چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۰:۴۱Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 26 مهر 1396 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 اردیبهشت 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 خرداد 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1396 
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۸ - ۱۴:۱۷    
مدیر پسماندهای پزشکی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به اینکه سازمان محیط زیست مرجع نظارت بر بی خطرسازی پسماند در بیمارستان هاست ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۸ - ۱۳:۲۲    
معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران از کشف بیش از دو تن چوب آلات جنگلی قاچاق خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۸ - ۱۲:۲۹    
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۸ - ۱۱:۵۵    
نخستین همایش ملی شیراز، خاستگاه تعزیه طی روزهای 25 تا 27 مهرماه با حضور گروه های برتر تعزیه کشور در محوطه بیرونی سازمان اسناد و کتابخانه ملی فارس برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۸ - ۱۱:۰۹    
گزارش تصویری از دهمین دوره رقابت های لیگ برتر کبدی بانوان کشور در زنجان گزارش تصویری از دهمین دوره رقابت های لیگ برتر کبدی بانوان کشور در زنجان
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۸ - ۰۹:۵۹    
در چهارمین روز سی و چهارمین جشنواره فیلم کوتاه تهران فیلم های بخش ملی در ژانرهای مختلف بازپخش می شوند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۸ - ۰۹:۵۷    
معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) از تدوین نظام نامه احسان و نیکوکاری خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۸ - ۰۲:۱۲    
رئیس پارک علم و فناوری البرز از حضور 120 هزار دانشجو در 54 موسسه آموزش عالی استان البرز خبر داد و گفت: نامگذاری البرز به عنوان قطب علم و فناوری کمک خوبی به توسعه این بخش می کند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۲۲:۵۵    
تیم های فوتبال فولاد خوزستان و سایپا از ساعت 18 در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید. عکس: علیرضا محمدی - ایسنا خوزستان
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۲۰:۵۲    
سرکنسولگری ایران در اربیل، در بیانیه ای مطبوعاتی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همه تلاش خود را برای بازگشت آرامش و ثبات به عراق و مناطق اقلیم مبذول خواهد داشت.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۵:۵۶    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: آنچه که در این استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه ریزی شده تاکنون بر اساس ریل گذاری توسعه بوده است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۵:۵۲    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: 2500کودک زیر پنج سال در استان سوء تغذیه دارند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۵:۰۶    
قائم مقام مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش علوم پزشکی از تمدید ارسال طرح های پژوهشی به این مرکز تا 15 آبان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۴:۲۵    
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت گفت: اخباری که در خصوص کودک آزاری ها شنیده می شود بسیار نگران کننده است و باید چاره ای در این باره اندیشیده شود.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۴:۲۱    
فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: پیش بینی شده است امسال نیز بیش از 10 هزار نفر زائر کشورهای حوزه قفقاز با عبور از این مرز زمینی آستارا در راهپیمایی عظیم اربعین کشور عراق مشارکت کنند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۴:۱۳    
همه بازارهای محلی استان گیلان توسط پرسنل یگان حفاظت پایش می شود.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۴:۱۰    
قائم مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: جامعه مدرسین سابقه ای بیش از نیم قرن دارد و همواره مورد عنایت بزرگان قرار گرفته است و در طول سال ها مراجعی در آن عضویت داشتند که برای اصل انقلاب تلاش کردند و ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۴:۰۲    
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: 215 واحد تولیدی در استان وجود دارد که نیاز به بازسازی و نوسازی دارند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۳:۳۶    
پنج فیلم منتخب از نگاه تماشاگران در دومین روز از سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران اعلام شد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۲:۴۳    
عکس: سپیده قلندری -رها صلاحی مقدم
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۲:۳۶    
فیلم کوتاه "شام آخر" به کارگردانی محسن گودرزی مراحل تولید را سپری می کند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۲:۲۰    
در پنج روز کاری بورس تهران در این هفته شاخص صنعت و شاخص کل بیش از 1000 واحد رشد کردند، در این هفته بورس تهران برای پنجمین بار در سال شاهد ورود شرکت جدید بود.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۲:۱۳    
مسئول خدمات زائر آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با بیان این که چهار کارگاه کفاشی، خیاطی، کیک پزی و تعمیر ویلچر و کالسکه در موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها ایجاد می شود ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۱:۵۵    
معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طرح روستا تعاون در کشور به زودی اجرا می شود.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۱:۵۴    
همایش بین المللی نقش و جایگاه عربی نویسان و عربی سرایان ایرانی در رشد و شکوفایی فرهنگ و تمدن اسلامی با حضور اندیشمندان و دانشگاهیان ایرانی و خارجی در شیراز آغاز به کار کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۰:۴۹    
مناظره علمی با عنوان اولویت های حقوق زنان کدام است؟ 2 آبان ماه در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار خواهد شد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۰:۴۷    
آیین بزرگداشت ابراهیم سلطان، کاتب قرآن، به مناسبت ششصدمین سال درگذشت او در مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۰:۳۱    
من و رامین با هم بیش از 70بار در یک سال گذشته از معتادان و افغانی ها اخاذی کردیم. به خصوص معتادها یا خرده فروش های مواد همین که بیسیم ما را می دیدند، رنگ صورتشان می پرید ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۰:۲۳    
قائم مقام مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی از افزایش 35 درصدی کمک های مردمی به سازمان بهزیستی کشور خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۴۶    
همایش علمی و آموزشی تربیت جنسی کودکان و نوجوانان در مرکز علمی کاربردی آموزش های شهروندی شهرداری تهران برگزار می شود.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۳۱    
رییس زندان مرکزی شهرکرد گفت: قاتل جوان پای چوبه دار به شرط حفظ سه جزء از قرآن کریم بخشیده شد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۲۳    
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری باند گروگان گیری و بازگشت گروگان در کمتر از 72 ساعت به آغوش خانواده خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۱:۲۰    
سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل، در مورد وضعیت خاورمیانه و فلسطین، گفت: اشغال سرزمین فلسطین و سیاست های تجاوزگرانه و اشغالگرانه رژیم صهیونیستی ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۰:۳۵    
فیلم های کودکی ایوان ، والپارایزو ، سلاله ، که عشق آسان نمود اول ، تصور کن ، رهاتر از دریا ، جاودانگی ، جاده لغزنده است ، مرد تایچی ، قدم زدن در بهشت ، زندگی روی خط ، رابین هودهای فقرا ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۰:۰۷    
رییس جمهور در پیامی به کنفرانس جهانی پیشگیری و مبارزه با بیماری های غیرواگیر در مونته ویدئو اروگوئه، اعلام کرد ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۳:۵۶    
اولین گفت وگو میان سه حزبی که احتمالا در ائتلاف دولت بعدی آلمان شرکت می کنند نشان می دهد که تشکیل این دولت با چالش های زیادی روبروست.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۳:۲۶    
سومین روز از سی وچهارمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران با اکران فیلم های متعدد در بخش مستند و پویانمایی ادامه پیدا خواهد کرد و 23 فیلم داستانی در بخش ملی اکران می شود.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۳:۱۳    
کرملین اعلام کرد که پوتین و نتانیاهو در مورد برجام با یکدیگر گفت وگو کرده اند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۳:۰۹    
فرماندار شهرستان انار با اعلام این که زلزله 5.2 ریشتری خوشبختانه هیچ گونه خسارت جانی در پی نداشته است، گفت: این زلزله سبب ترک خوردگی دیوار و سقف برخی منازل در شهر انار شده است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۳:۰۲    
رئیس جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در نوار غزه تأکید کرد که این جنبش توافقنامه آشتی ملی امضا شده در قاهره را بر اساس ساز و کار اتخاذ شده و زمان های مشخص شده و با احساس مسئولیت و پایبندی کامل اجرا خواهد ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۲:۵۹    
سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به طرح اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر، گفت که ابهامات از سوی مجلس رفع شد و پس از بررسی های شورای نگهبان این طرح تایید شد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۲:۵۵    
مدیرکل مدیریت بحران استان آذربایجان شرقی گفت: تلفات و خسارات خاصی از زلزله شامگاه چهارشنبه شربیان گزارش نشده است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۲:۴۸    
معاون اول رئیس جمهوری اسلامی ایران به منظور دیدار و رایزنی با مقامات بلندپایه ترکیه و شرکت در نهمین اجلاس سران سازمان همکاری اقتصادی دی8 ساعتی پیش وارد ترکیه شد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۲:۴۱    
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: خداوند متعال را شاکریم که جشنواره سراسری فضای مجازی و رسانه و کنگره ملی شهدای دانشجو از استان آذربایجان شرقی شروع شد ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۲:۳۶    
دبیرکل سازمان بدر عراق موضع نیروهای پیشمرگ مبنی بر عقب نشینی از استان کرکوک طی پیشروی نیروهای امنیتی را ستود.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۲:۳۲    
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: دوران عربده کشی و زورگویی سال هاست به پایان رسیده است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۲:۱۸    
سفیر آمریکا در سازمان ملل، با طرح ادعای نقض قطعنامه های شورای امنیت از سوی ایران، از کشورهای عضو شورای امنیت خواست تا با اقدامات خصمانه ی ایران مقابله کنند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۲:۱۳    
وکیل مدافع اولیای دم "ستایش قریشی" از تعویق اجرای حکم اعدام متهم پرونده ستایش خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۲:۰۵    
رییس جمهور در دیدار مرتضی رحمانی نهاد، جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس و خانواده وی، گفت: شما جانبازان عزیز کار بزرگی انجام دادید و علاوه بر شرکت در دفاع مقدس، سال هاست که رنج جانبازی را تحمل کرده اید.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۱:۵۶    
سرمربی تیم والیبال پیکان تهران با اشاره به تغییرات 80 درصدی در این تیم نسبت به فصل گذشته، گفت: تغییرات به زمان نیاز دارد تا به هماهنگی کامل برسیم.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۱:۵۱    
سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه پس از پیروزی برابر پیکان، گفت: اگر با قهرمانی در نیم فصل به باشگاه های جهان برویم شرایط بهتری خواهیم داشت.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۱:۴۵    
وزیر فرهنگ برزیل در ملاقات با سفیر جمهوری اسلامی ایران در این کشور، ضمن ابراز علاقه ی خود به تاریخ و فرهنگ به ویژه سینمای ایران ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۱:۳۵    
اتلتیکومادرید در ادامه نتایج ضعیفش در لیگ قهرمانان اروپا برابر قره باغ مساوی کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۱:۲۲    
رییس جمهور چهارشنبه شب با حضور در منزل شهیدان والامقام رضا، علی و حسن مظفر؛ در فضایی صمیمی با خانواده ی این شهدای عالی مقام دوران دفاع مقدس دیدار و گفت وگو کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۱:۱۳    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با وزیر دفاع سوریه دیدار و گفت وگو کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۱:۰۷    
مدیرکل پزشکی قانونی استان گلستان گفت: با انجام آزمایش DNA مشخص شد، جسد کشف شده در محدوده رودخانه سیاه جو شهرستان علی آباد کتول متعلق به سومین مفقودی سیل مرداد ماه دهنه زرین گل علی آباد کتول است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۰:۵۶    
در روز دوم رقابت های سوپر لیگ A بسکتبال بانوان، تیم های گروه بهمن، ساسان کرمان، پالایش نفت آبادان و گاز تهران موفق شدند حریفان شان را مغلوب کنند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۰:۳۶    
نماینده وزن 60- کیلوگرم ایران با 2 پیروزی و یک شکست از گردونه رقابت های جودو جوانان جهان کنار رفت.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۰:۲۷    
سرمربی پرسپولیس گفت: امسال مشکلات فراوانی در لیگ قهرمانان آسیا داشتیم و با این وجود به عملکرد تیمم افتخار می کنم.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۰:۲۰    
بازدید از این موزه رایگان است و در زمان های فعالیت این موزه به راحتی می توانید از آن دیدن کنید، اما موزه ملی قرآن برای سرپا ماندن به حمایت نیاز دارد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۰:۱۷    
تیم والیبال بانک سرمایه با پیروزی سه بر یک برابر پیکان در هفته سوم لیگ برتر والیبال در صدر جدول رده بندی قرار گرفت.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۰:۱۰    
آیین اختتام اولین جشنواره سراسری فضای مجازی و رسانه کنگره ملی شهدای دانشجو با حضور سرلشکر صفوی و خانواده شهید محسن حججی در سالن آمفی تئاتر پتروشیمی برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۰:۰۱    
رییس فدراسیون وزنه برداری از برگزاری مسابقات جام جهانی این رشته با عنوان "جایزه بزرگ جام فجر" در اهواز خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۰:۰۱    
رئیس جمعیت هلال احمر در جلسه بررسی و ارزیابی وضعیت امدادرسانی به آوارگان میانمار، با اشاره به رنج و آلام مردم مظلوم و بی گناه میانمار، تاکید کرد: جمعیت هلال احمر ایران با توجه به وظیفه ذاتی خود ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۹:۵۶    
سرمربی پرسپولیس گفت: امسال مشکلات فراوانی در لیگ قهرمانان آسیا داشتیم و با این وجود به عملکرد تیمم افتخار می کنم.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۹:۴۹    
رئیس سازمان صدا و سیما در دیدار با رئیس جمهور لبنان، به همدلی و هماهنگی تهران و بیروت در تقویت محور مقاومت اشاره کرد و افزود: با مقاومت و ایستادگی در کنار یکدیگر ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۹:۱۰    
"ورود شورا به دیوارکشی اطراف مجلس، تشکیل جلسه مجمع 51 نفره امید تهران/ دیدار امروز شوراییان با لاریجانی، آموزش 500 مهارت به دبیرستانی ها در ساعات خالی مدارس ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۹:۰۵    
رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) ساخت بیش از 1320 واحد مسکونی را در کرانه باختری تصویب کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۹:۰۳    
با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همایش طرح مشترک کاهش آلایندگی دوده با جایگزینی سوخت زیستی (بیودیزل)، امروز چهارشنبه با حضور استادان، کارشناسان ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۸:۵۸    
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: هیچ تغییر، تحول و تکاملی به وجود نمی آید مگر اینکه خانواده ها به صورت مستقیم درگیر مساله تعلیم و تربیت باشند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۸:۵۷    
معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم از بررسی آیین نامه اجرایی شهرک های دانش سلامت خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۸:۵۵    
مدیرکل دفتر هماهنگی و ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان بر این باور است که باید برای رفع مسائل مربوط به جوانان ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۸:۵۳    
کتاب دلهره های کودکی؛ جستجوی خود واقعی نوشته آلیس میلر کتابی با موضوع روان شناسی است که روانه بازار نشر شد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۸:۴۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اختلاف نظری بین مجلس و شورای نگهبان درباره عضویت یک هموطن زرتشتی در شورای شهر یزد به وجود آمده که اگر حل نشود موضوع از طریق ارسال نامه به شورای حل اختلاف پیگیری می شود.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۸:۴۶    
شهردار تهران در جریان سفر کاری خود به کره جنوبی از نمایشگاه "شهر هوشمند" و مرکز بازیافت زباله شهر سئول بازدید کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۸:۴۵    
دبیرکل جبهه حجاب و عفاف کشور بیان کرد: اکنون شاهد افسارگسیختگی پوشاک ضدعفاف در کشور هستیم که هیچ تناسبی با فرهنک و عفت این کشور ندارد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۸:۳۳    
زمین لرزه ای به بزرگای 5.2 در مقیاس امواج درونی زمین، امروز حوالی انار در استان کرمان را لرزاند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۸:۳۲    
رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: در آموزه های دینی و فرهنگ دینی ما تربیت کار خانواده است. اسلام هم این وظیفه را بر دوش خانواده گذاشته است. بنابراین اصالتاً تربیت با خانواده است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۸:۳۱    
مصطفی کواکبیان رئیس شورای بین المجالس مجلس شورای اسلامی و رئیس هیات پارلمانی ایران در حاشیه یکصد و سی و هفتمین اجلاس IPU در سنت پطرزبورگ با روسای هیات های پارلمانی چهار کشور انگلیس، ژاپن ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۸:۲۳    
رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان اعلام کرد: دانشگاه پیام نور استان همدان با کاهش دانشجو مواجه نشده است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۸:۲۲    
مقام معظم رهبری صبح امروز (چهارشنبه - 26 مهر) در دیدار جمعی از نخبگان جوان و استعدادهای برتر علمی کشور، تأکید کردند: از عناصر اصلی رهایی از وابستگی، پیشرفت علمی است ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۸:۲۱    
با حکم وزیر ارشاد دکتر پروین داداندیش در سمت مشاور وزیر ارشاد ابقا شد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۸:۱۵    
سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین پس از شکست برابر سایپا گفت: برای فصل پیش رو شهرداری ورامین از نظر مالی و مدیریتی هیچ مشکلی نداشته، ندارد و نخواهد داشت.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۸:۱۳    
سرمربی تیم والیبال سایپای تهران پس از پیروزی برابر شهرداری ورامین گفت: در ست نخست حدود 10 اشتباه داشتیم و پس از تغییرات در تیم توانستیم به جریان بازی برگردیم و به پیروزی برسیم.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۸:۱۰    
نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق امروز (چهارشنبه) دستور خروج تمامی گروه های مسلح از جمله بسیج مردمی (حشد شعبی) از کرکوک را داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۸:۱۰    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مسیر پایانه مرزی چذابه از اهواز، امیدیه، سوسنگرد، بستان و مرز چذابه در حال تبدیل شدن به بزرگراه است و تاکنون بخش قابل توجهی از این مسیر نیز ساخته شده است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۸:۰۸    
بهرام افشارزاده گفت: دعوت از پیشکسوتان کار ارزشمندی است که دادگر انجام داد، من دوست داشتم همه فدراسیون ها اینکار را انجام دهند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۸:۰۶    
معاون اول رئیس جمهور گفت: در سفر به ترکیه دو هدف مذاکره با مقامات ترکی برای افزایش همکاری های ایران و ترکیه و همچنین پرداختن به مسائل جهان اسلام دنبال می شود.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۸:۰۵    
بانک ایران زمین، در راستای ارایه خدمات در شبکه های اجتماعی، اقدام به راه اندازی خدمت شناسایی نزدیک ترین شعبه به شما کرده است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۸:۰۴    
معاون فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: اولویت های جامعه براساس تفکر قرآنی تعیین شود.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۸:۰۴    
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پس از چند روز غیبت در تمرین این تیم حضور یافت.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۸:۰۲    
رایزن بازرگانی ایران در آذربایجان از سهم 25 درصدی ایرانیان در صنعت توریسم آذربایجان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۷:۵۹    
سرمربی سایپا به دلیل تداخل در زمان پرواز تیمش و نشست خبری نمی تواند پاسخگوی خبرنگاران شود.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۷:۵۸    
استاندار خوزستان گفت: فکر می کنم در حوزه برنامه ریزی و مدیریتی استقلال خوزستان باید اصلاحاتی صورت بگیرد و به مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز تذکر داده ام که در این بخش باید اصلاحاتی انجام شود.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۷:۵۷    
سامانه خدمات اینترنتی رفاه کارت (CIS) بانک رفاه در راستای ارایه خدمات نوین بانکداری الکترونیک به صورت آنلاین و جلب رضایت بیش از پیش مشتریان عملیاتی شد.