پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۰:۳۸Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 23 آبان 1394 - istanews.ir

ایستا نیوز 31 فروردین 1394 ایستا نیوز 30 اردیبهشت 1394 ایستا نیوز 31 خرداد 1394 ایستا نیوز 31 تیر 1394 ایستا نیوز 31 مرداد 1394 ایستا نیوز 31 شهریور 1394 ایستا نیوز 30 مهر 1394 ایستا نیوز 30 آذر 1394 ایستا نیوز 30 دی 1394 ایستا نیوز 30 بهمن 1394 ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 1 آبان 1394 ایستا نیوز 2 آبان 1394 ایستا نیوز 3 آبان 1394 ایستا نیوز 4 آبان 1394 ایستا نیوز 5 آبان 1394 ایستا نیوز 6 آبان 1394 ایستا نیوز 7 آبان 1394 ایستا نیوز 8 آبان 1394 ایستا نیوز 9 آبان 1394 ایستا نیوز 10 آبان 1394 ایستا نیوز 11 آبان 1394 ایستا نیوز 12 آبان 1394 ایستا نیوز 13 آبان 1394 ایستا نیوز 14 آبان 1394 ایستا نیوز 15 آبان 1394 ایستا نیوز 16 آبان 1394 ایستا نیوز 17 آبان 1394 ایستا نیوز 18 آبان 1394 ایستا نیوز 19 آبان 1394 ایستا نیوز 20 آبان 1394 ایستا نیوز 21 آبان 1394 ایستا نیوز 22 آبان 1394 ایستا نیوز 23 آبان 1394 ایستا نیوز 24 آبان 1394 ایستا نیوز 25 آبان 1394 ایستا نیوز 26 آبان 1394 ایستا نیوز 27 آبان 1394 ایستا نیوز 28 آبان 1394 ایستا نیوز 29 آبان 1394 ایستا نیوز 30 آبان 1394 
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۸:۱۰    
ایستانیوز:مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: با گذشت 25 سال از زمان تاسیس ستاد دیه در کشور تاکنون 90 هزار نفر از زندانیان جرائم غیرعمد آزاد شده اند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۸:۰۱    
ایستانیوز:یک رسانه خارجی در پی تیراندازی و انجام عملیات عناصر مسلح در 7 نقطه از فرانسه با ارائه نقشه هایی دقیق از ترافیک هوایی، کاهش مسافرت های هوایی در سراسر جهان را به تصویر کشید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۷:۵۸    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در جنوب تهران است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه رسمی املاک می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۷:۵۸    
ایستانیوز: این خودرو عنوان کوچکترین خودروی تاریخ جیپ را دارد و بعنوان ایمن ترین خودرو در سال 2016 نیز شناخته شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۷:۵۸    
ایستانیوز: قیمت انواع خودروهای سواری دست دوم که کمتر از 20 میلیون تومان در سطح بازار معامله می شود به شرح جدول زیر است؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۷:۵۶    
ایستانیوز:سازمان ثبت اسناد کشور اعلام کرد: در 7 ماهه نخست سال جاری با افزایش یک درصدی طلاق و کاهش 3 درصدی ازدواج مواجه بوده ایم.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۷:۴۱    
ایستانیوز:شرکت بیمه ما به منظور تکریم زائرین حضرت ابا عبدالله حسین (ع) از بیمه نامه جدید خود رونمائی کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۷:۳۸    
ایستانیوز: عضو هییت عامل خصوصی سازی گفت: اساسا در کشور موضوع کاهش تصدی گری دولت در بحث اقتصاد و توانمند سازی بخش خصوصی به صورت هدف در نظر گرفته شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۶:۱۷    
ایستانیوز:بیشترین حجم معاملات نخستین روز هفته مربوط به معامله 6 میلیون و 300 هزار سهم قند شیروان بود و بیشترین ارزش معاملات امروز به میزان 34 میلیارد و 540 میلیون ریال در اختیار پتروشیمی مارون بود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۶:۱۴    
ایستانیوز:این همایش که با حضور حدود 1500 مهمان از شهرداری های 300 شهر برگزار می شود، تلاش دارد با بررسی چالش های تامین مالی توسعه شهری، کمک کند تا شهرداری ها و شهرهای جدید کشور بتوانند برای توسعه ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۶:۱۲    
ایستانیوز:عملکرد 6 ماهه شرکت های کاشی پارس، کاشی سعدی ، پتروشیمی کرمانشان و سیمان اصفهان روی سامانه کدال نشست.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۶:۰۹    
ایستانیوز:سند استانداردسازی خدمات صندوق های سرمایه گذاری آسیا با مشارکت شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه ایران(سمات) به امضاء رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۶:۰۶    
ایستانیوز:سخوز برای سال مالی 94 مبلغ 941 ریال سود برای هر سهم پیش بینی کرده و طی 6 ماه 439 ریال معادل 47 درصد را پوشش داده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۶:۰۱    
ایستانیوز:علیرضا حقیقی پس از اینکه ویزایش برای حضور در گوام صادر نشد، در تهران ماند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۶:۰۱    
ایستانیوز:سوشا مکانی یکی از دروازه بان هایی است که کروش او را به اردوی تیم ملی دعوت کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۵:۵۶    
ایستانیوز:یکی از پولدارترین مرد های جهان برای کودک 7 ساله اش 2 الماس خرید، یکی از این الماس ها تبدیل به گران ترین ینگ خریداری شده شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۵:۵۶    
ایستانیوز:این خودروی پلیس ظاهرا طی روزهای گذشته به علت نقص فنی در جاده آغاجری استان خوزستان دچار آتش سوزی شدید شده بود که منجر به از بین رفتن خودروی مذکور شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۵:۵۶    
ایستانیوز:عجیب ترین شیوه حمل درخت در ایران
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۵:۵۳    
ایستانیوز:در حال حاضر ایران روزانه 31 میلیون متر مکعب گاز به ترکیه صادر می کند و حتی امکان افزایش صادرات گاز به این کشور نیز وجود دارد و از طرفی واردات گاز از ترکمنستان به رقم 27 میلیون متر مکعب ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۵:۵۳    
ایستانیوز:لیون (Leon) خودرویی است بدون صندوق از کمپانی اسپانیایی سئات (SEAT) که جزو خودروهای خانوادگی کوچک است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۵:۳۶    
ایستانیوز:امروز قیمت هر دلار آمریکا به 3589 تومان رسیده است تا با ادامه روند افزایشی روزهای گذشته، بالاترین نرخ را در ماه های اخیر تجربه کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۵:۲۸    
ایستانیوز:گزارش هفتگی و جامع از بازارهای مالی ایران، بورس کالا و بازارهای مالی منطقه منتهی به 20 آبان از سوی تامین سرمایه امین منتشر شد .
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۵:۲۵    
ایستانیوز:هزینه نصب و راه اندازی مودم در فروش ADSL که قبلا 9 هزار و 500 تومان بود با تصمیم کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات گران شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۵:۱۹    
ایستانیوز:مدیر سرمایه گذاری بانک کارآفرین معتقد است که وام اعطایی 25 میلوین تومانی جهت خرید خودرو بر سهام گروه خودرویی فعال در بازار سرمایه تاثیر مثبتی ایجاد خواهد کرد اما با توجه به بررسی عملکرد و ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۵:۱۳    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده خانه ویلایی در مناطق 22گانه شهری تهران است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه رسمی املاک می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۵:۱۳    
ایستانیوز: قیمت روز انواع خودروهای چینی در بازار تهران به شرح جدول زیر است؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۵:۱۰    
ایستانیوز:حملات تروریستی به پاریس منجر به کشته شدن دست کم 153 نفر و زخمی شدن 200 نفر دیگر شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۵:۰۸    
ایستانیوز:میوه هایی که نخورده اید
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۵:۰۳    
ایستانیوز:یک ماهی گیر که بیش از یک سال در اقیانوس آرام سرگردان بود، به طور معجزه آسایی زنده ماند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۵:۰۰    
ایستانیوز:قیمت پرفروش ترین انواع اتو در بازار تهران به شرح زیر است:
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۴:۵۷    
ایستانیوز:سرمربی دژاگه در تیم فوتبال العربی روی به سرمایه گذاری در صنعت بستنی در لندن آورد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۴:۵۷    
ایستانیوز: قیمت انواع تلویزیون سایز بزرگ در سطح بازار تهران به شرح جدول زیر است؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۴:۵۷    
ایستانیوز: قیمت انواع کاغذ A4 و A5 در بازار تهران به شرح زیر است؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۴:۵۴    
ایستانیوز:ورزشگاه پاریس بعداز شنیده شدن صدای انفجار.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۴:۴۸    
ایستانیوز: رئیس فراکسیون کارگری مجلس نشست آتی شورای عالی کار برای تعیین دستمزد 95 را "سخت" خواند و با اشاره به اینکه حقوق کارگران باید بر اساس قانون کار تعیین شود گفت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۴:۴۵    
ایستانیوز: گزارش میدانی ، از آرامش بازار مواد غذایی و بعضاً افزایش قیمت برخی کالاها حکایت دارد، آرامشی که از رکود شدید بازار دلالت دارد؛ آرامشی که شاید به تعطیلی برخی از عمده فروشان بی انجامد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۴:۴۲    
ایستانیوز: بیش از چهار سال از شکایت وزارت جهاد کشاورزی از تخلفات پروژه پدیده شاندیز و بررسی این موضوع می گذرد که رییس سازمان امور اراضی از معرفی شهردار شاندیز به دادگاه ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۴:۳۹    
ایستانیوز: معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات، از اجرای طرح پرداخت کرایه تاکسی در همه تاکسی های خطی تهران تا پایان سال خبر داد و گفت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۴:۳۳    
ایستانیوز:نرخ رشد اقتصادی 19 کشور منطقه یورو در سه ماهه سوم سال جاری میلادی به 3 دهم درصد کاهش یافت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۴:۳۰    
ایستانیوز: سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام کرد: یارانه نقدی مربوط به آبان ماه ، ساعت 24 سه شنبه(26 آبان ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۴:۲۵    
ایستانیوز: حجم معاملات بازار سهام همچنان حقیرانه و محدود بوده و این در حالی است که بازیگران خرده پای بازار ترجیح می دهند با سرازیر کردن نقدینگی خود در گروه های کوچک و بازار دومی به دنبال کسب نوسان ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۴:۲۵    
ایستانیوز:رییس اتحادیه طلا و جواهر افزایش سفر و تقاضا برای خرید دلار را مهم ترین عاملی دانست که منجر به افزایش نرخ آن و نزدیک شدن به مرز 3600 تومان شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۴:۰۴    
ایستانیوز:بانک مرکزی در نامه ای به وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد صرفا منابع مالی مورد نیاز برای خرید اسناد تجاری ناشی از فروش مدت دار موجودی خودروی تولید داخل توسط بانک ها تا سقف 110 هزار دستگاه ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۴:۰۴    
ایستانیوز:معاون نظارت مالی و خزانه دار کل کشور از انتشار 10 هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت و 10 هزار میلیارد ریال اسناد خزانه اسلامی (مرحله دوم) بصورت الکترونیکی در مهر ماه سالجاری خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۳:۵۹    
ایستانیوز:وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه قیمت مسکن در برابر تورم پایین است، گفت: تلاش می کنیم در آینده توسعه مسکن را در شهرهای زیر 500 هزار نفر بیشتر دنبال کنیم.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۳:۵۶    
ایستانیوز:همزمان با برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات،خبرگزاری ها و پایگاه های خبری دکتر بت شکن مدیرعامل بانک با حضور در این نمایشگاه با اصحاب رسانه دیدار و گفتگو کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۳:۵۳    
ایستانیوز:خودروسازان راین فروش محصولات خود را با 25 میلیون تومان وام دولتی و 15 میلیون تومان وام اضافه آغاز کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۳:۵۳    
ایستانیوز:بدهی دولت به بانک ها به 150 هزار میلیارد تومان رسید؛ این صعود در حالی رخ داده که از یک سال گذشته تاکنون رییس کل بانک مرکزی ضمن درخواست تسویه بدهی از رییس جمهور ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۳:۵۰    
ایستانیوز: شرکت آسان موتور فروش ویژه سانتافه با 60 میلیون تومان پیش پرداخت همراه با سود مشارکت را آغاز کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۳:۴۷    
ایستانیوز:نفوذ بیمه در این قاره در سال 2012 میلادی، 5.73 درصد گزارش شده است؛ در آمریکا این نفوذ به 8.03 درصد و در بریتانیا به 11.27 درصد است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۳:۴۷    
ایستانیوز: مقامات رسمی دولت چین اعلام کردند که صنعت بیمه این کشور توانسته به سودی سرشار دست یابد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۳:۴۲    
روح اله شاهزاده احمدی
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۳:۳۹    
ایستانیوز: معاون نظارت بیمه مرکزی گفت: در صورت های مالی 93 در بحث توانگری، 16 شرکت کسری ذخیره مطالبات مشکوک الوصول داشتند که در توانگری آن ها تاثیر داده شد و همچنین توانگری 10 شرکت به خاطر کسری ذخایر ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۳:۲۷    
ایستانیوز:کمک به انجمن حمایت از بیماران کلیوی از طریق کارتخوان های پارسیان ممکن شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۳:۲۷    
ایستانیوز:رئیس اداره کل خدمات فن آوری اطلاعات و توسعه بانکداری نوین از اضافه شدن 14 خدمت جدید به خدمات الکترونیک بانک سپه خبرداد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۳:۲۵    
ایستانیوز:بانک ملی ایران با همکاری واحد اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ،اقدام به ایجاد کارتی دو منظوره تحت عنوان "پیوند کارت " نموده است .
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۳:۲۲    
ایستانیوز:بانک پاسارگاد در ادامه ایفای مسئولیت های اجتماعی خود، یک مدرسه دیگر در در روستای سهل آباد، شهرستان زاوه از توابع استان خراسان رضوی، افتتاح کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۳:۲۲    
ایستانیوز:مدیر اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی با بیان اینکه بستر تلفن بانک از لحاظ امینت مشکلاتی دارد، گفت: با پروژه جدید بانک مرکزی، کاربر به جای درج اطلاعات خود ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۳:۱۹    
ایستانیوز: در پاسخ به خبر مورخ 19/08/1394 به کد 320666 با عنوان "بی توجهی کارفرما" باعث تجمع کارگران شرکت سیمان تهران شد و خبر مورخ 18/08/1394 با کد 320523 تحت عنوان تجمع کارگران شرکت سیمان تهران ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۳:۱۹    
ایستانیوز:سامانه همبانک صادرات ایران(کد #719* ) به دلیل تنوع خدمات با استقبال هموطنان مواجه شده به گونه ای که در مهر ماه سال جاری بیش از 5 میلیون تراکنش موفق به ثبت رسیده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۱:۵۹    
ایستانیوز:آزاده نامداری با انتشار پستی نوشت:سلام. تواین چند وقت برخی از خانومها وآقایون بدون هیچ اطلاعی ازواقعیتها جملاتی نوشتند
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۱:۵۹    
ایستانیوز:کشتار ادامه دارد. هر روز بیش از هزاران پرنده مهاجر، در تورهای هوایی و ....... صیادان غیرمجاز گرفتار می شوند تا به گرمی بازار پرندگان فریدونکنار کمک کرده و سودهای کلانی را راهی جیب صیادان ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۱:۵۴    
ایستانیوز:مردِ هزارچهره برای تأمین هزینه های زندگی در خارج از کشور، در ایران از شهروندان کلاهبرداری می کرد و با اسناد جعلی، وام های کلان از بانک ها می گرفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۱:۵۴    
ایستانیوز:جلسه محاکمه عاملان قتل زن امریکایی در تهران با مرگ مادر وی به آینده موکول شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۱:۳۷    
ایستانیوز:اختلافات کارلوس کی روش و فدراسیون نشینان وارد فاز جدیدی شده است، کی روش را ممنوع المصاحبه کرده اند اما او حرفه ای تر از این حرف هاست
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۱:۳۴    
ایستانیوز:دانلود کنید و گوش دهید به آهنگ جدید و زیبای علی عبدالمالکی با نام "یک سال گذشت" که امیدواریم از آن لذت ببرید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۱:۳۴    
ایستانیوز:مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی مذاکره با پرسپولیس را تکذیب کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۱:۲۸    
ایستانیوز:قیمت جهانی طلا در پایان مبادلات روز جمعه بار دیگر با کاهش روبرو شد تا برای چهارمین هفته متوالی روندی نزولی را تجربه کرده باشد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۱:۲۸    
ایستانیوز:به دولت اجازه داده می شود بخش های بیمه های درمانی کلیه صندوق های موضوع ماده5 قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده5 قانون محاسبات عمومی کشور را در سازمان بیمه خدمات درمانی ادغام نماید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۱:۲۵    
ایستانیوز:عضو هیأت علمی دانشگاه شیراز گفت: حضور کارشناسان پیرو "جان مینیارد کینز" در بانک مرکزی کار ها را بسیار مشکل کرده است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۱:۲۵    
٭بهمن کشاورز/ رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۱:۲۲    
ایستانیوز:رئیس کانون بانک های خصوصی از تشکیل حساب مشترک بانک های دولتی و خصوصی از آذرماه امسال خبر داد و گفت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۱:۱۹    
ایستانیوز:داشتن حساب بانکی پر و پیمان، رویای بسیاری از مردم است. با وجود این، حساب های بسیاری هم هست که به رغم اندک اندوخته ای که در خود دارند، سال هاست، بلااستفاده شده اند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۱:۱۳    
ایستانیوز:کتاب بانکداری اجتماعی با رویکرد اقتصاد شهری و آموزش منابع انسانی با حضور تنی چند از چهره های علمی و اجرایی کشور در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات برگزار شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۱:۱۱    
ایستانیوز:علت اصلی افزایش نقدینگی، پوشش و اضافه شدن صورت های مالی موسسات غیرمجاز است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۱:۰۸    
*سیدعباس میر ساجدی/ کارشناس مالی وبانکی
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۱:۰۸    
احسان سلطانی/پژوهشگر.جهان صنعت
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۰:۵۶    
ایستانیوز:مجموعه عوامل اقتصاد کلان که در بودجه سال 95 مطرح و مورد توجه سهامداران قرار می گیرد نرخ ارز مبادلاتی، قیمت و میزان صادرات نفت خام ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۰:۵۰    
ایستانیوز:دو نفر از نمایندگان عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارزیابی خود را نسبت به طرح جدید دولت برای اعطای وام 25 میلیون تومانی برای خرید خودرو بیان کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۰:۴۷    
ایستانیوز:صف های طولانی و ثبت نام های چندساعته برای دریافت وام 25 میلیون تومانی خرید خودرو در نمایندگی های مجاز فروش؛ یعنی استقبالی گرم از طرحی که دولت برای تکان دادن بازار خودرو در نظر گرفته است؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۰:۴۴    
ایستانیوز: سال به سال افراد بیشتری به زیر خط فقر سقوط می کنند ؛ آمارهای برآوردی این را می گویند. به ویژه از سال84 به بعد تعداد فقرا در کشور افزایش یافته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۰:۴۴    
ایستانیوز: قیمت روز محبوب ترین خودروهای صفر کیلومتر گروه خودروسازی مدیران خودرو در بازار تهران به شرح زیر است؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۰:۴۱    
ایستانیوز:مشاوران املاک در مناطق مختلف پایتخت از افزایش تعداد متقاضیان خرید در بازار مسکن خبر می دهند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۰:۳۸    
ایستانیوز:رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار به مزمن شدن رکود در بازار سرمایه اشاره کرد و گفت: بسته سیاستی رونق اقتصادی دولت می تواند ابتدا به بهبود وضعیت کالاهای بادوام در بازار سرمایه منجر شود ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۰:۳۵    
ایستانیوز:چهره فشار رکود اقتصادی در نیمه اول سال حالا در بازار کار نمایان شده و دو بخش از سه موتور محرک اشتغال زایی را ناکار کرده است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۰:۲۱    
ایستانیوز:رییس کانون شورای اسلامی کار البرز با اشاره به شکاف بین تورم و دستمزد واقعی کارگران، از شورای عالی کار خواست تا با محاسبه هزینه 15 قلم کالای اساسی خانوارهای کارگری ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۰:۲۱    
ایستانیوز:نرخ اجاره آپارتمان های 60 متری که در مناطق مختلف تهران به دفاتر املاک سپرده شده اند بین حدود 900 هزار تا حدود 3 میلیون تومان است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۰:۱۲    
ایستانیوز: یک کارشناس بازارهای مالی با بیان اینکه نوسانات نرخ ارز در روزهای گذشته و روند افزایشی آن، نگرانی هایی در بازار ایجاد کرده است، افزود: وقتی دولتها به کسری بودجه برسند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۰:۰۹    
ایستانیوز: سخنان تازه ی شهیندخت مولاوردی معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده در خصوص ثابت بودن نرخ مشارکت اقتصادی زنان طی 40 سال گذشته بسیار قابل تامل است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۰:۰۶    
ایستانیوز: مدیرعامل بانک صنعت و معدن با بیان اینکه پس از عملیاتی شدن برجام و رفع تحریم ها، هزینه اجرای طرح ها کاهش پیدا می کند، گفت: با کاهش هزینه اجرای طرح ها ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۰:۰۱    
ایستانیوز: معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور گفت: ما اگربتوانیم تاپایان سال 17 تا 18 میلیارد دلار درآمد داشته باشیم فکر می کنم خیلی موفق شدیم .
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۰۹:۵۸    
ایستانیوز: سعید لیلاز با اشاره به طرح مجدد موضوع کاهش نرخ سپرده بانکی گفت: سیاست دولت یا سیاست بانکها در کاهش نرخ سود سپرده با حفظ نرخ سود تسهیلات اشکالی ندارد اما به ضرر خود بانکهاست زیرا اگر مردم ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۰۹:۴۱    
ایستانیوز:برخی نمادهای بورسی و فرابورسی با پیام ناظر بازار مشمول توقف، بازگشایی، محدودیت نوسان و یا رفع گره معاملاتی شدند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۰۹:۳۵    
ایستانیوز:روزنامه اعتماد در گفت و گو با عبده تبریزی، مشاور وزیر راه و شهرسازی نوشت:27 میلیارد دلار مسکن قابل مصرف در سال های گذشته به دلیل رشد سفته بازی تخریب شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۰۹:۳۳    
ایستانیوز:معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن اعلام اینکه نظام چند لایه تامین اجتماعی در کمیسیون اصلی اجتماعی دولت در دست بررسی است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۰۹:۳۰    
ایستانیوز:مرکز تحقیقات زمین شناسی آمریکا از وقوع زمین لرزه شدید 7 ریشتری در ساحل جنوب غربی ژاپن خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۰۹:۲۷    
ایستانیوز:مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۰۹:۲۴    
ایستانیوز:مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۰۹:۲۱    
ایستانیوز:حجت الاسلام و المسلمین روحانی کشته شدن ده ها شهروند فرانسوی در حملات تروریستی را به رئیس جمهور فرانسه تسلیت گفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۰۹:۱۸    
ایستانیوز:منابع مطلع در پاویون جمهوری به خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما اعلام کردند: سفر رئیس جمهور به ایتالیا و فرانسه لغو شد.
  • ۱