پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۰۷:۳۴May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه جوان آنلاین 13 آبان 1400 - javanonline.ir

روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1393 روزنامه جوان آنلاین 28 اسفند 1394 روزنامه جوان آنلاین 30 اسفند 1395 روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1396 روزنامه جوان آنلاین 1 فروردین 1397 روزنامه جوان آنلاین 5 اسفند 1398 روزنامه جوان آنلاین 30 اسفند 1399 روزنامه جوان آنلاین 31 فروردین 1400 روزنامه جوان آنلاین 31 اردیبهشت 1400 روزنامه جوان آنلاین 31 خرداد 1400 روزنامه جوان آنلاین 31 تیر 1400 روزنامه جوان آنلاین 31 مرداد 1400 روزنامه جوان آنلاین 31 شهریور 1400 روزنامه جوان آنلاین 30 مهر 1400 روزنامه جوان آنلاین 30 آذر 1400 روزنامه جوان آنلاین 30 دی 1400 روزنامه جوان آنلاین 30 بهمن 1400 روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1400 روزنامه جوان آنلاین 1 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 2 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 3 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 4 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 5 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 6 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 7 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 8 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 9 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 10 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 11 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 12 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 13 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 14 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 15 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 16 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 17 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 18 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 19 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 20 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 21 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 22 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 23 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 24 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 25 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 26 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 27 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 28 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 29 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 30 آبان 1400 
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۲۰:۲۶    
پدافند غیر عامل را مجموعه ای از اقدامات، بدون بکارگیری جنگ افزار و در راستای فعالیت های دفاعی، تعریف می کنند که تنها در کالبد نظامی نمی گنجد بلکه برای افزایش ضریب امنیت و کاهش خسارات مالی و اطلاعاتی ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۴:۳۵    
ایران و لهستان تفاهم نامه همکاری گردشگری و توسعه تجاری امضاء کردند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۴:۰۵    
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه بازدید از سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در البرزگفت ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۴:۰۲    
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: هم اکنون بیش از 60 هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل در استان وجود دارد که بخش زیادی از آن ناشی از اثرات کرونا بر وضعیت اقتصادی خانواده هاست.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۴:۰۲    
آستان قدس رضوی در راستای کمک به نهادهای حمایتی برای پشتیبانی از محرومان و اقشار آسیب پذیر، 10 قطعه زمین از اراضی موقوفه شهرستان سرخس را به کمیته امداد امام خمینی(ره) واگذار کرده تا ظرف دو سال حدود 40 ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۴:۰۲    
فرماندار سرخس گفت: به دنبال توافقات اخیر بین مسوولان 2 کشور ایران و ترکمنستان، صادرات کالا توسط کامیون از پایانه مرزی سرخس به کشور همسایه در مقایسه با هفته قبل سه برابر شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۴:۰۲    
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: آمار ثبت نام دانش آموزان استان نسبت به سال گذشته با افزایش 70 هزار نفری روبه رو بوده است ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۴:۰۲    
سرپرست منطقه شش شهرداری کرج از کاشت بیش از یک هزار مترمربع گل بنفشه در سطح منطقه خبرداد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۰:۴۷    
بیماری های تنفسی مانند کووید، سرماخوردگی و آنفلوآنزا از روی علائم بالینی خیلی قابل افتراق نیستند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ - ۲۲:۰۵    
کسانی که مشکلات کشور را به شعار های استکبارستیزانه انقلاب ربط می دهند، فرافکنی می کنند و آدرس غلط می دهند، چرا که مشکلات کشور به دلیل بی عرضگی ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ - ۲۱:۰۵    
سرهنگ گودرزی گفت: پاسداری از هویت اسلامی و انقلابی کشور مهمترین رسالت بسیج در گام دوم انقلاب است که باید با استفاده از تجربیات گذشته و ظرفیت مردم که سرمایه های نظام اسلامی هستند، محقق شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ - ۲۰:۴۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امروز، الگوی اقتصاد نئو لیبرالی که در دنیا حاکم شده از مصادیق استکبار است و بشریت را به سمت قهقرا می برد. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ - ۱۶:۱۷    
بخشی از اسناد لانه جاسوسی به این مسئله اختصاص دارد که باتوجه به اینکه ایران در نزدیکی بلوک شرق و شوروی قرار داشت، آمریکا از فضای ایران چه استفاده هایی برای جاسوسی از شوروی می کرد .
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ - ۱۵:۰۲    
وقتی گروگان های آمریکایی در لبنان با وساطت ایران آزاد شدند اما آمریکا زیر همه قول هایش زد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ - ۱۴:۴۱    
تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در سومین دیدار خود در مرحله گروهی جام بین قاره ای به مصاف روسیه رفت و شکست خورد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ - ۱۴:۳۲    
حسین فاضلی هریکندی به همراه معاونان خود با حضور در حوزه قضایی طالقان ضمن بازدید از این واحد قضایی به گفت و گو با مراجعان پرداخت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ - ۱۴:۲۶    
دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت :باید با مدیریت جهادی عقب ماندگی ها را جبران کرد چرا که جنگ نرم جنگ پیچیده ای است و باید مقابل آن بایستیم تا دشمن به اهداف خود نرسد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ - ۱۴:۲۶    
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت آشنایی نسل نو با فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و گفت: این مهم لازمه حرکت در مسیر انقلاب است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ - ۱۴:۲۶    
جانشین سازمان بسیج مستضعفین با تشریح عملیات مقابله قدرتمندانه فرزندان پاسدار ایران در آب های جنوبی کشورمان، این اقدام شجاعانه را شکست مفتضحانه دیگری برای آمریکا دانست.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ - ۱۳:۵۶    
شهردار تهران و رئیس سازمان زندان ها با یکدیگر دیدار و گفتگو و بر ضرورت تشکیل کارگروه فرهنگی اجتماعی میان شهرداری و سازمان زندان ها تأکید کردند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ - ۱۳:۰۵    
علی کریمی، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که پرسپولیس بهترین های لیگ را در اختیار دارد و شکست اول فصل بهتر از شکست آخر فصل است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ - ۱۲:۲۰    
دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو - ایران با آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی دیدار کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ - ۱۱:۵۰    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی تسخیر سفارت آمریکا در 13 آبان را انقلاب دوم خواند و اعلام کرد که ذخایر اورانیوم 20 درصد کشور از 210 کیلو عبور کرده و تاکنون نیز 25 کیلو اورانیوم 60 درصد تولید شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ - ۱۰:۵۶    
سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی و مارتین فورد مشهور به ترسناک ترین مرد روی کره زمین ، روز دوم آوریل (13 فروردین 1401) در لندن برابر هم پیکار خواهند کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ - ۱۰:۵۶    
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران وضعیت تیمش را خوب توصیف و تاکید کرد که به دنبال سه امتیاز بازی فردا مقابل فجر سپاسی شیراز است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ - ۱۰:۵۰    
جواد فروغی در مسابقات تیراندازی جام ریاست فدراسیون جهانی لهستان در ماده میکس تپانچه بادی 10 متر به نیمه نهایی راه یافت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ - ۱۰:۵۰    
ارسلان کاظمی در پیروزی تیم بسکتبال ذوب آهن مقابل نظم آوران، عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش گذاشت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ - ۱۰:۱۷    
وزیر امور اقتصادی ارمنستان در جلسه ای در پارلمان این کشور تأکید کرد ایروان دنبال کاهش عوارض گمرکی برای کامیون های ایران است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ - ۰۹:۵۰    
اضافه وزن معضلی که این روز ها گریبانگیر افراد است و مصرف فست فود بی تاثیر از بروز این اتفاق نخواهد بود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ - ۰۹:۵۰    
یکی از احساسات ناخوشایندی که با سرد شدن هوا برخی افراد تجربه می کنند خشکی بینی است، در این مطلب به چند درمان خانگی اشاره می کنیم.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۲۱:۲۶    
کودک 9 ساله افغانستانی که گروگان گرفته شده بود و آدم ربایان برای آزادی او 400 هزار دلار درخواست کرده بودند، توسط ماموران پلیس آگاهی تهران از دست گروگانگیرها آزاد شد و به آغوش خانواده بازگشت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۸:۴۷    
وزیر خارجه جمهوری آذربایجان طی سخنانی گفت که باکو به دنبال توسعه روابط خود با ایران است و بر حل و فصل مسائل از طریق گفتگو تاکید دارد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۸:۴۷    
صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد، روند ثبت نام معلمان مدارس دختران و پسران در افغانستان را آغاز کرده و اعلام کرد هرچه زودتر حقوق آن ها می پردازد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۸:۴۱    
رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف 81 هزار ماسک تقلبی آماده عرضه به بازار خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۸:۴۱    
آژانس امداد رسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطین (آنروا) اعلام کرد نیمی از کودکان فلسطینی در نوارغزه به علت پیامد های جنگ اخیر رژیم صهیونیستی، به حمایت روحی و روانی نیاز دارند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۸:۳۵    
منابع فلسطینی گزارش دادند که رژیم صهیونیستی یک مسجد را که عموما بادیه نشینان و کشاورزان فلسطینی از آن استفاده می کردند، تخریب کرده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۸:۱۷    
در معاملات امروز بازار جهانی فلزات گرانبها، قیمت طلا رشد نسبتا خوبی را به ثبت رساند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۸:۱۱    
سخنگوی صنعت برق با اشاره به برنامه صنعت برق برای هدایت تقاضای بالای 1 مگاوات به بورس گفت: در حال حاضر حجم معاملات بورس که در سال های گذشته کمتر از 2 درصد بازار برق کشور بود در حال حاضر به بالای 10 ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۸:۰۵    
آمار های اولیه حاکی از آن است که فروش خودرو های صفر کیلومتر در انگلیس نسبت به سال گذشته به شدت پایین آمده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۸:۰۵    
سخنگوی دولت آمریکا طی سخنانی از دیدار کاملا هریس معاون رئیس جمهور این کشور با امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۸:۰۵    
طبق اطلاعیه ای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام سید احمد خاتمی خطیب این هفته نماز جمعه تهران خواهد بود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۸:۰۲    
فراکسیون پارلمانی حزب الله امروز اعلام کرد که با اعمال دستورات خارجی بر دولت لبنان مخالف است و عربستان مسئول بحران به وجود آمده با بیروت است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۷:۵۶    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از امروز تا دوشنبه 17 آبان، بارش در مناطق سردسیر و مرتفع به شکل برف خواهد بود ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۶:۵۰    
روابط عمومی وزارت بهداشت از جان باختن 158 بیمار مبتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۶:۵۰    
آرارات میرزویان وزیر خارجه ارمنستان ضمن هشدار درباره تفسیر نادرست جمهوری آذربایجان درباره مفاد توافق آتش بس اعلام کرد، باکو عامل وضع شکننده منطقه است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۶:۲۰    
ویتنام اعلام کرد که این کشور در حال مذاکره با مقامات تهران بر سر توقیف یک نفتکش ویتنامی در سواحل ایران است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۶:۱۷    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را تبریک گفت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۶:۱۷    
اقشار مختلف مردم در قطعنامه تظاهرات سراسری یوم الله 13 آبان تأکید کردند: شکست راهبرد ها و سیاست های امریکا در غرب آسیا و خروج خفت بار نظامیان تروریست این کشور از افغانستان ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۶:۱۱    
شورای نگهبان در بیانیه ای اعلام کرد: آمریکای جنایتکار بیش از گذشته در حال افول بوده و این از اثرات حرکتی است که جوانان کشورمان با تسخیر لانه جاسوسی رژیم آمریکا رقم زدند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۶:۰۵    
عضو تیم مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن تأکید کرد که هدف از آزادسازی شهر مأرب، تحقق صلح است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۶:۰۵    
معاون امور فرهنگی کمیته امداد با اشاره به حمایت این نهاد از حدود 700 هزار دانش آموز نیازمند در سراسر کشور، گفت: از این تعداد 3400 نفر دانش آموز نخبه و استعداد برتر هستند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۵:۵۶    
عضو کمیسیون برنامه مجلس گفت:از اطلاعات اقتصادی در دسترس درباره سطح رفاه خانواده ها به درستی استفاده نمی شود و این عامل باعث تعلل در حذف ثروتمندان و افزودن نیازمندان یارانه نقدی شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۵:۴۱    
در پی وقوع تیراندازی در شهر نورفولک ایالت ویرجینیا آمریکا، دستکم سه نفر کشته و دو تن دیگر نیز زخمی شدند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۵:۳۵    
پزشک متخصص با تأکید براینکه حتی در شرایط غیر اپیدمی نیز باید دلیل تب ادامه دار مشخص شود، یادآور شد: نوزادان از کرونا در امان نیستند، پس علائم سرماخوردگی آن ها را جدی بگیرید ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۵:۳۲    
معاون وزیر راه گفت: ثبت نام از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن همچنان ادامه دارد و تعداد ثبت نام کنندگان به بیش از 700 هزار نفر رسیده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۵:۳۲    
بایدن معتقد است در حالی که دولتش به دنبال محدود کردن تولید نفت و گاز در آمریکاست، اما طرف های ثالث مقصر افزایش قیمت حامل های انرژی در آمریکا هستند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۵:۱۷    
سازمان هدفمندسازی یارانه ها 17 هزار و 64 میلیارد ریال از محل منابع این سازمان به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پرداخت کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۵:۱۱    
سخنگوی صنعت برق گفت: مخازن سوخت مایع در حال حاضر بیش از 71 درصد پر هستند که نسبت به سال گذشته حدود 400 میلیون لیتر مخازن بیشتری را داریم.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۵:۰۵    
رئیس جمهور ضمن تقدیر از اقدام اخیر سپاه پاسداران مقابل آمریکایی ها گفت: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد که منافع ملت بزرگ ایران مورد هجوم و تعدی قرار گیرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۵:۰۲    
به دنبال اعلام هشتم آذر ماه به عنوان تاریخ برگزاری مذاکرات ایران و 1+4 در وین، وزارت خارجه چین اعلام کرد که این کشور در همکاری مشترک با روسیه در نظر دارد به احیای برجام کمک کند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۵:۰۲    
بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با توجه به ناپایداری جوی طی امروز (13 آبان ماه) کیفیت هوای پایتخت قابل قبول پیش بینی می شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۴:۵۰    
مراسم اجتماع میدانی به مناسبت یوم الله 13 آبان روز ملی استکبارستیزی و با شعار محوری ایستادگی و مقاومت ملت ایران ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۴:۴۷    
سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه گفت: اگر فهرست جنگ هایی که آمریکا از صدسال پیش به این سو در اقصی نقاط عالم به راه انداخته است را بشماریم ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۲:۵۶    
سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: طرح گسترده بیمه همگانی سازمان تامین اجتماعی با عنوان بیمه خانواده ایرانی به زودی آغاز به کار می کند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۲:۵۶    
مراسم اختتامیه نخستین رویداد کار آفرینی نوجوان کارا به همت خانه جوان و همکاری خانه نوجوان، روز چهاردهم آبان ساعت نه صبح در محل هنرسرای خورشید برگزار می شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۰:۴۷    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف کشور طی امروز (13 آبان ماه) خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۰:۴۱    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی حرکتی علیه نظام سلطه بود، تاکید کرد: سلطه ای که آمریکا به دنبال آن بود، نه تنها امروز کنار رفته است بلکه روزبه روز در حال افول است ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۰:۳۲    
رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت تردد در محور های استان را عادی بیان کرد و گفت: از نظر شرایط جوی شاهد بارندگی و مه گرفتگی در اکثر محور ها هستیم.