یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۵۰Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای جمهوریت 26 اسفند 1393 - jomhouriat.ir

جمهوریت 30 بهمن 1393 جمهوریت 1 اسفند 1393 جمهوریت 2 اسفند 1393 جمهوریت 3 اسفند 1393 جمهوریت 4 اسفند 1393 جمهوریت 5 اسفند 1393 جمهوریت 6 اسفند 1393 جمهوریت 7 اسفند 1393 جمهوریت 10 اسفند 1393 جمهوریت 11 اسفند 1393 جمهوریت 12 اسفند 1393 جمهوریت 13 اسفند 1393 جمهوریت 14 اسفند 1393 جمهوریت 15 اسفند 1393 جمهوریت 16 اسفند 1393 جمهوریت 17 اسفند 1393 جمهوریت 18 اسفند 1393 جمهوریت 19 اسفند 1393 جمهوریت 20 اسفند 1393 جمهوریت 21 اسفند 1393 جمهوریت 22 اسفند 1393 جمهوریت 23 اسفند 1393 جمهوریت 24 اسفند 1393 جمهوریت 25 اسفند 1393 جمهوریت 26 اسفند 1393 جمهوریت 27 اسفند 1393 جمهوریت 28 اسفند 1393 جمهوریت 29 اسفند 1393 
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۳:۵۳    
در عمده مسایل به نقاط تفاهم مشترک رسیده ایم، فقط یک مورد اختلافی که بسیار هم مهم است باقی مانده که در گفت وگوهای عصر امروز تلاش می کنیم، آن را حل و فصل کنیم.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۳:۴۳    
جالب است که این اخبار گوی صدا و سیما حوزه خبرگویی اش نیز ورزشی نبوده و جزء یکی دو پست مشاوره ورزشی ، سابقه خاص مدیریت ورزشی به خصوص در رشته والیبال ندارد که البته در رزومه اعلامی و منتشره از وی عضویت ...
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۳:۴۳    
حدود 60 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی اظهار کرده اند که به اوباما در حل مسائل و مشکلات بزرگ داخلی و خارجی آمریکا اعتماد کامل دارند.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۳:۳۸    
این کشورها می گویند برنامه هسته ای ایران دارای ابعاد نظامی بوده و در راستای تولید بمب هسته ای است؛ ایران همواره این ادعاها را رد کرده است.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۳:۳۸    
نیویورک تایمز به نقل از یک مقام آگاه آمریکایی می نویسد ظریف در دیدار با کری موضوع نامه 47 سناتور آمریکایی خطاب به ایران را مطرح کرده و از کری توضیح خواسته است.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۰:۵۷    
دادستان عمومی و انقلاب تهران از دستگیری و بازداشت 9 نفر به اتهام اهمال منجر به عفونت چشم و نابینایی تعدادی از شهروندان در دو مرکز درمانی تهران خبر داد.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۰:۵۷    
19 شهر کشور در آخرین روز سال -جمعه 29 اسفند - شاهد خورشید گرفتگی جزئی هستند. این خورشید گرفتگی پدیده ای کلی است که در بخشی از دنیا نیز به صورت جزئی قابل رویت است.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۰:۵۷    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا می گوید در هفته جاری تلاش بیشتری برای رسیدن به تفاهم سیاسی انجام خواهد شد.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۰:۵۷    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از کشته شدن یک نوجوان 16 ساله به دلیل انفجار حاصل از مواد محترقه و سقوط از پشت بام خبر داد
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۰:۵۲    
علی یونسی به دلیل اظهارات حاشیه ساز اخیر خود که موجب رنجش دوست داران انقلاب اسلامی ایران شد، امروز به دادگاه ویژه روحانیت احضار شد و مورد بازپرسی قرار گرفت.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۶    
جدول قیمت انواع سکه و ارز در بازار روز سه شنبه منتشر شد.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۱    
حداقل حقوق کارمندان دولت در سال94 به میزان 684 هزار تومان تعیین شده است که حدود 28 هزار تومان از حداقل حقوق 712 هزار و413تومانی کارگران در سال آینده کمتر است.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۵۷    
روز گذشته، درست یک هفته پس از دوشنبه حادثه ساز شیراز، علی مطهری به ابهام های مطرح شده توسط منتقدان خود پاسخ داد.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۴۸    
اینجا بازار تهران است؛ جایی که برخی می گویند نبض اقتصادی ایران است. اسم عید که می آید، این نبض تندتر می تپد و هر چه به عید نزدیک تر می شویم، ضربان آن بالاتر می رود.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۴۸    
وکیل مطهری در پاسخ به پرسشی درباره جبران شدن خسارت های وارده به خودرو حامل علی مطهری در سفر به شیراز گفت ...
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۴۳    
این شهروند 34 ساله روز شنبه این هفته (23 اسفند) بارها به شهرداری خرمشهر مراجعه کرد تا وسایل خود را تحویل و کار خود را ادامه دهد اما جوابی نگرفت و در نهایت با ریختن بنزین بر روی خود در محوطه شهرداری ...
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۴۳    
در حالی که به روزهای پایانی ماه مارس، ضرب الأجل تعیین شده برای دستیابی به تفاهم سیاسی میان ایران و گروه 1+5 نزدیک می شویم مقامات غربی اعلام می کنند هنوز مشخص نیست که در روزهای آتی به این تفاهم دست ...
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۳۸    
باراک اوباما گفت: ما می توانیم این مباحثات را داشته باشیم ؛ و در ادامه گفت اما اینکه آنها مستقیماً رهبر عالی ایران را خطاب قرار دهند و بحث اساسی آنها با او این باشد که با رئیس جمهور ما توافق نکنید ...
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۱۹    
ارکستر سمفونیک تهران پس از حدود دو سال تعطیلی با حضور معاون اول رئیس جمهور ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ،عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ...
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۱۴    
آقا پسر 19ساله به همراه پدر، مادر، برادر و سه خواهر، هر چهار دایی و هر سه خاله، خان عمو و دو جفت پدربزرگ و مادربزرگ می روند به منزل امیدشان.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۰۹    
مردی میانسال در روزهای پایانی شهریور سال83 به پلیس آگاهی تهران مراجعه کرد و خبر داد پسرش به نام صابر مفقود شده است. این مرد توضیح داد صابر با خودرو پیکانش در یک آژانس کار می کرد.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۰۴    
در دیدار وزیر امور خارجه کشورمان با همتای انگلیسی اش آخرین وضعیت روابط دوجانبه درجهت جلو بردن روابط و حل مشکلات موجود مورد بررسی قرار گرفت.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۰۴    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: لاشه یک نهنگ بزرگ به طول 13 متر که در ساحل استان بوشهر به گل نشسته بود، کشف شد.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۰۴    
رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی با بیان این مطلب که به رغم توافقات قبلی حقوق 60 درصد بازنشستگان حداقل بگیر 17 درصد اعلام شد، گفت: افزایش حقوق 40 درصد باقی مانده باید توسط دولت تعیین شود.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۸:۵۹    
احسان کرمی مجری و بازیگر تئاتر و سینما در فیلم دربست به کارگردانی علی خامه پرست نقش یک روحانی را بازی می کند.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۸:۵۹    
وزارت کشور در اجرای ماده 12 آئین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، نخستین اطلاعیه خود در خصوص این انتخابات را صادر کرد.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۸:۵۹    
معاون انتظامی و امنیتی وزیر کشور از شناسایی هویت بیش از 10 نفر از عاملان حادثه شیراز خبر داد.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۸:۵۴    
ساعت یک بامداد 19 اسفندماه سال جاری چند رهگذر که در حال عبور ازخیابان شهید مطهری تهران بودند با دیدن آتش و شنیدن صدای فریادهای پسر جوانی از یک دکه با آتش نشانی تماس گرفتند.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۸:۵۴    
شنبه 23 اسفندماه سال جاری پسر جوانی در تماس با پلیس 110 از کشته شدن مادر 75 ساله اش خبر داد.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۸:۴۵    
پس از قسمت پنجم این سریال بیژن بیرنگ در گفت و گویی عملاً شکست این پروژه را با این ترکیب تایید کرد اما در لابلای حرف هایش از تلاش برای ادامه تولید این مجموعه سخن به میان آورد و علت شکست را نیز نوع ...
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۸:۴۵    
استان البرز:خانم ساحل گوران قهرمان کرجی کشتی ایران است که به تازگی مدال طلای کشتی آلیش بانوان را در مسابقات کشوری گلستان بدست آورده است ...
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۸:۴۰    
برخی کار آفرینان، نخبگان و دانشمندان کشور، خانواده های کشاورز و افراد خیر در کنار هنرمندان و ورزشکاران مهمانان ویژه این برنامه هستند.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۸:۳۵    
روزنامه جوان در سرمقاله خود نوشت: