پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۳:۰۰Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 31 فروردین 1394 - istanews.ir

ایستا نیوز 30 اردیبهشت 1394 ایستا نیوز 31 خرداد 1394 ایستا نیوز 31 تیر 1394 ایستا نیوز 31 مرداد 1394 ایستا نیوز 31 شهریور 1394 ایستا نیوز 30 مهر 1394 ایستا نیوز 30 آبان 1394 ایستا نیوز 30 آذر 1394 ایستا نیوز 30 دی 1394 ایستا نیوز 30 بهمن 1394 ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 18 فروردین 1394 ایستا نیوز 19 فروردین 1394 ایستا نیوز 20 فروردین 1394 ایستا نیوز 21 فروردین 1394 ایستا نیوز 22 فروردین 1394 ایستا نیوز 23 فروردین 1394 ایستا نیوز 24 فروردین 1394 ایستا نیوز 25 فروردین 1394 ایستا نیوز 26 فروردین 1394 ایستا نیوز 27 فروردین 1394 ایستا نیوز 28 فروردین 1394 ایستا نیوز 29 فروردین 1394 ایستا نیوز 30 فروردین 1394 ایستا نیوز 31 فروردین 1394 
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۹:۳۶    
ایستانیوز: قیمت انواع سیستم صوتی و تصویری خودرو در سطح بازار تهران به شرح جدول زیر است؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۹:۳۱    
ایستانیوز:بامداد امروز یک دستگاه پورشه که متعلق به پسر امیر قلعه نویی بود با درخت برخورد کرد و یکی از سرنشینان آن در دم فوت شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۹:۳۱    
ایستانیوز:وزیر کار با اشاره به اینکه مساله معلول و سالمند عاطفه و برگشت به زندگی است، نسبت به بی اعتنایی به سالمندان هشدار داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۹:۲۸    
ایستانیوز:یک تحلیلگر بورسی ریزش فرسایشی و عدم تحرک قیمتی در بازار سهام را زمینه ساز ریزش های بیشتر دانست و با اعلام این موضوع که کاهش نرخ سود بانکی هم نتوانست جو خوشبینی را حتی برای یک روز رقم بزند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۹:۲۵    
ایستانیوز:حمیدرضا کمالی قهرمان کلاس آزاد ایران در تصادف اتوبان همت جان خود را از دست داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۹:۲۵    
ایستانیوز: قیمت روز انواع دوچرخه بچگانه در سطح بازار تهران به شرح زیر است. شایان ذکر است که این قیمت ها ممکن است بر اساس رنگ، و یا وسایل جانبی تا 10 درصد تفاوت داشته باشند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۹:۲۵    
ایستانیوز:حذف یارانه 5 گروه پردرآمد توسط سخنگوی دولت تکذیب شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۹:۲۲    
ایستانیوز:وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در یادداشتی که در روزنامه آمریکایی "نیویورک تایمز" منتشر شده، به بیان مطالبی درباره مذاکرات هسته ای، داعش، بحران یمن و سایر مسائل جهانی پرداخته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۹:۱۹    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت آپارتمان 50متری در مناطق 22گانه شهری تهران است:
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۹:۱۱    
ایستانیوز:سهمیه بنزین یارانه ای اردیبهشت ماه خودروها و موتورسیکلت ها ساعت 24 امشب شارژ خواهد شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۹:۰۸    
ایستانیوز:یک کارشناس بازار سرمایه، تردید نقدینگی برای ورود به بورس و نیز نگاه کوتاه مدت سهامدارن بویژه حقوقی ها در کسب سود را دو دلیل عمده تداوم روند کاهشی بورس عنوان کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۹:۰۵    
ایستانیوز:تبلیغ کلوچه با پورشه!
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۸:۵۴    
ایستانیوز: با هدف تأمین رفاه حال بیمه گذاران، علاوه بر الحاقیه شخص ثالث، الحاقیه افزایش تعهدات، حوادث راننده نیز تا سقف220 میلیون تومان به صورت رایگان صادر می کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۸:۵۱    
ایستانیوز: جدول قیمت عصر انواع سکه و طلا در بازار برای امروز 31 فروردین ماه 1394 به شرح زیر می باشد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۸:۴۸    
ایستانیوز:رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان تأمین اجتماعی خدمات قابل توجه و بزرگی را به مردم ارایه می کند و منابع این سازمان در راستای خدمات بیشتر و بهتر به افراد جامعه باید تقویت شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۸:۴۵    
ایستانیوز:معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی در آغاز مذاکرات مربوط به همکاری سازمان تأمین اجتماعی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه که در تبریز برگزار شد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۸:۴۲    
ایستانیوز:بررسی هزینه مالی و تسهیلات ریالی دریافتی شرکت ایران خودرو طی 11 سال گذشته نشانگر نوسانات شدید هزینه بهره برای این شرکت است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۸:۴۰    
ایستانیوز:در روز گذشته خریدهای عمده حقوقی ها عمدتا با حجم کم و حمایتی بود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۷    
ایستانیوز:در حالی که فعالان بازار ، عصر دیروز با خبر فوری در سایت بانک ملی و سایر خبرگزاری ها مواجه شدند که نرخ بهره کاهش یافت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۴    
ایستانیوز:مجمع عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی با ریاست جهانگیری کوهشاهی در تاریخ 30/01/1394 برگزار گردید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۸:۲۹    
ایستانیوز:سود سال 1393 مخابرات ایران با کاهش 93 ریالی مواجه خواهد شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۸:۲۴    
ایستانیوز:شرکت ذوب آهن هفته کم معامله ای را تا به امروز گذرانیده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۸:۲۴    
ایستانیوز:قیمت مس در بورس کالا با رشد روبرو شد. افزایش قیمت مس در بازارهای جهانی به رشد قیمت کاتد مس و مفتول مس در بورس کالا منجر شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۸:۲۱    
ایستانیوز: رئیس هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان صنایع نساجی گفت: نباید اوضاع معاملات محصولات پتروشیمی قبل از تاسیس بورس کالای ایران را فراموش کرد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۸:۱۵    
ایستانیوز:کارشناس هواشناسی گفت:از بعد از ظهر چهارشنبه با ورود سامانه بارشی وزش در شمال غرب و غرب کشور افزایش می یابد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۸:۰۹    
ایستانیوز:معاملات برق در بورس انرژی امروز به بیش از 400 مگاوات رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۸:۰۳    
ایستانیوز:مدیرکل دفتر نظارت بر امور اجرایی مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی از نهایی شدن قانون مالیات بر ارزش افزوده خبر داد و گفت: لایحه دائمی این قانون آماده شده است و بزودی تصویب می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۷    
ایستانیوز: سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رفتن سیاسی هم به من و هم به این باشگاه لطمه زد و مشکلات از آن زمان آغاز شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۴    
ایستانیوز: مدیرکل اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال گفت: رقم ازدواج های بالای سن 35 سال در کشور رو به افزایش است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۴    
ایستانیوز: سرپرست پلیس راه استان سمنان مرگ مجری شناخته شده تلویزیون در یکی از محورهای این استان در اثر تصادف را تکذیب کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۴    
ایستانیوز: رییس سازمان انتقال خون کشور با تکذیب خبر فروش خون در بیمارستان ها گفت: اخذ پول، مربوط به خدماتی است که روی خون برای تهیه فراورده ها انجام می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۱    
ایستانیوز: در حالی که ایرلاینی به نام سپهران در آسمان کشورمان پرواز نداشته و ندارد، بویینگی به نام این شرکت در یکی از فرودگاههای مرکزی ایران پارک شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۱    
ایستانیوز: از باشگاه پرسپولیس خبرهای خوبی به گوش نمی رسد. در حالی که اعضای تیم به قطر سفر کرده اند و نگاه هواداران نیز به بازی مقابل لخویاست، حمیدرضا سیاسی در محل باشگاه حاضر شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۴۸    
ایستانیوز: در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 مبنی بر برخورد شدید دو خودروی سواری در شرق به غرب بزرگراه همت روی پل یادگار امام(ره) ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۴۵    
ایستانیوز: عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: دور بعدی مذاکرات هسته ای از چهارشنبه در وین آغاز می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۴۵    
ایستانیوز: هیلاری دراتاق عملیات ترور بن لادن
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۱۴    
ایستانیوز: یک مقام آگاه گفت: بدهی و اضافه برداشت یکی از بانک های خصوصی از بانک مرکزی سال گذشته به 9000 میلیارد تومان رسید و به تازگی به 8500 میلیارد تومان کاهش یافته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۱۱    
ایستانیوز: شرایط تبدیل ریال به ارز با نرخ رسمی به منظور بازپرداخت تسهیلات ارزی دریافتی تولیدکنندگان برق بخش خصوصی در مواردی که قرارداد خرید به صورت ریالی منعقد می شود، ابلاغ شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۰۹    
ایستانیوز: در بازار اوراق تسهیلات مسکن، روند کاهش قیمت امروز دوشنبه نیز همانند روز گذشته ادامه یافت و هر برگه حق تقدم خرید مسکن 620 تا 760 هزار ریال معامله شد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۰۶    
ایستانیوز: ایران با رشد 3 درصدی در رده بندی 152 کشور در حال توسعه جهان از نظر رشد اقتصادی در سال 2014 جایگاه 88 را بدست آورد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۶:۵۴    
ایستانیوز: تحلیلگران اقتصادی سیکینگ آلفا اعلام کردند که در 3 ماه نخست 2015 میلادی نقره بهترین عملکرد قیمتی را در بین سایر فلزات گرانبها داشته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۶:۵۴    
ایستانیوز: برخی تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که قیمت طلا دستیابی به رکورد 1300 دلار در هر اونس را طی یک ماه آینده هدف اصلی خود قرار داده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۶:۵۱    
ایستانیوز: سردبیر پایگاه تخصصی اف ایکس استریت بر این باور است که قیمت جهانی طلا در کوتاه مدت بین 1196 تا 1212 دلار در هر اونس در نوسان خواهد بود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۶:۴۸    
ایستانیوز: نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شرایط امروز کشور را برای تک نرخی مهیا دانست و بر لزوم عملیاتی شدن آن در کشور تاکید کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۶:۴۵    
ایستانیوز: یک تاجر بازار سیدنی استرالیا پیش بینی کرد که احتمال افزایش قیمت جهانی طلا تا 1220 دلار در شرایط کنونی وجود دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۶:۳۱    
ایستانیوز:رئیس جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در کنفرانس باندونگ فردا به اندونزی سفر می کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۶:۲۹    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع آلترابوک های پرفروش در سطح بازار تهران است؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۶:۲۹    
ایستانیوز:معاون اتحادیه بارفروشان از کاهش قیمت سبزی و صیفی جات در میدان مرکزی میوه و تره بار خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۵    
ایستانیوز:سونی دقایقی پیش از پرچمدار امسال خود به نام Z4 پرده برداشت. این موبایل نمایشگری 5.2 اینچ داشته و همچنان از رزولوشن Full HD بهره می گیرد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۲    
ایستانیوز:غرق شدن قایق حامل مهاجرانی که از شمال لیبی عازم اروپا بودند با مرگ 700 نفر همراه شد و از سوی مقام های سیاسی و بین المللی به عنوان بدترین فاجعه در دریای مدیترانه توصیف شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۶    
ایستانیوز:اگر بعضی از عادت ها را کنار بگذاریم زندگی رنگ بهتری به خود خواهد گرفت. البته در اینجا قصد نداریم کارهای خارق العاده ای را انجام دهیم و تنها پنج دقیقه برای این کارها کافی است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۳    
ایستانیوز:100 سال از تولد آنتونی کوئین ، بازیگر نامدار سینمای آمریکا و ایفاگر نقش حمزه در فیلم محمد رسول الله گذشت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۳    
ایستانیوز:متراژ غرفه های بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در بخش خصوصی، دولتی، سازمان ها و بین المللی منتشر شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۰    
ایستانیوز:یک عکاس پاکستانی حاضر شد برای گرفتن یک عکس بسیار زیبا از یک شیر نر از فاصله بسیار نزدیک جان خود را به خطر بیندازد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۰    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت آپارتمان های مسکونی منطقه 22 واقع در غرب تهران است:
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۷    
ایستانیوز:با وجود تلاش های مسئولان و متولیان امر آب استان مبنی بر ترمیم خط انتقال آب از میناب به بندرعباس، پس از کمتر از دو روز شاهد بروز همان مشکل برای خطوط انتقال آب بندرعباس هستیم.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۲    
ایستانیوز:مبارزان محلی جسد این تروریست را داخل یخچال قرار دادند تا او را در همانجا دفن کنند، ولی بعدا وقتی که متوجه شدند آن فرد چقدر مهم است، جسدش را دوباره بیرون آوردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۰    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول 15 آپارتمان گران شمال تهران شامل مناطق یک تا چهار است که در فروردین ماه سال 94 معامله شده است:
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۰    
ایستانیوز: قیمت انواع موبایل های محبوب بانوان در بازار به شرح جدول زیر است :
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۱    
ایستانیوز:بانک خاورمیانه از فروردین 94 امکان دسترسی سهامداران گرامی را به پرتال سهامداران از طریق وبسایت خود فراهم کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۸    
ایستانیوز: مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی کشور، گفت: بر اساس تصمیمات تیم کارشناسی انجمن بیماران کلیوی، مقرر گردید در سال 94 هر اهداکننده کلیه مبلغ 15 تومان دریافت نماید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۵    
ایستانیوز:معتادان ایرانی سالانه 7.3 هزار میلیارد تومان مواد مخدر مصرف می کنند؛ مبلغی که با آن می توان حداقل 66 هزار مسکن 50 متری در جنوب تهران خریداری کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۵    
ایستانیوز: معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: پیشنهاد افزایش حقوق 17 درصدی بازنشستگان تامین اجتماعی هنوز در دولت تصویب نشده و به همین دلیل حقوق فروردین ماه بازنشسته ها به روال سال قبل ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۲    
ایستانیوز: نخستین گردهمایی سراسری سرپرستان مناطق و رؤسای شعب در سال 94 با حضور غلامعلی غلامی؛ مدیرعامل، نصراله طهماسبی؛ عضو هیئت مدیره و معاونین ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۶    
ایستانیوز:تازه ترین تحلیل تکنیکال اینوستینگ نشان می دهد که انتشار آمارهای اقتصادی آمریکا در روزهای آینده و برگزاری نشست فدرال رزرو طی 28 و 29 آوریل مهمترین تاثیر را بر قیمت طلا خواهد داشت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۳    
ایستانیوز: در راستای تکریم و ارزش آفرینی برای مشتریان درگاه اطلاع رسانی بانک اقتصادنوین آماده دریافت نظرات و پیشنهادات می باشد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۳    
ایستانیوز: قیمت طلا در معاملات امروز اندکی افزایش یافت و هر اونس طلا در برابر 1205 دلار معامله شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۸    
ایستانیوز: نظارت بر شرکت های بیمه و صنعت بیمه، یکی از نکات اصلی و اساسی در حوزه بیمه است و کشورها سعی دارند با استفاده از ساختارهای مناسب نظارتی، باعث رشد و تعالی صنعت بیمه شوند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۳۴    
ایستانیوز:سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر، روش اجرایی رسیدگی به امور مشتریان را بر اساس استاندارد 10002:2004ISO اعلام و تبیین کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۳۴    
ایستانیوز:بانک توسعه صادرات ایران طرح "یزد یک" برای تولید شمش فولاد آلیاژی را تامین مالی می کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۹    
ایستانیوز:بانک پاسارگاد در خدمتی دیگر، نسخه ویندوز فون سامانه پرداخت همراه پاسارگاد را راه اندازی کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۷    
ایستانیوز:صدور اسناد در بانک سینا طی اسفند ماه 1393 نشان از رشد 57 درصدی آن در مقایسه با اسفند ماه 1392 دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۲    
ایستانیوز:مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار درباره اختلالات وایبر گفت: با توجه به این که این اختلالات برای مشترکان تمام اپراتورها و شرکت های ارائه کننده ADSL و وایمکس و غیره وجود دارد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۹    
ایستانیوز:سخنگوی کمیسیون ویژه تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی از حضور رئیس سازمان بورس در جلسه صبح امروز( دوشنبه) این کمیسیون خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۶    
ایستانیوز:گروه صنعتی ایران خودرو هرگونه مشارکت یا گفت وگو برای خرید و یا قصد حضور در مزایده ی تیم های استقلال و پرسپولیس را رسما رد کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۳    
ایستانیوز:فساد و رانت در اقتصاد ایران ریشه دولتی دارد و این موضوع با تیغ عدالت دستگاه قضا مواجه می شود. این مضمون صحبت اسدالله عسگراولادی، رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۱    
ایستانیوز:بزرگترین نمایشگاه خودروی چین روز دوشنبه در شانگهای گشایش یافت و خودروسازان جهانی صدها خودرو را در این نمایشگاه در معرض نمایشگاه گذاشتند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۱    
ایستانیوز: با وجودی که وضعیت اقتصادی کشور به اذعان بسیاری از کارشناسان با همت مردان اقتصادی دولت یازدهم وبه خصوص وزیر امور اقتصادی و دارایی نسبت به سال های قبل از آن مطلوب تر شده اما با این وجود طیب ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۴۸    
ایستانیوز:رئیس اتاق بازرگانی ایران برای حضور و سرمایه گذاری بخش خصوصی ایران در حوزه های صنعتی، خدمات فنی مهندسی، توسعه کشاورزی، معدن، انرژی، تجهیزات پزشکی و پروژه های عمرانی در افغانستان اعلام کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۴۵    
ایستانیوز:یک کارشناس بانکی با بیان اینکه بدهی 20 هزار میلیارد تومانی بانک های تجاری به بانک مرکزی و جریمه 34 درصد مانع تعدیل نرخ سود است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۴۰    
ایستانیوز:شرکت سونی از عرضه گوشی جدید Xperia خود با قاب آلومینیومی و نمایشگر 5.2 اینچی خبر داد و رسما وارد رقابتی تازه با سامسونگ، اپل و ... شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۴۰    
ایستانیوز:شرکت خودروسازی مینی عینک واقعیت افزوده خاصی را طراحی کرده که امکاناتی برای کمک به رانندگان در آن پیش بینی شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۵    
ایستانیوز:نایب رئیس سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل از افزایش 11درصدی تعرفه واردات ورق های زیر 3 میلی متر خبرداد و گفت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۲    
ایستانیوز:مشاور سازمان خصوصی سازی با اعلام جزئیات مزایده سوم سرخابی ها و شرایط واگذاری به لیگ برتری ها، گفت: پیش بینی می شود مزایده سوم با حضور خریداران و قیمت های پیشنهادی آنها برگزار شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۸    
ایستانیوز:شرکت شهرسازی و خانه سازی باغمیشه با انتشار جدیدترین پیش بینی های سال مالی 94 اعلام کرد در دوره 6 ماهه منتهی به 29 اسفندماه 93 با اختصاص 133 ریال سود به ازای هر سهم معادل 24 درصد از پیش بینی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۸    
ایستانیوز:شرکت تهران شیمی طی دوره سه ماهه نخست امسال با اختصاص 322 ریال سود به ازای هر سهم معادل 17 درصد از پیش بینی هایش را محقق کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۵    
ایستانیوز:مدیرعامل شرکت فرابورس شایعه عرضه اولیه 5 درصد سهام بهمن دیزل که توسط برخی در فضای مجازی منتشر شده را تکذیب و اعلام کرد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۵    
ایستانیوز:عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: تصمیم کمیسیون اقتصادی دولت برای درج قیمت تضمینی محصولات کشاورزی در بورس کالای ایران ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۲    
ایستانیوز:شرکت گلتاش در دور سه ماهه منتهی به 29 اسفندماه 93 با اختصاص 263 ریال سود به ازای هر سهم معادل 12 درصد از پیش بینی هایش را پوشش داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۲    
ایستانیوز:شرکت شیشه همدان طی دوره 9 ماهه با اختصاص 1021 ریال سود به ازای هر سهم معادل 75 درصد از پیش بینی هایش را پوشش داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۹    
ایستانیوز:شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان جدیدترین پیش بینی سال مالی 94 را مبلغ 840 ریال اعلام کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۹    
ایستانیوز:مدیرعامل کارگزاری کارآمد با تشریح شرایط کنونی بورس و در نظر گرفتن روند حرکتی متغیرهایی که برآیند وجودی آن ها به نفع روند حرکتی بازار و شاخص است گفت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۶    
ایستانیوز:اداره نظارت بر ناشران فرابورسی وضعیت نمادهایی که بیش از 7 روز در بازار فرابورس متوقف بوده اند را تشریح کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۳    
ایستانیوز:مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی با تاکید بر اینکه نرخ خوراک پتروشیمی ها با محوریت شرکت ملی پتروشیمی تعیین خواهد شد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۳    
ایستانیوز:شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران در 6 ماهه نخست سال مالی 94 مبلغ (179) ریال زیان به هر سهم خود اختصاص داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۸    
ایستانیوز:قیمت جدید محصولات پتروشیمی برای معاملات نیمه نخست اردیبهشت 94 از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی اعلام شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۸    
ایستانیوز:شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق طی دوره 6 ماهه با اختصاص 276 ریال سود به ازای هر سهم معادل 59 درصد از پیش بینی هایش را پوشش داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۴    
ایستانیوز:شرکت سیمان سفید نی ریز در دوره 12 ماهه منتهی به 29 اسفند ماه سال مالی 93 مبلغ 117 میلیارد و 438 میلیون ریال درآمد حاصل از فروش داشت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۱    
ایستانیوز:در آخرین روز فروردین ماه، تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران شاهد عرضه کالاهای کشاورزی 16 استان کشور است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۸    
ایستانیوز:نماد شرکت تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا به عنوان پنجاهمین شرکت در بازار دوم فرابورس ایران درج شد.
  • ۱