یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۷:۰۳May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 13 خرداد 1395 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 31 فروردین 1395 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 31 تیر 1395 مشرق نیوز 31 مرداد 1395 مشرق نیوز 31 شهریور 1395 مشرق نیوز 30 مهر 1395 مشرق نیوز 30 آبان 1395 مشرق نیوز 30 آذر 1395 مشرق نیوز 30 دی 1395 مشرق نیوز 30 بهمن 1395 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 1 خرداد 1395 مشرق نیوز 2 خرداد 1395 مشرق نیوز 3 خرداد 1395 مشرق نیوز 4 خرداد 1395 مشرق نیوز 5 خرداد 1395 مشرق نیوز 6 خرداد 1395 مشرق نیوز 7 خرداد 1395 مشرق نیوز 8 خرداد 1395 مشرق نیوز 9 خرداد 1395 مشرق نیوز 10 خرداد 1395 مشرق نیوز 11 خرداد 1395 مشرق نیوز 12 خرداد 1395 مشرق نیوز 13 خرداد 1395 مشرق نیوز 14 خرداد 1395 مشرق نیوز 15 خرداد 1395 مشرق نیوز 16 خرداد 1395 مشرق نیوز 17 خرداد 1395 مشرق نیوز 18 خرداد 1395 مشرق نیوز 19 خرداد 1395 مشرق نیوز 20 خرداد 1395 مشرق نیوز 21 خرداد 1395 مشرق نیوز 22 خرداد 1395 مشرق نیوز 23 خرداد 1395 مشرق نیوز 24 خرداد 1395 مشرق نیوز 25 خرداد 1395 مشرق نیوز 26 خرداد 1395 مشرق نیوز 27 خرداد 1395 مشرق نیوز 28 خرداد 1395 مشرق نیوز 29 خرداد 1395 مشرق نیوز 30 خرداد 1395 مشرق نیوز 31 خرداد 1395 
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۳:۵۶    
منابع میدانی از شهید و مجروح شدن ده ها شهروند سوری ساکن شهر حلب در دور جدید حملات خمپاره ای و توپخانه ای گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد به محلات تحت سیطره دولت این کشور خبر داده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۳:۵۰    
آقای گل لیگ برتر در بازی تیم ملی برابر مقدونیه یک گل نزن تمام عیار نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۳:۵۰    
مقدونیه 1 - 3 ایران
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۳:۴۴    
تیم ملی فوتبال ایران در دیداری تدارکاتی با درخشش سردار آزمون مقدونیه را در کشورش شکست داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۳:۳۵    
با سیطره نیروهای ارتش، بسیج و پلیس عراق بر مناطق جدید در محور جنوبی شهر فلوجه زندان مرکزی داعش کشف شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۳:۳۲    
تیم ملی فوتبال ایران با نتیجه سه بر یک و درخشش سردار آزمون مقدونیه را در کشورش شکست داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۳:۳۲    
با هوشیاری رزمندگان ارتش، بسیج مردمی و عشائر عراق هجوم روز گذشته گروه تروریستی تکفیری داعش به شهر "الکبیسه" واقع در غرب استان الانبار این کشور شکست خورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۳:۰۲    
بختیار رحمانی می گوید بخاطر نزدیکی به تیم ملی و شرایط ایران ترجیح داده است در لیگ برتر بماند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۲:۴۷    
شیخ محمد العریفی مفتی ارشد عربستان سعودی و صاحب فتوای ننگین "جهاد نکاح و زنای با محارم" روز گذشته طی یک سخنرانی دولت عراق را رسما تهدید کرد در صورتی که عملیات نظامی برای پاکسازی محلات شهر فلوجه آغاز ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۲:۴۱    
گزارش یک رسانه آمریکایی در روز پنجشنبه حاکی است وزارت بازرگانی آمریکا یک شرکت بزرگ چندملیتی را برای ارائه توضیحات درباره مبادله ادعایی با ایران احضار کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۲:۳۰    
در ادامه عملیات نیروهای نظامی عراق برای بازپس گیری شهر فلوجه از گروه تروریستی تکفیری داعش عصر امروز رزمندگان حشدالشعبی پل استراتژیک "التفاحه" واقع در ورودی جنوبی این شهر را به تصرف کامل خود در آورده ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۲:۲۶    
رئیس جمهور آمریکا می گوید دولتش به پشتوانه بزرگ ترین نیروی هوایی دنیا، رویکردی دیپلماتیک برای حل مسائل بین الملل اتخاذ کرده و توافق با ایران بدون شلیک حتی یک تیر ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۲:۱۶    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه می گوید موضع کشورش در قبال اشتباه فاجعه بار ترکیه در ساقط کردن جنگنده روس ها تغییری نکرده و سخن گفتن آنکارا از عادی سازی فوری روابط مضحک است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۲:۱۶    
نگاه کنید که روسیه کشور چندان ثروتمندی نیست اما چون احساس خطر کرده الان آمده و سیاست های ترمیمی جمعیتی را اجرا می کند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۲:۱۶    
همزمان با پایان یافتن مرحله نخست عملیات بازپس گیری شهر فلوجه از گروه تروریستی تکفیری داعش، حیدر العبادی نخست وزیر و فرمانده عالی نیروهای مسلح این کشور اقدام به استقرار اتاق عملیات فرماندهی نظامی در ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۲:۱۰    
زندگی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، پر از فراز و نشیب های آموزنده و عبرت آموزیست که هر پرده از آن نشانگر خلوص، پاکی، ایثار و مقاومت آن شخصیت بزرگ و تاریخی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۱:۰۵    
کشور سوئد همواره به تحقق مساوات میان زنان و مردان شهرت دارد؛ با این وجود اینک شاهد تحولی در تعادل جمعیتی شده است به گونه ای که دیگر کشورهای اروپایی را بهت زده کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۱:۰۲    
در حمله یک عامل انتحاری به نمازگزاران مسجد "خلفاء الراشدین" در شهر لاذقیه دهها نفر شیه د زخمی شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۰:۵۶    
ارمنستان روز پنجشنبه از تصمیم نمایندگان پارلمان آلمان مبنی بر به رسمیت شناختن نسل کشی ارامنه توسط دولت عثمانی در ترکیه، قدردانی و استقبال کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۰:۴۴    
مردی که اقدام به پوست کندن و خوردن یک مار به صورت زنده کرده بود، دستگیر و روانه دادگاه شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۰:۴۱    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: ما برای مقابله با تفرقه افکنی ها و بی رحمی ها و شرارت های تکفیری ها در عراق و سوریه تلاش کرده و می کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۰:۳۲    
بهداد سلیمی پس از مدت ها مصدومیت در مسابقات وزنه برداری جام فجر شرکت کرد و با رکورد مجموع 430 کیلوگرم (205 کیلوگرم- یک ضرب و 225 کیلوگرم - دو ضرب) به مدال طلا رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۰:۲۹    
مدیر فروس ایرباس می گوید بانک ها می ترسند خرید 118 هواپیمای ایران را تأمین مالی کنند و اگر ایران فکری برای بندهای مالی قرارداد خود نکند، فروش هواپیما لغو خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۰:۰۵    
بهداد سلیمی، پس از مدتها مصدومیت و دوری از میدان، امروز با کسب عنوان قهرمانی حرکت یکضرب و مجموع، بازگشتی موفق به این عرصه داشت./ عکس: محسن کرامت
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۹:۳۰    
رهبر انقلاب فرمودند: امام بزرگوار ما در اوایل شروع نهضت اسلامی فرمود رییس جمهور آمریکا مبغوض ترین افراد امروز در ایران است و این معنا برای مردم تبیین شد که هرچه هست زیر سر آمریکا است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۹:۱۵    
در حالی که دولت ترکیه مسئولیت این اقدام مستقیم خلف خود را برعهده نمی گیرد، در متن مصوبه به مسئولیت دولت آلمان در بخشی از وقایع تلخ آن دوره اشاره شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۹:۱۲    
محمد بارکیندو نیجریه ای با اجماع اعضای اوپک به عنوان دبیرکل جدید این سازمان برای سه سال منصوب شد و همچنین با تصمیم اعضاء سقف تولید اوپک ثابت ماند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۹:۰۵    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با بیان اینکه محموله آب سنگین ایران ظرف هفته های آینده وارد این کشور می شود به ابهام های پیرامون اجرای قرارداد فروش این محصول افزود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۸:۴۱    
قهرمان فوق سنگین وزنه برداری کشورمان گفت: حدود 2 ماه است که تمریناتم را آغاز کردم اما فکر می کنم تا روز مسابقه در المپیک 2016 به اوج آمادگی خواهم رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۸:۳۵    
روز پنجشنبه امروز ارتش مصر اولین ناو بالگردبر میسترال فرانسه را از این کشور دریافت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۸:۲۰    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران روز پنجشنبه در ادامه سفر به شرق و شمال اروپا با ورود به کشور لتونی با ریموندس ویونیز رئیس جمهوری این کشور دیدار و گفت و گو کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۸:۲۰    
شهید مهدی خندان: ای کاش می توانستم حرف دلم را راجع به امام عزیز بر روی کاغذ بیاورم، ولی نمی توانم فقط همین قدر بگویم که در دنیا دلم برای هیچ کس تنگ نمی شود و آرزوی زیارت کسی را بعد از آقا امام ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۸:۱۷    
عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه زمزمه هایی مبنی بر دعوت رئیس مجلس از محمدرضا عارف برای پذیرش ریاست مرکز پژوهش های مجلس به گوش می رسد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۷:۵۰    
آقای طباطبایی هم نشسته بود جلوی ایشان؛ دید که علامه سمنانی دارد اشتباه می کند، برای اینکه این اشتباه ادامه پیدا نکند، رو کرد به علامه سمنانی و گفت طباطبایی من هستم؛ ایشان استاد من، آقای خمینی هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۷:۳۲    
نشریه آلمانی اشپیگل در یک خبر اختصاصی اعلام کرد که نیروهای امنیتی موفق به متلاشی کردن یک تیم تروریستی داعش در این کشور شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۷:۲۹    
علیرغم هشدار دولت ترکیه، پارلمان آلمان لایحه به رسمیت شناختن نسل کشی ارامنه در سال 1915 را تصویب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۷:۲۰    
ملی پوش دسته فوق سنگین وزنه برداری کشورمان در حرکت یک ضرب جام فجر به مقام نخست دست یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۷:۱۴    
در پایان رقابت های روز پنجم انتخابی المپیک ریو تیم لهستان صعود خود را به المپیک قطعی کرد و ملی پوشان ایران هم در یک قدمی ریو قرار گرفتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۷:۰۸    
مردم ایلام با پیکرپاک شهید ابراهیم محمدیان نصرآبادی که بعد از36سال به تازگی درمنطقه عمومی چهارکلاو کردستان تفحص شده است، وداع کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۷:۰۵    
به دنبال اقدام پارلمان آلمان در تصویب لایحه نسل کشی ارامنه، آنکارا سفیر خود در برلین را برای مشورت فراخواند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۶:۵۶    
در پایان پنجمین روز والیبال انتخابی المپیک تیم ایران در حالی با شکست دادن چین به یک قدمی المپیک ریو رسید که فرانسه و استرالیا هم از سد حریفان خود گذشتند و لهستان نیز صعود خود را به ریو قطعی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۶:۵۰    
تیم استرالیا موفق شد در پنجمین دیدار خود در رقابتهای والیبال انتخابی المپیک از سد تیم ژاپن بگذرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۶:۴۱    
در آخرین دیدار از پنجمین روز رقابت های انتخابی المپیک ریو تیم های ژاپن و استرالیا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به سود استرالیا به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۶:۳۸    
ترکیب ملی پوشان فوتبال ایران برای بازی دوستانه با مقدونیه که امشب در شهر اسکوپیه برگزار می شود، مشخص شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۶:۳۸    
قیمت سکه بعد از چند روز مجددا به کانال یک میلیون تومانی بازگشت و در بازار تهران سکه طرح جدید با 3500 تومان افزایش یک میلیون و 2500 تومان به فروش رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۶:۳۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور از افزایش دمای کشور در روزهای آتی خبر داد و گفت: آسمان تهران در روز جمعه 14 خرداد، مصادف با رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۶:۳۲    
متهم ردیف اول یک فیلمنامه ی فوق العاده سردستی از یک داستان متوسط جاسوسی – حادثه ای است که با شلختگی تیم کارگردانی تمام عیب و ایراداتش را عیان کرده است؛ مثلا شخصیتی منفی فیلم ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۶:۲۹    
رسانه های ایتالیایی مدعی شدند که مدافع برزیلی بارسلونا با راه راه پوشان تورین قرارداد امضا کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۶:۲۶    
مهاجم تیم فوتبال بایرن مونیخ به شایعه جدایی احتمالی اش از این تیم آلمانی دامن زد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۶:۲۳    
وزیر نفت در اجلاس اوپک گفت: بدون تعیین سقف تولید برای تک تک کشورها اوپک نمی تواند بازار نفت را کنترل کند، سهم ایران در این میان باید 14.5 درصد کل تولید اوپک باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۶:۱۵    
همزمان با دهه تکریم و غبارروبی مساجد، مراسم غبارروبی مسجد حضرت زینب (س) در قم برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۶:۱۴    
ولی عهد عربستان در جمع سران شورای همکاری خلیج فارس به طور ضمنی از طولانی شدن جنگ عربستان در یمن انتقاد کرده و درباره سوریه گفته که قرار بود با کمک آمریکا و ترکیه نظام سوریه ساقط شود اما نشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۶:۱۱    
ارتش سوریه به همراه گروه بازهای صحرا و نیروهای دفاع ملی امروز پنجشنبه با حملات توپخانه ای و بمباران هوایی عملیات خود علیه عناصر داعش در استان رقه را آغاز کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۶:۰۶    
عضو هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی امروز به عنوان دبیر هیأت مدیره انتخاب شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۶:۰۰    
روزنامه مارکا ضمن انتشار گزارش تصویری از دادگاه امروز مسی، به اظهارات وی در جلسه سوم و انتظارش برای رای نهایی دادگاه اشاره کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۵:۵۷    
سفر به اقصی نقاط جهان روز به روز آسان تر از قبل می شود. یکی از دلایل این اتفاق وجود مهندسان زبده ای است که با سازه های عجیب خود این امر را برای ما ممکن کردند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۵:۵۶    
وزیر دفاع برزیل اعلام کرد هیچ خطری از سوی تروریست ها بازی های المپیک ریو را تهدید نمی کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۵:۵۶    
معاون رئیس هیئت نیروهای بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) به اهالی فلوجه اطمینان داد که تا قبل از فرارسیدن ماه مبارک رمضان به خانه های خود بازگردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۵:۵۱    
نمایندگان آلمان قطعنامه به رسمیت شناختن نسل کشی ارامنه را تصویب کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۵:۴۶    
رژیم صهیونیستی با درخواست آزادی یک کودک فلسطینی مخالفت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۵:۲۵    
روزنامه فایننشنال تایمز در گزارشی نوشت که فقط رژیم اسرائیل از درگیریهای جاری در منطقه و بی ثباتی و ناآرامی در آن سود می برد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۵:۲۵    
دادستانی کل بحرین 18 شهروند بحرینی را به آنچه آن را به زعم خود "جاسوسی" برای ایران و حزب الله لبنان با هدف "ایجاد ناآرامی" در بحرین خواند، متهم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۵:۲۲    
ساعتی پیش لیونل مسی رسما در دادگاه عالی اسپانیا حاضر شد و به سوالات و ابهامات قاضی ارشد پرونده مالی خود پاسخ داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۵:۱۶    
سردار مصطفی آجرلو بعد از کناره گیری سعید عباسی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی انتخاب شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۵:۱۶    
سایت سعودی الوطن آنلاین فاش کرد که محمد بن نایف بن عبدالعزیز ولیعهد سعودی و وزیر کشور با انتقاد شدید تلویحی از محمد بن سلمان جانشین خود و وزیر جنگ سعودی اعتراف کرد که توطئه های سعودی در یمن و سوریه ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۵:۱۰    
تیم والیبال لهستان با پیروزی 3 بر صفر مقابل ونزوئلا صعود خود را به المپیک ریو قطعی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۴:۵۹    
وزیر دادگستری گفت:در جلسه اخیر هیئت دولت وزیر دفاع گفت تمام تلاشمان را در حوزه موشکی افزایش داده ایم و در سه سال گذشته توان موشکی جمهوری اسلامی ایران با وجود تبلیغات منفی بیش از دو برابر شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۴:۵۰    
در تیم منتخب فصل اخیر بوندس لیگا نام هشت بازیکن از بایرن مونیخ دیده می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۴:۴۴    
عملیات فلوجه که با عنوان جنگ سرنوشت ساز از آن یاد می شود، روز پنجشنبه (26 ماه می) با آزادی الکرمه، بخش مهم و راهبردی فلوجه، علاوه بر پیروزی نظامی برای عراق ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۴:۴۴    
کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس برای فصل آینده منتظر پیشنهاد رسمی این باشگاه بوده و با تیم دیگری مذاکره نکرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۴:۴۱    
لوزانو، معروف و غلامی پس از برد شیرین در برابر چین و نزدیکی به المپیک ریو درنشست خیری حاضر شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۴:۳۸    
این عکس در سال 2006 در بوینس آیرس آرژانتین گرفته شده است، در جریان یک راهپمیایی اعتراض آمیز به حملات هوایی اسرائیل به جنوب لبنان ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۴:۳۲    
انهدام باند سارقین از منازل و دستاوردهای طرح چهار روزه ارتقاء اجتماعی شهرستان کرمان و دستگیری نه سارق و کشف چهل فقره سرقت توسط پلیس آگاهی شهر کرمان انجام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۴:۳۲    
رسانه های مصری گزارش دادند یک افسر پلیس عربستانی به اتهام تجاوز به یک دختربچه 10 ساله مصری در یکی از استان های توریستی این کشور، بازداشت شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۴:۳۲    
معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه کشورمان خبر منتشر شده درباره اعزام میانجی از عربستان به تهران در خصوص حل بحران یمن را صحیح ندانست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۴:۳۲    
دولت ارمنستان از لغو روادید سفر میان ایران و کشورش خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۴:۲۶    
مهاجم گابنی زردپوشان وستفالن به عنوان بهترین بازیکن فصل 16-2015 بوندس لیگای آلمان انتخاب شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۴:۲۰    
نام تیم فوتبال سیاه جامگان خراسان به مشهدالرضا (ع)تغییر خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۴:۲۰    
پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران گفت: هیچ چیزی خوشحال کننده تر از این نیست که مردم کشورمان را شاد کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۴:۱۷    
روزنامه تایمز چاپ انگلیس در گزارشی به بررسی اوضاع شهر فلوجه و برخورد گروه تروریستی داعش با مردم این شهر پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۴:۱۴    
ریاضی دانان اتریشی برندگان جام ملت های اروپا را پیش بینی کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۴:۱۱    
هافبک آلمانی تیم فوتبال دورتموند اولین خرید آبی پوشان شهر منچستر در فصل نقل وانتقالات تابستانی لقب گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۳:۵۹    
تیم ملی فوتبال کشورمان در جدیدترین رده بندی فیفا همچنان رتبه نخست آسیا را در اختیار دارد و در رنکینگ جهانی هم در رده سی ونهم است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۳:۵۹    
هفته قبل که کد 539 خودش را روی سن سمینار صندلی سفید معرفی کرد، خیلی ها او را پسندیدند و کدش را روی کاغذهایی که دستشان بود یادداشت کردند. حالا رقبا باید خودی نشان دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۳:۵۳    
بیژن زنگنه لحظاتی قبل پیش از آغاز اجلاس صبح به وقت وین در جمع خبرنگاران گفت: ایران از دبیرکلی نماینده نیجریه در اوپک حمایت می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۳:۵۰    
قائم مقام مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) در خصوص ادعای بی بی سی مبنی بر تلاش حضرت امام خمینی برای برقراری رابطه با آمریکا گفت: ادعای آنان وجاهت قانونی و سندیت ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۳:۴۴    
بعد از برد تیم ملی والیبال ایران مقابل چین و حضور ایران در یک قدمی المپیک رییس فدراسیون والیبال با گریه این برد را به بازیکنان تبریک گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۳:۴۱    
تیم های والیبال لهستان و ونزوئلا در پنجمین روز از رقابت های انتخابی المپیک ریو به مصاف هم رفتند و لهستان با پیروزی 3 بر صفر دراین دیدار المپیکی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۳:۳۵    
وزیر خارجه کشورمان که به لتونی سفر کرده است با رئیس جمهور این کشور دیدار و گفتگو کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۳:۳۵    
لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: قدرت خودمان را ثابت کرده و نشان دادیم که آسیایی ها مقابل ایران سر تعظیم فرود آوردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۳:۲۹    
پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: فقط می توانم بگویم ما برای امروز 10 سال زحمت کشیدیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۳:۲۶    
شادی ایرانی ها در ژاپن بعد از شکست والیبال چین
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۳:۱۷    
تیم ملی والیبال ایران موفق شد با نتیجه 3 بر 2 ازسد چین بگذرد. عملکرد خوب دفاع روی تور ایران نقش موثری در این پیروزی داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۳:۰۵    
عضو هیات مدیره استقلال شایعه مدیرعاملی اش در استقلال را تکذیب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۳:۰۵    
منابع افغان اعلام کردند گروه طالبان بار دیگر بیش از 20 تن از مسافران را در استان سرپل افغانستان واقع در منطقه مرکزی افغانستان ربود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۳:۰۲    
دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: دست تک تک مردم را می بوسم که برای ما دعا کردند تا به هدف خود برسیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۲:۴۵    
شهری کوچک در 28 کیلومتری شهر لیل در شمال کشور فرانسه که تیم اول آن را می توان تیم فوتبال باشگاه لن، دانست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۲:۴۵    
روزنامه های زنجیره ای اصلاحات روز پنجشنبه را با تمرکز بر رویکرد خاص سیاسی خود نسبت به امام خمینی (ره) آغاز کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۲:۴۴    
مرسدس بنز از فیس لیفت جدید خانواده کلاس G خود، یعنی G350d Professional 2017 رونمایی کرد.