملت ایران دمید.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۹:۲۵    
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان معتقد است تیمش شرایط خوبی را پشت سر نمی گذارد اما امیدوار است در هفته های بعدی بتواند نتایج اخیر را جبران کند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۹:۲۰    
سرمربی تیم صنعت نفت آبادان می گوید بی دقتی در زدن ضربات آخر و بدشانسی علت کسب نتایج ضعیف در دوبازی آخر تیمش بوده است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۹:۱۹    
از دور رفت بیست و هفتمین دوره لیگ برتر واترپلو کشور با انجام سه دیدار در شهرهای مختلف پیگیری می شود که در دیدار امروز پنج شنبه 20 مهرماه 1396 ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۹:۱۲    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید تیمش با وجود نگرانی که داشت برای برد به مصاف استقلال خوزستان آمده بود.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۹:۰۰    
سفیر فلسطین در تهران تاکید کرد: جلال طالبانی فردی مبارز بود که ارتباط خوبی با اعراب و جمهوری اسلامی داشت.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۸:۵۷    
محمدباقر ذوالقدر با اشاره به شخصیت مرحوم جلال طالبانی رییس جمهور پیشین عراق، گفت: اگر ایشان زنده بودند اجازه نمی دادند اقداماتی که اکنون در اقلیم کردستان در حال رخ دادن است به وقوع بپیوندد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۸:۴۷    
️سفیر کشورمان در ترکیه در دیدار رییس خبرگزاری اناتولی با تاکید بر گسترش تعاملات رسانه ای ایران و ترکیه گفت: باتوجه به توسعه مناسبات دو کشور درکلیه سطوح سیاسی ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۸:۴۶    
سرمربی تیم فوتبال پیکان می گوید علت نیمکت نشینی و غیبت امیرحسین صادقی در ترکیب تیمش کاملا فنی است و به مسائل انضباطی مربوط نمی پشود.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۸:۳۸    
در پایان هفته ششم لیگ برتر واترپلو تیم واترپلوی سایپا با پیروزی مقابل حریف خود به صدر جدول رده بندی بازگشت.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۸:۳۲    
مراسم نمادین آغاز سال تحصیلی و تقدیر از رتبه های برتر ورودی 96 و افتتاح خوابگاه دانشجویی پردیس فاطمه الزهرا (س) و سالن اجتماعات پردیس شهید بهشتی هرمزگان دانشگاه فرهنگیان با حضور رئیس دانشگاه فرهنگیان ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۷:۳۱    
مدیرعامل دومین شرکت بزرگ نفتی روسیه گفت: اگر قیمت نفت به 60 دلار در هر بشکه افزایش پیدا کند، تولیدکنندگان نفت در پایان مدت اجرای توافق کاهش تولید در مارس نباید آن را تمدید کنند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۸:۲۲    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان معتقد است هر نتیجه ای به غیر از پیروزی برابر سیاه جامگان او و تیمش را دچار مشکل خواهد کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۸:۱۹    
در هفته چهارم لیگ برتر هندبال فولاد مبارکه سپاهان، کازرون، سنگ آهن و گچساران به پیروزی رسیدند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۸:۱۵    
مسابقات مرحله مقدماتی تکواندوی قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۸:۰۶    
سرمربی تیم سیاه جامگان می گوید نوسان های تیمش به این دلیل است که در سه بازی اخیر در دقایق پایانی گل دریافت کرده است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۸:۰۳    
چندی پیش آزمایشگاه NSS با بررسی 11 فایروال نسل جدید (NGFW) از 10 سازنده پیشرو در بازار، نتایج جالبی را ارائه کرده است ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۷:۵۸    
تیم فوتبال پیکان با برتری برابر شاگردان فیروز کریمی موقتا به رده دوم صعود کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۷:۵۰    
سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: متاسفانه مصدومیت بازیکنان اذیت مان می کند اما به غیرت و تلاش بازیکنانم ایمان دارم.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۷:۴۹    
نیمه نخست دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان با برتری سه بر یک شاگردان برانکو به پایان رسید.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۷:۳۹    
گورباچف امروز (پنجشنبه) از رهبران روسیه و آمریکا خواست برای بهبود روابط دوجانبه نشست فراگیر برگزار کنند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۷:۳۳    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: در همه جای دنیا به دنبال کشاندن تماشاچی به استادیوم هستند اما در مشهد به دنبال دور کردن هوادار از ورزشگاه هستند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۷:۳۲    
خبرگزاری رویترز گزارش داد که ترامپ در برابر فشار ها از سوی مقامات داخلی و خارجی برای نرم شدن موضع او در قبال برجام مقاومت می کند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۷:۲۰    
آیت الله نوری همدانی گفت: مدیریت حج کاری سخت و با ارزش است و مسئولان حج امسال را به خوبی مدیریت کردند.