دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۵:۳۹Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 7 دی 1398 - istanews.ir

ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 28 اسفند 1395 ایستا نیوز 29 اسفند 1396 ایستا نیوز 28 اسفند 1397 ایستا نیوز 31 فروردین 1398 ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1398 ایستا نیوز 1 خرداد 1398 ایستا نیوز 31 تیر 1398 ایستا نیوز 31 مرداد 1398 ایستا نیوز 31 شهریور 1398 ایستا نیوز 1 مهر 1398 ایستا نیوز 2 آبان 1398 ایستا نیوز 30 آذر 1398 ایستا نیوز 30 بهمن 1398 ایستا نیوز 28 اسفند 1398 ایستا نیوز 1 دی 1398 ایستا نیوز 2 دی 1398 ایستا نیوز 3 دی 1398 ایستا نیوز 4 دی 1398 ایستا نیوز 5 دی 1398 ایستا نیوز 6 دی 1398 ایستا نیوز 7 دی 1398 ایستا نیوز 8 دی 1398 ایستا نیوز 9 دی 1398 ایستا نیوز 10 دی 1398 ایستا نیوز 11 دی 1398 ایستا نیوز 12 دی 1398 ایستا نیوز 13 دی 1398 ایستا نیوز 14 دی 1398 ایستا نیوز 15 دی 1398 ایستا نیوز 16 دی 1398 ایستا نیوز 17 دی 1398 ایستا نیوز 18 دی 1398 ایستا نیوز 19 دی 1398 ایستا نیوز 20 دی 1398 ایستا نیوز 21 دی 1398 ایستا نیوز 22 دی 1398 ایستا نیوز 23 دی 1398 ایستا نیوز 24 دی 1398 ایستا نیوز 25 دی 1398 ایستا نیوز 26 دی 1398 ایستا نیوز 27 دی 1398 ایستا نیوز 28 دی 1398 ایستا نیوز 29 دی 1398 ایستا نیوز 30 دی 1398 
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۰:۲۳    
ایستانیوز:معاون اجرایی صرافی بانک توسعه صادرات ایران گفت: شرکت صرافی توسعه صادرات حوالجات ارزی به اکثر نقاط جهان، به ارزهای محلی و برخی ارزهای منطقه ای انجام می دهد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۶:۲۸    
ایستانیوز:نخستین رویداد معرفی و تقدیر از نوآوران روستایی کشور با نام “جشنواره روستایی شو” در سالن همایشهای ستاد توان افزایی و حمایت از سازمان های مردم نهاد شهر تهران برگزار شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۷:۱۷    
ایستانیوز:با توجه به اجرای طرح الزامی شدن استفاده از رمز پویا، برای افزایش کیفیت اطلاع رسانی به مشتریان و رفع ابهامات و دغدغه ی آنها ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۴    
ایستانیوز:مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره بیمه سینا به اتفاق هیأت همراه در بازدیدی که روز سه شنبه سوم دی ماه 1398 از شعبه شهرکرد داشتند با کارکنان و نمایندگان این شعبه دیدار و گفت وگو کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۴:۰۹    
ایستانیوز:مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن با بیان اینکه در ماه های اخیر آمار فیشینگ افزایش قابل توجهی یافته، استفاده از رمز پویا را یکی از فرآیندهای مقابله با این تهدید دانست.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۳:۲۹    
ایستانیوز:بسته به میزان جابه جایی پول، به طور متوسط از هر 1000 دلار در پرداخت حقوق خارجی های فوتبال ایران که امکان پرداخت از مجاری بانکی وجود ندارد، 5 تا 20 درصد به واسطه ها داده می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۲    
ایستانیوز:رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه تجارت نو اعلام کرد: برای ایجاد شیوه های نوین بازاریابی، نهادهای نظارتی باید هزینه کنند وگرنه شرکت بیمه ای با سرمایه 150 تا 200 میلیارد تومان و سهم اندکی از بازار ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۲    
ایستانیوز:عباس معمارنژاد معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی، مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و صالحی رئیس مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۰۹:۱۲    
ایستانیوز:معاون امور اقتصادی وزارت اقتصاد از رفع انحصار اعطای مجوز سردفتری و تاسیس داروخانه ها از سوی هیات مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۰۹:۱۲    
ایستانیوز:وزارت اقتصاد در اطلاعیه ای ادعای ارسال پیام رییس جمهور از طریق وزیر اقتصاد به مجمع تشخیص مصلحت نظام برای تعویق رای گیری در خصوص لوایح دو گانه FATF را رد کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۰۹:۰۷    
ایستانیوز:رضا سهم دینی، رئیس هیئت مدیره بانک دی در بازدید از شعبه خرم آباد بر لزوم آمادگی همکاران در ارزیابی جایزه ملی تعالی سازمانی تاکید کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۰۹:۰۷    
ایستانیوز:رییس کل سازمان خصوصی سازی گفت: سهام عدالت حداکثر تا آبان سال 99 آزادسازی می شود و در اختیار مردم قرار می گیرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۰۹:۰۲    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به گستره شعب ارزی این بانک در سایر کشورها گفت: واحدهای ارزی بانک باید فعالیت های خود را گسترش دهند و تحریم ها نمی توانند مانعی برای این امر باشند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۰۹:۰۲    
ایستانیوز:بانک دی، ششمین مدرسه در مناطق سیل زده و زلزله زده کشور را با افتتاح دو باب مدرسه در استان لرستان به بهره برداری رساند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۷:۰۴    
ایستانیوز:پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال در بخش کارفرمایی و خوداشتغالی در قالب وجوه اداره شده و تسهیلات تکلیفی قانون بودجه ویژه جامعه هدف بهزیستی در سطح کشور توسط بانک قرض الحسنه رسالت عملیاتی می ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۶:۵۴    
ایستانیوز:سازمان تامین اجتماعی با هدف آشناسازی نسل آینده با موضوعات و مفاهیمی چون بیمه اجتماعی، آینده نگری، پس انداز و بازنشستگی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۶:۵۴    
ایستانیوز: مدیرعامل شرکت بیمه کوثر گفت: در زمینه سرمایه گذاری د ر استارت آپ ها تنها درپی د رآمد زایی برای شرکت نیستیم کما اینکه ورود به این بخش د ر سال های اول چیزی جز هزینه د ر پی ند ارد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۵:۰۹    
ایستانیوز:بانک سامان امکان بازیابی رمز نت بانک از طریق اینترنت و بدون مراجعه به شعبه را فراهم کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۵:۰۹    
ایستانیوز:بعد از رونمایی از نخستین خودروی ملی ترکیه، تصاویر و برخی از مشخصات این شاسی بلند الکتریکی نیز منتشر شده است که برای بسیاری از علاقمندان به صنعت خودرو درخور توجه است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۵:۰۴    
ایستانیوز:طلا در اکثر اوقات سال 2019 با رشد قیمتی که با وجود صعود بازارهای سهام داشت، موفق شد معامله گران را غافلگیر کند و تحلیلگران انتظار دارند روند رشد قیمت طلا در نخستین هفته سال میلادی جدید ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۴:۵۹    
ایستانیوز:قیمت هر اسکناس دلار آمریکا، امروز شنبه 7دی 98 در صرافی های بانکی، بدون تغییر نسبت به پنجشنبه هفته گذشته، در کانال 12 هزار تومانی باقی ماند و نرخ آن برای فروش به 12970 تومان رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۴:۵۹    
ایستانیوز:قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز شنبه 7 دی 98 به 4 میلیون و 605 هزار تومان رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۴:۵۹    
ایستانیوز:تصویب افزایش سقف وام مسکن به 240 میلیون تومان در هفته گذشته، سبب شد تا قیمت اوراق تسهیلات نیز در نخستین روز معاملات هفته جاری، به 45 هزار تومان برسد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۴:۵۴    
ایستانیوز:مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز دوشنبه به دلیل پایداری نسبی هوا، افزایش غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت پیش بینی می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۴:۵۴    
ایستانیوز:رئیس کل بانک مرکزی نوشت: این بانک با بکارگیری عملیات بازار باز تلاش دارد تا نرخ سود بازار بین بانکی را مدیریت کرده تا نرخ تورم در مدار کاهشی مورد نظر قرار بگیرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۴:۵۴    
ایستانیوز:شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با افزایش 6 هزار و 543 واحد رکورد جدیدی به دست آورد و به رقم 367 هزار و 631 واحد رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۴:۴۹    
ایستانیوز:طرح پیش فروش 4 محصول ایران خودرو با موعد تحویل دی 99، از فردا 8 دی ماه اجرا می شود و تا 3 روز ادامه خواهد داشت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۴:۳۹    
ایستانیوز:معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر از برگزاری جشنواره خودپرداز این بانک خبر داد و گفت: بیش از 2 میلیارد ریال جایزه نقدی برای شرکت کنندگان این جشنواره در سه ماه پایانی سال پیش بینی شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۴:۳۴    
ایستانیوز: نخستین جلسه هیات مدیره بانک آینده، با حضور تمام اعضا برگزار و محمد فطانت به عنوان مدیر عامل این بانک فعالیت خود را آغاز کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۴:۲۹    
ایستانیوز:شرکت های سیمان ارومیه، سیمان مازندران، سیمان خزر، سیمان کردستان، سیمان فارس، سیمان شاهرود، صنایع سیمان غرب ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۴:۲۹    
ایستانیوز:مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس از برگزاری دومین رقابت معاملات الگوریتمی خبر داد و گفت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۳:۵۹    
ایستانیوز:آزاده داودی پژوهشگر اقتصادی، سیاست هایی که به منظور حمایت از اقشار آسیب پذیر و کاهش فقر در قالب پرداخت یارانه های نقدی و تخصیص ارز ترجیحی اعمال می شود را کارآمد نمی داند و معتقد است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۳:۵۹    
ایستانیوز:رئیس شورای عالی کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی گفت: پیشنهاد شبکه بانکی این بوده که بانکداری اسلامی به صورت منطقی از طریق بانک مرکزی تنظیم ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۳:۵۴    
ایستانیوز:انرژی الکتریکی تا سال 2050 به بزرگ ترین حامل انرژی در بخش مصرف نهایی تبدیل شده و 45 درصد از کل تقاضای جهانی انرژی را به خود اختصاص می دهد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۳:۵۴    
ایستانیوز:نوشتار پیش رو به دو سؤال اساسی پاسخ می دهد: اول، تأثیر تحریم ها بر اقتصاد و تجارت ایران چه بوده است؟ دوم، آیا در بطن این شرایط، فقط تهدید وجود دارد یا فرصت هایی نیز نهفته است؟!
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۳:۴۹    
ایستانیوز:طبق این گزارش، هنگ کنگ، مستعمره سابق انگلیس است که سال 1997 به حکومت چین برگردانده شد. این شهر مرکز جهانی مالی و تجاری است و چین و جهان را به هم وصل می کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۳:۴۴    
ایستانیوز:رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: با وجود تمامی مشکلات، در لایحه بودجه سال 99 اعتباری بالغ بر 6 هزار میلیارد تومان برای همسان سازی حقوق بازنشستگان در نظر گرفته شد است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۳:۳۹    
ایستانیوز:معاونت بررسی های اقتصادی اتاق بازرگانی تهران در گزارشی به تسهیلات پرداختی بانک ها طی هشت ماهه نخست سال 98 پرداخته و نوشته که به ازای هر فقره تسهیلات، 84.5 میلیون تومان پرداخت شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۳:۳۹    
ایستانیوز:احمد هادی پور به سمت معاونت طرح و برنامه شرکت پرداخت نوین منصوب شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۱:۰۹    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک سینا طی سفر به استان اصفهان ضمن دیدار با کارکنان بانک، بر ارتقاء توانمندی های شعب جهت ارائه خدمات مطلوب به هموطنان تاکید کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۱:۰۴    
ایستانیوز:مدیرعامل بیمه میهن از رشد پایدار 70 درصدی و شاخص های عملکردی مثبت از ابتدای سالجاری در این شرکت خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۰:۴۴    
ایستانیوز:معاون وزیر اقتصاد با بیان اینکه بررسی لایحه ساماندهی معافیت های مالیاتی هفته آینده تمام می شود، گفت : در این لایحه سود سپرده بانکی و سهام نیز باید اظهار شود ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۰:۱۹    
ایستانیوز:انتشار اوراق بهادار دولتی در قالب قوانین بودجه سالانه را می توان از ابعاد مختلفی مورد توجه قرار داد. یکی از این موارد نرخ تامین مالی است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۰:۱۴    
ایستانیوز: از نظر مردم، راحت ترین و مطمئن ترین راه برای دریافت اطلاعات و راهنمایی برای فعال سازی رمزهای دوم پویا، مراجعه به شعب بانکی و کسب راهنمایی از کارمندان بانک هاست ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۰:۰۹    
ایستانیوز:ایسنا/کردستان این خانه هراکلس است، هرکس در آن وارد شود در امان است! این جمله بر سر در غاری در کردستان حک شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۰:۰۴    
ایستانیوز:مالیات بر درآمد حقوق، درآمدی است که شخص حقیقی در خدمت شخص دیگر (اعم از حقیقی یا حقوقی) در قبال تسلیم نیروی کار خود بابت اشتغال بر حسب مدت یا کار انجام شده ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۰۹:۵۹    
ایستانیوز:فراز و نشیب های خصوصی سازی در ایران تا حدی زیاد بوده که تقریبا همه پرونده هایی که در چند سال گذشته در این خصوص باز شده، با شکست بسته شده است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۰۹:۴۴    
ایستانیوز:بانک مرکزی در بخشنامه ای بانکها را مکلف به رفع سوءاثر آن دسته از چک های برگشتی کرد که سه سال از تاریخ صدور آنها گذشته و شکایت نداشته باشند.