سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۱۱:۳۷Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 10 اسفند 1397 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 31 فروردین 1397 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 31 خرداد 1397 جهان نیوز 31 تیر 1397 جهان نیوز 31 مرداد 1397 جهان نیوز 31 شهریور 1397 جهان نیوز 30 مهر 1397 جهان نیوز 30 آبان 1397 جهان نیوز 30 آذر 1397 جهان نیوز 30 دی 1397 جهان نیوز 30 بهمن 1397 جهان نیوز 1 اسفند 1397 جهان نیوز 2 اسفند 1397 جهان نیوز 3 اسفند 1397 جهان نیوز 4 اسفند 1397 جهان نیوز 5 اسفند 1397 جهان نیوز 6 اسفند 1397 جهان نیوز 7 اسفند 1397 جهان نیوز 8 اسفند 1397 جهان نیوز 9 اسفند 1397 جهان نیوز 10 اسفند 1397 جهان نیوز 11 اسفند 1397 جهان نیوز 12 اسفند 1397 جهان نیوز 13 اسفند 1397 جهان نیوز 14 اسفند 1397 جهان نیوز 15 اسفند 1397 جهان نیوز 16 اسفند 1397 جهان نیوز 17 اسفند 1397 جهان نیوز 18 اسفند 1397 جهان نیوز 19 اسفند 1397 جهان نیوز 20 اسفند 1397 جهان نیوز 21 اسفند 1397 جهان نیوز 22 اسفند 1397 جهان نیوز 23 اسفند 1397 جهان نیوز 24 اسفند 1397 جهان نیوز 25 اسفند 1397 جهان نیوز 26 اسفند 1397 جهان نیوز 27 اسفند 1397 جهان نیوز 28 اسفند 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1397 
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۳:۵۹    
به گزارش جهان نیوز ، اهمیت حدیث در میان مسلمانان از آن روست که از منابع اصلی استنباط احکام در فقه و عقاید در علم کلام محسوب می شود. همچنین احادیث از منابع اولیه پژوهش های تاریخی است. ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۹:۱۷    
امام جمعه کاشمر نسبت به تک خوانی یک زن در پارک بانوان این شهر واکنش نشان داد و از دستگاه قضایی خواست با متولیان این مراسم برخورد شدید قضایی کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۸:۰۸    
کانال تلگرامی روزمرگی های یک محیط بان با انتشار عکسی از لاشه دو توله پلنگ نوشت: محیط بانان شهرستان چرام کهکیلویه و بویراحمد لاشه 2 توله پلنگ را در روستای بیدانجیر در حدفاصل پنج کیلومتری منطقه آزاد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۸:۰۲    
بدون اغراق همه ما ایرانیان حداقل یک بار در عمر خود استامینوفن مصرف کرده ایم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۵:۳۴    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل اگر چه با آمال و امید های بسیار زیاد به مسکو سفر کرد و قبل از اینکه با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوریه روسیه ملاقات کند خط و نشان های بسیار زیادی برای ایران کشید ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۳:۴۶    
حاشیه جدید خانم سلبریتی در قبح شکنی.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۵    
به گزارش جهان نیوز ، آرمان نوشت: شنیده شد که در 10 ماهه نخست سال جاری واردات فرآورده ها برای آرایش ناخن دست و پا 46 تن معادل 327 هزار دلار و به ارزش ریالی یک میلیارد و 300 میلیون تومان بوده است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۱    
حسین هدایتی اسپانسر پیشین پرسپولیس به اتهام کسب مال غیر در دادگاهی در تهران محاکمه می شود و این دادگاه می تواند دامن گیر عده ای از فوتبالی ها شود!
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۰۶    
هر شهری روح و هویت خودش را دارد؛ زیبایی های خودش را دارد و زشتی هایی هم. اما باید دید چرا و چگونه نماهای یک شهر زشت می شوند؛ نازیبایی هایی که بر چهره شهر و هویت آن پنجه می کشند!
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۰۳    
در ماه های گذشته تقریبا تمامی محصولات با افزایش نوسانات قیمتی همراه شده اند و در این میان قیمت خودرو نیز از این تلاطمات مصون نمانده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۰۰    
نخستین نماز جمعه مرکز استان سیستان و بلوچستان به امامت حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی اقامه شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۸:۵۷    
جانشین اطلاعات عملیات ستاد کل نیرو های مسلح گفت: در مصاحبه افراد دستگیر شده حادثه تروریستی اهواز آمده که برای انجام یک ترور در اهواز دو میلیارد تومان پاداش تعیین کرده بودند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۸:۵۷    
حوالی ساعت 7:40 بامداد جمعه در کیلومتر 46 محور قم - تهران یک دستگاه اتوبوس ولوو که از کرمان به سمت تهران در حال حرکت بودواژگون شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۸:۴۸    
میلیونها هواداری که قاعدتاً آخر هفته های فوتبالی را به کری و مقایسه نمایش فنی تیم های خود می گذرانند، این هفته بهانه تازه ای برای رویارویی و صف بندی داشتند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۸:۴۸    
نماینده سوریه در سازمان ملل تاکید کرد که ایران هم پیمان ما است و درباره رابطه با تهران چانه زنی هیچ جایگاهی ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۸:۴۵    
این گونه اظهار نظرها در مورد این جایگاه که بیش از هرچیز در این روزها توسط دشمنان انقلاب مورد هجمه می باشد قطعا موجبات تضعیف این نهاد مهم را در اذهان ملت ایران فراهم می آورد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۸:۳۹    
ده ها بار اسم وی در لیست SDN آمریکا آمده و گفته شده که این فرد تحت تحریم ما است؛ چون مدافع تروریست ها است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۸:۳۶    
گزارش حضور و غیاب و میزان مشارکت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رأی گیری صحن علنی در سه ماهه اجلاسیه سوم 1397 منتشر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۸:۳۳    
درحالی ستاد ملی خانواده به مدیریت معصومه ابتکار دنبال افزایش همکاری ها با انجمن جامعه شناسی ایران است که انتقادهای فراوانی به جریان فکری و اجرایی انجمن و صلاحیت آن برای ورود به حوزه زن و خانواده وارد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۸:۲۷    
اعتماد کردن به حریف مضحک است و اعتمادکننده ساده لوح . ساده لوح تر از همه اما کسانی هستند که با وجود چند بار گزیده شدن هنوز، تصور می کنند با دادن مولفه های قدرت است که می توان کشورداری کرد!
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۸:۱۲    
علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش تیم پرسپولیس با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش تولد کارلوس کی روش،سرمربی سابق تیم ملی که در حال حاضر هدایت تیم ملی کلمبیا را برعهده دارد را تبریک گفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۸:۰۹    
معاون فنی گمرک ایران گفت:با توجه به اعلام نظر وزارت جهاد کشاورزی دستور ترخیص تخم آفتابگردانی که با ارزش مربوط به تخم آفتابگردان آجیلی و با مأخذ 55% و ارز نیمائی به گمرکات کشور اظهار شده، صادر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۸:۰۶    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس پیشنهاد کرد به هر ایرانی ماهانه یک میلیون تومان پول پرداخت شود
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۸:۰۰    
معاون دبیر کل حزب الله لبنان با انتقاد از انگلیس در درج نام حزب الله در فهرست تروریسم گفت که این کشور خود از حامیان تروریسم بوده و شایستگی ندارد تعیین کند چه کسی در فهرست تروریسم قرار بگیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۲۳:۲۶    
سیروس مقدم در شبکه یک اعلام کرد که تیم پایتخت برای بازسازی خود نسبت به اتفاق رخ داده برای خشایار الوند نیاز به بازسازی دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۲۲:۴۴    
بر اساس برخی شایعات منتشر شده، اسلاون بیلیچ جدیدترین گزینه جانشینی کی روش است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۲۱:۱۷    
سردار هداوند خبر دستگیری فرهاد مجیدی مربی استقلال را تکذیب کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۲۰:۳۲    
احمد مهران فر، بازیگر سریال پایتخت با انتشار یک پست اینستاگرامی، درباره خشایار الوند خبر داد که ساخت فیلم پایتخت 6 موقتا متوقف شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۲۰:۲۶    
من همیشه در برابر قانون تمکین می کنم و شب گذشته هم هر آنچه خواستند را انجام دادم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۹:۵۰    
سپاهان با شکست در بازی با تراکتورسازی صدرجدول را از دست داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۹:۱۷    
الهام غفوری با اعلام این خبر گفت: با توجه به حال و روز بچه ها، فکر می کنم باید به ما فرصت دهند تا خودمان را پیدا کنیم؛ نمی توانیم بدون خشایار فعلاً پایتختی بسازیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۷:۲۶    
رئیس کل بانک مرکزی از مدیریت 160 هزار میلیارد تومان سپرده ویژه 20درصدی بانک ها در راستای مدیریت بازار ارز خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۷:۱۷    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه سال 1398 قیمت مسکن مطلقاً جهش نخواهد کرد، گفت: سایت های مجازی و استارتاپ هایی که بتوانند امنیت مردم را تضمین کنند و به دفاتر املاک متصل شوند مورد تأیید ما ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۶:۲۶    
رئیس گروه ویژه اقدام مالی FATF گفته است: ایران بزرگترین حامی تروریسم در جهان است. آن ها به تامین مالی گروه هایی مانند حزب الله ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۶:۲۰    
سرانجام پس از ماه ها رایزنی و گمانه زنی درباره قیمت حج 98، سازمان حج و زیارت امروز همزمان با آغاز نام نویسی در کاروان ها، قیمت ها را اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۴:۲۳    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه شخصی خود نوشت: با بررسی سوابق واسنادFATF که پالرمو و CFTهم جزو آن است به این یقین رسیدم که استکبار و در رأس آن آمریکا ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۳:۵۶    
پرویز فتاح گفت: فقر تولید شده در بخش های مختلف کشور به نهاد های حمایتی خصوصا کمیته امداد سرازیر شده است
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۳:۲۶    
امام جمعه موقت تهران گفت: برخی خیال می کنند این انقلاب است که باعث افزایش قیمت گوشت و این موارد شده است، خیر این انقلاب هر کجا آمد عزت آورد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۳:۰۸    
امام جمعه مشهدمقدس گفت: روزی گفتید تا برجام نشود، هیج چیز درست نمی شود و حتی گفتید مشکل آب با برجام حل می شود حالا امروز می گوئید مشکل گوشت با FATF حل می شود و می گوئید پولش را ندارید گوشت را آزاد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۲:۴۱    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در قضیه تحریم ها اگر مردم باشند آمریکا را دور می زنند اما اگر دولت ها باشند آب را به برجام و حل مشکل گوشت یخی را به FATF گره می زنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۲:۱۱    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت:در گام اول اتقلاب دشمن را متوقف کردیم و اکنون در گام دوم انقلاب نوبت تعقیب دشمنان است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۱:۵۳    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با بیان اینکه صف دریافت وام ازدواج در سال 98 بین 900 هزار تا یک میلیون نفر است، گفت: شرایط ضامن نیز به گونه ای تسهیل شده که اخذ یک ضامن معتبر و سفته کفایت می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۱:۳۸    
چهار کشور تحریم کننده قطر بیانیه شدید اللحنی علیه دوحه صادر کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۱:۳۵    
سخنگو و عضو حقوقدان شورای نگهبان، در صفحه شخصی خود به برخی هجمه ها علیه شورای نگهبان، واکنش نشان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۰:۵۶    
سحرگاه جمعه دهم اسفند ماه و در آستانه ی روز احسان و نیکوکاری، تازه ترین دیوارنگاره میدان ولی عصر (عج) با شعار "عیدی برای همه" نصب شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۰:۴۷    
وزیر بهداشت، با عنوان این مطلب که بنده وزیر قوم یا فرقه ای خاص نیستم، گفت: باید از حق سلامت تمام آحاد ملت ایران دفاع کنم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۰:۳۵    
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: واحدهای اقامتی در تعطیلات نوروز 98 هیچ گونه افزایش قیمتی نخواهند داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۰۹:۴۷    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: نمیدانم چند درصد قیمت ها کاهش پیدا می کند، اما امکان کاهش هست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۰۹:۳۵    
هافبک سابق تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال روند رو به جلویی پیدا کرده و تیمی که سه گل در خانه حریف می زند مدعی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۰۹:۲۶    
معاون حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با بیان اینکه 12 اسفندماه آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس های نوروزی است گفت: مسافران می توانند به صورت اینترنتی و حضوری اقدام به خرید کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۰۹:۰۲    
وزارت خزانه داری آمریکا برای بازداشت پسر اسامه بن لادن پاداش یک میلیون دلاری در نظر گرفته است.