شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۱۳:۰۰May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 3 اسفند 1396 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 30 مهر 1396 مشرق نیوز 30 آبان 1396 مشرق نیوز 30 آذر 1396 مشرق نیوز 30 دی 1396 مشرق نیوز 30 بهمن 1396 مشرق نیوز 1 اسفند 1396 مشرق نیوز 2 اسفند 1396 مشرق نیوز 3 اسفند 1396 مشرق نیوز 4 اسفند 1396 مشرق نیوز 5 اسفند 1396 مشرق نیوز 6 اسفند 1396 مشرق نیوز 7 اسفند 1396 مشرق نیوز 8 اسفند 1396 مشرق نیوز 9 اسفند 1396 مشرق نیوز 10 اسفند 1396 مشرق نیوز 11 اسفند 1396 مشرق نیوز 12 اسفند 1396 مشرق نیوز 13 اسفند 1396 مشرق نیوز 14 اسفند 1396 مشرق نیوز 15 اسفند 1396 مشرق نیوز 16 اسفند 1396 مشرق نیوز 17 اسفند 1396 مشرق نیوز 18 اسفند 1396 مشرق نیوز 19 اسفند 1396 مشرق نیوز 20 اسفند 1396 مشرق نیوز 21 اسفند 1396 مشرق نیوز 22 اسفند 1396 مشرق نیوز 23 اسفند 1396 مشرق نیوز 24 اسفند 1396 مشرق نیوز 25 اسفند 1396 مشرق نیوز 26 اسفند 1396 مشرق نیوز 27 اسفند 1396 مشرق نیوز 28 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۱۰    
به گزارش مشرق ، سعید جلیلی نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به مطرح شدن موضوع رفراندوم توسط روحانی در توئیتر نوشت: انتخابات مراجعه به آرای عمومی بود ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۴۲    
کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران بزرگترین و غنی ترین کتابخانه دانشگاهی در ایران است که دانشجویان دانشگاه تهران، علوم پزشکی و دانشجویان دیگر دانشگاه ها و محققان از امکانات آن استفاده می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۹:۵۵    
دکتر آدامو پزشک عصب شناس آمریکایی در تحقیقی به این نتیجه رسیده است که از نوع گروه خونی می توان تعیین کرد که کدام چای برای افراد مناسب تر است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۹:۳۸    
این عملیات به گونه ای نخستین گام رزمندگان اسلام در اجرای راهبرد عملیات آبی خاکی در جنگ تحمیلی بود و منجر به تضعیف روحیه و اراده دشمن بعثی و تقویت روحیه رزمندگان شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۹:۰۴    
ائتلاف آمریکا برای به اصطلاح مبارزه با گروه تروریستی داعش اعتراف کرد که در جریان بمبارانهای اشتباهی در سوریه و عراق بیش از 841 غیرنظامی را قتل عام کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۸:۵۰    
ارتش سوریه با ریختن برگه هایی بر فراز غوطه شرقی ریف دمشق از غیرنظامیان خواست برای نجات جان خود و خانواده هایشان از این منطقه خارج شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۵:۳۴    
شکی نیست که شما تمام سعیتان را می کنید تا مناطق تیره ی پوستتان به خصوص زانوهایتان را از دید دیگران پنهان کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۱:۴۹    
بررسی ها نشان می دهد با مصوبه مجلس، سال آینده به طور قطعی 58 میلیون نفر یارانه دریافت خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۹:۲۵    
پاسخ کاپیتان بهادر عشایری، خلبان پیشکسوت به حواشی پیش آمده در پی سقوط هواپیمای ATR72 آسمان در کوه دنا.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۵:۵۷    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از رأی مثبت دیوان عالی آمریکا مبنی بر مصادره نشدن الواح هخامنشی ایران خبر داد و گفت: با صدور این رأی اقدام عملی برای بازگرداندن الواح آغاز می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۵:۲۶    
علیرغم استفاده تروریستها از کودکان و غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی در غوطه شرقی، وزیر خارجه ترکیه از ایران و روسیه خواست که از بروز خشونت توسط دولت سوریه در این منطقه جلوگیری کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۲:۵۶    
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه ای خواستار برخورد قاطع با مجرمین و آشوب طلبان حادثه پاسداران شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۰:۳۶    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی با اشاره به انتشار گزارش آژانس گفت: اروپا برای پایبندی آمریکا به تعهداتش در چارچوب برجام اعمال فشار کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۹:۳۵    
معاون درمان وزارت بهداشت، گفت: اعتبار مالیات بر سیگار، برای توسعه زیرساخت مراکز درمانی بیماری های متاثر از مصرف سیگار به خصوص مراکز درمان تشخیص و درمان سرطان هزینه خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۵:۲۴    
تعداد اسپم و فیشینگ در سال گذشته مختلط بود؛ میانگین اسپم در سال 2017 با 56.63٪ کاهش به میزان 1.68٪ کمتر از سال 2016 رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۲:۱۰    
مطرح شدن سناریوهای عبور از نجفی و جایگزین کردن گزینه کارآمدتر دقیقا در زمانی رقم خورده است که اصلح طلبان تمایلی برای ادامه حضور شهردار فعلی تهران ندارند و اعتقاد دارند که ماندن نجفی به دلیل عملکرد ضعی
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۱:۲۴    
در حالی جمعیت شاغل کشور در تابستان امسال بیش از 23 میلیون و 830 هزار نفر بوده که این رقم در پاییز امسال به 23 میلیون و 331 هزار نفر کاهش یافته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۱:۱۱    
پیکر سه شهید بحرینی که در آب های خلیج فارس پیدا شدند در قم تشییع می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۱:۰۱    
نماینده سابق مردم تهران در مجلس گفت: آتش به اختیاران می توانند با حضور در چارچوب جمهوری اسلامی شرایطی را به وجود آورند تا در ارتقای فرهنگ ایرانی اسلامی مؤثر باشند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۳:۵۵    
تیم فوتبال اتلتیکو مادرید با پیروزی قاطعانه در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل کپنهاگن به مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ اروپا صعود کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۳:۴۸    
سرمربی سیاه جامگان می گوید هفت فینال را پیش رو دارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۳:۳۳    
تغییر زمان سفر استقلال خوزستان به تهران و مخالفت مدیریت با زمان سفر نشان از تداوم اختلافات با سرمربی این تیم دارد که باید دید طی امروز و فردا سرنوشت این ماجرا به کجا می انجامد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۲:۵۶    
اگر شام را در بهترین زمانش بخورید از اضافه وزن و دیگر مشکلاتی مثل نفخ نیز جلوگیری می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۲:۴۹    
جالب است بدانید که موتورهای این خودرو در عقب نصب شده اند و انتقال نیرو چرخ های جلو با استفاده از میل گاردان انجام می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۲:۴۰    
پرواز شماره 224 ایران ایر در مسیر بوشهر اصفهان به علت رعد و برق در مسیر، به فرودگاه شیراز تغییر مسیر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۲:۳۴    
نماینده روسیه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت درباره غوطه شرقی دمشق با بیان اینکه هزاران تکفیری در این منطقه حضور دارند، از اقدامات آمریکا به شدت انتقاد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۲:۳۰    
می دانم که اگر جنایتکاران حس کنند بابت آدم کشی از "سلبریتی" ها جایزه هم می گیرند، ناامنی کمترین اتفاقی است که باید منتظر آن بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۲:۲۴    
یک دیپلمات ارشد غربی روز پنجشنبه به اقدام ایران در مطلع کردن آژانس بین المللی انرژی اتمی از تصمیمش برای ساخت پیشران هسته ای دریایی در آینده واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۲:۱۹    
برای نگهداری از پوست خود می بایست ویتامین هایی که پوست به آن ها نیازمند است را بشناسید و مواد غذایی که سرشار از آن ویتامین ها باشند را بیشتر در رژیم غذایی خود بگنجانید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۲:۱۴    
پیکر دومین صیاد مفقود شده جویباری در منطقه چپکرود این شهرستان پیدا شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۲:۱۱    
ارتش رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه جنگ فرضی با لبنان را شبیه سازی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۲:۰۵    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مدافعان مقتدر حریم امنیت ملی اجازه تکرار نمایش هایی مانند آنچه در خیابان پاسداران رخ داد را نداده و با هر تهدیدی علیه امنیت شهروندان با قاطعیت برخورد خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۱:۵۹    
به گزارش مشرق ، سعید جلیلی عضو شورای عالی امنیت ملی درخصوص سانسور اخبار شهادت نیروهای ناجا در برخی رسانه ها در توئیتر نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۱:۵۵    
نماینده رئیس جمهوری روسیه به همراه هیأتی با رئیس جمهوری سوریه در دمشق دیدار و در مورد همکاری مشترک در خصوص تداوم مقابله با تروریسم رایزنی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۱:۵۱    
در یکی از دیدارهای لیگ استانی کرمانشاه بازیکنان یک تیم به شدت داور مسابقه را کتک زدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۱:۵۱    
ارتش سوریه با انتشار اعلامیه هایی بر فراز منطقه الغوطه الشرقیه در نزدیکی دمشق، از ساکنان این منطقه خواست به مناطق امن تحت کنترل دولت این کشور منتقل شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۱:۴۴    
واریس قادر است ظاهر پاهای شما را زشت کند به طوری که گاهی خجالت می کشید که لباس های کوتاه یا بدون جوراب بپوشید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۱:۳۹    
فرمانده مرزبانی ناجا گفت: برای مقابله با قاچاق کالا در نیروی انتظامی قرارگاه های مقابله ای شکل گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۱:۳۶    
سفر امشب تیم استقلال خوزستان به تهران لغو شد و آبی پوشان اهوازی نتوانستند طبق برنامه برای بازی با پرسپولیس راهی این سفر شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۱:۳۵    
قهوه در سراسر دنیا محبوبیت دارد اما آیا می دانید که در صورت رعایت نشدن مواردی خاص هنگام تهیه آن، آثار جبران ناپذیری برای بدن ایجاد می شود؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۱:۳۰    
برانکو ایوانکوویچ قادر به سود بردن از سه مدافع تیمش برابر استقلال خوزستان نخواهد بود و این مساله باعث تغییراتی در ترکیب این تیم خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۱:۲۹    
آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارش جدید خود بار دیگر پایبندی ایران به برجام را تایید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۱:۲۱    
زهرا و مرجان خواهرهای کم بینای رمشکی ،که به دلیل درآمد کم پدرشان نیازمند کمک نهاد های حمایتی و خیران هستند تا شاید دنیای اطراف معنا و مفهوم پیدا کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۱:۱۰    
معاون رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی گفت که این کشور هرگز بار دیگر توافق هسته ای با تهران را تایید نخواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۰:۵۹    
معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از تصادف 3 خودرو در اتوبان تهران-قم خبر داد و گفت: در این حادثه 4 نفر مصدوم شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۰:۵۰    
نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: گزارش جدید آژانس بار دیگر تایید می کند که اقدامات و فعالیتهای هسته ای ایران کاملا منطبق با برجام است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۰:۳۹    
به گزارش مشرق ، علی نصری فعال فضای مجازی در توئیتر با انتقاد از اظهارات لیلا حاتمی در یک جشنواره بین المللی نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۰:۲۵    
وزیر اسبق اقتصاد با بیان اینکه 95درصد نقدینگی موجود در اختیار 5درصد جامعه است، گفت: منفعت عده ای مانع شفاف سازی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۰:۱۲    
تیم ملی بسکتبال کشورمان در پنجره دوم انتخابی جام جهانی در آستانه مقابل قزاقستان به برتری رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۹:۵۹    
یک رسانه روسی اعلام کرد که تعدادی از افسران ارتش سوریه وارد شهر عفرین شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۹:۴۵    
کاخ سفید در واکنش به اتهام برحی گروه های سیاسی درباره رفتار ملایمت آمیز واشنگتن در قبال روسیه اعلام کرد که قصد دارد تحریم های جدیدی را علیه مسکو اعمال کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۹:۱۰    
وزیر خارجه ترکیه در کنفرانس خبری مشترک با همتای الجزایری خود در آنکارا اعلام کرد: نمی گذاریم حامیان تروریست ها به عفرین وارد شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۹:۰۲    
صبح فردا هوا به طور موقت در کوه دنا مساعد می شود ولی از بعدازظهر افزایش ابرهای سطوح پایین و بارش باران و برف در منطقه شروع می شود و تا اواخر وقت روز جمعه و صبح شنبه ادامه دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۸:۵۹    
هافبک 21 برزیلی باشگاه گرمیو برزیل اعتراف کرد که در آستانه انتقال به بارسلونا قرار دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۸:۵۰    
رئیس ایستگاه شرکت کیش ایر گفت: پرواز کیش کاشان به دلیل شکستن شیشه جلو هواپیما با فرودگاه اضطراری در فرودگاه اصفهان نشست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۸:۴۵    
به تازگی فهرستی از 10 کشوری که بیشترین کاربران اینستاگرامی در جهان را دارند، منتشر شده است که در آن نام ایران نیز به چشم می خورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۸:۳۸    
شهید حدادیان و دیگر شهدای 30 بهمن، فرزندان راستین کمانداران احد و ابوقریب هستند که اجازه نمی دهند تا دشمنان ملت مسلمان ایران، با آشوب و جنایت، کشور را از درون دچار ضعف و شکست کنند. آفرین بر آنان!
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۸:۳۱    
جنبش انصارالله یمن در نامه ای به سازمان ملل متحد و شورای امنیت این سازمان، از طرح جدید خود برای پایان دادن به بحران این کشور خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۸:۳۰    
کاپیتان پیشین بارسلونا پیراهن خود را به یکی از بازیکنان پرسپولیس داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۸:۲۷    
مدافع پرسپولیس ممکن است دو دیدار آینده تیمش را از دست بدهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۸:۲۳    
به گزارش مشرق ، محسن رضایی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: نیروی انتظامی ، شهدای فراوانی در مسیر مبارزه با اشرار ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۸:۱۷    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی علیه کشورمان مدعی شد که ایران با فاصله زیادی خطرناک ترین نیرو در منطقه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۸:۱۳    
به همکاران من خرده گرفته شده که چرا بابت زایمان و به دنیا آوردن فرزندشان به خارج از کشور می روند، متاسفانه این کار به دلیل بی اعتباری پاسپورت ایرانی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۸:۱۰    
به گزارش مشرق ، وحید یامین پور با استناد به مواد 279 و 286 قانون مجازات اسلامی حکم احتمالی دراویش آشوبگر را توییت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۸:۰۵    
مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امورخارجه کشورمان اعلام کرد که مصاحبه ظریف با شبکه PBS که اخیرا از سوی این شبکه پخش شده است، مربوط به سال گذشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۵    
دادستان تهران از صدور کیفرخواست برای عامل شهادت سه نفر از مأموران ناجا به اتهام قتل عمد خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۸:۰۳    
یکی از وعده های حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری 1396 افزایش صادرات غیرنفتی بود، حال ببینیم که این وعده به چه میزان محقق شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۵۳    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: با توجه به پیچیده و سخت شدن کار و برای حفظ جان نیروهای امدادی امکان ادامه عملیات جست وجو وجود ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۵۰    
علیرغم عهدشکنی آشکار آمریکا و سرپیچی از اجرای تعهدات خود ذیل برجام از جمله فروش هواپیما و قطعات هواپیما؛ اصلاحات با حمله به منتقدان، تلاش کردند تا سقوط هواپیما را به گردن منتقدان دولت بیندازند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۴۸    
مدیرکل دفتر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری خبر پیدا شدن جعبه سیاه هواپیمای ATR آسمان را تکذیب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۴۲    
اقدامات خردمندانه و صبورانه و درعین حال مقتدرانه نیروی انتظامی به فرماندهی جنابعالی بار دیگر جلوه ای از توان، اقتدار و هوشمندی حافظان امنیت را به تصویر کشید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۴۲    
رئال مادرید برای جدایی هافبک ولزی خود از تیم در تابستان پیش رو چراغ سبز نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۴۱    
جلسه هیأت مدیره باشگاه پدیده شب گذشته برگزار شد و طی آن 6 بازیکن این تیم موقتا کنار گذاشته شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۳۶    
به گزارش مشرق ، آذری جهرمی وزیر ارتباطات درخصوص اقتصاد دیجیتال در توئیتر نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۳۲    
صیادان بوشهری پس از 2 سال اسارت از زندان عربستان سعودی آزاد شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۳۲    
سخنگوی دولت گفت: از نظر ارقام که بودجه از 368 هزار میلیارد تومان پیشنهادی دولت به 385هزار میلیارد تومان افرایش یافته است اما فراتر از آن، جهت گیری هایی است که ما باید از مجلس محترم قدردان باشیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۲۴    
روضه خوانی حاج محمود کریمی بر سر مزار شهید محمدحسین حدادیان در گلزار شهدای امام زاده علی اکبر چیذر
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۲۲    
تعداد زیادی از نیروهای پلیس بروکسل ساختمانی را که گفته می شود افراد مسلح در آن حضور دارند، محاصره کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۱۷    
وزیر خارجه روسیه شرط کشورش برای بررسی پیش نویس قطعنامه شورای امنیت درباره آتش بس در سوریه را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۱۲    
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در اشاره به پرونده های متعدد فساد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم گفت: بنیامین نتانیاهو تمام شد و دوره جدیدی آغاز شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۰    
دبیرکل حزب اعتدال و توسعه گفت: از نیروهای زبده دیگر نیز برای کابینه دعوت کردیم ولی این واقعیت است که بین هماهنگی که با اصلاحات و اعتدال وجود داشت این دولت شکل گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۶:۵۶    
مدافع اسپانیایی بارسلونا تمدید قراردادش تا سال 2022 را رسما امضا کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۶:۵۳    
مهاجم تیم فوتبال پدیده قصد جدایی از این تیم را دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۶:۵۱    
در جلسه ای که میان رهبران انصارالله و دیگر فرماندهان نظامی و رهبران سیاسی در یمن برگزار شد، رئیس شورای عالی انقلاب یمن از آغاز مرحله ای جدید از جنگ عربستان علیه یمن خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۶:۳۵    
200 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور انتصاب حجج اسلام علی اکبری و ابوترابی فرد تقدیر کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۹    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه رژیم صهیونیستی توان حمله نظامی به ایران را ندارد، گفت: رژیم صهیونیستی کوچکترین اقدامی علیه ما کند تل آویو را با خاک یکسان می کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۱    
روزنامه موندو دپورتیوو اسپانیا مدعی شد که ماندن رونالدو در برنابئو به منزله به باد رفتن آرزوهای رئال مادرید است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۶:۱۶    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه ای خطاب به رهبر انقلاب، از پیام تسلیت بزرگوارانه ایشان تشکر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۶:۱۱    
مدیرکل دفتر وزارتی طی تشکر جداگانه ای از زحمات جمعی از مشاوران وزیر قدردانی و اعلام پایان همکاری در سمت های یاد شده آنها را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۶:۰۸    
اگر می خواهید بدانید که از کجا بفهمیم کمبود کلسیم داریم، حواستان باشد نشانه هایی وجود دارند که به شما هشدار می دهد باید مصرف کلسیم را در رژیم غذایی خود افزایش دهید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۶:۰۵    
هنگامی که تجاوز نظامی ترکیه به منطقه عفرین شروع شد، کردهای عفرین هم با ارسال پیام برای سپاه تقاضای کمک کرده، خواستار مذاکره شده و در پیام خود گفتند که فقط به سپاه و ایران اعتماد دارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۶:۰۵    
طبق اعلام رسمی مرکز ملی پایش و هشدار خشکسالی، مجموع بارش های کشور از ابتدای سال آبی جاری تا روز گذشته نسبت به متوسط مدت مشابه در درازمدت کاهشی 52.7 درصدی داشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۶:۰۰    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: جمهوری اسلامی ایران ریشه این نوع فتنه ها را در کشور خواهد خشکاند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۵:۵۱    
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: امروز تداوم انقلاب اسلامی به وجود سپاه وابسته است، اما برخی به بهانه های واهی و استدلال های ضعیف می خواهند آن را حذف کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۵:۴۴    
کاپیتان سابق شیاطین سرخ به ستایش از پوگبا پرداخت و تاکید کرد که مشکل منچستریونایتد تنها او نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۰    
فدراسیون فوتبال بابت رفتار بازیکنان عربستان در بازی با استقلال به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۵:۲۶    
وزیر ورزش در پاسخ به سوالی در مورد اظهارات اخیر رئیس فدراسیون کشتی واکنش جالبی نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۵:۲۲    
رضاشاه سعی در تضعیف فرهنگ و موسیقی ملی و محلی و جایگزینی فرهنگ غربی داشت،همه امکانات را در جهت گسترش این اهداف و ارتقاء فرهنگ غربی قرار می داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۵:۰۷    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: بالگردها در استان یاسوج و اصفهان مستقر و آماده هستند تا در صورت بهبود شرایط جوی نسبت به انتقال امدادگران به بالا و انتقال اجساد اقدام کنند.
  • ۱