سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۰۹:۰۸May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام نیوز 28 آذر 1397 - jamnews.ir

جام نیوز 29 اسفند 1393 جام نیوز 29 اسفند 1394 جام نیوز 30 اسفند 1395 جام نیوز 27 آذر 1396 جام نیوز 31 اردیبهشت 1397 جام نیوز 31 خرداد 1397 جام نیوز 31 تیر 1397 جام نیوز 31 مرداد 1397 جام نیوز 31 شهریور 1397 جام نیوز 30 مهر 1397 جام نیوز 30 آبان 1397 جام نیوز 30 دی 1397 جام نیوز 30 بهمن 1397 جام نیوز 29 اسفند 1397 جام نیوز 1 آذر 1397 جام نیوز 2 آذر 1397 جام نیوز 3 آذر 1397 جام نیوز 4 آذر 1397 جام نیوز 5 آذر 1397 جام نیوز 6 آذر 1397 جام نیوز 7 آذر 1397 جام نیوز 8 آذر 1397 جام نیوز 9 آذر 1397 جام نیوز 10 آذر 1397 جام نیوز 11 آذر 1397 جام نیوز 12 آذر 1397 جام نیوز 13 آذر 1397 جام نیوز 14 آذر 1397 جام نیوز 15 آذر 1397 جام نیوز 16 آذر 1397 جام نیوز 17 آذر 1397 جام نیوز 18 آذر 1397 جام نیوز 19 آذر 1397 جام نیوز 20 آذر 1397 جام نیوز 21 آذر 1397 جام نیوز 22 آذر 1397 جام نیوز 23 آذر 1397 جام نیوز 24 آذر 1397 جام نیوز 25 آذر 1397 جام نیوز 26 آذر 1397 جام نیوز 27 آذر 1397 جام نیوز 28 آذر 1397 جام نیوز 29 آذر 1397 جام نیوز 30 آذر 1397 
جام نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۹:۰۴    
از آغاز سال 2018 جمعیت روسیه 78.7 هزار نفر کمتر شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۷:۰۰    
اختلاف نظر در مدت قرارداد عاملی شد تا مذاکرات باشگاه استقلال با امید نورافکن به تعویق بیافتد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۴    
یکی از ستارگان ادوار جام ملت های آسیا ناصر محمدخانی ستاره سال های نه چندان دور فوتبال ایران است که با شکل بازی خود علاقه مندان زیادی را داشت و طرفداران زیادی را به ورزشگاه می کشاند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۲۲:۳۲    
تارنمای روزنامه فایننشال تایمز خبر داد که سوییس با تایید آمریکا به زودی یک کانال مالی را برای فروش کالاهای اولویت دار به ایران راه اندازی می کند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۲۱:۳۰    
بوی شیرینی خانگی تازه پخته شده برای شب یلداکه در تمام اتاق پیچیده ووسوسه ماندن زیرپتو دراتاق گرم یابرف بازی ... زمستان اینگونه شروع می شدباانتظار برای رسیدن میهمانی شب چله .. ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۷:۴۲    
سوئیس در آستانه راه اندازی مکانیسمی است که هدف آن مجاز کردن فروش غذا، دارو و کالا های پزشکی از طریق شرکت های این کشور به ایران است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۷:۰۱    
در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر ترک آستان قدس رضوی از سوی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی مطرح شده بود، اما تولیت آستان قدس رضوی در صفحه ایسنتاگرامی خود با انتشار مطلبی به این شایعات واکنش نشان داده است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۶:۲۵    
هر ساله با نزدیک شدن به شب چله، قیمتها در بازار میوه و آجیل با تمام توان افزایش پیدا می کند و کمتر کسی توجهی به مشکلات اقتصادی اقشار کم درآمد در جامعه دارد!
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۵:۳۴    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا نظامیان کشورش را "قهرمانان سراسر جهان" نامیده و خروچ نیروهای مسلح ایالات متحده از سوریه را اعلام کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۵:۰۳    
در حالی قیمت نفت از 85 دلار به 56 دلار در هر بشکه رسیده است که برخی از کارشناسان معتقدند رکود حاکم در اقتصاد جهانی منجر به کاهش شدید قیمت نفت در سال 2018 شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۴:۰۲    
قیمت مصوب انار شب یلدا اعلام شد آن را گران نخرید!
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۲:۴۵    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت:خط انتقال آب ازدریای عمان ازچابهاردراستان سیستان وبلوچستان آغازوسپس به استان های خراسان جنوبی ورضوی نیزآب رسانی می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۲:۴۰    
وزیرآموزش وپرورش درپیامی اعلام کرد:امکان برگزاری کلاس های درس روزشنبه بایک ساعت تاخیرفراهم نشد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۲:۳۵    
به گزارش سرویس گوناگون جام نیوز ، حضرت امام رضا(ع) در کتاب طب الرضا به مضرات نگه داشتن ادرار پرداخته اند ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۱:۴۹    
یافتۀ اصلی وغافگیرکنندۀ تحقیق،شیوع 76درصدی احساس تنهایی متوسط تاشدیدبود.جسته می گوید:"مافکرمی کردیم که این میزان بیش ازیک سوم باشد." مردان وزنان به میزان برابروباشدت برابراحساس تنهایی می کردند ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۱:۱۸    
با وجود افزایش رونق اقتصادی در آمریکا در سال های اخیر تعداد شهروندانی که در سال 2018 میلادی بی خانمان شده اند، افزایش یافته است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۰۸:۴۵    
هافبک عراقی تیم پرسپولیس تهران اعلام کرد تا پایان فصل در جمع سرخپوشان پایتخت می ماند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۰۰:۴۶    
بیش از 50 کودک از آغاز سال 2018 در غزه به دست نظامیان رژیم صهیونیستی کشته شده اند و بیش از 900 کودک فلسطینی در ساحل غربی و اورشلیم دستگیر کرده اند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۲۳:۴۵    
وزارت دارایی آمریکا، تحریم ها علیه روسیه را بیشتر کرد که شامل اشخاص و برخی شرکتهایی روسی می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۲۳:۳۰    
نتانیاهو که سابقه مهمل بافی هایی چون ترقوز آباد را در کارنامه خود دارد بدون اثبات ادعای قبلی خود در مورد وجود کارخانه موشک سازی مخفی حزب الله اعلام کرد حزب الله این کارخانه ها را بسته است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۲۳:۱۴    
آمریکا اعلام کرد در نظر دارد سیستم دفاع راکتی پاتریوت را به ارزش 3 میلیارد و 500 میلیون دلار به ترکیه بفروشد. پیش تر خرید سیستم های دفاعی S-400 توسط ترکیه با واکنش منفی آمریکا مواجه شده بود.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۲۱:۱۸    
در حالی که صد روز مانده به موعد قانونی خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، هنوز روشن نیست که توافق طرفین در این زمینه نهایی شود.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۲۱:۱۳    
گزارش های منتشره حاکی است که مقامات ایالات متحده از قصد واشنگتن برای خروج تمام نیروهای آمریکایی از سوریه خبر دادند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۲۱:۰۲    
درپی ابلاغ قیمت جدید شیرخام توسط ستاد تنظیم بازار، بهای 14 محصول لبنی پرمصرف اعلام شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۲۰:۵۷    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت رفع تحریم های کره شمالی، پس از غیر اتمی شدن این کشور صورت می گیرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۲۰:۴۲    
وزارت امور خارجه آمریکا پس از تردیدهای اخیر در نهایت فروش هشتاد فروند موشک پاتریوت و تجهیزات دیگر نظامی مرتبط با این سیستم موشکی به ترکیه را تصویب کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۲۰:۳۷    
رییس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان کشور گفت: پس از زیان هفت هزار و 500 میلیارد تومانی خودروسازان و تعدیل نیروها در صنعت قطعه سازی، برای اعلام قیمت های جدید خودروها بسیار دیر شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۲۰:۳۷    
امروز در بازار آزاد، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 3 میلیون و 480 هزار تومان به فروش رسید.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۲۰:۳۲    
بنابر اعلام رسانه های کانادا، پکن یکی دیگر از شهروندان این کشور را که در چین حضور داشته، دستگیر کرده است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۲۰:۱۲    
ولادیمیر پوتین تهدید کرد در صورت خروج آمریکا از پیمان منع موشک های هسته ای، روسیه بر تولید موشک های میان برد خود خواهد افزود.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۹:۵۶    
رئیس جمهوری آمریکا روز (چهارشنبه) اعلام کرد: داعش را در سوریه شکست دادیم.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۹:۵۶    
وزرای خارجه روسیه، ایران و ترکیه که برای بحران سوریه در ژنو سوئیس گرد هم آمده بودند توافق کردند اولین جلسه کمیته تدوین قانون اساسی جدید سوریه در اوایل سال میلادی آینده برگزار شود.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۹:۵۶    
به نظر می رسد دستگاههای اطلاعاتی روسیه در صدد مهیا کردن شرایط برای بازگشایی راههای هوایی برای ورود مسئولان کشورهای عربی به سوریه هستند، همانطور که این شرایط را برای فرود امن هواپیمای بشیر ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۹:۵۱    
نفر دوم دولت سابق آمریکا که در نظرسنجی ها درباره نامزدهای احتمالی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2020 پیشتاز است، درباره دونالد ترامپ گفت: هر کسی می تواند او را شکست دهد .
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۹:۵۱    
دلار در بازار معاملات آسیایی روز چهارشنبه تحت تاثیر افزایش تردیدها و گمانه زنی درباره احتمال توقف افزایش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو آمریکا باری دیگر روندی کاهشی را تجربه کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۹:۵۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آستانه برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره لبنان، از درخواست خود از رئیس جمهور روسیه برای موضع گیری علیه حزب الله خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۹:۴۵    
تجار اسرائیلی از دریافت روادید برای سفر به عربستان سعودی معاف می شوند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۹:۴۵    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت:جوسازی و جنگ گسترده روانی علیه قدرت موشکی و نفود منطقه ای ایران ناشی از استیصال آمریکا است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۹:۴۰    
بر هیچ کس پوشیده نیست که سازمان ملل امروزه به آچار همه کاره ایالات متحده آمریکا در جهان تبدیل گشته اما حداقل توقع این است که این سازمان در مواردی مقداری هم آبروداری کند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۹:۳۵    
مکانیزم پرداخت هزینه های نفت خریداری شده ایران توسط هند مشخص شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۹:۳۰    
معاون دبیر شورای امنیت روسیه از پایبندی ایران به تمامی تعهدات خود خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۹:۱۵    
معمای سفر چند ساعته البشیر به سوریه اگرچه در قالب عدم اعلام رسمی مفاد و نتایج مذاکرات با اسد همچنان پیچیده به نظر می رسد اما تامل در برخی شواهد می تواند به رمزگشایی این معما کمک کند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۹:۰۸    
دولت آمریکا قصد دارد وسایل جانبی اسلحه های خودکار موسوم به "بامپ استاک" را ممنوع اعلام کند. این وسایل قادرند سرعت اسلحه های نیمه اتوماتیک را به میزان زیادی افزایش دهند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۹:۰۸    
فراخوان سندیکاهای مختلف پلیس فرانسه برای اعتراض به وضعیت کار و میزان حقوقشان، تصمیم دولت فرانسه مبنی بر افزایش شهریه دانشجویان خارجی غیر اروپایی ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۹:۰۳    
فرشید اسماعیلی هافبک تیم فوتبال استقلال، دچار مصدومیت جدی شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۸:۴۸    
بشار رسن گفت: پایان فصل به پیشنهادات فکر می کنم، به هواداران پرسپولیس قول هت تریک قهرمانی می دهیم.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۸:۳۸    
نماینده مشهد در تذکری توضیحاتی نسبت به توئیتی که هفته پیش داشت، توضیحاتی ارایه کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۸:۳۲    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اذعان به حملات هوایی این رژیم در سوریه، آن را نبرد با ایران توصیف کرد و گفت همزمان آمریکا نیز با ابزار تحریم در حال جنگ با ایران است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۸:۲۷    
جمعی از نمایندگان معترض مجلس در نامه ای به رئیس جمهور و رئیس مجلس اعلام کردند که اگر قرار است در پی استعفایی چنین دستورات عاجلی صادر شود بنابراین ما هم استعفا خواهیم داد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۸:۲۷    
در پی انجام آزمایش موشکی ایران در اوایل دسامبر، برخی کشور های اروپایی این اقدام ایران را محکوم کردند، اما هیچ اشاره ای به تسلیحات مشابه سایر طرف ها در منطقه نکردند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۸:۲۲    
دور جدید تحریم های آمریکا علیه ایران نمی تواند دوام طولانی داشته باشد چراکه یک جانبه است و تحریم همه کشورهایی که مایل به همکاری با ایران هستند، امکان ناپذیر است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۸:۱۷    
هکرهای اینترنتی با نفوذ به شبکه ارتباطات دیپلماتیک اتحادیه اروپا به مدت سه سال اقدام به جمع آوری هزاران سند کرده اند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۷:۰۰    
ابوالفضل فتح الهی می گوید: عقب افتادگی مزدی کارگران نسبت به سبد معیشتی که سال گذشته تعیین شد به یک میلیون و 500 هزار تومان رسیده است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۶:۴۵    
یک روز پس از انتشار گزارش نگران کننده "سازمان گزارشگران بدون مرز" در پاریس درباره افزایش تهدید ها علیه روزنامه نگاران ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۶:۴۵    
مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها با تشریح پرداخت بسته حمایتی گرو ه های هدف گفت: 2 میلیون و 50 هزار بازنشسته تأمین اجتماعی تا آخر این هفته بسته حمایتی دریافت خواهند کرد و برای 11 میلیون کارگر نیز ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۶:۳۵    
آمریکا خواستار تحقیقات پیرامون درگذشت وحید صیادی نصیری، زندانی سیاسی در ایران شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۶:۰۹    
هند پول واردات نفت از ایران را به حساب 5 بانک خود که زیر نظر بانک یوسی او هند هستند، واریز می کند. این اقدام پس از توافق دو کشور درباره مکانیزم پرداخت صورت گرفت.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۶:۰۴    
سنای آمریکا طرحی را به منظور کاهش تعداد زندانیان در این کشور تصویب کرده است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۵:۵۴    
شمار جانباختگان حادثه آتش سوزی در یک مرکز پیش دبستانی در زاهدان با فوت یکتا میرشکار یک دانش آموز دیگر به سه نفر رسیده است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۵:۳۹    
یک نماینده مجلس ایران پیشنهاد کرد میزان یارانه نقدی در سال آینده افزایش یابد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۵:۳۴    
اعتراضات گسترده ضد دولتی در لبنان پس از مرگ یک کودک فلسطینی آغاز شد. پزشکان محلی از درمان کودک بدون پرداخت هزینه خودداری کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۵:۱۸    
معاون وزیر آموزش و پرورش جزئیات حادثه آتش سوزی مدرسه اسوه حسنه زاهدان را تشریح کرد و گفت: این حادثه در زنگ تفریح مدرسه رخ داده است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۵:۱۳    
ژولیت بینوش ریاست دور آینده جشنواره سینمایی برلین (برلیناله) را به عهده خواهد داشت. دور بعدی این جشنواره بین المللی در ماه فوریه 2019 در برلین برگزار می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۴:۴۸    
شب یلدارادرپیش داریم وبامناسبتی طرف هستیم که درکنارریشه کهن ودیرینه،رسمی پسندیده ونیکو به حساب می آید ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۴:۳۷    
رئیس هیأت مدیره انجمن تغذیه ایران،نکاتی رادرارتباط با بایدهاونباید های تغذیه ای درشب یلدامطرح کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۴:۲۷    
طبق اعلام انجمن سرطان آمریکا،رژیم غذایی نامناسب،اضافه وزن وعدم ورزش کافی ازفاکتورهای پرخطرابتلا به سرطان هستند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۴:۲۷    
نتایج یک بررسی جدیدنشان می دهد،والدین درحالی نگران تماشای بیش ازحدتلویزیون توسط فرزندانشان هستندکه آنهابیشترازتلویزیون ازموبایل استفاده می کنند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۴:۱۷    
معاون علمی وفناوری رئیس جمهورگفت:ایران درزمینه پژوهش های علمی درسه حوزه نانو فناوری، بیوتکنولوژی وسلول های بنیادی شرایط خوبی دردنیادارد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۴:۱۲    
وزیرتعاون،کارورفاه اجتماعی آخرین جزئیات توزیع بسته های حمایتی دولت رااعلام کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۴:۰۶    
معادن نمک دراستان سمنان وبه ویژه درگرمسارازکیفیت بالایی برخوردارندوگفته می شودکه درجه خلوص نمک بسیاری ازاین معادن بالای 98درصد است وهمین ویژگی نمک استان سمنان راازدیگرمناطق متمایز می کند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۴:۰۶    
براساس یک بررسی،لیست کشورهاودانشگاه هایی که بیشترین سهم راازشماردانشمندان برجسته دارند،منتشرشد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۴:۰۱    
پژوهشگران می گویندیک روش درمانی منحصربه فردرابرای درمان بیماری زوال عقل ابداع کرده اندکه مبتنی براستفاده ازامواج مافوق صوت برای پاکسازی یک پروتئین سمی ازمغزاست.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۳:۵۱    
نتایج یک بررسی جدیدنشان می دهد،فقدان خواب موجب می شودافرادبه طورناخواسته بیش ازهرزمان دیگری میل به خوردن تنقلات پیداکنند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۳:۱۰    
پاپ با هشدار به نژادپرستان در قاره اروپا و آمریکا گفت: رهبران ملی گرا مشکلات کشورهایشان را به گردن پناهجویان نیاندازند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۲:۵۰    
گمرک جمهوری اسلامی ایران طی اطلاعیه ای به مشاجره لفظی نماینده مردم شریف سراوان در مجلس شورای اسلامی و یکی از کارکنان گمرک و انتشار فیلمی کوتاه از این اتفاق در فضای مجازی واکنش نشان داد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۲:۴۵    
به تازگی رباتی به نام زد 6 تولیدشده که برای حرکت وجابجایی درموقعیت های مختلف جغرافیایی است وآنقدرکوچک است که می تواندازموانع دشوارعبورکند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۲:۴۰    
دستیارهوشمندگوگل موسوم به "Google Assistant" ازاین پس قادرخواهدبودکاربران رازودترازتاخیرپروازها باخبرکندتا ازاتلاف وقت مسافران جلوگیری کند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۲:۴۰    
تابه حال تصور می شد کره زمین تنها جایی درجهان است که امکان شکل گیری دی ان ای وحیات در آن وجوددارد،امابرای اولین بارتشکیل بلوک های شیمیایی ودی ان ای درفضاممکن شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۲:۳۴    
تراکتوری ها به دنبال جذب مامه تیام بازیکن فصل گذشته تیم استقلال تهران هستند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۲:۲۴    
رئیس رژیم صهیونیستی در دیدار با رئیس جمهور مولداوی، ضمن تکرار ادعاهای بی پایه و اساس علیه جمهوری اسلامی ایران، از او خواست تا پیامی را به تهران منتقل کند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۲:۲۴    
شب یلدابهانه ای می شودتااعضای خانواده،فامیل ودوستان دقایقی فارغ ازروزمرگی ها،دورهم جمع شوندوبه قول قدیمی هاگل بگویندوگل بشنوند.امابسته به شهر های مختلف ایران،سنت های متفاوتی هم دراین شب وجوددارد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۲:۰۴    
یک رسانه آمریکایی از دستیابی هکرهای ناشناس به هزاران سند در رابطه با مکاتبات اتحادیه اروپا در زمینه های مختلف از قبیل روابط این اتحادیه با آمریکا، روسیه، چین و برنامه هسته ای ایران خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۱:۴۸    
به گزارش جام نیوز به نقل از یورونیوز، پژوهشگران کانادایی با مطالعه بر بیماران مبتلاء به انواع سرطان ها که تحت شیمی درمانی بودند دریافتند که از هر ده نفری که تحت این نوع درمان قرار می گیرند یکی با ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۱:۴۸    
فرید مدرسی (روزنامه نگار) در توئیتی مدعی شد با اتمام دوره ریاست آیت الله آملی لاریجانی در قوه قضائیه، حجة السلام رئیسی به ریاست دستگاه قضا منصوب خواهد شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۱:۴۸    
برانکو سرمربی پرسپولیس شب گذشته درباره یکی از بهترین بازیکنان فولاد با افشین قطبی گفت وگو کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۱:۴۳    
یک پوستر تبلیغاتی با این عنوان که جنسیت زده است در پاریس پائین کشیده شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۱:۳۳    
حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی نسبت به اظهارات اخیر سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه تهران واکنش نشان داد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۱:۲۸    
وزیر اطلاعات گفت: با اقدامات پیچیده اطلاعاتی یک اخلالگر اقتصادی در یکی از کشور های همسایه دستگیر و به کشور بازگردانده شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۱:۲۸    
وزارت امورخارجه آمریکا با استقبال از تصویب قطعنامه ای در سازمان ملل علیه کشورمان به بهانه حقوق بشر در ایران، این قطعنامه را نشان دهنده نگرانی عمیق جامعه جهانی از وضعیت حقوق بشر شهروندان ایرانی دانست.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۱:۲۸    
عضو کمیته فنی باشگاه استقلال با بیان اینکه اعضای این کمیته با شفر برای دو بازیکن خارجی اختلاف نداشتند، گفت: شفر هنوز لیست خرید بازیکنان مدنظرش را ارائه نکرده است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۱:۲۳    
ماجرای پرحاشیه نمایندگان اصفهان که پس از یک هفته استعفا به جلسه علنی بازگشتند، حواشی زیادی را در خانه ملت ایجاد کرد و در پی آن نمایندگان سه استان در جایگاه هیئت رئیسه تحصن کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۱:۱۷    
علی علیپور با به ثمر رساندن 7 گل از 17 گل پرسپولیس در نیم فصل، با 41 درصد بیشترین سهم را دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۱:۱۷    
خبرنگاران بدون مرز اعلام کرد: خشونت علیه خبرنگاران در سال 2018 افزایش یافته است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۰:۴۶    
دولت آمریکا یک وسیله قابل استفاده در تیراندازی های جمعی را ممنوع کرد و بی بی سی فارسی کوشید نظرات مخالفان در حمایت از آزادی این سلاح را بازتاب دهد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۰:۳۶    
جسد دو زن اهل اسکاندیناوی در مراکش پیدا شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۰۷:۴۹    
رکورد جهانی ستاره جدید پرسپولیس در دنیای فوتبال موضوعی که برای علاقه مندان و هواداران پرسپولیس جالب خواهد بود.
  • ۱