شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۴:۲۳Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 30 آبان 1400 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 31 فروردین 1400 جام جم 31 اردیبهشت 1400 جام جم 31 خرداد 1400 جام جم 31 تیر 1400 جام جم 31 مرداد 1400 جام جم 31 شهریور 1400 جام جم 30 مهر 1400 جام جم 30 آذر 1400 جام جم 1 آبان 1400 جام جم 2 آبان 1400 جام جم 3 آبان 1400 جام جم 4 آبان 1400 جام جم 5 آبان 1400 جام جم 6 آبان 1400 جام جم 7 آبان 1400 جام جم 8 آبان 1400 جام جم 9 آبان 1400 جام جم 10 آبان 1400 جام جم 11 آبان 1400 جام جم 12 آبان 1400 جام جم 13 آبان 1400 جام جم 14 آبان 1400 جام جم 15 آبان 1400 جام جم 16 آبان 1400 جام جم 17 آبان 1400 جام جم 18 آبان 1400 جام جم 19 آبان 1400 جام جم 20 آبان 1400 جام جم 21 آبان 1400 جام جم 22 آبان 1400 جام جم 23 آبان 1400 جام جم 24 آبان 1400 جام جم 25 آبان 1400 جام جم 26 آبان 1400 جام جم 27 آبان 1400 جام جم 28 آبان 1400 جام جم 29 آبان 1400 جام جم 30 آبان 1400 
جام جم   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۹:۰۶    
پست 63/20 کیلوولت ضیابر در سال 1401 وارد مدار می شود.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۸:۵۷    
استاندار زنجان گفت: توسعه شرکت های دانش بنیان؛ راهکار افزایش اشتغال در زنجان است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۸:۵۱    
4966 میلیون ریال اعتبار برای مانور اقدام فراگیر تعدیل و بهینه سازی روشنایی معابر و تعمیرات و بهینه سازی شبکه توزیع برق در لرستان هزینه شده است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۶:۳۰    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج از کسب مدال طلا توسط مرکز تحقیقات بیوتکنولوژی واحد کرج در جشنواره نوآوری و اختراعات مرتبط با کرونا در شهرستان رفسنجان خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۰۷:۱۲    
مطالعات انجام شده درباره انبه از مزایای آن برای سلامتی مانند بهبود دستگاه ایمنی، سلامت دستگاه گوارش و بینایی و همچنین فواید انبه کاهش خطرات ابتلا به انواع سرطان خبر می دهد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۹:۳۶    
هفتاد نفر که مشغول تماشای نمایش بودند دچار گازگرفتگی شدند که از سوی آتش نشان ها از مرگ نجات یافتند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۸:۵۱    
سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی هفته بسیج در ایستگاه های منتخب متروی تهران خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۵:۴۰    
شهرام کرمی بااشاره به فعالیت بیش از 40 شعبه در این دادسرا، اظهارکرد: دادسرای عمومی وانقلاب کرمانشاه در خط مقدم رسیدگی به شکایت مردم در سطح شهر کرمانشاه قرار دارد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۵:۴۰    
با حضور وزیر راه و شهرسازی 17 هزار و 430 واحد مسکونی (طرح نهضت ملی مسکن) کلنگ زنی شد و اعتبارات بسیار خوبی برای توسعه راههای استان تخصیص یافت که تحول خوبی را در حوزه ناوگان ریلی و جاده ای ایجاد می ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۵:۴۰    
در اولین نشست استاندار البرز با فعالان اقتصادی بخش خصوصی، مسائل، مشکلات و موانع بر سر راه تولید، مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۵:۴۰    
به گفته رئیس اتاق بازرگانی البرز، 160 برند ملی در قالب بیش از 4 هزار واحد صنعتی و تولیدی در البرز فعالیت دارند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۵:۲۵    
استاندار کرمان توسعه متوازن را از سیاست های کاری خود برشمرد و گفت:آب و عدم تکمیل زیرساخت ها از مشکلات استان کرمان هستند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۵:۲۵    
رئیس پلیس فتا استان کرمان گفت:در یک طرح فروش تحت عنوان حراج"جمعه سیاه" که مختص کشورهای خارجی بوده و به نوعی وارد کشور ما شده است تبلیغات گسترده ای در کانال ها و شبکه های اجتماعی با تخفیفات و روش های ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۵:۲۲    
"احمد وحیدی" وزیر کشور امروز دوشنبه به استان کردستان سفر می کند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۵:۲۲    
مدیرکل استاندارد لرستان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری 34 آسانسور غیر استاندارد در استان پلمب شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۵:۲۲    
استاندار لرستان گفت: در وضعیت فعلی لازم نیست دانش آموزان به طور متراکم در کلاسهای درس حاضر شوند. با بهتر شدن شرایط و ابتکار عمل و همکاری سایر دستگاه ها دانش آموزان از حضور مداوم و مستمر در خانه خارج ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۵:۲۲    
رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان گفت: نخستین رویداد استارتاپ گچ توسط مرکز آموزش علمی کاربردی پلدختر برگزار شده است ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۵:۲۲    
بر اساس اعلام دبیرخانه جایزه انتخاب کتاب سال استان لرستان، پس از پایان زمان ارسال آثار در مجموع 282 عنوان کتاب به دبیرخانه این رویداد ارسال و مورد داوری اساتید کشوری در تهران قرار گرفت.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۵:۲۲    
دکتر جمیری نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس از روند اجرایی سه پروژه خط انتقال آبرسانی مناطق شمالی شهر بوشهر ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۵:۲۲    
صدا و سیمای مرکز قزوین هفته بسیج را بصورت ویژه ای در برنامه های خود برجسته می کند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۵:۱۶    
مدیرکل حوزه وزارتی و مشاور وزیر علوم گفت: یکی از برنامه ها و رویکردهای وزارت علوم و دانشگاها در کنار توسعه علمی و فناوری، تربیت دانشجویانی در تراز انقلاب اسلامی و جامعه مهدوی است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۵:۱۶    
فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی تفکر بسیجی را الگویی برای حل مشکلات جهان اسلام برشمرد و گفت: آن چه باعث نفوذ تا حیاط خلوت آمریکا شده نگرش و فرهنگ بسیجی است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۵:۱۶    
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مشهد از جهت شرایط کرونایی همچنان در شرایط مناسبی قرار ندارد و شهروندان ملزم به استفاده از ماسک هستند تا وارد موج ششم کرونا نشویم.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۵:۱۶    
به گزارش جام جم آنلاین خراسن رضوی ،مسئول هماهنگی بازارچه های مرزی خراسان رضوی گفت: با توجه به اهمیت تقویت زیرساخت های موجود برای ارتقاء مراودات اقتصادی بین دوکشور در شانزدهمین کمیسیون مشترک همکاری ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۵:۱۶    
هیات دولت حسن بهرام نیا را به عنوان استاندار ایلام معرفی کرد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۵:۱۶    
در آستانه برگزاری کنگره ملی سرداران و سه هزار شهید والامقام استان ایلام آیین تجلیل از مربیان و کارکنان شیرخوارگاه بهزیستی ایلام روز یکشنبه برگزار شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۵:۱۶    
مدیرعامل شرکت گاز ایلام از اتمام عملیات گاز رسانی به 9 روستای استان تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: تعداد مشترکان روستایی برخوردار از گاز طبیعی به 510 مورد خواهد رسید.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۵:۱۰    
استاندار خراسان شمالی صبح امروز در آیین افتتاح فاز اول منازل مسکونی ساخته شده در مناطق زلزله زده استان گفت: حضور مسئولان کشوری در مناطق زلزله زده موجب شتاب در تصویب مصوبات ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۲:۲۲    
گیل دخت عنوان سریالی تاریخی است که در سکوت خبری تولید و اکنون برای اولین بار پایان تصویربرداری اطلاع رسانی می شود ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۰:۵۲    
نامه ای از کاترین دوم، ملکه پیشین روسیه که وی در آن خواستار مصون سازی جمعیت کشورش در برابر بیماری آبله شده است، به زودی به حراج گذاشته خواهد شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۹:۲۲    
روابط عمومی رسانه ملی درباره متن موهنی که در صفحه اجتماعی یکی از عوامل سریال روزگار جوانی 2 منتشر شده بود، اطلاعیه ای صادر کرد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۹:۰۷    
فرمانده نیروی انتظامی با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و پیرامون اعتبارات نیروی انتظامی و اصلاح برخی قوانین گفتگو کرد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۹:۰۷    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در یک عقب نشینی آشکار ادعا کرد از یک توافق هسته ای مشروط با ایران حمایت می کند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۸:۳۱    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز را مشاهده کنید.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۷:۱۰    
با سرد شدن دمای هوا، مصرف آب آشامیدنی ممکن است کاهش پیدا کند چرا که معمولا به اندازه ماه های گرم سال احساس تشنگی نداریم اما این به معنی آن نیست که بدن در هوای سرد به مایعات کمتری نیاز دارد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۶:۳۱    
یک صبحانه خوب می تواند حتی کسانی را هم که شب ها دیر می خوابند، سحرخیز کند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۶:۱۰    
ذات الریه همان بیماری است که با عنوان سینه پهلو در فرهنگ ایرانی شناخته شده و در آن ریه و سیستم تنفسی فرد بیمار به دلیل فعالیت ویروس یا باکتری مختل شده و بدن فرد قادر به اکسیژن رسانی کامل به اعضای بدن ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۳:۱۰    
افراد مبتلا به میگرن، از سردردهای ضربان دار، حساسیت به نور و صدا، حالت تهوع و استفراغ رنج می برند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۲:۱۰    
یک پژوهش جدید نشان می دهد که مصرف آسپرین با دوز پایین نه خطر زوال عقل را در بزرگسالان مبتلا به دیابت نوع 2 کاهش می دهد و نه افزایش می دهد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۱:۱۰    
دکتر فتانه اکبری، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی به یکی از سوال های شایع درباره قفل کردن مفصل زانو پاسخ داده است. پاسخ پزشک را در ادامه بخوانید.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۳:۳۵    
فورتزا هورایزن 5 یک فرمول تکراری اما به شدت خوش ساخت از نسخه های قبلی این مجموعه است. مجموعه بازی فرعی فورتزا موتوراسپورت که اولین بار سال 2012 منتشر شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۳:۲۳    
پژوهشگران کره جنوبی در بررسی جدید خود نشان داده اند که شاید تنظیم فعالیت یک پروتئین خاص بتواند به افزایش طول عمر و سلامتی در انسان کمک کند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۳:۰۵    
واقعیت آن است همچنان در سراسر دنیا بررسی ها در باره نقش کودکان در انتقال ویروس کرونا هنوز به طور کامل مشخص نشده است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۲:۴۷    
پوست پرتقال را قبل از صبحانه بحوشانید و میل کنید.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۲:۳۵    
اپل در آخرین رونمایی خود از مک بوک های جدید سروصدا به پا کرد و باعث جلب توجه کاربران و رسانه ها به سمت خود شد ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۵    
حالا دیگر روی نگاه شیطنت آمیزشان هاله ای از ترس و نگرانی دیده می شود. این روزها از خنده های سرخوشانه و بی دغدغه شان خبری نیست، خنده ها زیر ماسک چند لایه خفه شده است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۱:۴۱    
کارشناسان معتقدند از طریق بازی و توصیف موقعیت ها، می توان هیجان کودک را کنترل کرد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۵    
این که بدانید باید به کدام رویکرد شبکه های اجتماعی توجه کنید و کدام یک را نادیده بگیرید، یک نکته حیاتی برای پیشرفت شما در فضای مجازی است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۱:۲۶    
بچه ها از سن کم نیاز و علاقه به دوست یابی دارند. اما گاهی در انتخاب هایشان دچار مشکل می شوند و برخی رفتارهای بد و ناپسند را از دوستان ناباب تقلید می کنند اما والدین چطور می توانند راهنمای فرزندانشان ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۱:۰۵    
این که حالت خوب باشد و بخواهی آن را به دیگران منتقل کنی، رفتاری درست است اما این که بخواهی به دیگران بگویی این کارها را بکنید تا حال دل تان خوب شود یکی از آن رفتارهای اشتباه است که این روزها بسیار ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۰:۳۲    
جام جهانی 2022 قطر 365 روز با ما فاصله دارد و این در حالی است که مسابقات فرمول یک، طی یک هفته در این کشور آسیایی برگزار می شود.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۰:۱۱    
حزب الله لبنان در بیانیه ای عملیات استشهادی شیخ فادی ابو شخیدم عضو جنبش حماس را ستود و آن را واکنش طبیعی به جنایات مداوم رژیم علیه ملت فلسطین دانست.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۰:۰۲    
حبیب فرج اله چعب، مشهور به حبیب اسیود، سرکرده گروهک تروریستی تجزیه طلب جنبش نضال امروز در شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی حاضر و هشت مورد اتهاماتش به او تفهیم شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۹:۵۰    
رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه استفاده از پایه پولی خط قرمز دولت بوده و تاکنون نیز به سراغ آن نرفته ایم ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۹:۳۲    
مدیر کل دفتر ترافیک و ایمنی حمل و نقل سازمان راهداری از انجام 10 درصد ترددها در کشور با سرعت غیر مجاز و 16 درصد با فاصله غیرمجاز خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۵    
یک مقام ارشد کاخ سفید در امور خاورمیانه در سخنرانی خود در کنفرانس امنیتی منامه، با ادعاهایی علیه نقش ایران در منطقه و برنامه هسته ای آن ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۲    
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: از اول امسال تا به حال 117 مورد حادثه تصادف اتوبوسی داشتیم که نسبت به سال گذشته 62 درصد افزایش داشته است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۷    
در جلسه بعد از ظهر امروز که به ریاست ،رئیس جمهور برگزار شد استاندار چهار محال و بختیاری انتخاب شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۷    
رئیس جمهور با تأکید بر ضرورت ارتباط نزدیک و متقابل دولت و جوامع علمی و مراکز پژوهشی و دانشگاهی، گفت: نخبگان و جوامع علمی باید در این ارتباط دو سویه برای مسایل و مشکلات مختلف کشور ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۰    
پلیس رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد که امروز گزارشی درباره زخمی شدن یک صهونیست ساکن شهر یافا به ضرب چاقوی فردی که هنوز هویتش مشخص نشده، دریافت کرده است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۸:۰۶    
سخنگوی جمعیت هلال احمر از تداوم اجرای طرح پایش مسافران ورودی به کشور خبر داد و گفت با گذشت بیش از هشت ماه از اجرای این طرح بیش از 827هزار مسافر ورودی به کشور مورد پایش قرار گرفته اند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۸:۰۶    
نماینده روسیه در وین در صفحه توییترش سفر قریب الوقوع مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران را فرصتی برای برقراری روابط نزدیکتر ایران و آژانس تلقی کرد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۷:۵۷    
معاون حقوقی باشگاه استقلال در واکنش به اخبار کذبی که درباره پرونده استراماچونی مطرح می شود، توضیحاتی را ارائه داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۷:۵۱    
اسکای اسپورتس مدعی شده، لوئیس انریکه گزینه محبوب کریستیانو رونالدو برای حضور در منچستریونایتد است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۲    
رییس اتحادیه مشاوران املاک گفت: در مرکز و جنوب شهر تهران قیمت مسکن 10 تا 12 درصد کاهش یافته و تا پایان سال افزایش قیمت نخواهیم داشت.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۰    
سامانه شبیه ساز توپ 23 میلیمتری و موشک انداز دوش پرتاب سهند 3 در تیپ 55 هوابرد نیروی زمینی رونمایی شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۷    
اولین چیزی که هر کشور به داشتن آن افتخار می کند فرهنگ و تمدن است و فرهنگ و تمدن تشکیل شده از هنر و همه چیزهایی که از گذشته باقی مانده است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۱    
بخشی از طلب گابریل کالدرون تاکنون به دلیل تحریم های کشورمان به حساب این مربی ننشسته است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۱    
مهدی طارمی و ماجرای خط خوردنش از تیم ملی سوژه دو هفته اخیر فوتبال ایران بوده است در حالی که اولین یاغی تیم، ستاره پورتو نبود!
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۱    
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی با اشاره به افزایش هزینه های تولید گفت: قیمت مصوب غیر رسمی جوجه یک روزه 6000 تومان شده است ولی همین قیمت هم در بازار رعایت نمی شود و مرغداران مجبورند جوجه یک ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۷    
در پی تصویب کاهش قیمت بلیت هواپیما در جلسه اخیر شورای عالی هواپیمایی کشوری نرخ های جدید بلیت هواپیما برای پروازهای داخلی ابلاغ شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۱    
بعد از 21ماه درهای یکی از ورزشگاه های فوتبال ایران بروی هواداران باز شد. بازی استقلال – نساجی با حضور تماشاگر ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۱    
وزیر نفت با دعوت از مردم برای مصرف بهینه گاز از افزایش تعرفه ها و جرائم برای مشترکان پرمصرف و بدمصرف گاز از یکم آذرماه خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۶    
طبق اعلام بانک مرکزی تا پایان مهر ماه سال جاری تعداد انواع کارت های بانکی در کشور به بیش از 408 میلیون رسیده است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۷    
وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: بحث ایرانیان دو تابعیتی باید یک بار برای همیشه حل شود.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۱    
گزارشی از مراسم رونمایی تازه ترین کتاب های انتشارات جام جم در خانه جلال آل احمد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۲    
فیشینگ یکی از رایج ترین جرایم در فضای سایبری به شمار می رود و حمله فیشینگ به معنی فریب از طریق سایت ها و ایمیل های جعلی و سپس دزدیدن اطلاعات شخصی و محرمانه افراد مانند رمز عبور حساب های اینترنتی یا ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۲    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: براساس ریل گذاری جدید 2 هزار و 500 دفتر زیارتی باید طبق برنامه ریزی های انجام شده محور جذب، ساماندهی و اعزام زائران باشند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۰    
یک عضو ارشد دبیرخانه اتحادیه عرب فاش کرد که در کنفرانس سران عرب که در ماه مارس آینده برگزار می شود، سوریه به جایگاه خود در این اتحادیه بازخواهد گشت.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۷    
شبکه پنج در خصوص مطلب موهن اطلاعیه ای منتشر کرده است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۷    
از شرق تا غرب دنیا، سریال ها و برنامه هایی راهی آنتن شدند که توانستند به دلیل زمینه های مشترک، موضوعات جهانشمول و.. ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۷    
در اطلاعیه ای اعلام شد که با توجه به عدم بازگشایی کامل مراکز آموزشی شهر تهران ساعات محدوده طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا تغییر نمی یابد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۱    
بسیاری از تحلیلگران معتقدند رئیس جمهور آمریکا پیش از پایان سال 2024 به دلیل کهولت سن و مشکلات جسمی از قدرت کناره گیری می کند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۷    
بر اساس آخرین به روز رسانی سایت ترانسفرمارکت، تیم فوتبال استقلال گران ترین تیم ایرانی است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۷    
معاون وزیر و سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در امر بازگشایی مدارس با بیان اینکه از فردا (اول آذر) همه دانش آموزان ابتدایی و متوسطه اول بر اساس مقررات مدرسه و در روز های تعیین شده به مدرسه می روند گفت ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۱    
موضوع برخی برنامه های روزهای آتی رادیو اقتصاد اعلام شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۲    
رئیس بنیاد مسکن گفت: با توجه به ارزیابی های انجام شده و گزارش کارشناسان از افزایش قیمت مصالح ساختمانی باید تسهیلات ساخت منازل مسکونی در روستاها به 200 میلیون تومان افزایش پیدا کند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۶    
مدیرکل هماهنگی دفتر توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران از صدور مجوز عرضه ی 150 هزار تن برنج در بازار خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۶    
اکبر خرمدین به دلیل بیماری در بیمارستان جان باخت.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۷    
شاخص کل بازار بورس امروز (یکشنبه، 30 آبان ماه) با سه هزار و 480 واحد افزایش در جایگاه یک میلیون و 386 هزار واحدی قرار گرفت.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۷    
طبق تازه ترین آمار ارائه شده از سوی وزارت راه و شهرسازی بیش از یک میلیون و 505 هزار نفر در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۵    
معاون اول قوه قضاییه گفت: اکنون در مراکز تمامی استان ها رسیدگی به جرم سیاسی موضوع قانون جرم سیاسی با حضور هیأت منصفه صورت می گیرد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۵    
رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در حال حاضر 354 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که وضعیت 55 بیمار از این تعداد وخیم است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۵    
مدیرکل هواشناسی استان البرز اعلام کرد که از عصر امروز یکشنبه ناپایداری جوی، کاهش شدید دما و بارش پراکنده برف و باران برای این استان پیش بینی می شود.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۵    
خوردن بعضی خوراکی ها مانند توت باعث به رفع استرس کمک شایانی می کند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۲    
عملکرد بدن هنگامی که غذای چرب میخوریم چگونه است؟
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۴:۱۶    
قمار طبق قوانین کشور ما عملی مجرمانه است و برنده نمی تواند از مجرای قانونی بازنده را وادار به پرداخت پول کند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۷    
تیم ملی ایران فقط با یک معجزه می تواند در قرعه کشی جام جهانی در سید دوم قرار بگیرد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۱    
تقریبا دو ماه بود که سکوتی حاکم شده بود، مثل وقت هایی که دو طرف ترک مخاصمه می کنند و آشتی برقرار می شود.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۵    
رئیس جمهور گفت: باید تحول جدی در مناطق آزاد و ویژه تجاری و اقتصادی ایجاد شود و این مناطق به اهداف اصلی تشکیل خود بازگردند.
  • ۱