یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۷:۵۳May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 8 فروردین 1395 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 31 خرداد 1395 مشرق نیوز 31 تیر 1395 مشرق نیوز 31 مرداد 1395 مشرق نیوز 31 شهریور 1395 مشرق نیوز 30 مهر 1395 مشرق نیوز 30 آبان 1395 مشرق نیوز 30 آذر 1395 مشرق نیوز 30 دی 1395 مشرق نیوز 30 بهمن 1395 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 1 فروردین 1395 مشرق نیوز 2 فروردین 1395 مشرق نیوز 3 فروردین 1395 مشرق نیوز 4 فروردین 1395 مشرق نیوز 5 فروردین 1395 مشرق نیوز 6 فروردین 1395 مشرق نیوز 7 فروردین 1395 مشرق نیوز 8 فروردین 1395 مشرق نیوز 9 فروردین 1395 مشرق نیوز 10 فروردین 1395 مشرق نیوز 11 فروردین 1395 مشرق نیوز 12 فروردین 1395 مشرق نیوز 13 فروردین 1395 مشرق نیوز 14 فروردین 1395 مشرق نیوز 15 فروردین 1395 مشرق نیوز 16 فروردین 1395 مشرق نیوز 17 فروردین 1395 مشرق نیوز 18 فروردین 1395 مشرق نیوز 19 فروردین 1395 مشرق نیوز 20 فروردین 1395 مشرق نیوز 21 فروردین 1395 مشرق نیوز 22 فروردین 1395 مشرق نیوز 23 فروردین 1395 مشرق نیوز 24 فروردین 1395 مشرق نیوز 25 فروردین 1395 مشرق نیوز 26 فروردین 1395 مشرق نیوز 27 فروردین 1395 مشرق نیوز 28 فروردین 1395 مشرق نیوز 29 فروردین 1395 مشرق نیوز 30 فروردین 1395 مشرق نیوز 31 فروردین 1395 
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۳:۴۹    
انفجار انتحاری غروب امروز یکشنبه در پارک گلشن اقبال در مرکز شهر لاهور پاکستان، تا کنون موجب کشته شدن دست کم 65 نفر و بیش از 300 نفر زخمی شده است. در ایالت پنجاب 3 روز عزای عمومی اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۳:۴۹    
همسر رهبر انقلاب در معدود گفت و گوهایش با رسانه ها، در مصاحبه با روزنامه حزب جمهوری اسلامی به وقایع بعد از ترور آیت الله خامنه ای اشاره کرده و عکس العمل فرزندان معظم له را توضیف می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۳:۴۹    
تا پیش از رونمایی از نسل جدید پهپاد شاهد 129 که به هدایت ماهواره ای مجهز است؛ تنها آمریکا، چین و رژیم صهیونیستی دارای پهپادهای رزمی مجهز به هدایت ماهواره ای بودند که در اخرین روزهای سال 94 ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۳:۴۵    
تحرکات آمریکایی ها نشان می دهد آن ها سناریوهای مختلفی را برای فرار از بازگرداندن پول های بلوکه شده ایران، با بهانه ها و عناوین مختلف ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۳:۴۵    
گروه فیلم و صوت مشرق- معمولا کارخبرنگاری دارای حواشی تلخ و شیرین زیادی است . در این ویدئو گلچینی از پشت صحنه های بامزه خبرنگاری در سال 94 به تصویر کشیده شده است. دانلود
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۳:۴۰    
دادستان های هلند روز یکشنبه از بازداشت یک تبعه فرانسه به اتهام مشارکت در طرحی برای انجام حملات تروریستی در فرانسه خبر داده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۳:۳۴    
در حالی حدود سه سال ازعمر دولت تدبیر می گذرد که تاکنون تدبیر جدی برای ساماندهی پرداخت یارانه نقدی توسط دولت انجام نشده و مجلس نهم نیز آخرین تیری را که در چنته داشت در اختیار دولت قرار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۳:۲۸    
اگرچه جناح چپ و اصلاح طلبان به نوعی خود را گریزان از موضوعات و مشاغل امنیتی معرفی می کنند ولی باید به این واقعیت اشاره کنیم بسیاری از مهره ها و عناصر این جریان جزو نیروهای نخستین وزارت اطلاعات و از ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۳:۲۵    
رئیس پلیس راه استان البرز دلیل مسدود شدن محور کرج - چالوس را بارش برف، احتمال وقوع سیلاب و ریزش کوه اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۳:۲۲    
رئیس جمهور با بیان اینکه عظمت رهبری عظمت همه ما، نظام و کشور است گفت: عمیقا به سیاست های اقتصاد مقاومتی اعتقاد داریم و هر اقدامی که برای تقویت بنیه دفاعی کشور لازم باشد، دنبال می کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۲:۵۸    
انفجار خونین پاکستان
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۲:۴۳    
ارتش و نیروهای دفاع وطنی سوریه به همراه "حزب الله" و "لشکر فاطمیون" عملیاتی را به منظور پاکسازی "تدمر" از چند روز پیش آغاز کردند و در ابتدا بر ارتفاعات 800 و 900 مسلط شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۲:۴۰    
وزیر خارجه سعودی با بیان باید نبایدهایی برای ایران، خواستار تغییر سیاست تهران در قبال کشورهای عربی شد و تهران را به حمایت از تروریسم متهم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۲:۳۷    
در پی گسترش حملات خونین تروریستی به پایتخت های اروپایی برای چندمین بار طی ماه های اخیر که گروه داعش مسؤولیت آن را به عهده گرفته است، یک هیئت فرانسوی با بشار اسد رییس جمهور سوریه دیدار و گفتگو کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۲:۳۱    
یکی دیگر از رزمندگان شیعه سوری در منطقه "غوطه شرقیه" در حومه شهر دمشق به شهادت رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۲:۳۱    
گروه تروریستی داعش، پنج جوان اهل سنت عراقی را به طرز فجیعی اعدام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۲:۲۵    
روزنامه آمریکایی لس آنجلس تایمز روز یکشنبه از شدت گرفتن درگیری ها بین گروه های معارضان سوری تحت حمایت بخش های مختلف دولت آمریکا خبر داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۲:۲۵    
در اثر انفجار شدید یکدستگاه خودروی بمبگذاری شده در نزدیکی گذرگاه مرزی "باب الهوی" واقع در استان شمالی ادلب سوریه، حداقل 8 تن کشته و دهها تن دیگر بشدت زخمی شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۲:۲۵    
بهداد سلیمی قهرمان المپیک 2012 لندن امروز یکشنبه (8 فروردین ) در تمرینات گروهی تیم ملی وزنه برداری حاضر شد و با سایر ملی پوشان تمریناتش را آغاز کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۲:۲۲    
وزارت دفاع عراق با انتشار بیانیه ای خبر از هلاکت فرمانده کل گروه تروریستی تکفیری "داعش" در استان کرکوک این کشور خبر داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۲:۲۲    
عضو ارشد "اتحادیه نیروهای ملی" عراق فاش کرد که حیدر العبادی نخست وزیر این کشور 15 وزیر کابینه خود را تغییر می دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۲:۱۹    
وزارت کشور بلژیک ساعتی پیش سوابق و هویت دقیق عوامل حملات انتحاری خونین علیه مترو و فرودگاه شهر بروکسل پایتخت این کشور را منتشر کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۲:۱۹    
نبردها در جنوب سوریه میان گروههای وابسته به داعش با اتحاد گروههای وابسته به القاعده و ارتش آزاد در حالی وارد نهمین روز خود شده که منابه خبری از هلاکت دومین فرمانده ارشد داعش در درگیریهای غرب استان ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۲:۱۶    
گروه تروریستی داعش با انتشار ویدیویی از اعدام یک مرد، از حملات اخیر در بروکسل استقبال کرد و وعده داد که حملات بیشتری را در غرب انجام دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۲:۱۶    
ارتش سوریه با اعلام کنترل کامل بر شهر تدمر، تأکید کرد که این پیروزی آغازی برای شکست و نابودی گروه تروریستی داعش است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۲:۱۶    
دبیر کل سازمان ملل متحد، روز یکشنبه آزادسازی شهر باستانی تدمر در ریف حمص سوریه توسط ارتش این کشور را دلگرم کننده توصیف کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۲:۱۶    
در ادامه بحران امنیتی در مصر، فرماندهی ارتش این کشور از کشف و خنثی سازی یکدستگاه کامیون مملو از مواد منفجره در نزدیکی مرز مصر با نوار غزه خبر داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۲:۱۰    
خلبان یک هواپیمای فوکر 100 متعلق به یکی از شرکتهای هواپیمایی قزاقستان به دلیل مشکلات فنی مجبور شد این هواپیما را بدون چرخهای جلو بر زمین بنشاند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۱:۳۱    
مقام بلند پایه دولت کویت چندی قبل مدعی شد توافق هسته ای قدرت های جهانی با ایران نگرانی های کشورش را برطرف نکرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۱:۱۰    
انفجار انتحاری غروب امروز یکشنبه در پارک گلشن اقبال در مرکز شهر لاهور پاکستان، تا کنون موجب کشته شدن دست کم 55 نفر و بیش از 200 نفر زخمی شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۱:۰۷    
اکبر میثاقیان نمی تواند در دیدار با آلومینیوم هرمزگان روی نیمکت مس کرمان بنشیند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۱:۰۷    
معاون عربی آفریقایی وزارت امور خارجه کشورمان با تبریک آزاد سازی شهر باستانی تدمر سوریه از دست تروریستهای داعش، تأکید کرد که حمایت ایران از مبارزه با تروریسم در سوریه ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۰:۴۰    
وزیر خارجه مصر از تروریستی خواندن حزب الله امتناع و با اعتراف به اختلاف دیدگاه قاهره و ریاض درباره سوریه ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۰:۴۰    
مردم نیجریه با برپایی تظاهرات در شهرهای مختلف این کشور، بازداشت شیخ ابراهیم زکزاکی را محکوم کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۰:۳۷    
رسانه های اسرائیلی یکشنبه گزارش داده اند رئیس آژانس امنیت ملی آمریکا هفته گذشته در سفری مخفیانه به فلسطین اشغالی با مقامات رژیم صهیونیستی درباره آنچه مقابله با حملات سایبری ایران و حزب الله خوانده ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۰:۳۴    
صدها تن از کودکان دو شهر شیعه نشین و محاصره شده فوعه و کفریا واقع در شمال استان ادلب سوریه با برپایی تظاهراتی خواستار شکستن حلقه محاصره گروههای تروریستی تکفیری علیه مردم بی دفاع این شهرها شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۰:۱۶    
وزرای خارجه سه کشور ایران، روسیه و جمهوری آذربایجان تا چندی دیگر دنشستی سه جانبه را برگزار می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۰:۱۰    
سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی که جهت بازدید از اجرای طرح های نوروزی صبح یک شنبه هشتم فروردین به استان گلستان سفر کرده است در ادامه برنامه های خود در شهر گرگان به زیارت آستان ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۰:۰۷    
داعش به یکی از تروریست های خود که برادرش را به بهانه دشنام به خلیفه اعدام کرده بود، یک واحد مسکونی هدیه داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۰:۰۴    
بر اثر انفجار بمبی در لاهور پاکستان دست کم 10 نفر کشته و 30 نفر زخمی شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۰:۰۱    
نخستین فک خزری در سال 95 با حضور فعالان محیط زیستی و هنرمندان سینمای کشور صبح امروز هشتم فروردین در ساحل آشوارده رها سازی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۹:۵۸    
رئیس ستاد انتخابات کشور از ابطال آرای منتخب سوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه اصفهان بر اساس مکاتبه رسمی شورای نگهبان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۹:۵۲    
نشریه تخصصی اروپایی در حوزه انرژی نوشت: در سفر حسن روحانی به پاکستان حتی از یادداشت تفاهم های مبهمی که در سفر او به اروپا مشاهده شد ، خبری نبود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۹:۴۰    
جودوکار وزن 100- کیلوگرم کشورمان مدال نقره مسابقات جایزه بزرگ را کسب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۹:۳۷    
دو شهرک الفوعه و کفریا از زمان آغاز محاصره تاکنون بارها از سوی تروریستهای قفقازی، ترکمنستانی و عوامل انتحاری عربستانی و مراکشی هدف قرار گرفته اند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۹:۲۸    
جشنواره نوروزی باغ موزه قصر که با استقبال مردم تهران و مسافران نوروزی مواجه شده، تا سیزدهم فروردین ماه پذیرای بازدیدکنندگان است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۹:۱۹    
یک منبع در پلیس عراق از دستگیری مسئول بمب گذاری گروه تروریستی داعش در منطقه موسوم به "ایالت شمال بغداد" خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۹:۱۹    
ارتش سوریه ساعاتی پس از آزادسازی شهر تاریخی تدمر، پیکان عملیات را در محور جنوب غرب این شهر به سوی شهر مهم ارتباطی القریتین چرخاند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۹:۱۰    
رئیس جمهوری روسیه در تماس تلفنی با همتای سوری خود پیروزی ارتش این کشور در شهر تدمر را به وی تبریک گفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۹:۱۰    
تظاهرات راست های افراطی در بلژیک به درگیری با پلیس ضد شورش این کشور انجامیده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۹:۱۰    
منابع خبری از حمله پلیس بلژیک به چند خانه مظنون به حضور نیروهای خرابکار داعش خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۸:۵۲    
حجت الاسلام و المسلمین رئیس جمهور روز یکشنبه با جمعی از کارگزاران قوا و مدیران دستگاه های مختلف اجرایی کشور در محل دفتر رئیس جمهوری دیدار کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۸:۴۰    
شواهد و مستندات موجود نشان می دهد که دستگاه امنیتی ترکیه اقدام قابل توجهی در مهار تروریسمی که در یک قدمی آن وجود دارد صورت نمی دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۸:۴۰    
با توجه به رای کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر بازی نماینده های ایران و عربستان در کشور بی طرف، رسانه های عربستانی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۸:۴۰    
مقامات اسلام آباد مدعی شدند تمام شواهد و مستندات جاسوس دستگیر شده هندی را در اختیار مقامات ایرانی قرار داده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۸:۳۷    
عکس: محمد خوش نشین
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۸:۳۴    
عملیات ویژه نیروهای بسیج مردمی عراق در جنوب الفلوجه در استان الانبار، پاکسازی صقلاویه و نزدیک شدن به آزادسازی هیت جدیدترین تحولات میدانی استان الانبار است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۸:۱۶    
نیروهای مردمی در شمال عراق دو منطقه از توابع سنجار را از داعش پس گرفتند تا یکی از راههای ارتباطی و امدادی داعش از عراق به سوریه قطع شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۸:۱۰    
دروازه بان پیشین آرسنال می گوید این باشگاه انگلیسی باید آرسن ونگر را حفظ کند و تغییر مربی نمی تواند در این مقطع به این تیم کمک کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۸:۱۰    
یک نشریه انگلیسی نوشت ولیعهد این کشور قصد دارد در پاییز سال جاری به ایران سفر کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۸:۱۰    
فرمانده ویژه انتظامی شرق استان تهران از مسدود شدن محور هراز به دلیل سیلابی شدن منطقه آب اسک خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۷:۵۵    
کارشناس مسائل خاورمیانه تصریح کرد در پی آزادسازی تدمر، راه ارتش سوریه برای آزادسازی شهرهای رقه و دیرالزور باز شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۷:۵۲    
ارتش سوریه پس از آزاد کردن شهر استراتژیک و باستانی تدمر،برای بیرون راندن تروریست های تکفیری از شهر القریتین در حومه حمص و بازگرداندن امنیت و ثبات به آن آماده می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۷:۵۲    
آزادی شهر تاریخی تدمر ، میدان نفتی الهیل را در نوبت آزادسازی قرار داد به طوری که با آزادی دو منطقه در شمال تدمر، راه برای قطع مسیر داعش از دیرالزور به رقه فراهم می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۷:۳۷    
وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم تلاش شما اتفاقات خوبی برای والیبال ایران رقم بزند و پس از 52 سال بتوانیم به المپیک راه پیدا کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۷:۳۱    
شاه سعودی در حالی مدعی شد که آل سعود دشمن هیچ کس نیست که ردپای این رژیم در ناآرامی و بی ثباتی و کشتار و ویرانی در منطقه به وضوح نمایان است که اوج آن در کشور عربی یمن است که از یک سال گذشته تا کنون ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۷:۲۸    
رئیس فدراسیون والیبال گفت: والیبال سال ها با برنامه کار کرده است و امروز به دنبال رسیدن به رکوردی بزرگ هستیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۷:۲۲    
رئیس جمهوری سوریه در دیدار با تعدادی از نمایندگان پارلمان فرانسه ضمن مخالفت با اجرای ایده فدرالیسم در سوریه از حق مساوی پیروان همه ادیان برای احراز پست ریاست جمهوری در این کشور سخن گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۷:۲۲    
معاون اول رییس جمهور گفت: با فراهم کردن بستر مناسب برای فعالیت واحدهای تولیدی کشور در سال 95 باید شاهد آثار اقتصاد مقاومتی در زندگی مردم باشیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۷:۱۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی به حمایت از اقدام نظامیان صهیونیست پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۷:۱۶    
ستاره برزیلی دنیای فوتبال در 36 سالگی هم به دنبال کسب تجربه جدید در کشور چینت و یا آمریکا است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۷:۱۶    
اداره کل امنیت ترکیه، در پیامی هشدارآمیز دستور برقراری تدابیر شدید امنیتی در سراسر این کشور از بیم حملات تروریستی داعش و مارکسیست ها در روز عید پاک را صادر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۷:۱۳    
آریل شارون، نخست وزیری که همه او را با جنایات صبراء و شتیلا می شناسیم روزگاری قصد داشت ایران را با استفاده از نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی و تسلیحات آمریکایی اشغال کند!
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۷:۱۰    
تظاهرات میلیونی روز گذشته در صنعا، یک همه پرسی علیه تجاوز نیروهای ائتلاف سعودی به یمن و رئیس جمهور فراری به شمار می رفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۷:۱۰    
حسین مشرقی وال سخنگوی پلیس ولایت ننگرهار افغانستان اعلام کرد: در نتیجه عملیات هوایی در این ولایت 11 عضو گروه داعش به هلاکت رسیدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۷:۰۷    
سیاستمدار سرشناس کویتی در سخنانی ضمن قیاس ایران و رژیم اسرائیل مدعی شد ایران که منبع تنش در منطقه است اهواز را با دارا بودن منابع فراوان انرژی به اشغال خود در آورده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۶:۴۹    
مخالفان سوری اعلام کردند ادامه حضور بشار اسد را در قدرت حتی در مرحله انتقالی نمی پذیرند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۶:۳۱    
وزیر دفاع انگلیس از ایجاد پستهای دفاعی جدید وزارتخانه خود در کشورهای دیگر به منظور مقابله با تهدیدات پیش رو خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۶:۲۲    
سرکرده گروه داعش در منطقه البعاج به هلاکت رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۶:۱۶    
فعالان رسانه ای ویدئویی از گفتگوی رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه با شبکه بی بی سی را منتشر کرده اند که در آن از محبوبیت قاطع دکتر بشار اسد رییس جمهوری سوریه در میان مردم این کشور سخن گفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۶:۱۶    
بی توجهی مسئولان میراث فرهنگی به گورستان شیرهای سنگی باعث مرگ تدریجی این آثار ملی شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۶:۱۰    
وزیر امور خارجه آلمان از برگزاری کنفرانسی در این کشور با محوریت مقابله با گرایش جوانان به ایدئولوژی داعش سخن گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۵:۴۶    
تظاهرات میلیونی مردم یمن در صنعاء در محکومیت جنایات آل سعود در سالگرد تجاوز عربستان و هم پیمانانش به این کشور
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۵:۳۷    
رئیس اتاق بارزگانی ایران گفت: برای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی ابتدا باید دولت بدنه خود را کوچک کرده و از بنگاه داری خارج شود تا به وظایف اصلی اش برسد مضاف بر آنکه دلیل ندارد کشور در همه بخش های ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۵:۳۴    
مهاجم آرژانتینی بارسلونا می گوید نمی خواهد که با ستاره رئال مادرید یا فوتبالیست دیگری مقایسه شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۵:۳۱    
دو باشگاه منچسترسیتی و بورسیا دورتموند بر سر انتقال هافبک آلمانی زردپوشان وستفالن به ورزشگاه اتحاد به توافق رسیدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۵:۲۵    
سخنگوی پ.ک.ک در سنجار با طرح این ادعا که نیروهای عراقی و پیشمرگه به تنهایی قادر به آزاد ساختن موصل نیستند، ابراز داشت که مشارکت نیروهای پ.ک.ک در این عملیات بسیار مهم است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۵:۲۵    
دو تن از کارکنان نیروگاه هسته ای بلژیک به داعش پیوستند که این مساله نیروهای امنیتی این کشور را نسبت به احتمال حملات تروریستی با بمب رادیواکتیو نگران کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۵:۱۳    
کره شمالی با انتشار یک ویدئوی تبلیغاتی تهدید کرد که به آمریکا حمله اتمی خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۴:۵۵    
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران از ترافیک نیمه سنگین در محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) خبر داد و گفت: در ارتفاعات محورهای هراز و فیروزکوه شاهد بارش شدید برف هستیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۴:۵۵    
شبکه تلویزیونی المیادین از توافق گروههای سیاسی عراق برای اجرای اصلاحات و خروج از بن بست سیاسی این کشور خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۴:۴۰    
در بیانیه ارتش کره شمالی آمده است: "این آخرین هشدار ما است و اگر این هشدار نادیده گرفته شود، توپخانه ما عملیات نظامی بی رحمانه را آغاز خواهد کرد".
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۴:۳۶    
شبه نظامیان عضو گروه "جبهه النصره" محله مسکونی شیخ مقصود در شهر حلب را هدف حمله خمپاره ای قرار دادند که این حمله یکی از نه مورد نقض اتش بس در سوریه طی شبانه روز گذشته بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۴:۳۰    
وزارت بهداشت بلژیک اعلام کرد تعداد زخمی شدگان بر اثر حملات تروریستی بروکسل به 340 نفر رسیده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۴:۲۵    
عکس: محمد خوش نشین
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۴:۱۵    
شماری از نمایندگان پارلمان فرانسه پس از ورود به دمشق اعلام کردند که امروز با رئیس جمهور سوریه دیدار خواهند داشت.