جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۱۳:۵۰May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 14 آبان 1398 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1397 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1398 روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 30 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1398 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1398 روزنامه کسب و کار 30 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 30 دی 1398 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1398 روزنامه کسب و کار 1 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 2 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 3 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 4 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 5 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 6 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 7 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 8 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 9 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 10 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 11 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 12 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 13 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 14 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 15 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 16 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 17 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 18 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 19 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 20 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 21 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 22 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 23 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 24 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 25 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 26 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 27 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 28 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 29 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1398 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۴:۳۱    
کسب و کار نیوز:دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نایین : بیش از دو تن مواد مخدر در این شهرستان کشف و جمع آوری شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۶:۱۶    
کسب و کار نیوز - شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز سه شنبه با رشد 1166 واحد همراه شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۴:۱۶    
کسب و کار نیوز:رینگ بین الملل بورس انرژی ایران، امروز شاهد عرضه نفتای سبک پالایش نفت بندرعباس خواهد بود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۱:۲۶    
کسب و کار نیوز - قیمت هر اونس طلا امروز با 0.2 درصد افزایش به 1473 دلار و 4 سنت رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۳:۱۸    
کسب و کار نیوز - سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از برداشته شدن محدودیت سوخت گیری با کارت هوشمند سوخت جایگاه داران خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۴:۲۰    
کسب و کار نیوز-قیمت هر اسکناس دلار آمریکا در جریان معاملات امروز شنبه 18 آبان 98 در صرافی های بانکی، برای فروش11350 تومان و برای خرید 11250 است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۳:۴۰    
کسب و کار نیوز:استاندار خراسان رضوی از پیگیری راه اندازی پرواز مستقیم بین مشهد مقدس و حیدرآباد مرکز ایالت تلنگانا کشور هند خبر داد
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۲:۳۰    
کسب و کار نیوز:20 تن چوب جنگلی قاچاق درزنجان کشف وضبط شد .
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۵:۵۶    
کسب و کار- درحالی که در موارد بسیاری اعتراضاتی درباره قیمت و تعرفه های اینترنتی شنیده می شود، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات معتقد است که ایران چهارمین کشور ارزان دنیا در زمینه تعرفه اینترنت با ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۰:۵۱    
کسب و کار نیوز :مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری از دستگیری 2 متخلف، به همراه 100 کیلوگرم چوب جنگلی بلوط قاچاق در منطقه حفاظت شده هلن خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۱۳:۲۰    
کسب و کار نیوز-بانک مرکزی در مورد بارگذاری ایران چک جدید در خودپردازها اطلاعیه ای صادر و اعلام کرد: ایران چک های یاد شده در بسیاری از خودپردازهای بانک های کشور در استانها بارگذاری شده اند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۲۱:۵۰    
کسب و کار نیوز - سم های اضافه که از طریق محیط زیست یا غذاها وارد بدن می شود، در کبد تجمع می یابد در طول زندگی مواد غیر طبیعی در کبد انباشته می شود .
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۲۱:۰۰    
کسب و کار نیوز - برخی از مواد غذایی بروز علائم آرتروز را تشدید می کنند و به سلامت مفاصل شما آسیب می زنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۲۰:۰۵    
کسب و کار نیوز - پیش از آنکه آلودگی هوا پیامدهای خود را بر سلامت داشته باشد و با مشکلات جدی تر همراه شود لازم است راهکارهای مناسبی برای مقابله با آن بکار گرفته شوند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۷:۳۵    
کسب و کار نیوز - فشار مالیاتی به بنگاه ها باعث شده خیلی از تولیدکنندگان به سمت فعالیت های زیرپله ای روی بیاورند و این موضوع نیز بر کیفیت محصولات تولیدی این بنگاه ها اثر منفی گذاشته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۷:۱۰    
کسب و کار نیوز - گردهمایی مدیریت شعب استان های خراسان رضوی و شمالی بانک ایران زمین با حضور معاون عملیات بانکی و مدیر و روسای شعب این استان با هدف بررسی عملکرد چند ماهه اخیر برگزار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۷:۱۰    
کسب و کار نیوز - در آستانه 15 آبان و طلیعه هشتاد و پنجمین سالگرد تاسیس بیمه ایران، کمیسیون ملی یونسکو نخستین گواهی قدمت این نهاد معتبر بین المللی را به بیمه ایران اعطا کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۶:۰۰    
کسب و کار نیوز :نائب رییس اتحادیه املاک استان یزد از کاهش تا 30 درصدی قیمت زمین و مسکن در این استان خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۶:۰۰    
کسب و کار نیوز:معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: گلخانه داران خوزستانی جهت دریافت سوخت یارانه ای ثبت نام کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۵:۵۵    
کسب و کار نیوز:رییس سازمان مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرمانشاه در خصوص شایعه تعطیلی کشتارگاه بیستون گفت: این خبر کذب بوده و در حال حاضر کشتارگاه با تمام توان فعال است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۵:۵۰    
کسب و کار نیوز:اسامی داوران چهار بخش مسابقه تئاتر خردسال، کودک، نوجوان و خیابانی بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان اعلام شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۵:۵۰    
کسب و کار نیوز:مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه از تشدید طرح نظارت بر آسانسورهای بیمارستان ها و مراکز درمانی استان خبر داد و گفت: فقط حدود نیمی از آسانسورهای این بخش تاکنون تاییدیه ایمنی گرفته اند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۵:۴۵    
کسب و کار نیوز:مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان گفت: علاوه بر ذخیره آب بارش ها، امکان آبزی پروری و توسعه گردشگری از مزایای آب بندان ها است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۵:۴۵    
کسب و کار نیوز:رئیس دانشگاه گیلان گفت: وقف در مراکز علمی تاثیرات شگرفی در آینده خواهد داشت زیرا دانشجویی که از محل موقوفات حمایت شود خود را وقف مردم و جامعه خواهد کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۵:۴۰    
کسب و کار نیوز - فاطمه مقیمی معتقد است اتحادیه اوراسیا می تواند یک بازار جدید صادراتی در اختیار ایران بگذارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۵:۳۵    
کسب و کار نیوز - رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به اینکه دولت، علت اصلی تأخیر در تقدیم لایحه اصلاح ساختاری بودجه به مجلس است، گفت: دولتمردان برای این اصلاح ساختار، جدی نیستند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۵:۳۰    
کسب و کار نیوز - رئیس کل بانک مرکزی به بانک ها ماموریت داد تا گروه های ویژه ای زیر نظر مدیرعامل تشکیل داده و واحدهای نیازمند نقدینگی را شناسایی و تامین کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۵:۲۰    
کسب و کار نیوز:مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: آمادگی لازم برای واگذاری همچنین همکاری برای اجرای دوره های آموزش صنایع دستی توسط اداره کل فنی و حرفه ای را داریم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۵:۲۰    
کسب و کار نیوز:معاون میراث فرهنگی استان تهران گفت: به بهانه روز جهانی شهرسازی، هفتمین نشست از سلسه نشست های تخصصی میراث فرهنگی استان تهران ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۵:۱۵    
کسب و کار نیوز:بانک اطلاعات هنرمندان با هدف اعتلای سطح دانش و ارتقای مهارت های تخصصی در حوزه هنرهای سنتی توسط گروه پژوهشی هنرهای سنتی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۵:۱۰    
کسب و کار نیوز :معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی از انجام 1559 بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری این استان در نیمه نخست امسال خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۵:۱۰    
کسب و کار نیوز: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمان گفت: اعضای فراکسیون گردشگری مجلس در آینده نزدیک با هدف بازدید از جاذبه های گردشگری و دیدار با فعالان این حوزه به استان کرمان می آیند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۵:۱۰    
کسب و کار نیوز - هجوم مهندسان، سرمایه گذاران حوزه فناوری و مدیران ارشد اجرایی به کالیفرنیا این ایالت را با بحران مسکن مواجه ساخته و حالا اپل قصد دارد این چالش را برطرف کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۵:۱۰    
کسب و کار نیوز:نشست مشترک مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان و شهردار بندرعباس در خصوص بررسی راهکارها و هماهنگی های بیشتر در برای پیشبرد اهداف شهر خلاق بندرعباس ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۵:۰۵    
کسب و کار نیوز:در نامه هایی جداگانه از سوی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مراتب ثبت ملی سه اثر طبیعی به استاندار زنجان ابلاغ شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۵:۰۰    
کسب و کار نیوز: رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوانسار از آغاز عملیات مرمت برج کبوترخانه خسروی در روستای قودجان شهرستان خوانسار در غرب اصفهان خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۴:۵۰    
کسب و کار نیوز :رئیس جمهوری نیجریه قانون اصلاحیه تولید نفت فراساحلی در این کشور را امضا کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۴:۵۰    
کسب و کار نیوز :فاز نخست عملیات اصلاح و تعمیرات خطوط غرب کارون و فولاد اکسین خوزستان به منظور پایداری انتقال گاز و حذف ریسک های معارضان حریم خطوط پایان یافت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۴:۴۵    
کسب و کار نیوز:نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس طی بازدید از پروژه های گازرسانی در این دو شهرستان، عملکرد شرکت گاز استان کردستان در گازرسانی به روستاهای استان را بی نظیر توصیف کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۴:۴۵    
کسب و کار نیوز - وزارت گردشگری ترکیه اعلام کرده که ایرانیان، رتبه دوم بیشترین گردشگر خارجی را در 9 ماه نخست سال 2019 دارند. گردشگران ایرانی با 687 هزار نفر در این جایگاه، پس از آلمان، قرار گرفتند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۴:۴۰    
کسب و کار نیوز:آمارها نشان می دهد که صادرات نفت ونزوئلا در ماه اکتبر امسال برای دومین ماه پیاپی بالای 800 هزار بشکه در روز باقی مانده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۴:۳۵    
کسب و کار نیوز:مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بر ضرورت ایجاد فرهنگ خودکنترلی در سازمان ها به منظور کاهش تخطی از قانون تاکید کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۴:۳۰    
کسب و کار نیوز:عملیات تعمیرات پوشش قدیمی ترین خط لوله انتقال گاز ایران در منطقه 5 عملیات انتقال گاز انجام شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۴:۳۰    
کسب و کار نیوز: قیمت شاخص نفت خام برنت در ساعت 8 امروز (سه شنبه، 14 آبان ماه) به 62 دلار و 17 سنت و قیمت شاخص دبلیوتی آی آمریکا به 56 دلار و 53 سنت رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۴:۲۵    
کسب و کار نیوز:بشار رسن در گفتگو با یکی از تلویزیون های عراقی گفت که در صورت عدم پرداخت حقوقش تا پانزدهم این ماه، از پرسپولیس جدا خواهد شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۴:۲۰    
کسب و کار نیوز: وینیسیوس جونیور، پدیده برزیلی رئال مادرید، مدعی شد که از بارسلونا هم پیشنهاد داشته است اما در نهایت رئال مادرید را انتخاب کرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۴:۲۰    
کسب و کار نیوز:محسن عاشوری، سرمربی تیم خوشه طلایی از سمت خود استعفاء کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۴:۲۰    
کسب و کار نیوز:کارلو آنچلوتی سرمربی ناپولی از واکنش ماریو بالوتلی به توهین های نژادپرستانه حمایت کرده و می گوید حرکت بالوتلی در مقابل توهین کنندگان درست بوده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۴:۲۰    
کسب و کار نیوز - رئیس جمهوری از بخش های مختلف فعالیت نوآوران و کارآفرینان در کارخانه نوآوری آزادی بازدید و با جوانان فعال در زمینه استارت آپ ها گفت وگو کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۴:۱۵    
کسب و کار نیوز:اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ می گوید خبرهای جدیدی درباره جانشین نیکو کوواچ، سرمربی سابق این تیم تا سه هفته دیگر اعلام خواهد شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۴:۱۵    
کسب و کار نیوز:رسانه های چینی اعلام کردند که قطبی با رزومه ای قوی در ایران، چین و ژاپن، شایسته حضور در سوپرلیگ است و مدیران باشگاه نیز تمایل دارند افشین قطبی در این تیم بماند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۴:۰۵    
کسب و کار نیوز: آنتونیو کونته، سرمربی اینترمیلان درباره جدیدترین جنجال نژادپرستی در فوتبال ایتالیا واکنش تندی نشان داده و می گوید "احمق های نژادپرست" باید مجازات شوند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۳:۵۵    
کسب و کار نیوز: یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیمش مقابل خِنک، از دیووک اوریگی، مهاجم بلژیکی تیمش، با عنوان اسطوره لیورپول یاد کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۳:۴۵    
کسب و کار نیوز - رفتن به سفر و تجربه فضاهای تازه یکی از اصلی ترین نیازهای هر فردی است. در دنیای امروز و با پیشرفت هایی که در وسایل نقلیه ایجاد شده دیگر سفر رفتن به سختی گذشته نیست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۳:۳۵    
کسب و کار نیوز - سرپرست جدید سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری گفت: حقوق معوق چند ماهه 2500 نفر از نیروهای یگان حفاظت به زودی پرداخت می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۳:۲۰    
کسب و کار نیوز - کارخانه نوآوری آزادی به عنوان محلی برای تجمع شرکت های نوپا (استارتاپ ها) با حضور رئیس جمهور به طور رسمی به بهره برداری رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۳:۲۰    
کسب و کار نیوز - وزارت دارایی و خزانه داری ترکیه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که روند نزولی نرخ تورم این کشور در ماه اکتبر نیز ادامه داشته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۳:۱۰    
کسب و کار نیوز - یک نماینده مجلس با بیان این که مشکل مسکن در کشور حل نشده است، گفت: طرح اقدام ملی مسکن باید بتواند نرخ مسکن و نرخ اجار ه بها را کاهش دهد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۳:۰۰    
کسب و کار نیوز - رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان این که آزادسازی سهام عدالت منتظر تصویب لایحه مربوطه در مجلس است گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۲:۵۰    
کسب و کار نیوز - سخنگوی قوه قضاییه آخرین وضعیت پرونده روح الله زم را تشریح کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۲:۵۰    
کسب و کار نیوز -دبیر شورای عالی فضای مجازی، گفت: ضرورت دارد حداقل 50 درصد از لایه های مختلف فضای مجازی بومی شود ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۲:۴۰    
کسب و کار نیوز - رئیس جمهور آمریکا در واکنش به راه اندازی سانتریفیوژهای پیشرفته در ایران گفت که در حال بررسی این موضوع است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۲:۳۵    
کسب و کار نیوز - سخنگوی قوه قضاییه گفت: 76 درصد شرکت کنندگان نظرسنجی وزارت اطلاعات، از قوه قضاییه راضی اند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۲:۳۰    
کسب و کار نیوز - نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز توضیحات وزیر جهاد کشاورزی درباره اعطای مجوز صید به کشتی های چینی را قانع کننده ندانستند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۲:۳۰    
کسب و کار نیوز - وزیر راه و شهرسازی گفت: مصوبه ای را برای طرح ریزی شهری در شورای عالی شهرسازی داریم که بر اساس آن باید ضوابط پدافند غیرعامل در این حوزه رعایت شود.