شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۹:۱۲Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 28 تیر 1397 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 31 فروردین 1397 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 31 خرداد 1397 خبر آنلاین 31 مرداد 1397 خبر آنلاین 31 شهریور 1397 خبر آنلاین 30 مهر 1397 خبر آنلاین 2 آبان 1397 خبر آنلاین 30 آذر 1397 خبر آنلاین 30 دی 1397 خبر آنلاین 30 بهمن 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 1 تیر 1397 خبر آنلاین 2 تیر 1397 خبر آنلاین 3 تیر 1397 خبر آنلاین 4 تیر 1397 خبر آنلاین 5 تیر 1397 خبر آنلاین 6 تیر 1397 خبر آنلاین 7 تیر 1397 خبر آنلاین 8 تیر 1397 خبر آنلاین 9 تیر 1397 خبر آنلاین 10 تیر 1397 خبر آنلاین 11 تیر 1397 خبر آنلاین 12 تیر 1397 خبر آنلاین 13 تیر 1397 خبر آنلاین 14 تیر 1397 خبر آنلاین 15 تیر 1397 خبر آنلاین 16 تیر 1397 خبر آنلاین 17 تیر 1397 خبر آنلاین 18 تیر 1397 خبر آنلاین 19 تیر 1397 خبر آنلاین 20 تیر 1397 خبر آنلاین 21 تیر 1397 خبر آنلاین 22 تیر 1397 خبر آنلاین 23 تیر 1397 خبر آنلاین 24 تیر 1397 خبر آنلاین 25 تیر 1397 خبر آنلاین 26 تیر 1397 خبر آنلاین 27 تیر 1397 خبر آنلاین 28 تیر 1397 خبر آنلاین 29 تیر 1397 خبر آنلاین 30 تیر 1397 خبر آنلاین 31 تیر 1397 
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۰:۴۱    
پروفسور پرویز کردوانی، پدر علم کویر شناسی ایران، دربازدید از بیابانهای شهرستان گرمسار بارها در مورد تبدیل شدن کشور به بیابان هشدار داده است
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۶:۵۸    
در گزارش زیر اولین تصاویر از طراحی داخلی کشتی هوایی لوکس به نام ایرلندر 10 ساخت شرکت بریتانیایی "HAV" را مشاهده می کنید ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۶:۵۰    
ایسنا در گزارشی به وضعیت مسکن در دوبی پرداخته و نوشته است:گران ترین خانه معامله شده بندر دوبی در سه ماهه دوم سال 2018، ارزشی معادل 43 میلیون درهم داشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۲۱:۰۰    
در حاشیه نمایش فاجعه بار کاریوس در فینال لیگ قهرمانان و اشتباهات متعدد دروازه بانان لیورپول طی دو فصل گذشته، کلوپ بالاخره رضایت داد و آلیسون بکر را برای دروازه انتخاب کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۱:۱۷    
صبح دیروز پنجشنبه تصادف پراید و خاور در دولت آباد، خیابان بسیج زیر پل سیمان 2 مصدوم و یک کشته بر جا گذاشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۱:۱۰    
ایلنا نوشت: ستاد مدیریت بحران استان خوزستان طی اطلاعیه ای اعلام کرد که دمای هوا از پنجشنبه تا روز شنبه هفته آینده به بیش از 50 درجه خواهد رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۰:۴۱    
فریدون جیرانی در آیین افتتاحیه و رونمایی از پوستر نمایش دیگری گفت اینکه بخش خصوصی در تئاتر سرمایه گذاری کند، اتفاق خوبی است و آن را به فال نیک می گیریم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۰۸:۴۰    
یک خرس سیاه در حومه لس آنجلس برای فرار از گرمای 32 درجه ای تابستان وارد استخری در خانه ای شد و پس از شنا و آب تنی، بدون آنکه به کسی یا چیزی آسیب بزند از حیاط خانه بیرون رفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۰۸:۰۷    
دو مدرسه ساخته شده از سوی پویش ایران من در روستای آسمان بلاغی و تاشه کبود شهرستان تکاب آذربایجان غربی افتتاح شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۲۲:۵۹    
ویدئویی از چند تردستی ساده ببینید که شاید به کارتان بیاید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۲۲:۴۰    
نشریه خط حزب الله بخش های جدیدی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار هیات دولت در هفته جاری را منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۲۱:۴۱    
امتیاز حضور استقلال جنوب در لیگ دسته اول باشگاه های کشور به تیم پرسپولیس پاکدشت واگذار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۲۱:۲۵    
وریا غفوری با انتشار عکسی با پیراهن استقلال و انتشار یک قلب آبی ، برای هواداران این تیم دلبری کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۲۱:۲۲    
شاید افرادی که در این ویدئو می بینید باید می مردند؛ این دقایق تاثیرگذار را از دست ندهید!
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۲۱:۱۵    
موسسات مالی اعتباری همواره یکی از موضوعات مدنظر مهران مدیری در برنامه دورهمی بودند و این مجری در استنداپ کمدی هایش انتقادات تندی از آنان را مطرح می کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۲۱:۰۶    
کریس رونالدو یک رکورد جدید شکست و نام خود را مجددا سر زبان ها انداخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۲۰:۱۲    
ورزش سه نوشت:در شرایطی که طی ساعات اخیر شایعه ای مبنی بر حضور پرسپولیس در استادیوم آزادی برای رسمیت بخشیدن به رای سازمان لیگ برتر در خصوص نتیجه سوپرکاپ شکل گرفته ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۹:۵۳    
سایت صبا نوشت: وکیل مهران مدیری اعلام کرد که موکلش به دلیل نشر اکاذیب، نسبت به روزنامه شرق و فیلم آنلاین، اعلام جرم و برای طرح شکایت اقدام کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۹:۴۹    
ایسنانوشت: محمود حجتی در نشست با فعالان بخش کشاورزی اردستان، اظهار کرد: مرغداران در چند سال گذشته با توجه به نوسانات مختلف، در کل وضعیت خوبی داشتند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۹:۳۵    
تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران راهی مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی جهان در هلند شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۹:۲۶    
شاگردان برانکو مقابل شهرداری ماهشهر به تساوی رسیدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۹:۱۵    
مهر نوشت: طبق بخشنامه گمرک ج.ا.ا. مورخ 96/08/23، شخص مسافر با رعایت مقررات مسافری و لحاظ شرایط غیرتجاری، تنها مجاز به اظهار اطلاعات یک دستگاه تلفن همراه در سامانه مسافری است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۹:۱۲    
سایت باشگاه پرسپولیس نوشت:باشگاه پرسپولیس به مصاحبه وکیل بازیکنش واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۹:۱۲    
فارس نوشت: مدیر گروه اجتماعی شبکه سه نسبت به گزارش منتشر شده در یکی از روزنامه ها درباره وجوه دریافتی از مؤسسه ثامن الحجج توسط مجری این شبکه واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۹:۰۵    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 50 میلیون متر مکعب برداشت غیر قانونی از زاینده رود وجود دارد، گفت: 4 نفر جلوی اجرای قانون عدم برداشت غیر مجاز آب را گرفته اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۸:۱۷    
تسنیم نوشت: رئیس پلیس استان بوشهر گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس جسد دختربچه 10 ساله دشتستانی که خانواده اش اعلام مفقودی کرده بودند کشف و عامل مرگ وی دستگیر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۸:۱۳    
تسنیم نوشت: علی ربیعی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان میانه که در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه وظیفه همه مسئولان حمایت از طبقات ضعیف جامعه است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۸:۱۰    
ویدئویی ببینید از اتفاقاتی که ممکن است در یک روز عادی ببینید و باورشان نکنید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۸:۰۷    
بعد از نمایش خوب تیم ملی ایران در جام جهانی حال یکی از بزرگ ترین تیم های این کشور به دنبال پایان دادن نوار ناکامی تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۷:۵۴    
ایرنا نوشت: سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با اذعان دوباره به مداخله کشورش در امور داخلی عراق تصریح کرد با مناطقی که تظاهرات اعتراضی در آن برگزار می شود 'تماس دایمی' داریم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۷:۴۴    
ایرنا نوشت: اتحادیه اروپا از تصویب قانون جدیدی در پارلمان رژیم صهیونیستی که حق تصمیم گیری صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی را به رسمیت می شناسد، ابراز نگرانی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۷:۳۴    
حسین علایی در نشست خروج آمریکا از برجام و گزینه های روی میز ایران که به همت انجمن اندیشه و قلم و با همکاری خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد،سخنرانی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۷:۲۳    
ایرنا نوشت: نماینده روسیه در آژانس بین المللی انرژی اتمی و سازمان های بین المللی دیگر در وین اعلام کرد: نشست بعدی اعضای برجام در سطح وزیران اواخر ماه سپتامبر (اوایل مهر ماه) در نیویورک برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۷:۲۳    
هافبک تیم ملی با پیشنهاد مالی خیلی خوب خارجی مواجه شده است و تصمیم دارد از پرسپولیس جدا شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۷:۲۰    
داریوش ارجمند با حضور در بیمارستان، ضمن عیادت از جمشید مشایخی که به دلیل مشکلات گوارشی و عمل جراحی روده دو هفته است بستری شده، بر دست او بوسه زد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۷:۱۵    
ایرنا نوشت: سخنگوی وزارت امور خارجه ترکیه اعلام کرد که یک هیاتی آمریکایی برای مذاکره در خصوص چند موضوع از جمله تحریم علیه ایران فردا وارد آنکارا می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۷:۱۴    
احسان علیخانی در پاسخ به مطالب منتشر شده در فضای مجازی در این خصوص که او چند میلیارد تومان از موسسه اعتباری ثامن الحجج پول گرفته است، واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۶:۴۹    
انتخاب نوشت: شعبده بازی ایرانی ترکیه ای که توسط یک مار کبرا در آنتالیا گزیده شده بود و در بیمارستان قصر العینی شهر قاهره مصر بستری است در گفتگوی چگونگی وقوع این حادثه را شرح داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۶:۴۵    
فیلم همه می دانند از شهریور تا آبان 97 در کشورهای آرژانتین، اسپانیا، آلمان و ایتالیا اکران عمومی خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۶:۳۲    
صورت چلسه 27 تیر 1323 مجلس شورای ملی (74 سال قبل) اطلاعات جالبی در باره حجم نقدینگی کشور دارد. اردلان، یکی از نمایندگان در این جلسه در سخنان خود ضمن اشاره یه این موضوع ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۶:۳۲    
سرمربی کروات سرخپوشان امروز در جلسه ای با حضور اعضای کادرفنی تیم های فنی پایه این باشگاه با آنها به گفتگو پرداخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۶:۱۱    
روز گذشته و در دو نوبت صدای انفجار مهیب در منطقه میمه و روستاهای حسن رباط، موته و لوشاب منجر به ترس و وحشت اهالی این منطقه شد اما در این ارتباط هیچ نوع زمین لرزه ای در مرکز لرزه نگاری ایران ثبت نشده ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۶:۱۱    
دیپلماسی ایرانی نوشت: تیم کین نوشت: من صدای زنگ خطر را میشنوم. ما دیگر نمی توانیم از پس یک جنگ غیر ضروری دیگر بر بیاییم و کنگره و مردم باید هشیار باشند و جلوی این اقدامات را بگیرند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۶:۰۱    
سیناپرس نوشت: شیمیدانان دانشگاه گلاسکو (اسکاتلند) مدعی شدند، نوع جدیدی از شیمی مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) می تواند انقلابی در کشف مولکول ها و واکنش های شیمیایی ایجاد کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۵:۴۰    
ترکیب پرسپولیس با جدایی 3 بازیکن و البته نامشخص بودن وضعیت وحید امیری با تفاوت هایی نسبت به لیگ هفدهم همراه خواهد بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۵:۰۰    
کمیته وضعیت اطلاعیه شماره 2 خود را در خصوص نقل و انتقالات پنجره تابستانی فصل 98 - 97 صادر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۴:۴۳    
مهر نوشت: سیدحسن هاشمی، وزیر بهداشت در نامه ای به رئیس کل بانک مرکزی، از وی خواست اسامی شرکت ها و افرادی که برای دارو و تجهیزات پزشکی، ارز دولتی گرفته اند، اعلام کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۴:۳۹    
ویدئویی ببینید از خلاقیت های ساده ای که کارهای روزمه را ساده تر می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۴:۲۵    
ایرنا نوشت: معاون سابق محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست ادعای مطرح شده را در خصوص دو تابعیتی بودن خود تکذیب کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۴:۱۵    
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار توئیتی از هزینه هنگفت نظامی آمریکا برای بی ثبات سازی جهان انتقاد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۴:۰۹    
خبرگزاری صدا و سیما نوشت: کریستوفر رِی, رئیس (اف بی آی) در مصاحبه ای با مجری ان بی سی نیوز در گشایش نشست مجمع امنیتی آسپن در کلرادو گفت روسیه نه تنها برای مداخله در انتخابات ریاست جمهوری 2016 تلاش ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۳:۵۱    
به گزارش مهر، وزیر جهاد کشاورزی گفت: گرفتن حقابه کشاورزان شرق اصفهان و تخصیص آن به دیگر مناطق یک اجحاف بزرگ است که مردم منطقه شرق با آن درگیر هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۳:۴۵    
فارس نوشت: پدر معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری ساعاتی پیش به دیار باقی شتافت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۳:۳۱    
هزینه زیادی برای نگارش و تشکیل اساسنامه و اتحادیه بدون جایگاه حقوقی رسمی برای تیم های صنعتی چه کمکی به کنترل پرداخت ها در این تیم ها کرده است؟
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۳:۱۷    
ایرنا نوشت: محققان راهکار جدیدی برای پیوند مفاصل آسیب دیده با استفاده از سلول های بنیادی ابداع کردند که نویدبخش بهبود جراحات استخوانی در پی ابتلا به بیماری هایی همچون سرطان ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۳:۱۷    
عصرایران نوشت: افکار عمومی از جزییات موارد تخلف در پروندۀ مالی مؤسسۀ ثامن الحجج شوکه شده و بیشتر البته به خاطر هزینه های میلیاردی به نام تبلیغات برای دو مجری مشهور تلویزیونی!
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۲:۵۶    
رسانه ورزشی شهرداری تهران هم چنان تاکید دارد علیرضا فغانی در رسانه ملی ممنوع التصویر است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۲:۴۶    
روند بازار سکه و ارز در بازار تهران صعودی بود؛ به طوری که قیمت سکه 10 هزار تومان افزایش یافت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۲:۳۰    
امیرحسین فتحی پس از انتصاب به عنوان سرپرست استقلال راهی ترکیه شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۲:۲۴    
امیرمهدی ژوله طنزپرداز سرشناس کشورمان می گوید شاید بد موقعی با مهدی طارمی و سردار آزمون شوخی کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۲:۰۸    
ایسنا نوشت: رئیس جمهوری آمریکا که به خاطر جانبداری از کرملین در داخل کشور به شدت مورد انتقاد قرار گرفته، تاکید کرد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۲:۰۳    
عباس عبدی گفت: دستگاه قضایی درباره دیگران زیر بار قصور نمی رود و درباره خودش زیربار تقصیر نمی رود. احمدتوکلی نیز معتقد است که باید در زمینه شفافیت به اصل آموزه های دین برگردیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۲:۰۳    
وریا غفوری اردوی استقلال را ترک کرد و به تهران برگشت اما این بازگشت با نظر سرمربی تیم بوده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۱:۵۵    
نشست هم اندیشی مدیران کل منابع طبیعی و آموزش و پرورش استان لرستان در جهت تبیین برنامه ها و اهداف مشترک برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۱:۵۵    
کارگاه آموزشی آشنایی با روش های نوین تعمیرات لوله های Grp در شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۱:۵۵    
ایرنا نوشت: رئیس پارک علم و فناوری البرز گفت: 4 شرکت و هسته فناور دراین پارک پذیرش شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۱:۵۵    
تسنیم نوشت: مدیرکل بهزیستی استان البرز با اشاره به اینکه بانکها در دادن وام خود اشتغالی به مددجویان بهزیستی سختگیری می کنند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۱:۵۵    
تسنیم نوشت: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز گفت: قطعی های برق تا فروکش کردن دمای ماندگار هوا ادامه دارد و پیش بینی می کنیم تا دو هفته آینده برق به شرایط عادی بازگردد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۱:۵۵    
تسنیم نوشت: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: 281 کیلومتر آزادراه در 6 ماه آینده در کشور به بهره برداری می رسد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۱:۵۳    
مشکلات معیشتی و حقوق و دستمزد کم معلمان همواره گلایه های آن ها را به همراه داشته است. این قشر از جامعه که نقش مهمی در تعلیم و تربیت فرزندان کشور دارند همواره با مشکلات اقتصادی زیادی دست وپنجه نرم می ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۱:۱۸    
ایسنا نوشت:سردار اسدالله هادی نژاد که در یک برنامه رادیویی صحبت می کرد، با اشاره به همجواری ایران با بزرگترین تولیدکننده تریاک دنیا ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۱:۱۰    
پانا نوشت: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه حدود 15 درصد هزینه های حوزه سلامت مربوط به بیماری دیابت است، گفت اگر هزینه های ناشی از بیماری های قلبی و عروقی هم به این آمار اضافه شود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۵۸    
اقتصاد آنلاین نوشت:طی هفته جاری قیمت طلا و سکه بازار تقریبا آرامی را پشت سر گذاشت و تنها روز یکشنبه همزمان با اوج گرفتن نرخ دلار بازار آزاد، قیمت سکه تا حدودی هیجانی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۴۰    
تعقیب و تیراندازی پلیس لاس وگاس را از نگاه دوربین قرار گرفته روی جیب ماموران پلیس ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۳۰    
مهر نوشت: رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور زمان اعلام نتایج کنکور سراسری، کنکور کارشناسی ارشد و المپیاد علمی دانشجویی کشور را اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۱۶    
ایسنا نوشت: رئیس جمهوری آمریکا از همتای ترکیه ای خود خواست تا برای آزادی کشیش آمریکایی که به اتهامات تروریسم و جاسوسی در ترکیه بازداشت شده، کاری انجام دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۰۷    
آفتاب یزد نوشت: روز گذشته جمعی از دانش آموزان شین آبادی مقابل نهاد ریاست جمهوری تجمع کرده و خواستار پاسخگویی و رسیدگی مسئولان شدند. آنان گفتند برخی از وعده هایی که داده شده به مرحله اجرا نرسیده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۰۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از اختصاص 12 هزار میلیارد تومان در بخش اشتغال روستایی خبرداد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۰۳    
سانتی کازورلا یک بار دیگر توانست به دنیای فوتبال بازگردد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۰۰    
ایسنا نوشت: ترکیه امروز (پنجشنبه) در ساعت یک بامداد به وقت محلی پس از دو سال به حالت فوق العاده اعمال شده در این کشور پایان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۹:۵۶    
انتخاب نوشت: محسن هاشمی رفسنجانی گفت: شاید بتوان کمتر مقطعی را طی دوره 40 ساله انقلاب اسلامی پیدا کرد که ما بدین شکل با بحرانهای همزاد مواجه بوده باشیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۹:۳۵    
ویدئوی یک شوخی خطرناک پسرانه که در فضای مجازی دست به دست می شود را می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۹:۱۸    
کمپانی ایرباس، پهپاد خورشیدی خود به نام Zephyr S را رونمایی کرد که قادر است 45 روز در هوا به مأموریت تعریف شده نظامی خود ادامه دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۹:۱۲    
مرتضی شریفی دریافت کننده 19 ساله ارومیه ای تیم ملی والیبال ایران با قراردادی یک ساله به تیم ورونا ایتالیا پیوست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۹:۱۲    
فرمانده کل ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با پیروی از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری ( مدظله العالی )در عالیترین سطح آمادگی قرار دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۹:۰۴    
هنوز تکلیف بازیکنان خارجی استقلال معلوم نیست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۹:۰۴    
نامه نیوز به نقل از حجت الاسلام مصباحی مقدم نوشت: ما در سه نهاد وزات اقتصاد، بانک مرکزی و سازمان مدیریت نیازمند تغییر افراد و رویکردها هستیم. البته مشاور اقتصادی رئیس جمهور نیز نیازمند تغییر است
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۸:۵۸    
خبرجنوب نوشت: معاون گردشگری فارس گفت: فعالین گردشگری با محور جهانی ساسانیان در فارس آشنا می شوند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۸:۵۴    
طی حکمی از سوی سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آبادان، محمود نواصر به عنوان دبیر اولین جشنواره ایده گردشگری آبادان منصوب شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۸:۵۴    
قابلیتی که مدت هاست از آن حرف زده می شود، وارد فاز اجرایی شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۸:۳۴    
با مشاهده انتصابات اخیر و احکام صادره برای مدیران پا به سن گذاشته، به نظر می رسد استفاده ابزاری از جوانان و بهره گیری شعاری از توانایی های آنان برای جلب همراهی و همگامی در مناسبت های خاص ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۸:۳۴    
یک کارشناس صنعت خودرو معتقد است: انتشار اسامی دریافت کننده های ارز هرچند انتشار اطلاعات خصوصی تجار محسوب می شود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۸:۱۷    
بی اشک هر کسی جرات ندارد این بازی شهربازی را تجربه کند. شما چطور؟
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۸:۰۱    
دومین سالگرد شکست کودتای نافرجام در ترکیه به روزی برای جشن و حضور اردوغان در میان مردم تبدیل شد. در جریان کودتای نافرجام 250 نفر از شهروندان ترکیه کشته و 2196 نفر مجروح شده بودند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۷:۴۸    
روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی به قلم رضا امراللهی استاد و رئیس پردیس دانشگاه امیرکبیر نوشت: بیشتر دانشگاه های کشور عملاً ماه مرداد را به عنوان تعطیلی بخشی از کارکنان خود پذیرفته اند ولی به دلایل ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۷:۴۲    
روزنامه اعتماد در شعری طنزگونه به موضوع رفتن برق پرداخته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۷:۲۰    
دنیای اقتصاد جدول قیمت برخی خودروها یوارداتی در بازار را منتشر کرده است. مشاهده این حدول نشان می دهد تب افزایش قیمت که هفته های گذشته بالا رفته بود فرونشسته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۷:۱۳    
ایران نوشت:شامگاه 25 تیر بازپرس کشیک قتل پایتخت در جریان مرگ مشکوک زن جوانی در بیمارستان قرار گرفت. بدنبال اعلام این خبر بازپرس جنایی و تیم تحقیق وارد عمل شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۷:۱۱    
امدادگران اسپانیایی در حالی توانستند یک زن پناهجوی افریقایی را در آب های دریای مدیترانه نجات دهند که یک زن و یک کودک دیگر پیش از رسیدن آنها جان باختند.
  • ۱