سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۰۶:۵۳Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 20 آذر 1398 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 31 فروردین 1398 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 31 خرداد 1398 خبر آنلاین 31 تیر 1398 خبر آنلاین 31 مرداد 1398 خبر آنلاین 31 شهریور 1398 خبر آنلاین 30 مهر 1398 خبر آنلاین 30 آبان 1398 خبر آنلاین 30 دی 1398 خبر آنلاین 30 بهمن 1398 خبر آنلاین 29 اسفند 1398 خبر آنلاین 1 آذر 1398 خبر آنلاین 2 آذر 1398 خبر آنلاین 3 آذر 1398 خبر آنلاین 4 آذر 1398 خبر آنلاین 5 آذر 1398 خبر آنلاین 6 آذر 1398 خبر آنلاین 7 آذر 1398 خبر آنلاین 8 آذر 1398 خبر آنلاین 9 آذر 1398 خبر آنلاین 10 آذر 1398 خبر آنلاین 11 آذر 1398 خبر آنلاین 12 آذر 1398 خبر آنلاین 13 آذر 1398 خبر آنلاین 14 آذر 1398 خبر آنلاین 15 آذر 1398 خبر آنلاین 16 آذر 1398 خبر آنلاین 17 آذر 1398 خبر آنلاین 18 آذر 1398 خبر آنلاین 19 آذر 1398 خبر آنلاین 20 آذر 1398 خبر آنلاین 21 آذر 1398 خبر آنلاین 22 آذر 1398 خبر آنلاین 23 آذر 1398 خبر آنلاین 24 آذر 1398 خبر آنلاین 25 آذر 1398 خبر آنلاین 26 آذر 1398 خبر آنلاین 27 آذر 1398 خبر آنلاین 28 آذر 1398 خبر آنلاین 29 آذر 1398 خبر آنلاین 30 آذر 1398 
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۵:۳۹    
نیما دلنوازی، نوازنده تار و آهنگساز آلبوم از ری تا تیسفون ، برگزیده جایزه موسیقی جهانی آمریکا شد. این آلبوم تک نوازی تار، شامل 10 قطعه است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۳:۳۹    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از تشکیل 858 فقره پرونده تخلفاتی حوزه گندم، آرد و نان در این استان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۲:۵۴    
ایسنا نوشت: در آمریکا هر سال، مسمومیت با مونواکسید کربن (CO) علت بیش از 50 هزار مراجعه به بخش اورژانس است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۹:۱۷    
پارسینه نوشت: سرفه گاهی به علت سرماخوردگی و گاهی به علت حساسیت بروز می کند، اما در مواقعی نیز سرفه دلایل خطرناکی دارد که در ادامه به انواع سرفه و علت هر یک اشاره می شود
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۸:۵۶    
اقتصادآنلاین نوشت: اگر به دنبال یادگیری مهارت های لازم برای داشتن یک ازدواج موفق هستید با ما در این مطلب همراه شوید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۷:۴۳    
مهر نوشت: مشاور عالی سازمان سنجش گفت: داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 99 و بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور تا 25 آذر فرصت ثبت نام دارند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۷:۰۲    
ایسنا نوشت: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان از افزایش مصرف گاز ال پی جی در خودروها خبر داد و گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۵:۳۳    
سرهنگ مصطفی نوروزی، رییس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان یافته با حضور در برنامه تهران 20 شبکه پنج سیما در مورد فیشینگ و سرقت اینترنتی توضیح داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۴:۵۸    
سخنگوی ستاد تنظیم بازار کشور گفت: از 25 آذر، محصولات گلخانه ای استان های مختلف کشور به بازار عرضه خواهد شد و بر این اساس، شاهد کاهش قیمت گوجه در بازار خواهیم بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۳:۰۷    
صدا و سیما نوشت: بازار سهام، طی 10 سال اخیر بیشترین بازدهی را نصیب سهامداران خود کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۲:۴۳    
به گفته کارشناسان آلودگی بی سابقه 11 برابر بیشتر از حد مجاز است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۱:۵۵    
هنوز مشخص نیست که مبلغ قرارداد مارک ویلموتس به چه طریقی به او پرداخت شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۰:۲۸    
تسنیم نوشت: روز گذشته آخرین مهلت ثبت نام در سایت جاماندگان یارانه حمایتی بود. طبق اعلام این سامانه با توجه به پایان مهلت ثبت درخواست بررسی مجدد شرایط بسته حمایتی امکان ثبت جدید وجود ندارد و به زودی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۰:۴۰    
دبیر اجرایی شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کردی سقز گفت: این جشنواره فرصتی برای جوانان با استعداد مناطق کرد نشین ایران است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۰:۴۰    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: تمام شرایط را برای برگزاری انتخاباتی بانشاط، با حضور پرشور و حداکثری مردم و قانونمند در استان مهیا سازیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۰:۳۹    
استاندار کردستان افزایش 29 درصدی بودجه کردستان در لایحه بوجه سال 99 علیرغم مشکلات کشور را نشان از عزم جزم دولت برای توسعه استان دانست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۰:۳۶    
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت: 4 کیلومتر از مسیر آزادراه تبریز سهند باقی مانده که با اتمام فصل کاری و شروع یخبندان کار در این مسیر امکان پذیر نیست و به همین دلیل تکمیل پروژه تا شهریور ماه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۰:۳۴    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تاکید کرد کە جاذبە های فراوان فرهنگی و جغرافیایی برای بازدید میهمانان و گردشگران در استان کردستان وجود دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۰:۱۲    
سفیر اتریش در جمهوری اسلامی ایران از علاقە مندی این کشور برای توسعە روابط در سطح ملی و استانی با ایران خبر داد و گفت: 2 کشور به عنوان ابر قدرت های فرهنگی جهان شناخته می شوند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۰:۰۷    
ثبت نام اصحاب رسانه، اعضای انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران و رسانه های دیداری (شبکه های تلویزیونی داخلی و خارجی، رسانه های تصویری فضای مجازی) ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۹:۰۱    
سرپرست مستعفی باشگاه استقلال گفت: فقط در صورتی برمی گردم که استراماچونی بخواهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۹:۵۵    
صداوسیما نوشت: تمام مدارس استان آذربایجانغربی امروز پنجشنبه تعطیل است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۹:۴۹    
کیهان نوشت: یک آهنگساز و خواننده کشورمان وضعیت موسیقی کشور و جولان مافیای موسیقی در خرید و فروش تیتراژ سریال ها و آلبوم های موسیقی را توصیف کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۹:۲۳    
دنیای اقتصاد نوشت: دیروز وقت نزول یکباره قیمت دلار در بازار آزاد بود؛ روز چهارشنبه، اسکناس آمریکایی نزدیک به 500 تومان از ارزش خود را از دست داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۷:۲۸    
همشهری آنلاین نوشت: یک کارشناس بیمه درباره انتقال سوابق بیمه توضیحاتی داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۷:۱۰    
ایلنا نوشت: سخنگوی وزارت بهداشت گفت: نور علی تابنده از بزرگان دراویش گنابادی 92 ساله که به علت کهولت سن و بیماری در بیمارستان مهر بستری است بیشتر علائم حیاتی را از دست داده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۷:۰۷    
مشرق نوشت: فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن مهره سوخته ، اجاره نشین ها ، من قهرمان نیستم ، امید و آرزو ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۶:۵۱    
ایرنا نوشت: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بازسازی تمام واحدهای مسکونی خسارت دیده از سیل امسال، تا پیش از عید نوروز پایان یافته و تحویل سیل زدگان خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۶:۰۸    
خراسان نوشت:بسیاری از دولت های جهان بخش زیادی از درآمدشان را با دریافت مالیات از قشرهای مختلف جامعه کسب می کنند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۶:۲۸    
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: انهدام باندهای موادمخدر در سالجاری 12 درصد رشد داشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۲۳:۳۶    
بارسلونا که در دیدار شب پنجم مقابل دورتموند صعود خود را قطعی کرد، بدون برخی بازیکنان اصلی خود از جمله لیونل مسی و در دیداری تشریفاتی مهمان اینتر خواهد بود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۲۳:۳۲    
پزشک تیم فوتبال استقلال می گوید امیدوار است با بازگشت استراماچونی وضعیت تیم هر چه زودتر سر و سامان بگیرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۲۳:۰۴    
سید مقتدی صدر از روحانیون فعال عراقی در جلسه درس خارج فقه آیت الله سبحانی در مسجد اعظم قم حاضر شد و در پایان با ایشان دیدار کرد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۰:۰۱    
در نهمین آیین اعطای این تندیس که در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران و با حضور برخی مسئولان دانشگاهی و مدیران جمعیت هلال احمر برگزار شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۲۳:۴۶    
فرس به نقل از دیلی میل، نوشت: دومین ورقه یخ بزرگ جهان خیلی سریعتر از آنچه قبلا تصور می شد در حال ذوب شدن است و تا سال 2100 تخمین زده می شود بیش از 400 میلیون نفر را در معرض طغیان ساحلی قرار دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۲۳:۴۱    
میزان نوشت: مدیرکل دفتر سلامت و امور تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت: گزارشی از برخی استان ها مبنی بر وجود قرص هایی به دست ما رسیده که این گزارش را برای بررسی بیشتر به وزارت اعلام کرده ایم تا صحت و ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۲۳:۳۸    
ایرنا نوشت: نیروهای بسیج مردمی عراق روز چهارشنبه از خنثی سازی 100 بمب و بسته انفجاری در استان کرکوک واقع در شمال عراق خبر دادند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۲۳:۳۸    
ایسنا نوشت: وزیر امور خارجه آمریکا در توییتی جدید بار دیگر مدعی حمایت از مردم ایران شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۲۳:۳۱    
ایرنا نوشت: میچ مک کانل رهبر اکثریت جمهوریخواه سنا روز چهارشنبه اعلام کرد که مجلس سنا جلسه محاکمه استیضاح دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا را به احتمال زیاد ماه آینده میلادی آغاز می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۲۳:۲۶    
فارس نوشت: مارک میلی ، رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا روز چهارشنبه از آنچه به گفته او خویشتنداری آمریکا در برابر ایران است دفاع کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۲۳:۲۰    
فارس نوشت: نیروهای ویژه خنثی سازی بمب و مین وابسته به الحشد الشعبی روز چهارشنبه موفق شدند 100 بمب را در استان کرکوک از کار بیندازند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۲۳:۱۷    
اکانت اسپانیایی توئیتر باشگاه چلسی انگلیس با انتشار توئیتی جالب، شوخی عجیبی با کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس کرده.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۲۲:۵۳    
آناهیتا همتی بازیگر سینما و تئاتر با انتشار پست جدیدی در صفحه شخصی اش نوشت: امروز وقتی مشغول تمیزکاری و مرتب کردن بودم به این کاغذ برخوردم ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۲۲:۵۲    
پس از کش و قوس های فراوان و اعتراضات بازیکنان، پیشکسوتان و هواداران باشگاه استقلال سرانجام با استعفای امیر حسین فتحی موافقت شد. محمدرضا میرشاه ولد انتشار کارتونی در خبرورزشی به این موضوع پرداخت. ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۲۲:۴۸    
محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات از رونمایی سورپرایز خود در روز پنجشنبه برای مردم کشور خبر داد. شهاب جعفرنژاد با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرامی خود به این موضوع پرداخت. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۲۲:۴۶    
برخورد اتوبوس با 3 دستگاه ون روبروی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در ولنجک منجر به فوت یک نفر و مصدومیت 2 نفر شد که حال یکی از مصدومان بشدت وخیم است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۲۲:۲۷    
ماجرای مرگ یک کودک در بیمارستان بر اثر نوشیدن نوشابه که در فضای مجازی داغ شد، چه بود؟ گزارش باشگاه خبرنگاران را ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۲۲:۲۳    
فارس به نقل از رویترز نوشت: پس از اینکه آمارهای صنعتی از یک افزایش غافلگیرکننده در ذخایر نفت آمریکا خبر داد، قیمت نفت برنت به 63.93 دلار در هر بشکه کاهش یافت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۲۲:۲۳    
ایرنا نوشت: میزان بارش های کل کشور تا نوزدهمین روز سومین ماه سال آبی جدید (مهرماه 98 تا پایان شهریور99) به رقم 63 ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۲۲:۲۳    
فارس نوشت: جمعی از مدیران شرکت های بیمه در نامه ای به رئیس جمهور خواستار استمرار معافیت پرداخت مالیات بر ارزش افزوده در بخش بیمه های درمان و زندگی شده و همچنین معافیت از پرداخت مالیات برارزش افزوده ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۲۲:۱۷    
از ساعاتی پیش اخبار ضد و نقیضی درباره خبر درگذشت نورعلی تابنده اعلام شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۲۱:۱۵    
تسنیم پیشتر گزارش هایی درباره بی شناسنامه ها در سیستان و بلوچستان منتشر و در این زمینه آمارهایی ارائه کرده بود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۲۱:۰۸    
وزیر اقتصاد گفته به افشا کنندگان فساد پاداش می دهیم. موضوعی که سوژه انتشار کارتونی از محمدرضا میرشاه ولد در صفحه اینستاگرامش شد. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۲۲:۰۵    
جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر چهارشنبه 20 آذر به ریاست آیت الله صادق آملی لاریجانی برگزار شد. 416161
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۲۱:۵۱    
محدود بودن منابع انرژی به چالشی جدی در عصر حاضر تبدیل شده است. برق یکی از مهم ترین انرژی های پاک است که می تواند برای یک اقتصاد در حال توسعه مانند ایران اهمیت بسزایی داشته باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۲۱:۴۹    
جنارو گتوزو رسما به عنوان سرمربی تیم ناپولی ایتالیا انتخاب شد. این سرمربی جایگزینه کارلو آنچلوتی شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۲۱:۴۳    
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به رفتن سرمربی استقلال نوشت: رفتن استراماچونی از استقلال، به دلیل تحریم های اعمال شده علیه ایران در انتقال پول است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۲۱:۳۴    
ایسنا نوشت: قطب دراویش گنابادی شامگاه چهارشنبه (20 آذرماه) به علت کهولت سن و بیماری در بیمارستان مهر درگذشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۲۰:۱۳    
گروه صنعتی ایران خودرو در فصل جدید فعالیت های خود با هدف اعتلای صنعت خودرو کشور در سایه همدلی مجاهدانه و بهره مندی از ظرفیت و استعداد ارزشمند داخلی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۲۱:۰۶    
سرپرست باشگاه استقلال گفت: مقدمات واریز پول به حساب آقای استراماچونی فراهم شده و فردا صبح این پول که پیش تر برگشت خورده بود، به حساب استراماچونی بدون مشکل واریز می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۲۰:۰۶    
پاسخ دبیر انجمن خودرو سازان کشور و رییس سازمان ملی استاندارد در برنامه زنده شبکه سه به سوال: آیا پراید استاندارد است؟ را می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۹:۵۹    
متخصصان پوست می گویند که مواردی مانند آکنه و جوش اغلب به دلیل رفتار نامناسب با پوست صورت مان به وجود می آیند. بسیاری از عادت های اشتباه روزانه نیز می تواند منجر به آکنه شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۲۰:۳۰    
معاون اول رئیس جمهوری با تأکید بر ضرورت حمایت از سمن های حوزه جوانان، از وزرای کشور و ورزش و جوانان خواست تا نسبت به صدور پروانه سمن های جوانان در استان ها اقدام لازم و فوری انجام شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۲۰:۲۹    
مهر نوشت:کمیته روابط خارجی سنای آمریکا تحریم ترکیه را به بهانه خرید سامانه اس- 400 از روسیه تصویب کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۹:۲۶    
پرسپولیس به خاطر نداشتن پول نتونست برانکو رو بعد از سه تا قهرمانی تو لیگ نگه داره استراماچونی ام بعد از اوج استقلال مجبور شد که برگرده به سیسیل.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۲۰:۱۷    
شنیده می شود که پول مارک ویلموتس توسط یک پتروشیمی در بندر ماهشهر پرداخت شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۲۰:۱۰    
فارس نوشت:وزیر خارجه آمریکا در یک نشست خبری در واشنگتن ضمن تکرار اتهامات اثبات نشده گفته که کشورش به دنبال آزادی سایر زندانیان از ایران است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۸:۵۹    
رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران گفت: کارشناسان عمدتا به این دلیل نگران بحث چند مصرفی و مصرف ترکیبی هستند که عوارض این نوع مصرف بیشتر از مصرف یک ماده مخدر است و این نوع مصرف در فرآیند ترک نیز ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۹:۵۳    
زمان بلیت فروشی دیدار استقلال و شاهین بوشهر که از جمعه به شنبه منتقل شده مشخص شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۸:۳۲    
هر چند یکی از دلایل اصلی مرگ و میر معتادان افزایش بیش از حد مواد مخدر است، اما بررسی ها نشان می دهد مصرف ترکیبی نیز خطر اوردوز را افزایش می دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۹:۳۱    
پس از موافقت اوپک پلاس با افزودن 500 هزار بشکه دیگر بر رقم کاهش تولید، قیمت سبد نفتی این سازمان تا 65.57 دلار در هر بشکه بالا رفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۹:۲۹    
ایلنا نوشت: مسئول روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی از شناسایی و انهدام شبکه فساد مدیران و کارکنان انجمن بیماران کلیوی ساوه به دلیل ارتکاب جرائم مختلف از جمله جعل سند و کلاهبرداری خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۹:۱۴    
قطعه دریاب مرا با صدای حسام احدی و آهنگسازی احسان آنالویی که توسط ارکستر بزرگ اجرا و ضبط شده است، منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۸:۱۴    
رئیس پلیس پایتخت از 2 مامور پاکدست پلیس راهور که چند فقره چک مفقودی به مبلغ 40 میلیارد تومان را به صاحبش برگردانده بودند، قدردانی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۹:۰۲    
سخنگوی وزارت خارجه خطاب به فرانسوی ها با بیان اینکه فراموش نکنید ایران یک حاکمیت مستقل است، دخالت در امور داخلی ایران را غیرقابل تحمل خواند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۹:۰۲    
حجت الاسلام علیرضا پناهیان، عصر سه شنبه در دومین یادواره شهدای مدافع حرم ایران و عراق و دهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز سخنانی را به امام راحل نسبت داد که با یک بررسی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۸:۵۹    
کنایه ها به سریال ستایش تمام نمی شود بلکه از برنامه ای به برنامه دیگر انتقال می یابد آن هم در شبکه سه.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۸:۵۲    
هفته گذشته در تاریخ 3 تا 6 دسامبر (12 تا 15 آذر ) و در خلال برگزاری نمایشگاه مخابراتی باکو تل، فرصتی شد که از جمهوری آذربایجان دیداری داشته باشم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۸:۴۸    
ایرنا نوشت: بازار اروند(کنزالمال) خرمشهر پس از 20 روز از حادثه آتش سوزی روز چهارشنبه فعالیت دوباره خود را آغاز کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۸:۴۲    
پروانه سلحشوری درباره رفتن آندره استراماچونی توئیتی منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۸:۴۲    
انتشار عکس و خبری در فضای مجازی کاربران را نگران کرده است. در متن این خبر گفته شده که به دلیل کشف قرص هایی از نوع خواب آور و قرص برنج در محصولاتی مانند کیک و بیسکوییت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۸:۴۱    
فارس نوشت:دفتر کنترل دارایی های خارجی خزانه داری آمریکا امروز چهارشنبه از اعمال تحریم های جدید علیه ایران خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۸:۳۲    
نماینده اصلاح طلب تهران با انتشار توییتی به سیاست های صدا و سیما در انتشار اخبار مربوط به اصلاح طلبان انتقاد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۷:۰۴    
فارس نوشت:رهبر ائتلاف آبی وسفید در رژیم صهیونیستی می گوید، نتانیاهو به امید اینکه اکثریت پارلمان بعدی را به دست بیاورد و بعد از آن برای خودش مصونیت قضایی تصویب کند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۸:۰۲    
ایسنا نوشت: معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا در خصوص کلاهبرداری های صورت گرفته با ترفند دریافت رمز دوم یکبار مصرف به شهروندان هشدار داد و گفت: مراقب پیامک های جعلی ارسال شده در این خصوص باشید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۶:۵۸    
فارس نوشت: امروز در بازارهای جهانی قیمت گندم 3 دلار و قیمت ذرت یک و نیم دلار در هر بوشل کاهش داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۷:۵۵    
محسن علی اکبری، تهیه کننده سینما و تلویزیون از قراردادهای صوری در عرصه بازیگری گفت و تاکید کرد برخی از این بازیگران، تنها به دلار دستمزد می گیرند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۶:۵۲    
نظر علیرضا نیکبخت واحدی درباره حواشی اخیر استقلال را بشنوید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۷:۵۱    
سید عباس صالحی روز چهارشنبه در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگارن درباره معافیت مالیاتی برخی هنرمندان گفت: بخش وسیعی از اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۷:۴۸    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از بازیکن عراقی این تیم خواست تا با دادن فرصت بیشتر به این باشگاه آنها بتوانند طلب او را بپردازند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۷:۳۷    
رییس کل گمرک ایران با انتقاد از زیاد بودن سازمان های تصمیم گیر، گفت: در ایران 25 سازمان در حوزه تجارت، تصمیم گیر هستند که این موضوع سبب پیچیدگی و بروز مشکلاتی برای فعالان اقتصادی می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۷:۲۶    
شفقنا نوشت: حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی گفتند: گرچه نماز جمعه یک نماز سیاسی عبادی است اما این بدین معنا نیست که ائمه جمعه گرایشات و سلایق سیاسی خود را در نماز جمعه مطرح کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۷:۲۶    
مجله تایمز گرتا تونبرگ فعال زیست محیطی سوئدی را به عنوان شخصیت سال 2019 انتخاب کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۷:۲۱    
حجت الاسلام حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیأت دولت با تأکید بر اینکه نباید هیچ چیزی از مردم مخفی بماند و باید هر کاری که انجام می شود، برای مردم توضیح داده شود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۷:۱۴    
ایبنا نوشت: سال هاست که منتقدین و کارشناسان ادبی درباره زن سیاه پوش اشاره شده در آثار شکسپیر تحقیق می کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۷:۰۴    
نماینده باشگاه استقلال تا ساعتی دیگر 160 هزار دلار از مطالبات استراماچونی را به حساب وی واریز خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۶:۵۹    
ایرنا نوشت: شورای نگهبان این روزها و در آستانه انتخابات مجلس یازدهم، دیگر تنها با اعتراض کسانی مواجه نیست که در مظان ردصلاحیت هستند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۶:۵۸    
تسنیم نوشت: با توجه به شرایط پرسپولیس، ممکن است اتفاقی که برای استقلال رخ داد این بار برای دیگر تیم پایتخت بیفتد و کالدرون هم راه استراماچونی را در پیش بگیرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۶:۵۶    
فارس نوشت: روسیه و ترکیه نگرانی خود را درباره حضور گروه های تروریستی تکفیری در شهر ادلب سوریه بیان و بر لزوم بازگشت صلح به شمال غربی سوریه تاکید کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۶:۴۱    
مهر نوشت: باشگاه تراکتور تبریز ظهر پنجشنبه جلسه ای را با پیشکسوتان خود برای تصمیم گیری درخصوص وضعیت فنی تیم تشکیل می دهد.