سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۰۰:۰۶May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 27 مهر 1400 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 31 فروردین 1400 جام جم 31 اردیبهشت 1400 جام جم 31 خرداد 1400 جام جم 31 تیر 1400 جام جم 31 مرداد 1400 جام جم 31 شهریور 1400 جام جم 30 آبان 1400 جام جم 30 آذر 1400 جام جم 1 مهر 1400 جام جم 2 مهر 1400 جام جم 3 مهر 1400 جام جم 4 مهر 1400 جام جم 5 مهر 1400 جام جم 6 مهر 1400 جام جم 7 مهر 1400 جام جم 8 مهر 1400 جام جم 9 مهر 1400 جام جم 10 مهر 1400 جام جم 11 مهر 1400 جام جم 12 مهر 1400 جام جم 13 مهر 1400 جام جم 14 مهر 1400 جام جم 15 مهر 1400 جام جم 16 مهر 1400 جام جم 17 مهر 1400 جام جم 18 مهر 1400 جام جم 19 مهر 1400 جام جم 20 مهر 1400 جام جم 21 مهر 1400 جام جم 22 مهر 1400 جام جم 23 مهر 1400 جام جم 24 مهر 1400 جام جم 25 مهر 1400 جام جم 26 مهر 1400 جام جم 27 مهر 1400 جام جم 28 مهر 1400 جام جم 29 مهر 1400 جام جم 30 مهر 1400 
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۵:۲۷    
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان از طراحی و شروع عملیات اجرایی پروژه روشنایی کف میدان امام (ره) با هماهنگی سازمان میراث فرهنگی خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۶    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام گفت: پیش بینی می شود پنج تن خرما در منطقه مورموری از توابع شهرستان آبدانان در جنوب استان ایلام برداشت شود.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۰۹:۳۵    
به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتریphdphd.org ، شرکت در کنکور دکتری برای کسانی که به دنبال قبولی در رشته های خاص و پذیرش در دانشگاه های برتر کشور هستند هنوز هم بسیار دشوار و استرس زا است ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۰۸:۲۶    
بیست ونهمین محموله واکسن کرونا تهیه شده از سوی جمعیت هلال احمر حاوی 6 میلیون دوز واکسن، امروز پنج شنبه؛ بیست و نهم مهرماه در فرودگاه امام خمینی به وزارت بهداشت تحویل داده شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۰۷:۱۱    
سرطان ریه در بین خطرناک ترین انواع سرطان قرار دارد و تشخیص آن تا زمانیکه به سایر نقاط بدن گسترش نیابد، معمولاً دشوار است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۰۲:۱۱    
مرغ کنتاکی را طبق دستور ما درست کنید و لذت ببرید.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۰۱:۱۱    
با شروع فصل های سرد سال دردسرهایی برای افراد با عینک زیاد می شود و باید هر لحظه عینک بخار گرفته خود را پاک کنند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۰۰:۱۱    
آژانس استانداردهای غذایی انگلستان گزارش داده که در سال تقریبا حدود 500 هزار مورد مسمومیت های ناشی از مصرف غذا ثبت می شود.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۸:۲۶    
مدرس دانشکده پرستاری و مامایی همدان گفت: براساس شاخص توده بدنی 33.7 درصد زنان همدان دارای اضافه وزن و 15.8 درصد چاق هستند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۸:۲۶    
دکتر سارا شاه آبادی معاون فنی مرکز بهداشت استان اظهار داشت: کادر بهداشت و درمان جهت تزریق دوز سوم واکسن کرونا در اولویت هستند ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۸:۲۰    
مدیر کل استاندارد استان اصفهان با تأکید بر اینکه تجهیزات شهرهای بازی مشمول استاندارد اجباری است، گفت ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۴:۱۷    
جلسه (27 مهر) شورای شهر کرمانشاه که قرار بود با دستور کار طرح گزینه های تصدی شهرداری و رسیدگی به نامه های مردم برگزار شود، به دلیل عدم حضور چهار نفر از اعضا به حد نصاب نرسید و تشکیل نشد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۴:۱۱    
یک جوان پارس آبادی در جهت جلوگیری از خروج ارز از کشور، با الگوبرداری از دستگاه های چینی اقدام به ساخت دستگاه خرمنکوب بادام زمینی نموده است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۴:۱۱    
رئیس پلیس فتا استان اردبیل از شناسایی و دستگیری شخصی که با دریافت وعده سود 15 درصدی از عضویت کاربران در سایت قمار توسط ادمین آن اقدام به تبلیغ شرط بندی آنلاین می کرد، خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۳:۵۶    
مدیرعامل شرکت گاز استان یزد گفت : با گازرسانی به 95 واحد صنعتی جزء از ابتدای سال جاری تاکنون در مصرف بیش از 3 میلیون و 383 هزار لیتر سوخت مایع در استان یزد صرفه جویی به عمل آمد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۳:۵۰    
مدیرکل بیمه سلامت لرستان گفت: کمبود پزشک یکی از مشکلات اصلی در اجرای طرح نظام ارجاع بیمه همگانی سلامت در این استان است به نحوی که در برخی شهرستان ها با وجود جمعیت بالا اما نیروی کافی در دسترس نیست.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۳:۵۰    
کمیته امداد استان زنجان در حوزه پیشگیری ومبارزه با مواد مخدر وارتقاء سطح آگاهی خانواده های عزیز تحت حمایت از پیامدهای مخرب این پدیده شوم اجتماعی ودرراستای برنامه های توانمندسازی فکری وفرهنگی خدمات ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۳:۴۷    
مدیرعامل شر کت گاز خراسان رضوی با اشاره به لزوم بکارگیری راهکارهای مدیریت مصرف گاز طبیعی در بخش های مختلف گفت ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۳:۴۷    
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت: تمایل برای سرمایه گذاری در این منطقه از سوی سرمایه گذاران ایرانی و افغانستانی افزایش یافته و طی یک سال گذشته مشکلات بسیاری از توسعه در این منطقه رفع شده است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۳:۴۷    
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: 25 هزار و 13 واحد مسکونی برای کارکنان ارتش جمهوری اسلامی کلنگ زنی می شود.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۳:۴۱    
ذوب آهن اصفهان موفق شد در نخستین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی نشان عالی و جایزه مروج برتر مسئولیت اجتماعی را کسب نماید و علیرضا امیری مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان به عنوان نماینده ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۳:۱۱    
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: دستاوردهای امروزه ما در حوزه زیرسطحی در حال استفاده است و زیردریایی های جدیدی نیز در دست ساخت داریم.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۲:۵۶    
متقاضیان برای ثبت نام در طرح جهش تولید مسکن می توانند به سامانه ملی نهضت مسکن مراجعه و نام نویسی کنند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۰:۲۰    
اگر قصد خرید یک گوشی میان رده را دارید، دست نگه دارید. این مطلب می تواند نظر شما را به کلی تغییر دهد ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۰۹:۰۵    
به همت بنیاد 15 خرداد وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام ، 3 خوابگاه دخترانه دانشجویی جدید در دامغان، ارومیه و سنندج احداث و تحویل وزارتخانه های علوم و بهداشت شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۰۵:۱۱    
مزیت های اسیدهای چرب امگا 3 برای سیستم قلب و عروق بخوبی مشخص شده است. این ماده مغذی برای سلامت سیستم عصبی مغز لازم و ضروری است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۰۴:۱۱    
کرفس گیاهی علفی از خانواده جعفری است که مورد توجه بسیاری قرار گرفته است، طرفداران آن خواص کرفس را شامل مقابله با طیف وسیعی از بیماری ها از جمله التهاب، فشار خون بالا و کلسترول بالا می دانند ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۰۳:۱۱    
روی یا زینک یک ماده معدنی از دسته میکرومینرال ها است که نقشی حیاتی در بدن ما ایفا می کند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۰۲:۱۱    
متخصص تغذیه و رژیم درمانی با بیان اینکه بهتر است مواد غذایی به گونه ای فریز شوند که هیچ رطوبت هوایی وارد بسته نشود، گفت: زمانی که غذای پخته از فریزر خارج شد باید کاملا داغ و سپس مصرف شود.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۰۱:۱۱    
پوکی استخوان به کاهش توده استخوانی گفته می شود که در مراحل اولیه علامتی ندارد، اما اغلب اوقات با عوارض مشخص می شود؛ به این شکل که استخوان پوک شده با کوچکترین ضربه یا به صورت خود به خود می شکند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۰۰:۱۱    
داروی کدیمال اکسترا با کاربرد رفع درد و تب که در سردرد و میگران و سینوزیت و... استفاده می شود.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۲۳:۰۵    
همبرگرهای دست ساز و خانگی به دلیل اینکه از کیفیت گوشت و ملزومات آن آگاهی بیشتری دارید، ممکن است طعم دلچسب تری برای شما داشته باشد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۲۲:۳۵    
روی موج حرکت کردن، یکی از رایج ترین کارهای دنیاست، به خصوص برای کسی که اندیشه منحصربه فرد خود را ندارد و می نشیند بر سر راه تغییرات و هر چه باد برای او آورد، وارد زندگی خودش می کند ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۲۲:۰۵    
آنها در شمال شرقی ترین قسمت استان هرمزگان ساکن هستند؛ جایی که خودشان با گویش محلی بشگرد صدایش می کنند اما همه آن را به بشاگرد می شناسند ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۲۱:۰۵    
در سال های اخیر مطالعات زیادی درخصوص ارتباط میان باکتری های ساکن روده یا همان میکروبیوم روده با وضعیت های مختلف بدن ازجمله چاقی و لاغری، بروز بیماری هایی مانند بیماری های قلبی-عروقی و دیابت نوع2 ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۲۰:۴۷    
تیم فوتبال سپاهان در اولین بازی فصل جدید توانست مس رفسنجان را با دو گل در ورزشگاه نقش جهان شکست دهد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۲۰:۴۱    
طبق اعلام سازمان اداری و استخدامی به دستگاه های اجرایی، بخشنامه قبلی برای دورکاری کارکنان لغو و باید از اول آبان ماه تمامی آنها در محل کار حضور داشته باشند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۲۰:۲۶    
تیم فوتبال سپاهان در هفته نخست رقابت های لیگ برتر با نتیجه 2 بر صفر از سد مس رفسنجان گذشت و موقتا صدرنشین شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۲۰:۱۷    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نسبت به شایعه خرید و فروش مخدر های کروکودیل و تمساح در کشور واکنش نشان داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۲۰:۰۲    
یک روزنامه آمریکایی ضمن اشاره به شکست سیاست های تحریمی دونالد ترامپ علیه ایران نوشته واشنگتن در صدد است استفاده از این اهرم سیاست خارجی آمریکا را محدود کند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۹:۵۶    
گزارشی از اعتراض و تحصن 2 هفته ای بیش از 1700نفر از کارگران شاغل در معادن خصوصی زغال سنگ شمال استان کرمان!
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۹:۵۰    
مدافع سابق قرمزها مصدوم شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۹:۵۰    
نکات کرونایی که در سفرهای زیارتی باید رعایت شود.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۹:۴۷    
دبیر کل حزب الله لبنان روز گذشته در سخنانی به حزب القوات اللبنانیه هشدار داد از فتنه گری و ایجاد جنگ داخلی در لبنان دوری کند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۹:۲۶    
رئیس جمهور با تاکید بر تلاش برای ارتقای فرهنگی جامعه گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی باید با نگاه و اقدامات تحولی در مسیری قرار بگیرد که راه حل های عملیاتی برای حل مسائل و مشکلات کلان فرهنگی ارائه دهد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۹:۱۷    
دبیر کمیته علمی ستاد کرونا گفت: با نظر متخصصان کمیته علمی ستاد کرونا پیشنهاد ما تعویق بازگشایی مدارس از نیمه آبان ماه است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۹:۱۱    
سازمان هواشناسی کشور نسبت به بارش باران و افزایش ارتفاع موج تا سه متر در دریای خزر هشدار داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۸:۵۶    
ظاهرا امسال هم بازی بدون گل زیاد خواهد بود.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۸:۵۰    
تیم قائمشهری موفق شد سه امتیاز دشت کند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۸:۵۰    
پلیس راه شرق تهران اعلام کرد: بر اثر عمل نکردن ترمز کامیون خودروبر و برخورد با 6 خودرو دیگر، 6 نفر مصدوم شدند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۸:۴۷    
وزیر خارجه روسیه گفت: مسکو حال حاضر طالبان را به رسمیت نمی شناسد و می خواهد این گروه به وعده هایی که هنگام به قدرت رسیدن در افغانستان داده بود، عمل کند ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۸:۳۵    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز در سخنانی از لزوم گفتگو با وزیر خارجه ایران در ارتباط با برنامه هسته ای صلح آمیز تهران سخن گفت.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۸:۱۱    
تیم فوتبال پرسپولیس سفر پرحاشیه ای به کشور عربستان برای بازی با الهلال داشت.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۸:۱۱    
نیروی دریایی آمریکا از خروج ناو هواپیمابر یو اس اس رونالد ریگان آمریکا از خلیج فارس و منطقه استحفاظی ناوگان پنجم دریایی این کشور بعد از پنج ماه خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۸:۰۲    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه زمین های بیش از 900 شهر در کل کشور برای اجرای قانون جهش تولید و ساخت مسکن شناسایی شده و بزودی زیر بار کار عمرانی خواهد رفت ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۷:۵۰    
نشستن وکار با صفحه نمایش به میزان بیش از سه ساعت در روز با افزایش خطر بروز مشکلات و درد گردن همراه است. در واقع افزایش زمان نشستن منجر به مشکلات متعددی در سلامتی می شود.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۷:۴۱    
مقامات هندی مدعی شدند حتی پس از تصمیم ایران برای اعطای حق توسعه میدان گازی فرزاد ب به شرکت های ایرانی، کنسرسیوم هندی به صورت قراردادی حق دریافت 30 درصد از سود پروژه توسعه این میدان گازی عظیم را دارد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۷:۲۶    
وزیر دفاع روسیه در دیدار با سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران، بر آمادگی مسکو برای تداوم همکاری نظامی پویا و چندجانبه با تهران تاکید کرد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۷:۱۷    
علی دایی سابقه گلزنی به میلان را در لیگ قهرمانان اروپا دارد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۷:۱۱    
دیدار تیم های نساجی و فجرسپاسی یادآور یکی از تیم های فوتبال اسپانیا شده است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۶:۵۶    
بروز تهوع و استفراغ شدید، سردر و درد شکم در سه ماهه دوم و سوم بارداری ممکن است ناشی از ابتلا به سندرم هلپ باشد ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۶:۵۶    
پسر 13ساله که باید در جمع دوستان و خانواده خود از روزهای خوب تحصیل و درس خواندن لذت ببرد به سبب بد سرپرستی،به ولگردی و اعتیاد روی آورده و خود را در خیابان ها سرگردان کرده بود.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۶:۴۰    
همزمان با سرد شدن هوا وارونگی هوا اتفاق می افتد این موضوع سبب افزایش آلودگی هوا می شود.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۶:۴۰    
سخنگوی گردانهای حزب الله عراق، آمریکا را در پشت پرده سناریویی دانست که هدفش دور کردن گروه های مقاومت از عرصه سیاسی عراق است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۶:۳۱    
معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی گفت: همسویی وزارت نفت و نیرو و همچنین به کارگیری تمام ظرفیت های حمل و نقل، از جمله ناوگان پالایش و پخش و راه آهن باعث تسریع در سوخت رسانی به نیروگاه ها شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۶:۲۵    
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان در نشست هم اندیشی مسئولین ارتباطات مناطق، معاونت ها و سازمان های شهرداری اصفهان، سه محور شهروندان ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۶:۲۵    
مدیر عامل شرکت پالایش نفت تبریز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای شرکت پالایش نفت تبریزاظهار کرد: شهادت یکی از کمالات انسانی است که نصیب هر کسی نمی شود و این افراد به دنبال کسب رضای الهی بودند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۶:۲۵    
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: مشاوران ازدواج آموزه های دینی را در مشورت ها موردتوجه قرار دهند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۶:۲۵    
مدیرکل برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان، گفت: اثرگذاری فضای مجازی بر جامعه ضرورت مراجعه به مشاوران را بیشتر می کند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۶:۲۵    
مدیر نظارت بر غذا، مواد آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: بسیاری از اطلاعات تغذیه و غذایی که در فضای مجازی منتشر می شود منبع مستند علمی ندارد و قابل استناد نیستند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۶:۲۲    
شورای آموزش و پرورش استان کرمان با موضوع پژوهش سراهای دانش آموزی و با حضور استاندار کرمان و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و اعضای این شورا در سالن پیامبر اعظم استانداری تشکیل شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۶:۱۶    
فرمانده سپاه قدس گیلان با تصریح بر اینکه هیچ گاه سپاه در پیشبرد امور به دنبال منافع مادی نبوده است، افزود: هدف تمامی فرماندهان سپاه، پوشش 100 درصدی تزریق واکسیناسیون در نواحی و پایداری ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۶:۱۰    
وزیر نیرو با اشاره به تامین آب مورد نیاز مردم با رصد دائمی و مدیریت مصرف گفت: مصمم هستیم شرایط آب کشور را واضح و شفاف با مردم در میان بگذاریم و با همراهی آنها نگذاریم کشور دچار مشکل شود.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۶:۱۰    
براساس گزارش پایش و تحلیل بازار برق ایران که توسط شرکت مدیریت شبکه برق ایران منتشر شد، رتبه نخست شاخص موفقیت در پیش بینی نیاز مصرف خریداران به دفتر بازار برق شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان رسید.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۶:۱۰    
برداشت پیاز در کرمانشاه و به خصوص شهرستان هرسین به عنوان قطب تولید پیاز استان و کشور از اوایل شهریور شروع شده و تا اواخر مهر ادامه دارد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۶:۰۱    
رئیس بیمارستان شهید مدنی خرم آباد گفت: آخرین ورژن دستگاه آنژیو گرافی PHILIPS در این مرکز با مبلغ 14 میلیارد تومان خریداری و راه اندازی شده است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۵:۵۵    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت قریب به 85 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان هرمزگان در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۵:۵۲    
آرمان صبح فردا در حالی پای چوبه دار می رود که تلاش خانواده اش و عادل فردوسی پور برای جلب رضایت ، بی نتیجه مانده است. خانواده غزاله همچنان درخواست قصاص دارند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۵:۳۷    
وزارت بهداشت اعلام کرد با تزریق یک میلیون و 266 هزار دوز واکسن جدید در شبانه روز گذشته، مجموع واکسن های کرونا تزریق شده در ایران از 75 میلیون دوز گذشت.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۵:۲۲    
معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از آذین بندی شهر با نصب پرچم و ریسه و اکران قاب های تصاویر شهری خبرداد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۵:۲۲    
قطعه های موسیقی"سردار" و"کرمونیا صفا دارن"درواحدشعروموسیقی صداوسیمای مرکز کرمان تولید شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۵:۱۶    
رییس اداره حفاظت محیط زیست طالقان گفت: 22 راس کل و بز تا کنون در اثر بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک در حیات وحش طالقان تلف شده اند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۵:۱۶    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان با اشاره به انجام خط کشی 912 کیلومتر از سطح محورهای مواصلاتی استان گفت ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۵:۱۰    
مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از اخذ گواهینامه های سیستم مدیریت یکپارچه IMS که مشتمل بر سیستم مدیریت کیفیت ،سیستم مدیریت زیست محیطی و سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی برای چندمین سال متوالی خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۵:۱۰    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از دستگیری سرباند حرفه ای انتقال مواد مخدر توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات در شرق استان کرمان خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۵:۱۰    
استاندار کرمان بااشاره به تدوین اسناد در زمینه افزایش جمعیت، اجرایی شدن اسنادو افزایش حمایت های قانونی را در این زمینه ضروری دانست.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۵:۰۷    
دبیر کمیته علمی کشوری کووید 19 گفت: هوشمندسازی محدودیت ها با تلاش معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور و در قالب یک سامانه برای ارزیابی به کمیته علمی پیشنهاد شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۵:۰۷    
سازمان بهداشت جهانی عنوان سفیر حسن نیت این نهاد را به بازیکن سابق چلسی و تیم ملی ساحل عاج اعطا کرد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۵:۰۷    
اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با ستاد اقامه نماز استان تفاهم نامه همکاری امضا کرد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۵:۰۷    
برق 14 حلقه چاه کشاورزی متخلف واقع در بخش چغلوندی شهرستان خرم آباد توسط نیرو های گشت و بازرسی قطع شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۵:۰۷    
همایش کونگ فوکاران شهر قلعه قاضی از توابع شهرستان بندرعباس به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۵:۰۷    
علی همتی در نشست با مدیران،سرپرستان و سرکارگران سازمان های پسماند و سیما،منظر و فضای سبز شهری گفت: : گام اول در پیشرفت کارگران آموزش است که یکی از راهکارهای آن سفر سرپرستان و کارگران به شهرهای نمونه ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۵:۰۷    
استاندار جدید زنجان طی حکمی محسن داوودی را به عنوان سرپرست اداره کل حوزه و مجید خلیلی خشنود را به عنوان مشاور عالی استاندار منصوب کرد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۵:۰۱    
از مجموعه داستانهای کوتاه آدم های پشت مه نوشته ی هنرمند فقید، زنده یاد علی شاه علی رونمایی شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۵:۰۱    
رئیس شورای شهرستان سمنان گفت: در این مقطع زمانی که مردم ما را بعنوان اعضای شورای شهر انتخاب کردند با تلاش در مدیریت شهری و حمایت های استانداری سمنان و دستگاه های مربوط باید تلاش کنیم رویدادهای ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۵:۰۱    
نوربخش حاتمی در آیین افتتاحیه رویداد “کارآفرینی استارتاپ تریپ کشاورزی” که بصورت مجازی برگزار شد، با اشاره به تایید قطبیت کشاورزی استان کرمانشاه در دولت دهم، گفت: مقدمات کار در همان دولت هم فراهم شد ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۴:۵۵    
سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان در ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی رتبه اول در بین سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استانهای کشور را به خود اختصاص داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۴:۵۵    
مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام این خبر که همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید حدود دو هزار و 400 پورت ADSL به مشتریان واگذار شده است گفت ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۴:۵۲    
عضو شورای اسلامی شهر سمنان در نشست اعضای شورای اسلامی شهر سمنان با استاندار سمنان گفت: طی جلساتی که با برخی موثران ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۴:۵۲    
محمد آذریار، از سرطان سینه به عنوان شایعترین سرطان در میان زنان یاد کرد و افزود: طبق آخرین آمار سالانه حدود 3500 مورد ابتلا به سرطان در استان داریم که از این میزان 46 درصد آن مربوط به زنان است.
  • ۱