دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۰۶:۲۱May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 7 آبان 1396 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 30 مهر 1396 مشرق نیوز 30 آذر 1396 مشرق نیوز 30 دی 1396 مشرق نیوز 30 بهمن 1396 مشرق نیوز 1 اسفند 1396 مشرق نیوز 1 آبان 1396 مشرق نیوز 2 آبان 1396 مشرق نیوز 3 آبان 1396 مشرق نیوز 4 آبان 1396 مشرق نیوز 5 آبان 1396 مشرق نیوز 6 آبان 1396 مشرق نیوز 7 آبان 1396 مشرق نیوز 8 آبان 1396 مشرق نیوز 9 آبان 1396 مشرق نیوز 10 آبان 1396 مشرق نیوز 11 آبان 1396 مشرق نیوز 12 آبان 1396 مشرق نیوز 13 آبان 1396 مشرق نیوز 14 آبان 1396 مشرق نیوز 15 آبان 1396 مشرق نیوز 16 آبان 1396 مشرق نیوز 17 آبان 1396 مشرق نیوز 18 آبان 1396 مشرق نیوز 19 آبان 1396 مشرق نیوز 20 آبان 1396 مشرق نیوز 21 آبان 1396 مشرق نیوز 22 آبان 1396 مشرق نیوز 23 آبان 1396 مشرق نیوز 24 آبان 1396 مشرق نیوز 25 آبان 1396 مشرق نیوز 26 آبان 1396 مشرق نیوز 27 آبان 1396 مشرق نیوز 28 آبان 1396 مشرق نیوز 29 آبان 1396 مشرق نیوز 30 آبان 1396 
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۰۶:۰۶    
ماهیت استکباری غرب، سوابق سیاسی تاریخی آن و تجربه برجام این درس تاریخی را به ما داده است که هرگونه ملاحظه کاری و مصلحت اندیشی امروز، می تواند هزینه ها و خسارات سنگینی را برای فردا رقم بزند .
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۶:۰۰    
مراسم دیدار خانواده شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس امروز دوشنبه، هشتم آبان ماه 96 در معراج شهدای تهران برگزار شد. هویت شهید صبور رستمی از طریق مدارک شناسایی و پلاک مشخص شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۴:۲۴    
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز نصب 150 تصویر دانش آموز شهید در سطح شهر قم در حال انجام است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۴:۲۱    
یکی از مهم ترین نکات تمرین امروز استقلال حضور حسن بیت سعید در محل تمرین آبی پوشان بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۳:۲۰    
شنیده شده برای سیروس ناصری عضو اسبق تیم هسته ای پرونده قضایی تشکیل شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۲:۵۴    
آب نمک یا نمک حالت ضد عفونی دارد که در جای خودش مفید است. دهان شویه نیز برای مشکلات خاصی توسط دندانپزشک توصیه می شود که آن هم جای خودش را دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۱:۴۳    
هشتم آبان ماه مصادف با سالروز شهادت محمدحسین فهمیده، آغاز هفته بسیج دانش آموزی است. با وجود اینکه آوازه جانفشانی شهید فهمیده به عنوان کم و سن و سال ترین نوجوان شهید در جبهه ها مطرح شده است، اما...
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۱:۳۳    
فرمانده عملیات مروارید در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه 67 روز مبارزه تکاوران نیروی دریایی ارتش مسیر جنگ را تغییر داد، گفت: ما با انجام عملیات های موفق دریایی، صدام را بایکوت کردیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۱:۱۴    
تنقلات بخش بزرگی از زندگی ما را تشکیل می دهند. سینما بدون پاپ کورن نمی شود و چیپس هنگام تماشای تلویزیون در خانه لازم است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۰:۱۰    
اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور جزئیات آیین نامه جدید بیمه شخص ثالث را ابلاغ کرد که بر اساس آن تخفیف هایی برای این بیمه فراگیر لحاظ شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۹:۴۹    
10 جلد دوم مجموعه 100 جلدی لاله های نوجوان در قالب مجموعه کتاب های پروانه همزمان با روز نوجوان و بسیج دانش آموزی از سوی به نشر برای کودکان و نوجوانان منتشر و روانه بازار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۹:۴۵    
گروه های خودجوش فرهنگی در نظر دارند ترجمه عربی کتاب سلام بر ابراهیم را در ایام زیارت اربعین توزیع کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۹:۲۱    
در حالی که اصلاح طلبان عملا قدرت اجرایی کشور را در دست دارند،در مواضع رسانه ای و اعلامی خود می کوشند با انتقاد از دولت و ادعای نگرفتن سهم خود از قدرت،ضمن بدهکارکردن بیشتر دولت به خود،ژست منتقد بگیرند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۸:۳۳    
اسامی سه تن از شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس اعلام شد. این شهدا از شهدای ژاندارمری(ناجا) هستند که طی عملیات اخیر تفحص توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشف شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۸:۱۹    
عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال می گوید حق پخش تلویزیونی حق قانونی، عرفی و شرعی فوتبال و مبلغی بالغ بر 400 میلیارد تومان است که از باشگاه ها دریغ شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۸:۱۲    
شهید بهشتی جمله معروفی دارد به این مضمون که سرنوشت مقلدان خمینی چیزی جز شهادت نیست. این جمله در خصوص دانش آموز شهید زینب کمایی به واقع صدق می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۷:۲۶    
رضا رشیدپور مجری برنامه حالا خورشید در آیتمی از این برنامه به درخواست برخی مخاطبان، به موضوع تمدن و فرهنگ ایرانی پرداخت و از مسائلی که می توانند فرهنگ ایرانی را خدشه دار کنند، سخن گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۵:۵۱    
روز یک شنبه نشست وزرای خارجه و رؤسای ارتش کشورهایی در ریاض تشکیل شد که عضو ائتلاف نظامی علیه یمن تحت رهبری آل سعود هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۵:۴۸    
عکسی نسبتا جاسوسی از درون خط تولید ایران خودرو از پژو 208 هایی که احتمالا بزودی روی خط تولید می روند و جایگزین پژو 206 می شوند./ منبع: گذرموقت
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۴:۴۱    
پرسپولیس نتوانست ردپایی تماشایی از مربی را در شهرآورد نشان دهد و اتفاقا آنچه در دقایق استقلال در بازی می دیدیم ردپایی از مربی تازه از راه رسیده ای بود که شال آبی بر گردن داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۳:۲۶    
وزارت نفت در قرارداد جدید خود با یک شرکت نروژی قیمت گاز شیرین صادراتی را به 7 سنت تقلیل داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۱:۴۴    
در همه کشورها طرح هایی که ملی به شمار می رود با تغییر دولت ها هم از سوی دولت جدید دنبال شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۱:۳۹    
دو مرد جوان که به خاطر باخت در بازی شرط بندی خودروی گرانقیمتی را سرقت کرده بودند، پس از گرفتن عکس سلفی خودرو را رها کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۱:۲۳    
بی تردید دشمن شناسی از محوری ترین مباحث در موضوع رفع تهدیدها و دفاع از سرزمین ، ملت و فرهنگ یک کشور به شمار می آید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۰:۰۳    
در بزنگاه و پیچ تاریخی کنونی فهم نادرست از چالش های منطقه ای و بین المللی و ناتوانی از درک امکانات و مولفه های قدرت کشور در مقابله با چالش های پیش رو مهم ترین چالش دولت است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۰:۰۰    
در پارکینگ چزابه از هر خودروی زائران اربعین حسینی(ع) مبلغ 50هزار تومان ورودیه و روزی 5 هزار تومان هم کرایه پارکینگ می گیرند!
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۳:۵۴    
ایران برای پیگیری فعالیت های اصطلاحاً ماجراجویانه خود نیاز شدیدی به منابع مالی ندارد بنابر این عمده تمرکز راهبردیِ واشینگتن بر افزایش هزینه اقدامات ایران است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۳:۴۷    
مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان گفت: فرودگاه شهید بهشتی اصفهان در ساعت 19:15 میزبان پرواز ایران ایر مشهد به بغداد و در ساعت 20:45 میزبان پرواز آتا فرودگاه امام(ره) به نجف بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۳:۴۲    
گاردین افزود: نمایش اجرا شده در خیابان برادوی نمی تواند آنگونه که آگهی این نمایش نشان می داد، یک رییس جمهوری را به پایین بکشد. اما یک نفر (ترامپ) را پریشان خاطر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۳:۳۶    
سرمربی ایرانی تیم فوتبال وردربرمن گفت:همه باید به خاطر بازی بد از هواد اران عذرخواهی کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۳:۳۱    
فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی با تشریح جزئیات شهادت مامور نیروی انتظامی در شهرستان خوسف اظهار داشت: عصر امروز با دریافت خبری مبنی بر تردد اشرار و قاچاقچیان مسلح در کویر شهرستان خوسف تیم های عملیا
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۳:۲۵    
از مهم ترین زنانی که برای تروریست های زن داعش فتوا صادر می کنند، ایمان البغا است. ایمان در سال 2014 بعد از کنار گذاشتن تدریس در دانشگاه الدمام عربستان سعودی به گردان الخنساء پیوست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۳:۲۴    
پانیونیوس که در ترکیب خود از بازیکنان ایرانی اش بهره می برد، مغلوب آاِک آتن شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۳:۱۸    
هیأت وزیران به منظور رفع مشکلات صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی ایران به کشور عراق با تمدید دوره بازپرداخت تسهیلات ارزی به آنها برای مدت یک سال موافقت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۳:۱۱    
به دلیل وقوع تندباد در استان اردبیل، مدارس هشت شهر این استان در روز دوشنبه هشتم آبان ماه تعطیل اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۳:۰۸    
رئیس منطقه کردستان عراق مدعی شد که بغداد همه پرسی را بهانه ای برای حمله به کردستان قرار داد و آنچه در کرکوک رخ داد، خیانت بزرگی در حق کردستان بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۳:۰۵    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: نباید اجازه بدهیم بزرگداشت کوروش و ادای احترام در مقبره این اسطوره ایرانی باعث سوءاستفاده دشمنان شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۲:۴۵    
اختلاف وینفرد شفر با مربی آلمانی استقلال تشدید شده است و این احتمال وجود دارد که مک درموت به جمع امیدهای آبی ها بپیوندد و در صورت نپذیرفتن این پیشنهاد از استقلال جدا خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۲:۲۱    
سخنگوی وزارت خارجه ایران تایید کرد که در سفر روحانی به نیویورک، ترامپ درخواست دیدار داده بود اما روحانی رد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۲:۲۰    
رئال مادرید در شبی باورنکردنی با نتیجه 2-1 در زمین خیرونا باخت و فاصله اش با بارسا به 8 امتیاز افزایش یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۲:۰۹    
یک مرد مسلح که لباس بابا نوئل را بر تن داشت به مراسم جشن هالووین در یک خانه در تگزاس حمله کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۱:۵۷    
با قرعه کشی مرحله یک هشتم دی اف بی پوکال، دو تیم بایرن مونیخ و دورتموند به مصاف هم خواهند رفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۱:۵۱    
سریعترین ضربه در مسابقات کاراته قهرمانی رده های سنی جهان-اسپانیا
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۱:۴۸    
کریستیانو رونالدو و رئال وارد بحرانی شده اند که در شروع فصل باورکردنی نبود؛ بحرانی که ممکن است تاوانی سنگین را در پی داشته باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۱:۴۷    
سخنگوی وزارت کشور گفت که با تصویب پیشنهاد وزارت کشور در هیأت وزیران استانداران جدید چهار استان اردبیل، اصفهان،مازندران و یزد انتخاب شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۱:۴۱    
سریعترین ضربه در مسابقات کاراته قهرمانی رده های سنی جهان-اسپانیا
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۱:۱۹    
رویارویی تیم های هیرنوین و آلکمار با پیروزی یاران علیرضا جهانبخش پایان یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۱:۱۲    
وزارت اطلاعات اعلام کرد که اقدام به موقع سربازان گمنام امام زمان(عج) مانع توزیع ویزاهای جعلی اربعین شده و به شکل عمومی جای نگرانی برای زائرین وجود ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۱:۰۵    
هفته دهم لالیگا ؛ خیرونا 2 - رئال مادرید 1
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۱:۰۳    
طرح جامع احیا و ساماندهی رودخانه های شهر تهران، برنده جایزه جهانی برترین های طراحی شهری (ایزوکارپ) شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۰:۴۸    
نشست بحرین با حضور وزرای اطلاع رسانی کشورهای به اصطلاح حامی مقابله با تروریسم ساعتی پیش در منامه، پایتخت بحرین به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۰:۴۶    
راجر فدرر سوییسی در مسابقات تور ای تی پی در بازل مقابل خوان دل پوترو به پیروزی رسید و قهرمان شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۰:۴۲    
رئال در شبی که مدافعانش بسیار آشفته به نظر می رسیدند مقابل تیمی از ایالت باسک دومین شکست فصل را متحول شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۰:۳۷    
پاکو آلکاسر به احتمال زیاد آخرین روزهای خود را در بارسا پشت سر می گذارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۰:۳۳    
شاهدان عینی از شنیده شدن صدای تیراندازی در محوطه پارلمان کردستان عراق و تلاش طرفداران مسعود بارزانی برای حمله به پارلمان خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۰:۲۹    
در پی هتاکی یک استاد دانشگاه آزاد به مقدسات، رئیس هیئت امنای این دانشگاه، دستور به اخراج فوری وی داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۰:۲۶    
بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال تهران می گوید استقلال از لحاظ بازیکن تیم قدرتمندی است و ابزار مناسبی برای موفقیت دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۰:۰۵    
علی اکبر اسدالهی افزود: هم اکنون اهالی محلی و نیروهای منابع طبیعی، آتش نشانی، هلال احمر و ارتش، برای خاموش کردن آتش و جلوگیری از سرایت آتش به جنگل ها درحال تلاش هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۰:۰۴    
وردربرمن در هفته دهم رقابت های بوندس لیگا در دیدار مقابل آگسبورگ متحمل شکست سنگین خانگی شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۸:۴۳    
منابع سوری از درگیری های شدید میان تروریستها در حومه شمال شرقی حماه و کشته و زخمی شدن شماری زیادی از آنها بر اثر این درگیری ها خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۹:۳۹    
مربیان و بازیکنان سایپا برای مدافع تیم خود در رختکن تیم جشن تولد گرفتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۹:۳۲    
سه برد آخر پرسپولیس در دربی تهران، یک ستاره مشترک داشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۹:۳۰    
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت همشیره آیت الله شیخ جعفر سبحانی را تسلیت گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۹:۲۷    
یکتایی از جانبازان دفاع مقدس و اهل شهرستان لنگرود است که خاطراتش در کتاب رقص روی یک پا توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۹:۲۱    
محسن فروزان گلر تیم پارس جنوبی جم طلب 500 میلیون تومانی اش از باشگاه استقلال را بخشید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۸:۱۴    
اندیشکده آمریکایی با پرداختن به موضوع خرید سامانه دفاع موشکی اس-400 ساخت روسیه از سوی عربستان، آن را مرتبط با مقابله با موشک های حوثی ها و میل ریاض در نفوذ در مسکو و مقابله با ایران دانست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۹:۱۲    
ترکی بن صالح المالکی سخنگوی ائتلاف ضد یمنی امروز طی سخنانی اعلام کرد که ایران باید به حمایت موشکی خود از حوثی ها در یمن پایان دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۹:۰۷    
در پی دیدار رهبران حزب جنبش ملی اسلامی افغانستان با اشرف غنی در کابل، ارگ ریاست جمهوری این کشور برای جایگزینی ژنرال دوستم و تعیین شخص جدیدی به عنوان معاون اول ریاست جمهوری تلاش می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۹:۰۱    
پیروزی دیشب برابر بیلبائو باعث شد بارسا بهترین شروع تاریخ لالیگا را از آن خود کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۷:۵۲    
باشگاه پرسپولیس سخت در تلاش است تا مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۸:۲۹    
ضرب و شتم نماینده منتقد بارزانی در نشست امروز پارلمان کردستان عراق
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۸:۲۹    
رئال مادرید از ساعت 18.45 در ورزشگاه مونتیلیوی به مصاف خیرونا خواهد رفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۸:۲۳    
رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه آمریکا اخیرا مورد توجه منفی رسانه ها قرار گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۸:۱۲    
پیش از تمرین امروز استقلال، سرمربی آلمانی این تیم با بازیکنان جلسه ای برگزار کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۸:۰۵    
آبی پوشان شهر رم با شکست بِنونتو هم امتیاز یوونتوس و ناپولی شدند و جای اینتر در مکان سوم جدول رده بندی سری A را گرفتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۷:۵۸    
سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی از امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش برای برگزاری همایش وحدت ارتش و سپاه قدردانی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۷:۵۲    
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن، از امیر قلعه نویی و دیگر مربیان تیم فوتبال این باشگاه، به مناسبت روز جهانی مربی تجلیل کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۷:۵۰    
وزیر پیشنهادی علوم که از مجلس رای اعتماد گرفت چندین شاخص اصلاح طلبی دارد و هیچ سندی از پیوستگی وی به اصول گرایان وجود ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۷:۴۷    
بی بی سی فارسی با ذوق زدگی از رفتار اصلاحات نوشت: اکثر روزنامه های امروز صبح تهران، یکشنبه 7 آبان از روز کوروش و بسته شدن راه های منتهی به پاسارگاد نوشته اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۷:۳۷    
دور دوم مذاکرات میان فرماندهان عراقی با نیروهای پیشمرگه برای بازگرداندن ثبات و امنیت به مناطق مورد مناقشه آغاز شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۷:۳۵    
باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای خواستار رسیدگی به وضعیت طلبکاران از این باشگاه شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۷:۳۲    
نوجوانان ایران با پیروزی هایی که در جام جهانی به دست آوردند توانستند بهترین عملکرد بین تیم های حذف شده را از آن خود کنند و در رده پنجم تیم های حاضر در جام قرار بگیرند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۷:۲۹    
عثمانلی اسپور در روز باخت مقابل کانیا اسپور هافبک ایرانی خود را روی نیمکت داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۷:۲۸    
به نظر می رسد با وجود برگزاری جلسات متعدد، 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس جدی تر از گذشته در معرض حذف از آسیا هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۷:۲۳    
علی لاریجانی تصریح کرد که قانون هدفمندی همانند قانون اصل 44 به درستی اجرا نشده است هر چند برای شرایط اقتصادی فعلی کشور ضروری است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۷:۱۶    
علی لاریجانی با تأکید بر این که اختلاف نظر مجلس و شورای نگهبان درباره تعلیق یک عضو شورای شهر یزد باید خارج از بحث های رسانه ای حل شود، گفت: اقلیت های مذهبی برادران ما هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۷:۰۲    
اسکات ولکرز، مربی سابق تیم شنای المپیک استرالیا به دلیل تجاوز به کودکان دستگیر و محکوم شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۷:۰۱    
مجید صالحی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: اینم برای دوستان عزیزی که ظاهراً با پست ها و عکسهای خود من ارتباط برقرار نمیکنند و مرتب سراغ دوقلوها رو میگیرند. ممنون از همگی شما مهربانان بزرگوار.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۶:۵۸    
دکل گازی فتح 95 که در میدان رگ سفید در منطقه گچساران مشغول حفاری بود، منفجر شد. گفته می شود در این حادثه 4 نفر کشته شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۶:۵۱    
بارش و باد شدید در آلمان باعث خسارات به ویژه در بخش حمل و نقل این کشور شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۶:۴۴    
شک و تردید متحدان واشنگتن درباره توان آمریکا برای دفاع از این کشورها در قبال تهدید هسته ای کره شمالی، افکار عمومی کشورهای شرق آسیا را به سوی در اختیار گرفتن سلاح هسته ای سوق داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۶:۳۵    
امروز در بازار تهران سکه طرح جدید با 8 هزار تومان افزایش یک میلیون و 320 هزار تومان و دلار با رشد 24 تومانی 4070 تومان معامله شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۶:۳۰    
رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: در سفارت آمریکا در دبی مدارکی مبنی بر عدم پناهندگی از رستمی و هیچ یک از نفرات تیم نگرفتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۶:۲۹    
در حاشیه مراسم تحلیف اعضای جدید هیات منصفه مطبوعات
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۶:۲۷    
رئیس فراکسیون حزب دموکرات در پارلمان اقلیم کردستان اعلام کرد که روز چهارشنبه ریاست بارزانی بر این اقلیم پایان خواهد یافت و وی تمایلی به تمدید این دوره ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۶:۲۴    
باشگاه تراکتورسازی در حال مذاکره با طلبکارانش است تا بتواند قبل از اتمام فرصت تعیین شده شرایط اخذ مجوز حرفه ای برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۶:۲۲    
ژوزه مورینیو مدافع راست مورد نظرش را در نزد پولدارهای فرانسوی یافت.