دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۹:۵۱May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 25 آذر 1397 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1397 
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۰:۲۹    
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم کشاورزی ساری گفت: بسیاری از مقالات علمی می تواند مورد استفاده صنعت قرا گیرد اما به دلیل نبود ارتباط موثر بین دانشگاه و صنعت این امر نادیده گرفته شده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۰:۲۷    
محققان دانشگاه فردوسی مشهد نانو ساختارهایی از جنس فلز- آلی را در فاز آزمایشگاهی تولید کردند که می توان از آن برای جداسازی و ذخیره گازهای گلخانه ای استفاده کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۲۲:۳۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت های هرمزگان و سواحل مکران برای سرمایه گذاری مطلوب است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۵:۱۲    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا توسط تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد و گفت: طرح نظارتی ویژه شب یلدا از 24 آذر آغاز شده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۴:۰۲    
سال گذشته به دلیل تصادف اتوبوسی در محور اقلید به یاسوج این محور جهت عبور کاروان های راهیان نور بسته شده بود که با پیگیری های صورت گرفته با پیگیری ها انجام شده این مسیر بازگشایی شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۳:۲۰    
رییس سازمان حج و زیارت که برای انجام مذاکرات حج 98 هم اکنون در عربستان حضور دارد، بی آن که به جزییات دیدار خود با مقامات حج عربستان اشاره کند، گفت: امنیت ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۲:۲۳    
پیکر سردار سرتیپ پاسدار قدرت الله منصوری، فرمانده قرارگاه ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه امروز (سه شنبه) در زادگاهش شهرستان ایذه به خاک سپرده شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۱:۳۴    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از تعطیلی یک مرکز آزمایشگاهی فاقد مجوزهای قانونی در استان فارس خبر داد و اعلام کرد که از ابتدای سال تاکنون بیست مرکز آزمایشگاهی در این استان تعطیل شده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۰:۲۳    
مجمع عمومی حزب موتلفه اسلامی، اعضای اصلی دوازدهمین دوره شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی را از میان 62 نامزد، انتخاب کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۹:۳۲    
شب یلدا در استان خراسان جنوبی به شب چله یا به گویش محلی شو چله معروف بوده که مردم در این شب با شرکت در شب نشینی های طولانی و خوردن انواع میوه و تنقلات سعی در بهتر گذراندن طولانی ترین شب سال دارند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۸:۰۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت توجه به حل مشکل آب در همه استان ها بر اساس مصوبات شورای عالی آب، پیگیری های لازم برای حل مساله آب شرب استان اصفهان از طریق لایحه بودجه را لازم خواند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۸:۵۸    
یک مقام آمریکایی گفت، ایده اعمال تحریم های مضاعف علیه روسیه در حال حاضر از مقبولیت روزافزونی برخوردار است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۷:۲۷    
زمان ثبت نام در نخستین جشنواره تارنماهای ایرانشناسی تا 30 دی ماه تمدید شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۶:۰۰    
استاندار خراسان شمالی با تأکید بر این که تنها راه توسعه و رشد استان برنامه محوری است، گفت: برای پیمودن مسیر رشد و توسعه در کشور و استان چاره ای جز داشتن برنامه ای منسجم نیست که باید در این مسیر توجه ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۵:۰۱    
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا با اشاره به امکان استعلام ممنوع الخروجی افراد از طریق مراجعه به این پلیس ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۲:۵۳    
رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: شورای عالی معادن هنوز در خصوص نحوه برداشت گل و لای حاصل از لایروبی و کف کَنی آب بندان ها تصمیم گیری و اعلام نظر نکرده و در حال حاضر این گونه گل و لای جزء مواد ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۲:۳۹    
مدیرکل زندان های استان کردستان با اشاره به اینکه در حال حاضر 318 زندانی جرائم غیرعمد در مراکز اصلاحی و تربیتی سطح استان تحمل حبس می کنند، گفت: از این تعداد 248 نفر بدهکار مالی ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۲:۳۴    
مهلت مجدد ثبت نام برای شرکت در شانزدهمین دوره آزمون های ملی دندانپزشکی و داروسازی دانش آموختگان خارج از کشور از صبح امروز آغازشده و تا ساعت 10 صبح فردا ادامه دارد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۲:۲۰    
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در دیدار با نمایندگان تشکل های کارگری استان قزوین حفظ اشتغال موجود را یکی از سیاستهای وزارت کار برشمرد و همسان سازی حقوق بازنشستگان را نیازمند مساعدت مجلس و سایر نهادها ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۱:۵۱    
دو سال از آن حادثه تلخ گذشته است. آتشی که 48 زائر مشهد را سوزاند و خاکستر کرد. داد و فریاد و دل سوخته خانواده این قربانیان حالا بعد از دوسال نه تنها بهتر نشده، بلکه هنوز هم این داغ تازه است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۱:۵۰    
اگر ثابت شود این شرکت ها در تولید پفک از غذای دام استفاده کرده اند برخورد قضایی و توقف تولید در انتظارشان خواهد بود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۰:۴۳    
محمد مهاجری، روزنامه نگار، در یادداشتی از مراسم ازدواج دختر حسن روحانی خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۰:۴۲    
فردی که بدون تحصیلات مرتبط و مجوز قانونی به صورت سیار در منازل شخصی افراد مبادرت به فعالیت های پزشکی می کرد، شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شد که در همین حین یکی از بیماران وی نیز در اثر عفونت ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۰:۳۳    
رئیس موسس ه مطالعات بنیان دینی کشور وحدت جامعه اسلامی ایران را الگویی برای تمام جوامع اسلامی جهان بیان کرد و گفت: باید برای حفظ وحدت و احترام به عقاید یکدیگر همچنان بکوشیم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۰:۳۲    
آیین رونمایی و جشن امضای مجموعه شعر با چهار فصل پاییزی سروده دکتر منوچهر جوکار در تالار قیصر امین پور دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۰:۱۳    
اولین نشست هم اندیشی تدوین تاریخ شفاهی غیرنظامی در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با حضور ریاست مرکز و مجریان پروژه های تاریخ شفاهی غیرنظامی برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۰۹:۵۴    
قائم مقام وزیرعلوم در امور بین الملل و رئیس مرکز همکاری های علمی بین المللی گفت: دانشجویان اقلیم کردستان عراق که انتظار می رود 20درصد دانشجویان برتر این کشور باشند نیز این امکان بورس شدن دارند و به ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۰۹:۵۳    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سراوان خبر از راه اندازی اولین جایگاه شتر شیری شهرستان در بخش مرکزی روستای سررینک با تأمین 19نفر شتر داد وگفت باهدف توسعه پرورش شتر شیری در سراوان این طرح الگویی با مشارکت ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۰۹:۵۲    
رئیس اداره بهره برداری منابع طبیعی و آبخیزداری استان کردستان، گفت: تعداد 230 هکتار از اراضی ملی طی عملیات احیا و غنی سازی مراتع با استفاده از گیاهان دارویی در استان احیا شده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۰۹:۴۹    
ماموران انتظامی شهرستان میناب 32 هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان کشف کردند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۰۹:۲۳    
استاندار ایلام گفت: بر اساس آمار روز 24 آذر بیش از 10 میلیون دلار از این مرز، صادرات به عراق صورت گرفته است که اگر روند صادرات به همین منوال ادامه یابد رکورد سال های گذشته نیز شکسته خواهد شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۰۹:۰۷    
اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در سخنانی در مراسم سی و یکمین سالروز تاسیس این جنبش به تشریح آخرین تحولات فلسطین پرداخت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۰۸:۵۷    
یادداشت/ فرنود حسنی - کارشناس حوزه نظام بانکی
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۰۷:۴۴    
مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان در آستانه هفته پژوهش، بسته درسی ویژه پژوهشگران دانشگاهی را در قالب 3 درس آموزش مجازی منتشر کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۰۷:۳۴    
رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم از شناسایی و دستگیری عاملان تخریب 8 دستگاه خودروی سواری در استان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۰۷:۳۳    
مدیر حوزه های علمیه کشور بر لزوم توجه به سنن گذشته حوزه در کنار استفاده از تجربیات بشری در توسعه فعالیت های پژوهشی حوزه تاکید کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۲۳:۵۱    
ناپولی در هفته شانزدهم رقابت های سری A در آخرین ثانیه ها تساوی را با پیروزی عوض کرد و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۲۲:۳۸    
دادستان کل کشور در جلسه بررسی مشکلات صنف کامیون داران و راهکارهای حمایتی از آن ها که به همت معاونت حقوق عامه دادستانی کل کشور و با حضور بخش خصوصی برگزار شد ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۲۲:۱۵    
ایران در کنگره کنفدراسیون ژیمناستیک آسیا موفق شد منطقه فعالیت خود را تغییر دهد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۲۱:۰۱    
وزیر دفاع آلمان اعلام کرد، دولت این کشور قصد دارد با خرید یک هواپیمای دیگر از بروز مشکلاتی مشابه آنچه اخیرا برای هواپیمای صدراعظم این کشور پیش آمد، جلوگیری کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۲۱:۴۴    
سخنگوی کمیسیون کشاورزی گفت که صحن مجلس راههای تامین منابع مورد نیاز برای واقعی کردن نرخ خرید تضمینی گندم و حمایت از تولیدات کشاورزی و کشاورزان مشخص و اقدامات عملی آنها را بررسی می کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۲۱:۴۱    
ترابزون اسپور که دقایقی از حضور بازیکن ایرانی اش بهره برد در لحظات پایانی پیروزی را از دست داد و برابر بشیکتاش مساوی کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۲۱:۳۶    
مایک مالوینی، گزینه دونالد ترامپ برای ریاست دفتر رئیس جمهوری آمریکا دو سال پیش در ویدئویی او را آدمی وحشتناک توصیف کرده بود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۲۱:۲۷    
شاگردان یورگن کلوپ توانستند پیروزی ارزشمندی در هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس بدست بیاورند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۲۱:۲۰    
رییس سازمان خصوصی سازی گفت: تلاش های دکتر سلطانی فر دو شرکت استقلال و پرسپولیس را دوباره وارد چرخه خصوصی سازی کرد .
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۲۱:۱۰    
واگذاری شرکت های استقلال و پرسپولیس توسط سازمان خصوصی سازی در هیات دولت به تصویب رسید.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۲۱:۰۷    
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی موضوع قیمت گذاری خودرو در جلسه این کمیسیون از قول مساعد خودروسازان برای تسریع در تحویل خودروهای ثبت نامی خبر داد و گفت که قرار است کارگروهی ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۲۰:۳۹    
سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از بررسی تشکیل بانک فرهنگیان در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۲۰:۳۷    
مدیرعامل یک موسسه خیریه بر ضرورت حمایت از افراد دارای سوء سابقه و توانیاب برای یافتن شغل تاکید کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۲۰:۱۲    
نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در خصوص جلسه امروز کمیسیون متبوع خود بیان کرد: جلسه امروز کمیسیون در خصوص بررسی نتیجه حذف اعدام در مبارزه با مواد مخدر بود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۲۰:۱۰    
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه جلسه امروز کمیسیون درخصوص استیضاح وزیر علوم بود، عنوان کرد: این استیضاح 10 محور داشت که 5 محور آن مورد بررسی قرار گرفت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۲۰:۰۹    
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به حلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بحث تمرکز حساب های شرکت های دولتی مورد بررسی قرار گرفت که بر این اساس باید حساب های غیرمتمرکز دولت به 35 هزار حساب کاهش ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۲۰:۰۶    
وکیل دونالد ترامپ قاطعانه امکان مصاحبه بازرس ویژه پرونده تحقیقات مربوط به ارتباط ترامپ-روسیه با رئیس جمهوری آمریکا را رد کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۹:۴۱    
تیم فوتبال آرسنال پس از 22 بازی شکست ناپذیری در زمین ساتهمپتون شکست خورد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۹:۳۳    
کارلوس کی روش اسامی 21 بازیکن را در مرحله اول اعلام اسامی معرفی کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۹:۲۹    
یادداشت روز سیدمحمد طباطبایی حسینی - کارشناس فرهنگی هنری
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۹:۲۹    
یک فعال حقوق بشری گفت که پلیس مسکو دست کم پنج تن از معترضان را در یک راهپیمایی بدون مجوز در مقابل دفتر سرویس امنیت فدرال روسیه دستگیر کرده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۹:۲۶    
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۹:۲۲    
ششمین نشست یکشنبه های ملی با تجلیل از علی رواقی، منوچهر بیگدلی خمسه و راضیه تجار برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۹:۱۳    
آیین پایانی دوازدهمین جشنواره سینما حقیقت با معرفی برگزیدگان و تاکید سرپرست سازمان سینمایی در نامهربانی برای اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۹:۱۲    
نماینده باشگاه پرسپولیس، با حضور شبانه در باشگاه سایپا نامه فسخ قرارداد مهدی ترابی را دریافت کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۸:۵۸    
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه گفت: حضور آمریکا در سوریه از هدف اصلی آن فراتر رفته است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۸:۵۶    
سرمربی تیم پیکان دلیل باخت تیمش در ست اول دیدار با شهروند اراک را دست کم گرفتن حریف از سوی بازیکنانش دانست.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۸:۵۳    
وزیر راه و شهرسازی در حاشیه نمایشگاه بین المللی حمل ونقل از بازارگاه اینترنتی حمل بار رونمایی کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۸:۴۷    
مدیرعامل یک شرکت پیمانکاری خبر از سرمایه گذاری 450 میلیون دلاری چین در راه آهن چابهار داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۸:۴۰    
رئیس دانشگاه ایلام از افتتاح جشنواره اختراعات و ابتکارات زاگرس و زردکوه در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه این هفته در این دانشگاه خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۸:۴۰    
نخستین مجمع عمومی انجمن صنفی نگارخانه داران استان تهران پس از هفتاد سال از تاسیس نخستین نگارخانه این شهر (آپادانا 1328) برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۸:۳۹    
سرمربی تیم والیبال شهروند اراک از بی توجهی مسئولان باشگاه شهروند اراک انتقاد کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۸:۳۸    
افزایش غلظت آلاینده ها در هوای تهران، جزییات کسب امتیاز سوابق تحصیلی در کنکور برای هنرستانی ها، مرگ سالانه 2هزار بیمار سوخته در کشور ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۸:۳۴    
رییس پژوهشکده باستان شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، مهمترین برنامه ی پژوهشکده باستان شناسی را تهیه و تدوین راهبردهایی برای بهینه سازی پایگاه اطلاعات داده های باستان شناسی در واحد نقشه باستان ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۸:۲۶    
همزمان با دومین روز هفته پژوهش از اپلیکیشن همراه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی در دانشگاه قم رو نمایی شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۸:۲۳    
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، منطقه22 را منطقه ای جوان خواند و گفت: سکان منطقه در دستان مدیریت شهری منطقه است و شما با تصمیمات و برنامه ریزی هایتان هویت منطقه را که هویت آینده شهر تهران ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۸:۱۹    
رهبر حزب اسلامی افغانستان از اعضای طالبان خواست به تیم انتخاباتی او که مجموعه ای از احزاب سیاسی افغانستان است، بپیوندند و در انتخابات ریاست جمهوری مشارکت کنند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۸:۱۸    
یک هنرمند اهل ساحل عاج با مواد بازیافتی الکترونیکی آثار هنری خود را خلق می کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۸:۱۶    
مجری طرح پایش چرم و کفش آذربایجان شرقی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، ارگان معتمد صنعت چرم و کفش بوده و نقش برجسته ای در توسعه این صنعت دارد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۸:۱۶    
در پی عروج شهادت گونه سردار سرتیپ پاسدار قدرت الله منصوری فرمانده قرارگاه ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۸:۱۶    
احتمال افزایش تعرفه آب و برق مشترکان پرمصرف که وزیر نیرو، امروز اعلام کرد و احتمالا با تصویب هیات وزیران تا رسیدن فصل گرما نهایی می شود ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۸:۱۳    
محمد جواد ظریف در پیامی توییتری با اشاره به پابرجا بودن پیشبرد مذاکرات ایران با سایر کشورها و شانه خالی کردن آمریکا به ناکارآمد بودن تحریم های ایران تاکید کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۸:۱۱    
در جریان هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال، تیم های تهرانی توانستند حریفان خود را شکست دهند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۸:۰۷    
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از بررسی و شناسایی منابع درآمدی جدید برای اختصاص به بودجه فرهنگی در لایحه بودجه سال 1398 خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۷:۵۶    
کنگره "بررسی آثار و افکار استاد سید عباس معارف"، 28 و 29 آذرماه جاری برگزار می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۷:۵۴    
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: بر اساس گزارشی که در کمیسیون مطرح شد هیچ تخلفی در مذاکره با تلگرام برای مان حاصل نشد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۷:۵۴    
رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: طی یکسال گذشته 11 طرح تحقیقاتی غیرصنعتی توسط دفتر تحقیقات کاربردی ناجا در استان اجرا شده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۷:۵۰    
رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) گفت: ما در حمایت از پایان نامه های دانشجویی، پژوهشگران، نخبگان و دانشجویان ضعیف حاضر شدیم ولی اگر به حمایت و پژوهش اهمیت دهیم در مسیر چرخش تولید علم ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۷:۴۸    
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با بیان اینکه هفته ای دو مرتبه در مناطق محروم تهران از طرف این ستاد غذای گرم توزیع می شود ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۷:۴۸    
رئیس کارگروه تخصصی صنایع غذایی و تبدیلی مازندران با اشاره به این که ایران بزرگترین واردکننده کنسانتره مرکبات است، گفت: در کارخانه های تولید آب لیمو کشور هیچ لیمویی برای آب گیری وارد نمی شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۷:۴۴    
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برای هشتمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران پیامی صادر کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۷:۳۶    
مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو) با اشاره به ضرورت تکمیل خطوط متروی تهران- پرند در راستای ارائه خدمات به شهروندان ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۷:۳۵    
روند کاهشی قیمت طلا و سکه همچنان ادامه دارد و هر عدد سکه تمام بهار طرح جدید به سه میلیون و 420 هزار تومان رسیده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۷:۲۸    
معاون وزیر بهداشت گفت: با توجه به قوانین فعلی، سازمان بیمه سلامت متعهد گسترش بیمه های درمانی و تحت پوشش قرار دادن محرومین است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۷:۲۴    
از اقدام فداکارانه ساربان شهراب زواره در دانشگاه تهران تجلیل شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۷:۱۹    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی راهکارهای کاهش تصادفات جاده ای در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۷:۱۵    
فدراسیون والیبال با پرداخت پاداش 3 میلیون تومانی از حرکت جوانمردانه محمد فلاح بازیکن تیم پیکان تقدیر کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۷:۱۴    
سریال ترسناک احضار از اوایل دی ماه در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۷:۱۴    
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی وضعیت تولید و تعرفه ها در صنعت برق در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۷:۱۳    
نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور از بررسی گزارش عملکرد نیروی انتظامی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۷:۱۳    
رئیس مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: رشد علم و توجه به تحقیق و پژوهش جامعه دینی را به کمال و تعالی می رساند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۷:۱۱    
مراسم ختم پیشکسوت فوتبال ایران برگزار شد.