جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۶:۱۴Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 30 آبان 1395 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 31 فروردین 1395 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 31 خرداد 1395 مشرق نیوز 31 تیر 1395 مشرق نیوز 31 مرداد 1395 مشرق نیوز 31 شهریور 1395 مشرق نیوز 30 مهر 1395 مشرق نیوز 30 آذر 1395 مشرق نیوز 30 دی 1395 مشرق نیوز 30 بهمن 1395 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 1 آبان 1395 مشرق نیوز 2 آبان 1395 مشرق نیوز 3 آبان 1395 مشرق نیوز 4 آبان 1395 مشرق نیوز 5 آبان 1395 مشرق نیوز 6 آبان 1395 مشرق نیوز 7 آبان 1395 مشرق نیوز 8 آبان 1395 مشرق نیوز 9 آبان 1395 مشرق نیوز 10 آبان 1395 مشرق نیوز 11 آبان 1395 مشرق نیوز 12 آبان 1395 مشرق نیوز 13 آبان 1395 مشرق نیوز 14 آبان 1395 مشرق نیوز 15 آبان 1395 مشرق نیوز 16 آبان 1395 مشرق نیوز 17 آبان 1395 مشرق نیوز 18 آبان 1395 مشرق نیوز 19 آبان 1395 مشرق نیوز 20 آبان 1395 مشرق نیوز 21 آبان 1395 مشرق نیوز 22 آبان 1395 مشرق نیوز 23 آبان 1395 مشرق نیوز 24 آبان 1395 مشرق نیوز 25 آبان 1395 مشرق نیوز 26 آبان 1395 مشرق نیوز 27 آبان 1395 مشرق نیوز 28 آبان 1395 مشرق نیوز 29 آبان 1395 مشرق نیوز 30 آبان 1395 
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۳:۴۰    
مسئول جبهه مردمی یمن می گوید اسماعیل ولد الشیخ در یمن جانبدارانه عمل می کند و تلاش آمریکا برای برقراری آتش بس تنها با هدف نجات سعودیها از باتلاق یمن است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۳:۳۵    
جان بولتون سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل و از گزینه های ترامپ برای پست وزارت خارجه می گوید برجام یک سند قانونی الزام آور برای رئیس جمهور بعدی آمریکا نیست و ترامپ می تواند در صورت تمایل ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۳:۳۵    
آنگلا مرکل می گوید قصد دارد برای نوبت چهارم برای تکیه زدن بر کرسی صدراعظم آلمان کاندید شود تا شاید باز هم به این سمت انتخاب شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۳:۲۵    
تیم سرمربی ایرانی الاصل بوندس لیگا شکست خورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۳:۲۵    
دادستانی مصر از افشای طرح ترور السیسی هنگام سفر به عربستان سعودی در سال 2014 میلادی خبر داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۳:۲۰    
آبی های لندن پس از مدت ها به صدر جدول رسیدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۳:۲۰    
تیم جنوب فرانسه با سرمربی جدید خود یک پیروزی شیرین به دست آورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۳:۱۵    
صدر اعظم اتریش نسبت به تبعات منفی پیروزی مارین لوپن در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه هشدار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۳:۱۰    
تیم های الشحانیه و السد با در اختیار داشتن بازیکنان ایرانی در دیدارهای هفته هفتم لیگ ستارگان قطر به شکست و تساوی دست یافتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۳:۰۵    
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راه اعلام کرد: ترافیک در استان ایلام در محور مهران- ایلام، ملکشاهی _ مهران و سرابله، نیمه سنگین است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۵۰    
هلاکت 125 تروریست داعشی در 24 ساعت گذشته، مرگ والی داعش در محله عدن در کرانه غربی موصل و آزادی بزرگترین کنیسه دشت نینوا از جمله اخبار امنیتی موصل است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۴۵    
تمامی 7 نامزد جمهوریخواهانِ فرانسه در انتخابات مقدماتی این حزب برای ورود به عرصه رقابت ها در انتخابات ریاست جمهوری سال 2017 در این کشور، آرای خود را به صندوق ریختند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۴۴    
هزاران شهروند بحرینی به مناسبت صد و پنجاهمین روز تحصن در برابر منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان این کشور، به تحصن کنندگان و معترضان به سلب تابعیت این روحانی برجسته پیوستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۳۰    
رئیس پلیس راه استان البرز با بیان اینکه از ساعت 15 امروز تردد خودرو از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع می شود گفت: محور کرج - چالوس یک طرفه شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۳۰    
اشتباه است اگر روشنفکران و تحلیل گران داخلی چه اصلاح طلب و چه اصول گرا و تحلیل گران غربی صرف انتخاب ترامپ را – که علی الظاهر مردم بیشتر او را می پسندیدند- به عنوان پیروزی مردم بر رسانه ها ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۲۵    
فرمانده ناجا با بیان اینکه بیش از 2 میلیون نفر از طریق مرزها برای حضور در مراسم اربعین از کشور خارج شده اند، گفت: تاکنون از مرزهای کشور یک میلیون و 100 هزار نفر از زائران اربعین به کشور بازگشته اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۲۴    
دی میستورا و سازمان ملل به جای وظایف قانونی و مندرج در منشور ملل و قوانین انسانی بین الملل به همره و ابزاری برای رفع تنگناهای تروریسم تکفیری تبدیل شده و برای آنها دلالی می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۸    
نیروهای امنیتی عراق یک کلیسای قدیمی را از چنگ تروریستهای داعشی آزاد کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۸    
وقتی ژنرال السیسی در مصر با کودتای سفید به قدرت رسید، فکر می کرد که با مهار و دستگیری رهبران اخوان و سرکوب اعتراضات بدنه تشکیلاتی آنها، اوضاع در مصر به کنترل در می آید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۵    
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه روز دوم، پنجم و دهم آذرماه بیشترین جمعیت زائران برای بازگشت به کشور را خواهیم داشت گفت: زائران زمان بازگشت خود را به کشور مدیریت کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۰    
رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران گفت: برای حضور در مراسم امسال از هر زائری 25هزار تومان پول بیمه گرفتند، اما حتی یک برگه به زائران ندادند. انگار این بیمه را اجبار کردند تا صنعت بیمه را احیا کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۵    
روزنامه الشرق الاوسط خبرنگار خود را به دلیل انتشار خبر کذب در رابطه با اجتماع اربعین برکنار کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۵    
هیئت حاکمه آمریکا همواره نتیجه هر انتخابات یا فرآیند دموکراتیکی را در هر جای دنیا که باب میلش نباشد، بلااستثناء با اتهام دخالت نهادهای انتظامی امنیتی مواجه می سازد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۰    
قدرت نرم ارتش 20 میلیونی پیاده روی اربعین که از مذاهب و ملیت های مختلف زیر پرچم سیدالشهدا(ع) گرد هم آمده اند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۱:۴۵    
عضو شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه حرکت همیشه و امروز دشمنان اسلام تحریف دین و تردید در ایمان مؤمنین است، گفت: راهپیمایی اربعین یک حرکت مؤمنانه برای احیای دین و مقابله با تردیدها و تحریف هاست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۱:۴۰    
تقابل یاران حامد حدادی و مهدی کامرانی در لیگ بسکتبال چین به سود یاران حدادی به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۱:۴۰    
نیروهای سوری بر اتاق عملیات تروریست ها در منطقه مساکن هنانو شهر حلب مسلط شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۵    
داور بین المللی فوتبال کشورمان گفت: همه جای دنیا مردم از فوتبال لذت می برند اما ما در کشورمان رسالت فوتبال را فراموش کرده ایم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۸    
ساخت و آزمایش موفق پهپاد حماسه گویای تسلط کشورمان در ساخت سازه هایی از جنس مواد مرکب (کامپوزیت) با طول زیاد است ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۰    
آن چه پیش رو دارید، تصویری است از محسن سلمان در خیابان امام علی بن ابیطالب(صلوات الله علیه) واقع در منطقه ی ملیحه که پس از آزادسازی آن به ثبت رسیده است
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۰    
دفتر آیت الله علم الهدی در پی لغو سخنرانی امروز علی مطهری در مشهد و نامه وی خطاب به رئیس جمهور بیانیه ای صادر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۱:۰۵    
مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی خبر تغییر فرماندار جدید مشهد را تائید کرد و گفت: رحیم نوروزیان فرماندار جدید مشهد مقدس شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۱:۰۰    
دفتر نخست وزیری عراق با صدور بیانیه ای در واکنش به انتشار خبر دروغین روزنامه سعودی الشرق الاوسط اعلام کرد که گزارش جعلی این روزنامه توهین به ملت غیور عراق است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۵۰    
هامبورگ ته جدولی مقابل هوفن هایم به تساوی رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۴۵    
معاون اول رئیس جمهور راهپیمایی اربعین حسینی را نماد صلح و آزادگی دانست و گفت: با شناسایی نقاط ضعف این مراسم باید به یک حرکت ماندگار تبدیل شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۴۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه اخبار منتشر شده مبنی بر مذاکره با تعدادی از کشورها از جمله چند کشور اروپایی به منظور لغو روادید را فاقد اعتبار خواند و گفت ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۴۰    
رئیس اسبق سیا می گوید ترامپ نباید مانند اوباما در برابر ایران عقب نشینی کند و اگر این موضع ترامپ، باعث رنجش تهران شد و ایرانیان خواستند توافق هسته ای را بر هم بزنند، مشکلی نیست .
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۳۵    
حسین حریری چند روز قبل در سوریه پای بر بساط عند ربهم یرزقون نهاد. وی در زمان شهادت، مسئولیت مسئول تخریب قرارگاه فاطمیون را در منطقه ی عملیاتی حلب بر عهده داشت
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۲۴    
پیروزی دونالد ترامپ بیش از همه پرسی مربوط به خروج انگلستان از اتحادیه اروپا باعث شد تا سنجش ها و تحقیقات جامعه شناسی غلط از آب درآید. حتی بدون چنین امری در هم شکستن مقررات دیرینه در جریان است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۲۰    
منابع سوری از شهادت دست کم هفت دانش آموز در حمله خمپاره ای تروریست های تکفیری به مدرسه ای در شهر حلب خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۱۵    
با گذشته 32 سال از زمان اجرای قانون عملیات بانکی بدون ربا، نظام بانکی همچنان در اعطای سپرده گذاری و پرداخت تسهیلات در اجرا با مشکلاتی روبرو است و شائبه ربوی بودن به معاملات بانکی وارد می شود ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۱۰    
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی با بیان اینکه موج بازگشت زائران اربعین حسینی به کشور آغاز شده است، گفت: تا عصر امروز یکشنبه نزدیک به 900 هزار نفر از زائران اربعین حسینی به کشور بازگشته اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۱۰    
رئیس جمهور ترکیه در سخنانی گفت که کشورش به جای پیوستن به اتحادیه اروپا می تواند به سازمان شانگهای ملحق شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۱۰    
کارشناس سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه نفوذ هوای سرد تا پایان هفته در نیمه شمالی و مرکز کشور باقی می ماند، گفت: دمای استان تهران در سه روز آینده به زیر صفر می رسد و شاهد بارش متناوب برف ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۰۵    
پیش بینی می شود هیئت سعودی در سفر فردا به بیروت حامل دعوت رسمی ملک سلمان از رئیس جمهوری لبنان برای سفر به ریاض باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۹:۴۰    
ترامپ در نظر دارد فردی را به سمت وزیر دفاع خود انتخاب کند که می گویند اوباما نتوانسته مواضع افراطی وی در برابر ایران را تحمل کند و خانه نشینش کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۹:۳۵    
فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید در واقع در دیدار شب گذشته تیمش مقابل روخی بلانکو چهار گل به ثمر رساند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۹:۳۰    
داورانی که دیدار تیم های اسپورتینگ لیسبون - رئال ماردید و سویا - یوونتوس را سوت خواهند زد، معرفی شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۹:۲۵    
سرمربی پیشین تیم های لیورپول و رئال مادرید بر این باور است که هافبک پیشین سرخپوشان مرسی ساید پتانسیل این را دارد که مربی خوبی شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۹:۱۵    
به گفته پلیس هند، تعداد کشته های خروج قطار از ریل در ایالت اوتارپرادش به بیش از 100 نفر رسیده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۹:۱۰    
سخنگوی وزارت خارجه ضمن ابراز تاسف و همدردی با دولت و ملت هند پس از کشته و مجروح شدن صدها تن از مردم این کشور بر اثر خروج قطار مسافربری از ریل، به بازماندگان قربانیان این حادثه تسلیت گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۵    
معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه ایران گفت: گفتگوها برای لغو روادید سفر به کشور عراق بین ایران و عراق صورت گرفته ولی تاکنون توافقی در این زمینه صورت نگرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۵    
وزیر کشور در دستوری به معاون سیاسی وزارت کشور خواستار تشکیل هیاتی به منظور بررسی علت لغو سخنرانی نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در مشهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۸:۵۵    
ارتش یمن و کمیته های مردمی وابسته به انصارالله در اقدامی انتقام جویانه در واکنش به نقض آتش بس توسط عربستان، امروز محل تجمع مزدوران سعودی در جنوب غرب تعز را هدف حملات توپخانه ای خود قرار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۸:۵۵    
تیم فوتبال اسپانیول در رقابت های هفته دوازدهم لالیگا مقابل آلاوز به پیروزی رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۸:۵۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در یکی از بیمارستان های قم از آیت الله صلواتی عیادت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۰    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، با سفر به امارات دفتر نمایندگی این اتحادیه را در ابوظبی افتتاح کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۵    
ارتش سوریه یورش تروریست های داعشی به پایگاه های خود در استان های حمص و دیرالزور را دفع کرد و 17 تروریست را در شرق حلب به هلاکت رساند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۰    
دولت کویت به دلیل کمبود منابع گازی و نبود تاسیسات لازم برای تهیه گاز مایحتاج مورد نیاز خود، خرید گاز از ایالات متحده آمریکا را در دستور کار خود قرار داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۰    
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با بیان اینکه انتخاب ترامپ به ریاست جمهوری آمریکا فرقی به حال فلسطینیان نمی کند، به صهیونیست ها نسبت به بازی با مقدسات اسلامی و ممانعت از پخش اذان در قدس هشدار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۸:۱۰    
3 نظامی ترکیه که به عنوان بخشی از نیروهای عملیات سپر فرات در شمال سوریه در شهر الباب حضور داشتند، توسط داعش کشته و زخمی شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۸:۰۰    
صدها نفر از معترضان به دونالد ترامپ در کنار برج ایفل شعارهائی را علیه وی سردادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۷:۵۵    
وزیر خارجه سوریه اعلام کرد که دی میستورا پیشنهاد خودمختاری شرق حلب را داد که ما کاملا با آن مخالفت کردیم زیرا این اقدام موجب کاهش حاکمیت ملی دولت سوریه در اراضی کشور می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۷:۵۰    
این روزها بخش عمده ای از اخبار رسانه ها را راهپیمایی اربعین به خود اختصاص داده است و مسئولان مختلف در جریان سفر به مرزها و کشور عراق از بسترسازی برای خدمات دهی به زائران گفتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۵    
شهردار تهران ظهر امروز با حضور در جمع خادمین الحسین(ع) در کربلا به عزاداری پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۰    
نیروهای کتائب حزب الله از تشکیلات الحشد الشعبی عراق در ادامه مرحله دوم عملیات آزادسازی تلعفر٬ ساعتی پیش عملیات تکمیلی پاکسازی فرودگاه این شهر را شروع کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۰    
دانلود گریونم و تا خیمه ها پر می زنم دانلود همه جا کربلاست همه جا نینواست دانلود خوب خوبایی خیلی آقایی دانلود عشق آقا شده دینم دانلود حسینم وا حسین گفت و شنودم دانلود ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۸    
حافظی بر لزوم مستندسازی اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری تهران در کربلا و نجف برای ارتقای سطح خدمات رسانی در سالهای آتی تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۵    
مداحی زیبای ای حسین عشق منی با صدای محمود کریمی به مناسبت اربعین.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۵    
مداحی زیبای محمود کریمی به مناسبت اربعین.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۰    
مداحی مهدی سلحشور در اربعینی حسینی که در صبح روز چهارشبه 11 آذر ماه 94 در حسینیه امام خمینی (ره) و با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۰    
خادمان حرم کریمه اهل بیت(ع) در موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) به زائرانی که مسیر نجف تا کربلا را پیاده طی می کنند خدمات مختلف ارائه می دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۰    
آن چه پیش رو دارید، قطعه فیلم کوتاهی است که روز اربعین سال گذشته، توسط مرتضی عطایی در حرم حضرت زینب(سلام الله علیها) برداشته شده
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۰    
مولود چاوش اوغلو وزیر خارجه ترکیه گفت: نقش مثبت ایران و روسیه در حل بحران سوریه، اهمیت حیاتی دارد و ترکیه با این دو کشور به مذاکرات خود ادامه می دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۸    
مراسم ختم مرضیه حدیدچی (دباغ) با حضور شخصیت های سیاسی و فرهنگی در مسجد شهرک غرب تهران برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۵    
باشگاه سپاهان نسبت به گزارش گزارشگر مرکز اراک در بازی این تیم مقابل آلومینیوم اراک واکنش رسمی نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۵    
یک رسانه آمریکایی از فعالیت یک ایرانی - آمریکایی در پشت پرده فعالیت های کمپین برای جدایی کالیفرنیا از آمریکا خبر می دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۰    
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین اعلام کرد زائرانی که از مرز مهران خارج شده اند می توانند از مرز شلمچه و چذابه یا مرز هوایی نیز به کشور بازگردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۳    
الحشد الشعبی از انهدام همه تونلهایی خبر داد که داعش تا فرودگاه تلعفر حفر کرده بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۰    
مداحی محمود کریمی در شب اربعین حسینی را بشنوید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۰    
رئیس جمعیت هلال احمر در بازدید از قرارگاه هلال احمر در مرز چذابه، گفت: تا کنون 200 هزار تن از زائران از خدمات جمعیت هلال احمر بهره برده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۵    
تجمع بزرگ عزاداران اربعین حسینی روز یکشنبه در میدان شهدای ذهاب (شهرداری) رشت برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۵    
مداحی سید مجید بنی فاطمه در اربعین حسینی را بشنوید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۴    
مداحی میثم مطیعی درمراسم اربعین حسینی را بشنوید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۰    
ادارۀ اطلاعات نظامی ارتش عراق از نفوذ به صفوف داعش در مرکز موصل خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۷    
دستبند طلایی "ایوانکا ترامپ" دختر رئیس جمهور جدید آمریکا در جریان یک مصاحبه مطبوعاتی جنجال به پا کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۵    
تصویری از سردار آزمون در تیم ملی نونهالان.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۰    
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۰    
صبح امروز پیکر مطهر شهید مدافع حرم حسین حریری از میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی تشییع شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۰    
شرکت اپل سرانجام برای تعمیر آیفون های 6 پلاس که دارای نقص در قابلیت لمسی خود هستند وارد عمل شد، اما این شرکت برای این کار 149 دلار هزینه دریافت می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۲    
آبمیوه های صنعتی پاستوریزه شده و حاوی قند افزوده شده هستند و از این رو به آن اندازه که فکر می کنید، سالم نیستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۵    
اجتماع بزرگ عزاداران اربعین حسینی علیه السلام صبح امروز همزمان با سراسر کشور در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) با حضور گسترده مردم برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۵    
مسئول روابط خارجی حماس از طرح سه ماده ای این جنبش برای بازگشایی گذرگاه رفح خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۵    
مراسم ختم مرضیه حدیدچی (دباغ) صبح یکشنبه سی ام آبان در مسجد جامع شهرک غرب تهران با حضور شخصیت های سیاسی و فرهنگی برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۰    
برنامه نود قصد دارد به ماجرای پنالتی جنجالی بازی استقلال و صبا ورود کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۵    
رئیس پلیس راهور خوزستان با اشاره به افزایش ورود زوار به کشور گفت: در حال حاضر تردد در مرز چذابه روان است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۵    
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پس از عسکبرداری از مچ دست عالیشاه، شکستگی از این ناحیه مشخص شد و امروز (یکشنبه) مچ دست این بازیکن را گچ گرفتیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۹    
فعالان آمریکایی اعلام کرده اند در ادامۀ اعتراضات علیه ریاست جمهوری ترامپ در این کشور جنبش تشکیل خواهند داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۸    
مظلومیت حسین (علیه السلام) پا را از مرزها فراتر نهاده و در طول قرن ها پا را از مرزها فراتر نهاده و وارد عرصه شعر مسیحیت شده است.