جمعه ۰۸ تیرساعت ۱۵:۰۸Jun 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 14 شهریور 1394 - istanews.ir

ایستا نیوز 31 فروردین 1394 ایستا نیوز 30 اردیبهشت 1394 ایستا نیوز 31 خرداد 1394 ایستا نیوز 31 تیر 1394 ایستا نیوز 31 مرداد 1394 ایستا نیوز 30 مهر 1394 ایستا نیوز 30 آبان 1394 ایستا نیوز 30 آذر 1394 ایستا نیوز 30 دی 1394 ایستا نیوز 30 بهمن 1394 ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 1 شهریور 1394 ایستا نیوز 2 شهریور 1394 ایستا نیوز 3 شهریور 1394 ایستا نیوز 4 شهریور 1394 ایستا نیوز 5 شهریور 1394 ایستا نیوز 6 شهریور 1394 ایستا نیوز 7 شهریور 1394 ایستا نیوز 8 شهریور 1394 ایستا نیوز 9 شهریور 1394 ایستا نیوز 10 شهریور 1394 ایستا نیوز 11 شهریور 1394 ایستا نیوز 12 شهریور 1394 ایستا نیوز 13 شهریور 1394 ایستا نیوز 14 شهریور 1394 ایستا نیوز 15 شهریور 1394 ایستا نیوز 16 شهریور 1394 ایستا نیوز 17 شهریور 1394 ایستا نیوز 18 شهریور 1394 ایستا نیوز 19 شهریور 1394 ایستا نیوز 20 شهریور 1394 ایستا نیوز 21 شهریور 1394 ایستا نیوز 22 شهریور 1394 ایستا نیوز 23 شهریور 1394 ایستا نیوز 24 شهریور 1394 ایستا نیوز 25 شهریور 1394 ایستا نیوز 26 شهریور 1394 ایستا نیوز 27 شهریور 1394 ایستا نیوز 28 شهریور 1394 ایستا نیوز 29 شهریور 1394 ایستا نیوز 30 شهریور 1394 ایستا نیوز 31 شهریور 1394 
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۶:۳۹    
ایستانیوز:رییس بانک مرکزی با تاکید بر این که قیمت ارز در بازار کشف شود گفت: اینکه در دوره گذشته 22 میلیارد دلار منابع ارزی را به بازار عرضه کردند تا به قیمت ارز کاهش یابد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۶:۳۶    
ایستانیوز:واحد 55 متری واقع در مجیدیه جنوبی 45 میلیون تومان رهن کامل گذاشته شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۶:۲۲    
ایستانیوز:بررسی آمارهای اولیه سال 1393 نشان می دهد در رشته بیمه آتش سوزی 32973 فقره پرونده خسارت آتش سوزی در صنعت بیمه تشکیل و 2846 میلیارد ریال خسارت در شرکت های بیمه به زیاندیدگان پرداخت شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۶:۱۷    
ایستانیوز:تعرفه های خدمات اپراتورهای تلفن همراه برای زائران در ایام حج تمتع سال 94 اعلام شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۶:۱۴    
ایستانیوز:قیمت روز انواع خودروهای چینی در بازار تهران به شرح جدول زیر است؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۶:۱۱    
ایستانیوز:دادستان عمومی و انقلاب کرمان از کشف 16 باند بزرگ پول شویی خبر داد و گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران اداره کل اطلاعات استان کرمان اعضای این باند در تور اطلاعاتی به دام افتادند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۶:۱۱    
ایستانیوز:آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده خانه ویلایی در مناطق 22گانه شهری تهران است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه رسمی املاک می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۶:۰۲    
ایستانیوز: قیمت پرفروش ترین انواع اتو در بازار تهران به شرح زیر است:
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۵:۵۳    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: بانک توسعه تعاون به دنبال احیای جایگاه تعاون در اقتصاد ایران است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۵:۵۰    
ایستانیوز:مرحله اول قرعه کشی مسابقه پیشخوان های شهرنت، با معرفی مشتریان برگزیده به پایان رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۵:۴۷    
ایستانیوز:نرخ اوراق تسهیلات مسکن در معاملات روز جاری ( شنبه ) فرابورس در بازه 639 تا 703 هزار ریال معامله شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۵:۴۵    
ایستانیوز:وزیر اطلاعات گفت: بحث انگیزه در همه دستگاه های اقتصادی و نظام بانکی مهم است چرا که در شرایط پساتحریم، بایستی قدرت تصمیم گیری و انگیزه فعالیت، توام با آرامش به مسئولین داده شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۵:۳۹    
ایستانیوز: بانک مرکزی به زودی گزارش جدید عملکرد کارشناسی بانک ها درباره نرخ سود بانکی را برای تصمیم گیری به شورای پول و اعتبار ارائه می کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۵:۳۶    
ایستانیوز: در راستای سهولت دسترسی شهروندان به خدمات بانکی24ساعته، نخستین دستگاه خودبانک(VTM) بانک شهر در قزوین با حضور مدیرعامل بانک شهر و جمعی از مدیران شهری این شهر به بهره برداری رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۵:۳۰    
ایستانیوز:مدیرکل دفتر بیمه های سلامت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تحت پوشش رفتن پانسمان نوین و گرانقیمت سوختگی در آخرین جلسه شورای عالی بیمه خبرداد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۵:۳۰    
ایستانیوز:تیم رباتیک دانشگاه امیرکبیر که تحت حمایت بیمه پارسیان در مسابقات مختلف حضور می یابد امسال در مسابقات جهانی که در کشور چین برگزار شد با کسب عناوین و مقام های برجسته جهانی این مسابقات را به ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۵:۲۷    
ایستانیوز: شرکت بیمه ملت مجوز صدور بیمه نامه زندگی "طرح اوراق" را از بیمه مرکزی کسب کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۵:۲۱    
ایستانیوز:خالص ارزش دارایی های شرکت هلدینگ دارو پخش بر مبنای صورت وضعیت پرتفوی منتهی به 31/5/94 و صورتهای مالی منتهی به خرداد 94 محاسبه شده است. عمده ی سرمایه گذاری های وپخش در سهام شرکتهای بورسی است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۵:۱۵    
ایستانیوز:شرکت بین المللی محصولات پارس پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 94 را با سرمایه 100 میلیارد ریال مبلغ (567) ریال زیان به طور خالص پس از کسر مالیات اعلام کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۵:۱۲    
ایستانیوز:شرکت پالایش نفت لاوان پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی 94 را مبلغ (495) ریال زیان به طور خالص اعلام کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۵:۰۹    
ایستانیوز:شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات در دوره سه ماهه منتهی به 31 خرداد ماه 94 به پیش بینی هایش نرسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۵:۰۶    
ایستانیوز: صنعت بیمه کشور سال ها است که جز زیان چیزی از فروش این نوع بیمه به دست نیاورده است. در سال 1392 ضریب خالص خسارت این رشته 117 درصد بوده است که با افزودن هزینه های اداری ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۴:۵۷    
ایستانیوز: موی سر پولامالو سه میلیارد تومان، دست کیت ریچارد پنج میلیارد و پانصد میلیون تومان، پای رونالدو دویست و ده میلیارد تومان و موی سینۀ تام جونز بیست و یک میلیارد تومان بیمه شدند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۴:۵۲    
ایستانیوز : لیزینگ کارآمد فروش اقساطی انواع خودروهای پیکانتو ، اسپورتیج ،سراتو و اپتیما را با اقساط 36 ماهه آغاز کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۴:۴۹    
ایستانیوز: جدیدترین قیمت انواع خودرو داخلی در بازار و نمایندگی های فروش اعلام شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۴:۲۹    
ایستانیوز:بازار سهام امروز شاهد چیره شدن تقاضا بر عرضه سهام با نقش آفرینی اغلب حقیقی ها در بازار بود هر چند که حجم معاملات چندان چشم گیر نیست اما افزایش خوش بینی ها به خبرهای پیرامونی امروز موجب ورود ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۴:۲۴    
ایستانیوز:یک اقتصاد دان گفت: طبق نظریه مراحل رشد روستو می توان پیش بینی کرد در مراحل اولیه نرخ رشد به صورت نجومی افزایش پیدا کند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۴:۱۲    
ایستانیوز:در بازار امروز - شنبه - سکه تمام طرح جدید 917 هزار و 500 تومان عرضه می شود که نسبت به اواخر هفته قبل کاهش داشته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۴:۰۹    
ایستانیوز:حسین هدایتی تصویری از حضورش در جبهه های جنگ را منتشر کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۴:۰۶    
ایستانیوز:معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی از حضور 15 تا 17 هزار کارتن خواب در سراسر کشور خبرداد و گفت: از این تعداد حدود یک درصد را کودکان آنها و حدود 5 تا 10 درصد را زنان تشکیل می دهند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۴:۰۶    
ایستانیوز: قیمت انواع تلویزیون سایز بزرگ در سطح بازار تهران به شرح جدول زیر است؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۴:۰۴    
ایستانیوز: قیمت انواع کاغذ A4 و A5 در بازار تهران به شرح زیر است؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۴:۰۴    
ایستانیوز:اگر بانک مرکزی حق سرمایه گذاری منابع صندوق را ندارد، پس صندوق توسعه ملی از چه بابت همه ساله از بانک مرکزی سود متعلّقه به موجودی های خود را مطالبه و وصول می کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۴:۰۱    
ایستانیوز:با تمهیدات جدید دولت چین، گردشگران خارجی می توانند از این پس بدون گواهی و مجوزهای لازم با خودروی شخصی خود به این کشور سفر کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۴:۰۱    
ایستانیوز:عابرانی که از مقابل هتل "چهار فصل" واشنگتن عبور می کنند از خود این سوال را می پرسند که کدام ستاره سینمایی در این هتل اقامت دارد؟
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۳:۵۸    
ایستانیوز:روز پنجشنبه نخستین گروه از حجاج ایرانی برای انجام اعمال حج تمتع وارد فرودگاه جده شد. به نوشته رسانه های سعودی شماری از مقامات عربستان سعودی برای استقبال از اولین گروه از حجاج ایرانی در ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۳:۵۸    
ایستانیوز:مرد 65ساله ای که با شلیک یک گلوله در ورودی در خانه اش به زندگی پسرش پایان داد پس از بازداشت در محل جنایت به قتل او اعتراف کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۳:۵۵    
ایستانیوز:ایران با اختصاص یک درصد تولیدات رنو به خود در سال 2014 به عنوان سیزدهمین مرکز تولید این خودروساز فرانسوی در جهان شناخته شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۳:۵۵    
ایستانیوز:شرکت های بزرگ تلفن همراه نیز در نمایشگاه بین المللی IFA2015 جدیدترین پرچمداران خود را معرفی کردند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۳:۵۵    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در پونک تهران می باشد. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه رسمی املاک می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۳:۵۲    
ایستانیوز:مدیر پروژه همسان گزینی تبیان گفت: از 25 خرداد تا کنون 16 هزار و500 نفر در بخش همسان گزینی سایت تبیان اطلاعات خود را ثبت کرده اند و 140 ازدواج انجام شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۳:۵۲    
ایستانیوز:معاون سازمان حمایت گفت: براساس اطلاعات موجود در سامانه قیمتی سازمان حمایت، قیمت برنج طارم حدود 8 هزار و 700 ریال، صدری 8 هزار و 400 ریال و بهترین برنج هندی 4 هزار و 900 ریال است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۳:۴۹    
ایستانیوز:یک فوق تخصص گوارش و کبد با اشاره به افزایش روز افزون مصرف فست فود، گفت: واقعا درک نمی کنم چرا خانواده ها سفره ایرانی را جایگزین فست فود می کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۳:۴۶    
ایستانیوز:اسفندیار رحیم مشایی در مراسم سومین روز درگذشت خبرنگار رامسری و نخستین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و گیلان حضور یافت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۳:۲۸    
ایستانیوز:طبق آمارهای موجود، نسبت ازدواج به طلاق از 6.12 درصد در سال 90 به 4.43 درصد در سال 93 رسیده که این آمار از کاهش 27 درصدی نسبت ازدواج به طلاق در چهار سال گذشته حکایت دارد و نیازمند توجه بسیار ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۳:۲۲    
ایستانیوز:قیمت روز محبوب ترین خودروهای صفر تولیدی شرکت سایپا و سایر شرکت های وابسته در سطح بازار تهران به شرح زیر است؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۳:۲۲    
ایستانیوز:صبح امروز سقف تونل توحید در مسیر شمال به جنوب کاملا سوراخ شد و بر اثر ریزش شدید آب ،ترافیک این مسیر مختل شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۳:۱۹    
ایستانیوز:عکسی که برای فروش و تبلیغ لکسوس در سایت های خبری منتشر شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۳:۱۹    
ایستانیوز:با حکم مدیرعامل باشگاه، معاونت ورزشی باشگاه استقلال مسئول بررسی پرونده کرار شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۳:۱۹    
ایستانیوز:قائم مقام وزیر صنعت با تاکید بر اینکه خودروسازان باید برنامه های جدید بازاریابی ترتیب دهند، گفت: وزارت صنعت برای مقابله با کمپین خودرو نخرید یا تشویق مردم به خرید خودرو برنامه ای ندارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۳:۱۶    
ایستانیوز:کمپانی EA Sports که ارایه کننده بازی کامپیوتری محبوب فیفاست، از 9بازیکن برتر سری جدید این بازی رونمایی کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۳:۱۶    
ایستانیوز:قیمت روز محبوب ترین خودروهای صفر کیلومتر گروه خودروسازی مدیران خودرو در بازار تهران به شرح زیر است؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۳:۱۴    
ایستانیوز:تمرین امروز پرسپولیس در حالی برگزار شد که برانکو ایوانکوویچ سرمربی این تیم بدون مترجم تمرین شاگردانش را زیر نظر گرفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۳:۱۱    
ایستانیوز:مانده کل تسهیلات بانک ها و موسسات اعتباری در خرداد 94 به بیش از 634هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به رقم 415هزار میلیارد تومانی خرداد 92 نزدیک به 53درصد و نسبت به رقم 506هزار میلیارد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۳:۰۶    
ایستانیوز:بازارهای جهان هفته پر نوسانی را پشت سر گذاشت که بیشتر این نابسامانی ها از نگرانی های ناشی از کندی رشد اقتصادی چین و همین طور عدم ثبات در تاریخ احتمالی افزایش نرخ بهره بانکی در آمریکا به ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۳:۰۶    
ایستانیوز:در این روز و در تالار صادراتی، 12 هزار و 500 تن انواع قیر شرکت قیر آکام، 10 هزار تن قیر 6070 شرکت معماران تجارت آفتاب، پنجهزار تن قیر 6070 شرکت فراشیمی روز ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۳:۰۳    
ایستانیوز:6 میلیون و 123 هزار سهم در فرآیند کشف قیمت، به کارگزاران و 6 میلیون باقیمانده هم به آنلاین ها تخصیص داده می شود .
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۲:۵۸    
ایستانیوز:نظرسنجی جدید کیتکو از کارشناسان اقتصادی و فعالان بازار طلا نشان می دهد که روند قیمت جهانی طلا در روزهای آینده چندان روشن و مشخص نیست و کارشناسان و فعالان بازار طلا جمع بندی قطعی در خصوص ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۲:۵۰    
ایستانیوز:رییس هیات مدیره سندیکای صنایع آلومینیوم از صفر شدن امکان صادرات آلومینیوم خبر داد و گفت: هزینه تمام شده هرتن شمش آلومینیوم در ایران 150 دلار گران تر از قیمت جهانی است و در دو سال گذشته ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۲:۴۷    
ایستانیوز:مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه هنوز واگذاری سرخابی ها از دستور کار خارج نشده است، گفت: باید کمیته تطبیق مصوبات مجلس نظر بدهد و اگر ملغی اثر نشود این مصوبه قانونی خواهد شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۲:۴۴    
ایستانیوز:وزیر اقتصاد با بیان اینکه بیمه درسبد هزینه خانوارها هنوز درجایگاه اصلی خود قرار نگرفته است، گفت: بسیاری از انواع بیمه نامه که در سایر کشورها جزو بیمه های اصلی است هنوز در ایران وجود ندارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۰:۵۲    
ایستانیوز:دولت که به اذعان مدیران ارشد اقتصادی، بزرگترین بدهکار بانکی به شمار می رود علی رغم تمام پافشاری ها و درخواست های بانکی ها به ویژه رییس کل بانک مرکزی هنوز نتوانسته مسیر این بدهی را تغییر دهد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۰:۴۹    
ایستانیوز:کارتون زیر، نگاهی انتقادی به کیفیت خودروهای تولید داخل دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۰:۴۶    
ایستانیوز:با حضور وزرای امور اقتصادی و دارایی و مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک مسکن صورت های مالی منتهی به پایان اسفند ماه سال 1393 بانک مسکن در مجمع عمومی این بانک به تصویب رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۰:۳۷    
ایستانیوز: دبیر کانون بورس و اوراق بهادار گفت:دولت باید نظارت کافی را برای کنترل نرخ سود بانکی داشته باشد و در این شرایط شاهد سرازیر شدن نقدینگی با بازار سرمایه خواهیم بود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۰:۳۷    
ایستانیوز:آخرین ظرفیت مجاز نگهداری ریسک بیمۀ کوثر به بیش از 81میلیارد تومان در سه ماهه دوم سال جاری افزایش یافت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۰:۳۴    
ایستانیوز: مدیرعامل محترم بانک حکمت ایرانیان هفته بانکداری اسلامی را تبریک گفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۰:۲۸    
ایستانیوز:هیأت های متشکل از وزرای امور خارجه، وزیر انرژی، وزیر صنعت و جهانگردی و وزیر زیرساخت های اسپانیا به همراه 70 نفر از نمایندگان شرکت های معتبر اسپانیایی از 15 تا 17 شهریور ماه برای بررسی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۰:۲۵    
ایستانیوز:در معاملات مردادماه امسال، 170 هزار و 823 کد حداقل یک خرید یا فروش ( 68 هزار و 185 کد حداقل یک خرید و 102 هزار و 638 کد حداقل یک فروش) را در بازار انجام دادند
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۰:۲۲    
ایستانیوز:توسعه صنعتی ایران روز دوشنبه این هفته 15 درصد معادل 12 میلیون و 123 هزار سهم از سهام شرکت 8 میلیارد تومانی مواد ویژه لیا را در نماد شلیا در فرابورس ایران عرضه می کند تا بدین ترتیب طلسم 6 ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۰:۱۹    
ایستانیوز:با هدف ایجاد زیر ساخت ها ی لازم توسعه اقتصادی بانک صادرات ایران اعتبارات شش طرح بزرگ صنعتی کلان را در سطح کشور مصوب کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۰:۱۷    
ایستانیوز:مهاجم جوان تیم ملی که در بازی با گوام دو بار دروازه حریف را باز کرد، می تواند در صورت تداوم این روند، به رکوردی قابل توجه در بازی و گل های ملی برسد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۰:۱۷    
ایستانیوز:رئیس کانون عالی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی از اتمام قرارداد بیمه تکمیلی و عمر بازنشستگان در پایان آبان ماه خبر داد و گفت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۰:۱۱    
ایستانیوز: یک مطالعه بین المللی نشان می دهد که ترکیب داروهای شیمی درمانی با یکی از داروهای درمان دیابت، در درمان سرطان خون اثربخشی بیشتری دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۰:۱۱    
ایستانیوز:هتل سه تاج، جایی که مظفرالدین شاه در ایام اقامت در سوئیس (منطقه ووی Vevey) در آنجا در خواب راحت و غفلت بود!
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۰:۰۳    
ایستانیوز:انتظار بیهوده خودروسازان برای پایان یافتن دوران ماشین نخریدن مردم همچنان دارد و قیمت ها رو به پائین است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۰۹:۵۸    
ایستانیوز:عناصر داعش با گشت زنی در خیابان ها، مردانی که ریش خود را کوتاه کرده اند را بازداشت و مجازات می کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۰۹:۵۵    
ایستانیوز:کامیون بنز در حدفاصل خیابان شهدا تا خیام از روی پراید رد شد و موجب مرگ راننده ی 35 آن ساله شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۰۹:۵۳    
منصور غیبی /*کارشناس اقتصاد مسکن
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۰۹:۵۰    
ایستانیوز:عکاس مردم نیویورک عکسی در صفحه فیسبوک خود از یک کودک 10 ساله تبریزی به همراه پدرش منشر کرد، که رئیس جمهور آمریکا را تحت تاثیر قرار داد و اوباما زیر این عکس کامنت گذاشت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۰۹:۵۰    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در مجیدیه تهران است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه رسمی املاک می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۰۹:۴۷    
ایستانیوز:سندرم مرگ ناگهانی آریتمی (SADS) یک مشکل قلبی بدون علت مشخص است. این سندرم به علت خطا در سیستم الکتریکی قلب به وجود می آید و ضربان قلب به طور ناگهانی نامنظم می شود ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۰۹:۴۴    
ایستانیوز:نیلوفر دمیر چهارشنبه 11 شهریور پسر خردسالی را با یک تی شرت قرمز، شلوار آبی و کفش های سیاه در ساحل بدروم ترکیه یافت که با صورت روی شن ها افتاده بود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۰۹:۴۴    
ایستانیوز:مصاحبه شغلی، فارغ از اینکه چه رزومه قدرتمندی دارید، به خودی خود یکی از مهم ترین مراحل استخدام محسوب می شود؛ بنابراین ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۰۹:۴۲    
ایستانیوز:در فلسطین خشک کردن توتون و تنباکو رواج زیادی دارد؛ به طوری که مردم در بام های محل سکونت خود به خشک کردن این مواد می پردازند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۰۹:۴۲    
ایستانیوز:تصویری از مرحوم بیت الله عباسپور را می بینید در حالی که حسین رضازاده را بر روی شانه های خود بلند کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۰۹:۳۶    
ایستانیوز:یک اقتصاددان با انتشار مطلبی با عنوان دادنامه نظام پولی و بانکی نسبت به اقتصاد غیر اسلامی و ربا در نظام مالی و بانکی کشور هشدار داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۰۹:۳۰    
ایستانیوز:فعالان اقتصادی در نامه ای 36 بندی به معاون اول رئیس جمهور خواستار لغو مصوبه های خاص دوران تحریم، حذف نظام قیمت گذاری دولتی و ایجاد امکان صدور فرآورده های نفتی توسط بخش خصوصی شدند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۰۹:۲۴    
ایستانیوز:برخی نمادهای بورسی و فرابورسی با پیام ناظر بازار مشمول توقف، بازگشایی و محدودیت دامنه نوسان شدند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۰۹:۱۸    
ایستانیوز:یک تحلیلگر بازار سرمایه علت روند نزولی بورس در ماه های اخیر را تشریح کرد و پیش بینی جدیدی از وضعیت آینده و زمان بازگشت رونق به بورس ارائه داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۰۹:۱۵    
ایستانیوز:مشاور کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور گفت: رسیدن به هدف گذاری 31 میلیون شغل در سال 1400 نیازمند تصمیم یک نقشه جامع و فراهم کردن منابع و زیرساخت های مورد نیاز است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۰۹:۱۰    
ایستانیوز:وزیر صنعت، معدن و تجارت از افزایش تسهیلات بانکی برای احیای صنعت نساجی کشور با توانمند کردن بانک ها و افزایش سرمایه آنها خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۰۹:۱۰    
ایستانیوز:چاندرا بهادر دانگی، کوتاه ترین مرد جهان با 6/54 سانتیمتر قد تبعه نپال در 75 سالگی درگذشت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۰۹:۰۷    
ایستانیوز:مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۰۹:۰۴    
ایستانیوز:اگر قرار است وجهی را دریافت کنیم ارائه شماره کارت و یا شماره حساب به فرد واریز کننده پول کفایت می کند و نیازی به ارائه دیگر اطلاعات مهم نظیر رمز اول و دوم، تاریخ انقضاء و...، نیست.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۰۹:۰۴    
ایستانیوز:پادشاه سعودی در دیدار با باراک اوباما نسبت به دستاوردهای توافق هسته ای با ایران متقاعد شده و از آن استقبال کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۰۹:۰۱    
ایستانیوز:علی پروین روزگاری مرد همه کاره پرسپولیس بود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۰۹:۰۱    
ایستانیوز:مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۰۸:۵۸    
ایستانیوز :یکی از دو نماینده ایران در مسابقات اسکی چمن قهرمانی جهان دچار مصدومیت جدی و شکستگی از ناحیه دست شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۰۸:۵۸    
ایستانیوز:جواد زرینچه معتقد است کی روش به کسی باج نمی دهد و با این کارش باعث پیشرفت فوتبال ایران شده است.
  • ۱