سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۱۸:۵۱Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 21 آبان 1395 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 31 فروردین 1395 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 31 خرداد 1395 خبر آنلاین 31 تیر 1395 خبر آنلاین 31 مرداد 1395 خبر آنلاین 31 شهریور 1395 خبر آنلاین 30 مهر 1395 خبر آنلاین 30 آذر 1395 خبر آنلاین 30 دی 1395 خبر آنلاین 30 بهمن 1395 خبر آنلاین 1 اسفند 1395 خبر آنلاین 1 آبان 1395 خبر آنلاین 2 آبان 1395 خبر آنلاین 3 آبان 1395 خبر آنلاین 4 آبان 1395 خبر آنلاین 5 آبان 1395 خبر آنلاین 6 آبان 1395 خبر آنلاین 7 آبان 1395 خبر آنلاین 8 آبان 1395 خبر آنلاین 9 آبان 1395 خبر آنلاین 10 آبان 1395 خبر آنلاین 11 آبان 1395 خبر آنلاین 12 آبان 1395 خبر آنلاین 13 آبان 1395 خبر آنلاین 14 آبان 1395 خبر آنلاین 15 آبان 1395 خبر آنلاین 16 آبان 1395 خبر آنلاین 17 آبان 1395 خبر آنلاین 18 آبان 1395 خبر آنلاین 19 آبان 1395 خبر آنلاین 20 آبان 1395 خبر آنلاین 21 آبان 1395 خبر آنلاین 22 آبان 1395 خبر آنلاین 23 آبان 1395 خبر آنلاین 24 آبان 1395 خبر آنلاین 25 آبان 1395 خبر آنلاین 26 آبان 1395 خبر آنلاین 27 آبان 1395 خبر آنلاین 28 آبان 1395 خبر آنلاین 29 آبان 1395 خبر آنلاین 30 آبان 1395 
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۲۳:۵۴    
در جریان یک جشنوارۀ گاوبازی، یک مرد به دلیل حملۀ گاوی خشمگین از روی پل سقوط کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۲۳:۴۸    
تصویری از مردم اطراف محل گروگان گیری در خوزستان را در زیر ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۲۳:۴۱    
به گزارش خبرآنلاین، در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا، بیشتر سفید پوستان به دونالد ترامپ (58 درصد) و بیش از نیمی از زنان به هیلاری کلینتون (54 درصد) رأی دادند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۲۳:۳۵    
*امیر محبیان
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۲۳:۱۵    
میزان نوشت: ساعاتی پیش یک مجرم سابقه دار که تحت تعقیب نیروهای انتظامی قرار داشت با وارد شدن به یک اتوبوس در مسیر ملاثانی به شوشتر از توابع استان خوزستان سرنشینان آن را گروگان گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۲۳:۰۶    
در روز جمعه 21 آبان، همچنان اخبار مربوط به انتخاب ترامپ در آمریکا پربازدیدترین مطالب خبرآنلاین بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۲۲:۴۹    
نمایش دوبارگی، اثر سیامک افسایی و یکی از دو اثر برگزیده آذربایجان شرقی برای حضور در جشنواره تئاتر فجر، با بازی جمال ساقی نژاد و سنا پورسعیدی در سالن استاد صادقی تئاتر شهر تبریز به روی صحنه رفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۲۲:۴۶    
تیم فوتبال راه اهن خرم اباد قهرمان لیگ برتر استان و نماینده فوتبال لرستان در مسابقات کشوری شد
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۲۲:۴۰    
ایسنا نوشت: مقام های عالی رتبه در بروکسل گفته اند که رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا احتمالا به زودی سفری به آمریکا خواهد داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۲۲:۳۳    
میزان نوشت: معاون دادستان مشهد از بازداشت مدیر حقوقی سابق پدیده شاندیز خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۲۲:۳۰    
صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه مراسم اختتامیه بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات از تلاش دولت برای به تصویب رساندن سازمان نظام رسانه ای تا تابستان سال آینده خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۲۲:۳۰    
امروزه بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا هتل هایی را طراحی و افتتاح می کنند که پاسخگوی تمامی نیازهای یک مسافر در تمامی ابعاد باشد و به جذب بیشتر گردشگر نیز کمک کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۲۲:۱۷    
مهر نوشت: رئیس سازمان نوسازی مدارس از آغاز مراحل ساخت 110 مدرسه با مشارکت خیرین در سواحل مکران خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۲۲:۱۳    
ایرنا نوشت: تارنمای شبکه خبری فاکس نیوز امروز خبر داد که ' آنگلا مرکل ' صدر اعظم آلمان با رئیس جمهوری منتخب آمریکا تماس گرفت و پیروزی در انتخابات را به او تبریک گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۲۲:۱۳    
ایسنا نوشت: دبیر ستاد احیای دریاچه ارومیه با اشاره به برنامه 10 ساله این ستاد برای احیای این دریاچه، گفت: در دو سال نخست، هدف تثبیت وضعیت دریاچه بود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۲۲:۱۰    
یک شرکت طراح داخلی اسپانیایی ایده هایی را برای متنوع کردن کانتر یا همان میز کار آشپزخانه ارایه داده است که با تمامی ایده های قبلی متفاوت بوده و خطوط شکسته و ناهمگن در طراحی آن دیده می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۲۲:۰۰    
ایرنا نوشت: خبرگزاری رویترز امروز (جمعه) خبر داد که دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب آمریکا چند ساعت پس از سرزنش معترضان خود ، از آنان تقدیر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۲۱:۵۴    
عباس جدیدی درباره اتفاقات اخیر گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۲۱:۲۲    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه اینستاگرام خود یادداشتی را در مورد اظهارات دونالد ترامپ در برنامه های تبلیغاتی خود مبنی بر بازنویسی برجام منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۲۱:۰۰    
بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در آخرین روز در مصلای امام خمینی(ره) میزبان علاقه مندان و بازدیدکنندگان از این رویداد فرهنگی- رسانه ای بود که با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۲۰:۴۱    
مقدمه گزارش صدا و سیما درباره اولین نطق ترامپ پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را ویدئو در زیر ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۲۰:۱۹    
باخت 2 بر یک منچستر به فنرباغچه با سوپرگل قیچی برگردان موسی ساو و انتقاد مورینیو از کم کاری بازیکنانش، سوژه جدید سایت گل شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۲۰:۱۳    
هفت نقطه خاص و دیدنی جهان را می توانید در تصاویر زیر ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۲۰:۰۵    
اختتامیه بیست ودومین دوره نمایشگاه مطبوعات کشور با حضور رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد نهاوندیان رئیس دفتر رییس جمهور، حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۲۰:۰۲    
ایسنا نوشت: انتخابات شورای مرکزی چهارمین دوره مجمع عمومی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی برگزار شد و در این انتخابات 35 عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انتخاب شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۲۰:۰۲    
رنو نمایشگاه خودروی سائوپائولو 2016 را برای رونمایی از دو خودروی مفهومی خود که بر پایه هاچبک ساندرو و کراس اوور داستر ساخته شده اند انتخاب کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۹:۵۳    
تصاویر منتخب گاردین را در گزارش تصویری زیر ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۹:۴۹    
رقم بدهی های باشگاه استقلال بسیار فراتر از تصورات است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۹:۴۰    
در گزارش تصویری زیر برداشت انار در روستای نمهیل اردبیل را می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۹:۱۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان انفجار تروریستی علیه سرکنسولگری آلمان در مزارشریف افغانستان که به کشته و زخمی شدن ده ها تن از انسان های بی گناه منجر شد را به شدت محکوم کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۹:۱۴    
اگر ایران از سد سوریه بگذرد یک رکورد تاریخی از خود به جای می گذارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۹:۱۴    
ایرنا نوشت: روزنامه رسمی راسیسکایا گازتا چاپ مسکو از برنامه در دستور کار برای انجام دیدار زودهنگام ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه با دونالد ترامپ پس از مراسم تحلیف و آغاز کار ریاست جمهوی وی در ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۹:۱۴    
ایرنا نوشت: به گزارش امروز (جمعه) خبرگزاری فرانسه، کارمند سابق آژانس امنیت داخلی آمریکا درارتباطی تصویری گفت: ' برای جهانی بهتر، نباید به اوباما امید داشته باشیم و از دونالد ترامپ بترسیم ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۹:۰۱    
منابع روسی از دستگیری اعضای یک گروه خرابکار در شبه جزیره کریمه خبر دادند که به گفته مقام های اطلاعاتی به وزارت دفاع اوکراین وابسته هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۸:۵۸    
ایسنا نوشت: دانشمندان ایتالیایی در بخشی از پروژه جدید خود قصد دارند نسل جدیدی از ربات های مستقل را طراحی کنند که قادرند اهداف و تجربیات خود را تعیین کرده و از فرآیند یادگیری انسان تقلید کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۸:۵۵    
با پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گمانه زنی ها درباره کابینه احتمالی وی آغاز شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۸:۳۶    
تندیس فیلم سینمای نفس به کارگردانی نرگس آبیار توسط گروه هنری الف- دال ساخته و رونمایی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۸:۳۳    
طرفداران هیلاری کلینتون که از نتیجه انتخابات آمریکا ناراضی هستند در فضای مجازی نیز اعتراض خود به این موضوع را نشان دادند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۸:۲۶    
احمد مسجدجامعی طبق روال سال های گذشته فراخوان کتابگردی سالانه را منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۸:۲۰    
بُرد، بُرد در بخش مسابقه دهمین جشنواره سینماحقیقت اکران می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۸:۱۴    
امام جمعه بندرعباس گفت: آمریکا به واسطه زورگویی و قلدری، جایگاه خود را در عرصه بین الملل و نزد ملت ها از دست داده و نظامی فاسد بر این کشور حاکم است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۸:۱۴    
رییس اداره کالااداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان از جابجایی بیش از 3 میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل ونقل جاده ای استان زنجان طی هفت ماهه سالجاری خبرداد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۸:۱۴    
جلسه ستاد اقامه نماز محسط زیست استان زنجان با حضور سعید ناصری مشاور استاندار ورئیس ستاد اقامه نماز استان برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۸:۱۴    
مشاور امور فرهنگی و رسانه ای سازمان برنامه و بودجه در جریان بازدید از نمایشگاه مطبوعات گفت: روز گذشته از سوی سازمان برنامه و بودجه 500 میلیارد تومان برای راه آهن قزوین رشت انزلی آستارا و 40 میلیارد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۸:۱۴    
دیدار دو تیم خیبر خرم آباد وملوان بندر انزلی در ورزشگاه تختی انزلی در یک بازی جنجالی با نتیجه دو بر یک به سود ملوان به پایان رسید
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۸:۱۴    
شهردار اردبیل در مراسم نامگذاری و پرده برداری از خیابان پهلوان شهید اسماعیل اعلمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار داشت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۸:۱۴    
فرتاک نوشت : سرمربی تیم فوتبال خیبرخرم آباد گفت: کل هزینه ای تیم من 220 میلیون تومان است هزینه یک بازیکن لیگ یکی هم نیست
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۸:۱۴    
فرماندار بویراحمد در بازدید از دهستان دشتروم گفت:با همفکری به خود مردم این روستاها تصمیماتی برای حل مشکلات آنها گرفته می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۸:۱۰    
دستفروشی یکی از مشاغلی است که دیدگاه ها درباره آن یکسان نیست. گروهی می گویند اشتغال مولد نیست، مزاحم است و باید با آن مقابله کرد و گروه دیگر می گویند دستفروشی یک ضرورت و واقعیت است که باید با آن کنار ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۸:۰۷    
فیلم سینمایی لانتوری در بیست و سومین حضور جهانی خود در بیست و دومین جشنواره فیلم کلکته حضور خواهد داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۸:۰۴    
اسپوتنیک خبرداد: قطار لوکس گردشگری "عقاب طلایی" امروز سفر خود را از ایستگاه راه آهن کازانسکی مسکو به مقصد تهران آغاز کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۸:۰۱    
تیم ملی کره جنوبی در دیداری دوستانه کانادا را شکست داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۷:۵۴    
شهرام کرمی می گوید پردیس تئاتر خاوران به چیزی حدود 1800 کیلو وات برق نیاز دارد که در حال حاضر 800 کیلو وات آن نصب شده اما دو ژنراتور اضطراری مشکل را برطرف کرده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۷:۵۱    
یورونیوز خبرداد: به دنبال پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و موضع متفاوت وی درباره ایران و توافق هسته ای این کشور با غرب ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۷:۵۱    
مصطفی رحماندوست با حضور در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات به غرفه خبرآنلاین آمد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۷:۴۵    
دست اندرکاران برخی نشریات هنری و سینمایی از کم توجهی مسئولان به عرصه هنر گلایه مند و خوستار توجه بیشتر آنان به هنر و رسانه های مرتبط با آن هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۷:۳۵    
فوق ستاره تیم ملی آرژانتین قافیه را به جوان اول این روزهای فوتبال برزیل باخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۷:۳۵    
یورونیوز نوشت: بازار بورس نیویورک در دومین روز اعلام نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با رکورد شاخص داوجونز بسته شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۷:۱۹    
علی اصغر فانی، وزیر سابق آموزش و پرورش در بازدید از نمایشگاه مطبوعات درباره پرونده اخیر صندوق ذخیره فرهنگیان توضیح داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۷:۱۶    
لئونارد کوهن خواننده و ترانه سرای محبوب کانادایی که خبر درگذشتش دیشب در صفحه فیسبوکش اعلام شد در سال 1934 در مونترال کانادا متولد شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۷:۰۶    
تظاهرات ضدترامپ در پورتلند آمریکا به شورش تبدیل شد. بخش هایی از این تظاهرات را در ویدئوی زیر ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۶:۵۷    
چهارمین روز سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران به نام عباس کیارستمی رقم می خورد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۶:۵۴    
ایسنا نوشت: چهره های مشهور، مجله مردم (People) را به خاطر هواداری از دونالد ترامپ رییس جمهور جدید آمریکا بایکوت کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۶:۴۷    
ایسنا نوشت: نشست طنزنویسی مطبوعاتی و رسانه ای با حضور سروش صحت در نمایشگاه مطبوعات برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۶:۴۴    
مهاجم تیم ملی کشورمان با هت تریک مقابل پاپوآ، هفتمین گلزن برتر تاریخ فوتبال ایران شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۶:۴۱    
علی دایی جدیدترین فردی است که مدعی شده پیروزی دونالد ترامپ را پیش بینی کرده بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۶:۴۱    
ایسنا نوشت: آمار فروش فیلم های روی پرده سینماها در حالی از سوی پخش کنندگان اعلام شد که فیلم فروشنده به رقم فروش بیش از 14 میلیارد تومان رسید و یتیم خانه ایران هم رشد صعودی را در این هفته سپری کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۶:۳۴    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اصلاح تدوین لایحه اصلاح دو قانون کار و تعاون، به ادغام بخش درمان سازمان تامین اجتماعی با نظام سلامت انتقاد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۶:۲۸    
اپ پی پال روی موبایل مجهز به دستیار صوتی سیری اپل شد تا کاربران از طریق صوت دست به انتقال پول بزنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۶:۲۸    
ایرنا خبرداد: رئیس امور حقوقی و قوانین سازمان برنامه و بودجه گفت: هیات رسیدگی به شکایات مناقصات دستگاه های ملی به منظور رعایت حقوق شهروندی و شفافیت و صداقت تشکیل شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۶:۲۴    
شکست 3-0 آرژانتین مقابل برزیل تا حدودی معادلات صعود به جام جهانی 2018 را در منطقه آمریکای جنوبی بهم ریخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۶:۲۴    
عکسی از حامد حدادی در کنار جواد رضویان منتشر شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۵:۵۲    
ایرنا نوشت: مدیر کل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می گوید، 88 درصد مردم ایران کمتر از حد مورد نیاز سبزی و میوه مصرف می کنند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۵:۴۳    
مهر نوشت: رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی آخرین وضعیت پرونده پزشک تبریزی را تشریح کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۵:۴۰    
کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال بدنبال مصاحبه خلاف واقع مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی جوابیه ای را برای تنویر افکار عمومی منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۵:۴۰    
انتخاب نوشت: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: عقل و تجربه حکم می کند که جریانات هم سویی که تحت عنوان اصول گرا در عرصه سیاسی کشور فعال هستند، با یکدیگر متحد باشند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۵:۳۳    
مهر نوشت: در اقدامی که به نظر می رسد بیانگر تغییر اولویت های آمریکا در سوریه است، باراک اوباما دستور نابودی رهبران گروه تروریستی جبهه فتح الشام را به پنتاگون داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۵:۳۳    
مدیرعامل بورس کالا گفت: بازار قراردادهای آتی با انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا رونق گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۵:۲۷    
لحظه ورود ترامپ به فرودگاه واشنگتن با هواپیمای شخصی اش را می توانید در ویدئوی زیر ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۵:۲۱    
ایسنا نوشت: مخالفان عصبانی ترامپ برای کاندیداتوری میشل اوباما در انتخابات 2020 کمپین راه انداختند و امید دارند که میشل شانس زیادی برای برنده شدن داشته باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۵:۲۱    
لادن مستوفی معتقد است یکی از چیزهایی که تلویزیون این روزها به شدت از آن ضربه می خورد رد شدن فیلمنامه های خوب به علت مدیریت ضعیف است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۵:۰۸    
دکتر محمد جواد ظریف در ادامۀ تور اروپای شرقی خود پس از ملاقات با رئیس مجلس جمهوری چک، دقایقی در جایگاه ویژه مهمانان در صحن پارلمان حاضر شد و مورد تشویق و استقبال نمایندگان مردم قرار گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۴:۵۵    
دادگاهی در مسکو حکم به فیلتر شدن سایت لینکداین داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۴:۵۲    
عکسی قدیمی از سردار ایرانی او را در کمپ استعدادیابی فدراسیون فوتبال نشان می دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۴:۴۹    
به گفته مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی، استقلال و پرسپولیس طی 5 سال آینده مشکل مالی نخواهند داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۴:۴۲    
تسنیم به نقل از رویترز نوشت: آژانس بین المللی انرژی اعلام کرد اگر اوپک تولیدش را کاهش ندهد، مازاد عرضه نفت در سال 2017 هم ادامه می یابد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۴:۳۹    
24آنلاین نوشت: قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفته است ما در فرآیند جریانی حرکت خواهیم کرد و نامزد خود را به شورایی که این مسائل را پیگیری می کند معرفی می کنیم و تا پایان آذرماه نامزد حزب ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۴:۳۶    
ایسنا نوشت: در کنفرانس بین المللی سازمان ملل متحد بر سر راهکارهای مقابله با تغییرات آب و هوایی که در مراکش برپا شده ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۴:۳۶    
اسلوبودان کواچ از تیم والیبال پروجا ایتالیا اخراج شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۴:۳۰    
ایسنا نوشت: سخنگوی فراکسیون اصلاح طلبان شورای شهر تهران به حواشی اخیر شورای شهر تهران پاسخ داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۴:۲۰    
پیتر تیل / Peter Thiel تأیید کرد در تیم انتقال قدرت کاخ سفید به عنوان مشاور ویژه آی تی، فناوری و علوم ترامپ به خدمت گرفته شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۴:۲۰    
علی دایی سرمربی تیم نفت می گوید تا حالا کسی روی دست مسی نیامده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۴:۱۷    
اصغرزاده گفت: کارشکنی ترامپ در مسئله اجرای برجام دست دولت آقای روحانی را در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 خواهد بست بنابراین وزارت خارجه باید ابتکار عمل را به دست گیرد و هزینه برهم زدن برجام را برای ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۴:۱۷    
کروکودیلی غول پیکر، با طولی بیش از پنج متر به زیستگاهش در رودخانه ای در سریلانکا بازگردانده شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۴:۱۰    
تسنیم نوشت: نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: رئیس جمهور جدید آمریکا از همان ابتدا رجز می خواند که برجام را پاره می کند و من از دولتمردان خواهش می کنم این قدر نقطه ضعف نشان ندهیم ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۴:۱۰    
دونالد ترامپ، جنجالی ترین نامزد انتخابات امریکا، به عنوان چهل و پنجمین رییس جمهور وارد کاخ سفید می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۴:۰۸    
مخالفان ترامپ در اعتراض به نتیجه انتخابات پرچم آمریکا را آتش زدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۴:۰۸    
تالار وحدت و تئاتر شهر این روزها به دو مرکز پرطرفدار تئاتری تبدیل شده اند، تماشاگران از تماشای می سی سی پی نشسته می میرد نمی گذرند و گرو های نمایش از اجراهای متعدد در تئاترشهر.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۴:۰۸    
تسنیم نوشت: معاون وزیر صنعت با اعلام اینکه ایمیدرو با افتتاح پروژه های مختلف درصدد جلوگیری از خام فروشی سنگ آهن است گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۳:۵۲    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: هوای تهران با میانگین شاخص کیفی 120 در شرایط ناسالم برای گروه های حساس جامعه قرار دارد.