سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۲۰:۴۴Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 15 اسفند 1397 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 31 فروردین 1397 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 31 خرداد 1397 جهان نیوز 31 تیر 1397 جهان نیوز 31 مرداد 1397 جهان نیوز 31 شهریور 1397 جهان نیوز 30 مهر 1397 جهان نیوز 30 آبان 1397 جهان نیوز 30 آذر 1397 جهان نیوز 30 دی 1397 جهان نیوز 30 بهمن 1397 جهان نیوز 1 اسفند 1397 جهان نیوز 2 اسفند 1397 جهان نیوز 3 اسفند 1397 جهان نیوز 4 اسفند 1397 جهان نیوز 5 اسفند 1397 جهان نیوز 6 اسفند 1397 جهان نیوز 7 اسفند 1397 جهان نیوز 8 اسفند 1397 جهان نیوز 9 اسفند 1397 جهان نیوز 10 اسفند 1397 جهان نیوز 11 اسفند 1397 جهان نیوز 12 اسفند 1397 جهان نیوز 13 اسفند 1397 جهان نیوز 14 اسفند 1397 جهان نیوز 15 اسفند 1397 جهان نیوز 16 اسفند 1397 جهان نیوز 17 اسفند 1397 جهان نیوز 18 اسفند 1397 جهان نیوز 19 اسفند 1397 جهان نیوز 20 اسفند 1397 جهان نیوز 21 اسفند 1397 جهان نیوز 22 اسفند 1397 جهان نیوز 23 اسفند 1397 جهان نیوز 24 اسفند 1397 جهان نیوز 25 اسفند 1397 جهان نیوز 26 اسفند 1397 جهان نیوز 27 اسفند 1397 جهان نیوز 28 اسفند 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1397 
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۹:۳۵    
با افزایش تیراژ تولید روزانه و بازگشت رونق به خطوط تولید گروه صنعتی ایران خودرو، این خودروساز تعداد تحویل روزانه خودرو به مشتریان را به طور متوسط به بالای 1800 دستگاه رساند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۰۸:۵۱    
با رای مردم پردیس به عنوان برترین شهر جدید کشور انتخاب شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۲۳:۰۹    
خاتمی از دست اندرکاران فتنه افکنی در سال 88 به بهانه تقلب بود اما پس از شکست این نقشه نیابتی دشمن، چندین بار در محافل خصوصی تصریح کرد ادعای فتنه واقعیت نداشته و در واقع طیف متبوع وی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۴:۵۸    
در حاشیه مراسم یادبود حاج عباس چهره گشا در مسجد نور تهران.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۳:۰۱    
از جمله شب های بزرگ و با عظمت ماه رجب شب جمعه اول این ماه است که لیله الرغائب نام دارد اعمال ماه های رجب ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۲:۳۷    
مسئول واحد بیماری های غیرواگیر مرکز بهداشت انقلاب شیراز با تاکید براینکه مسائلی نظیر کم شنوایی را باید در افراد خصوصا کودکان جدی گرفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۸    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مدیران اجازه دهند اصحاب رسانه از دفتر کارشان فیلم گرفته و منتشر کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۸    
رئیس جمهور بار دیگر مدعی شد: در سال 91، پنج کشور با اتفاق آراء برای جنگ با ایران به توافق کامل رسیده بودند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۷    
رئیس جمهور همزمان با روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی و آبخیزداری، یک نهال بلوط در محوطه ایستگاه راه آهن رشت غرس کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۰:۱۲    
معاون وزیر امور خارجه چین نیز با ارائه پیام های کتبی جداگانه رئیس جمهور چین خطاب به مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری اسلامی ایران ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۰:۰۳    
فیلیپ تیه بو از 1994 تا 1997 رایزن اول مأموریت دائمی فرانسه در سازمان ملل و سپس معاون نماینده دائمی فرانسه در سازمان ملل شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۹:۵۴    
به گزارش جهان نیوز ، آیت الله نوری همدانی در درس خارج فقه که در مسجد اعظم با اشاره به اهمیت توجه به بانکداری اسلامی و بانکداری بدون ربا گفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۹:۴۸    
رئیس شورای رؤسای پلیس ملی انگلیس اعلام کرد که چاقوکشی در این کشور به وضعیت اضطرار ملی رسیده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۹:۳۰    
متأسفانه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر تهران در روز درختکاری به 62 باغ پروانه ساخت و ساز داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۹:۲۷    
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: اجرای عفو اخیر در کشور آثار و برکات فراوانی داشته که موجبات آزادی حدود 40 هزار زندانی را فراهم کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۹:۲۱    
در روزهای پایانی هفته فیلم های سینمایی و تلویزیونی مختلفی روی آنتن می رود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۹:۱۸    
کشاورزان هندی در اعتراض به سیاست های اقتصادی دولت هند در روستایی در ایالت " آمریتسار" مسیر عبور قطار را بسته اند. در اثر این اعتراض 22 قطار حرکت خود را متوقف کرده و 24 قطار تغییر مسیر دادند./EPA
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۹:۱۸    
تیم فوتبال استقلال تهران که به تازگی در لیگ برتر شرایط مناسبی پیدا کرده بود، کارش را در لیگ قهرمانان آسیا با شکست آغاز کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۹:۱۵    
کارگردان سریال پایتخت از ساخته شدن نسخه سینمایی این مجموعه تلویزیونی در آینده خبر داد و گفت: 50 درصد این نسخه سینمایی نوشته شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۹:۱۵    
مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در گفت وگو با تسنیم شفاف سازی کاملی در مورد پرداختی های انجام شده از سوی هدایتی به این باشگاه و برخی از بازیکنان انجام داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۹:۰۹    
در حاشیه آیین تکریم و معارفه چهار نفر از معاونان ناجا.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۹:۰۶    
مصدق از جمله موافقان کشف حجاب بود و حتی از اینکه خیلی زودتر از رضاخان تن به این کار داده و زنان خانواده ش را وادار به کشف حجاب کرده بود، به خود می بالید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۹:۰۳    
وزیر اطلاعات با تأکید بر اینکه دشمن زخم خورده با انواع ترفندها از جمله تحریم، به دنبال ضربه زدن به ایران است، گفت: تحریم برای ایرانی ها تازگی ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۸:۵۴    
ممنوعیت صادرات 4 قلم کالای عمده صادراتی ایران از مرز ماهیرود به افغانستان رفع شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۸:۳۶    
لطفاً 5 دقیقه وقت بگذارید و دو اظهار خود و جناب نوبخت را کنار هم بگذارید، آیا برداشتی غیر واضح و کاملی غیر از بی برنامگی دولت و اعتراف تلخ به این نکته که بعد از شش سال همچنان ما برنامه ای برای شرایط ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۸:۳۰    
در شرایطی که دستگاه های دولتی نظیر ستاد تنظیم بازار مشغول قیمت گذاری کالاها هستند، قیمت های بازار حاکی از این واقعیت است که نرخ های دولتی برخی کالاها (مانند مرغ) عملا به یک نرخ سرکاری تبدیل شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۸:۱۵    
یک روزنامه صهیونیستی نوشت: نیروهای تحت فرماندهی ایران و حزب الله در مرز جولان به عنوان چشم و گوش ژنرال قاسم سلیمانی و ایران مستقر هستند و از این نیروها به عنوان منابع اطلاعاتی تاکتیکی استفاده می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۶:۵۴    
این چند روز بعد از انتشار فیلم نماز خواندن آقای موسوی برخی می آیند می پرسند آیا کسی که روی صندلی نماز بخواند، می تواند پیش نماز شود؟ خب این سوال شیطانی است؛ الهی که نیست ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۳:۴۱    
حاضران در کمیسیون مشترک برجام در وین اذعان کردند که در کنار اجرای تعهدات هسته ای از سوی ایران، رفع تحریم ها که امکان عادی سازی روابط تجاری و اقتصادی با ایران را می دهد، یک بخش حیاتی از برجام است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۳:۳۸    
یک رسانه آمریکایی گزارش داده دولت این کشور در راستای سیاست های ضدایرانی خود روی گروهک منافقین حساب باز کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۲:۴۷    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: در حوزه تأمین مرغ، برنامه ریزی هایی برای عرضه مرغ منجمد و افزایش عرضه حجم توزیع مرغ از طریق شبکه توزیع وزارت صمت انجام شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۲:۴۱    
وزرای صنعت، معدن و تجارت ایران و تجارت عراق بر لزوم افزایش حجم تجارت دو کشور به 20 میلیارد دلار ظرف دو سال آینده تاکید کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۲:۳۵    
سخنگوی شورای نگهبان از وجود ایراد شرعی و قانون اساسی در حدود هشت بند از لایحه بودجه 98 و ادامه بررسی این لایحه در جلسات فوق العاده این شورا خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۲:۲۹    
دادگاهی در اتحادیه اروپا در اقدامی جانبدارانه و در راستای تأمین منافع صهیونیست ها درخواست جنبش مقاومت حماس مبنی بر خروج نام این گروه از فهرست سازمان های تروریستی را رد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۱:۰۵    
وزارت امور خارجه ونزوئلا اعلام کرد که سفیر آلمان در این کشور به دلیل دخالت در امور داخلی ونزوئلا عنصر نامطلوب است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۱:۰۲    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اعتبارات توزیع بسته حمایتی دوم هنوز از سوی سازمان برنامه و بودجه تامین اعتبار نشده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۰:۵۹    
محمد حلبوسی رئیس مجلس عراق که در صدر هیاتی به ایران سفر کرده است بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) در وزارت امور خارجه با محمد جواد ظریف دیدار و گفتگو کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۰:۵۶    
نیروهای سوریه دموکراتیک(قسد) از بازداشت 400 داعشی در جریان فرار آنها از آخرین منطقه تحت کنترل تکفیری ها در منطقه الباغوز در شرق فرات خبر دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۰:۵۳    
نماینده مجلس سنای آمریکا روز چهارشنبه با اشاره به نقش ولیعهد سعودی در ترور روزنامه نگار منتقد سعودی، ولیعهد سعودی را تبهکار خواند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۰:۰۲    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اقدامی خصمانه شبکه تلویزیونی الاقصی را تروریستی اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۹:۵۹    
سفارت فرانسه در ایران از معرفی سفیر جدید این کشور در تهران خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۹:۵۹    
رئیس جمهوری ونزوئلا درباره شورشیان تحت حمایت آمریکا در کشورش اعلام کرد: این اقلیت دیوانه را شکست می دهم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۹:۴۴    
رئیس جمهور آمریکا به کناره گیری هیلاری کلینتون از رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری این کشور در سال 2020 واکنش نشان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۹:۴۴    
وزیر خارجه مصر اعلام کرد: زمان پایان بحران سوریه فرا رسیده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۹:۴۱    
سازمان هواشناسی با صدور اخطاریه ای نسبت به بارش باران و برف، وزش باد شدید و مواج شدن خلیج فارس و تنگه هرمز طی سه روز آینده هشدار داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۹:۲۹    
سناتور کریس مورفی تأکید کرد: باید در روابط با عربستان بازنگری کنیم؛ جنگ یمن نیز باید پایان یابد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۹:۲۶    
شرکت بوگاتی یک خودروی اسپرت با نام La Voiture Noire را در یک رکورد قیمتی به 19 میلیون دلار فروخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۹:۲۳    
مستندرسواکننده مایکل جکسون پربیننده ترین فیلم یک دهه اخیر شبکه تلویزیونی اچ بی او شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۹:۲۳    
آیت الله جوادی آملی از مراجع تقلید درباره زمان لیلة الرغائب با توجه به برخی اختلاف نظرها درباره حلول ماه رجب گفت: امشب (پنجشنبه 16 اسفندماه) لیلة الرغائب است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۹:۱۴    
نوبخت در حالی با اشاره به میزان کل بودجه اختصاص یافته به حقوق کارمندان و بازنشستگان و تعداد آنها، متوسط حقوق کارمندان دولت و بازنشستگان را 3 میلیون و 200 هزار تومان اعلام کرد که این رقم حدود 2 میلیون ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۹:۱۱    
گردش مالی سه شنبه آخر سال یا همان چهارشنبه سوری عدد بسیار هنگفتی است که در کنار شادی و هیجان خودف برای بسیاری از خانواده های ایرانی غم و اندوه به دنبال داشته و این مبلغ برای قاچاقچیان یا سوداگران مرگ ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۸:۵۰    
صداوسیما از طرفی مروج اقتصاد مقاومتی، بنگاه های اقتصادی مردمی و اقتصاد دانش بنیان است و از طرف دیگر مسابقه ای به نام برنده باش پخش می کند که در آن، شخصی در یک شب به میلیون ها تومان پول دست می یابد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۸:۴۷    
سخنگوی مجلس خبرگان رهبری از برگزاری اجلاسیه ششم مجلس خبرگان رهبری در روزهای 21 و 22 اسفند جاری خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۸:۲۶    
با افزایش ارزش بازارهای بورس و دلار، قیمت طلا به 1280.70 دلار در هر اونس کاهش یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۸:۲۳    
برخی دیپلمات های اروپایی مستقر در بروکسل از تصمیم گیری جدید در تمدید تحریم ها علیه برخی مسئولان ایرانی به دلایل واهی حقوق بشری خبر دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۸:۲۰    
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر از کشف بیش از 800 تُن انواع مواد مخدر توسط ایران در سال 2018 میلادی خبر داد و گفت: حدود 46 تن این کشفیات، هروئین و مرفین بوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۸:۱۷    
بعد از روند صعودی قیمت ها در صبح امروز در بعد از ظهر قیمت ها در بازار تهران نزولی شد به طوری که امروز در بازار تهران قیمت سکه طرح جدید 30 هزار تومان کاهش یافت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۸:۱۷    
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه کمیته خاص انتخابات در جبهه پایداری تشکیل شده، گفت: انتخابات را در چند سطح دنبال می کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۸:۱۴    
معاون وزیر خارجه چین پیام های کتبی جداگانه رئیس جمهور چین خطاب به مقام معظم رهبری و رئیس جمهور کشورمان را تسلیم ظریف کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۶:۵۹    
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر جدیت در برخورد با متخلفین و اخلال گران بازار شب عید، گفت: دولت اجازه نمی دهد که عده ای با سوء استفاده از وضعیت موجود، شرایط را برای مردم در شب عید دشوار کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۶:۵۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی با محمد حلبوسی رئیس مجلس عراق پیرامون مسائل منطقه و ضرورت مبارزه با تروریسم دیدار و گفت وگو کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۶:۵۰    
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان با بیان اینکه متهم زن حادثه تروریستی جاده زاهدان-خاش با قرار وثیقه آزاد شد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۶:۲۳    
بهترین پمپ آب، لزوما گران قیمت ترین آن ها نیست. برای خرید بهترین پمپ آب، ابتدا باید نیازهای خود را به دقت شناسایی کرده تا بتوان محصولی مطابق با آن ها جستجو کرده و خریداری کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۵۰    
وزیر خارجه آلمان ساعتی پیش از تمدید تحریم تسلیحاتی ریاض از سوی دولت برلین خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۴۷    
در رتبه بندی شرکت های مسافربری هوایی از نظر تلاش برای کاستن از تصاعد گازهای گلخانه ایِ کربنی شرکت هواپیمایی انگلیسیِ "ایزی جت" در صدر قرار گرفته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۳۵    
جعفری دولت آبادی به کسانی که در معابر به خرید و فروش ارز اقدام می کنند، هشدار داد و گفت: این اقدام جرم است و خرید و فروش ارز باید در سیستم معتبر انجام شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۹    
سرپرست مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا گفت: با شناخت مفهوم حریم خصوصی، در درجه اول برای خود و دیگران می توانید روابط ایمن تر و سالم تری را فراهم کنید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۳    
به گزارش جهان نیوز ، علی صوفی ، فعال سیاسی اصلاح طلب در گفتگو با آرمان گفته است: دلواپسان که در سال 96 انتخابات را واگذار کردند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۳    
نیکنام گفت: با همکاری واحد حقوقی، گروه گشت و بازرسی و اخذ دستور قضایی طی دو هفته گذشته 14 حلقه چاه غیرمجاز در محدوده عملکرد این امور در تهران و پردیس مسدود شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۳    
تصویری از نزار القطری مداح اهل بیت (ع) در کفش داری حرم امام حسین (ع) را مشاهده می کنید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۱۷    
فیلم سینمایی به وقت شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در کشور هند روی پرده رفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۱۴    
در شرایطی که ستاد تنظیم بازار، حداکثر قیمت گوشت مرغ را کیلویی 11 هزار 500 تومان تعیین کرده، رئیس اتاق اصناف اعلام کرده که این نرخ برای مرغ تنظیم بازاری شرکت پشتیبانی امور دام است، نه برای مردم!
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۱۱    
سرمربی سایپا از شرایط باشگاه سایپا رضایت ندارد. او معتقد است وضعیت این باشگاه در سراسر فوتبال ایران وجود دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۸    
مردم را درباره ی بسته ی اروپایی شرطی نکنید... خط حزب الله در سخن هفته این شماره خود به هشدار های مهم رهبر انقلاب به دولت درباره ی این موضوع پرداخته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۸    
رئیس پلیس فتا تهران گفت: یکی از روش های سهل و آسان برای خرید، خرید اینترنتی است به شرطی که خریدی امن داشته باشید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۵    
سر کلانتر هفتم پایتخت از شناسایی و دستگیری اعضای باند 4 نفره سارقان مغازه های بازار خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۵    
مدیرعامل سازمان هدفمند سازی یارانه ها اعلام کرد: یارانه نقدی خانوار برای هرنفر 45500 تومان، 20 اسفند واریز می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۲    
معاون سیاسی وزارت امور خارجه گفت: مکانیسم مالی اینستکس در ابتدای راه خودش است و ما هنوز نمی دانیم که این ساز و کار چگونه می تواند مشکل گشا باشد و چگونه کار کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۲    
منابع سوئیسی فاش کردند که رئیس جمهور الجزایر هنوز در بیمارستانی در ژنو تحت درمان است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۵۳    
صفحه منتسب به سردار قاسم سلیمانی همزمان با فرارسیدن هفته منابع طبیعی تصویری از توجه وی به فضای سبز منتشر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۵۰    
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نجباء به تحریم آمریکا علیه این جنبش واکنش نشان داد و گفت: ما منافع مالی نداریم که با این تحریم ها آسیب ببینیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۴۷    
یک پژوهشگر حوزه آموزش وپرورش گفت: دادن وعده های بدون عمل در مورد بهبود معیشت معلمان و استقرار نظام پرداخت عادلانه، بد آموزی دارد و موجب خدشه دار شدن سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۳۸    
نامه شهید مهدی باکری به فرماندهان گردانش دارای چندین تذکر مهم است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۳۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به علت فشاری که در حال حاضر روی مردم فلسطین وجود دارد، کشورهای مختلف و مهم منطقه باید از مردم فلسطین حمایت کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۲۶    
شرایط پیش فروش نوروزی محصولات سایپا 131، سایپا 151 ، تیبا ، کوییک و ساینا آغاز شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۲۶    
امیر قطر در سفر به وین اتریش با صدر اعظم و رئیس جمهور این کشور درباره موضوعات مختلف از جمله مناسبات اقتصادی بین دو کشور دیدار کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۲۶    
دیپلمات های اروپایی از صدور قریب الوقوع بیانیه ای در خصوص آزادی فعالان حقوق بشر در عربستان خبر دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۲۳    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت با اشاره به توزیع روزانه 126 هزار تن گوشت قرمز گرم در میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای گفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۲۳    
نماز عبادی سیاسی این هفته تهران به امامت آیت الله کاظم صدیقی در مصلی امام خمینی اقامه خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۷    
معاون پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه آتش نشانی نسبت به حادثه آتش سوزی در کمپ ترک اعتیاد بندرعباس کوتاهی کرده و ما نسبت به آن اعلام جرم کرده ایم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۴    
یک عضو هیات علمی پژوهشکده علوم محیطی دانشگاه شهید بهشتی در واکنش به صدور مجوز ساخت و ساز در 62 باغ پایتخت از سوی شورای شهر تهران همزمان با روز درختکاری گفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۴    
معاون اجتماعی پلیس تهران از افزایش ساعت کار صنوف و کسبه تا ساعت 2 بامداد خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۰۸    
انفجار بمب در الباب منجر به مجروح شدن 8 شهروند غیر نظامی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۰۵    
شرکت بوگاتی از گرانترین خودروی جهان با قیمت 19 میلیون دلار در نمایشگاه بین المللی خودرو ژنو رونمایی کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۳:۵۳    
بازار شبانه "راچادا" در شهر بانکوک تایلند
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۳:۵۳    
مدیر طرح CNG شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از دستیابی ایران به تکنولوژی ANG خبر داد و گفت: به این دانش وطنی بسیار امیدوارم؛ اگر کارخانه های خودروسازی همت کنند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی به مناسب روز درختکاری یک اصله درخت کاشت.
  • ۱