یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۰:۰۱Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای جمهوریت 28 اسفند 1393 - jomhouriat.ir

جمهوریت 30 بهمن 1393 جمهوریت 1 اسفند 1393 جمهوریت 2 اسفند 1393 جمهوریت 3 اسفند 1393 جمهوریت 4 اسفند 1393 جمهوریت 5 اسفند 1393 جمهوریت 6 اسفند 1393 جمهوریت 7 اسفند 1393 جمهوریت 10 اسفند 1393 جمهوریت 11 اسفند 1393 جمهوریت 12 اسفند 1393 جمهوریت 13 اسفند 1393 جمهوریت 14 اسفند 1393 جمهوریت 15 اسفند 1393 جمهوریت 16 اسفند 1393 جمهوریت 17 اسفند 1393 جمهوریت 18 اسفند 1393 جمهوریت 19 اسفند 1393 جمهوریت 20 اسفند 1393 جمهوریت 21 اسفند 1393 جمهوریت 22 اسفند 1393 جمهوریت 23 اسفند 1393 جمهوریت 24 اسفند 1393 جمهوریت 25 اسفند 1393 جمهوریت 26 اسفند 1393 جمهوریت 27 اسفند 1393 جمهوریت 28 اسفند 1393 جمهوریت 29 اسفند 1393 
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۳:۲۲    
یک زن افغان که گفته شده نسخه ای از قرآن را به آتش کشیده امروز به دست دهها مرد افغان کشته و جسدش به آتش کشیده شد.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۱:۲۳    
یک رسانه آمریکایی از لابی مقامات ارشد کاخ سفید و شخص اوباما با سناتورهای دموکرات برای جلوگیری از همراهی آنها علیه لایحه ضد ایرانی قبل از توافق هسته ای خبر داد.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۱:۲۳    
منابع آگاه خبردادند که تکفیری ها داعش از بیم انجام حمله زمینی نیروهای ارتش و داوطلب عراق در حال حفر خندق در اطراف شهر موصل هستند.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۱:۰۸    
اعضای تیم پرسپولیس صبح چهارشنبه پس از بازی خود مقابل النصر عربستان راهی مکه شدند به زیارت خانه خدا بروند.سرخپوشان بعد از پوشیدن لباس احرام به زیارت کعبه رفته و اعمال حج را به جا آوردند.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۴۳    
یک زن جوان انگلیسی پیش از پیوستن به عناصر داعش در یک ایستگاه اتوبوس در آنکارا بازداشت شد.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۲۸    
یکی از بیوه زنان تندروی استرالیایی، تصاویری تبلیغاتی از گروه تروریستی داعش را منتشر کرد که زندگی مرفه و به تعبیر او "جهاد پنج ستاره" زنان ِ "تشنۀ خون" در سوریه را نشان می دهد.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۲۳    
ما ضرب الاجل پایان ماه مارس را پیش روی خود داریم و تلاش می کنیم تا در زمان باقیمانده پیشرفت های زیادی داشته باشیم.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۱۸    
اگر بحث ها به خوبی پیش برود و به این جمع بندی برسیم که امکان رسیدن به مرحله ای که بتوانیم تدوین متن توافق را آغاز کنیم وجود دارد، ممکن است چند روز بیشتر مذاکرات را ادامه دهیم و ما این آمادگی را داریم.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۱۳    
این ماموران بر اثر انفجار تله انفجاری که در مسیر تردد آنها قرار گرفته بود به شهادت رسیدند.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۰۸    
وزیر امور خارجه اظهارداشت: خیلی خوب پیش می رویم ولی هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن داریم. هنوز تا جایی که بگوییم به فهم مشترک رسیده ایم فاصله داریم و کار زیادی پیش رویمان است.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۰۸    
سامانه دیگری از شنبه، هشتم فروردین ماه وارد کشور می شود،اما اکنون نمی توان اطلاعات مناسبی درباره تاثیر گذاری آن ارائه کرد
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۹:۵۳    
این محدودیت ها در یک دوره 10 ساله اولیه بر روی برنامه هسته ای ایران اعمال خواهد شد؛ پس از آن محدودیت ها به آهستگی کاهش پیدا کرد و ممکن است کل روند این توافق 15 یا حتی 20 سال نیز به طول بینجامد.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۹:۴۸    
اظهارات منتشره در برخی رسانه های داخلی مبنی بر شکایت و پس گرفتن گزارش وزارت اطلاعات در خصوص فعالیت های متهم م.ه در کشور انگلیس نزد مرجع قضائی تکذیب می گردد.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۹:۴۳    
امروز با وجود ناامنی های فراوان در کشورهای همسایه مانند عراق، سوریه و افغانستان به لطف پروردگار و حضور مردم و تلاش سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف امنیت پایدار در کشور ما وجود ...
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۰۲    
آزاده نامداری با انتشار عکس و متن زیر در صفحه شخصی اش در اینستاگرام شایعه ازدواج خود با احسان علیخانی را تکذیب کرد.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۵۷    
فقط از سفره هفت سین هتل بوریواژ یک تصویر در اختیار خبرنگاران قرار گرفت؛ تصویری بدون شرح که مذاکره کنندگان ایرانی را کنار میزی که هفت سین در آن چیده شده ، نشان می دهد.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۵۷    
معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (عج)استان سمنان از انهدام شبکه ترویج فساد در شبکه های اجتماعی در استان سمنان خبر داد.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۸:۰۳    
سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، در آستانه فرا رسیدن سال نو و آغاز سفرهای نوروزی، 100 نکته ایمنی را برای هموطنان و مسافران توصیه کرده است.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۷:۵۸    
دور پنجم گفتگوهای محمد جواد ظریف و جان کری خاتمه یافت.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۷:۵۸    
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اگر لازم باشد مجلس شورای اسلامی در زمینه نظارت بر تخلفات زمین خواری ورود پیدا خواهد کرد و از قبل هم کمیسیون اصل 90 مجلس و کمیسیون کشاورزی مداخله های لازم را ...
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۷:۵۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا می گوید پیروزی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در انتخابات تاثیری بر مذکرات ایران نداشته و نخواهد داشت.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۷:۵۳    
در صورتی که اصولا راه حل جامع اگر دربردارنده قطعنامه یا قطعنامه های شورای امنیت نباشد، ابدا مفید فایده نیست و تغییری در نظام ایجاد شده توسط قطعنامه های فصل هفتمی قبلی صورت نمی دهد.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۷:۵۳    
قهرمانی پیکان در ارومیه و اعتراض تماشاگران به درگیری های شدید کشیده شد که این درگیری ها به خونریزی هم رسید.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۷:۴۸    
دومین جمله منتخب مخاطبان، واکنش رهبر انقلاب به گره زدن مسئله امنیت اسرائیل به مذاکرات هسته ای توسط یکی از طرف های مذاکره بود: امنیت اسرائیل تأمین نخواهد شد؛ چه توافق هسته ای بشود و چه نشود.
جمهوریت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۷:۴۸    
پیروزی نتانیاهو خبرخوبی حتی برای متحدان سنتی رژیم اسراییل در اروپا و آمریکا هم محسوب نمی شود. حزب لیکود 30 کرسی از کنست را به دست آورد و ائتلاف چپگرایان توانست با کسب 24 کرسی در جایگاه دوم قرار گیرد.