سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۰۶:۲۵Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 13 آذر 1398 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 31 فروردین 1398 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 31 خرداد 1398 خبر آنلاین 31 تیر 1398 خبر آنلاین 31 مرداد 1398 خبر آنلاین 31 شهریور 1398 خبر آنلاین 30 مهر 1398 خبر آنلاین 30 آبان 1398 خبر آنلاین 30 دی 1398 خبر آنلاین 30 بهمن 1398 خبر آنلاین 29 اسفند 1398 خبر آنلاین 1 آذر 1398 خبر آنلاین 2 آذر 1398 خبر آنلاین 3 آذر 1398 خبر آنلاین 4 آذر 1398 خبر آنلاین 5 آذر 1398 خبر آنلاین 6 آذر 1398 خبر آنلاین 7 آذر 1398 خبر آنلاین 8 آذر 1398 خبر آنلاین 9 آذر 1398 خبر آنلاین 10 آذر 1398 خبر آنلاین 11 آذر 1398 خبر آنلاین 12 آذر 1398 خبر آنلاین 13 آذر 1398 خبر آنلاین 14 آذر 1398 خبر آنلاین 15 آذر 1398 خبر آنلاین 16 آذر 1398 خبر آنلاین 17 آذر 1398 خبر آنلاین 18 آذر 1398 خبر آنلاین 19 آذر 1398 خبر آنلاین 20 آذر 1398 خبر آنلاین 21 آذر 1398 خبر آنلاین 22 آذر 1398 خبر آنلاین 23 آذر 1398 خبر آنلاین 24 آذر 1398 خبر آنلاین 25 آذر 1398 خبر آنلاین 26 آذر 1398 خبر آنلاین 27 آذر 1398 خبر آنلاین 28 آذر 1398 خبر آنلاین 29 آذر 1398 خبر آنلاین 30 آذر 1398 
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۴:۴۲    
تصاویری از بوران کوزوم بازیگر جوان و مطرح ترکیه ای فیلم مست عشق به کارگردانی حسن فتحی منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۴:۱۹    
ایلنا نوشت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در هفته آینده به بررسی طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل می پردازد و با وزیر امور خارجه نیز نشست مشترک برگزار می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۱:۰۹    
تسنیم نوشت: معاون وزیر راه از افزایش وام مسکن مهر به 45 میلیون تومان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۰۹:۵۸    
بر اساس لایحه پیشنهادی دولت در بودجه 99، معافیت مالیاتی 3 میلیون تومانی برای حقوق کارمندان بخش دولتی و خصوصی در نظر گرفته شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۰۷:۰۴    
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی گفت: پرونده هفت اثر میراث صنعتی این استان به نخستین همایش ملی ثبت میراث صنعتی کشور ارسال شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۷:۲۸    
همشهری آنلاین نوشت: یک کتابخانه سیار برای افراد بی خانمان در شهر بروکسل راه اندازی شده تا از این طریق کتاب ها به دست افراد بی بضاعت و نیازمند در سطح شهر برسند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۷:۰۲    
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند بر برگزاری جشنواره جزیره ورزش تاکید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۶:۲۸    
بر اساس اخباری که همین اواخر در رسانه های داخلی منتشر شد، حساب بیش از ده میلیون شهروند ایرانی هک شده و در یک عمل فیشینگی پول آنها از حسابشان به سرقت رفته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۵:۴۸    
انصاف نیوز نوشت: علی مطهری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره اظهارات خود در جمع دانشجویان درباره اصلاح قیمت بنزین توضیح داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۵:۴۳    
تجارت نیوز نوشت: رئیس انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی گفت: شرکت های واردکننده باید قیمت کالای خود را بر اساس قیمت ارز وارداتی در روز ترخیص کالا ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۵:۲۲    
پنجمین روز ثبت نام داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از ساعت 8:00 صبح پنجشنبه 14 آذر 1398 در وزارت کشور آغاز شد. ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۴:۰۰    
استاندار کردستان گفت: ما به دور از هرگونه تعلق حزبی و جناحی تنها به دنبال انتخابات پرشور هستیم که اعتماد عموم مردم را در پی داشته باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۳:۵۹    
حفاظت محیط زیست شهرستان بروجن با امضای تفاهمنامه به همراه سازمان های مردم نهاد محیط زیستی و دوستداران طبیعت به طرح نهضت نهالکاری همگانی برای ایرانی سرسبز پیوست
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۳:۵۹    
استاندار کردستان گفت: نظام و دولت برای توسعه همه جانبه کردستان تلاش می کنند و ما نیازمند جهش در همه بخش ها هستیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۳:۴۲    
با تمدید زمان اجرای طرح میثاق به مدت 4 ماه، امکان بخشودگی جرایم تسهیلاتی بدهکاران بانک مسکن تا پایان اسفند فراهم شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۲:۱۳    
چانگ هوا سفیر چین در یادداشتی برای خبرگزاری ایرنا مطرح کرد:
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۲:۰۱    
تسنیم نوشت: وزیر نیرو از مثبت بودن مذاکرات با وزیر منابع آبی سوریه برای توسعه همکاری های دوجانبه در زمینه سدسازی و ایجاد تصفیه خانه های آب و فاضلاب در این کشور خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۱:۵۴    
میزان نوشت: سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی امروز چهاردهم آذر ماه 98 را تشریح کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۲:۱۳    
از پوستر سکوهای صورتی به کارگردانی و تهیه کنندگی محمدجواد رییسی که از جدیدترین تولیدات مرکز مستند سوره است، در آستانه نمایش این فیلم رونمایی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۱:۵۲    
تسنیم نوشت: رئیس جمهور برای تقدیم لایحه بودجه سال 99 کشور هفته آینده به مجلس می رود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۸:۵۹    
رسانه های کره شمالی روز چهارشنبه در حالی از برگزاری جلسه سران حزب کارگران کره خبر دادند که همزمان تصاویری از کیم جونگ اون، رهبر این کشور سوار بر اسب سفید منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۰:۰۴    
صدا و سیما نوشت: رئیس اداره تحقیق، توسعه و آموزش های مردمی دانشگاه علوم پزشکی گفت: مصرف خودسرانه آنتی بیوتیک ها موجب مقاومت به داروهای ضد میکروبی می شود که مخاطرات بسیاری برای فرد به همراه دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۹:۳۸    
هزاران پروانه مشهور به پروانه های شهریار که رنگ بالهایشان از ترکیبی از رنگ های سیاه و نارنجی تشکیل شده است در مهاجرت سالانه خود به خانه زمستانی شان در مرکز مکزیک رسیدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۹:۲۶    
کارگاه آموزشی برنامه ریزی شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر با حضور مسئولان انجمن های فرهنگی و هنری استان و کارشناسان این حوزه، به صورت تئوری و عملی در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۸:۱۴    
عملیات بزرگ اطفاء حریق در بزرگ ترین انبار شهر سن پترزبورگ روسیه با مشارکت 220 آتش نشان انجام شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۹:۰۷    
پس از آن که پرویز پرستویی و شیلا خداداد اعلام کردند از این پس با تلویزیون همکاری نخواهند کرد، نیوشا ضیغمی و پولاد کیمیایی هم با انتشار پست های اینستاگرامی، به این تحریم پیوستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۹:۰۶    
کیهان نوشت:وبسایت بی بی سی که خود از تحریک کنندگان اغتشاش اخیر بود، با اشاره به بیانیه اخیر موسوی نوشت: موسوی با رویکردی رادیکال و گذر از بیانیه هایش در سال 88 که از اجرای بی تنازل قانون اساسی گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۷:۴۹    
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:دعواها و رقابت های سیاسی دو جناح در کشور ما هر روز، صورت زشت تری به خود می گیرد و مردم صبرشان از این دعواهای بی حاصل لبریز شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۸:۳۹    
دنیای اقتصاد نوشت: در پنجمین روز هفته، دلار با شکست سطح مقاومتی 12 هزار و 800 تومانی به بالاترین قیمت از اوایل تابستان رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۸:۳۷    
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان گفت: لرستان جایگاه خوبی در وزنه برداری کشور دارد و زمینه بروز استعداد های جدید را دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۸:۳۴    
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، گفت: برخی رشته های مورد نیاز از سوی دانشگاه علمی کاربردی استان احیا شده و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۷:۳۴    
ایران نوشت: شرور جنایتکار که 10 سال قبل 13 مأمور نیروی انتظامی را در درگیری مسلحانه به شهادت رسانده بود در حالی از سوی مأموران کشته شد که هویت وی در سردخانه پزشکی قانونی شناسایی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۷:۰۹    
تسنیم نوشت: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به دستگیری لیدر اصلی آتش زدن بانک ها و فروشگاه زنجیره ای در ملارد گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۷:۰۴    
فارس نوشت: همزمان با دیدار نتانیاهو و پامپئو در پرتغال، مقام های آمریکایی فضاسازی رسانه ای تازه ای را علیه ایران آغاز به راه انداخته اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۶:۵۴    
فارس نوشت: استاندار خوزستان در جریان دیدار با خانواده شهید رضا صیادی از شهدای امنیت که در ناآرامی های ماهشهر به شهادت رسید جزئیات ناامنی های رخ داده در این شهر را تشریح کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۶:۴۲    
فارس نوشت: رئیس دادگستری گلپایگان گفت: در برخورد با کوچکترین مسأله ای که موجب سلب امنیت مردم و نظام شود فروگذاری نخواهیم کرد و در این راستا یک شبکه که قصد ایجاد ناامنی در شهرستان داشت با تلاش نیروهای ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۶:۳۶    
فارس نوشت: معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: شرایط در خوابگاه برای دانشجویان مساعد است و با توجه به حس نا امنی ایجادشده، مشاوران، اعضای هیئت علمی و کانون های دانشجویی، به طور مرتب ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۱:۰۸    
ایسنا نوشت: درحالی که حدود دو سال از ارسال لایحه ساماندهی سهام عدالت به مجلس شورای اسلامی گذشته است، این لایحه همچنان در انتظار بررسی در صحن علنی مجلس و تصویب مجلس نشینان است تا نحوه آزادسازی و ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۳:۵۲    
ایرنا نوشت: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در حال حاضر تنها هفت الی هشت دانشجو در بازداشت هستند و امیدواریم تا یکی دو روز آینده مشکل آنان نیز حل شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۰:۰۹    
ایسنا نوشت : مدیر عامل حمل و نقل شهرداری تهران گفت: تاکنون 20 درصد خودروها در تهران معاینه فنی برتر کسب کرده اند و 3.5 میلیون خودرو از طرح LEZ استفاده کرده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۰:۰۵    
نشریه خط حزب الله در جدیدترین شماره خود پیام محرمانه رهبر انقلاب به نمایندگان مجلس درباره طرح اصلاح قیمت بنزین را منتشر کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۲:۵۳    
پس از اینکه فن دایک در خلال برگزاری مراسم توپ طلای فرانس فوتبال، رونالدو را از صف رقبای خود برای دریافت این جایزه خارج دانست، کاتیا آویرو خواهر رونالدو، ژرژ مندس، مجری مشهور انگلیسی و جورجو کیه لینی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۳:۴۷    
تسنیم نوشت: مدیرعامل شرکت خدمات اداری شهر با بیان اینکه باید توجه ویژه ای را به موضوع بهره وری در مدیریت شهری داشته باشیم گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۳:۴۷    
مارک ویلموتس خبر فسخ قرارداد با فدراسیون فوتبال ایران را تکذیب کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۳:۴۵    
مزدک میرزایی برای اولین بار پس از خروجش در ایران،در یک برنامه تلویزیونی حضور پیدا کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۲:۳۲    
سرمربی سابق اینتر "آندره آ استراماچونی"، این روزها با استقلال در لیگ برتر نتایج جالب توجهی را به دست آورده! دیاباته و قائدی زوج خطرناک خط حمله آبی پوشان هستند که برای او امنیاز می آورند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۳:۰۰    
فیلمی قدیمی در حساب توییتر رهبر معظم انقلاب منتشر شده که ایشان در سخنرانی میفرمایند: من از یاد نمی برم چهره خشمگین امام را که حرفشان این بود: چرا برای قانون اساسی فکری نمیکنید؟!
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۱:۵۹    
از اواخر سال 2018 تاکنون زمزمه های بسیاری در خصوص دچار شدن اقتصاد جهانی به رکود بی سابقه شنیده می شود و به گفته کارشناسان جنگ تجاری چین و آمریکا و جنگی که ترامپ در بین کشورها بر اثر افزایش تعرفه ها ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۲:۵۵    
فارس نوشت: بنیامین نتانیاهو در دیدار مایک پمپئو گفت: موضوع رایزنی من ایران و ایران و ایران است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۲:۴۹    
فارس نوشت: مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه از ارتقای سطح روابط دیپلماتیک میان آمریکا و سودان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۲:۴۲    
ایرنا نوشت: اعضای اروپایی فعلی و آتی در شورای امنیت سازمان ملل متحد نسبت به تداوم آزمایش های موشک بالستیک کره شمالی ابراز نگرانی کردند و آن را نقض قطعنامه های این شورا دانستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۲:۲۱    
مراسم ترحیم همشیره علی اکبر ولایتی مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری بعد از ظهر امروز با حضور مقامات کشوری و لشکری برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۲:۲۱    
ورزش سه نوشت:کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی کلمبیا در مورد ترکیب خود در رقابت های کوپا آمه ریکا 2020 صحبت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۲:۰۸    
امروز خبر رسید که قرارداد مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی بعد از تنها 5 ماه در فسخ شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۲:۰۲    
چهارمین روز ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری انتخابات مجلس یازدهم با ثبت نام چهره های سیاسی، نمایندگان ادوار و چهره های نزدیک به قالیباف پی گرفته شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۲:۰۱    
پس از ماجرای آلودگی هوا در کلانشهرها به خصوص شهر تهران، شیوع ویروس آنفولانزا در کشور که بسیاری از مردم را راهی بیمارستان ها کرده، سوژه کارتونی از محمدرضا ثقفی در شهرونگ شده است. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۲:۰۱    
دبیر کل جمعیت هلال احمر درباره حواشی اخیر این نهاد گفت: بر اساس قانون بن بستی برای فعالیت های هلال احمر وجود ندارد و خدمات رسانی همچنان ادامه دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۱:۵۴    
بازیکنان استقلال مراسم جشن تولد مهدی قائدی را امشب در اردوی این تیم برگزار کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۱:۴۹    
ریچارد هاس، رئیس شورای روابط خارجی آمریکا در توئیتی نوشت که دوران پساآمریکایی در خاورمیانه، اروپا و آسیا در حال ظهور است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۱:۴۵    
شیخ دیاباته مهاجم تیم استقلال در اردوی این تیم حاضر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۱:۴۵    
رییس فدراسیون فوتبال با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش از وحید هاشمیان تقدیر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۱:۴۱    
فارس نوشت:در پایان نشست سران ناتو در لندن، بیانیه 9 بندی منتشر شد که طی آن به فرصت ها و چالش هایی که این ائتلاف نظامی با آن مواجه است اشاره شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۱:۳۸    
ایرنا نوشت: رییس ستاد کل ارتش کره شمالی روز چهارشنبه خطاب به دونالد ترامپ رییس جمهوری امریکا گفت: هرگونه اقدام نظامی علیه پیونگ یانگ با واکنش سریع و کوبنده همراه خواهد بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۱:۳۵    
ایرنا نوشت: به دنبال ناخوشنودی رییس جمهوری آمریکا از مواضع رهبران اعضای ناتو، ترامپ روز چهارشنبه به طور ناگهانی کنفرانس مطبوعاتی پایانی نشست ناتو را لغو کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۱:۳۲    
تهران- ایرنا- رییس جمهوری فرانسه روز چهارشنبه گفت: نشست چهارجانبه لندن درباره سوریه بسیار مفید بود و در این نشست برخی سوء تفاهم ها با ترکیه روشن شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۱:۳۰    
ایرنا نوشت: رییس جمهوری لیتوانی روز چهارشنبه گفت: رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه توافق کرد که از برنامه های دفاعی ناتو در مورد لهستان و کشور بالتیک حمایت کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۱:۱۳    
ایسنا نوشت:جامعه اسلامی مهندسین برای دعوت از برخی افراد جهت کاندیداتوری در انتخابات مجلس یازدهم بیانیه ای را صادر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۱:۰۸    
کریستیانو رونالدو کسب ششمین توپ طلای لیونل مسی را تبریک گفت و طعنه ای هم به ویرجیل فان دایک زد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۹:۵۸    
امروز13 آذر، قیمت تمامی مدل های پراید با افزایش همراه بود به طوری که این افزایش قیمت تا 700 هزار تومان هم پیش رفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۰:۴۸    
تسنیم نوشت: کارشناس مسائل سیاسی درخصوص حوادث ناشی از تصمیم بنزینی اخیر گفت: دولت باید 6 ماه قبل می آمد و به مردم می گفت که در بحث بنزین مشکل داریم نه اینکه نصف شب اجرا کنیم و بعد بگوییم "خودمان هم ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۰:۴۴    
تلاش فدراسیون برای کسب رضایت ویلموتس به منظور فسخ قرارداد او، موضوع کارتون امروز محمدرضا میرشاه ولد در خبرورزشی است 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۹:۴۳    
انتقادها و کنایه های جنجالی محمدرضا یزدانپرست، مجری تلویزیون به ماجرای گرانی گوجه فرنگی را می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۰:۳۸    
تیم ملی فوتسال ایران در یک دیدار تدارکاتی به پیروزی رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۰:۳۵    
فارس نوشت:یک رسانه صهیونیستی انجام رزمایش دریایی ایران با چین و روسیه را پیروزی برای تهران با وجود فشارهای آمریکا برشمرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۰:۳۱    
محمد دانشگر به احتمال زیاد فردا در ترکیب استقلال به میدان خواهد رفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۰:۱۲    
مهاجم اهل مالی تیم استقلال به دیدار مقابل شهرخودرو مشهد رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری خبرآنلاین در نظر دارد با هدف توسعه فعالیت ها، نسبت به گسترش سازمان استان ها اقدام کند. لذا از افراد واجد شرایط و دارای رزومه رسانه ای در تمام استان های کشور دعوت می شود. ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۰:۰۹    
گزارش پاسداشت مکتوب 4دهه تلاش علمی و اجتماعی دکتر محمود گلزاری، به همراه یادداشت پایانی ایشان و نیز مروری بر 21 یادداشت از چهره های علمی و فرهنگی در گروه نخبگان خبرآنلاین.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۰:۰۰    
یادداشتی برای تشکر از مدیران خبرآنلاین و نویسندگان یادداشت های پاسداشت مکتوب.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۹:۵۵    
رئیس ستاد انتخابات استان چهارمحال وبختیاری گفت : روز چهارم 17 داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی دراستان ثبت نام نمودند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۸:۴۴    
ایسنا نوشت: رییس قوه قضاییه گفت: به هیچ وجه از حقوق مردم کوتاه نمی آییم چرا که آنان ولی نعمت انقلاب هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۹:۱۸    
ایرنا نوشت: سران سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) امروز چهارشنبه در تضادی آشکار با موضع دبیرکل این سازمان درقبال مسکو، تحرکات روسیه را تهدیدی برای امنیت یورو-آتلانتیک دانستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۹:۱۸    
دنیای ورزش تورنتو نوشت: مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی تیم ملی که از اردیبهشت ماه با فدراسیون ایران قرارداد بست و در این مدت کمتر از دو ماه در کشور حضور داشت حالا درحالی که اقلا 2 میلیون یورو خرج روی دست ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۸:۱۴    
واحد مرکزی خبر نوشت: محسنی بندپی: طبق جلسه با مسئولان تاکسی های اینترنتی و ارائه مشوق، آن ها حق هیچ گونه افزایش قیمتی ندارند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۹:۱۰    
علی ربیعی، سخنگوی دولت، در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوالی درباره تحولات رخ داده در عراق و لبنان اظهار کرد: ما معتقدیم عراق و لبنان به ثبات می رسند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۹:۰۵    
فارس نوشت:فرمانده کل سپاه با بیان اینکه به این نتیجه رسیده ایم که بسیج باید بیرق دار حل معضلات مردم باشد، گفت: پایگاه های بسیج باید تقویت شوند و این امر رهبر ماست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۸:۰۴    
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران در استوری اینستاگرام تصویری از وحید هاشمیان منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۸:۵۸    
سفیر ارمنستان در تهران با تاکید بر گسترش مبادلات تجاری و اقتصادی بین دو کشور ایران و ارمنستان،گفت: دولت تصمیم گرفته در مدت کوتاهی گمرک مغری را با استانداردهای جدید تجهیز کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۸:۵۸    
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به روابط خوب ایران و ارمنستان و تاکید بر گسترش روابط بین دو کشور گفت: ارمنستان نگرانی ها از آلودگی رود ارس را برطرف کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۸:۵۸    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی گفت: با صدور 2 مجوز جدید مجموعه داری تعداد مجوزهای صادره برای استان در این زمینه به 8 مورد رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۸:۵۶    
ایسنا نوشت: مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه تبریز با اشاره به این که برخی افراد و به خصوص انسان های سیاسی به دنبال سوء استفاده از عواطف و احساسات دانشجویان هستند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۸:۵۶    
ایسنا نوشت: رئیس دانشگاه تبریز خبر داد: طی برنامه ریزی های انجام گرفته قرار است تا 4 روز در هفته، کلاس درس برگزار شود و یک روز نیز به کارآموزی در حوزه های مختلف صنعت و کشاورزی اختصاص یابد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۸:۴۹    
ایسنا نوشت: رئیس فدراسیون فوتبال طی توافقی دوطرفه قرارداد سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال ایران را فسخ کرد و به زودی با برانکو ایوانکوویچ وارد مذاکره خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۸:۴۱    
سرمربی ذوب آهن می گوید تک تک بازیکنان پرسپولیس را آنالیز کرده و تیمش با قدرت به مصاف سرخ پوشان پایتخت می رود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۸:۳۸    
واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت درباره ابهامات آمار بازداشت شدگان و کشته شدگان حوادث پس از اصلاح قیمت بنزین گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۸:۳۰    
وزیر اطلاعات در پیامی به مناسبت روز دانشجو، گفت: شانزدهم آذر مسیر روشن اقتدار، سربلندی و افتخار را به منصه ظهور گذاشته و یادآوری می کند که عداوت آمریکای جهانخوار با این ملت حق طلب ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۸:۱۳    
اجلاس 177 وزرای اوپک فردا برگزار می شود. وزیر نفت ایران ساعت 6 صبح وارد وین می شود. از سه سناریویی که روی میز است طبیعتا ایران از سناریویی حمایت می کند که کاهش بیشتر تولید نفت اوپک را داشته باشد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۸:۰۴    
نمایش هیچ چیز جدی نیست که این روزها در سالن استاد سمندریان مجموعه تئاتر ایرانشهر اجرا می شود، کاری از مسعود دلخواه است بر اساس نمایشنامه ای از رچ اورلاف.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۸:۰۳    
افزایش 62% ارزش دلاری کالا های صادراتی در هشت ماهه سال 98 نسبت به مدت مشابه سال 97
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۸:۰۳    
رزمایش تمرینی ، آموزشی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل صنعت آب و برق منطقه شمال شرق کشور به میزبانی صنعت آب و برق استان سمنان در محل پست 230 کیلوولت معاونت بهره برداری شرکت برق منطقه ای سمنان برگزار ...