پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۸:۵۰Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 15 اسفند 1397 - istanews.ir

ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 28 اسفند 1395 ایستا نیوز 29 اسفند 1396 ایستا نیوز 31 فروردین 1397 ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 31 خرداد 1397 ایستا نیوز 31 تیر 1397 ایستا نیوز 30 مرداد 1397 ایستا نیوز 31 شهریور 1397 ایستا نیوز 30 مهر 1397 ایستا نیوز 30 آبان 1397 ایستا نیوز 29 آذر 1397 ایستا نیوز 1 دی 1397 ایستا نیوز 1 بهمن 1397 ایستا نیوز 1 اسفند 1397 ایستا نیوز 2 اسفند 1397 ایستا نیوز 3 اسفند 1397 ایستا نیوز 4 اسفند 1397 ایستا نیوز 5 اسفند 1397 ایستا نیوز 6 اسفند 1397 ایستا نیوز 7 اسفند 1397 ایستا نیوز 8 اسفند 1397 ایستا نیوز 9 اسفند 1397 ایستا نیوز 10 اسفند 1397 ایستا نیوز 11 اسفند 1397 ایستا نیوز 12 اسفند 1397 ایستا نیوز 13 اسفند 1397 ایستا نیوز 14 اسفند 1397 ایستا نیوز 15 اسفند 1397 ایستا نیوز 16 اسفند 1397 ایستا نیوز 17 اسفند 1397 ایستا نیوز 18 اسفند 1397 ایستا نیوز 19 اسفند 1397 ایستا نیوز 20 اسفند 1397 ایستا نیوز 21 اسفند 1397 ایستا نیوز 22 اسفند 1397 ایستا نیوز 23 اسفند 1397 ایستا نیوز 24 اسفند 1397 ایستا نیوز 25 اسفند 1397 ایستا نیوز 26 اسفند 1397 ایستا نیوز 27 اسفند 1397 ایستا نیوز 28 اسفند 1397 ایستا نیوز 29 اسفند 1397 
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۵    
ایستانیوز:بیمه آسیا بزرگترین سرمایه سررسید بیمه نامه جامع عمر و پس انداز صنعت بیمه کشور را پرداخت کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۰    
ایستانیوز:مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت بیمه ایران فشارهای بیرونی را دلیل اصلی زیان شرکت متبوع خود عنوان کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۵    
ایستانیوز:پردیس مفرح بانک صادرات ایران در روز درخت کاری با کاشت 400 اصله درخت با نیت گرامیداشت یاد و جانفشانی های شهدا و ایثارگران بانک در بوستان چیتگر تهران افتتاح شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۵    
ایستانیوز:رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از عملکرد بانک صادرات ایران به دلیل پرداخت وام قرض الحسنه اشتغال زایی و مشاغل خانگی و توانمندسازی خانواده های تحت پوشش این کمیته قدردانی کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۰    
ایستانیوز:هیات وزیران به پیشنهاد مجمع عمومی بانک مرکزی با افزایش سرمایه این بانک از محل اندوخته احتیاطی موافقت کرد و با این مجوز، سرمایه بانک مرکزی به 55 هزار و 395 میلیارد ریال می رسد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۰    
ایستانیوز:بانک رفاه ساعت کاری سامانه چکاوک در هفته پایانی اسفند ماه سالجاری و ایام نوروز 98 را اعلام کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۱:۵۰    
ایستانیوز:سخنگوی شورای نگهبان از وجود ایراد شرعی و قانون اساسی در حدود هشت بند از لایحه بودجه 98 خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۰    
ایستانیوز:همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان گیلان سید باقر فتاحی عضو هیئت مدیره بانک توسعه تعاون و تعدادی از مدیران ستادی این بانک از شرکت گیلک دانه نوید بازدید به عمل آوردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۰    
ایستانیوز:بانک توسعه تعاون فهرست شعب کشیک خود را برای ارائه خدمات بانکی به مشتریان در روزهای 3 و 4 فروردین 1398 اعلام نمود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۶:۰۹    
ایستانیوز:بانک ملی ایران از دیرباز حامی تولید داخل بوده و این را می توان با مشاهده بنگاه های اقتصادی بزرگ و کوچک که در اقصی نقاط کشور با حمایت مالی این بانک ایجاد شده یا توسعه یافته اند مشاهده کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۶:۰۹    
ایستانیوز:بر اساس مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سقف برداشت از خودپردازهای بانک رفاه برای کارت های رفاهی از 25 اسفندماه سالجاری تا 17 فروردین به 500 هزار تومان افزایش می یابد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۶:۰۹    
ایستانیوز: محمدی اظهار داشت: این اوراق انعطاف پذیر و بدون نیاز به سرمایه هستند که جریان های نقدی آتی شرکت ها و پروژه ها می توانند در اوراق منفعت مبنا قرار بگیرند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۶:۰۴    
ایستانیوز:همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان گیلان صبح امروز باقر فتاحی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون از کارخانه تولید نئوپان فومنات بازدید به عمل آورد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۶:۰۴    
ایستانیوز:علاوه بر تحویل دریایی، در مرحله سوم عرضه میعانات گازی در رینگ بین الملل بورس انرژی، امکان تحویل زمینی محموله در بندرعباس پس از انجام معامله فراهم شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۱۳    
ایستانیوز:اساساً بانک های ادغام شونده با مسائل و مشکلاتی از جمله مطالبات معوق و حتی لاوصول برای تسهیلات و وام های سنگین اعطا شده، عدم دریافت وثایق و ضمانت های مناسب و کافی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۸    
ایستانیوز:کارولین فروند، مدیر دپارتمان تجارت، یکپارچه سازی منطقه ای و جو سرمایه گذاری در بانک جهانی و رابرت کوپمن، اقتصاددان ارشد و مدیر بخش آمار و تحقیقات اقتصادی سازمان تجارت جهانی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۳    
ایستانیوز:در حالی که تنها استارتاپ های نوپا باید از پرداخت مالیات معاف باشند، بسیاری از شرکتهای بورسی این حوزه، از پرداخت مالیات سر باز می زنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۳    
ایستانیوز:بانک سامان با توجه به ترافیک روزهای پایانی سال و با هدف تسهیل در امور ارایه خدمات به مشتریان ساعات کار شعب خود در روزهای پایانی سال افزایش داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۳    
ایستانیوز:هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات بازار آزاد تهران، امروز، چهارشنبه 15 اسفند به 4 میلیون و 530 هزارتومان رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۵۳    
ایستانیوز:معامله گران بورس تهران طی معاملات امروز شاهد بازاری کم حجم و متعادل در اغلب نمادهای معاملاتی بودند که انتشار خبرهایی در حوزه معدنی ها ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۵۳    
ایستانیوز:از بعدازظهر پنجشنبه با ورود سامانه بارشی، بارش باران و برف و در بعضی ساعات وزش باد شدید در استان های واقع در شمال غرب و غرب کشور و غرب سواحل دریای خزر پیش بینی می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۴۸    
ایستانیوز: بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای توجه به سلامت محیط زیست و عملگرایی به شعار زمین پاک با همکاری کمپین جهانی Let’s do it اقدام به اجرای برنامه پاکسازی محیط زیست کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۴۳    
ایستانیوز:طبق تفاهم نامه ای که بین بیمه دانا و شرکت ذوب آهن اصفهان امضا شد، حدود 125هزار بیمه شده این شرکت زیر پوشش خدمات بیمه دانا قرار گرفتند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۴۳    
ایستانیوز:رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف گفت: نرخ هر گرم طلای 18 عیار با 27 هزار تومان افزایش به 427 هزار تومان صعود کرده است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۳۸    
ایستانیوز:رییس کل بانک مرکزی در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار از تامین منابع ریالی و ارزی مورد نیاز کالاهای اساسی و ضروری مردم خبر داد و اعلام کرد: بانک مرکزی آماده تامین نیازها از طریق بانک ها است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۳۸    
ایستانیوز:مدیرعامل بورس تهران اعلام کرد: ابزارهای مالی جدید در بورس طراحی شده که اکنون در مرحله دریافت تایید کمیته فقهی سازمان بورس ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۳۳    
ایستانیوز:شرکت فرانسوی بذر ویلمورین اعلام کرد: با همکاری بانک شریک خود به ادامه صادرات به ایران ادامه می دهیم.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۲۸    
ایستانیوز:تازه ترین آمارها نشان می دهد که با زیر 100 میلیون تومان پول، خریداران تنها می توانند در اطراف شهر تهران نسبت به خرید خانه اقدام کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۲۸    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک توسعه صادرات گفت: با توجه ظرفیت های مطرح شده و توان صادراتی مجتمع پتروشیمی ایلام، بانک توسعه صادرات آمادگی دارد در زمینه سرمایه در گردش به این مجموعه تسهیلات ارائه کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۸    
ایستانیوز:درحالی که قرار بود رقم ریالی بسته های حمایتی به یک میلیون نفر جامانده تا 15 اسفند به آنها پرداخت شود، اما به دلیل عدم تأمین اعتبار مورد نیز از سوی سازمان برنامه و بودجه ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۳:۰۳    
ایستانیوز:قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه در پی توقف روند صعودی بازارهای سهام جهانی، از پایین ترین رکورد پنج هفته اخیر خود فاصله گرفت و اندکی افزایش یافت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۲:۵۸    
ایستانیوز:سیاستمداران چینی تلاش کرده اند تا مسیر وام دادن را از شرکت های دولتی به سمت همتایان خصوصی کارآمد تر منتقل کنند. اما تاکنون نتایج ضعیف بوده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۲:۵۸    
ایستانیوز:شرکت سامسونگ برای اولین بار تولید و عرضه رم های 28 نانومتری پیشرفته خود را آغاز کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۲:۵۳    
ایستانیوز:رییس کل گمرک گفت: خودروهایی که تا 16 مرداد به گمرک وارد شده بودند در صورت استفاده از ارز دولتی و سیستم بانکی امکان ترخیص برای آنها فراهم شده بود ولی تاریخ این بخشنامه را تا 15 دی ماه افزایش ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۲:۵۳    
ایستانیوز:شرکت بوگاتی از گرانترین خودروی جهان با قیمت 19 میلیون دلار در نمایشگاه بین المللی خودرو ژنو رونمایی کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۲:۴۸    
ایستانیوز:حساب ها و صورت های مالی بانک ها باید به طور کامل شفاف و قابل نظارت باشد و این نظارت بیشتر و دقیق تر از همیشه در بانک سرمایه وجود دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۲:۳۳    
ایستانیوز:یک کارشناس بانکی گفت: مجموع کسری منابع بانک هایی که بناست در بانک سپه ادغام شوند حدود 70 هزار میلیارد تومان است که قبل از هر اقدامی باید راهکاری برای مدیریت آثار این کسری در ترازنامه بانک ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۲:۳۳    
ایستانیوز:بانک مرکزی سوئیس از اسکانس های جدید 1000 فرانکی که معادل تقریبا 1000 دلار ارزش دارد، رونمایی کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۳    
ایستانیوز:مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از بسته شدن 46 سایت غیرمجاز فروش بلیت هواپیما از ابتدای اردیبهشت ماه تا اواسط اسفند جاری خبرداد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۱:۱۸    
ایستانیوز:نرخ بیکاری گروه سنی 15 تا 24 ساله کشور طی دوازده سال گذشته 5.1 درصد افزایش داشته که به طور میانگین سالانه بیش از 0.4 درصد به نرخ بیکاری این گروه سنی افزوده شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۱:۱۳    
ایستانیوز:"جف بزوس" موفق شد بار دیگر ثروتمندترین فرد جهان لقب گیرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۱:۰۸    
ایستانیوز:شستا بنا دارد، در آخرین شنبه سال جاری بلوک 1.88 درصدی خود در بانک پاسارگاد را به قیمت هر سهم 2001 ریال به طور یکجا و نقد واگذار کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۱:۰۳    
ایستانیوز:پنل استراتژی نوآوری در بازار سرمایه ایران در کنفرانس بین المللی مدیریت استراژیک با حضور معاون نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار، مدیرعامل فرابورس ایران ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۸    
ایستانیوز:یک صاحبنظر پولی و بانکی پیشنهاد کرد بانک سپه به یک بانک سهامی عام با اولویت واگذاری سهام به نیروهای مسلح تبدیل شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۸    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک ایران زمین با اشاره به کمپین محیط زیستی این بانک به نام "بلوط ایران زمین" گفت: هرچه جامعه نسبت به مسائل پیرامون خود آگاه تر و حساس تر باشد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۳    
ایستانیوز:یکی از روش های پاسداشت طبیعت، درختکاری است، اما راه دیگری هم وجود دارد که بانک ملی ایران آن را به خوبی در پیش گرفته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۳    
ایستانیوز:به منظور رفاه حال مشتریان ساعات کار شعب بانک سپه در اسفندماه سال جاری افزایش و برای ایام نوروز شعب کشیک مشخص شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۰:۴۸    
ایستانیوز:بانک تجارت زمان برگزاری مجمع عمومی فوق العاده و عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام خود را با انتشار اطلاعیه ای در سامانه کدال، رسما اعلام کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۰:۴۸    
ایستانیوز:معاون اقتصادی رییس جمهور ادغام 5 بانک نیروهای مسلح را اقدامی صحیح در برهه زمانی فعلی عنوان کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۸    
ایستانیوز:تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران روز چهارشنبه 15 اسفندماه میزبان عرضه 76 هزار و240تن وکیوم باتوم،قیر، گوگرد و مواد شیمیایی است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۳    
ایستانیوز:بررسی ها نشان می دهد سهامداران عمده بانک های نظامی که قرار است در بانک سپه ادغام شوند، عمدتاً مؤسسات عمومی غیردولتی و تعاونی ها، شرکت ها و مؤسسات تابعه نهادهای نظامی هستند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۸    
ایستانیوز:به گفته مطهری فریمانی، طی 15 سال گذشته در تمام محافل رسمی نظام در کنار موضوع کوچک کردن دولت از موضوع دیگری با عنوان بودجه ریزی عملیاتی یاد می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۳    
ایستانیوز:دبیر اتاق تعاون گفت: سال گذشته 14 شرکت تعاونی سهامی عام بر اساس اساسنامه تیپ سازمان بورس تشکیل شد که مشغول تطبیق زیر ساخت های خود برای ورود به بازار سرمایه هستند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۸    
ایستانیوز:هفته گذشته رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: بازار متشکل معاملات ارزی از فروردین ماه سال آینده اجرا خواهد شد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۳    
ایستانیوز:چندی پیش اعلام شد که بانک ها باید دارایی های مازاد خود را بفروشند که در این راستا عضو هیات مدیره سازمان بورس اعلام کرد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۸    
ایستانیوز:رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به اقدام های صورت گرفته برای انتشار اوراق ریسک بیمه گفت: در سال جدید صورت های مالی شرکت های بیمه ای طبق اساسنامه جدید تیپ بیمه مرکزی و سازمان بورس ارائه می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۹:۰۸    
ایستانیوز:دنیای اقتصاد جدول قیمت خودروهای خارجی را منتشر کرده. این جدول نشان می دهد نوسان قیمت خودروی خارجی کمتر از داحلی هاست.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۹:۰۸    
ایستانیوز:شرایط اقتصادی کشور و معیشت کارمندان و عدم تناسب دخل و خرج آنها، سوژه کارتونی از داود کمالی در کانال طنز و کارتون نیش خط شد.