یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۲:۱۵Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای جمهوریت 4 اسفند 1393 - jomhouriat.ir

جمهوریت 30 بهمن 1393 جمهوریت 1 اسفند 1393 جمهوریت 2 اسفند 1393 جمهوریت 3 اسفند 1393 جمهوریت 4 اسفند 1393 جمهوریت 5 اسفند 1393 جمهوریت 6 اسفند 1393 جمهوریت 7 اسفند 1393 جمهوریت 10 اسفند 1393 جمهوریت 11 اسفند 1393 جمهوریت 12 اسفند 1393 جمهوریت 13 اسفند 1393 جمهوریت 14 اسفند 1393 جمهوریت 15 اسفند 1393 جمهوریت 16 اسفند 1393 جمهوریت 17 اسفند 1393 جمهوریت 18 اسفند 1393 جمهوریت 19 اسفند 1393 جمهوریت 20 اسفند 1393 جمهوریت 21 اسفند 1393 جمهوریت 22 اسفند 1393 جمهوریت 23 اسفند 1393 جمهوریت 24 اسفند 1393 جمهوریت 25 اسفند 1393 جمهوریت 26 اسفند 1393 جمهوریت 27 اسفند 1393 جمهوریت 28 اسفند 1393 جمهوریت 29 اسفند 1393 
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۳:۳۱    
یک منبع نزدیک به تیم مذاکره کننده کشورمان گفت : قرار است پس از مشورتهای داخلی در خصوص برگزار شدن یا نشدن دور چهارم این نشست ها اعلام نظر کرد.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۳:۲۶    
یک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی با اشاره به افزایش تمایل مردم برای انجام جراحی زیبایی در ایام نوروز، گفت: مردم برای جراحی زیبایی به خصوص جراحی بینی در ایام نوروز از چند ماه قبل وقت رزرو کرده اند.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۳:۱۶    
دختر 13 ساله ای بخاطر ابتلا به یک بیماری نادر، هیچوقت از دست دردهای شکم در امان نیست و هر روز و هر ساعت باید درد بکشد.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۳:۱۱    
این تصویر ، خیابان فردوسی تهران را در اوایل سلطنت رضاخان نشان می دهد.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۳:۱۱    
برنامه تلویزیونی 36 که در فرهنگسرای امام خمینی (ره) ضبط شد و به مناسبت ایام دهه مبارک فجر از رسانه ملی پخش شد، در میان سیل برنامه های مناسبی به چشم نیامد اما حداقل یکی از قسمت های این برنامه ...
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۹:۲۱    
شهردار تهران گفت: برخی اعلام می کنند که رانت دولت ها در فروش نفت است و رانت شهرداری ها در صدور مجوز ساخت و سازها ...
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۹:۱۶    
آسوشیتدپرس در ادامه گزارش خود آورده است: طبق این توافق ایران می تواند از سانتریفیوژهای بیش تری از آنچه که آمریکا در ابتدا خواستار آن بود استفاده کند ...
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۹:۱۶    
این پرونده یکی از پرونده هایی است که در گذشته تسهیلات به آن پرداخت شده و در لیستی که به رئیس قوه قضاییه از سوی بانک مرکزی ارایه شد، این پرونده در ردیف سوم قرار داشته است.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۸:۴۶    
عضو ارشد تیم مذاکره کننده کشورمان گفت: ملت ایران و مذاکره کنندگان هسته ای به عنوان فرزندان ملت ایران هیچ گاه در برابر ادبیات تهدید، قلدرمابانه، فشار و زور تسلیم نخواهد شد و به آن اعتنا نخواهد کرد.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۸:۴۲    
یک رسانه غربی با اشاره به مذاکرات در حال انجام ژنو از اقدام ایران و آمریکا در ترسیم چارچوب توافق هسته ای خبر داد.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۸:۴۲    
در بازار خودرو سمند SE و تندر 90 E2 اتوماتیک با افزایش قیمت رو به رو شده اند و قیمت سایر خودروهای ایران خودرو ثابت مانده است.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۸:۴۲    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از دریافت گزارشاتی در خصوص توقیف برخی محموله های چمدانی اسکناس ارزی در فرودگاه تهران خبر داد.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۸:۴۲    
روسیه در ازای ببرهای آموری، از ایران یوزپلنگ آسیایی وارد می کند.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۸:۴۲    
وزیر امور اقتصادی و دارایی طی نامه ای از رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب پیرامون مسائل اقتصادی کشور تشکر و قدردانی کرد.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۸:۳۷    
مجری و تهیه کننده برنامه 90 به دلیل شکایت امیر قلعه نویی به دادسرا احضار شد.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۸:۳۷    
دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت ام الشهید خانم "فاطمه السادات خاتمی" را تسلیت گفت.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۶:۴۹    
بهتر است همه چیز به یکباره آزاد شود . این جمله معروفی بود که احمدی نژاد در روزهایی که دعوای شدیدی میان مجلس و دولت بر سر تصویب و اجرای قانون هدفمندی یارانه ها وجود داشت از زبان رئیس جمهور سابق شنیده ...
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۶:۴۹    
آزاد ابراهیم زادگان پیش از این رئیس باشگاه خبرنگاران جوان بود
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۵۴    
تنبیه بدنی دانش آموزان همواره از خطوط قرمز آموزش و پرورش محسوب شده و می شود. امروز همه می دانند که اصلاح رفتار دانش آموزان خطاکار با تنبیه بدنی نه تنها نتیجه بخش نیست بلکه اثری منفی بر روح و روان ...
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۴۹    
شهردار تهران در همایش تمرکز زدایی و سامان دهی پایتخت، گفت: دولت رانتی خصلتش آن است که وقتی پول دارد اختیار را واگذار نمی کند و وقتی پول ندارد اختیارات خود را به سایر بخش ها منتقل می کند.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۳۹    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اهمیت مقوله اقتصاد مقاومتیدر کشور فرمودند که اقتصاد مقاومتی باید در مجلس و دولت به طور جدی بررسی شود.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۲۹    
آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت که رابطه با عربستان با اظهاراتی که در نمازجمعه تهران زده شد خیلی بد شده است.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۱۴    
مجری اسکار امسال، همان بارنی استینسونِ بامزه سریال آشنایی با مادر بود، یعنی نیل پاتریک هریس . این هنرپیشه، خواننده و کارگردان آمریکایی در اسکار 2015 وظیفه دشواری داشت.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۰۹    
وقتی ما می خواستیم ازدواج کنیم با هماهنگی حاج احمدآقا رفتیم پیش امام. امام(ره) خطبه عقد را خواندند. من را صدا کردند که سرم را نزدیک ببرم و چیزی در گوشم گفتند ...
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۴۱    
دور تازه مذاکرات هسته ای ایران و 5+ 1 یک پرسش مهم و کلیدی با خود به همراه داشت. چرا ظریف، علی اکبر صالحی و حسین فریدون را با خود به ژنو برد؟
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۶    
روزنامه تایمز لندن ادعا کرد که سردار سلیمانی در حال نظارت بر طرح عملیات مهم عراق علیه داعش در تکریت است.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۶    
در حالی نمایندگان مجلس به بازگشت تبصره 21 قانون هدفمندی یارانه ها به کمیسیون تلفیق رای دادند که دولت دو پیشنهاد جدید در این حوزه مبنی بر عرضه تک نرخی بنزین و پرداخت 10 ماه یارانه نقدی به جای 12 ماه ...
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۱    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کرار جاسم را سه جلسه محروم کرد.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۲۶    
سردار بهمن کارگر با اشاره به اینکه مجموعه دولت باید عنایت بیشتری به حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس داشته باشد از تعیین شهردار تهران به عنوان نخستین رئیس هیئت امنای یادمان های دفاع مقدس خبر داد.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۲۶    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشبختانه نوری به تمرین گروهی بازگشته و می تواند فردا بازی کند و خانزاده تنها مصدوم تیم به حساب می آید.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۲۱    
زره پوش آلمانی Boxer به سلاح لیزری مجهز شد.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۶    
با فشرده تر شدن مذاکرات هسته ای این بار علی اکبر صالحی و وزیر انرژی آمریکا هم به مذاکرات پیوستند و این مذاکرات با دو مقام بلند پایه ایران و دو مقام بلند پایه آمریکایی برگزار شد ...
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۶    
مشاور معصومه ابتکار، راهکار کوتاه مدت مقابله با ریزگردها را "زدن ماسک" دانسته و بارورسازی ابرها در ایران را دروغ قلمداد کرده و بر خلاف سخنان مسؤولان وزارت نیرو، گفته ایران فناوری این کار را ندارد.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۲:۵۶    
رئیس کمیسیون واردات اتاق بازرگانی ایران با انتقاد از انحصاری بودن واردات خوردرو توسط یک خانواده ، گفت ...
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۰:۲۶    
جمعی از سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی و اقشار مختلف شهر قشم در نامه ای به رییس جمهور از اقدامات سرپرست فعلی منطقه آزاد قشم در 8 ماه گذشته تقدیر کردند.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۰:۱۱    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی نرخ تورم بهمن را 15.2 درصد اعلام کرد و که نسبت به ماه قبل 0.6 درصد کاهش نشان می دهد.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۹:۳۲    
مشاور اقتصادی رییس جمهور از توافق دولت و مجلس شورای اسلامی در خصوص حذف یارانه نقدی قبل از تصویب نهایی بودجه سال 94 خبر داد.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۹:۰۲    
اداره کل روابط عمومی رسانه ملی در پاسخ به انتقاد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از صدا و سیما درباره پوشش سفر رئیس جمهور به اصفهان پاسخ داد.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۸:۰۷    
رئیس ستاد برگزاری اولین کنگره حزب ندای ایرانیان در نشست خبری گفت: اولین کنگره حزب ندای ایرانیان با دعوت از دبیران کل احزاب اصلاح طلب و اصولگرا و چهر ه های سیاسی پنجشنبه برگزار می شود.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۷:۲۷    
به گزارش جمهوریت ، ایرنا نوشت:
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۷:۲۷    
دنیای اقتصاد: معاون وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن گفت: آینده قیمت مسکن را نمی توان به صورت دقیق پیش بینی کرد؛ اما میزان افزایش آن کمتر از پنج درصد خواهد بود ...
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۷:۲۳    
اتفاقا حرف ما این است که اگر در موضوع تزریق پول کثیف مستنداتی وجود دارد، به کمیسیون امنیت مجلس هم ارایه شود.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۰:۰۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محیط زیست در سطح بین المللی و منطقه ای دچار خود درماندگی است، گفت: مجلس آمادگی همکاری با متخصصان و استفاده از نتایج تحقیقات آنها در مراکز تصمیم گیری را دارد.