یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۲:۳۴Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 1 اسفند 1394 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 30 مهر 1394 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1394 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1394 روزنامه کسب و کار 30 دی 1394 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1394 روزنامه کسب و کار 1 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 8 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 9 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 10 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 11 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 12 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 14 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 15 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 16 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 17 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 19 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 20 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 24 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۲۰:۴۸    
رجیسترینگ (ثبت) گوشی های تلفن همراه موضوعی است که طی سال های اخیر بارها مطرح شده اما همچنان اتفاق خاصی نیفتاده و با وجود تاریخ های متعددی که برای اجرایی شدن این طرح در نظر گرفته شده ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۲۱:۳۶    
در موضوع تامین مالی و کسب درآمد باید قائل به تفکیک و مرزبندی برای این دو شویم زیرا تامین مالی بیشتر ناظر بر بنگاه های اقتصادی است و کسب درآمد مربوط به حوزه های ملی است
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۸    
آیت ا... هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به فهرست منتشر شده و منتسب به وی گفت: بنده شخصا فهرست انتخاباتی ندارم ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۵    
رئیس جمهوری گفت: همه کشورهای منطقه چشم به انتخابات 7 اسفند ایران دوخته اند، ملت ما نخواهد گذاشت کلام رهبری روی زمین بماند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۵    
اگرچه کمتر از 10 روز به سفر هیات تجاری کره جنوبی به ایران و برگزاری یازدهمین کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور باقی مانده است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۲۱:۰۶    
وزیر امور اقتصادی و دارایی از تهیه برنامه جامع تامین مالی پایدار برای دولت خبر داده و گفته برای تامین مالی دولت که غیرتورمی نیز باشد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۲۱:۰۳    
بررسی تجربیات و گذشته سرمایه گذاری خارجی در بخش معدن نشان می دهد حداقل در طول یک دهه گذشته به دلیل تحریم ها در بخش معدن سرمایه گذاری خارجی انجام نشده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۲۱:۰۰    
بورس تهران که از نیمه دی ماه روند صعودی و افزایشی خود را آغاز کرد و بعد از اجرای برجام روند صعودی به خود گرفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۲۰:۵۷    
وزیر امور اقتصادی و دارایی رمز موفقیت مذاکرات هسته ای را اتحاد، وحدت، همدلی و همزبانی دانست و گفت: برای بهبود وضعیت اقتصادی در کشور تلاش می شود از این الگو استفاده کنیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۲۰:۴۲    
بازار مصالح ساختمانی به عنوان یکی از مواد اولیه در ساخت و ساز ساختمان های مسکونی و اداری همواره بازار پررفت وآمدی دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۲۰:۳۹    
سومین دوره از حراج خیریه رعد با فروش کلی بیش از 420 میلیون تومان در موسسه خیریه رعد برگزار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۲۰:۳۳    
طی چند سال گذشته موضوع پرداخت خرد الکترونیکی به موضوع جاری حوزه پرداخت بدل شده و اثرات و کاربردهای متعددی برای آن در نظرگرفته شده است .
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۲۰:۲۴    
امروزه بسته بندی کالاهای صادراتی غیرنفتی، چنان جدی و مساله ساز شده که باید به عنوان گامی مثبت در راه توسعه صادرات، به آن توجه کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۲۰:۲۱    
فراغت از تحصیل و نیافتن کاری متناسب با رشته دانشگاهی افراد تحصیلکرده را بر سر دو راهی ادامه تحصیل یا اشتغال در شغلی که مربوط با رشته تحصیلی آنها نیست، قرار داده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۸:۴۵    
رئیس جمهور گفت: در انتخابات 7 اسفند کسانی را انتخاب کنید که دغدغه آنها رونق اقتصادی است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۸:۴۵    
یک هزار و 114 دستگاه آنالایزر مشتمل بر 25 نوع دستگاه در پتروشیمی بندر امام نصب شده و مورد استفاده قرار گرفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۸:۴۸    
تعداد معاملات خرید و فروش و هم چنین اجاره مسکن در بهمن ماه سال جاری تغییر محسوسی نسبت به دی ماه نداشت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۳۸    
دبیرکل انجمن صنایع نساجی ایران از کاهش سقف تعرفه کالاهای وارداتی به 55 درصد از سال آینده خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۰    
مدیر امور بین الملل شرکت نفت از افزایش صادرات نفت ایران به بیش از 1.5 میلیون بشکه در روز در اسفند امسال خبر داد و گفت: کشورهای شرق اروپا بازار جدید ایران در پساتحریم هستند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۷    
حجم تزریق گاز به میدان های مناطق نفت خیز جنوب در 10 ماه امسال با بیش از 14 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه پارسال به 9.6 میلیارد مترمکعب رسیده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۷    
یک بیمه گر آمریکایی همزمان با احیای صادرات نفت ایران به اروپا اعلام کرد که نفت کش های حامل نفت ایرانی از پوشش بیمه این شرکت برخوردار می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۴    
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با اشاره به کاهش دو درصدی سود سپرده ها گفت: از این کاهش سود استقبال می کنیم، اما؛ برای بازگشت رونق به مسکن کافی نیست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۱    
رئیس کمیسیون کارآفرینی و کسب و کارهای نوین اتاق بازرگانی ایران با تاکید بر اهمیت انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۵    
یک اقتصاددان تاکید کرد که تقویت بعد نظارتی، برنامه محوری و همچنین تعامل با دولت برای حل بحران ها و چالش های انباشت شده اقتصادی کشور از الزامات مجلس دهم جهت حرکت به سمت توسعه اقتصادی است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۲    
معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و داروی جمهوری اسلامی ایران در راس هیاتی از مسئولین دولتی و بخش خصوصی در زمینه دارو از 28 الی 30 بهمن به روسیه سفر کرند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۲    
معاون بازرگانی وزیر جهاد کشاورزی ضمن تایید افزایش قیمت گندم وارداتی به دنبال ممنوعیت واردات این کالا در سال 95 ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۲    
سازمان غذا و دارو، نسبت به انتشار خبرهایی در فضای مجازی درباره مرغ های هورمونی واکنش نشان داد و خطاب به مردم گفت: مردم نگران وجود مرغ های هورمونی نباشند، چراکه استفاده از هورمون در پرندگان ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۲    
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از راه اندازی شهرک بزرگ فرش در استان خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۲    
6 نامزد اصولگرای انتخابات مجلس دهم با حضور در خبرگزاری تسنیم برنامه های اقتصادی اصولگرایان برای معیشت و پیشرفت را رونمایی کردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۹    
رییس سازمان حفظ نباتات از ارسال نامه توسط وزیر جهاد کشاورزی به وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره برخورد با میوه های قاچاق خبر داد و گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان با اشاره به اینکه شرکت های بزرگ آمریکایی مذاکرات را با ایران آغاز کرده اند، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در دوران پسا برجام ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۴    
هر ساله با نزدیک شدن به نوروز شاهد تب و تاب مردم برای خرید های و سفر های نوروزی برای استقبال ار بهار هستیم، که حجم خرید اقشار مختلف جامعه به میران درآمد آن ها بستگی دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۱    
روند رشد اقتصاد ایران در سال های آتی سریع تر از سایر کشورهای منطقه است و فواید سرمایه گذاری در این کشور بر مخاطرات آن می چربد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۱    
سخنگوی شرکت شل رقم بدهی این شرکت به ایران را 2.16 میلیارد دلار اعلام کرد و گفت: می توانیم تایید کنیم که فرآیند پرداخت بدهی معوق شل به شرکت دولتی (ایران) آغاز شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۱    
دولت به منظور توسعه صادرات 200 میلیارد تومان در مرحله نخست و هزار میلیارد تومان درمراحل بعدی ، مشوق صادراتی پرداخت می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۱    
سرپرست بهره برداری پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با اقدامات انجام شده در سطح پالایشگاه چهارم برای کاهش میزان مشعل سوزی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۳۸    
درپی ورود میوه های تابستانه قاچاق به بازار میوه آن هم از کشورهای دوردست، نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد که این سطح کلان قاچاق، حتما یک عقبه قوی پشت خود دارد
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۳۸    
پایگاه خبری داون از تصمیم پاکستان برای برداشتن تحریمها علیه ایران و طراحی یک استراتژی برای گسترش روابط تجاری با همسایه اش خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۳۸    
رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد که دلیلی برای افزایش نرخ ارز در روزهای پایانی سال وجود ندارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۲    
سرلشکر نوئل کهوکهر رئیس مؤسسه مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش پاکستان و هیئت همراه با سردار سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا دیدار و گفتگو کردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۲    
ریل قطار مدیر طرح تحول سازمانی شرکت راه آهن با اشاره به قصد متولیان راه آهن به منظور ایجادتحول در سازمان از برنامه ریزی به منظور ایجاد تغییرات در راه آهن به شکل اساسی و بنیادی و با الگوگیری از راه ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۶    
شاخص قیمت سنگ آهن ایران با اندکی افزایش نسبت به هفته گذشته به 42 دلار و 84 سنت رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۴    
وزیر اقتصاد با بیان این که سیاست های اقتصاد مقاومتی برای دوره خاصی نیست گفت: نرخ رشد اقتصادی در سال95، 5 درصد و نرخ تورم 11.3 درصد هدف گذاری شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۴    
قاضی آمریکایی که نسبت به عفو یکی از زندانیان ایرانی مبادله شده میان تهران و واشنگتن اعتراض کرده بود با رفع اتهامات وی موافقت کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۴    
پرویز داوودی با تشریح برنامه های اقتصادی مجلس اصولگرا در مورد یارانه نقدی گفت: تا سیاست های توانمندسازی و بهبود ساختارهای اقتصادی به ثمر نرسیده است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۵    
هیاتی از مقامها و دست اندرکاران بخش منسوجات ایران و نمایندگان مراکز تجاری فعال در این عرصه جهت بازاریابی و ارزیابی شرایط بازار روسیه به مسکو سفر و با مقامهای روس در باره توسعه همکاری ها در این عرصه ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۵    
مجید تخت روانچی معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه ایران در مادرید در دیدار با همتای اسپانیایی خود در مورد مسائل دوجانبه و منطقه ای به بحث و گفت و گو نشست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۲    
یک اقتصاددان با بیان اینکه دولت با وجود تنگناهای شدید مالی، در بخش عمرانی کم کاری نکرد و پروژه های مهم کنار گذاشته نشد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۷    
در حالی تحول 100 روزه اقتصادی مهمترین وعده دولت یازدهم بود که در حال حاضر انتظارات اقتصادی مردم از دولت هنوز برآورده نشده و رکود،بیکاری و تورم شرایط دشواری را برای دولت روحانی گوشزد می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۷    
یک قاضی فدرال آمریکایی با اقدام دولت این کشور برای لغو اتهامات علیه یک ایرانی متهم به نقض تحریم ها که ماه گذشته در قالب مبادله زندانیان با ایران آزاد شده بود، موافقت کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۱    
معاون مدیرعامل ایران خودرو گفت: خودروسازان خارجی به درستی می دانند که در قراردادها و همکاری های جدید با خودروسازان ایرانی، بدون تراز تجاری مثبت نمی توانند موفق شوند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۵    
وال استریت ژورنال در گزارشی اعلام کرد شرکت هواپیماسازی بویینگ از دولت آمریکا برای آغاز مذاکرات تجاری با ایرلاینهای ایرانی مجوز دریافت کرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۵    
معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا گفت: برای اجرای طرح انتقال آب خزر به سمنان و کویر مرکزی هنوز مجوز زیست محیطی از سازمان محیط زیست دریافت نکرده ایم و تا زمانی که این مجوز دریافت نشود نمی توانیم این ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۵    
درپی ورود میوه های تابستانه قاچاق به بازار میوه آن هم از کشورهای دوردست، معاون نظارت و بازرسی اتاق اصناف تهران گفت: میوه های قاچاق ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۵    
معاون هماهنگی تولید شرکت مادرتخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) گفت: در حال حاضر در کشور حدود 3000 مگاوات نیروگاه هایی وجود دارد که باید جایگزین شوند و برای این مساله نیز ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۲    
معاون اروپا و آمریکای وزارت خارجه، که به منظور برگزاری ششمین دور گفت وگوهای ایران و نروژ به اسلو سفر کرده است، در نشست فرهیختگان و سفرای خارجی مقیم نروژ در موسسه مطالعاتی اسلو، سخنرانی کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۲    
نماینده تام الاختیار وزارت راه و شهرسازی در شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی و منابع طبیعی با اشاره به اهمیت قانون پیش فروش و تلاش برای اجرای کامل آن گفت: قانون پیش فروش ساختمان ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۲    
وزیر امور زیرساخت ها و حمل و نقل ایتالیا گفت: در سفرم به تهران نحوه همکاری و مشارکت شرکت های ایرانی و ایتالیایی برای ایجاد شرکت های چندملیتی و حضور در پروژه های عمرانی ایران بررسی شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۲    
رئیس شرکت روس اتم اعلام کرد: ساخت و ساز دو واحد جدید در نیروگاه بوشهر در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۶    
حجت الله عبدالملکی با اعلام اینکه دولت روحانی در سفر اخیر اروپا هر ایرانی را 2.5میلیون تومان بدهکار کرد، گفت: مسئله اصلی کشور اقتصاد است و مشکل مردم گرانی و بیکاری است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۶    
در سال 93 خالص صادرات برق کشور ( تراز تجارت برق) با 27.6 درصد کاهش نسبت به سال 92 به 6 میلیارد و 400 میلیون کیلووات ساعت رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۶    
رئیس ستاد انتخابات کشور با تاکید بر این که هرگونه اطلاعیه رسمی مرتبط با انتخابات از طریق این ستاد انجام می شود گفت که اطلاعیه های رسمی ستاد انتخابات کشور با امضای وی یا دبیر ستاد از طریق شبکه های ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۶    
وزیر امور خارجه عمان برای دیدار با تعدادی از مقامات عالیرتبه کشورمان از جمله محمدجواد ظریف، همتای ایرانی خود، امروز(شنبه) به تهران می آید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۶    
یک عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کارگفت: دلیل حمایت اصلاح طلبان از اصول گرایان میانه حمایت از دولت است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۶    
هزینه نگهداری راه های کشور سالانه 10 هزار میلیارد تومان است" این جدید ترین آماری است که وزیر راه و شهرسازی داده و اعلام کرده است با بودجه عمومی دولت نمی توان از پس هزینه های این چنینی برآمد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۳    
اجرا و تحقق همه وعده های داده شده و سر و سامان دادن به اوضاع اقتصادی ایران آنهم در 16 ماه باقیمانده از عمر دولت یازدهم کار ساده ای نیست و باید کار انقلابی در این زمینه صورت پذیرد و انقلاب کردن هم ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۰    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از وجود 17 نوع ماده معدنی در استان خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۰    
نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه راه علاج اقتصاد ایران توجه ویژه به سیاست های اقتصاد مقاومتی است که در این زمینه کُند عمل می شود ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۵    
معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: کارخانه "اسید سیتریک" کرمانشاه برای آغاز به کار مجدد نیاز به 10 میلیارد تومان سرمایه در گردش دارد.