پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۱:۰۹Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 19 مرداد 1394 - istanews.ir

ایستا نیوز 31 فروردین 1394 ایستا نیوز 30 اردیبهشت 1394 ایستا نیوز 31 خرداد 1394 ایستا نیوز 31 تیر 1394 ایستا نیوز 31 شهریور 1394 ایستا نیوز 30 مهر 1394 ایستا نیوز 30 آبان 1394 ایستا نیوز 30 آذر 1394 ایستا نیوز 30 دی 1394 ایستا نیوز 30 بهمن 1394 ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 1 مرداد 1394 ایستا نیوز 2 مرداد 1394 ایستا نیوز 3 مرداد 1394 ایستا نیوز 4 مرداد 1394 ایستا نیوز 5 مرداد 1394 ایستا نیوز 6 مرداد 1394 ایستا نیوز 7 مرداد 1394 ایستا نیوز 8 مرداد 1394 ایستا نیوز 9 مرداد 1394 ایستا نیوز 10 مرداد 1394 ایستا نیوز 11 مرداد 1394 ایستا نیوز 12 مرداد 1394 ایستا نیوز 13 مرداد 1394 ایستا نیوز 14 مرداد 1394 ایستا نیوز 15 مرداد 1394 ایستا نیوز 16 مرداد 1394 ایستا نیوز 17 مرداد 1394 ایستا نیوز 18 مرداد 1394 ایستا نیوز 19 مرداد 1394 ایستا نیوز 20 مرداد 1394 ایستا نیوز 21 مرداد 1394 ایستا نیوز 22 مرداد 1394 ایستا نیوز 23 مرداد 1394 ایستا نیوز 24 مرداد 1394 ایستا نیوز 25 مرداد 1394 ایستا نیوز 26 مرداد 1394 ایستا نیوز 27 مرداد 1394 ایستا نیوز 28 مرداد 1394 ایستا نیوز 29 مرداد 1394 ایستا نیوز 30 مرداد 1394 ایستا نیوز 31 مرداد 1394 
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۵:۲۵    
ایستانیوز:اطلاعات سه ماهه اولین پالایشگاه از 6 پالایشگاه حاضر در بورس و فرابورس بعد از مدتها تاخیر و با کاهش سود منتشر شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۵:۲۵    
ایستانیوز:وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه متاسفانه امروز با ناهنجاری های بسیار زیادی روبه رو هستیم و یکی از موضوعات بحث فروپاشی خانواده هاست که برای همه ما نگران کننده است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۵:۲۲    
ایستانیوز:امروز سکه طرح جدید با هزار تومان افزایش 876 هزار و 500 تومان و دلار بدون تغییر همانند روز گذشته 3343 تومان به فروش رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۵:۱۹    
ایستانیوز:روند کلی معاملات بازار سهام با رفتار معامله گران حرفه ای و نوسان گیران کوتاه مدت مواجه است که بیشتر علاقه دارند در بازار دوم بورس به دنبال کسب بازدهی از سهام شرکت های کوچک و با سرمایه پایین ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۵:۱۷    
ایستانیوز: به میزبانی بانک تجارت ، آئین رونمایی از جلد دوم نخستین دانشنامه تخصصی علوم ارتباطات همزمان با مراسم تجلیل از خبرنگاران رسانه های گروهی کشور برگزار شد .
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۵:۱۱    
ایستانیوز: بانک مرکزی دستورالعمل اجرایی ناظر بر تأسیس، فعالیت، نظارت و انحلال واحدهای بانکی برون مرزی در مناطق آزاد تجاری صنعتی جمهوری اسلامی ایران را به سیستم بانکی ابلاغ کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۵:۰۸    
ایستانیوز: مدیرعامل بانک توسعه تعاون در نشست صمیمی با اتحادیه سراسری صنایع آلومینیوم گفت : تعاونیها شرکای تجاری بانک توسعه تعاون هستند و رشد وارتقاء آنها باعث اعتلا وپیشرفت بانک خواهد بود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۵:۰۵    
ایستانیوز: در جریان معاملات امروز بازارهای فرابورس ایران، 375 میلیون ورقه بهادار به ارزش 751 میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت و هر برگه حق تقدم تسهیلات مسکن در بازه 713 تا 730 هزار ریال دست به دست ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۵:۰۵    
ایستانیوز: رئیس انجمن سراسری انبوه سازان با بیان این که در سه سال اخیر هیچ پروژه جدید توسط انبوه سازان در کشور به دلیل مشکلات عدیده شروع نشده است از پیشنهاد این انجمن به بانک مرکزی برای افزایش وام ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۵:۰۲    
ایستانیوز: بیمه های ما باید ارتقا پیدا کنند و صنعتی شوند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۵:۰۲    
ایستانیوز: بیمه آسیا از سال 1386 و در جهت تقدیر ، قدردانی و رفع نگرانی و دغدغه خبرنگاران در مواقع بروز حوادث ،خبرنگاران حوزه بیمه رسانه های جمعی کشوررا تحت پوشش بیمه عمر و حوادث گروهی قرار داده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۴:۱۸    
ایستانیوز:3 خاصیت دیگر تخم مرغکارشناسان تغذیه می گویند: تخم مرغ علاوه بر ارزش های غذایی شناخته شده اش، سه خاصیت دیگر نیز برای بدن دارد که کمتر با آنها آشنا هستیم.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۴:۱۵    
ایستانیوز:انجمن خودروسازان نسبت به تشکیل گروهی با عنوان خودرو صفر ممنوع در شبکه های اجتماعی واکنش نشان داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۴:۱۳    
ایستانیوز:به گفته یک کارشناس بازار سرمایه ورود نقدینگی جدید با توجه به عقب بودن شرکت ها از سود پیش بینی شده در گزارش های سه ماهه، قابل وصول نیست.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۴:۱۰    
ایستانیوز:محققان داده های مربوط به بیش از 25000 زن سوئدی را که به مدت 16 سال تحت آزمایش بودند، مورد بررسی قرار دادند. از بین این افراد، در طول این مدت 6000 تن فوت کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۴:۱۰    
ایستانیوز:این روزها با حجم بالای تقاضای کاربران برای عکاسی سلفی، گوشی هایی به بازار عرضه شده که از کیفیت بالایی برای این امر برخوردارند و توانسته اند مورد استقبال عموم واقع شوند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۳:۰۷    
ایستانیوز:گروه تروریستی داعش با به کارگیری کودکان در فعالیت های تروریستی درماههای اخیر فصل جدیدی از جنایت های شیطانی خود را گشوده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۳:۰۷    
ایستانیوز:روزنامه دیلی میل انگلیس مدعی شد، ترروریست های داعش تهدید کردند در مراسم بزرگداشت پایان جنگ جهانی دوم، ملکه انگلیس را ترور می کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۳:۰۴    
ایستانیوز:رئیس اتحادیه اغذیه فروشان استان تهران با بیان اینکه KFC شعبه ای در ایران ندارد درباره آخرین وضعیت درخواست حضور مک دونالد در ایران توضیحاتی داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۳:۰۴    
ایستانیوز:مجتهد افشاگر پشت پرده خاندان آل سعود از وخامت وضعیت جسمی ملک سلمان پادشاه عربستان سعودی و اداره بسیاری از امور توسط ولیعهد این کشور خبرداد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۳:۰۱    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان در شرق تهران می باشد. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه رسمی املاک می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۳:۰۱    
ایستانیوز:قیمت روز برخی از مدل های سواری کیاموتورز در بازار تهران به شرح زیر است؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۳:۰۱    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان در خیابان ولیعصر (عج) تهران می باشد. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه رسمی املاک می باشد؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۲:۵۸    
ایستانیوز:نمایندگان مجلس شورای اسلامی دیروز از پاسخ های وزیر اقتصاد قانع نشده و علی طیب نیا برای سومین بار بدون جلب رضایت نمایندگان، جلسه علنی مجلس را ترک کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۲:۵۸    
ایستانیوز:در حاشیه پارازیت هایی که مشخص نیست از کجا می آیند...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۲:۵۸    
ایستانیوز:طراحی و ساخت سازه های شهری مستلزم هنر و خلاقیت افرادی است که با ذوق و سلیقه ایده های خود را اجرایی میکنند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۲:۵۵    
ایستانیوز: آخرین قیمت میلگرد و آهن در بازار تهران، به شرح زیر است؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۲:۵۵    
ایستانیوز: قیمت روز برخی از مدل های سواری هیوندای در سطح بازار تهران به شرح جدول زیر است؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۲:۵۵    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده 15 آپارتمان گران شمال تهران شامل مناطق یک تا چهار است که در مرداد ماه سال 94 معامله شده است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۲:۵۲    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان کلنگی در مناطق 22گانه شهری تهران است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه رسمی املاک می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۲:۵۲    
ایستانیوز:طی مراسمی در دفتر مرکزی شرکت نگین خودرو از رنو سیمبل، جدیدترین خودرو عرضه شده توسط این شرکت در ایران رونمایی شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۲:۴۹    
ایستانیوز:بر اساس اطلاعات کسب شده، قیمت تقریبی مربیان لیگ برتری، از همیشه سنگین تر است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۲:۴۶    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده واحدهای مسکونی در شهرک غرب تهران است.لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه رسمی املاک می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۲:۴۶    
ایستانیوز: قیمت پرفروش ترین انواع موبایل های موجود در بازار تهران به شرح جدول زیر است :
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۲:۴۳    
ایستانیوز:آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در شمال تهران می باشد. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه رسمی املاک می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۲:۳۵    
ایستانیوز:جیمز استیل تحلیلگر ارشد موسسه مالی اچ اس بی سی نیز تاکید کرد: گرچه ممکن است تاخیر احتمالی در افزایش نرخ بهره آمریکا موجب کاهش فشار بر قیمت طلا شود ولی این مساله نمی تواند موجب افزایش چشمگیر ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۲:۱۷    
ایستانیوز: بازده سالانه صندوق سرمایه گذاری مشترک یکم ایرانیان در یک ماه منتهی به 15 مرداد سال جاری به رقم 28.4 درصد رسید که بالاترین بازده در بین صندوق های سرمایه گذاری کشور بوده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۲:۱۴    
ایستانیوز: حریفان تیم ملی والیبال کشورمان در هجدهمین دوره رقابت های والیبال مردان آسیا تندیس آب را دریافت کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۲:۱۱    
ایستانیوز: بانک کشاورزی ایران بر اساس اعلام نشریه بنکر جزو 1000 بانک برتر جهان و 6 بانک برتر ایران قرار گرفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۲:۰۸    
ایستانیوز: بانک سرمایه و جامعه خیرین مدرسه ساز، برای گسترش و تعمیق فعالیت های صندوق توسعه عدالت آموزشی در وزارت آموزش و پرورش، تفاهم نامه امضا کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۲:۰۶    
ایستانیوز: رییس شورای هماهنگی بانک ها اعلام کرد که تصمیمات این شورا فاقد ضمانت اجرایی بوده و اگر بانکی نرخ سود بانکی را رعایت نکند، نمی تواند اقدام خاصی علیه آن انجام دهد یا آن را محکوم کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۲:۰۶    
ایستانیوز: دکتر علی جنتی با اهدا لوح تقدیر به احمدرضا خطیبی مدیرعامل بانک قوامین از تلاش های این بانک در برپایی بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم قدردانی کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۲:۰۶    
ایستانیوز: به اطلاع سهامداران محترم می رساند مهلت پرداخت سود سهام بانک ایران زمین - مربوط به سال 92 - از طریق تمامی شعب این بانک در تاریخ 1394/03/01 به اتمام می رسد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۲:۰۰    
غلامرضا کاظمی دینان رییس ستاد برگزاری هفته روابط عمومی
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۱:۵۷    
ایستانیوز:باورها و رفتارهای گاها اشتباهی از ما سر می زند و نه تنها به ما کمکی نمیکند، بلکه در نهایت باعث زیان و سردرگمی بیشترمان می شود و چه بسا تمرکز ما روی معاملاتمان را نیز از بین ببرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۱:۵۴    
ایستانیوز:امروز، در حالی 55 هزار تن سنگ آهن دانه بندی مجتمع سنگ آهن جلال آباد در تالار صادراتی بورس کالای ایران، با قیمت پایه 25 دلار در هر تن عرضه می شود که در صورت استقبال مشتریان ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۱:۵۴    
ایستانیوز:با برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه پالایشگاه نفت تبریز برای سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 93 تقسیم 10 درصد سود خالص شرکت به تصویب سهامداران رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۱:۵۱    
ایستانیوز:شرکت سیمان قائن طی دوره سه ماهه نخست امسال با اختصاص 1710 ریال سود به ازای هر سهم معادل 60 درصد از پیش بینی ها یش را پوشش داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۱:۵۱    
ایستانیوز:نتایج آزمون های الکترونیکی معامله گری بازار سرمایه و مدیریت نهادهای بازار سرمایه ساعت 12 ظهر روی سایت اداره آموزش و امور گواهی نامه های حرفه ای قرار می گیرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۱:۴۲    
ایستانیوز: امراللهی مدیر عامل بیمه ایران در پاسخ به ایستانیوز درباره تعداد بیمه نامه های "مان" فروخته شده از سوی بیمه ایران از ابتدای شروع اجرای طرح تاکنون نیز گفت که تاکنون 110 هزار فقره بیمه نامه ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۱:۳۶    
ایستانیوز:شرکت گرانیت بهسرام در دوره سه ماهه نخست امسال با اختصاص 180 ریال زیان به ازای هر سهم معادل 39 درصد از پیش بینی هایش را پوشش داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۱:۳۰    
ایستانیوز: مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران در اجلاس سراسری کارگاه آموزشی بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی در خدمات سلامت که در کشور مصر در حال برگزاری است، گفت: برای اصلاح نظام سلامت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۱:۲۷    
ایستانیوز:طی مراسمی با حضور مدیر عامل بانک مهر اقتصاد حسین زندی مقدم به عنوان مدیر کل شعب استان سمنان معرفی شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۱:۲۵    
ایستانیوز: با حضور برات کریمی عضو هیأت مدیره، علی رحیمی مدیر امور شعب تهران و جمعی از مسئولان مراسم تودیع و معارفه مصطفی خانکش و علی موسوی زاده روسای سابق و جدید اداره امور شعب غرب تهران برگزار شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۱:۲۵    
ایستانیوز: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور حکمی، رضا کاشف را به عنوان مدیرکل امور بین الملل این سازمان منصوب کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۱:۲۲    
ایستانیوز: رئیس کل سازمان امور مالیاتی گفت: تعدادی از مؤدیان در اظهارنامه مالیاتی خود اطلاعات خلاف واقع می دهند و درآمد خود را بسیار کمتر از درآمد واقعی خود اظهار می کنند اما ما بر اساس اطلاعات و ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۱:۱۹    
ایستانیوز: اگر به دنبال کسب و کاری هستید که همیشه با مردم سروکار داشته باشد و زمستان و تابستان هم نداشته باشد و چراغ مغازه تان همیشه روشن باشد، آرایشگری انتخاب مناسبی است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۱:۱۶    
ایستانیوز:دبیر شورای تامین مسکن استان تهران به سرمایه گذاران ساختمانی توصیه کرد:با ساخت وسازهای پروژه های نیمه کاره و عرضه آپارتمان های نوساز به بازار مصرف، هم از سود فروش بهره ببرند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۱:۱۳    
ایستانیوز: نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در مراحل اوج گیری تحریم ها، بیشترین ضررها متوجه بنگاه های تولیدی داخلی شده است و انتظار می رود بانک ها در این مرحله گذار با این ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۱:۱۰    
غلامرضا سلامی *عضو انجمن حسابداران خبره
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۱:۰۵    
ایستانیوز: بانک قوامین از سهامدارانی که مالک حداقل 5 درصد سهام هستند دعوت به عضویت در هیات مدیره کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۱:۰۵    
ایستانیوز:جلسه مشترک کمیسیون اقتصادی و صنعت مجلس با وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس کل بانک مرکزی درحالی با محور پرداخت تسهیلات به تولید برگزار شد که وزیر امور اقتصادی و دارایی به این جلسه نرفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۱:۰۵    
ایستانیوز:یک واحد 92 متری نوساز واقع در صادقیه به قیمت هر متر مربع 6 میلیون و 163 هزار تومان به فروش می رسد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۱:۰۲    
ایستانیوز:سیده فاطمه مقیمی برای راه اندازی کسب وکار کتابی را معرفی کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۰:۵۹    
ایستانیوز: مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت بیمه پاسارگاد برگزار می شود .
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۰:۵۷    
ایستانیوز: مجمع عمومی عادی سالانه بانک رفاه با حضور نمایندگان صاحبان سهام و مسئولان عالی این بانک 17 مرداد ماه سالجاری در محل سالن کنفرانس سازمان تامین اجتماعی برگزار شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۰:۴۵    
ایستانیوز:جگوار لندروور انتظار دارد با معرفی مدلهای جدید و توسعه فعالیت در اروپا، افت بازار خودروی چین را جبران کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۰:۴۲    
ایستانیوز:مزدا موتور یک مدل کراس اوور مفهومی را ماه آینده در نمایشگاه فرانکفورت در معرض نمایش قرار خواهد داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۰:۴۲    
ایستانیوز:گزارشها حاکی از این است که شرکت اپل در تاریخ 9 سپتامبر برای رونمایی از آیفون بعدی خود مراسمی را برگزار خواهد کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۰:۳۹    
ایستانیوز:یک معامله گر بورس کالا گفت: برخی کارگزارهای بورس کالا با ارائه تخفیف 75 تا 100 درصدی تلاش می کنند تا مشتریان خود را در بازار رکودی حفظ کنند و نفوذ واسطه ها با عنوان بازاریاب در کارگزاری ها ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۰:۳۹    
ایستانیوز:رئیس سازمان امور مالیاتی شهر و استان تهران گفت: همه مالکان املاک اجاره ای چه مسکونی و چه تجاری و اداری باید اظهارنامه مالیاتی پر کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۰:۲۵    
ایستانیوز: یک تحلیلگر اقتصادی با بیان اینکه بیش از 40 درصد اقتصاد ایران تحت عناوین مختلف از پرداخت مالیات معاف هستند ، گفت: فشار مالیات تنها بر دوش 30 درصد اقتصاد کشور سنگینی می کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۰:۲۲    
ایستانیوز:روز یکشنبه برای چندمین روز پیاپی بازارهای بورس عربی با ریزش ناشی از کاهش قیمت نفت مواجه شدند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۰:۱۶    
ایستانیوز:هیأت دولت در جلسه عصر امروز -یکشنبه- به ریاست دکتر حسن روحانی رییس جمهوری، لایحه حمایت از مالکیت صنعتی را بررسی و تصویب کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۰:۰۸    
ایستانیوز:شرکت سامسونگ الکترونیکس از دستگاه های فتوکپی چندکاره که برای اولین بار در اندازه A3 طراحی شده اند، در تهران رونمایی کرد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۰:۰۵    
ایستانیوز:روز گذشته گردباد شدیدی در تایوان خسارت های زیادی به بار آورد و به سمت شرق چین حرکت کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۰:۰۳    
ایستانیوز:بعد از گذشت 10 روز، طلسم حبس نماگر شاخص روی سطح 66 هزار واحد شکست و شاخص با افت 04/ 0 درصدی به یک پله پایین تر نزول کرد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۰:۰۰    
ایستانیوز:دو محکوم پرونده گرگ های زرد در حالی صبح روز گذشته پای چوبه دار رفتند که پرونده همدست دیگر آنان همچنان در حال رسیدگی است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۰:۰۰    
ایستانیوز:درباره ستاره ها معمولاً شایعه زیاد است. به عنوان نمونه چندی پیش تصویری از امین حیایی بازیگر سینما در کنار یک خانم و خبر ازدواج مجدد او منتشر و به سرعت به شایعه شماره یک فضای مجازی تبدیل شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۰۹:۵۷    
ایستانیوز:افشین یداللهی شاعر و ترانه سرا شامگاه یکشنبه 18 مرداد میهمان برنامه خندوانه بود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۰۹:۵۴    
ایستانیوز:مطالعه صورت گرفته توسط محققان دانشگاه استنفورد نشان می دهد، تزریق خون افراد جوان بدلیل داشتن ترکیبات سودمند برای مغز می تواند به کاهش علائم آلزایمر و حتی معکوس کردن روند پیری کمک کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۰۹:۵۴    
ایستانیوز:در اتفاقی نادر یک دستگاه خودروی سواری در پارکینگ یک مجتمع مسکونی بر اثر انفجار باتری گوشی تلفن همراه دچار حریق شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۰۹:۴۹    
ایستانیوز:تیم فوتبال روستوف در دیدار با روبین کازان شکست خورد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۰۹:۴۹    
ایستانیوز:مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۰۹:۴۶    
ایستانیوز:ملی پوش سابق پرسپولیس معتقد است اتفاقاتی که سال پیش برای علی دایی افتاد، در حال حاضر برای برانکو در حال رخ دادن است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۰۹:۴۳    
ایستانیوز:مدیرعامل سابق باشگاه استقلال ادعا می کند که بین سرمربی و مدیران باشگاه در مورد جاسم کرار تناقض وجود دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۰۹:۴۱    
ایستانیوز:مشکل پرسپولیس فقط اکتفا به یک امتیاز در دو مسابقه اولش در فصل جدید نیست و معضل عمده تر این تیم این است که در سه هفته بعدی و در هفته های سوم تا پنجم لیگ با رقبایی مواجه است که از پدیده و ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۰۹:۳۹    
ایستانیوز:کاروان تیم هرتابرلین در حال رفتن به زمین تمرینی با یک حادثه عجیب روبرو شد و به اتوبوس اعضای این تیم از سوی یک موتورسوار شلیک شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۰۹:۳۹    
ایستانیوز:امیر قلعه نویی از سرمربیگری تیم فوتبال ملوان بندر انزلی کنار رفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۰۹:۳۳    
ایستانیوز:شورای پول و اعتبار اساسنامه های نمونه ای را برای بانک های تجاری غیردولتی و مؤسسات اعتباری غیر بانکی مورد تصویب مجدد قرار داد و برای اجرا به شبکه بانکی کشور (به استثنای بانک های قرض الحسنه ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۰۹:۳۳    
ایستانیوز:درآخرین معاملات بازار سکه و طلای تهران، هر قطعه سکه تمام 8 میلیون و 755 هزار ریال ، نیم سکه 4 میلیون و 730 هزار ریال ...