شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۳:۰۸Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 22 تیر 1397 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 31 فروردین 1397 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 31 خرداد 1397 خبر آنلاین 31 مرداد 1397 خبر آنلاین 31 شهریور 1397 خبر آنلاین 30 مهر 1397 خبر آنلاین 2 آبان 1397 خبر آنلاین 30 آذر 1397 خبر آنلاین 30 دی 1397 خبر آنلاین 30 بهمن 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 1 تیر 1397 خبر آنلاین 2 تیر 1397 خبر آنلاین 3 تیر 1397 خبر آنلاین 4 تیر 1397 خبر آنلاین 5 تیر 1397 خبر آنلاین 6 تیر 1397 خبر آنلاین 7 تیر 1397 خبر آنلاین 8 تیر 1397 خبر آنلاین 9 تیر 1397 خبر آنلاین 10 تیر 1397 خبر آنلاین 11 تیر 1397 خبر آنلاین 12 تیر 1397 خبر آنلاین 13 تیر 1397 خبر آنلاین 14 تیر 1397 خبر آنلاین 15 تیر 1397 خبر آنلاین 16 تیر 1397 خبر آنلاین 17 تیر 1397 خبر آنلاین 18 تیر 1397 خبر آنلاین 19 تیر 1397 خبر آنلاین 20 تیر 1397 خبر آنلاین 21 تیر 1397 خبر آنلاین 22 تیر 1397 خبر آنلاین 23 تیر 1397 خبر آنلاین 24 تیر 1397 خبر آنلاین 25 تیر 1397 خبر آنلاین 26 تیر 1397 خبر آنلاین 27 تیر 1397 خبر آنلاین 28 تیر 1397 خبر آنلاین 29 تیر 1397 خبر آنلاین 30 تیر 1397 خبر آنلاین 31 تیر 1397 
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۸:۴۳    
ایسنا نوشت:افزایش درجه حرارت و خاموشی های متعدد صبر مشترکان را لبریز کرده و این در شرایطی است که بسیاری از شهروندان معتقدند که اطلاع رسانی وزارت نیرو در خصوص زمان خاموشی ها نیز دقیق نیست و این موضوع ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۰:۰۳    
رئیس سازمان برنامه و بودجه در نامه ای به رئیس جمهور 12بسته اجرایی را در قالب برنامه جامع پیشنهادی مقابله با آثار تحریم ارائه کرد که در اینفوگرافیک زیر می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۷:۰۷    
ایرنا نوشت: محسن افتخاری سرپرست دادگاه های کیفری یک استان تهران، از متواری شدن یکی از متهمان پرونده موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۶:۱۵    
سرمربی جدید تیم فوتبال ماشین سازی تبریز انتخاب شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۴:۳۵    
تبریز گرم شده است، گرمای هوا تا حدی بالا رفته که نیاز به وسایل خنک کننده نظیر کولر و پنکه در خانه ها و محل کار افزایش یافته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۴:۳۳    
شهردار اردبیل گفت: در حال حاضر پل داروپخش اردبیل بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با برنامه ریزی انجام شده و تسریع در عملیات اجرایی، این پروژه در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۰:۰۴    
تظاهرات بزرگ مردم انگلیس در اعتراض به ترامپ در میدان ترافلگار برگزار شد. اعتراضات گسترده انگلیسی ها به سفر ترامپ در لندن ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۹:۴۲    
در آستانه سالگرد جنگ سی و سه روزه و پیروزی مقاومت اسلامی لبنان بر رژیم صهیونیستی،جمعی از جانبازان حزب الله لبنان پس از اقامه نماز به امامت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با ایشان دیدار و ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۹:۱۴    
میز خدمت در اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران در راستای ارتقای سلامت اداری و تسریع در روند رسیدگی به درخواست های مردمی استقرار یافت
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۹:۱۴    
خبرجنوب نوشت: از یک ماه پیش، 18 سایت اندازه گیری امواج رادیویی در شیراز راه اندازی شده است و پارازیت ها اندازه گیری خواهد شد و مانند نمایش آلودگی هوا می توان وضعیت فرکانسی را روی نمایشگر به مردم نشان ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۷:۱۰    
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:بنا به تحقیق و گفته زیست شناسان در میان کوسه ماهی ها، روشِ برنده – بازنده حاکمیت دارد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۶:۴۴    
ایران نوشت: روز گذشته خبرگزاری تسنیم به نقل از برخی شنیده های خود، مدعی شد که در پی اظهارات اخیر منتشرشده از سوی حجت الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات مبنی بر اینکه نباید با مفسدان اقتصادی با تندی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۶:۱۳    
روزنامه رسالت نوشت: "سرکار خانم الهه امیرانتظام؛ درگذشت همسر ارجمندتان آقای عباس امیرانتظام را به سرکار عالی و همه بستگان عزادار تسلیت می گویم و از درگاه حضرت احدیت برای آن فقید سعید آمرزش و رحمت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۵:۳۰    
مسابقات بین المللی پاراگلایدر سواری سیلوانا به پایان رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۰:۵۳    
پلیس فتا ناجا اعلام کرد: پرونده مائده هژبری اگر در اختیار ما بود، حتما پیگیری می شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۰:۰۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی اعضای ستاد مبارزه با تشدید احتکار و اختفاء را منصوب و اعلام کرد که این ستاد فعالیت خود را ار روز شنبه 23 تیرماه آغاز خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۳:۳۶    
ایرنا نوشت: یک رسانه صهیونیستی نوشت، روسیه با درخواست رژیم صهیونیستی برای آنچه که دورکردن نیروهای ایرانی و حزب الله از 80 کیلومتری مرز این رژیم با سوریه خواند، مخالفت کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۳:۲۹    
عصر ایران نوشت: آیت الله احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان گفت: این ها کاسه و کوزه ها را سر من می شکنند. در شورا دوازده نفر هستند و من یک دوازدهم هستم. اما با من تسویه حساب می کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۳:۰۹    
محمدرضا زنوزی امتیاز باشگاه ماشین سازی را به رسول خطیبی واگذار کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۲:۰۳    
ایرنا نوشت: نوازشریف نخست وزیر پیشن پاکستان شامگاه جمعه در بدو ورود به لاهور درفرودگاه بین المللی'علامه اقبال لاهوری' این شهر دستگیر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۱:۳۱    
طوفان موسمی ماریا بخش هایی از تایوان و چین را در نوردید. تا حال در حدود 580 هزار نفر از خانه هایشان به خاطر هجوم سوپر طوفان ماریا که در شرق چین رخ داده است تخلیه و به جاهای امن انتقال داده شده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۱:۱۶    
نمایندگان جوان وزنه برداری ایران نتوانستند امروز به مدالی دست یابند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۱:۰۸    
وزیر امور اقتصادی و دارایی، دستوراتی برای دریافت مالیات از واردکنندگان خودرو با ارز 4200 تومانی و خریداران سکه صادر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۰:۲۳    
ایرنا نوشت: مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل و فرستاده ویژه رئیس جمهوری اعلام کرد: روسای جمهوری آمریکا در 40 سال گذشته ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۰:۱۴    
ایرنا نوشت: ایسلند که از سوی کشورهای غربی برای جایگزینی آمریکا در شورای حقوق بشر معرفی شده بود توانست رای لازم مجمع عمومی سازمان ملل را برای عضویت در این شورا به دست آورد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۹:۲۵    
فرهاد مجیدی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از مدیریت باشگاه استقلال انتقاد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۹:۲۱    
استاندار، معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری و فرماندار شهرستان سمنان ، به صورت سرزده از شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان بازدید کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۹:۱۱    
ایرنا نوشت: مدال افتخار دولت ترکیه به بینالی یلدریم نخست وزیر سابق این کشور اعطا شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۸:۵۸    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا عصر جمعه در نشست خبری مشترک با نخست وزیر انگلیس مدعی شد که دو طرف توافق کرده اند که فشار روی مردم ایران را ادامه دهند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۸:۴۷    
ایرنا نوشت: نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که افراد سیگاری 45 درصد بیشتر احتمال دارد که به نامنظمی ضربان قلب مبتلا شوند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۸:۳۳    
با رفتن خیدو فان روسوم ، مبدع و نویسنده اصلی زبان برنامه نویسی پایتون/ Python، بحران در رهبری محبوب ترین زبان اوپن سورس وارد فاز جدی خود شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۸:۲۰    
ایسنا نوشت: شاهزاده میلیاردر عربستانی که مدتی به جرم فساد مالی توسط ولی عهد این کشور در هتل "ریتز" زندانی شده بود، عکسی از یک "ملاقات دوستانه" با او را منتشر کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۸:۱۴    
داوران ایرانی همیشه حضوری قابل قبول در رقابت های جام جهانی داشته اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۸:۰۶    
ایرنا نوشت: عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان خبر داده که بررسی لایحه مبارزه با پول شویی در شورای نگهبان به اتمام رسیده و سه ایراد از سوی این شورا به لایحه وارد و به مجلس ارجاع شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۸:۰۵    
میکرو تئاتر دینید اینچ به کارگردانی فریبرز کریمی با استفاده از تکنیک های قصه گویی یا پرده خوانی در فرم میکروتئاتر به مدت یک هفته در عمارت روبرو اجرا می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۷:۵۷    
ایرنا نوشت: ارزش پوند انگلیس در برابر دلار آمریکا روز جمعه به دنبال اظهارنظر رئیس جمهوری آمریکا درباره برگزیت در بازارهای مبادلات ارزی کاهش یافت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۷:۵۵    
سومین نشست کمیته همکاری های دفاعی- امنیتی ایران و افغانستان با حضور هیات های بلندپایه دو کشور به ریاست سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان و یما کرزی معاون مشاور امنیت ملی رئیس جمهور ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۷:۳۷    
مهر نوشت: کتاب جدیدی که با حضور دو شخصیت اوباما و بایدن به تازگی به بازار آمده، این دو چهره جهان سیاست را وارد دنیای ماجراجویانه شرلوک هولمز کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۷:۲۷    
بعد از پخش تیزرهای تبلیغاتی خاله قورباغه از شبکه جم، تهیه کننده این فیلم توضیحاتی را در قالب یک یادداشت ارائه کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۷:۲۳    
ایسنا نوشت: امکان نمایش میزان بدهی خودرو به سامانه تهران من اضافه شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۷:۲۰    
بارش باران های شدید در ژاپن که طی 36 سال گذشته بدترین فاجعه آب و هوایی به شمار می آید، تاکنون 200 قربانی گرفته و ده ها نفر هنوز ناپدید هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۷:۰۷    
تسنیم نوشت: رئیس کل دادگستری استان تهران گفت که دادستان تهران فردا (شنبه) 23 تیر درباره ماجرای مائده هژبری دختری که فیلم اظهارات او در مستندی تلویزیونی حاشیه آفرین شد، توضیح می دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۷:۰۴    
ایسنا نوشت: سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در واکنش به اظهارات مشاور مقام معظم رهبری در رابطه با قرارداد نفت و گاز با روسیه گفت: نمی توانم آنرا تایید کنم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۷:۰۰    
ایرنا نوشت : خبرگزاری رویترز امروز به نقل از وزیر انرژی روسیه خبر از احتمال تبادل نفت ایران در برابر کالای روسی داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۵۷    
ایسنا نوشت: معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری می گوید: 70 درصد مسجدجامع ساری سالم است و بعد از آواربرداری مسجد و مهار کامل آتش ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۵۵    
ایسنا نوشت: مشاور مقام معظم رهبری در واکنش به ادعاهای قاضی آرژانتینی گفت: این آقای قاضی آرژانتینی وابسته به موساد است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۴۰    
تسنیم نوشت: محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از ارسال بسته پیشنهادی این سازمان به رئیس جمهور برای مقابله با تحریم های آینده خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۳۴    
احتمال جدایی پندار توفیقی از استقلال طی روزهای آینده وجود دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۲۷    
21 و 22 تیر 1367، رزمندگان ایرانی با دلاوری و جانفشانی، مانع عبور نیروهای ارتش عراق از تنگه ابوقریب شدند؛ مقاومتی دو روزه که اگر نبود، شاید سرنوشت، پایان دیگری را برای جنگ هشت ساله رقم می زد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۱۸    
تیزر جدید فیلم سینمایی هزارپا با بازی رضا عطاران منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۰۰    
ایرنا نوشت: نتایج یک مطالعه نشان می دهد، موج گرما عملکرد مناسب مغز انسان را مختل می سازد و این موضوع در مورد کارمندان اداره ها، دانشجویان و دانش آموزان صادق است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۰۰    
ایرنا گزارش داد: چین به شرکت های آمریکایی هشدار داد که استمرار جنگ بزرگ تجاری این کشور و آمریکا می تواند باعث خسارات سنگینی برای آنها شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۵:۴۷    
ارسلان کاظمی به درخواست معافیت 7 بازیکن تیم ملی فوتبال ایران واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۵:۴۷    
مهر نوشت: سازمان هواشناسی اعلام کرده طی امروز و فردا در شرق و غرب کشور شاهد گرد و غبار خواهیم بود و آسمان تهران طی سه روز آینده صاف پیش بینی شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۵:۱۸    
مالکان خودروهای هیوندای و کیا در کره جنوبی زین پس قادرند از Android Auto برای ارسال پیامک از طریق دستور صوتی به زبان بومی استفاده کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۵:۱۵    
نمایی زیبا از غروب تهران را می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۵:۱۵    
سی ان ان در گزارشی از وضعیت کم آبی خاورمیانه و شمال آفریقا نوشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۵:۱۵    
تسنیم نوشت: خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: ایران باید به قدرت بالنده اقتصاد آسیا و نقش آفرین درمعادلات اقتصادی جهان تبدیل شود و این ظرفیت در ایران اسلامی وجود دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۵:۰۸    
ایسنا نوشت: رسانه های آمریکایی گزارش دادند مارک شورت مدیر امور حقوقی کاخ سفید جدیدترین مقامی است که تیم دولت دونالد ترامپ را ترک می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۵۸    
آنتونیو کونته از چلسی اخراج شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۵۸    
تسنیم نوشت: امام جمعه موقت مشهد گفت: قدرت نظامی ما به قدری است که اگر ژنرال های نظامی آمریکا خواب جنگ با ایران را ببینند، هراس خواهند داشت. قدرت نظامی ما آماده است که اگر یکی بخورد 100 تا بزند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۵۴    
اگه آمریکا بده چرا فقط برای ما مردم بده؟ شوخی جدید لقمه شو را ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۵۴    
مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین الملل با تاکید بر اینکه حضور ایران و روسیه در سوریه ادامه خواهد داشت، گفت: با تهدیدات آمریکا و اسرائیل این کشور را ترک نمی کنیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۵۱    
سازمان نظام وظیفه با درخواست معافیت 7 ملی پوش فوتبال مخالفت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۴۸    
ایسنا نوشت: عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: همه تصمیم گیری ها به جز موارد نظامی و امنیتی باید به اطلاع عموم مردم برسد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۴۶    
حجت الاسلام محمد حسنی گفت: شیشه عمر آمریکا یعنی رژیم صهیونیستی، در تیررس پایگاه مقاومت است. اگر غلط زیادی بکند، شیشه عمرش ریز ریز خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۳۹    
نام دو بازیکن آسیایی در فهرست برترین بازیکنان آسیایی در جام جهانی دیده می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۳۹    
تسنیم نوشت: مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: از سه ماه قبل تاریخ برگزاری دیدار سوپرجام را اعلام کرده بودیم و باشگاه استقلال باید در این مدت برای اردو هایش برنامه ریزی می کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۳۲    
سید رسول موسوی در گفت و گو با خبرآنلاین به بررسی ارتباط دوستان و مشاوران ترامپ با گروه منافقین پرداخته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۲۹    
السد قطر تمرینات خود را آغاز کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۰۳    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت تدبیر و امید روی تثبیت فضای اقتصادی برنامه دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۳:۳۹    
ایرنا نوشت: ترکیه طی قراردادی 30 فروند بالگرد نظامی آتاک تی.129 به نیروهای هوایی پاکستان فروخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۳:۱۷    
حسین فرح بخش در ادامه جدال لفظی با رامبد جوان گفت: آقای جوان را گول زدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۳:۱۳    
ایسنا نوشت: فرمانده انتظامی خوزستان از وقوع یک فقره قتل در پی اختلاف بر سر پارکینگ در شهرستان ماهشهر خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۲:۴۵    
استارتاپی در سیلیکون ولی با رونمایی از خودروی پرنده بلک فلای/ Balckfly ادعا کرده است که هرکسی بدون داشتن مهارت خلبانی می تواند با آن پرواز کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۲:۳۴    
هر سال، میلیون ها بچه لاک پشت از سواحل Rushikulya هند به دریا می روند. براساس تخمین کارشناسان از هر هزار بچه لاک پشت تنها یکی قبل از این که توسط شکارچی کشته شود، خود را به آب می اندازد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۲:۲۸    
حرکات آکروباتیک یک مرد پس از خوردن شمشیر نیم متری همه را شوکه کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۲:۲۳    
مهر نوشت: کیانو ریوز در فیلم جدیدش با عنوان سیبری که از امروز (جمعه) راهی سینماها می شود، بخش جدیدی از شخصیت خود را عیان کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۲:۰۱    
ایسنا نوشت: به رغم اعلام شبکه یک مبنی بر پخش برنامه مناظره با موضوع عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام جهانی روسیه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۲:۰۱    
ایسنا نوشت: مکس هیبرت درباره شرایط علیرضا جهانبخش برای فصل آینده صحبت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۲:۰۱    
میزان نوشت: صدیقه کیانفر گفت: به دلیل خونریزی هایی که معده ام داشت جانی برایم نمانده است و حتما هفته ای یک آمپول باید به من تزریق شود تا دوباره سرحال شوم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۱:۵۸    
تسنیم نوشت:عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: معاونت اجرایی مجلس می تواند حقوق نمایندگان را در سامانه بارگذاری کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۱:۴۶    
ایسنا به نقل از وزیر نیرو گزارش داد: برخلاف شایعات و اظهارنظرهای غیرکارشناسی در حال حاضر صادرات آب و برق به صفر رسیده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۱:۴۶    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مدیر عامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران بنیاد شهید از آغاز ثبت نام برای واگذاری 5 هزار دستگاه تاکسی به فرزندان ایثارگران سراسر کشور خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۱:۴۶    
پندار توفیقی می گوید همه بازیکنان استقلال با نظر شفر جذب شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۱:۴۲    
سریال بازی تاج و تخت پس از یک دوره غیبت بازگشتی قدرتمند به جوایز تلویزیونی امی داشت. امی معتبرترین جایزه در دنیای برنامه های تلویزیونی است و سالانه به برترین های این بخش از دنیای سرگرمی اهدا می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۱:۳۸    
اعتمادآنلاین نوشت: عضو فراکسیون امید گفت: سه قوه باید بتوانند تلویزیون رسمی داشته باشند و بتوانند حرف بزنند. اگر تلویزیون را نمی توانند به بخش خصوصی بدهند حداقل می توانند در اختیار قوا قرار دهند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۱:۳۶    
ایسنا نوشت: شرکت "اپل" در نظر دارد برای گسترش پروژه های مربوط به انرژی تجدیدپذیر در چین، یک بودجه 300 میلیون دلاری فراهم کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۱:۳۱    
اردوی حارجی کاروان پرسپولیس تمام شد و اعضای این تیم به تهران برگشتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۱:۱۹    
گزارش ها نشان می دهد که به دلیل افت قدرت خرید مردم و خارج شدن خرید و تعویض خودرو از اولویت های مصرف کنندگان، بازار خودرو در رکود سنگینی فرو رفته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۱:۱۹    
برای خرید بهترین لپ تاپ مک بوک پرو اپل باید 6700 دلار هزینه کنید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۰:۴۷    
مهر نوشت: تهیه کننده سریال های سیروس مقدم می گوید چند کار را به صورت موازی پیش می برند که طرح پایتخت6 از آن جمله است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۰:۴۷    
خودروی ضدگلوله 1.5 میلیون پوندی ترامپ در لندن نظر رسانه ها را به خود جلب کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۰:۴۷    
بازیکن سپاهان هم شرط و شروط عجیبی برای استقلالی ها گذاشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۰:۴۳    
مسجد تاریخی جامع ساری عصر دیروز پنج شنبه بر اثر اتصال برق دچار آتش سوزی شد و به دلیل استفاده از چوب در معماری بنا آتش به سرعت گسترش پیدا کرده و مغازه های حوالی آن نیز دچار حریق شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۰:۴۳    
ایسنا نوشت: در مراسم گرامیداشت عملیات رمضان در استان خوزستان، امیر سرتیپ فلاحی، دوران دفاع مقدس را اگرچه در ظاهر تلخ دانست، اما بر خبر و برکات آن تاکید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۰:۳۴    
ایسنا نوشت: رییس اتحادیه تولیدکنندگان گل وگیاه استان تهران قیمت گل در ایران را شش برابر هلند اعلام کرد و گفت: با وجود تولید انبوه گل در ایران ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۰:۳۴    
ایسنا نوشت: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران گفت: تاکسی های دارای عمر بالای ده سال می توانند تا 31 شهریور ماه امسال ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۰:۰۷    
گالری ها و نگارخانه های تهران در جمعه 22 تیر با افتتاح 32 نمایشگاه به استقبال علاقه مندان به هنرهای تجسمی می روند، نمایشگاه هایی که بیشتر بر هنرهای نقاشی و عکاسی متمرکز هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۹:۵۴    
امید می گوید بی صبرانه منتظر شروع فصل جدید است.
  • ۱