پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۴:۱۵Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 17 اسفند 1398 - istanews.ir

ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 28 اسفند 1395 ایستا نیوز 29 اسفند 1396 ایستا نیوز 28 اسفند 1397 ایستا نیوز 31 فروردین 1398 ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1398 ایستا نیوز 1 خرداد 1398 ایستا نیوز 31 تیر 1398 ایستا نیوز 31 مرداد 1398 ایستا نیوز 31 شهریور 1398 ایستا نیوز 1 مهر 1398 ایستا نیوز 2 آبان 1398 ایستا نیوز 30 آذر 1398 ایستا نیوز 30 دی 1398 ایستا نیوز 30 بهمن 1398 ایستا نیوز 2 اسفند 1398 ایستا نیوز 3 اسفند 1398 ایستا نیوز 4 اسفند 1398 ایستا نیوز 5 اسفند 1398 ایستا نیوز 6 اسفند 1398 ایستا نیوز 7 اسفند 1398 ایستا نیوز 9 اسفند 1398 ایستا نیوز 10 اسفند 1398 ایستا نیوز 11 اسفند 1398 ایستا نیوز 12 اسفند 1398 ایستا نیوز 13 اسفند 1398 ایستا نیوز 14 اسفند 1398 ایستا نیوز 15 اسفند 1398 ایستا نیوز 16 اسفند 1398 ایستا نیوز 17 اسفند 1398 ایستا نیوز 18 اسفند 1398 ایستا نیوز 19 اسفند 1398 ایستا نیوز 20 اسفند 1398 ایستا نیوز 21 اسفند 1398 ایستا نیوز 22 اسفند 1398 ایستا نیوز 23 اسفند 1398 ایستا نیوز 24 اسفند 1398 ایستا نیوز 25 اسفند 1398 ایستا نیوز 26 اسفند 1398 ایستا نیوز 27 اسفند 1398 ایستا نیوز 28 اسفند 1398 
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۷:۲۰    
ایستانیوز:در راستای اجرای بخشنامه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با هدف کاهش مراجعه هموطنان گرامی به شعب بانک و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا خدمات ویژه در شعب موسسه اعتباری ملل ارایه می گردد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۰:۱۰    
ایستانیوز:مسعود خوانساری رئیس اتاق تهران، در نامه ای به اسحاق جهانگیری، خواستار ارتقای سطح ریاست ستادهای استانی مقابله با کرونا به استاندارها شد تا تصمیمات این ستادها لازم الاجرا شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۹:۲۰    
ایستانیوز: اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی درگذشت همکار بانک رفاه و تعدادی از همکاران شبکه بانکی کشور را در اثر ابتلا به ویروس کرونا تسلیت گفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۹:۰۰    
ایستانیوز:هزینه های درمانی ویروس کرونا برای تمامی بیمه شدگان قبل و جدید بیمه های جامع عمر و پس انداز بیمه آسیا تحت پوشش قرار می گیرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۸:۴۵    
ایستانیوز:پیام همدردی مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با همکاران نظام بانکی مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت به منظور همدردی با همکاران نظام بانکی که در اثر ویروس کرونا جان خود را از دست دادند پیامی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۸:۳۰    
ایستانیوز:طبق مصوبه کمیسیون تلفیق مجلس، بانک مرکزی موظف شده است که اطلاعات همه تراکنش های بانکی را در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار دهد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۸:۱۰    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک سینا در پیامی از تلاش های یکایک کارکنان به ویژه شعب که در شرایط ویژه فعلی از هیچ خدمتی برای تامین رضایتمندی مشتریان گرامی دریغ نمی ورزند، قدردانی کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۸:۱۰    
ایستانیوز:امکان تمدید تاریخ انقضاء کارت های بانک رفاه بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتری فراهم شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۸:۰۵    
ایستانیوز:بر اساس لایحه بودجه سال 99 که به تصویب کمیسیون تلفیق مجلس رسیده، شرکت های خدمات پرداخت، بانک ها و موسسه های اعتباری غیربانکی مکلف هستند حداکثر تا پایان مرداد سال 1399 از ادامه فعالیت پر خطر ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۷:۳۹    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک شهر با صدور پیامی ضمن اشاره به شیوع "ویروس کرونا" در کشور ، از تلاش های کارکنان شبکه بانکی در خدمت رسانی به شهروندان و مشتریان در این شرایط خطیر قدردانی کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۷:۳۹    
ایستانیوز:اپیدمی که از استان هوبی در چین کلید خورد، به سرعت در حال گسترش است. شیوع قابل توجهی بیماری در ایتالیا، ایران و کره جنوبی زنگ های خطر را به صدا درآورده است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۷:۱۹    
ایستانیوز:مهلت بخشودگی جرایم قابل بخشش اسفندماه 1398 را به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور تا پایان خردادماه 1399 تمدید شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۷:۱۹    
ایستانیوز:مدیرعامل فرابورس گفت: تا پایان سال تلاش می کنیم عرضه اولیه چندین شرکت از مجموعه های بزرگ را در فرابورس داشته باشیم.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۷:۱۴    
ایستانیوز:رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه تاکنون حدود 2 هزار و 700 میلیارد تومان واگذاری داشته ایم، گفت: در واگذاری های اخیر مساله اهلیت فنی، حرفه ای و مدیریتی را به صورت دقیق تر لحاظ می کنیم.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۹    
ایستانیوز:در حالی که اوراق تسهیلات مسکن در آخرین روز بهمن ماه درگرانترین حالت به 50 هزار تومان رسیده بود، ناگهان در دو هفته اخیر در بازه 60 هزار تومان در حال عرضه به مشتریان است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۴    
ایستانیوز:بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان نخستین بانک دیجیتال کشور آمادگی ارائه تمام خدمات خود به صورت غیرحضوری و آنلاین به مشتریان را دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۴    
ایستانیوز:با وجود شیوع ویروس کرونا، فعالیت بازار طلا، سکه و ارز ادامه دارد، با این حال به دلیل کاهش ترددها، خرید و فروش با کاهش مواجه است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۶:۵۹    
ایستانیوز:معاون درآمدهای مالیاتی سازمان مالیاتی از لغو جلسات هیات های حل اختلاف مالیاتی برای اشخاص حقوقی در کلیه منابع مالیاتی تا پایان فروردین سال 1399 خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۶:۵۹    
ایستانیوز:ساعات کار جدید بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی اعلام شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۶:۵۹    
ایستانیوز:9.5 درصد از سهام شرکت پتروشیمی تندگویان در نماد شگویا امروز در بازار دوم فرابورس برای نخستین بار عرضه و با قیمت 4380 ریال کشف قیمت شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۶:۵۴    
ایستانیوز:معاملات تالار شیشه ای روز جاری با ریزش بیش از 5900 واحدی شاخص کل بورس و رسیدن این متغیر به 549 هزار و 186 واحد به پایان رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۶:۳۹    
ایستانیوز:صفحه کلید عابر بانک به دلیل استفاده افراد مختلف از آن، یکی از راه های انتقال کرونا است. بهتر است هنگام استفاده از این وسیله رعایت موارد بهداشتی را جدی بگیریم.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۶:۲۹    
ایستانیوز:با توجه به شیوع ویروس کرونا و تاثیر منفی آن بر بخش های مختلف اقتصاد، سازمان امور مالیاتی برای جلوگیری از شیوع ویروس و مقابله با آسیب های اقتصادی آن ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۲:۵۹    
ایستانیوز:کارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران شرکت کننده در نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز پیش بینی کردند با ادامه ابهامات در بحبوحه شیوع ویروس کرونا ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۲:۴۹    
ایستانیوز:بر اثر آسیب هایی که گسترش ویروس کرونا بر بخش های اقتصادی وارد کرده، یک اقتصاددان برای بهبود این آسیب ها و حمایت از فعالان متضرر شده از کرونا پیشنهاداتی همچون بخشش یا تعویق پرداخت های ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۲:۴۴    
ایستانیوز:کاهش دامنه نوسان در بازار سرمایه از پنج به دو درصد، دومین تصمیم مهمی بود که سازمان بورس پس از افزایش حجم مبنا گرفت و زمان اجرای آن را از امروز اعلام کرد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۲:۳۹    
ایستانیوز:مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری گفت: طبق مصوبه ستاد کرونا ناوگان حمل و نقل مسافری عمومی جاده ای نیز اجازه ورود به برخی استان ها نظیر گیلان، مازندران، قزوین ندارند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۴    
ایستانیوز:تولید جهانی سیمان در سال 2019 میلادی به 4 میلیارد و 100 میلیون تن رسید. فهرست برترین تولیدکنندگان این محصول نشان می دهد ایران به سبب کاهش تولید ترکیه، جایگاه هفتم جهانی را در اختیار گرفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۹    
ایستانیوز:طی حکمی از سوی اسماعیل لله گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران بهرام فرهی به سمت رئیس اداره روابط عمومی این بانک منصوب شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۴    
ایستانیوز:فرابورس ایران اعلام کرد: بررسی تغییر دامنه نوسان قیمت ها در کلیه نمادهای معاملاتی، به جلسه 20 اسفندماه شورای عالی بورس و اوراق بهادار واگذار شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۹    
ایستانیوز:پیش از شروع کرونا پیش بینی شده بود میزان تقاضا 1.1 میلیون بشکه در روز افزایش خواهد یافت، اما حالا گفته می شود تقاضای نفت در سال 2020 کاهش خواهد یافت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۹    
ایستانیوز:در کشورهای صنعتی از سال 2000 تا 2018 سهم بدهی های خصوصی به تولید ناخالص داخلی از مرز 140 درصد تولید ناخالص داخلی تا حدود 165 درصد تولید ناخالص داخلی رشد کرده است
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۹    
ایستانیوز:یک مقام آگاه شایعه استعفای رئیس سازمان بورس را تکذیب کرد و گفت : جلسه امروز هیات مدیره با حضور محمدی برقرار است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۴    
ایستانیوز:حامد سلطانی نژاد با بیان اینکه بورس کالا آمادگی کامل برای فروش شفاف مسکن و امکان عرضه املاک مازاد بانک ها را دارد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۴    
ایستانیوز:در حالی که به روز پدر و نیز نوروز نزدیک می شویم، بسیاری از مردم ترجیح می دهند به آنهایی که دوستشان دارند، اسکناس نو هدیه بدهند،در حالی که به گفته پزشکان ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۹    
ایستانیوز:رییس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی به مناسبت درگذشت همکاران شبکه بانکی پیامی را صادر کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۴    
ایستانیوز:معادل 6400 برگ سفته و برات به مبلغی معادل 1352.4 میلیارد ریال در 10 ماه اول سال 98 در شهر تهران واخواست شد که نسبت به دوره مشابه سال قبل به ترتیب 6.6 درصد و 43.6 درصد کاهش نشان می دهد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۹    
ایستانیوز:به منظور کمک به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش مراجعات حضوری مشتریان به شعب بانک سرمایه، سقف برداشت وجه نقد و انتقال وجه از طریق درگاه های مختلف این بانک افزایش یافت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۴    
ایستانیوز:طرح ملی پذیرندگی جامع و یکپارچه پرداخت مبتنی بر کدهای QR برای مقابله با ویروس کرونا برای انجام عملیات پرداخت در فروشگاه ها بدون تماس با کارت بانکی و دستگاه کارتخوان بزودی عملیاتی می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۰:۰۹    
ایستانیوز:سقوط آزاد بازار سهام ایالات متحده و در نتیجه تقاضای سرمایه گذاران برای استفاده از پناهگاه های امن مالی، بار دیگر بهای طلا را در معاملات آتی بازار سهام شدیدا افزایش داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۰:۰۴    
ایستانیوز:پزشک معتمد بانک رفاه کارگران در پاسخ به پرسش هایی مبنی بر اینکه علائم ویروس کرونا چیست و چگونه باید با آن مقابله کنیم گفت: علائم ویروس کرونا بسیار شبیه به سرماخوردگی و آنفلوانزا است ...