جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۲:۴۶May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه جوان آنلاین 20 آبان 1400 - javanonline.ir

روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1393 روزنامه جوان آنلاین 28 اسفند 1394 روزنامه جوان آنلاین 30 اسفند 1395 روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1396 روزنامه جوان آنلاین 1 فروردین 1397 روزنامه جوان آنلاین 5 اسفند 1398 روزنامه جوان آنلاین 30 اسفند 1399 روزنامه جوان آنلاین 31 فروردین 1400 روزنامه جوان آنلاین 31 اردیبهشت 1400 روزنامه جوان آنلاین 31 خرداد 1400 روزنامه جوان آنلاین 31 تیر 1400 روزنامه جوان آنلاین 31 مرداد 1400 روزنامه جوان آنلاین 31 شهریور 1400 روزنامه جوان آنلاین 30 مهر 1400 روزنامه جوان آنلاین 30 آذر 1400 روزنامه جوان آنلاین 30 دی 1400 روزنامه جوان آنلاین 30 بهمن 1400 روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1400 روزنامه جوان آنلاین 1 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 2 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 3 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 4 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 5 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 6 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 7 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 8 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 9 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 10 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 11 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 12 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 13 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 14 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 15 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 16 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 17 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 18 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 19 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 20 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 21 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 22 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 23 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 24 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 25 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 26 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 27 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 28 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 29 آبان 1400 روزنامه جوان آنلاین 30 آبان 1400 
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۱ - ۲۱:۰۶    
80 درصد میزان بارش در شهرستان نیر به عنوان نقطه آغازین ذخیره آب در پشت سد یامچی کاهش یافته و در نمین ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۱ - ۲۱:۰۶    
منوچهر محمدی در نشست نبرد تمدن ها در دانشگاه تهران با اشاره به اینکه جنگ ما با نظام سلطه همچنان ادامه دارد و هیچ صلحی به وجود نخواهد آمد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۱ - ۲۱:۰۶    
جانشین نیروی دریایی ارتش هماهنگی بین نیرو های چهارگانه ارتش، استفاده از تجهیزات بومی و انتقال تجربه به نسل جوان را اهداف رزمایش ذوالفقار1400 عنوان کرد و گفت ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۱ - ۱۷:۰۶    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر از اختصاص 683 میلیارد تومان اعتبار در راستای سفررئیس جمهوری و هیئت دولت سیزدهم برای تکمیل طرح های آبرسانی و تقویت منابع آب استان خبرداد. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۱ - ۱۵:۲۷    
با شکست سوئد مقابل گرجستان بهترین شرایط برای صعود مستقیم اسپانیا به جام جهانی فراهم شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۱ - ۱۵:۱۲    
شهردار تهران در مسیر بازدید خود از طرح های منطقه 16 به پاتوق معتادان متجاهر رفت و از نزدیک و رو در رو شنوای مشکلات آنها بود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۱ - ۱۴:۴۵    
نماهنگ دلتنگی به مناسبت دهمین سالروز شهادت حاج حسن طهرانی مقدم با صدای محمد اصفهانی منتشر شد. 21 آبان ماه سالروز شهادت شهید حسن طهرانی مقدم، پدر موشکی ایران است ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۱ - ۱۱:۴۲    
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از اصلاح چارت سازمانی امور مالی شهرداری و ارتقای جایگاه سازمانی پرسنل این حوزه خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۱ - ۱۰:۵۷    
عضو کمیته علمی کرونا به بیان توضیحاتی در این خصوص عنوان شده است که ویروس کووید در حال جهشی است که منجر به نابودی خودش می شود، پرداخت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۱ - ۱۰:۵۱    
عضو کمیته علمی کشوری کرونا درباره نقش ویتامین D در پیشگیری از ابتلا به کرونا توضیح داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۱ - ۱۰:۴۵    
اینستاگرام به وعده خود برای تشویق به عادت های شبکه اجتماعی سالمتر عمل کرد و آزمایش قابلیت "استراحت کنید" (Take a Break) را از هفته جاری آغاز کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۱ - ۱۰:۴۵    
یک کارشناس امور زنان می گوید؛ یکی از دلایل بالا رفتن مهریه ها چشم و هم چشمی است، اما از دلیل بسیار مهم دیگر در این مسئله عدم حمایت قوانین از جایگاه زن است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۱ - ۱۰:۳۶    
روانشناس گفت:آموزش مفاهیم از شروع تولد است و حتی ضریب هوشی از حرکت مردمک چشم خردسال هم مشخص است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۲۳:۱۵    
دولت سوریه امروز با مجموعه ای از شرکت های اماراتی توافق نامه همکاری برای ایجاد نیروگاه برق در منطقه وادی الربیع در حومه دمشق امضا کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۲۳:۱۵    
تحریم های اتحادیه اروپا علیه ترکیه به اتهام حفاری غیرقانونی در آب های مدیترانه شرقی برای یک سال دیگر تمدید شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۲۳:۱۲    
تنها چند روز پس از اعلام سازمان های حقوق بشری درباره استفاده از جاسوس افزار صهیونیستی پگاسوس برای هک تلفن همراه کارکنان این سازمان ها ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۲۳:۰۰    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به هزینه هفت هزار میلیارد تومانی آمریکا به منظور تشکیل اراضی قدرتمند در خاورمیانه گفت ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۲۲:۴۵    
رئیس جمهور دستور داد، افزایش قیمت خودرو لغو شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۲۲:۴۲    
پیرو مصوبه جلسه روز گذشته ستاد تنظیم بازار به ریاست معاون اول رئیس جمهور، قیمت 25 کالای اساسی اعلام شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۹:۲۱    
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در صدر هیأتی آمریکایی به کشور های منطقه سفر می کند تا درباره مسائل پیرامون برجام و حضور ایران در منطقه با شرکای خود رایزنی کند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۹:۱۵    
طی 24 ساعت آینده در 18 استان کشور بارش باران و برف و وزش باد شدید موقتی و در برخی نقاط نیز رعد و برق پیش بینی می شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۹:۱۵    
خضریان گفت: گردن بانک هایی را که مقابل قانون ایستاده اند، می شکنیم.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۹:۱۲    
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 3 نفر که با جعل مدارک رسمی، پلاک ثبتی مال باخته را به نام خود منتقل کرده بودند، خبر داد و گفت: ارزش مال کلاهبرداری شده 300 میلیارد ریال است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۹:۱۲    
دبیر کل حزب الله لبنان به مناسبت روز شهید، گفت که این روز، بزرگترین ضربه ای بود که دشمن صهیونیستی از مقاومت لبنان دریافت کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۹:۰۶    
نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت که ائتلاف سعودی در یمن در حال شکست است، ولی برخی از مسئولان لبنانی همچنان به وزیری حمله می کنند که جنگ علیه یمن را بیهوده توصیف کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۹:۰۰    
کاخ کرملین و وزارت خارجه روسیه با توجه به اقدامات تحریک آمیز آمریکا و ناتو در دریای سیاه، از اینکه طرف مقابل، خطر درگیری را نادیده می گیرد؛ انتقاد کردند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۸:۵۷    
مدیر اجرایی شرکت صهیونیستی سازنده جاسوس افزار جنجالی که علیه روزنامه نگاران و رهبران جهان استفاده شده است استعفای خود را اعلام کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۸:۵۷    
رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری 7 نفر از عاملان فروش سلاح و مهمات غیر مجاز در سطح شهر تهران خبر داد و کشف 9 قبضه سلاح جنگی، شبه سلاح و سلاح شکاری غیر مجاز خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۸:۵۱    
وزیر خارجه روسیه در واکنش به ادعا های فرانسه، هدف از ادامه ارسال سلاح و تجهیزات به مالی را دفع مؤثر تهدید های تروریستی در این کشور آفریقایی عنوان کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۸:۵۱    
بر اثر برخورد عمدی خودروی قاچاقچیان انسان با پلیس، سرباز وظیفه ایمان حاتمیان به درجه رفیع شهادت نائل شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۶:۰۶    
طی حکمی از سوی هیئت مدیره، ادریس سالاری به عنوان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه سرمد منصوب شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۶:۰۶    
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که براساس فرمول شورای رقابت، گفت: 15 تا 19 درصد افزایش قیمت در محصولات اعمال کرده ایم، اما در برخی از خودرو ها از تمام این ظرفیت استفاده نکرده ایم.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۶:۰۰    
یک رسانه سعودی صراحتا اعتراف کرد که مشکل عربستان با لبنان مربوط به اظهارات جورج قرداحی نبوده و ریاض اساسا با حضور حزب الله در لبنان مشکل دارد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۶:۰۰    
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک سارق لاستیک های خودرو با 100 فقره سرقت خبر داد و گفت: متهم لاستیک های سرقتی را به گاراژی در جنوب تهران انتقال می داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۵:۵۷    
رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف یک تن و 260 کیلو گوشت قرمز فاسد در یک واحد صنفی در جنوب تهران خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۵:۵۷    
سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران قیمت انواع برنج ایرانی و خارجی و چند نوع میوه در میادین را اعلام کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۵:۵۱    
رئیس جمهور چین در آستانه دیدار مجازی با همتای آمریکایی اش نسبت به تشدید تنش ها در منطقه آسیا و اقیانوسیه و بازگشت به دوران جنگ سرد هشدار داده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۵:۴۵    
وزیر خارجه کوبا می گوید که دولت واشنگتن اعتراضات مدنی را که قرار است روز 15 نوامبر برگزار شود؛ تدارک دیده است حال آنکه خبرنگاران خارجی را هم برای وارونه جلوه دادن حقایق تحت فشار می گذارد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۶    
رئیس جمهور به تصویب قانون حمایت از خانواده در مجلس اشاره و گفت: دولت حتماً این قانون جدید را اجرا خواهد کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۶    
معاون اول رئیس جمهور در جلسه رؤسای کمیته های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: خوشبختانه با تلاش های گسترده دولت در امر واردات واکسن و نیز همت تولیدکنندگان داخلی ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۰    
شرکت برق افغانستان اعلام کرد برای تامین بخشی از نیاز های این کشور در ولایات هرات، فراه و نیمروز، 100 مگاوات برق از جمهوری اسلامی ایران وارد می کند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۵:۲۷    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر اینکه دولت برای حذف ارز ترجیحی نیازی به مصوبه مجلس ندارد گفت: مجلس حذف کامل ارز 4200 را بدون راهکار عملی برای کنترل تورم به صلاح نمی داند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۵:۲۷    
یک دادگاه عالی اتحادیه اروپا اعلام کرد: کمیسیون اروپا حق داشت گوگل را به دلیل نقض قوانین ضد انحصار 2.4 میلیارد یورو جریمه کند و درخواست تجدیدنظر این غول فناوری را رد کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۵:۱۲    
بانک جهانی در گزارشی اعلام کرد: بخش زیادی از افزایش قیمت ها و تورم کشور ها به دلیل بالا رفتن قیمت جهانی کالا های اساسی و نفت و انرژی است که با وجود رفع موانع و محدودیت های عرضه پس از کرونا ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۵:۱۲    
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس بار دیگر تاکید کرد که مسأله اسرا در راس اولویت های جنبش متبوعش قرار دارد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۵:۰۶    
اعضای شورای امنیت پس از دیدار با سفیر عربستان سعودی در یمن با صدور بیانیه ای خواستار توقف درگیری ها در مأرب شدند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۵:۰۶    
معاون کمیته امور بین الملل مجلس اعلای روسیه هشدار داد چنانچه اتحادیه اروپا ایرفلوت را تحریم کند؛ مسکو هم گزینه تحریم ایرلاین های غربی را روی میز خواهد گذاشت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۵:۰۰    
دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران قربانی تروریسم و تحریم های غیرانسانی است؛ با این وجود، آن هایی که چشمان خود را بر این بی رحمی ها بسته اند به عنوان مدافعان حقوق بشر معرفی می شوند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۵:۰۰    
متخصص طب سنتی گفت: نقرس علامت های مختلفی دارد که از مهم ترین های آن درد گرفتن انگشت شست پای راست است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۴:۵۷    
وزیر امورخارجه اردن گفت که کشورش چاره ای جز نزدیکی روابط با سوریه ندارد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۴:۵۷    
سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: نماز جمعه این هفته تهران (21 آبان)، به امامت حجت الاسلام صدیقی در دانشگاه تهران برگزار می شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۴:۲۷    
زاکانی با اشاره به جلسه با وزیر راه برای حل مشکل حریم ریلی پایتخت گفت: در شهرداری باید تلاش کنیم شعار ها و وعده های خود را عمل کنیم، زیرا یک عمل به اندازه هزار حرف ارزش دارد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۴:۲۱    
معاون وزارت خارجه روسیه می گوید آمریکا باید در عمل نشان دهد که درحال بازبینی سیاست تحریمی علیه ایران است تا طرف مقابل از مزایای اقتصادی برجام برخوردار شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۴:۲۱    
روابط عمومی شرکت مترو درباره ریزش تونل مترو در شهر ری، توضیحاتی ارائه کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۴:۱۵    
مدیران عامل ایران خودرو و سایپا درباره دلایل افزایش مجدد قیمت خودرو پاسخ دادند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۴:۱۲    
وزیر بهداشت فرانسه اذعان کرده است که این کشور در آغاز موج پنجم کرونا قرار گرفته است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۴:۱۲    
یک کارشناس انرژی گفت: دولت سیزدهم نباید اجازه دهد که اقشار پرمصرف که پردرآمد نیز هستند هم با مصرف بی رویه باعث کمبود گاز در داخل کشور شوند و هم یارانه پنهان انرژی بیشتری دریافت کنند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۴:۱۲    
سخنگوی گمرک از دستگیری دو تبعه افغان که به صورت غیر قانونی قصد ورود به کشورمان داشتند، خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۳:۴۵    
رئیس قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه موضوع فرایند مبارزه با قاچاق کالا و اموال بیت المال را تا حصول نتیجه پیگیری می کند و اگر هم دیگر دستگاه ها همراهی لازم را نکنند کار را شخصاً دنبال می کنم.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۳:۴۲    
در پی ارسال لایحه تأمین مطمئن کالا های اساسی، نهاده های دامی، دارو و تجهیزات پزشکی و سیاست جبرانی برای حمایت از معیشت اقشار آسیب پذیر به مجلس شورای اسلامی ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۳:۰۶    
شهردار تهران دستور اعزام تیم های بهداشت و درمان شرکت شهر سالم برای رسیدگی به وضعیت درمانی معتادان متجاهر را صادر کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۲:۳۶    
وزیر امور خارجه آمریکا به تهدید مستقیم چین روی آورد و هشدار داده که ممکن است واشنگتن و متحدانش در موضوع تایوان وارد عمل شوند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۲:۳۶    
عضو هیات مدیره اتحادیه بارفروشان گفت: چندی قبل قیمت هر کیلو سیب زمینی در میدان میوه و تره بار مرکزی بین دو تا سه هزار تومان بود، اما اکنون به شش تا هفت هزار تومان رسیده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۲:۰۰    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه پهپاد های جمهوری اسلامی امروز خاری بر چشم دشمنان شده است و می گویند این ها را باید محدود کنیم ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۱:۲۷    
رئیس مجلس گفت: فاصله بین پیشرفت و عزت یک جامعه و یک ملت و امت تا وابستگی و تحت سلطه قرار گرفتن در یک روحیه و در کلمه ما می توانیم یا ما نمی توانیم خلاصه می شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۰:۳۶    
هوای تهران در حالی برای سومین روز متوالی در شرایط ناسالم برای گروه های حساس جامعه قرار گرفته است که در ساعات اجرای محدودیت های تردد شبانه غلظت آلاینده ها به شرایط ناسالم برای همه گروه ها رسید.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۰:۳۰    
نماینده روسیه در مذاکرات وین ضمن آرزوی موفقیت برای نشست آتی معاون سیاسی وزیر خارجه ایران با همتای انگلیسی وی، گفت در موضوع برجام همگی در یک قایق نشسته ایم و باقی مشکلات در درجه دوم اهمیت است.