سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۱۹:۲۸May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام نیوز 30 مرداد 1396 - jamnews.ir

جام نیوز 29 اسفند 1393 جام نیوز 29 اسفند 1394 جام نیوز 30 اسفند 1395 جام نیوز 31 فروردین 1396 جام نیوز 31 اردیبهشت 1396 جام نیوز 31 خرداد 1396 جام نیوز 31 تیر 1396 جام نیوز 31 شهریور 1396 جام نیوز 30 مهر 1396 جام نیوز 30 آبان 1396 جام نیوز 27 آذر 1396 جام نیوز 1 مرداد 1396 جام نیوز 2 مرداد 1396 جام نیوز 3 مرداد 1396 جام نیوز 4 مرداد 1396 جام نیوز 5 مرداد 1396 جام نیوز 6 مرداد 1396 جام نیوز 7 مرداد 1396 جام نیوز 8 مرداد 1396 جام نیوز 9 مرداد 1396 جام نیوز 10 مرداد 1396 جام نیوز 11 مرداد 1396 جام نیوز 12 مرداد 1396 جام نیوز 13 مرداد 1396 جام نیوز 14 مرداد 1396 جام نیوز 15 مرداد 1396 جام نیوز 16 مرداد 1396 جام نیوز 17 مرداد 1396 جام نیوز 18 مرداد 1396 جام نیوز 19 مرداد 1396 جام نیوز 20 مرداد 1396 جام نیوز 21 مرداد 1396 جام نیوز 22 مرداد 1396 جام نیوز 23 مرداد 1396 جام نیوز 24 مرداد 1396 جام نیوز 25 مرداد 1396 جام نیوز 26 مرداد 1396 جام نیوز 27 مرداد 1396 جام نیوز 28 مرداد 1396 جام نیوز 29 مرداد 1396 جام نیوز 30 مرداد 1396 جام نیوز 31 مرداد 1396 
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۰:۵۰    
می خواهیم در مورد داد و فریاد زدن حرف بزنیم. شاید شما جزو آنهایی باشید که مدام سر بچه ها داد می زنند یا شاید هم گهگاه این کار را می کنید و یا ممکن است خیلی به ندرت پیش بیاید که سر فرزندتان داد بزنید.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۹:۴۱    
کبد چرب یکی از شایع ترین بیماری هایی است که تقریبا یک سوم بزرگسالان در کشورهای صنعتی دچار آن هستند. عدم درمان کبد چرب و تاخیر در درمان آن، موجب آسیب هایی است که در این مطلب به آن می پردازیم
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۵:۳۴    
بررسی بازار خودرو ایران نشان می دهد 30درصد از بازار خودرو های تولید داخل کشور را 4 خودرو در اختیار دارند و این در حالی است که در بازه قیمتی 50 تا 75 میلیون تومانی، تنوع خودروها بسیار محدود است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۳:۴۹    
یک فوق تخصص گوارش، کبد و آندوسکوپی درباره مصرف رانیتیدین گفت: اگرچه مصرف این رانیتیدین برای رفع برخی مشکلات گوارشی مفید و مؤثر است، اما مصرف بیش از اندازه تعیین شده آن ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۳:۳۳    
معاون وزیر نفت از افزایش مقاصد صادراتی گاز ایران خبر داد و گفت: میزان صادرات گاز ایران به 42 میلیون مترمکعب در روز رسیده است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۲:۳۳    
افزایش بی رویه سرطان ، موجب نگرانی بسیاری از بانوان شده و همه روزه، مراجعان زیادی درصدد یافتن راه هایی برای پیشگیری از این بیماری هستند و این سوال برای آنها مطرح است که آیا وجود هر توده ای در پستان ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۱:۲۸    
شهید محمد رونقی از شهدای تازه تفحص شده ای است که پیکرش بعد از نزدیک به 30 سال به آغوش میهن و خانواده برگشت.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۹:۵۴    
حبوبات یکی از منابع غذایی است که به دلیل پروتئین و ویتامین هایی که دارد در سبد غذایی خانواده ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، اما باید در خرید یک سری حبوبات مراقب باشید.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۹:۰۴    
مرسدس بنز بصورت مخفیفانه در حال ساخت یک ابر خودروی استثنایی است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۷:۱۱    
دوخواهرخردسال فداکارهنگام نجات خواهرکوچولویشان در استخر آب کشاورزی جاده رجا آباد واقع درشهرستان مرودشت غرق شدند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۰۳    
جانشین پلیس راه استان همدان از برخورد یک دستگاه خودروی پژو با یک دستگاه کامیون بنز در محور آورزمان نهاوند خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۲:۵۱    
برگزاری رزمایش مشترک سالانه آمریکا و کره جنوبی، به عنوان یک اقدام تحریک آمیز بار دیگر تنش ها در شبه جزیره کره را افزایش داده است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۲:۱۸    
وزیر اقتصاد دولت دوازدهم در اولین دستور درخواست کرد از ارسال هر گونه پیام تبریک، تاج گل و یا سایر اقدامات مشابه و یا درج آگهی تبریک در رسانه ها اجتناب کنند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۳:۵۵    
مردم افغانستان روشی جالب برای تازه نگه داشتن انگور در طول سال دارند؛ دفن میوه آبدار در اعماق زمین!
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۳:۳۴    
فیلمبرداری فیلم هایلایت به کارگردانی اصغر نعیمی و تهیه کنندگی ساسان سالور که از اوایل مرداد ماه تولید آن آغاز شده بود، همچنان در تهران ادامه دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۳:۳۴    
آبگوشت، غذایی است که به اندازه تاریخ ایران قدمت دارد، پختنش قلق دارد و جا افتادنش خبرگی می خواهد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۳:۱۴    
بهرام رادان روز گذشته اینستاگرامش را با یک سلفی به روز کرد که این عکس سوژه کاربران شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۳:۰۷    
زنگنه درباره ساماندهی نیروی انسانی در حوزه نفت گفت: در بخش نیروی انسانی ما با معضل بزرگی روبرو هستیم ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۲:۰۵    
تصویر زیر مربوط به بخشی از سلاح های به نمایش در آمده در نمایشگاه کشفیات پلیس های تخصصی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۸:۳۲    
وزارت دارایی روسیه اعلام کرد که این کشور بدهی های خود به بوسنی و هرزگوین را پرداخت کرد بنابراین همه بدهی ها خارجی اتحاد جماهیر شوروی به کشورهای خارجی پرداخت شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۲    
نتایج تحقیق پژوهشگران دانشگاه کالج لندن نشان می دهد ترک سیگار می تواند از ابتلا به ناتوانی در سنین بالا پیشگیری کرده یا آن را به تاخیر اندازد ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۴    
مردان از نظرنیاز های تغذیه ای با زنان تفاوت هایی دارند از جمله آن ها باید به مواد مغذی لازم برای حفظ عضلات و پیشگیری از بیماری های مانند سرطان پروستات توجه بیشتری نشان دهند ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۷    
بازیگران سینما و تلویزیون با انتشار پست هایی در اینستاگرام از خاطرات خود با آثار کمدین فقید آمریکا جری لوییس نوشتند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۸    
هر کسی که مسجدی بسازد، خدا در بهشت برایش خانه ای می سازد و قدر مسلم کسی که در بهشت خانه ای به او اختصاص داده شود از اهل بهشت خواهد بود.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۴۲    
زهره فکور صبور بازیگر 39 ساله کشورمان در مراسم افتتاحیه یک مجموعه ورزشی حضور یافت.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۴۲    
مشاور رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد با اشاره به اجرای طرح تعویض قرآن های مستعمل با قرآن های نو، از توزیع 130 هزار جلد قرآن کریم در بین مساجد استان تهران خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۵    
عده ای پیشگامان علوم رباتیک از سازمان ملل خواستند جلوی استفاده از ربات های قاتل را بگیرند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۱۵    
عکس بی نظیری از لحظه کسوف خورشید توسط یک ستاره شناس ایرانی به ثبت رسیده است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۳    
براساس قوانین کشور ترکمنستان کشیدن سیگار ممنوع بوده و هرگونه خرید و فروش سیگار و تنباکو و ... نیز ممنوع است
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۱۴    
اعتراض گسترده مدعیان اصلاحات به ترکیب کابینه دوازدهم که از هنگام معرفی وزرای پیشنهادی آغاز شده و این روزها، پس از رأی اعتماد مجلس به آنها نیز با شدت ادامه دارد، طبیعی به نظر نمی رسد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۰    
قدیمی ترین هسته یخی کره زمین توسط محققان کشف شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۰    
سلام بر امام جواد(ع) که 25 سال، خورشید فضیلت را رویاند و شکوفاند و خود، فروزان تر از خورشید تابید و درخشید. شهادت مظهر جود و سخا و علم و معرفت، امام جواد(ع) تسلیت و تعزیت.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۰    
زیباترین تصاویر پروفایل شهادت امام جواد (ع) علیه السلام را برای شما کاربران گرامی جمع آوری کرده ایم.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۱:۱۲    
اداره کل نظارت بر صلاحیت های حرفه ای بیمه مرکزی از تعطیلی 24 دفتر غیرمجاز خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۲    
گردان های سیدالشهدای عراق با صدور بیانیه ای از عملیات ویژه در عمق البادیه الشام به خونخواهی شهدا از جمله شهید محسن حججی خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۲    
آبهای آلوده در بمبئی پایتخت هندوستان، علت اصلی تغییر رنگ سگ ها در این شهر تشخیص داده شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۵۹    
یک اندیشکده آمریکایی که به جنجال سازی بر سر برنامه هسته ای ایران شهرت دارد در گزارشی روز دوشنبه ضمن تکرار ادعاهای بی پایه گفته است که گروه 1+5 بایستی آژانس بین المللی انرژی اتمی را به انجام تحقیقات ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۵۷    
وزیر کشور با اشاره به اینکه ایران همواره سعی کرده است که به حل مشکلات افغانستان کمک کند گفت: دولت و ملت ما همچنان در کنار مردم افغانستان بوده و آماده ایفاء نقش جدی تر در روند توسعه و بازسازی ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۵۵    
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: اینقدر در ساز اختلاف ندمیم. دشمن از اختلاف ما خوشحال می شود، مسائل داخل خانه باید درون خانه و توسط پدر و برادرانه حل شود ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۷    
یک منبع آگاه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه تأکید کرد: با هر گونه اقدام گروهک های تروریستی معاند در مرز های شمال غرب کشور قاطعانه برخورد می کنیم.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۶    
سرلشکر محمد حسین باقری در پیامی با تبریک انتصاب سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به سمت فرماندهی کل ارتش بر ضرورت فراهم سازی بسترهای تحقق انتظارات مؤکد فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در حکم انتصاب وی ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۱    
سخنگوی شورای نگهبان عنوان کرد که علاوه بر رسیدگی به مصوبات واصله و نامه های دیوان عدالت اداری،ادامه رسیدگی به شرائط رئیس جمهور و سیاست های کلی انتخابات در دستور جلسه این هفته شورای نگهبان قرار دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۱۶    
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با بیان اینکه در هفته دولت 20 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید به بهره برداری می رسد ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۹:۴۹    
روزنامه یو اِس اِی تودی در گزارشی خبر داده که پول سرویس اطلاعاتی آمریکا برای حفاظت از دونالد ترامپ و اعضای خانواده او تقریبا تمام شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۹:۳۷    
سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: با توجه به نامه مدیرکل سینمای حرفه ای پیرامون عدم اکران فیلم های شاد و طنز در ماه محرم ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۸:۳۵    
در حالی که امروز با جمعیت آماده به کار و فارغ التحصیلان دانشگاهی بسیاری روبه رو هستیم، فرصتهای شغلی زیادی در کشور وجود دارد که استقبال چندانی از آنها نمی شود.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۹:۳۳    
پس از گران شدن محصولات سایپا و پارس خودرو شرکت زامیاد نیز محصولات خود را گران کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۹:۱۱    
مریلا زارعی به همراه خواهرش ملیکا(خاله شادونه) در اکران فیلم سینمایی "زیر سقف دودی"را مشاهده می کنید.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۸:۴۰    
برخی از مواد غذایی می توانند سبب واکنش هایی دربدن شوندکه با درنظر گرفتن ریشه زمینه ای بیماری پرهیز یا مصرف کم برخی از آن ها توصیه می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۸:۴۰    
فرماندار مشگین شهر از مرگ کارگر 60 ساله در سد احمد بیگلو این شهرستان زیر چرخ های یک دستگاه لودر خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۸:۳۹    
داشتن یک رابطه موفق و پایدار موضوع چالش برانگیزی برای تقریباً همه افراد است. اینکه بسیاری از روابط به سرانجام خوش یا پایانی تلخ ختم می شود دلایلی دارد که به فرایند تصمیم گیری تک تک افراد وابسته است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۸:۳۵    
یکی از دانه های آجیل دارای خواص درمانی فراوان است و با تغییراتی در مرکز پاداش دهی مغز سبب تفاوت در نحوه تصمیم گیری افراد و تقویت اراده آن ها می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۸:۲۶    
بسیاری از مبتلایان به هپاتیت B در حال حاضر افرادی هستند که قبل از سال 1371به دنیا آمده اند، بنابراین توصیه می شود این افراد زودتر اقدام به واکسیناسیون کنند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۸:۲۱    
پسر جوانی پس از سقوط مرموز از طبقه چهارم یک ساختمان در خیابان پاتریس لومومبای تهران، جان خود را از دست داد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۸:۲۱    
در برخی فرهنگ ها همچنان پدیده ماه گرفتگی و تاثیر آن بر زن باردار را جدی می گیرند و معتقدند ماه گرفتگی سبب ایجاد لکه ای بد شکل روی پوست کودک می شود که همان طور که گفته شد شواهد علمی این ادعا را ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۸:۱۹    
پیشرفت در محیط کار می تواند با واکنش هایی از سمت همکاران حسود همراه باشد، برای اینکه بدانید چطور با چنین افرادی رفتار باید کرد، با همراه شوید.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۸:۱۱    
معاون توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از افزایش اعتبارات برای سرانه دانش آموزان در سال 96 خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۸:۰۶    
شرکت سامسونگ یک برنامه همراه به نام Rel mĭno طراحی کرده که با هدست واقعیت مجازی Gear VR هم سازگاری دارد و به افراد کم بینا کمک می کند تا دوربین گوشی را به ابزار دید تبدیل کنند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۸:۰۲    
رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی گفت: قاتل پدر و پسر تبریزی بعداز 20 روز دستگیر شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۸:۰۲    
سه بدافزار به تازگی توسط تیمی از محققان Lookout در گوگل پلی کشف شده اند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۷:۵۶    
مشکلات کوچک را رها کنید و اجازه دهید که آنها راه خودشان را بروند. آنچه باید ذهن شما را درگیر کند، مسائل بزرگ است. به خودتان مدام یادآوری کنید که رابطه شما ارزشی فراتر از اتفاقات کوچک را دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۷:۴۱    
رئیس پلیس آگاهی استان سیستان بلوچستان از دستگیری قاتلان فراری پس از گذشت 7 ماه از ارتکاب جرم در شهر زاهدان خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۷:۲۳    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین از سوختگی 80 درصدی دختر جوان قزوینی با اقدام خودسرانه برای برنزه شدن خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۷:۱۷    
رجب طیب اردوغان گفته است مقام های این کشور با سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران درباره احتمال اقدام مشترک علیه پ ک ک و پژاک، از گروه های مسلح کرد در ترکیه و ایران، مذاکره کرده اند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۷:۱۷    
حسابهای غیر متمرکز (سنتی) پس از 6 ماه مسدود می شوند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۷:۰۳    
نزاع دسته جمعی اهالی یک روستا در شهرستان دره شهر از توابع استان ایلام پنج زخمی بر جای گذاشت.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۰:۳۵    
سرمربی تیم ملی کاراته رده های پایه از حضور کاراته کاهای کشورمان در مسابقات جایزه بزرگ ترکیه خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۰:۲۷    
فرهنگ، اصالت و تمدن، شناسنامه یک مرز و بوم است که امروزه درتداخل با غرب زدگی، به زیر پوستی های شهر ریشه دوانده و دستخوش پول های باد آورده، لاکچری طور ادا می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۰:۲۴    
نهمین امام شیعیان نام مبارکش محمد است و القاب و کنیه های فراوانی دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۰:۱۰    
سید منصور حسینی 29 مردادماه پس سال ها تحمل درد و رنج ناشی از جانبازی به جمع همرزمان شهیدش پیوست.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۰:۰۴    
السلام علینا... خطاب به خود ما و بندگان نیکوکار خدا است؛ مسلمانان، در هر نمازی پیوند دوستی با همه بندگان نیکوکار خدا را به خود تلقین می کنند و درود صلح را بر بندگان نیکوکار می فرستند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۳:۵۴    
رسانه های محلی روسیه از آتش سوزی بزرگ در شهر روستوف واقع در جنوب این کشور خبر دادند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۳:۵۲    
باز آلدرین، دومین انسانی که پس از نیل آرمسترانگ قدم به ماه گذاشته، اظهار کرده است که انسان باید تا 20 سال آینده به مریخ برود.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۳:۵۲    
کتاب ارزشمند بحار الانوار که در واقع یک دائره المعارف بزرگ شیعه است مشتمل بر احادیثی است که برخی صحیح و برخی ضعیف است و به همین دلیل نیازمند بحث سندی و رجالی و متنی است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۳:۴۲    
به گزارش جام نیوز ، مدیریت منابع آبی از سوی مردم و مسئولان می تواند از خشکسالی و توسعه بیابان ها جلوگیری کند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۳:۳۳    
مهاجم تیم تراکتورسازی نمی تواند این تیم را در دیدار مقابل سایپا همراهی کند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۳:۳۱    
آتش نشانان برای خارج کردن انگشتر از دستان سوخته خانم جوان راهی بیمارستان شدند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۳:۳۱    
عباس بارها تهدید به مجازات ساکنان نوار غزه کرده و تاکنون تصمیمات ظالمانه زیادی را نیز در حق آنان اتخاذ کرده است از جمله ممانعت از اعزام بیماران نوار غزه به خارج برای درمان ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۳:۲۷    
تعصب اجتماعی از کجا نشأت می گیرد؟ آیا خانواده ها آموزش دهنده این تعصبات به کودکان هستند؟ یا این که کودکان با این ویژگی ذاتی به دنیا می آیند؟
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۳:۲۷    
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: در سه ماه نخست امسال 21 نفر در اثر برق گرفتگی جان خود را از دست داده اند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۳:۲۷    
ایران، روسیه و ترکیه برای جلوگیری از اشغال شهر ادلب توسط آمریکا یک عملیات مشترک نظامی اجرا می کنند. مطابق این طرح نظامیان روسیه و ایران از جنوب و نظامیان ترکیه از شمال وارد عمل می شوند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۳:۲۷    
این بازداشت ها در سایه سکوت مرگبار مجامع بین المللی و عدم محاکمه و مجازات سران تل آویو در محافل حقوقی بین المللی صورت می گیرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۳:۲۲    
رویارویی تیم های العین امارات و الهلال عربستان برنده ای نداشت.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۳:۲۱    
عبارت "شعائر حسینی" اصطلاحی است که آن ها برای اعمالی نظیر قمه زنی ، خودزنی با تیغ ، توهین به مقدسات سایر مذاهب و... به کار می برند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۳:۲۱    
عاملان آزار و اذیت پسر 16 ساله در بوستان قیطریه تهران با حکم قضات دیوان عالی کشور به حبس، تبعید و جزای نقدی محکوم شدند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۳:۱۲    
وخامت حال یکی از مسافران پرواز مشهد به بندرعباس موجب بازگشت و فرود اضطراری هواپیما در مشهد شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۳:۱۲    
علی رغم رایزنی ها برای ارسال مجدد محموله های مرغ و تخم مرغ بعد از آنفولانزای حاد پرندگان به سبب نبود مزیت قیمتی، خبری از صادرات نیست.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۳:۱۲    
این تبعه ویتنامی در نوامبر 2016 میلادی توسط شبه نظامیان ابوسیاف ربوده شده بود. 5 خدمه دیگر کشتی تجاری ام وی رویال نیز هم اکنون در اسارت گروه ابوسیاف هستند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۳:۰۷    
کمال کامیابی نیا هافبک تیم فوتبال پرسپولیس از کفش جدید خود پیش از بازی مقابل الاهلی عربستان رونمایی کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۳:۰۲    
این سیاستمدار کارکشته بارها پیشنهاد کرده که قاره سبز وابستگی نظامی خود به آمریکا را کاهش دهد. وی در ماه ژوئن گفت که اتحادیه اروپا باید تامین نیازهای دفاعی خود از کشورهای خارج از اتحادیه را متوقف کند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۳:۰۲    
مردم و مقامات کشور یمن در حال تلاش برای مبارزه با شیوع گسترده وبا در این کشور هستند؛ اکثر تلفات وبا در مناطقی است که تحت محاصره عربستان سعودی قرار داشته و تدارکات و داروهای مورد نیاز، محروم است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۳:۰۲    
دو مرد جوان که از سوی مرد شیطان صفتی برای قتل شوهر زن مورد علاقه اش، اجیر شده بودند، با فرار متهم اصلی پرونده، پای میز محاکمه نشستند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۲:۵۵    
داعش مسئولیت حمله روز پنجشنبه یک دستگاه خودرو به جمعیتی در شهر بارسلونای اسپانیا را بر عهده گرفته است که در پی آن حداقل 13 نفر کشته شدند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۲:۴۵    
مدیرکل پیشگیری های قضایی قوه قضاییه از اجرای طرح جدیدی در ارتباط با پرونده تصادفات رانندگی خبر داد و گفت: به محض تشکیل پرونده تصادف رانندگی، موارد بررسی و دیه فرد فوت شده پرداخت می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۲:۴۵    
رئیس اتحادیه پوشاک گفت: طی 2 هفته گذشته 400 واحد صنفی عرضه کننده پوشاک متعارف پلمپ شده است و فروشندگان آن متعهد به عرضه پوشاک مناسب شده اند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۲:۴۰    
همچنین در بخشی دیگر از این استراتژی نیز آمده است: کشورهایی که از گروه های تروریستی و مخالفان مسلح به هر نحوی حمایت می کنند باید تحت فشار قرار گیرند و شبکه های مالی این گروه ها نیز درهم شکسته شوند.