جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۵:۵۳Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهت پرس 10 فروردین 1400 - jahatpress.ir

جهت پرس 30 اسفند 1399 جهت پرس 29 اردیبهشت 1400 جهت پرس 1 تیر 1400 جهت پرس 1 مرداد 1400 جهت پرس 31 شهریور 1400 جهت پرس 30 مهر 1400 جهت پرس 30 آبان 1400 جهت پرس 30 آذر 1400 جهت پرس 30 دی 1400 جهت پرس 1 بهمن 1400 جهت پرس 1 اسفند 1400 جهت پرس 1 فروردین 1400 جهت پرس 2 فروردین 1400 جهت پرس 3 فروردین 1400 جهت پرس 4 فروردین 1400 جهت پرس 5 فروردین 1400 جهت پرس 6 فروردین 1400 جهت پرس 7 فروردین 1400 جهت پرس 8 فروردین 1400 جهت پرس 9 فروردین 1400 جهت پرس 10 فروردین 1400 جهت پرس 11 فروردین 1400 جهت پرس 12 فروردین 1400 جهت پرس 13 فروردین 1400 جهت پرس 14 فروردین 1400 جهت پرس 15 فروردین 1400 جهت پرس 16 فروردین 1400 جهت پرس 17 فروردین 1400 جهت پرس 18 فروردین 1400 جهت پرس 19 فروردین 1400 جهت پرس 20 فروردین 1400 جهت پرس 21 فروردین 1400 جهت پرس 22 فروردین 1400 جهت پرس 23 فروردین 1400 جهت پرس 24 فروردین 1400 جهت پرس 25 فروردین 1400 جهت پرس 26 فروردین 1400 جهت پرس 27 فروردین 1400 جهت پرس 28 فروردین 1400 جهت پرس 29 فروردین 1400 جهت پرس 30 فروردین 1400 جهت پرس 31 فروردین 1400 
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۲۳:۱۸    
نوعی دماغ مصنوعی، می تواند صدها بو را تشخیص دهد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۲۲:۴۲    
نارایان ناند گیری 55 ساله؛ کوتوله ترین قدیس هندوی جهان به طول 45 سانتی متر و 18 کیلوگرم وزن است
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۱۲:۳۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش وام ازدواج توسط مجلس نوشت که بخش مهمی از اعتبارات خرج وام دادن به نور چشمی ها و ابر بدهکاران بانکی می شد و به مردم می گفتند بودجه نداریم.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۰۹:۱۲    
مدیر مسؤول کیهان گفت: کسانی که با اصل و اساس سند همکاری 25 ساله ایران و چین مخالفت می کنند، اگر احمق و یا دیوانه نباشند، بی تردید در پی خیانت به کشورشان هستند و حالت چهارمی وجود ندارد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۰۹:۰۹    
رییس سازمان غذا و دارو گفت: ظرف یکسال آینده علاوه بر پاسخگویی به نیاز داخل یکی از صادرکنندگان واکسن کرونا خواهیم شد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۰۸:۳۳    
کارشناس هواشناسی گفت:در روز های چهارشنبه و پنجشنبه با فعالیت سامانه بارشی جدید در تهران، کرمانشاه و سایر مناطق کشور شاهد بارش باران خواهیم بود.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۰۸:۲۴    
کشتی بزرگ باری "اورگیون" که از سه شنبه هفته پیش به گل نشسته و کانال سوئز را بسته بود بالاخره از جایش حرکت کرد و به گفته مسئولان کانال کاملا شناور شده است ...
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۰۰:۰۳    
به جای حمله به سریال، در این چند ماه آخر به فکر سفره کوچک شده مردم باشید. سینما و تلوزیون را به اهلش بسپارید، فکر کنم شما کارهای بر زمین مانده دیگر دارید.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۲۳:۵۱    
سکانسی از سعدی معروف در برنامه هاشور که از شبکه افق پخش شد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۲۳:۳۹    
برنامه هاشور که از شبکه افق پخش می شود به بررسی رشوه گرفتن داورهای فوتبال پرداخته است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۲۳:۲۱    
به تازگی یک دوچرخه ثابت ساخته شده است که با رکاب زدن، تلفن همراه را شارژ می کند.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۲۳:۱۲    
نحوه تحت تکفل قرار دادن والدین یکی از سوالات بیمه شدگان تامین اجتماعی است که به آن پاسخ می دهیم.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۲۳:۰۳    
اداره امنیت ملی افغانستان اعلام کرد که در یک عملیات ویژه یک فرمانده ارشد القاعده در استان جنوبی پکتیکای کشته شدند.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۲۲:۵۱    
آذربایجان غربی یکی از مهمترین علایق ما در هر سفری طبیعت گردی است چرا که طبیعت هر دیاری منحصر به خود آنجاست و نظیرش را نمی توان جای دیگری یافت.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۲۲:۳۳    
صفحه توییتری باشگاه پورتو در پستی از عملکرد طارمی در دیدار مقابل سوریه صحبت کرد و نوشت مهدی در ترکیب اصلی ایران در پیروزی 3 بر صفر قرار گرفت.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۲۲:۳۰    
رویترز با اشاره به تخلیه روزانه 650 هزار بشکه نفت ایران تنها در 19 روز ابتدایی ماه مارس نوشت: پکن در ماه جاری میلادی یک حجم زیاد دیگری از نفت ایران را دریافت خواهد کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۲۲:۲۱    
بازیکن تیم فوتبال سوریه گفت:اصلا از شکست مقابل ایران ناراحت نیستیم زیرا می خواهیم تیم را درست کنیم.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۲۲:۰۳    
مسخ یعنی همان که هشتگ نه به جمهوری اسلامی میزند.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۲۱:۴۲    
غلامعلی رجایی گفت: جریان اصلاحات به مانند هر تشکل دیگری واکنش لازم را به انتخابات ریاست جمهوری نشان خواهد داد تا مثل همیشه اثرگذاری لازم را در کنش سیاسی_اجتماعی از خود بروز دهد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۲۱:۳۳    
سه دیپلمات اروپایی به خبرگزاری رویترز خبر دادند که اتحادیه اروپا روز چهارشنبه تعدادی از مقام های ایرانی را به بهانه نقض حقوق بشر تحریم می کند.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۲۰:۳۶    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به قرارداد ایران و چین گفت: اگر به خوبی ببینیم، می فهمیم این همکاری فرصتی است که می تواند در این بزنگاه فشار آمریکا را بشکند و به همین دلیل اینگونه از سوی مقامات ...
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۲۰:۱۸    
محمدرضا گلزار تصویری از خودش کنار روبرتو کارلوس ستاره سال های پیش فوتبال برزیل در اینستاگرام منتشر کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۲۰:۱۲    
امروز بعد از ظهر رامین مهمان پرست در یک نشست خبری رسماً برای انتخابات ریاست جمهوری امسال اعلام کاندیداتوری کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۹:۵۷    
خلاصه بازی ایران - سوریه در چارچوب رقابتهای دوستانه پیش از مقدماتی جام جهانی 2022 قطر
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۹:۵۷    
چهارمین بسته ویژه خبری انتخابات شامل مهمترین رویدادها و اظهارات مرتبط با انتخابات 1400، در دسترس شما مخاطبان محترم سایت جهت قرار دارد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۹:۴۲    
سخنگوی کرملین در مصاحبه ای تصریح کرد، رئیس جمهور روسیه یا هر رهبر دیگر این کشور به آمریکایی ها اجازه نخواهد داد با موضع زور با آنها سخن بگویند.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۷    
رستم قاسمی، کاندیدای احتمالی انتخابات 1400 می گوید؛ به دنبال این نیستم که بیایم در رقابت های انتخاباتی که فردا بخواهم در یک دولتی وزیر و معاون و امثالهم شوم.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۸:۳۰    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به بازگشت آل کثیر گفت: او از چهاردهم بازی می کند.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۸:۲۱    
وزیر امور خارجه خطاب به جو بایدن رییس جمهوری آمریکا تاکید کرد: دولت شما همان مسیر ترامپ را ادامه داده است و تلاش می کند از تحریم های غیرقانونی وی به عنوان "اهرم" استفاده کند.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۸:۰۶    
راه کربلا را باز کنید تا مردم بیایند و برای رفع بلا دعا کنند؛ چرا سفر به بعضی کشورها آزاد است ولی راه کربلا بسته است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۷:۵۴    
رنگ بندی جدید شهرستان ها اعلام شد که بر این اساس 25 شهرستان قرمز، 56 شهرستان نارنجی، 277 شهرستان زرد و 90 شهرستان آبی هستند.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۷:۱۲    
رئیس قوه قضائیه گفت: بنای ما در حوزه مبارزه با فساد، برخورد جدی است و در این قضیه هیچ گونه مماشاتی نخواهیم کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۶:۴۵    
مقام معظم رهبری در بیانات خود در دیدار اعضای ستاد برگزاری کنگره ملّی چهار هزار شهید استان یزد به ابتکار یزدی ها و جهرمی ها درباره وارد کردن مفاهیم و مسائل انقلابی در نوحه ی سینه زنی ها به ویژه در ...
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۶:۴۲    
سخنگوی وزارت برق عراق با تایید مشکل انباشت بدهی های این کشور به ایران، تصریح کرد که مشکل پرداخت طلب طرف ایرانی در حال حل و فصل شدن است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۱    
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امروز که غلبه بر دشمن کار سختی نیست و در عرصه نظامی ما برای غلبه بر دشمنان کاملا قدرتمند و آماده هستیم و ترکیب ایمان و قدرت سلاح از این ملت یک هویت شکست ناپذیر ساخته است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۵:۴۲    
سخنگوی دولت با بیان اینکه سند ایران و چین صرفاً یک نقشه راه است و حاوی هیچ تعهدی برای طرفین نیست، گفت: این سند قرارداد محسوب نمی شود و طبق این تفسیر حقوقی نیازی به مصوبه مجلس هم ندارد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۴:۵۷    
رئیس جمهور با بیان اینکه هیچ مشکل جدی در تامین کالاهای اساسی نداریم، گفت: در کمرگات ما کالاهای بسیاری انبار شده است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۴:۵۴    
زیر راه و شهرسازی درباره الزام ثبت اطلاعات محل سکونت افراد در سامانه اسکان گفت: یکی از کارکردهای سامانه اسکان شناسایی دارایی های سمی است که بازار مسکن را متلاطم می کنند.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۴:۴۲    
دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی به تشریح عملکرد این ستاد در سال های مختلف پرداخت.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۳:۱۸    
متخصصان کانادایی توصیه کرد واکسن کرونا ساخت شرکت آسترازنکا به افراد زیر 55 سال تزریق نشود.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۲:۵۴    
مهدی هاشمی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون از اولین حضورش در فیلم سینمایی و همکاری با کیانوش عیاری صحبت می کند و باور دارد که اگر بازیگر نبودم، راننده ترانزیت می شد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۲:۳۹    
معاون عملیات شرکت سپرده گذاری مرکزی از واریز سود 130 شرکت بورسی و فرابورسی در سال گذشته از طریق سامانه سجام خبر داد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۲:۳۳    
مجید شاکری، اقتصاددان با اشاره به توافق ایران و چین و واکنش آمریکا همزمان با موضوع مذاکره با ایران نوشت: بلافاصله بعد از امضای تفاهم ایران -چین ...
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۲:۲۴    
خواهر رهبر کره شمالی بر اساس گزارش امروز(سه شنبه) خبرگزاری رسمی این کشور به رئیس جمهور کره جنوبی از بابت "نگران کننده" خواندن آزمایش موشکی اخیر پیونگ یانگ حمله و تاکید کرد ...
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۲:۱۲    
وزیر خارجه فرانسه با ادعای تلاش برای رفع بحران اقتصادی-سیاسی در لبنان، در حال رایزنی با اعضای اتحادیه اروپا برای اعمال فشار و تحریم مقامات لبنانی است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۲:۰۶    
جانشین رئیس پلیس راهور گفت: مهلت 72 ساعته برای خروج مسافران از دو استان تهران و البرز سپری شده و از فردا بحث اعمال قانون و جریمه خودروهای غیربومی در این دو استان را شروع می کنیم.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۱:۵۷    
مبنایی ترین موضوعی که تکلیف آن در برنامه فعلی و در سایر برنامه هایی که در سال های گذشته اجرایی شده نامشخص است، موضوع قیمت خودرو است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۱:۴۵    
روز به روز به انتخابات ریاست جمهوری نزدیک شده و فضای سیاسی کشوری به نحوی تغییر می کند، بر اساس آخرین تغییرات نیز گمانه کاندیداتوری جلیلی تقویت شده و بررسی آثار آن اهمیت ویژه ای دارد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۱:۳۹    
حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر زنده نگه داشتن پیام شهیدان، خاطرنشان کردند: شهیدان در عالم بزرخ، زندگی مخصوصی دارند و پیام مهم آنها به کسانی که راهشان را ادامه دهند ...
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۱:۳۳    
وزیر امور خارجه که به تاجیکستان سفر کرده است، در حاشیه کنفرانس قلب آسیا با جیحون بایرام اف وزیر خارجه جمهوری آذربایجان دیدار و گفت وگو کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۱:۳۰    
مدافعان عنوان دولت جوان و حزب اللهی نشان دهند چه گفتمانی را نمایندگی می کنند و چه ایده ها و چه ذهنیت تازه و راهگشایی در تحول وضع موجود دارند و چگونه متناسب با منابع و امکانات کشور می توانند این ایده ...
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۰:۳۶    
بررسی قیمت 30 قلم از اقلام عمده سفره خانوار در سال 99 نشان می دهد طی اول فروردین تا پایان اسفندماه سال 99 قیمت این 30 قلم به طور میانگین 80 درصد رشد داشته است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۰:۳۰    
پس از تعویق یک ساله المپیک مسئولان اعلام کردند نمی توانند پذیرای خارجی ها باشند و حالا مشعل المپیک هم خاموش شد تا کلکسیون المپیک نفرین شده کامل شود.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۰:۲۷    
دولت آینده با فاجعه بازار مسکن که نتیجه سیاست های دولت روحانی است، روبه رو خواهد بود.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۰۸:۳۹    
حاجی فیروز متفاوت در تهران.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۰۸:۳۰    
نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد در صفحه توئیتری خود اعلام کرد که برای بازگشت آمریکا به برجام به هیچ طرحی جز تصمیم سیاسی واشنگتن برای اجرای تعهدات نیاز نیست.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۰۸:۲۱    
در این گزارش فیلم و سریال های تلویزیون در روز دهم فروردین را بخوانید.