دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۶:۴۲Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 31 شهریور 1394 - istanews.ir

ایستا نیوز 31 فروردین 1394 ایستا نیوز 30 اردیبهشت 1394 ایستا نیوز 31 خرداد 1394 ایستا نیوز 31 تیر 1394 ایستا نیوز 31 مرداد 1394 ایستا نیوز 30 مهر 1394 ایستا نیوز 30 آبان 1394 ایستا نیوز 30 آذر 1394 ایستا نیوز 30 دی 1394 ایستا نیوز 30 بهمن 1394 ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 1 شهریور 1394 ایستا نیوز 2 شهریور 1394 ایستا نیوز 3 شهریور 1394 ایستا نیوز 4 شهریور 1394 ایستا نیوز 5 شهریور 1394 ایستا نیوز 6 شهریور 1394 ایستا نیوز 7 شهریور 1394 ایستا نیوز 8 شهریور 1394 ایستا نیوز 9 شهریور 1394 ایستا نیوز 10 شهریور 1394 ایستا نیوز 11 شهریور 1394 ایستا نیوز 12 شهریور 1394 ایستا نیوز 13 شهریور 1394 ایستا نیوز 14 شهریور 1394 ایستا نیوز 15 شهریور 1394 ایستا نیوز 16 شهریور 1394 ایستا نیوز 17 شهریور 1394 ایستا نیوز 18 شهریور 1394 ایستا نیوز 19 شهریور 1394 ایستا نیوز 20 شهریور 1394 ایستا نیوز 21 شهریور 1394 ایستا نیوز 22 شهریور 1394 ایستا نیوز 23 شهریور 1394 ایستا نیوز 24 شهریور 1394 ایستا نیوز 25 شهریور 1394 ایستا نیوز 26 شهریور 1394 ایستا نیوز 27 شهریور 1394 ایستا نیوز 28 شهریور 1394 ایستا نیوز 29 شهریور 1394 ایستا نیوز 30 شهریور 1394 ایستا نیوز 31 شهریور 1394 
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۰    
ایستانیوز: رییس هیات مدیره ومدیرعامل بیمه ایران درگذشت علی اکبر پارسا مدیر اسبق بیمه های آتش سوزی این شرکت را تسلیت گفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۸    
ایستانیوز:بانک پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود، همچون سال های گذشته اقدام به تشویق دانش آموختگان برتر مبتلا به بیماری هموفیلی کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۵    
ایستانیوز: بانک مسکن به عنوان یک بانک توسعه ای و تخصصی فعالیت می کند و بیشترین پرتفوی تسهیلاتی شبکه بانکی کشور را دارا ست.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۲    
ایستانیوز: سازمان امور مالیاتی چندی پیش از کشف 16میلیارد تومان فاکتور جعلی در برخی استان ها خبر داده بود و اکنون حدود 1000 شرکت متخلف شناسایی شدند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۵    
ایستانیوز: در جلسه شورای عمومی سندیکای بیمه گران که با حضور رئیس کل و اعضای هیات عامل بیمه مرکزی و مدیران عامل شرکت های بیمه روز گذشته 30 شهریور برگزار شد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۲    
ایستانیوز:کل ذخایر بیمه به 30میلیارد دلار هم نمی رسد و این میزان سرمایه برای ریسک های خارجی به قدری کوچک است که به چشم نمی آید ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۰    
ایستانیوز: وزیر نفت گفت: قراردادهای جدید نفتی حداکثر ظرف دو هفته آینده در هیات دولت تصویب می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۰    
ایستانیوز: صبح امروز طی مراسم آغاز تولید انبوه خودرو ساندرو ، قیمت این محصول اعلام شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۷    
ایستانیوز: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: توقف تولید پراید فعلا در برنامه های ما نیست، ولی خودرو ساینا با طراحی کاملاً ایرانی در راه است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۴    
ایستانیوز: جدیدترین قیمت انواع خودرو داخلی در بازار و نمایندگی های فروش اعلام شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۱    
ایستانیوز:بازار سهام در بورس اوراق بهادار تهران امروز با ارزش 199 میلیارد تومانی توانست دوباره به مدار صعود برگشته و با رشد 248 واحد به 61576 واحد رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۱    
ایستانیوز:مدیرعامل شرکت پارس خودرو گفت: در سال های 91 و 92 بابت تحریم ها 300 میلیون یورو زیان دیدیم.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۸    
ایستانیوز:رئیس هیأت مدیره اتاق تعاون ایران با بیان اینکه اگر برجام منجر به مصرفی کردن بازار ایران شود، همان بهتر که نباشد، گفت: با توافق حاصل شده انتظار رفع فوری تحریم ها را نداریم.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۳    
ایستانیوز:خودروی ساندرو محصول جدید پارس خودرو رونمایی شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۰    
ایستانیوز:در بازار امروز هر دلار آمریکا نسبت به روز گذشته روند افزایشی داشته و 3393 تومان عرضه می شود. همچنین سکه تمام طرح جدید 914 هزار و 500 تومان فروخته می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۷    
ایستانیوز:وزیر اقتصاد از تصمیم جدی چین برای توسعه همکاری های تجاری با ایران خبر داد و گفت: در دوران پساتحریم با این کشور در زمینه هایی از جمله سرمایه گذاری های مستقیم همکاری خواهیم داشت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۵    
ایستانیوز:نماینده مردم کلیبر در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی گفت در عصر حاضر دانش شاهرگ اصلی توسعه است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۲    
ایستانیوز:طلا در بازار جهانی به دلیل نگرانی سرمایه گذاران از افزایش نرخ های بهره آمریکا تا پایان امسال و صعود ارزش دلار نتوانست به سطح بالاتری صعود کند و نزدیک به بالاترین قیمت سه هفته گذشته قرار ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۶    
ایستانیوز:دولت آمریکا که بر اساس توافق هسته ای باید تحریم ها از جمله تحریم های بانکی را علیه ایران بردارد اقدام به پیگرد دوباره بانک استاندارد چارتر به اتهام نقض تحریم ایران کرده که به عقیده ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۶    
ایستانیوز:بانک جهانی بر پایه آمار 2014 نرخ واقعی سود وام بانکی در ایران را منفی 2.4 درصد اعلام کرد و گزارش داد وام بانکی در ایران ارزان تر از همه کشورهای جهان بجز چهار کشور ونزوئلا، آرژانتین ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۴    
ایستانیوز:شورای پول و اعتبار در جلسه عصر امروز خود، استاندارهای انتشار عمومی اطلاعات بانکی و مطالبات غیرجاری شبکه بانکی را بررسی می کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۱    
ایستانیوز:تازه ترین تحلیل تکنیکال نشان می دهد که گمانه زنی های مربوط به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا و انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا منطقه یورو و چین در روزهای آینده تاثیر زیادی بر قیمت طلا ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۱    
ایستانیوز:سه پایگاه شبانه روزی خودپرداز بانک ملت درشهر بوشهر استان بوشهرو شهرستان لردگان استان چهارمحال و بختیاری به مرحله بهره برداری رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۸    
ایستانیوز:در حالی که قیمت جهانی طلا در هفته جاری با کاهش نسبی روبرو شده است، برخی تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو همچنان فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد می کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۸    
ایستانیوز:چین در راستای سیاست یک کمربند، یک جاده و با هدف توسعه روابط اقتصادی با آسیا به ویژه خاورمیانه به فکر استفاده از منابع مالی اسلامی افتاده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۳    
ایستانیوز:آرای هیات داوران ، شرکت بیمه دانا در سه بخش سرمقاله و ویژه نامه رتبه دوم و در بخش صفحه آرایی رتبه سوم ملی {کشوری}را در بین شرکت کنندگان به دست آورد و تندیس و لوح تقدیر جشنواره را از آن خود ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۰    
ایستانیوز:موسسه تحقیقاتی کن امریکا یکی از موسسات پژوهشی و تحقیقاتی نسل جدید محسوب می شود که عمده ترین فعالیت های آن پیرامون طراحی قراردادهای مربوط به صنایع پیشرفته و هوشمند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۷    
ایستانیوز:مقبره توتنخامون ، از معروفترین پادشاهان مصری، برای بازسازی تا اطلاع ثانوی به روی بازدیدکنندگان بسته می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۷    
ایستانیوز:یک فروند هواپیمای MD82 شرکت هواپیمایی ایرتور، ساعت 12:30 ظهر وارد فرودگاه تبریز شد و در باند فرودگاه با موفقیت به زمین نشست اما هنگام دور زدن و حرکت به سمت رمپ از باند خارج و وارد شانه خاکی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۴    
ایستانیوز:شپش ها از خون میزبان انسانی خود تغذیه می کنند و در صورت هجوم دسته جمعی می تواند باعث ضعف و حتی تخلیه تمام خون بدن قربانی شوند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۱    
ایستانیوز:شاید سخن گفتن از فساد در دولت گذشته، چندان هم کم هزینه برای اسحاق جهانگیری نبوده ؛ شکایت احمدی نژاد از معاون اول رئیس جمهوری نخستین هزینه آن بود و پرونده سازی برای جهانگیری ، هزینه دیگر.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۱    
ایستانیوز:صخره مقدس در برمه (میانمار) که سال هاست بر لبه یک پرتگاه قرار گرفته و پیروان مذهب بودا میگویند یک نخ موی بودای پیامبر آنرا ثابت نگه داشته و پرت نمیشود!
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۸    
ایستانیوز:مد جدید طراحی حمام در نیاوران
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۸    
ایستانیوز:با گذشت چند روز از حادثه مکه و مرگ 11 ایرانی بر اثر سقوط جرثقیل اظهارات همسر یکی از کشته شده ها که اتفاقا از دانشمندان علوم فضایی ایران بوده بر ابهامات افزوده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۸    
ایستانیوز:کانگوروها به خاطر شکل و ظاهر خاصشان علاقمندان زیادی دارند و به همان اندازه که افراد از موش ها تنفر دارند به این موجود زیبا عشق می ورزند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۶    
ایستانیوز:یک بی ام دبلیو گران قیمت در تهران، به عنوان ماشین عروسی تزئین شده و سایت های خبری آن را گران ترین ماشین عروس ایران معرفی می کنند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۶    
ایستانیوز:گروه تروریستی داعش در گزارش تصویری از امتحانات نهایی علماء و خطباء خود رونمایی کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۳    
ایستانیوز: قیمت برخی از مدل های سواری برند لکسوس در بازار تهران به شرح جدول زیر است؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۳    
ایستانیوز:مراسم ترحیم "مرتضی اشتری"پدر رییس پلیس کشور با حضور چهره ها و شخصیت های دولتی، سیاسی و نظامی در مهدیه تهران برگزار شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۳    
ایستانیوز:آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در منطقه گیشا تهران است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه رسمی املاک می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۱    
ایستانیوز:پایان سنگین ترین رقابت کمدین های خندوانه با حضور امیر مهدی ژوله و امین حیایی. این رقابت را ژوله برد و رامبد جوان با انتشار این عکس در اینستاگرام خود از پایان رقابت و ادامه رفاقت خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۱    
ایستانیوز:فرانسوی ها از نوعی زیردریایی برقی شخصی رونمایی کرده اند که بر خلاف مدل های قبلی دارای موتور الکتریکی است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۸    
ایستانیوز:17 ساعت شکنجه هولناک در پارک جنگلی چیتگر کافی بود تا راز باند آدم ربایان 4 میلیون تومانی فاش شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۵    
ایستانیوز:چادرهای رنگارنگ به سر می کنند و در صحن امام رضا (ع) عکس دسته جمعی می اندازند، برای شان تنوع لباس است و جالب می آید. آن را دوست دارند و از پوشیدن آن استقبال می کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۵    
ایستانیوز:معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو ضمن اعلام نام یکی از شرکت های متخلف تولید آب معدنی از مردم خواست از مصرف آب معدنی دماوند پرهیز کنند و تاکید کرد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۲    
ایستانیوز:4 تبعه غیرمجاز افغان که زن فرانسوی را در مسیر کوهستانی فرحزاد در تهران مورد تعرض قرار داده بودند، دیروز قبل از ترک کشور دستگیر شدند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۶    
ایستانیوز: تهران-رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران درجلسه شورای عالی بیمه شرکت کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۶    
ایستانیوز: شعب بانک کشاورزی استان اصفهان از زمان آغاز به کار دولت تدبیر و امید تا پایان مردادماه سال 94 مبلغ 28 هزار و572 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۳    
ایستانیوز: پذیره نویسی واحدهای صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت توسعه تعاون صبا در شعب منتخب این بانک در سراسر کشور انجام می شود
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۳    
ایستانیوز: جرایم پرونده های مطالبات غیرجاری موسسه اعتباری توسعه درصورت تسویه کامل بدهی توسط مدیونین بخشیده می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۷    
ایستانیوز:دکتر محمد فطانت، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار میزبان وزیران کشاورزی،مشاوران امور بازرگانی خارجی و جهانگردی فرانسه به همراه هیاتی 150 نفره از صاحبان شرکت ها و صنایع بزرگ این کشور در هتل ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۴    
ایستانیوز:امروز 31 شهریور ماه، شاهد عرضه حدود 62 هزار تن انواع کالای 9 تولیدکننده کشور است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۱    
ایستانیوز:نرخ حق الوکاله بانک سینا در سال 94 با استناد به مصوبه اخیر بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، معادل 3 درصد خالص منابع سپرده گذاران اعلام شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۱    
ایستانیوز:در جریان معاملات روز دوشنبه مورخ 30 شهریور 94 حلال 402 پالایش نفت تهران برای اولین بار در رینگ داخلی بازار فیزیکی بورس انرژی ایران عرضه و مورد معامله قرار گرفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۹    
ایستانیوز:بانک صادرات در راستای ایفای رسالت های اجتماعی و فرهنگی خود، نسبت به ساخت 12 مدرسه در نقاط کمتر برخوردار اقدام و در سال جاری ساخت 2 مدرسه و کتابخانه را در دستور کار قرار داده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۶    
ایستانیوز:برگزاری چهارمین دوره مسابقات آمادگی جسمانی کارکنان بانک اقتصادنوین و شرکت های تابعهبا هدف ایجاد همدلی و رقابت سالم بین کارکنان بانک اقتصادنوین چهارمین دوره مسابقات آمادگی جسمانی آقایان این ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۳    
ایستانیوز:امروزه زندگی در کلان شهرها برای بسیاری از شهروندان بدون عابربانک ها و پوزها قابل تصور نیست ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۳    
ایستانیوز:ظاهرا طی چند روز گذشته بانک های مختلف با محدود کردن خدمات ارسال پیامک تراکنش ها به نوعی به مشتریان پیغام داده اند که دوران ارائه این خدمت رایگان رو به پایان است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۰    
ایستانیوز:بانک کارآفرین به مناسبت گرامیداشت فرارسیدن اعیاد سعید قربان و غدیرخم به مشتریان خود دستگاه توکن رایگان ارائه می کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۴    
ایستانیوز:معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی از تغییر نحوه محاسبه حقوق بازنشستگی خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۵    
ایستانیوز:در راستای گسترش مناسبات بین المللی و توسعه ارتباطات اقتصادی بین بورسی در دوران پساتحریم، نشستی با حضور مدیرعامل بورس کالای ایران و سفیر سوییس در ایران در بورس کالای ایران برگزار شد و سوییسی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۰    
ایستانیوز:وزیر کار با اشاره به اینکه با پدیده رشد اقتصادی بدون اشتغال مواجه هستیم، گفت: 5 مصوبه در شورای عالی اشتغال در نوبت دستور قرار دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۰    
ایستانیوز:مقامات بانک مرکزی می گویند تغییر مصوبه امکان برداشت 200 هزار تومانی روزانه از کارت های بانکی در دستور کار است که در صورت نهایی شدن به زودی این مبلغ به 400 هزار تومان افزایش خواهد یافت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۷    
ایستانیوز:مراسم گردهمایی مشترک بازار سرمایه ایران وفعالان اقتصادی فرانسه شامگاه دوشنبه در هتل اسپیناس بر گزارشد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۴    
ایستانیوز:وزیر اقتصاد با بیان اینکه فاصله نرخ ارز مبادله ای و آزاد محدود است، گفت: نرخ ارز در بازار در وضعیت نزدیک به تک نرخی قرار دارد و تفاوت موجود بیشتر به خاطر کیفیت ارز مبادله ای و آزاد است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۴    
ایستانیوز:وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این که نرخ واقعی ارز در همین حدود است، افزود: نباید انتظار دیگری از نرخ ارز داشته باشیم و بعید می دانم حتی با اجرای برجام ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۱    
ایستانیوز:در مجمع عمومی عادی سالانه سازمان حسابرسی کشور به ریاست وزیر امور اقتصادی و دارایی، استانداردهای جدیدی برای حسابرسی تصویب شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۴۸    
ایستانیوز:رئیس اتاق بازرگانی ایران 11پیشنهاد بخش خصوصی به دولتی را در جلسه امشب شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی تشریح کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۴۰    
ایستانیوز:قائم مقام بانک مرکزی با اشاره به برنامه بانک مرکزی برای ارائه تسهیلات بانکی برای واردات کالاهای بادوام درباره تمدید مهلت صرافی ها برای دریافت مجوز گفت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۴    
ایستانیوز:مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان با بیان اینکه زنان با افزایش تحصیلات فعالیت بهتری در بازار کار دارند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۲    
ایستانیوز:با اجرایی شدن یک قانون جدید، عرضه کنندگان خودرو تنها پس از کسب مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مجاز به پیش فروش محصولاتشان خواهند بود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۱۸    
ایستانیوز:به مناسبت اعیاد مبارک و فرخنده قربان و غدیرخم اسکناس نو 5 هزار ریالی و انواع مسکوک نیکل در شعب منتخب بانک های عامل توزیع می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۱۲    
ایستانیوز:شورای پول و اعتبار با هدف کمک به بنگاه های اقتصادی ، ممنوعیت صدور ضمانت نامه برای بدهکاران غیرجاری نظام بانکی کشور را به حالت تعلیق در آورد و از بنگاه های اقتصادی دارای بدهی غیرجاری خواست ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۰۹    
ایستانیوز:ساعت 12 شب 14 شهریور ماه سال جاری اهالی منطقه ستارخان با شنیدن صدای شدید انفجار به کوچه شان ریختند و همزمان با کمک به اهالی خانواده همسایه با پلیس 110 و آتش نشانی تماس گرفتند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۰۹    
ایستانیوز:یکی از شرکتهای خودروسازی که صحبت از حضورش در سایپا است، گروه فیات-کرایسلر نام دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۰۹    
ایستانیوز:رییس انجمن صنفی انبوه سازان تهران معتقد است از اواخر دی ماه شاهد افزایش قیمت مسکن خواهیم بود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۰۶    
ایستانیوز:شش وکیل در تلاش برای خلاص کردن زنجانی از زندان هستند؛ این خبری است که دیروز امیرعباس سلطانی درباره پرونده بدهکار بزرگ نفتی اعلام کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۰۳    
ایستانیوز:وقتی با وقوع یک سیل افرادی جان خود را در تهران از دست می دهند، هشدارها نسبت به قربانی شدن صدها هزار نفر در پایتخت ایران بر اثر وقوع زلزله جدی تر می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۰۳    
ایستانیوز:فرانسه پس از حمایت نظامی روسیه از دولت بشار اسد در یک چرخش سیاسی موضع خود را نسبت به دولت بشار اسد تغییر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۰۰    
ایستانیوز:مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۸:۵۸    
ایستانیوز:مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۸:۵۸    
ایستانیوز:فردی که تحت پوشش مأمور مبارزه با موادمخدر و پلیس آگاهی اقدام به سرقت و زورگیری در محدوده پایانه های مسافربری به ویژه در محدوده ترمینال جنوب ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۸:۵۵    
ایستانیوز:سید مهدی رحمتی به خاطر ناصر حجازی از شرکت در نظر سنجی برنامه 90 کنار کشید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۸:۵۵    
ایستانیوز:برنامه نود این هفته دیدارهای هفته ششم لیگ و همینطور مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران را بررسی کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۸:۵۲    
ایستانیوز:سرمربی سابق تیم فوتبال راه آهن دلایل برکناری اش از این تیم را عنوان کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۸:۴۹    
ایستانیوز:بازار طلا و ارز تهران امروز سه شنبه فعالیتش را بر اساس قیمت های عصر دیروز آغاز کرد.