سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۶:۴۴Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 15 آبان 1396 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 30 مهر 1396 مشرق نیوز 30 آذر 1396 مشرق نیوز 30 دی 1396 مشرق نیوز 30 بهمن 1396 مشرق نیوز 1 اسفند 1396 مشرق نیوز 1 آبان 1396 مشرق نیوز 2 آبان 1396 مشرق نیوز 3 آبان 1396 مشرق نیوز 4 آبان 1396 مشرق نیوز 5 آبان 1396 مشرق نیوز 6 آبان 1396 مشرق نیوز 7 آبان 1396 مشرق نیوز 8 آبان 1396 مشرق نیوز 9 آبان 1396 مشرق نیوز 10 آبان 1396 مشرق نیوز 11 آبان 1396 مشرق نیوز 12 آبان 1396 مشرق نیوز 13 آبان 1396 مشرق نیوز 14 آبان 1396 مشرق نیوز 15 آبان 1396 مشرق نیوز 16 آبان 1396 مشرق نیوز 17 آبان 1396 مشرق نیوز 18 آبان 1396 مشرق نیوز 19 آبان 1396 مشرق نیوز 20 آبان 1396 مشرق نیوز 21 آبان 1396 مشرق نیوز 22 آبان 1396 مشرق نیوز 23 آبان 1396 مشرق نیوز 24 آبان 1396 مشرق نیوز 25 آبان 1396 مشرق نیوز 26 آبان 1396 مشرق نیوز 27 آبان 1396 مشرق نیوز 28 آبان 1396 مشرق نیوز 29 آبان 1396 مشرق نیوز 30 آبان 1396 
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۱:۱۱    
ماشین سوپرسونیک بلادهاند اس اس سی که قرار است تا سه سال دیگر رکورد سرعت روی زمین را بشکند، در اولین آزمایش عمومی توانست با موتور جت خود به سرعت 340 کیلومتر در ساعت برسد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۶:۱۲    
مدیر روابط عمومی بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) رفسنجان گفت: کودک دو ساله ای بر اثر کودک آزاری روانه بخش آی سی یو این بیمارستان شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۴:۴۵    
تشخیص هویت و شناسایی اجساد حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری در محور سوادکوه که عصر روز یکشنبه 14 آبان اتفاق افتاد، با شناسایی دو جسد باقیمانده به اتمام رسید و هر 13 جسد تعیین هویت شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۲:۵۵    
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی از آمادگی همه دستگاه های اجرایی، امنیتی و انتظامی استان برای پذیرایی از زائران امام رضا(ع)به ویژه زائران پیاده در ایام دهه پایانی ماه صفر خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۱:۳۷    
ولیعهد عربستان ایران را به اقدام جنگی علیه این کشور متهم کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۱:۲۶    
فعال مشهور سعودی از حاتم بخشی میلیاردی بن سلمان به رئیس جمهور آمریکا پرده برداشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۱:۱۵    
شم آباد را باید یکی از پرشهیدترین روستاهای ایران بدانیم. روستایی در 50 کیلومتری سبزوار که با جمعیتی در حدود 170 خانوار 45 شهید تقدیم کرده. شم آباد در دفاع مقدس بیش از 270 رزمنده به جبهه ها اعزام کرده.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۰:۱۰    
کوئینگزگ ماه پیش رکورد 400 کیلومتربرساعت را ثبت کرده بود. این سوپرخودرو 1380 اسب بخاری، این بار رکورد 457 کیلومتر را به نام خودش کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۹:۰۵    
نفر سوم رفت و او نیز کمی خاکریز احداث کرد و به شهادت رسید. این روند ادامه داشت تا هر 6 راننده لودر به شهادت رسیدند در حالی که فقط توانسته بودند حدود 10 متر خاکریز احداث کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۸:۵۷    
ظهیرنژاد از بدو پیروزی انقلاب به حضرت آیت الله خامنه ای علاقه وافر داشت و ایشان را معلم و مراد خود می دانست. حضرت آقا نیز به او اعتماد و اعتقاد کامل داشتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۷:۰۳    
پیدا شدن دست نوشته کارمند هتل که پس از مشاجره با همکارش جان خود را از دست داده است، پرونده را وارد مرحله ای تازه کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۶:۵۶    
پخش سریال های ساخت ترکیه با دوبله فارسی از چند شبکه ماهواره ای باعث شده تا بازیگران این کشور بار دیگر به چهره ای آشنا در ایران تبدیل شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۶:۵۰    
این روزها خبرهایی از ساز مخالف چینی ها با ایرانی ها در تجارت به گوش می رسد اما همچنان چین در صدر واردکنندگان کالا به کشور قرار دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۶:۳۶    
یک مرد سفیدپوست با حمله به کلیسایی در تگزاس 27 نفر را کشت و دهها نفر را زخمی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۶:۳۱    
سناریوی حریری را به طور قطع باید یک قطعه از پازل نقشه راه امریکایی ها برای مدیریت روند تحولات منطقه غرب آسیا دانست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۶:۲۲    
پس از اعتراضات هر روزه سپرده گذاران مؤسسات مالی غیرمجاز در نمایشگاه مطبوعات تصمیم بر پرداخت پول های مؤسسه فرشتگان تا سقف 200 میلیون تومان شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۶:۱۶    
وقتی سعد حریری، نخست وزیر لبنان ظهر شنبه استعفای خود را نه در لبنان و در برابر رئیس جمهور این کشور بلکه در مکانی نامعلوم در عربستان اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۶:۱۲    
رئیس کلانتری 118 ستارخان از دستگیری متهم سابقه داری خبر داد که اقدام به تهیه و توزیع انواع مشروبات الکی در محله ستارخان می کرد از محل اختفای متهم تعداد 620 بطری مشروبات الکی کشف شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۵:۵۶    
وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پیاده روی اربعین حسینی باعث پیوند ناگسستنی بین شیعیان جهان شده است و ان شاءالله زمینه ساز ظهور حضرت حجت خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۵:۵۱    
ماژول روغن در خودرو وظیفه خنک کردن روغن موتور پیش از رسیدن به فیلتر روغن را بر عهده دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۵:۴۶    
در طول ماه های سرد سال شما برای مبارزه با بیماری های ناشی از آب و هوای سرد نیاز به تامین ویتامین ها و مواد معدنی اضافه دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۵:۳۱    
خودروها از جمله وسایلی اند که تقریبا هر روز با آن ها در ارتباط هستیم به همین دلیل تمیز بودن آن از اهمیت بالایی برخورددار است. پاکیزگی خودرو باعث شادابی سرنشینان شده و سفر را لذت بخش تر خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۵:۲۵    
گلودرد می تواند اولین نشانه سرماخوردگی، عوارض جانبی از تارهای صوتی آسیب دیده یا نشان دهنده یک بیماری حاد و جدی (همانند گلودرد استرپتوکوکی) باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۵:۱۶    
وقتی موکب خبرگزاری جورکش بی مسؤولیتی اپراتورهای ایرانی می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۵:۱۱    
اخیراً برخی از کاربران گلکسی نوت 8 با مراجعه به فروم رسمی سامسونگ گزارش هایی در مورد هنگ کردن گوشی به هنگام اجرای اپلیکیشن مخاطبین، ارائه نموده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۵:۰۱    
انتخاب سبزیجات کم کربوهیدرات یک گام هوشمند در کنترل قند خون مبتلایان به دیابت نوع 2 است. این نوع سبزیجات حاوی ویتامین ها، مواد معدنی و فیبر و در عین حال کم کالری هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۴:۱۱    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل خبرداد که اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری اسلامی ایران به زودی به سوریه سفر می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۴:۰۰    
رئیس انجمن علمی راینولوژی ایران گفت: بعضی بیماری ها همچون سل، جذام و بیماری های التهابی در عروق می تواند باعث خونریزی از بینی شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۱:۲۵    
یک فیلمساز، نقد ساده و معمولی فیلم خود در روزنامه را به عنوان ترور تعبیر کرد!
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۱:۰۱    
رسانه های به اصطلاح معتبر غربی در میان حیرت و شگفتی اهالی رسانه، همچنان چشم و گوش و زبان بر راهپیمایی عظیم اربعین حسینی بسته و حضور حدود 25 میلیون انسان را در بزرگترین اجتماع بشری نادیده گرفته اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۰:۴۶    
بنا به گزارش مجامع بین المللی هر 10 دقیقه یک کودک یمنی بر اثر بمباران یا بیماری و سوءتغذیه ناشی از جنگ جان خود را از دست می دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۰:۴۱    
جاناتان مارکوس تحلیلگر دیپلماتیک بی بی سی در تحلیلی به شرایط سوریه پس از داعش پرداخت و آمریکا را بدون راهبرد و دمشق را به همراه ایران و روسیه پیروز این میدان معرفی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۰:۲۱    
تمرکز جدی آمریکا بر استفاده از گزینه تحریم هم ریشه در همین طمعی دارد که به ایجاد شکاف میان مردم و مقاومت بسته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۰:۰۶    
یک مرکز تحقیقاتی در آمریکا اعلام کرد که فقط در سال 2016 تعداد 38 هزار نفر در آمریکا با سلاح گرم کشته شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۳:۵۸    
سخنگوی ارتش یمن به تمامی شرکت های هواپیمایی هشدار داد تا از حضور هواپیماهای خود در فرودگاه های عربستان و امارات خودداری کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۳:۵۴    
دولت آمریکا در بیانیه ای روز دوشنبه وضعیت اضطراری در قبال ایران را برای یک سال دیگر تمدید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۳:۴۹    
به گزارش مشرق، امیرعبداللهیان در توئیتر خود نوشت: مسئولیت ناشی از شلیک موشک یمنی به ریاض صرفا بر عهده سعودی است؛ راه حلِ یمن، سیاسی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۳:۴۸    
سرمربی تیم فوتبال جوانان کشورمان مدعی شد تیمش در مصاف با اردن اختیار عمل را در دست داشته و فقط گل نزده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۳:۳۵    
به گزارش مشرق، پاسخ دکتر پیروز به یک شبهه درخصوص توانمندی موشکی ایران درثریا چرا روی موشکها علیه اسرائیل شعار می نویسید؟ چرا توانمندی موشکی را علنی می کنید ومانور می دهید؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۳:۳۲    
وزیر خارجه سابق آمریکا در یک مصاحبه به سوالات رسانه آمریکایی درباره بحران کنونی واشنگتن با کره شمالی و قیاس تحریم های بین المللی کنونی علیه پیونگ یانگ در قیاس با تحریم های سابق ایران جواب داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۳:۲۰    
مرکز آمار گزارش متوسط قیمت مناطق شهری کل کشور برای اقلام خوراکی منتخب در مهر ماه 1396 را منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۳:۱۳    
توئیت علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره صندوق های بازنشستگی
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۳:۱۳    
مسئولان باشگاه تراکتورسازی با دو نفر دیگر از افرادی که از این باشگاه طلبکار هستند، تسویه حساب کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۳:۰۹    
بازیکنان تیم نفت تصمیم گرفتند که از فردا تمرینات خود را بعد از چند روز اعتراض به دلیل مشکلات نامساعد باشگاه آغاز کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۳:۰۱    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک پرحجم و روان در مسیرهای منتهی به مرزهای سه گانه مهران، شلمچه و چزابه خبر داد و گفت: در برخی محورهای کرمانشان بارش باران جریان دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۲:۵۱    
در کشوری که حقوق پایه ی کار نزدیک به بیست میلیون کارگر ایرانی ماهی هفتصد هزار تومان است. و در کشوری که بسیاری چون کارگران آذراب و هپکو ماه هاست همان حقوق را هم نگرفته اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۲:۳۱    
قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برگزار شد و ایرانجوان بوشهر حریف استقلال شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۲:۲۹    
رئیس مستعفی منطقه کردستان عراق اعلام کرد که پس از برگزاری همه پرسی، انتظار بسته شدن مرزها و آغاز تحریم ها اقتصادی را داشتیم، اما انتظار نداشتیم که دولت مرکزی عراق علیه ما حمله نظامی کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۲:۲۵    
این موشک با سرجنگی تقویت شده توان هدف قرار دادن کلیه کشتیها و شناورهای نظامی ارتش های سعودی و امارات مستقر در بنادر یمن را دارا می باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۲:۱۸    
هافبک جوان و بوشهری استقلال در جام حذفی مقابل تیم سابقش به میدان می رود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۲:۱۴    
دیدار تیم فوتبال جوانان ایران و اردن در چارچوب مرحله مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا در پایان این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۱:۵۸    
صحبتهای شفر پس از قرعه کشی جام حذفی
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۱:۴۹    
به شهادت کسانی که آقای حجازی را از نزدیک می شناسند و با روحیاتش آشنا هستند، ایشان به هیچ روی اهل معامله و داد و ستد نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۱:۴۰    
یک رسانه صهیونیستی روز دوشنبه گزارش داده محمود عباس ، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی برای رایزنی درباره ایران راهی عربسنان می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۱:۲۵    
سه هنرمند مطرح آفریقایی - آمریکایی در پیاده روی امسال اربعین شرکت کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۱:۲۴    
قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برگزار شد و استقلال حریف ایرانجوان شد و پرسپولیس در صورت صعود باید از صنعت نفت پذیرایی کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۱:۲۱    
نظام ملی پیشگیری و مقابله با حوادث فضای مجازی در جلسه عصر دوشنبه شورای عالی فضای مجازی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهور به تصویب رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۱:۲۰    
نیما عالمیان با پینگ پنگ باز کره شمالی در جریان اردوی تیم ملی تمرین مشترک انجام داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۱:۱۵    
گاف وزیر خارجه انگلیس درباره یک تبعه این کشور که به جرائم امنیتی در ایران محکوم شده باعث شد رسانه های انگلیس او را برای تصحیح اشتباه خود تحت فشار قرار دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۱:۱۱    
سرمربیان حاضر در مرحله یک چهارم نهایی قبل از مراسم به گپ و گفت پرداختند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۱:۱۰    
نظریه پرداز و نویسنده روس که برای مشاهده حادثه عظیم پیاده روی اربعین به عراق سفر کرده است، تحلیل و تعابیر جالب توجهی از این گردهمایی و حرکت میلیونی مسلمانان و سایر مذاهب و ادیان دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۱:۰۳    
نخست وزیر مستعفی لبنان توئیتی را درخصوص دیدار با پادشاه عربستان سعودی منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۰:۵۵    
رییس جمهوری ایران گفت: از گسترش و تقویت همکاری های دفاعی و نظامی تهران–اسلام آباد استقبال می کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۰:۴۳    
به گزارش مشرق، وزیر ارتباطات در اینستاگرام خود نوشت: با موافقت کلی رهبر انقلاب 300 نخبه دانشگاهی کارشناسی ارشد و دکترا خدمت سربازی شان را در وزارت ارتباطات می گذراند. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۰:۲۷    
رونالدو تا سال 2021 با رئال قرارداد دارد و در آخرین مصاحبه خود تاکید کرد که دیگر قصد تمدید ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۰:۱۵    
دور باطل مالکیت باشگاه نفت
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۰:۰۵    
قصه ی پر غصه ی استقلال و پرسپولیس
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۹:۴۸    
وزیر خارجه بحرین دقایقی پس از سخنان همتای سعودی خود، سخنان او را تکرار کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۹:۴۴    
سرمربی و ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری سن ژرمن برای برطرف کردن حواشی موجود درباره این تیم جلسه ای تشکیل داده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۹:۴۳    
به گزارش مشرق، نادر طالب زاده با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرامش نوشت: در همایش جهان بدون ترور به نمایندگی از 17هزار شهید ترور در ایران از خانواده شهدای ترور تقدیر شد و هم چنین در این مراسم از ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۹:۴۰    
مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد اعلام کرد در صورت پرداخت نشدن رقم چک ما توسط باشگاه استقلال شجاعیان را نیم فصل به گسترش فولاد بر می گردانیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۹:۲۰    
حجت الاسلام رئیسی ظهر امروز دوشنبه در موکب علی بن موسی الرضا(ع) در عمود 285 در طریق الحسین(ع) نیز حضور یافت و دقایقی در جمع زائران اربعین بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۹:۱۴    
هدایتی در فکر بازگشت به پرسپولیس و انتخاب مدیرعامل برای این باشگاه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۹:۱۲    
آندره پیرلو، ستاره ایتالیایی نیویورک سیتی پیام خداحافظی خود را از دنیای فوتبال منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۹:۰۹    
خادمی که در حال کفاشی بود و نتوانست جلوی بغض خود را بگیرد...
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۸:۰۵    
کمپانی تولید پوشاک ورزشی آدیداس با انتشار ویدئویی روند جالب طراحی پیراهن های تیم های راه یافته به جام جهانی 2018 که اسپانسر آنهاست را به هواداران این تیم ها نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۹:۰۵    
رییس جمهور در پیامی شهادت مظلومانه هشت تن از مرزبانان غیور نیروی انتظامی در منطقه مرزی چالدران به دست اشرار کوردل و ایادی ترور و خشونت را تسلیت گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۹:۰۰    
سفیر سوئیس در تهران با اشاره به مواضع شفاف سوئیس نسبت به برجام خاطرنشان کرد: موضع سوئیس پایبندی به برجام است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۸:۵۰    
وزیر خارجه ایران با اشاره به استعفای سعد الحریری از نخست وزیری لبنان در خاک عربستان سعودی، بر نقش مقامات آمریکایی در افزایش ناامنی در منطقه تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۸:۴۰    
عکس دسته جمعی از یک جشن عروسی در فرانسه. تفاوت لباس ها و آرایش ها با آنچه در ایران دیده می شود قابل توجه است... تزئین ماشین عروس همین زوج به صورت خیلی ساده و به دور از هرگونه تجملگرایی
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۸:۳۱    
عثمان دمبله، گران ترین بازیکن تاریخ بارسلونا سخت در تلاش است تا بتواند پیش از پایان سال به میادین بازگردد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۸:۲۸    
عملیات عناصر تروریستی داعش از حومه غربی شهر المیادین تدارک دیده شد و مانند گذشته حملات در ابتدا با ارسال خودروهای انتحاری به سوی مواضع نیروهای جبهه مقاومت در مرکز استان دیرالزور آغاز شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۸:۲۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مذاکره با فدراسیون کرواسی برای سرمربیگری تیم ملی کشورش را رد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۸:۱۳    
تکل ناخواسته به روی مربی فرایبورگ توسط بازیکن خودی
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۸:۱۰    
حزب اسلامی کار عضو آیکپ (icapp ) احزاب آسیایی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۸:۰۵    
تیم فوتبال پرسپولیس برد پرگلی را مقابل حریف دسته سومی خود کسب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۸:۰۴    
وزیر خارجه عربستان سعودی با اتخاذ مواضع تکراری ضد ایران تهدید کرد که ریاض حق پاسخ به رفتارهای خصمانه ایران در شکل و زمان مناسب را پیش خود محفوظ نگه می دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۷:۵۷    
سرمربی اسبق تیم فوتبال نفت تهران با واریز هزینه شکایت به کمیته تعیین وضعیت از باشگاه نفت تهران شکایت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۷:۵۷    
فرمانده ارتش پاکستان عصر امروز با رئیس جمهور دیدار کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۷:۴۸    
آن روزی که کریم انصاری فرد به پیشنهادهایش جواب نه داد و گفت که می خواهد در المپیاکوس بماند در این تیم فقط یک سکونشین بود. در آن زمان همه از تصمیم انصاری فرد تعجب کردند. تصمیمی که به نظر خوب نمی آمد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۷:۴۴    
امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیام هایی جداگانه انتصاب های جدید در ارتش جمهوری اسلامی را تبریک گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۷:۴۴    
چک رضایتنامه داریوش شجاعیان برگشت خورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۷:۳۴    
حذف دلار از مبادلات تجاری و رفتارهایی از این دست برای پایان دادن به دوران تک قطبی کاری است که باید انجام شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۷:۳۳    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در شرایطی استعفایش را تقدیم وزارت ورزش کرده است که در آخرین جلسه با وزیر ورزش حاضر به پذیرش اسپانسر تحمیلی یکی از معاونان وزیر نشده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۷:۳۰    
برنامه تلویزیونی جهان آرا با موضوع اربعین و نهضت جهانی اسلام و با حضور حسن رحیم پور ازغدی، دوشنبه شب به صورت زنده از شبکه افق پخش می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۷:۳۰    
مولایی گفت: هم اکنون بخش عمده مبادلات تجاری ایران با کشورهای ترکیه، چین، هند و کره جنوبی است و اگر با این کشورها پیمان پولی امضاء شود، 60 درصد تجارت کشور به راحتی در قالب پیمان پولی عملیاتی می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۷:۲۷    
در این ملاقات طرفین در خصوص طیف وسیعی از همکاری ها در زمینه های مختلف به ویژه سیاسی، اقتصادی، امنیتی، تامین امنیت مرزها، مبارزه با قاچاق مواد مخدر، تروریسم و افراط گرایی گفت وگو و تبادل نظر کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۷:۲۳    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تنها ملاک کی روش برای دعوت، توانایی و استعداد فردی است.