دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۰:۵۹May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 1 آذر 1397 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1397 
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۱:۲۲    
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: گروه ملی فولاد ایران می تواند به صورت موقت صد درصد محصولات تولیدی خود را به صورت آزاد به فروش برساند و از فروش محصولات تولیدی خود در بورس معاف شده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۹:۲۹    
معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: امسال تاکنون سه میلیون و 500 تن مواد معدنی از معادن چهارمحال و بختیاری استخراج شده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۹:۰۳    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: مصرف نمک در میان مردان این استان بیشتر از زنان است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۸:۵۹    
مدیر جهادکشاورزی شهرستان نظرآباد گفت: 42 هکتار از اراضی استان البرز به کشت زعفران اختصاص دارد که 30 هکتار آن در شهرستان نظرآباد است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۱:۰۹    
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: در سال جاری حدود 4.5 درجه سانتی گراد در ارتفاعات دماوند افزایش دما رخ داده و دما کاهش نیافته است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۷:۱۱    
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در بازدید میدانی از منطقه 5، علاوه برارزیابی شاخص های زیست محیطی، برتبدیل رود دره های غرب تهران به تفرجگاه تاکید کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۶:۵۲    
مسؤول شدن در ایران گویی حصاری است برای برخی که هرکاری دل شان می خواهد انجام دهند. تخلف می کنند، یک کارت نشان می دهند و تمام.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۵:۲۹    
بعد از جمعه سیاه خرید می کنیم! این توییت بسیاری از کاربران است که به جمعه سیاه در ایران انتقاد کرده اند ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۴:۱۰    
بسیاری از کارگران در قطر که در تاسیسات جام جهانی فوتبال کار می کنند از شرایط سخت کاری و کم بودن دستمزد خود گلایه می کنند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۴:۵۰    
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از ثبت ملی آثار و صدای زنده یاداستاد سلیم موذن زاده خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۲:۳۱    
آتش سوزی اخیر کالیفرنیا مخرب ترین آتش سوزی در تاریخ این ایالت اعلام شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۱:۰۵    
نشان انجمن کارگردانان سینمای مستند در چهل و هشتمین جشنواره فیلم رشد به سه فیلم جاده های برفی ، رزم آرا، یک دوسیه مسکوت و فصل بادهای گرم اهدا شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۰:۲۳    
نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی گفت: ساخت و سازهای غیرقانونی در زمین های قولنامه ای معضل بزرگی برای شهرداری هاست.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۰:۲۱    
مدیرکل استاندارد لرستان با بیان این که در مجموع در مرکز لرستان 428 وسیله و تجیهیزات بازی وجود دارد، اظهارکرد: از این تعداد تنها 31 وسیله بازی مجوز دارند که شامل هفت درصد کل تجهیزات بازی می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۰:۲۰    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد نماز را بهترین شکل اطاعت و بندگی خداوند خواند و گفت: اگر انسان به عنوان حجت خدا روی زمین رابطه اش را با خدا قطع کند ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۰:۱۹    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: در کشور مشکل تولید کودشیمیایی وجود ندارد و تولید سالانه 4.5 تن کود اوره را داریم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۰۹:۵۸    
رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه راه آهن قزوین رشت امروز با حرکت اولین قطار مسافربری به طور آزمایشی مورد بهره برداری قرار گرفت ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۰۹:۵۶    
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان در پیشگیری از نزاع های دسته جمعی رتبه اول کشور را دارد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۰۹:۴۹    
وزیر نیرو با تاکید به توجه ویژه دولت به حل معضل کم آبی در سیستان و بلوچستان عنوان کرد: وزارت نیرو چند طرح آبرسانی را برای حل برخی از معضلات کم آبی در سیستان و بلوچستان در نظر دارد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۰۹:۴۸    
معاون امنیتی استانداری سیستان و بلوچستان در خصوص تحرکاتی در مقابل بخشداری خاش گفت: واقعیت ماجرا این است که در منطقه مرزی سراوان قاچاقچیان سوخت و کسانی که در بحث سوخت کشی فعال هستند تردد می کنند که ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۰۹:۴۷    
جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: باید برای افرادی که می خواهند تجارت قانونی انجام دهند مسیر را تسهیل و هزینه جرم را برای قاچاقچیان بالا برد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۰۹:۴۶    
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مشکلات دو شرکت گروه ملی فولاد و نیشکر هفت تپه، گفت: اگر با روندی که به تازگی ایجاد شده است، مشکلات کارگران حل شد که خدا را شکر ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۰۹:۴۳    
رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی خوزستان از مصدومیت هشت نفر بر اثر برخورد دو خودرو با چند راس اسب، در محور کوپال - رامهرمز خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۰۹:۴۲    
دومین جشنواره ملی فانوس ویژه آثار هنری و نمایشی مربوط به دفاع مقدس از دیشب در تالار هتل آتیلار بندرعباس آغاز شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۰۹:۴۱    
تولیت آستان قدس رضوی از تشرف بیش از 800 هزار زائر زیارت اولی محروم به حرم مطهر رضوی خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۰۹:۰۷    
یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: شرکت های حوزه پزشکی و تجهیزات آن باید جدی گرفته شوند و سازمان های ارزیابی باید با جدیت روند آزمایش محصولات و ارائه مجوز را پیگیری کنند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۰۸:۵۵    
معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم در همایش ملی بررسی نحوه همکاری دانشگاه های ایران با سازمان پژوهش های هسته ای اروپا(CERN) که به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۰۸:۴۵    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیام تبریکی به مناسبت سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملاک و مبنا برای معرفت بسیجی، تفکر بسیجی است ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۰۸:۰۳    
معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران با اعلام تشکیل ستاد هماهنگی و مقابله با تحریم در بنیاد گفت ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۳:۰۵    
وزیر امور خارجه در نشست گفت وگوهای مدیترانه ای در رم گفت: همه مرا اهل تعامل و گفت وگو می شناسند؛ اما اگر پای انتخاب استقلال ایران و تعامل در میان باشد، حتماً برای استقلال ایران می ایستم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۳:۰۱    
سعیدرضا کیخا در رقابت های جام جهانی ژیمناستیک آلمان در وسیله خرک حلقه به فینال رسید اما دیگر نماینده ایران از رسیدن به فینال بازماند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۲:۵۵    
سیدحسین موسویان در یادداشتی در میدل ایست آی تاکید کرد: برای ترامپ، حتی با وجود قتل خاشقچی، عربستان سعودی در کانون سیاست استراتژیک و سیاسی واشنگتن در منطقه خاورمیانه قرار دارد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۲:۳۳    
در جریان نشست دوره ای شورای حکام در مورد بررسی راستی آزمایی اجرای برجام، بیش از 30 کشور سخنرانی کردند و اکثر قریب به اتفاق کشورها بر ضرورت حفظ برجام تأکید و خروج آمریکا از آن را محکوم کردند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۲:۲۶    
وزیر امور خارجه گفت: اگر آمریکایی ها دوست ندارند یا نمی توانند از فرصت های تجاری و اقتصادی در ایران بهره ببرند ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۲:۱۹    
وزیر امور خارجه ایران عصر پنچشنبه - یکم آذر - در ادامه سفر خود به ایتالیا، در نشست بین المللی گفت وگوهای مدیترانه ای در رم شرکت کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۲:۱۶    
تیم شهرداری ورامین که به عنوان نماینده ایران در مسابقات قهرمانی تیمی جهان 2018 روز شنبه - سوم آذرماه بر روی شیاپ چانگ می رود به دلیل آسیب امیرحسین امیدی از ناحیه زانو ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۱:۵۱    
تکواندوکار وزن 80+ ایران با شکست در دیدار نیمه نهایی گرندپری امارات، فردا برای کسب مدال برنز به روی شیاپ چانگ میرود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۱:۳۷    
دو مؤسسه بین المللی اینترنشنال SOS و کنترل ریسک در ارزیابی خود برای سال 2019، ایران را جزو امن ترین کشورهای جهان برای گردشگران معرفی کردند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۰:۲۲    
تیم پتروشیمی بندر امام در مرحله نخست لیگ برتر تنیس روی با بیشترین بازی برده توانست صدرنشین جدول رده بندی شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۹:۳۳    
سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل و سایر سازمان های بین المللی مستقر در وین، در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: در صورت عدم جبران وضعیت موجود ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۸:۳۰    
رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران نامه ای انتقادی خطاب به شورای نظارت بر صدا و سیما نوشت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۹:۰۰    
تقریظ حضرت آیت الله خامنه ای بر کتاب ره نمای طریق آیت الله محمدعلی جاودان منتشر شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۸:۴۶    
محمد جواد ظریف در نشست تجاری اتاق بازرگانی مشترک ایتالیا و ایران و کنفدراسیون صنایع ایتالیا ، شرکت کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۸:۲۶    
مراسم گرامی داشت بیستمین سالگرد درگذشت داریوش فروهر و همسرش پروانه اسکندری با حضور جمعی از نزدیکان خانواده فروهر برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۸:۰۳    
استاندار خوزستان خبر داد که با پیگیریهای انجام شده 8میلیارد تومان بابت یک ماه از مطالبات کارگران نیشکر هفت تپه شوش به حساب کارگران واریز شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۸:۰۱    
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: فلرهای نفتی سهم عمده ای در آلایندگی شهرها دارند و در این زمینه امیدواریم با توان ساخت داخل و ظرفیت های علمی کشور شاهد آن باشیم که تولید فلرهای نفتی در کشور را ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۷    
سنت کتاب گردی درحالی پنج ساله می شود که مردم هنوز نمی دانند دقیقا روز گتاب گردی چیست و با دیدن جمعی که به کتاب فروشی ها می روند، متعجب نگاه می کنند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۴۲    
سفیر آمریکا در سازمان جهانی سلاح های شیمیایی مدعی شد که ایران تمامی قابلیت های خود در زمینه سلاح های شیمیایی را به این سازمان اعلام نکرده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۳۱    
جلسه کمیسیون سیاسی اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری صبح پنجشنبه اول آذر در قم برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۲۳    
در هفته دوم لیگ برتر والیبال بانوان تیم ذوب آهن ، پیکان تهران را شکست داد و صدرنشین شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۲۲    
با بررسی در شورای سازمان بین المللی دریانوردی در لندن، سند پیشنهادی ایران علیه تحریم های آمریکا نتیجه داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۲۱    
قیمت طلا با وجود افزایش در بازار جهانی، به روند کاهشی خود در بازار داخلی ادامه داد و نرخ دلار نیز در صرافی بانک ملی با کاهش قیمت روبرو شد تا بدین صورت بازار ارز و طلا آذرماه را با شیب کاهشی آغاز کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۱۵    
مسئله ممیزی، کپی رایت، حمایت از داستان نویسان جوان و قاچاق کتاب مسائلی بود که در دیدار انجمن داستان نویسان با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در روز کتاب گردی مطرح شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۱۰    
دفتر رجب طیب اردوغان امروز (پنجشنبه) نسبت به اینکه اردوغان با محمد بن سلمان در اجلاس گروه 20 در آرژانتین دیدار می کند یا نه اظهار بی اطلاعی کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۰۱    
نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح اصلاح قانون صدور چک گفت: در این قانون چک های متفاوتی مورد اشاره قرار گرفته ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۵۸    
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از تخصیص 110 درصدی اعتبارات دولتی به پروژه های مشارکتی خیران مدرسه ساز در سال جاری خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۵۳    
امروز(پنج شنبه) برای اولین بار پس از سال ها کره شمالی و کره جنوبی توسط جاده ای در منطقه غیرنظامی شده به یکدیگر متصل شدند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۵۰    
وزیر امور خارجه کشورمان، بعد از ظهر امروز در جریان سفر به ایتالیا در جمع دهها تن از ایرانیان و نخبگان مقیم رم حضور یافت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۴۸    
سرمربی ماشین سازی تبریز می گوید به جز ایجاد خودباوری در بازیکنان، کار خاصی در این تیم نکرده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۴۸    
با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه و استاندار گیلان سوت قطار در ایستگاه شهر رشت شنیده شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۴۶    
در طول تاریخ بانوان دانشمند بسیاری داشته ایم که با دستاوردهای خود کمک بزرگی به بشریت جهان کرده اند اما دستاودهای آنها در سایه نام و شهرت همسر و برادر دانشمندشان دیده نشده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۴۶    
وزیر امورخارجه آمریکا به تازگی با طرح ادعای این که ایران خطری برای مردم آمریکا به شمار می رود، به نقش عربستان در جلوگیری از تاثیر گذاری آن بر منطقه اشاره کرده و مواضع آمریکا را در این باره تشریح کرده ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۴۴    
مسؤولان اسرائیلی یک ماه طول کشید تا به قتل جمال خاشقجی، خبرنگار عربستانی کشته شده توسط ریاض واکنش نشان دهند. این سکوت طولانی نشان دهنده ناراحتی های پیش آمده در اسرائیل درباره این پرونده بوده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۴۴    
امام جمعه اهل سنت پاوه گفت: مردم ایران هیچگاه ظلم های آمریکا همچون نه گفتن به برجام و تحریم ها علیه خود را فراموش نخواهند کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۴۳    
مالک باشگاه تراکتورسازی گفت: عدم حضور استوکس و اروین تاثیری در تیم ندارد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۴۱    
رئیس مجمع علمای اهل سنت عراق گفت: باید تجربه مردم عراق از مشکلاتی که داعشی ها برای آنان بوجود آورد را از نزدیک دید تا قدر امنیت ایران را بدانید.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۴۰    
نخستین هواپیمای حالت جامد جهان که هیچ بخش متحرکی در سیستم پیشرانه خود ندارد توسط پژوهشگران "موسسه ام.آی.تی" ساخته شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۳۹    
سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ماشین سازی غیبت کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۳۸    
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری ترکیه امروز (پنج شنبه) اعلام کرد: آنکارا انتظار دارد نخستین محموله از سیستم های دفاع هوایی اس 400 ساخت روسیه تا پایان سال 2019 به ترکیه ارسال و تولید مشترک آن از همان زمان ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۳۶    
امروز اول آذرماه سالروز تولد ایرج بسطامی است؛ به همین مناسبت یادداشتی درباره او به قلم حامدی شجاعی از نزدیکان خانواده بسطامی توسط خواهر ایرج بسطامی برای انتشار در اختیار ایسنا قرار داده شده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۳۴    
مدیرکل بندر ترابزون با بیان اینکه تحریم های آمریکا علیه ایران برای ترمیه بی معنی است، گفت: ایران در قلب ترکیه جایگاه ویژه ای دارد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۳۲    
سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با بیان این که فساد حاکم در سیستم اداری کمر اقتصاد کشور را می شکند، گفت: کسی که در شرایط فعلی، کار تولیدی انجام می دهد از عبادت بالاتر است ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۳۱    
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: سند تحول بنیادین زیباترین جلوه آموزش و پرورش بوده که ششم ابتدایی فندانسیون یک انسان انقلابی را تربیت می کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۲۶    
استاندار زنجان گفت: با تعامل و رفع مشکلات کارگران، خواسته های کارخانه روغن نباتی جهان پیگیری خواهد شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۲۴    
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۲۴    
دونالد تاسک، رئیس شورای اروپایی اعلام کرد: اتحادیه اروپا و بریتانیا بر پیش نویس بیانیه آینده روابط سیاسی شان بعد از بریگزیت توافق کردند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۲۱    
وزیر فرهنگ می گوید: نمی گویم در زمینه کاغذ مشکلی نداریم اما از بحران خارج شدیم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۲۰    
استاندار خوزستان گفت: مته حفاری ساخت جهاد دانشگاهی خوزستان با حضور رییس جمهور رونمایی می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۱۹    
مدیرعامل بانک خون بند ناف پژوهشگاه بین المللی رویان اظهار کرد: سلول درمانی اگر جایگزین دارو درمانی نشود اما در آینده می تواند گزینه مناسبی برای درمان بیماری های که ریشه خونی دارند، باشد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۱۹    
سرمربی تیم فوتبال استقلال می گوید این تیم در سخت ترین گروه لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۱۵    
دبیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز (پنجشنبه) از کره شمالی خواست تا با بازگشت بازرسان اتمی به پیونگ یانگ برای نظارت بر برنامه اتمی این کشور موافقت کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۱۴    
مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، جزییات جمع آوری گازهای همراه در این مناطق را تشریح کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۱۴    
دهمین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و حفاری خوزستان در اهواز آغاز به کار کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۱۲    
رییس شورای شهر تهران از عدم امضای حکم حناچی تا این ساعت خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۱۲    
استاندار خوزستان با بیان اینکه نمایشگاه بین المللی نفت باید در استان خوزستان برگزار شود و نه در تهران، گفت: هیچ دلیلی بر آن نیست که شاهد برگزاری نمایشگاه بین المللی نفت در تهران باشیم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۱۲    
دیدیه دروگبا بعد از اعلام بازنشستگی به حمایت از سرمربی سابق خود پرداخت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۹    
سرمربی نساجی مازندران نتوانست به موقع در نشست خبری حاضر شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۹    
سرمربی صنعت نفت آبادان می گوید در ابتدای فصل مدیرعامل باشگاه یک مترجم را به عنوان مربی ایرانی به تیم او اضافه کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۸    
رییس انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی ایران گفت: سازندگان داخلی با تمام توان در شرایط تحریم در خدمت صنعت نفت هستند اما مسئولان نیز باید از ما حمایت کنند تا بتوانیم در این حوزه گامهای اساسی برداریم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۸    
وزیر آموزش و پرورش گفت: باید در معماری فضاهای آموزشی بازنگری جدی داشته باشیم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۷    
امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه اعلام کرد که پاسخی کوبنده به خشونت های جنبش "جلیقه زردها" در منطقه "رئونیون" یکی از استان های فرانسه در سواحل اقیانوس هند خواهد داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۳    
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با تاکید بر اینکه مدیران صنعت نفت باید صنایع مورد نیاز خود را به سازندگان داخلی ارائه دهند، گفت: کالاهای مورد نیاز صنعت نفت باید بدون سانسور در اختیار دانشجویان ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۱    
وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه در بحث برداشت از سفره های آب زیرزمینی از قنوات به عدم تعادل رسیدیم و جفا کردیم، گفت: طی سال های اخیر روش های اشتباهی در مورد قنوات اعمال کردیم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۱    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: پیگیری می کنیم که انتقال مالکیت سهام عدالت مددجویان به کمیته امداد حل و نخستین مورد از استان کرمان آغاز شود که این انتقال مالکیت در شرایط کنونی بزرگ ترین کمک به خانواده ...