پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۲۰:۲۳May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 5 آذر 1397 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1397 
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۶:۱۰    
رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: وعده های سه وزیر جدید اقتصاد، صمت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سامانه پایش وعده های اقتصادی مسئولان پایش می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۵:۵۷    
بعد از آن که بازگشت کارت سوخت قطعی شد، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از امکان اتصال کارت سوخت به کارت های بانکی خبر داد ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۶:۵۱    
مدیرکل راه آهن لرستان گفت: علیرغم بارندگی شدید ادامه بازسازی خط ریلی بلاک قارون -بیشه با موفقیت انجام شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۶:۴۴    
داروسازی دکتر عبیدی که در عرضه داروهای نوین و اثربخش در کشور پیشرو است، به تازگی داروی جدید دس لوراتادین را که جدیدترین آنتی هیستامین نسل دوم است ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۶:۰۴    
سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه ای از بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید در شرق هرمزگان، شرق کرمان، برخی نقاط سیستان وبلوچستان، خراسان جنوبی و شرق یزد طی امروز (5 آذرماه) خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۵:۵۴    
کسب وکارهای تجاری هر ساله بخش نسبتا بزرگی از درآمد خود را صرف تهیه و پخش آگهی های تبلیغاتی و نمایش محتواهای مورد نظر خود می کنند ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۵:۳۹    
پرورش حافظه، یکی از اهرم های تقویت ذهن و یادگیری است که باعث می شود اطلاعات در ذهن بمانند؛ به گفته کارشناسان آموزش تکنیک های پرورش حافظه و مغز در یادگیری راحت و سریع موضوعات مختلف به ویژه زبان های ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۵:۲۶    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیام تبریک خود به نیروی دریایی ارتش آورده است: نداجا در تعامل همه جانبه، مؤثر و مستمر با نیروی دریایی سپاه پاسداران ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۵:۰۴    
رییس مرکز مدیریت پیوند و امور بیماری های وزارت بهداشت با بیان اینکه هزینه های پنج ساله یک بیمار دیالیزی حدود 350 میلیون تومان و هزینه پنج ساله یک بیمار پیوند کلیه حدود 50 تومان است ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۴:۱۶    
رییس سازمان آتش نشانی کرج گفت: بر اثر سقوط کابین تریلر در بلوار جانبازان عظیمیه، یک نفر فوت شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۳:۵۰    
داروهای مسکن مانند ایبوپروفن و استامینوفن از گزینه های رایج برای تسکین دردهای روزانه ما هستند اما ضرر مصرف بسیاری از این داروهای بدون نسخه به بدن می تواند بیشتر از سود آنها باشد و این در شرایطی است ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۲:۳۲    
مدیرکل فرودگاه های خوزستان گفت: به دلیل وقوع پدیده مه صبحگاهی و کاهش شعاع دید در فرودگاه بین المللی اهواز 5 پرواز این فرودگاه باطل شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۲:۲۶    
وزارت کشور فرانسه اعلام کرد که در سال 2017 میلادی بیش از 100 زن در این کشور بر اثر خشونت خانگی جان باختند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۱:۵۵    
مدارس نوبت عصر برخی نقاط خراسان شمالی طی امروز تعطیل است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۱:۴۵    
مدیر کل دفتر مدیریت خدمات عمومی بیمه سلامت گفت: تاکنون اطلاعات 3 هزار و 946 مرکز درمانی کشور در سامانه پزشک خانواده روستایی ثبت شده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۱:۳۶    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دیدارهایی جداگانه با رییس شورای اسلامی الجزایر و وزیر حج و اوقاف افغانستان با بررسی تحولات و توطئه های سیاسی که این کشورها را هدف قرار داده است ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۱:۱۰    
فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد اعلام کرد: باند حفاران غیرمجاز در یکی از قلعه های قدیمی محله محسن آباد روستای نصرآباد تفت متلاشی شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۱:۰۳    
معاون وزیر نیرو با اشاره به اضافه شدن نمایندگان صنف کشاورزی در کارگروه سازگاری با کم آبی اصفهان، گفت ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۰:۵۴    
المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو از اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد و متقاضیان حضور در این رقابت علمی می توانند نا 15 بهمن ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۰:۴۹    
ابراهیمی ترکمان در دیدار مسئول امور گفت وگوی ادیان اتریش با اشاره به برگزاری هشتمین دور گفت وگوی دینی بین ایران و اتریش گفت: گفت وگوی دینی راهکار مؤثری برای اتخاذ مواضع مشترک است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۰:۰۱    
عضو شورای شهر اهواز با اشاره به آبگرفتگی معابر در شهر اهواز در پی بارندگیهای اخیر گفت: در فضای مجازی کاریکاتوری در مورد تردد با قایق در کوی علوی منتشر شد و اگر قرار بر این است که با قایق در کوی علوی ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۹:۵۶    
بانک تجارت فروش املاک مازاد و تملیکی را به عنوان یکی از برنامه های اصلی پیگیری کرده و در این راستا در شش ماه نخست سال جاری 199 ملک مازاد خود را به فروش رسانده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۹:۴۵    
سرپرست شهرداری تهران با پیوستن به کمپین سه شنبه های بدون خودور، از مدیران شهرداری نیز خواست یک روز در هفته از وسیله حمل و نقل شخصی استفاده نکنند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۹:۳۳    
معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی از ثبت جهانی روستای خراشاد از جمهوری اسلامی ایران در شورای جهانی صنایع دستی خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۹:۲۵    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تاکید بر اینکه دشمن قرارگاه نبرد اقتصادی ایجاد کرده است، گفت: جنس تهدید امروز نظامی نیست و در حوزه عملیات روانی است و هدف دشمن این است که ملت را مغلوب خود کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۹:۰۶    
سخنگوی سپاه با تاکید بر اینکه با قدرت و صلابت از گردنه های تحریم های اقتصادی عبور می کنیم گفت: صحنه دستگیری تفنگداران آمریکایی یک کار شوخی نبود ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۸:۴۸    
رییس جمهور سوریه در حکمی عادل انور العلبی را به عنوان استاندار دمشق تعیین کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۸:۳۹    
فرماندار شهرستان گچساران گفت: بارندگی های اخیر 23 میلیارد و 900 میلیون ریال خسارت به راهها و ابنیه فنی این شهرستان خسارت وارد کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۷:۰۵    
فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور از اعزام 12 تیم به روستاهای مناطق زلزله زده استان کرمانشاه برای خدمات رسانی به زلزله زدگان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۷:۰۳    
مدارس شهرهای قصرشیرین و سرپل ذهاب امروز سه شنبه تعطیل است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۵:۰۰    
مدیرکل هواشناسی استان سمنان از افزایش 200 درصدی بارش ها در سالجاری در این استان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۳:۰۸    
در حالی هنر سبدبافی توسط معدود هنرمندان یزدی رو به زوال است که متولیان حفظ منابع طبیعی استان نسبت به تهیه مواد اولیه سبدبافان از طبیعت برخورد و ممانعت می کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۲:۴۷    
عضو هیئت علمی دانشکده علوم مالی دانشگاه خوارزمی معتقد است در تحلیل گزارش های ماهیانه شرکت های حاضر در بورس نباید عجله کرد چرا که پیش بینی می شود تطابق با تحریم ها چند ماه زمان ببرد و به نظر می رسد ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۱:۵۱    
عضو هیئت علمی موسسه تحقیقات جنگل ها با ابراز تاسف از اینکه "ازگیل" جنگلی یا "کنس" توسط برخی جنگلبانان از بین می رود ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۰:۱۱    
طاهر المصری نخست وزیر پیشین اردن که برای شرکت در کنفرانس وحدت اسلامی در تهران به سر می برد، با کمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ملاقات و گفت وگو کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۰:۰۸    
تظاهرات اعتراضی به کشتار مردم بی دفاع یمن توسط ائتلاف تحت رهبری رژیم عربستان سعودی، در مقابل پارلمان هلند در شهر لاهه برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۰:۰۱    
آمارا اسی، وزیر خارجه پیشین ساحل عاج که در تهران به سر می برد، با کمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی دیدار کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۳:۵۶    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هنوز نگرانی های قبلی حل نشده، دغدغه های جدیدی پیدا کرده ایم و این مساله فشار را روی ما بیشتر کرده است ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۳:۳۶    
یورو در بازار ثانویه امروز (دوشنبه، 5 آذر) با افزایش قیمت نسبت به هفته گذشته به 9402 تومان رسید.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۳:۳۰    
سخنگوی شورای نگهبان دلایل برخی از تایید صلاحیت های دوره های اخیر انتخابات ریاست جمهوری را تشریح کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۳:۱۳    
تنش های تجاری اخیر روابط چین و آمریکا را به شدت تحت تأثیر قرار داده و این وضعیت می تواند به طور جدی به اقتصاد جهانی آسیب برساند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۳:۰۸    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در حاشیه برگزاری یازدهمین نشست شورای عالی بیداری اسلامی در تهران، با تعدادی از شخصیت ها، علماء و اندیشمندان جهان اسلام دیدار کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۲:۲۹    
کمیته انضباطی سازمان لیگ والیبال در خصوص اتفاقات سه دیدار در شهرهای اراک، یزد و مشهد تشکیل و احکام آن در خصوص خاطیان نیز اعلام شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۲:۲۰    
رئیس سازمان جمعیت هلال احمر از پایان توزیع اقلام زیستی - امدادی میان زلزله زدگان تا ساعت 23 امشب(دوشنبه) خبر داد و افزود: در روزهای آینده بسته یک ماهه غذایی هم میان زلزله زدگان توزیع خواهد شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۲:۱۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که طرح "معامله قرن" طرحی اسرائیلی و آمریکایی است، گفت: ما مقابل رژیم اسرائیل می ایستیم و نمی گذاریم این معامله در منطقه شکل بگیرد ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۲:۰۵    
سیدعباس صالحی در مراسم رونمایی از سامانه نوین نشر کتاب گفت: راه اندازی سامانه نوین نشر کتاب منجر به کاهش قاچاق کتاب می شود و امکان تفکیک کتاب های مجاز از غیرمجاز را فراهم می آورد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۱:۵۶    
مراسم افتتاحیه پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با اهدای جوایز به برگزیدگان بخش های مختلف و همچنین نکوداشت چهار هنرمند برگزار شد و در بخشی از این برنامه ابراهیم حاتمی کیا در سخنانی از بهرام ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۱:۴۳    
تیم والیبال خاتم اردکان در نخستین دیدارش در جام باشگاه های جهان در لهستان، با نتیجه سه بر صفر برابر ترنتینو ایتالیا شکست خورد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۱:۳۶    
در مراسم اختتامیه سی ودومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی که با حضور علماء و اندیشمندان جهان اسلام برگزار شد، تمام شرکت کنندگان بر این موضوع که "قدس محور وحدت امت اسلامی است" ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۱:۱۵    
دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) امروز (دوشنبه) از روسیه خواست ناوها و دریانوردان اوکراینی را آزاد کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۱:۰۹    
رئیس سازمان انرژی اتمی اعلام کرد که در صورت عدم بهره بری ایران از مزایای توافق هسته ای، عواقب ناگواری رخ خواهد داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۱:۰۴    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی بیان کرد که سمینارهای همکاری های ایران و اروپا به توسعه همکاری های هسته ای صلح آمیز منجر خواهد شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که در حملات جدید ائتلاف بین المللی تحت امر آمریکا به حومه دیرالزور ده ها غیرنظامی کشته و زخمی شدند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۰:۲۰    
سرپرست سازمان سینمایی برای اولین بار پس از گرفتن حکم سرپرستی در یک محفل سینمایی حاضر شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۰:۰۲    
جلسه شورای امنیت سازمان ملل متحد با هدف بررسی مناقشه به وجود آمده میان روسیه و اوکراین بر سر تنگه کرچ آغاز شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت: اتحادیه اروپا با وجود تحریم های دونالد ترامپ {علیه ایران}، اعلام کرده است که از برجام حمایت کرده و آن را حفظ خواهد کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۹:۴۰    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در کنفرانس بین المللی افغانستان در ژنو شرکت می کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۹:۳۶    
بنیاد جامعه باز که متعلق به جورج سوروس است، امروز (دوشنبه) اعلام کرد، تصمیم گرفته است فعالیت های خود را در ترکیه متوقف کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۹:۳۴    
رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، به دعوت فرمانده ارتش پاکستان در دهمین نمایشگاه و سمینار دفاعی این کشور شرکت می کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۹:۲۳    
رئیس اداره پارک ملی کرخه از نجات هشت راس گراز از کانال "پای پل" کرخه خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۹:۱۹    
مدیرکل میراث فرهنگی استان قم از ثبت ملی نحوه طبخ آبگوشت قنبید و ثبت پنج پرونده دیگر میراث ناملموس این استان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۹:۱۰    
فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف محموله 100 کیلوگرمی تریاک با همکاری پلیس سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: در این عملیات دو قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر دستگیر شدند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۹:۰۷    
عنوان قوی ترین وزنه بردار المپیاد استعدادهای برتر به نماینده البرز رسید.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۸:۵۶    
رئیس جمهور ترکیه و امیر قطر امروز (دوشنبه) نشستی در پشت درهای بسته در شهر استانبول داشتند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۸:۵۵    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: استان مازندران به عنوان یکی از استان های پایلوت رسته زنبور داری انتخاب شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۸:۴۶    
از سوی سازمان سنجش آموزش پزشکی، منابع آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته های گروه پزشکی سال تحصیلی 99_98 منتشر شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۸:۴۲    
فرهنگستان هنر، به مناسبت روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین، نمایشگاه نقاشی فلسطین در آیینه خیال هنرمندان را برگزار می کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۸:۳۶    
بازیکنان تیم ملی فوتبال پس از حضور در ساختمان پک، ریکاوری کردند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۸:۳۶    
گالری دیلمان اولین نمایش عمومی خود را با آثاری از سیمین اکرامی، مجسمه ساز پیشکسوت آغاز می کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۸:۳۶    
برناردو برتولوچی کارگردان صاحب سبک و نامدار سینمای ایتالیا و جهان و خالق فیلم هایی نظیر آخرین امپراتور ، بودای کوچک و آخرین تانگو در پاریس در 77 سالگی و پس از تحمل یک دوره بیماری سرطان از دنیا رفت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۸:۳۶    
یک سال بعد از زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان سال گذشته استان کرمانشاه با 621 فوتی و 76 هزار مصدوم، شب گذشته پس لرزه مهیب 6 ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۸:۲۷    
اگر از زلزله می ترسید، بخوانید،محیط بان چه زمانی حق استفاده از سلاح را دارد؟،آخرین ارزیابی هلال احمر از زلزله و تغییر تاریخ مصرف داروها در ناصرخسرو از مهمترین اخبار اجتماعی ایسنا در پنجمین روز از ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۸:۲۲    
نشست مشترک بررسی زمینه های همکاری مشترک بین دکتر طیبی رییس جهاددانشگاهی و مدیران این نهاد با مهندس محمود حجتی وزیر جهادکشاورزی و مسوولان این وزارت خانه برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۸:۱۷    
رئیس جهاد دانشگاهی هنر گفت: برای اولین بار در کشور دوره آموزشی تربیت مربی نمایش خلاق در جهاد دانشگاهی هنرطراحی و تدوین شده و از زمستان امسال اجرا می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۸:۱۲    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به تصمیم دولت برای اتصال کارت سوخت به کارت بانکی و نحوه ی اتصال آن ها، از صرفه جویی 330 میلیارد تومانی در صدور کارت خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۸:۱۰    
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: باید پای کسب و کارهای دانش بنیان، استارتاپ ها و شرکت های نوآور به میدان صنعت هوایی و فضایی باز شود تا به کمک بخش خصوصی جامعه طعم شیرین فناوری و نوآوری را در ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۸:۰۸    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه با تاکید بر اهمیت برنامه جامع اقدام مشترک، اظهار کرد که همه بر حفظ و نجات توافق هسته ای با ایران مصمم هستند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۸:۰۰    
قیمت طلا و سکه در بازار امروز نسبت به ابتدای هفته با ثبات نسبی همراه بوده و همچنان هر عدد سکه طرح جدید تمام بهار آزادی کمتر از چهار میلیون تومان معامله می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۷:۵۸    
سفیر آکردیته لیتوانی در ایران درباره تحریم های آمریکا گفت: اتحادیه اروپا مشغول تهیه اقداماتی است تا اثر تحریم ها را کاهش دهد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۷:۵۸    
آغاز اجرای یک نمایش دانشجویی در تالار مولوی، مهران احمدی بازیگر من می ترسم شد، فراخوان چمران افغانستان برای عمار و... از جمله خبرهای سینما و تئاتر است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۷:۵۲    
کمیسیونر انرژی اتحادیه اروپا اعلام کرد که در سومین سمینار همکاری های ایران و اروپا، همکاری های هسته ای با ایران در راستای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) تقویت یافته است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۷:۵۱    
معرفی داوران جشنواره ی فیلم مقاومت، اعلام برنامه های این رویداد و... از جمله خبرهای این رویداد سینمایی است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۷:۴۷    
مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از پیاده سازی و استقرار جدیدترین نسخه نظام مدیریت محیط زیست در شهرداری تهران خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۷:۴۶    
چهلمین دوره جشنواره سینمایی سه قاره نانت فرانسه سه فیلم پویانمایی ایرانی را در قالب یک فیلم بلند با عنوان کلاغه و گنجشک شگفت انگیز روی پرده برد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۷:۴۵    
پژوهشگران دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق به تولید پارچه های دوجداره ای با قابلیت جذب آلودگی های صوتی در محیط شدند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۷:۴۴    
جیمز لانگلی مستندساز مستقل و برجسته ی آمریکایی، با فیلم مستند فرشته ها از جنس نورند سومین حضور خود در جشنواره بین المللی سینماحقیقت را تجربه می کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۷:۴۳    
استاندار خوزستان از واریز مرحله دوم حقوق کارگران شرکت هفت تپه خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۷:۴۱    
رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تصادف مرگبار کامیون با عابر پیاده در جنوب تهران خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۷:۳۸    
رییس شورای اسلامی شهر تهران در اختتامیه کنفرانس وحدت اسلامی سخن گفت: تقویت گفتگوی علمی و مدارا در رفتار و پذیرش تنوع و تکثر در عقاید و رفتارهای مذهبی میان مسلمانان دو راه حلی است که آیت الله هاشمی ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۷:۳۷    
به دنبال بالا گرفتن تنش میان مسکو و کی یف بر سر مناقشه مربوط به تنگه کرچ، برخی مقام های اروپایی نسبت به این مناقشه واکنش نشان دادند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۷:۳۵    
بعد از زلزله دیشب احتمالا چند شماره حساب هم اعلام می شود و بعد همان شماره حساب ها جنجالی می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۷:۳۴    
استاندار ایلام برطرف کردن مشکلات جوانان و معضلات اجتماعی مرتبط با آنان با کار میدانی و عملیاتی را خواستار شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۷:۳۳    
بارسلونا علاوه بر رافینیا و سرخی روبرتو از سه بازیکن خود در دیدار برابر آیندهوون نمی تواند بهره ببرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۷:۲۸    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پل دختر، خسارت سیل را بالغ بر 240 میلیارد تومان اعلام کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۷:۲۲    
سرکنسول افتخاری لیتوانی در ایران از ایجاد یک مرکز همکاری های علمی، مطالعاتی و فرهنگی در کنسولگری این کشور در ایران خبر داد و گفت ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۷:۲۱    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد: بسته های غذایی 72 ساعته از امروز در شهرستان های گیلانغرب و قصرشیرین توزیع می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۷:۱۹    
برخی از روزنامه های صبح امروز (5 آذر ماه) از خبر مهم زلزله کرمانشاه به بزرگی 6.3 ریشتر جا ماندند؛ این درحالی است که این زلزله ساعت 20 شب گذشته رخ داد و در نگاه حرفه ای نه تنها روزنامه ها باید به خبر ...