سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۱۸:۴۲Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 12 آبان 1395 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 31 فروردین 1395 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 31 خرداد 1395 خبر آنلاین 31 تیر 1395 خبر آنلاین 31 مرداد 1395 خبر آنلاین 31 شهریور 1395 خبر آنلاین 30 مهر 1395 خبر آنلاین 30 آذر 1395 خبر آنلاین 30 دی 1395 خبر آنلاین 30 بهمن 1395 خبر آنلاین 1 اسفند 1395 خبر آنلاین 1 آبان 1395 خبر آنلاین 2 آبان 1395 خبر آنلاین 3 آبان 1395 خبر آنلاین 4 آبان 1395 خبر آنلاین 5 آبان 1395 خبر آنلاین 6 آبان 1395 خبر آنلاین 7 آبان 1395 خبر آنلاین 8 آبان 1395 خبر آنلاین 9 آبان 1395 خبر آنلاین 10 آبان 1395 خبر آنلاین 11 آبان 1395 خبر آنلاین 12 آبان 1395 خبر آنلاین 13 آبان 1395 خبر آنلاین 14 آبان 1395 خبر آنلاین 15 آبان 1395 خبر آنلاین 16 آبان 1395 خبر آنلاین 17 آبان 1395 خبر آنلاین 18 آبان 1395 خبر آنلاین 19 آبان 1395 خبر آنلاین 20 آبان 1395 خبر آنلاین 21 آبان 1395 خبر آنلاین 22 آبان 1395 خبر آنلاین 23 آبان 1395 خبر آنلاین 24 آبان 1395 خبر آنلاین 25 آبان 1395 خبر آنلاین 26 آبان 1395 خبر آنلاین 27 آبان 1395 خبر آنلاین 28 آبان 1395 خبر آنلاین 29 آبان 1395 خبر آنلاین 30 آبان 1395 
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۲۳:۵۶    
ناصر رمضانی در تابلوهای نقاشی خود، با بهره گیری از تقابل پایان ناپذیر حقیقت و خیال، دست به خلق واقعیتی متفاوت زده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۲۳:۴۳    
العالم نوشت: نیویورک تایمز عکسی کمتر دیده شده از خانوادۀ کلینتون و ترامپ منتشر کرد که عمق رابطۀ این دو خانواده، پیش از رقابت های انتخاباتی را بیان می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۲۳:۳۴    
رییس جمهوری در پیامی به میشل عون، با تبریک انتخاب وی به عنوان رییس جمهوری لبنان، تصریح کرد که بدون شک، حضور آن جناب در مسند ریاست جمهوری لبنان ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۲۳:۲۹    
در خبرها خواندم مردی میانسال که در یک مهدکودک به عنوان آشپز فعال بوده٬ یک کودک را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است و از سوی دیگر قاضی چند مورد آزار به دست همین مرد را تایید می کند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۲۳:۲۹    
برای اولین بار در تاریخ اینترنت، مرور وب با موبایل از پی سی و دسکتاپ پیشی گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۲۳:۲۱    
تازه ترین رده بندی فوتسال جهان اعلام شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۲۳:۱۵    
واحد مرکزی خبر نوشت: یکی از نمایندگان کنگره آمریکا گفت دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، نامزد صلح و هیلاری کلینتون نامزد دموکرات این انتخابات، نامزد جنگ است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۲۳:۱۱    
تسنیم نوشت؛دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت: در سال 1384 شکست خوردیم و این شکست نتیجه عناصر و عواملی بود که در رفتارهای ما اصلاح طلبان رخ داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۲۳:۰۵    
مهر نوشت: رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از برخورد 17 وسیله نقلیه در محدوده ایوانکی در استان سمنان خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۲۳:۰۲    
آذر و دی ماه سال جاری، تهران و چند شهرستان میزبان کنسرت کیهان کلهر و اردال ارزنجان می شوند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۲۳:۰۲    
مهر نوشت: وزیر خارجه ترکیه در مصاحبه ای اعلام کرد که حاضر است ضمن عذرخواهی از خانواده خلبان سوخو 24 ساقط شده روسیه غرامت نیز بپردازد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۲۳:۰۲    
ایسنا نوشت: نیروی انتظامی، بانک یا موسسات فاقد مجوز را تعطیل می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۲۲:۴۹    
ایسنا نوشت: سحنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرتهران از وقوع 36 مورد حادثه در پایتخت در پی توفان عصر امروز خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۲۲:۳۹    
ایرنا نوشت: ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در پیامی به ژنرال میشل عون انتخاب او را به عنوان رئیس جمهوری جدید لبنان تبریک گفت و تاکید کرد که روسیه از حاکمیت، وحدت ، یکپارچگی سرزمینی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۲۲:۳۹    
مهر نوشت: سپاه در بیانیه ای گفت: با قاطعیت می توان گفت دهه چهارم انقلاب دهه سرنوشت ساز جدال تاریخی ملت ایران و هیئت حاکمه ایالات متحده آمریکا به شمار می رود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۲۲:۱۶    
با حضور معاون اول رئیس جمهور فاز دوم خط یک متروی اصفهان بهره برداری شد و عملیات فاز سوم نیز در ابتدای سال آینده به اتمام می رسد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۲۱:۵۷    
در 12 آبان ماه، اتفاقات مضحک انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که بدل به شوی سرگرم کنند ای برای مردم جهان شده است، به همراه پس لرزه های رای اعتماد مجلس به سه وزیر پیشنهادی دولت یازدهم ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۲۱:۴۴    
رییس جمهوری با تجلیل از صبر و فداکاری جانبازان و ایثارگران گفت: رسیدگی بیش از پیش به خانواده شهدا و جانبازان ضروری است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۲۱:۴۴    
آلبوم نگاهی به دور دست ها که در آن علیرضا جواهری آثار مشهور گیتار کلاسیک را با سنتور کروماتیک تنظیم و اجرا کرده است، منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۲۰:۵۵    
معاون اول رئیس جمهور، ورزشگاه نقش جهان را مدرن ترین و دومین ورزشگاه بزرگ کشور معرفی کرد و افزود: از همه کسانی که برای بهره برداری از این ورزشگاه تلاش کردند قدردانی می کنم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۲۰:۵۵    
استاندار گیلان در کارگروه پرورش ماهیان در قفس گفت: گیلان از نظر دریافت تسهیلات اشتغالزایی از بنیاد مستضعفان مقام نخست کشور را دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۲۰:۵۵    
صبح امروز تالار گفتگوی شهرداری رشت میزبان سفیر ارمنستان شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۲۰:۵۵    
یک بهله عقاب مارخور و یک بهله سنقر تالابی پس از تیمار در زیستگاه های طبیعی خود رهاسازی شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۲۰:۵۵    
مجید فاتحی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان از میزبانی منطقه آزاد انزلی از نخستین دوره مسابقات "کاسپین کاپ" موی تای کیک بوکسینگ در سیزدهم آبان ماه جاری از ساعت 14 الی 18 در سالن همایش های ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۲۰:۵۵    
مسئول دبیرخانه پیوست سلامت وزارت بهداشت در همدان گفت: 80 درصد از بیماری های قلبی عروقی، سرطان ها و دیابت نوع 2 قابل پیشگیری است/ مصرف دخانیات، الکل، چاقی، عوامل متابولیک ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۲۰:۵۵    
به گزارش مهر، معاون اول رئیس جمهور گفت: مشکلات آب استان اصفهان امشب با حضور هشت عضو کابینه بررسی می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۲۰:۴۲    
ایرنا نوشت: 'آنگلا مرکل' صدراعظم آلمان گفت که 'اقدام های ترکیه علیه آزادی اندیشه و آزادی رسانه، بسیار هشدار دهنده است.'
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۲۰:۳۵    
حسین ماهینی معتقد است استرس در فضای مجازی بیشتر از زمین مسابقه است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۲۰:۲۵    
ایرنا نوشت: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که تغییرات بزرگی در جهان عرب در حال رخ دادن است که باعث امیدواری زیاد من می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۲۰:۱۳    
رئیس روابط عمومی سازمان محیط زیست خوزستان گفت: میزان گرد و غبار در اهواز در ساعت 13 روز چهارشنبه به 2 هزار و 300 میکروگرم بر مترمکعب افزایش یافت که حدود 15 برابر حد مجاز است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۲۰:۰۶    
نیروهای پیشمرگ کرد در جریان پیشروی های خود در حومه موصل، ابزار دست سازی را یافتند که داعشی ها از آن برای حفر تونل استفاده می کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۹:۵۳    
در حاشیه شعار نمایشگاه مطبوعات شفافیت، صداقت محمدرضا ثقفی این کارتون را در شهروند منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۹:۵۳    
باشگاه پرسپولیس با درخواست کادر فنی در نامه ای به فدراسیون فوتبال، خواهان مجوز حضور عضو تیم جوانان ایران در اردوی امارات شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۹:۴۳    
تیم فوتبال ساحلی کشورمان در تورنمنت بین قاره ای موفق شد دومین پیروزی خود را جشن بگیرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۹:۳۷    
به بهانه برگزاری مراسم بزرگداشت زنده یاد محمدرضا رستمی، روزنامه نگار با سابقه حوزه فرهنگ.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۹:۳۰    
سرمربی پیشین تیم های ترک گروژنی و روستوف به تمجید عملکرد سردار آزمون پرداخت
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۹:۲۰    
ایسنا نوشت:رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مخالفت وزیر اطلاعات وقت با تایید صلاحیتش در انتخابات92 گفت :وی زمان بررسی صلاحیت ها ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۹:۱۰    
ایرنا نوشت: رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه روز چهارشنبه در استانبول، گفت: کشورم برای خاموش کردن آتش شعله ور شده در منطقه و با به جان خرید هر ریسکی، آماده مسئولیت پذیری بیشتر است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۸:۵۷    
مراسم اختتامیه مسابقات مناظره دانشجویی مرحله منطقه ای استان تهران با حضور جمعی از دانشجویان و داوران این مسابقات برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۸:۵۴    
فیلم تئاتر بیوه های غمگین سالار جنگ که داستان مردی به نام مم تقی خان سالار جنگ و بالا کشیده شدن اموال سه زنش پس از مرگش توسط نوکرش است، روز جمعه 14 آبان رونمایی می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۸:۳۴    
ایرنا به نقل از سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه مجلس شورای اسلامی نوشت: نیروی انتظامی موظف شد از شعبه یا موسسات بانکی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۸:۱۸    
آیت الله آملی لاریجانی در چهارمین روز از سفر کاری خود به عراق، ظهر امروز با دعوت موسسه آل البیت و حضور در این موسسه با جمعی از علمای نجف دیدار کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۸:۰۴    
وال کیلمر ادعای مایکل داگلاس مبنی بر ابتلای خود به بیماری سرطان را رد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۸:۰۱    
سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یک روز پس از گرفتن رای اعتماد از مجلس ضمن دیدار با سید حسن خمینی، یادگار امام خمینی(ره) با آرمان های امام خمینی(ره) تجدید میثاق کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۸:۰۱    
به گزارش همشهری آنلاین،کاوشگر کنجکاوی به تازگی در مسیر سفر اکتشافی خود در خاک سیاره مریخ، با شهاب سنگی عجیب و غریب و فلزی در دامنه های کوه شارپ برخورد کرده است .
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۷:۵۵    
به گزارش همشهری آنلاین،زمین لرزه 6.6 ریشتری ایتالیا یکی از شهرهای تاریخی واقع در شمال مرکز ایتالیا را با خاک یکسان کرد، دو کلیسای نمادین را تخریب کرد و یک کوه را شکافت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۷:۴۵    
مسئولان غرفه کشور کره جنوبی در نمایشگاه سنگاپور بک ربات را به نمایش گذاشتند که به شکل ماهی است و شنا می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۷:۴۱    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: هیئت حل اختلاف بین 3 قوا، به لایحه جامع وکالت تنظیم شده از سوی دولت، برای بررسی در مجلس رأی دادند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۷:۳۲    
رونمایی از پلاک ملی خودروهای سیاسی و سرویس سفارتخانه ها صبح امروز با حضور سردار مومنی و سردار مهری و تعدادی از سفرای مقیم تهران برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۷:۲۸    
رئیس انجمن مددکاری ایران گفت: ایران در میان 185 کشور در رتبه 105 قرار گرفته و در جدول غمگین ها از پایین جدول، رتبه دوم را دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۷:۲۲    
نمایش می سی سی پی نشسته می میرد که در خلاصه داستان آن آمده است: ما شاهد ساخت یک فیلم کلاسیک بسیار بد هستیم در سه هفته اولیه روی صحنه رفتنش، فروش نیم میلیارد تومانی را پشت سر گذاشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۷:۰۶    
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی گفت: با کاهش 18 درجه ای دما در تبریز نسبت به زمان مشابه سال گذشته و بارش اولین برف سال، مردم آذربایجان شرقی به استقبال زمستان رفتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۷:۰۶    
عکس روز نشنال جئوگرافیک به تصویری از یک دریاچه مملو از جلبک و خزه دریایی اختصاص یافته است که در منطقه ای زیبا در میان کوه های سفید و شن های سرخ قرار گرفته است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۷:۰۶    
ایلنا نوشت: نایب رئیس مجلس گفت: زایش جرم و جنایت و خرافه گرایی از نتایج بی عدالتی در اجتماع است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۷:۰۲    
سرمربی استقلال به عیادت منصور پورحیدری رفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۷:۰۲    
ایسنا نوشت: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت که درباره حکم مرتضوی تجدید نظر خواهیم کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۷:۰۲    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: خودرو کیا کادنزا مدل 2013 ، به مبلغ 218 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد .
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۶:۵۹    
رییس فراکسیون امید درخصوص جوسازی برخی نمایندگان تندرو مجلس برای متشنج کردن فضای رای اعتماد، اظهار داشت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۶:۵۹    
مهر نوشت: اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور اخطاریه ای از وقوع توفان همراه با گرد و غبار در سطح استان به ویژه مناطق جنوبی(ورامین و رباط کریم) خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۶:۵۵    
ششمین آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها ( صنایع دستی، فرش و نان و غله و... ) سال 1395 در تاریخ 27آبان ماه سال جاری برگزار می شود
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۶:۵۵    
ایلنا نوشت: مشاور رییس جمهور گفت: برنامه ارائه شده توسط آقای دانش آشتیانی به مجلس، چارچوبش در حقیقت همان برنامه ای است که بنده آماده کرده بودم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۶:۵۵    
جوانان استان سمنان در هفدهمین المپیاد ملی مهارت موفق به کسب 1 مدال برنز و 6 دیپلم افتخار شدند
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۶:۴۶    
چین نسل جدیدی از هواپیمای رادارگیرز J20 را رونمایی کرد. چین امیدوار است با رونمایی از این جنگنده که نسل پنجم جنگنده های رادار گریز است. فاصله خود با آمریکا را در زمینه تسلیحات نظامی، کاهش دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۶:۴۲    
عصرایران نوشت: در یک جمله می توان گفت: دکتر ماریا مونته سوری هدف آموزش را استقلال بچه ها می داند و نقش معلم را تنها در حد یک مشاهده گر و هدایت کننده توسعه روان شناسی ذاتی بچه ها ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۶:۳۹    
رئیس هیئت والیبال استان اردبیل گفت: تیم والیبال عقاب سبلان به عنوان نماینده استان اردبیل برای اولین بار در تاریخ والیبال استان، در مسابقات لیگ دسته یک والیبال کشور شرکت میکند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۶:۳۶    
رئیس پلیس امنیت عمومی استان البرز از آغاز طرح ساماندهی ویترین های مغازه های عرضه کننده پوشاک در سطح استان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۶:۳۶    
نشست مشترک مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی با مدیرکل فنی و حرفه ای استان زنجان با حضور معاون آموزشی سازمان فنی و حرفه ای کشور، مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ورزش و جوانان استان برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۶:۳۶    
انفجار چاه نفت در موصل توسط نیروهای تروریست داعش سبب شده آسمان شهر موصل سیاه تر از همیشه باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۶:۲۹    
رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: در هفته های آینده یک هیئت متشکل از تیم اقتصادی جمهوری آذربایجان برای تبادل نظر و گسترش روابط تجاری به استان اردبیل سفر می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۶:۲۹    
رسول خادم درباره وضعیت ملی پوش نوجوان کشتی به وزیر بهداشت نامه نوشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۶:۲۶    
محسن محمد سیفی، ساندار کار نام آشنای کشور از استان زنجان در ششمین دوره رقابت های جام جهانی چین شرکت می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۶:۲۶    
دکتر محمد پنبه چی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران در گفتگو با خبرنگاران گفت: مطالبات مراکز درمانی دولتی وابسته به دانشگاه از شرکت های بیمه ای باعث شده تا دانشگاه نتواند حقوق و ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۶:۲۶    
مراسم تجلیل از صادر کنندگان برتر استان زنجان برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۶:۲۳    
ایرنانوشت: رئیس پلیس امنیت عمومی استان البرزگفت: اوباش منطقه حصارک بالا در شهرستان کرج که با ایجاد مزاحمت و درگیری رعب و وحشت عمومی ایجاد می کردند دستگیر شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۶:۱۹    
ایسنا در گزارشی به بررسی روند قیمت طلا و سکه در بازار پرداخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۶:۱۹    
هزاران نفر از دانش آموزان و دانشجویان در آستانه 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی صبح امروز چهارشنبه با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۶:۱۹    
خبرجنوب نوشت: معاون اجرایی شهرداری شیراز گفت: نیمی از متکدیان در شیراز اهل شیراز و فارس نیستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۶:۱۹    
خبرجنوب نوشت: فوت ناشی از غرق شدگی در شش ماهه نخست امسال در استان فارس 12 درصد افزایش داشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۶:۱۹    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: هدف دولت در حوزه اجتماعی، ایجاد شادابی و نشاط فاخر در جامعه است
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۶:۱۶    
شادی خیابانی دختر میشل عون پس از رئیس جمهور شدن پدرش را در ویدئوی زیر ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۶:۱۶    
ایسنا نوشت: نایب رییس فراکسیون امید با اشاره به رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش، ارشاد و ورزش گفت: مجلس از آزمون خود سربلند بیرون آمد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۶:۱۳    
خبرجنوب نوشت: مدیرگروه ایمنی شناسی و مسئول بانک پیوند درمانگاه مطهری دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از آغاز سال تا کنون جان 3 بیمار مبتلا به سرطان خون توسط 3 شیرازی که به شبکه ملی اهدا کنندگان سلول ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۶:۰۹    
باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: فیلمی که اخیرا تحت عنوان جشن 50 سالگی پرسپولیس به بازار عرضه شده است، متعلق به باشگاه نیست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۶:۰۰    
مهر نوشت: آن گونه که مرکز پایش محیط زیست اعلام کرده شهرهای کرمانشاه، اصفهان، بوشهر، کرج، همدان، مشهد، اراک، خرم آباد و اهواز در 24 ساعت اخیر مرز سلامت را پشت سر گذاشته و از آلودگی هوا رنج می برند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۵:۵۶    
تحولات منطقه ای و تبعات روند تخریبی سیاست های منطقه ای آمریکا و عربستان در زمینه راه اندازی جنگ های نیابتی به همراه مشکلات سیاسی اقتصادی ناشی از ولخرجی سعودیها و جواب ندادن راهبردهای تاخیری و بحران ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۵:۵۳    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: از امشب سازمان آتش نشانی برای طوفان احتمالی پایتخت آماده باش کامل است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۵:۴۷    
ورزشگاه نقش جهان اصفهان بالاخره پس از سال ها افتتاح شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۵:۴۷    
دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی در خصوص مسایل مطرح شده در خصوص صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: واقعیت موضوع با آنچه در رسانه ها به مفهوم اختلاس هشت هزار میلیاردی مطرح شده تفاوت فاحشی دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۵:۴۳    
ایسنا نوشت: به گفته معاون سازمان حج و زیارت، ثبت نام برای پیاده روی اربعین امسال 30 تا 40 درصد به نسبت سال گذشته افزایش داشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۵:۴۰    
ایسنا نوشت: گروه های مخابراتی و رسانه ای غربی بدنبال برداشته شدن تحریمهای بین المللی علیه تهران، درصدد بستن قراردادهایی برای بهره برداری از این بازار بکر هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۵:۳۷    
خبرجنوب نوشت: رییس اداره سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: تغذیه نادرست و رشد فستفودها در فارس، سلامت دانش آموزان استان را به خطر انداخته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۵:۳۷    
ایسنا نوشت: نیروهای پلیس فدرال تنها 16 کیلومتر با فرودگاه موصل فاصله دارند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۵:۳۴    
یک خانواده عراقی که به دنبال تسلط گروه تروریستی داعش در موصل از این شهر فرار کرده بودند بعد از دو سال فرزند خود را پیدا کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۵:۳۱    
علیرضا بیرانوند که در بازی با استقلال خوزستان مصدوم شد، با دست گچ گرفته در تمرینات تیم ملی حاضر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۵:۲۷    
اینفوگرافیک زیر مروری است بر سخنان فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش، سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسعود سلطانی فر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان و نمایندگان موافق و مخالف ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۵:۲۷    
خبرجنوب نوشت: رییس ایستگاه هواپیمایی اتریش در اصفهان از برقراری پرواز مستقیم این شرکت هواپیمایی به شیراز خبر داد و گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۵:۲۱    
محمد فاضلی*
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۵:۱۸    
کارشناس هواشناسی گفت: امشب دمای حداقل پایتخت به زیر 10 درجه می رسد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۵:۱۱    
باشگاه پرسپولیس یک بازیکن جدید به خدمت گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۵:۰۸    
خبرجنوب نوشت: در حالی که کمتر از دو ماه از بازگشایی مدارس می گذرد، پرونده هایی تکان دهنده از ضرب و شتم دو دانش آموز توسط معلمان دو مدرسه گشوده شده است.