سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۱۶:۳۲May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 16 تیر 1399 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 31 خرداد 1399 جام جم 31 مرداد 1399 جام جم 31 شهریور 1399 جام جم 30 مهر 1399 جام جم 30 آبان 1399 جام جم 30 آذر 1399 جام جم 30 دی 1399 جام جم 30 بهمن 1399 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 1 تیر 1399 جام جم 2 تیر 1399 جام جم 3 تیر 1399 جام جم 4 تیر 1399 جام جم 5 تیر 1399 جام جم 6 تیر 1399 جام جم 7 تیر 1399 جام جم 8 تیر 1399 جام جم 9 تیر 1399 جام جم 10 تیر 1399 جام جم 11 تیر 1399 جام جم 12 تیر 1399 جام جم 13 تیر 1399 جام جم 14 تیر 1399 جام جم 15 تیر 1399 جام جم 16 تیر 1399 جام جم 17 تیر 1399 جام جم 18 تیر 1399 جام جم 19 تیر 1399 جام جم 20 تیر 1399 جام جم 21 تیر 1399 جام جم 22 تیر 1399 جام جم 23 تیر 1399 جام جم 24 تیر 1399 جام جم 25 تیر 1399 جام جم 26 تیر 1399 جام جم 27 تیر 1399 جام جم 28 تیر 1399 جام جم 29 تیر 1399 جام جم 30 تیر 1399 جام جم 31 تیر 1399 
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۱:۰۰    
سامانه استعلام لحظه ای ارزش سهام عدالت بِروز شد و ارزش سهام عدالت با ارزش اولیه 532هزارتومانی به 17 میلیون و 18 هزار تومان رسید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۰:۲۷    
تازه ترین اخبار منتشر شده از سوی منابع نزدیک به سامسونگ نشان می دهد گوشی گلکسی نوت 20 تا یک ماه دیگر به بازار آمده و در دسترس علاقمندان قرار می گیرد. گلکسی نوت 20 ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۸:۱۲    
معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: اصرار داریم که تجدید نظری در زمینه اجرای طرح ترافیک در ستاد ملی مقابله با کرونا صورت گیرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۱:۲۱    
مدیرکل مبارزه با جرایم سازمان یافته گمرک در مورد تعیین ارز قابل حمل و مبادله داخل کشور و پولشویی بخشنامه صادر کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۲:۱۵    
مهم نیست که در کجا زندگی می کنید یا در چه فضایی قرار دارید، عایق صوتی گزینه است که می تواند شما را از شر صداهای آزار دهنده خلاص کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۲:۳۰    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد، اقدام جنایتکارانه ترور هشام الهاشمی ، کارشناس مسائل امنیتی را محکوم کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۱:۵۷    
مهدی سلطانی به عنوان سرپرست هسته مرکزی گزینش سازمان صداوسیما انتخاب شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۰:۲۷    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: متاسفانه فضای فوتبال ایران از بس به دروغ و فریب کاری آلوده شده که رفتار صادقانه را از هیچ طرفی باور نمی کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۰:۱۵    
معاون قضائی دادستان تهران در مورد اعلام اسامی متخلفان حوزه ارزی گفت: این بار برخورد قوه قضائیه با ذینفعان پشت پرده انجام خواهد شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۹:۵۱    
رای کمیته تعیین وضعیت فیفا در پرونده گابریل کالدرون و همکاران وی صادر شد و باشگاه پرسپولیس باید بیش از 750 هزار دلار بپردازد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۸:۵۱    
معاونت آموزشی دانشگاه تهران در تشریح نحوه فعالیت آموزشی نیم سال اول سال تحصیلی 1400-1399 اعلام کرد که اساتید دانشگاه ترم آینده را بر مبنای آموزش مجازی برنامه ریزی کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۵:۲۱    
محققان موسسه ملی تحقیقات سلامت و دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران معتقدند با توجه به شواهد موجود توصیه ای برای ضرورت دور انداختن فوری ماسک فرد بیمار در خارج از خانه وجود ندارد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۴:۱۵    
بیماری همه گیر کووید 19 سبب شده تا دانشمندان فناوری های جدیدی را برای نظارت از راه دور بر بیماران توسعه دهند اکنون بخش پزشکی قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی و دندانپزشکی توکیو (TMDU) در حال کار با شرکت ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۰:۱۵    
اگر گرمازدگی در کمتر از 30 دقیقه برطرف شده و پس از آن دمای بدن به حالت طبیعی بازگشت، معمولاً وضعیت فرد گرمازده جدی نیست اما اگر این علائم بیش از 30 دقیقه طول بکشد، بهتر است اقدام اورژانسی صورت گیرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۳:۱۲    
اهدای خون، اهدای زندگی است این جمله مهم و ساده، به اهمیت اهدای خون تاکید دارد. اما به دلایل مختلف و به طور ویژه امسال به دلیل شیوع بیماری کووید 19 امسال فراز و فرودهای شدیدتری در زمینه اهدای خون دیده ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۲:۱۲    
نام سریال مادرانه است، اما تصویر مادر در آن با آنچه تا امروز در دیگر سریال های تلویزیونی دیده اید کمی متفاوت به نظر می رسد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۱:۰۶    
به مهوش وقاری تلفن کردم تا درباره زندگی مشترک با او صحبت کنم و وفاداری زن و مرد به یکدیگر و این که بانک عاطفی زن و شوهرها باید چقدر قوی باشد که پشتوانه هم باشند و سال ها زیر یک سقف زندگی کنند و هر دو ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۰:۴۵    
بیماری هایی مانند سوریازیس، اگزما، و روزاسه تنها مشکلاتی پوستی نیستند و می توانند بر خطر ابتلا به بیماری های دیگر نیز تاثیرگذار باشند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۰:۴۲    
بر اساس نتایج تحقیق جدید با بیش از 92هزار بیمار مبتلا به کووید 19 در برزیل واکسن آنفلوآنزای سه ظرفیتی اخیر احتمال ابتلا به بیماری شدید کرونا، نیاز به دستگاه تنفس مصنوعی و مرگ ومیر را کاهش می دهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۰:۱۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار سفیر قطر گفت: هر گاه کشورهای بیگانه خصوصاً آمریکایی ها در منطقه ای حضور داشتند، سبب افزایش ناامنی شده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۹:۲۷    
رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران از بستری 623 بیمار کرونایی جدید در بخش های عادی و مراقبت ویژه بیمارستان های تهران خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۹:۱۲    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه با بیان اینکه آژانس بازی بسیار پیچیده ای را در مقابل ما ایجاد کرده و با فشار آمریکا قطعنامه ای علیه ما صادر کرده است، گفت: در حال حاضر، مهمترین هدف آمریکا ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۹:۰۶    
عربستان سعودی پروتکل های بهداشتی و محدودکننده شدیدی را برای مقابله با کرونا به منظور برگزاری مراسم حج ابلاغ کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۸:۴۲    
سخنگوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی درباره آخرین جزئیات ارائه تسهیلات به مشاغل متضرر از کرونا توضیحاتی داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۸:۳۶    
سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: تا تعیین تکلیف واکسن ویروس کرونا ظرف ماه های آینده، رعایت پروتکل های بهداشتی تنها راه مقابله با آن است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۸:۲۱    
مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور از الزامی شدن استفاده از ماسک در ناوگان تاکسیرانی به منظور رعایت شیوه نامه مقابله با کرونا خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۸:۱۲    
یک متخصص طب سنتی به توصیه های تغذیه ای و تدابیر تندرستی در فصل تابستان اشاره کرد و گفت: پرهیز از غذاهای خیلی تند، شور یا شیرین برای افراد دارای مزاج گرم و خشک توصیه می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۸:۰۰    
مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ از قطع برق و سیستم سرمایشی ادارات دولتی پرمصرف خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۷:۴۵    
سخنگوی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه دانش فنی ساخت واکسن کرونا در ایران نیز پا به پای دنیا جلو می رود و وزیر بهداشت مستقیما بر این موضوع نظارت دارد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۷:۴۲    
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ناجا آماده تر از قبل پذیرای زائران حسینی است، گفت: برگزاری مراسم اربعین حسینی در سال جاری منوط به تصمیم ستاد مرکزی اربعین است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۷:۱۵    
مدیر روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک، 21 تیر ماه را آخرین مهلت برای رفع نقص مدرک یا مدارک متقاضیان طرح ترافیک خبرنگاری اعلام کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۶:۱۲    
استاندار تهران از رایزنی با مسئولان برای به تعویق انداختن نماز جمعه تهران خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۷:۰۶    
معاون هماهنگ کننده پلیس پیشگیری تهران بزرگ از شهروندان خواست که برای حضور در مراکز انتظامی و به ویژه کلانتری ها از ماسک استفاده کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۶:۴۵    
حضور نیافتن چند ماهه مردم در ورزشگاه ها مجالی شده است برای مهمان های ناخوانده تا جای خالی مردم را پر کنند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۶:۳۶    
معاون مبارزه با سرقت وسائل نقلیه پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سه سارق و اعتراف به 100 فقره سرقت لوازم داخل خودرو خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۶:۱۲    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به رگبار پراکنده باران در 10 استان کشور طی امروز دوشنبه (16 تیر) گفت: دمای هوا در نوار شمالی کشور تا روزهای پایانی هفته افزایش می یابد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۶:۰۶    
از پیراهن فصل آینده تیم بارسلونا رونمایی شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۵:۳۱    
بانک مرکزی به بانک ها اجازه افزایش سهم گواهی سپرده 18درصدی در ترکیب سپرده های خود را صادر کرده است؛ این یعنی بخشی از سپرده های جدید با سود 18درصد افتتاح خواهند شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۵:۲۵    
رییس قوه قضاییه گفت: بی انضباطی مالی به کشور آسیب می زند؛ نباید منابع کشور در اختیار افراد بی صلاحیتی قرار بگیرد که به تعهدات خود عمل نمی کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۵:۲۵    
باشگاه استقلال با ارسال نامه به سازمان لیگ خواستار آزمایش از کل اعضای این تیم برای سلامتی بازیکنانش شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۵:۱۶    
نامه مقام معظم رهبری در پاسخ به اسماعیل هنیه ، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس منتشر شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۵:۱۰    
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به تلاش دولت برای احداث و تکمیل مسکن روستایی، گفت: سقف وام مسکن روستایی از 40 به 50 میلیون تومان افزایش یافته است و به زودی با ابلاغ بانک مرکزی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۴:۵۲    
وزیر آموزش و پرورش گفت: تصمیم ستاد ملی کرونا مبنی بر بازگشایی مدارس از تاریخ 15 شهریورماه است و ما تابع تصمیمات ستاد ملی هستیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۴:۴۰    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 2613 بیمار جدید کووید 19 در کشور خبر داد و گفت: در طول 24 ساعت گذشته، 160 بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 11 هزار و 731 ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۴:۱۰    
دبیر کارگروه مقابله با کرونای وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به مصوبه الزام استفاده از ماسک در کشور گفت: براساس مصوبه کارگروه، فعلا صادرات انواع ماسک به خارج از کشور ممنوع است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۴:۰۱    
تعدادی از مدیران استقلال به زودی و برای دیدار و مذاکره مستقیم با استراماچونی راهی ایتالیا می شوند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۴:۰۱    
سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که مشکل حقوقی ورزشگاه درفشی فر برای واگذاری به این باشگاه پس از سال ها حل شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۳:۴۰    
در ماه های اخیر برخی چهره ها و شخصیت های سیاسی در قالب نامه نگاری و مصاحبه و اظهارنظرهای مطبوعاتی و... و با لحنی طلبکار در مورد وضع موجود کشور اعلام موضع کرده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۳:۳۷    
آنهایی که دوم اسفند سال گذشته با همه ناامیدی ها و گلایه ها پای صندوق رای آمدند و چهره های جدیدی را به مجلس فرستادند، همه امید و خواسته شان این بود - و هنوز هم هست- که منتخبان جدید تشنه خدمت باشند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۳:۳۷    
دیروز بالاخره استفاده از ماسک در تمام محل های سرپوشیده اجباری شد و آن طور که بیشترمان در سطح شهر، ادارات، بانک ها و حمل ونقل عمومی شاهد بودیم اغلب شهروندان این مقررات را رعایت کردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۲:۵۵    
سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: تیم های مبتلا به کرونا بعد از اتمام قرنطینه باید آماده حضور در مسابقات شوند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۱:۵۲    
با اعلام اجباری شدن استفاده از ماسک در اماکن عمومی و سرپوشیده، از گوشه و کنار برخی خبرها در مورد گرانفروشی یا احتکار اقلام بهداشتی دوباره به گوش می رسد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۱:۴۶    
استقلال به جم نرفت و دیدار هفته بیست و سوم خود را با این تیم برگزار نکرد تا جنجال زیادی به پا داشتند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۱:۲۵    
کمتر از دو ماه از رویکار امدن مجلس یازدهم می گذرد که شاهد التهاب بازار مسکن ارز و خودرو بودیم. برخی از نمایندگان مجلس خواستار این موضوع هستند که قوه قضاییه مستقیم به این موضوع ورود کند و بتواند برخی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۱:۲۵    
لیونل مسی یک رکورد فوق العاده در لالیگا ثبت کرده است، البته او عادت به رکوردشکنی دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۱:۰۷    
مردمی که برای فروش سی درصد از سهام عدالتشان اقدام کرده اند، اما این روز ها با معضل عدم واریز مبلغ سهام به حسابشان توسط بانک ها مواجه هستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۰:۵۲    
با ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونای شهر تهران، ارائه خدمات کتابخانه ای به اعضاء از امروز تا روز پنجشنبه 19 تیر تعطیل اعلام شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۰:۵۲    
ستاره ایرانی تیم برایتون انگلیس فعلا جایی در تفکرات سرمربی تیمش ندارد. این در حالی است که او از هر نظر کاملا آماده بازی است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۰:۴۶    
رئیس شورای رقابت با اعلام اینکه خودروسازان هر سه ماه یکبار می توانند با تغییر نرخ تورم درخواست تجدیدنظر در قیمت ها را داشته باشند،گفت: البته این موضوع باید با تأیید ستاد تنظیم بازار هم برسد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۰:۴۶    
یک متخصص گوش، حلق و بینی گفت: تاکنون شواهدی مبنی بر انتقال کرونا از طریق گوش وجود ندارد اما از نظر تئوری، احتمال انتقال ویروس از طریق گوش در بیماران دارای بیماری مزمن گوش میانی وجود دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۰:۴۶    
آنچه در این مطلب می بینید برگزیده ای از جالب توجه ترین عکس های سراسر جهان است، عکس هایی که به دست عکاسان حرفه ای و غیرحرفه ای ثبت شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۰:۲۵    
درحالیکه رئیس جمهوری و رئیس کل بانک مرکزی بازگشت ارزهای صادراتی را در التیام نابه سامانی های بازار ارز موثر می دانند و با صادرکنندگان متخلف در این زمینه به وسیله انتشار اسامی در رسانه ها و تعلیق کارت ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۰:۲۵    
هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران به پایان رسید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۰:۲۵    
نایب رئیس انجمن داروسازان ایران با تاکید بر لزوم تامین ماسک از داروخانه ها گفت: خبرهایی می رسد مبنی بر اینکه در حوزه ماسک به دلیل اختلاف قیمت و گرانی دلار، قاچاق معکوس وجود دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۰:۱۶    
ممنوعیت صادرات مرغ از 14 تیر ماه به گمرکات کشور ابلاغ شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۹:۵۵    
تیم زنیت با درخشش سردار آزمون بازیکن ایرانی خود یک پیروزی دیگر در لیگ برتر روسیه به دست آورد تا قهرمانی خود را مسجل کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۹:۳۷    
مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: با مصوبه کارگروه موضوع بند 8 مصوبه هیئت وزیران، سهمیه سوخت خودروهای فعال در حمل و نقل اینترنتی و دارای پیمایش افزایش یافت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۹:۳۷    
ونزوئلا کماکان رکورددار بیشترین تورم جهان است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۹:۲۲    
12 بازیکن استقلال کرونا دارند، هنوز تست های تایید شده سازمان لیگ به عمل نیامده است. استقلالی ها سرخود تصمیم گرفتند به جم نروند و مقابل پارس جنوبی قرار نگیرند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۹:۱۰    
مدیرکل امور آسیب دیدگان سازمان بهزیستی کشور از مردم خواست هرگونه کودک آزاری در خانه یا در خیابان را به اورژانس اجتماعی با شماره 123 اطلاع دهند و گفت: همه تماس ها بدون آنکه هویت تماس گیرنده مشخص شود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۸:۴۰    
کارشناس امریکا درباره برگزاری جلسه شورای امنیت که بین کشورهای المان، ایران، فرانسه،چین، بریتانیا، امریکا و روسیه بود و اینکه در این جلسه کشورهای اروپایی و چین و روسیه از برجام حمایت کردند گفت ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۸:۱۶    
یک پزشک متخصص مغز و اعصاب می گوید برخی از افرادی که به بیماری کرونا مبتلا بوده و سپس بهبود یافته اند احتمالا با مشکلات مغزی در آینده مواجه خواهند شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۵:۱۰    
همه گیری ویروس کرونا بر سرگرمی های دیجیتال مردم نیز تاثیر گذاشته است. پژوهشی جدید که توسط موسسه معتبر دیلویت (Deloitte) انجام شده ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۰:۰۷    
یکی از بخش های مهم درمان فیزیوتراپی در اختلالات اسکلتی - عضلانی، برنامه تمرین در خانه است. فیزیوتراپیست برنامه تمرینی دقیق و اختصاصی را برای شما طراحی می کند که اهداف درمانی دقیقی را دنبال کرده و از ...