دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۰۰:۰۰May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 5 اسفند 1396 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 30 مهر 1396 مشرق نیوز 30 آبان 1396 مشرق نیوز 30 آذر 1396 مشرق نیوز 30 دی 1396 مشرق نیوز 30 بهمن 1396 مشرق نیوز 1 اسفند 1396 مشرق نیوز 2 اسفند 1396 مشرق نیوز 3 اسفند 1396 مشرق نیوز 4 اسفند 1396 مشرق نیوز 5 اسفند 1396 مشرق نیوز 6 اسفند 1396 مشرق نیوز 7 اسفند 1396 مشرق نیوز 8 اسفند 1396 مشرق نیوز 9 اسفند 1396 مشرق نیوز 10 اسفند 1396 مشرق نیوز 11 اسفند 1396 مشرق نیوز 12 اسفند 1396 مشرق نیوز 13 اسفند 1396 مشرق نیوز 14 اسفند 1396 مشرق نیوز 15 اسفند 1396 مشرق نیوز 16 اسفند 1396 مشرق نیوز 17 اسفند 1396 مشرق نیوز 18 اسفند 1396 مشرق نیوز 19 اسفند 1396 مشرق نیوز 20 اسفند 1396 مشرق نیوز 21 اسفند 1396 مشرق نیوز 22 اسفند 1396 مشرق نیوز 23 اسفند 1396 مشرق نیوز 24 اسفند 1396 مشرق نیوز 25 اسفند 1396 مشرق نیوز 26 اسفند 1396 مشرق نیوز 27 اسفند 1396 مشرق نیوز 28 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۸:۲۱    
بدهی دولت به صندوق تامین اجتماعی در دولت روحانی 2/5 برابر شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۵    
بارش برف و کولاک شدید در محور سروآباد_هورامان در استان کردستان.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۱۰    
تصاویر زیبایی از مراسم آتش بازی اختتامیه بازی های المپیک زمستانی کره جنوبی.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۳۴    
با خواندن مشروح خاطرات متوجه می شویم چون تکلیف پذیری خوش لفظ از روی صدق و اخلاص بود، راوی توانست در موقعیت های بغرنج از اعجاز و کرامت معنوی حضرت حق بهره مند شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۸:۵۵    
مصطفی پس از اتمام تحصیلات ابتدایی به سبب عشقی که به اسلام داشت به مدرسه دینی نمازی در شهرستان خوی رفت و سپس در سال 1334 به منظور ادامه تحصیلات دینی و کسب معارف اسلامی به حوزه علمیه قم وارد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۴:۳۵    
او نمی تواند فیلم بسازد پس از این رو پریشان است.وقتی اثری سیاسی [براساس نقد هامنتشر شده] و بازیگرش یک بیانیه رادیکالیسم سیاسی در دید رسانه ها قرار می دهد، باید هم انتظار سؤالات سیاسی را داشته باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۳:۵۹    
در آزادسازی بستان شهید خرازی فرمانده تیپ امام حسین بود که چزابه را دور زد. بهترین مانوری که در عملیات بستان انجام شد، دور زدن دشمن از تپه های رملی و محاصره کردن نیروهای دشمن در شمال منطقه بستان بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۲۱    
با توجه به اینکه پدرمان هم نظامی بود و دشواری های این شغل را لمس کرده بودیم، رضایت نداشتیم که حسین هم نظامی شود. تا اینکه یک روز به من گفت من حتی پزشکی هم قبول بشوم، برمی گردم به سپاه.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۰:۱۸    
به گزارش مشرق ، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات با اشاره به طرح موضوع رعایت حریم خصوصی در فضای مجازی در خبر 21 نوشت ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۰:۰۵    
افراد انقلابی نما به سبب حسادت در زمان حیات استاد چگینی سعی در مخدوش کردن شخصیتش را داشتند و حتی در مراسم های ترحیم آنقدر علیه او حرف زدند و بدگویی کردند که...
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۰:۰۲    
میزان صرفه جویی ناشی از کاهش تردد به یک پمپ بنزین معادل هزینه احداث یک هکتار جنگل است از بهار 97 تمام شهروندان تهرانی می توانند از پمپ بنزین اینترنتی استفاده کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۳۸    
ابتکار, دین مداری, خداترسی, بصیر, عامل به احکام الهی و شجاعت کم نظیر از جمله ویژگی های شخصیتی شهید نوریان بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۸:۵۲    
FATF در نشست جدید خود، فشار بر گروه های مقاومت مانند حماس و حزب الله که در برابر اشغال خارجی، استعمار و نژادپرستی خارجی هایی همچون رژیم صهیونیستی تلاش می کنند را هدف قرار داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۸:۴۱    
یک افسر عالی رتبه رژیم صهیونیستی گفت: بزرگترین چالش واحد 8200 جمع آوری اطلاعات از ایران است که مردم آن تابع رهبر جمهوری اسلامی هستند و مطابق با سیاست هایی که در سخنرانی هایش بیان می کند عمل می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۸:۳۲    
زمان دانشجویی اش، با آنکه 18 سال سن داشت و دانشجوی مهندسی نقشه کشی بود، در کمک به فقرا و نیازمندان بسیار فعال بود. حتی در زمان دانشجویی اسمش برای زیارت خانه خدا در آمد، ولی نرفت و ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۶:۵۹    
فردی که به رغم اظهارات و مواضع ضدانقلابی خودش، دبیر علمی جایزه جلال شده، در تازه ترین اظهار نظر خود ضمن تشویق مخاطبانش به قانون شکنی از یک طرح استعماری در جهت کشف حجاب حمایت کرد!
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۶:۴۵    
مروه عثمان: حضور نیروهای آمریکایی همانطور که اشاره شد قطعا غیر قانونی است، چراکه نه به دعوت دولت قانونی سوریه بوده و نه نهادهای بین المللی چنین درخواستی مطرح کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۶:۳۴    
این خطاست که برخی تصور کنند، به اسم انقلاب باید به همه چیز و به همه حوادث و بخش های نظام اسلامی زبان انتقاد و اعتراض داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۶:۲۵    
بی تردید زمانی به وخامت انسانی در سوریه پایان داده می شد که جنگ به طور کلی در این کشور خاتمه می یافت و در پی مذاکرات سیاسی فراگیر بازسازی کشور در دستور کار قرار می گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۶:۱۹    
پنج شنبه و جمعه گذشته، برنامه سینما چهار سیما به بهانه نمایش یک فیلم، از سریال استعماری تولید شده در تلویزیون طاغوت تعریف و تمجید کرد!
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۶:۱۴    
پسران جوان که برای تفریح در روز ولنتاین خودروی بنز مدل بالایی را سرقت کرده بودند پس از دستگیری ماجرا را شرح دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۵:۴۹    
حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور برای چندمین بار با طرح مباحث حاشیه ساز و بی ارتباط با امور اجرایی کشور فرافکنی را به پاسخ گویی ترجیح داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۵:۲۹    
مرد معتاد که متهم است دوست معتادش را بر سر خوراکی در کمپ ترک اعتیاد به قتل رسانده است، با جلب رضایت اولیای دم در جلسه دادگاه از چوبه دار فاصله گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۵:۱۹    
هفته گذشته عباس عراقچی در اندیشکده چتم هاوس در انگلیس گفته بود: ایران برجام را داستانی موفق نمی داند چرا که از آن بهره مند نشده و تحریم ها برداشته نشده است .
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۴:۳۹    
مراسمی تحت عنوان جشن زیبایی بورژوا (یکی از برندهای لوازم آرایش در فرانسه) با حضور عده ای از بازیگران سینما و تلویزیون در تهران برگزار شد!
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۳:۳۷    
وزارت خارجه ترکیه با استقبال از تصویب قطعنامه آتش بس 30 روزه در سوریه، مجددا پایبندی خود به تمامیت ارضی این کشور را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۳:۵۹    
معاون اول رییس جمهور در جلسه شورای عالی آب تاکید کرد: برای حل مسئله ریزگردها نباید فقط به راهکارهای متکی به منابع آب اکتفا شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۳:۴۹    
دبیرکل سازمان ملل متحد با استقبال از تصویب قطعنامه آتش بس 30 روزه در سوریه، خواستار ارسال فوری کمک های انسان دوستانه شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۳:۱۴    
سیاستمداران تاریخ ساز به خوبی می دانند فعالان سیاسی مصمم بزرگ ترین سرمایه هر دستگاه سیاسی هستند و در بدترین شرایط نیز میدان را خالی نمی کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۲:۵۰    
وزیر ناکارآمد و پرگوی راه و شهرسازی می گوید هر حادثه ای رخ می دهد، به جای اصلاح فرآیندها، سریعا دنبال یک نفر می رویم که با آن درگیر شویم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۰:۱۰    
طرف می گفت سعدی یک جوری میگه ای ساربان آهسته ران که انگار شترهای قرن هفتم 180 کیلومتر سرعت می رفتند!!
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۰:۰۳    
برنامه ثریا با موضوع جای خالی تجربه جهاد سازندگی و نقش مردم در تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی روی آنتن شبکه یک سیما رفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۰:۰۱    
یکی از گلوگاه های مهم برای آغاز جدی مبارزه، تلاش برای یافتن پاسخ این سؤال به ظاهر ساده است؛ چند مسئول نظارتی همزمان در چند و کدام شرکت ها مسئولیت و عایدی دارند؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۵۷    
زمان دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس احتمالا با تغییراتی مواجه خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۵۳    
هفته 24 لیگ برتر؛ پرسپولیس 1 - 0 استقلال خوزستان
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۴۱    
رابسون جانواریو مدافع برزیلی سابق استقلال با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش برای پادوانی آرزوی سلامتی کرد .
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۴۰    
منابع یمنی از کشته شدن یک نظامی سعودی در منطقه مرزی جازان واقع در جنوب عربستان به دست نیروهای تک تیرانداز ارتش یمن و انصارالله خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۳۱    
وکیل دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس توضیحاتی در خصوص شکایت این بازیکن از باشگاه نفت و گرفتن حکم توقیف اموال ارائه داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۱۶    
شارلوا که در ترکیب از مهاجم ایرانی اش بهره می برد برابر میشلن مساوی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۱۶    
شماره تعرفه ذکر شده در برخی رسانه ها مربوط به گل ولای و فاضلاب است نه کود انسانی که در صنایع شیمیایی کاربرد دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۰۶    
شورای امنیت سازمان ملل متحد قطعنامه ای برای اعمال آتش بس 30 روزه در سوریه و ایجاد دسترسی بشردوستانه به مناطق تحت محاصره تصویب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۵۶    
تیم پزشکی بیمارستان شفا تاکستان، گردن بریده زن 50 ساله ای را که در یک قدمی مرگ قرار داشت ترمیم کرده و زندگی دوباره ای به او بخشیدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۴۷    
بازار پرتاب ماهواره در جهان سودآوری حدودا 5.5 میلیارد دلار دارد و کشورهای بسیار محدودی در حال بهره بردن از این بخش هستند اما خبری از برنامه ریزی مسئولان اجرایی برای زنده کردن زیرساختهای ایران نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۴۴    
نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل در سخنانی گفت امروز با رای گیری در شورای امنیت درباره سوریه خواهیم دید که آیا روسیه وجدان دارد یا نه.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۳۹    
توپخانه ارتش ترکیه امروز به شدت مواضع نیروهای دفاع مردمی (قوات الشعبیه) را در منطقه راجو (شمال غرب عفرین) هدف قرار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۳۱    
امشب بارسا در خانه میزبان خیرونا خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۲۲    
مدیرکل دفتر بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری زمان سقوط هواپیمای ATR72 آسمان را بین ساعت 9:30 تا 9:34 دقیقه عنوان کرد و گفت: گرفتن چگ سفید امضا و اجبار خلبان به پرواز را تأیید نمی کنم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۰۵    
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به جنایت خیابان پاسداران و عوامل آن، گفت: دراویش شعب زیادی دارند و با هم اختلاف دارند؛ بهتر است به جای استفاده از واژه دراویش، از "دواعیش" استفاده کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۵۷    
سرپرست تیم فوتبال استقلال و پزشک این تیم در اهواز ماندنی شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۵۷    
آن کسی که در بدو ورود به ریاست جمهوری، 7 میلیارد تومان خرج تجملات دفترش می کند و برخلاف دستورات صریح اسلام در خانه دهها میلیارد تومانی زندگی می کند باید عذر خواهی کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۵۶    
هفته 24 لیگ برتر؛ پرسپولیس 1 - 0 استقلال خوزستان
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۴۱    
تیم الغرافه با بهره مندی از مهدی طارمی، ملی پوش ایرانی در مصاف با تیم قعرجدولی لیگ ستارگان قطر متحمل شکست غیرمنتظره ای شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۷    
دقایقی پیش زمین لرزه ای به بزرگی 4.4 ریشتر حوالی سومار را به لرزه درآورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۰    
یک عامل انتحاری با خودروی بمب گذاری شده خود را در داخل پادگان شبه نظامیان ائتلاف سعودی در عدن واقع در جنوب یمن منفجر کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۲۳    
تیم فوتبال رئال مادرید در هفته بیست و پنجم رقابتهای لالیگا با درخشش مثلث خط حمله خود برابر آلاوس به پیروزی رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۱۱    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: به دنبال برگزاری جلسه ای با اینفانتینو هستیم تا مباحثی در خصوص مسائل حقوقی باشگاه را مطرح کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیروزی برابر استقلال خوزستان برای قهرمانی ما در لیگ برتر یک برد ارزشمند بود و حالا خودمان را برای دربی و جشن قهرمانی آماده می کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۲    
سرمربی تیم پرسپولیس بعد از پایان دیدار تیمش با استقلال خوزستان به بازیکن این تیم به خاطر حضور با پیراهن آستین کوتاه در رختکن حریف تذکر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۰:۵۶    
علیرضا دبیر در مورد اینکه آیا قرار است عضو هیات مدیره پرسپولیس شود گفت: نه به هیچ وجه من چه ارتباطی با فوتبال دارم؟ دعا کنیم هرکسی هرکاری در ورزش می کند آدم باشیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۰:۴۹    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: سواری ها با 63 درصد بیشترین تصادفات برونشهری بهمن ماه سال جاری را به خود اختصاص دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۰:۴۱    
مدافع استقلال از ناحیه سر و گردن دچار آسیب دیدگی شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۰:۴۰    
دو تن از علما و مراجع تقلید بر رسیدگی فوری به حادثه ناگوار اخیر در خیابان پاسداران تهران تأکید کردند و خواستار رسیدگی فوری مسئولان به جرائم مجرمان و عاملان این جنایت و قصاص آنان شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۰:۳۲    
دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال خوزستان از هفته بیست و چهارم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی در نهایت با برد شاگردان برانکو به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۰:۲۸    
نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: بخشنامه جدید واردات خودروهای اروندی موجب بیکاری جمع کثیری از ترخیص کاران و به صورت کلی مشاغل مرتبط با خودروهای اروندی در منطقه می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۰:۱۹    
روحانی انتصاب مجدد رئیس جمهوری بنگلادش را تبریک گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۰:۱۹    
داور سابق فوتبال ایران اعلام کرد بدون گزارش داور و یا ناظر داوری نمی توان در رابطه با کارت زرد جنجالی سیدحسین حسینی اظهار نظر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۹    
هافبک استقلال از بازی تیمش برابر فولاد راضی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۴۷    
سرمربی استقلال بعد از پیروزی تیمش برابر فولاد، از بازیکنانش به شدت تمجید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۴۰    
دبیرکل حزب الله گفت: امروز باید ثمره کاشته های خود از سال 1982 (سال تأسیس حزب الله) را درو کنیم و مهم ترین دستاوردها همان حمایت از مقاومت است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۳۸    
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: با ارائه بازی تهاجمی بازی خوبی انجام دادیم و با روحیه به استقبال دربی می رویم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۳۴    
تیم الخور برابر صدرنشین لیگ ستارگان قطر شکست سنگینی را پذیرا شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۲۹    
گل اول پرسپولیس به استقلال خوزستان توسط سیامک نعمتی .
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۲۸    
پرسپولیس در نیمه اول دیدار مقابل استقلال خوزستان به برتری رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۲۷    
غوطه شرقی دمشق، یک منطقه استراتژیک در حومه پایتخت سوریه است و 400 هزار نفر در آن سکونت دارند. از آنجایی که غوطه شرقی در امتداد مرکز پایتخت سوریه واقع شده است، از اهمیت استراتژیک بالایی برخوردار است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۲۱    
تصویری مربوط به محل کمپ تیم های امدادرسانی در نقطه سقوط هواپیمای تهران یاسوج در دامنه کوه حجال منطقه پادنا (ارتفاع 4000متری)
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۱۳    
رئیس کلانتری 161 ابوذر از متلاشی کردن باند مواد مخدر خبر داد و در شرح این خبر افزود: این افراد با جاسازی مواد مخدر از نوع شیره تریاک در ترمه های پارچه ای مواد مخدر را بین شهر های مختلف جابه جا می کرد
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۸    
نخستین جلسه تمرینی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان امروز (شنبه 5 اسفندماه) با حضور رئیس فدراسیون در کمپ تیم های ملی آغاز شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۰    
دروازه بان تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد داور سخت گیرانه به او کارت زرد نشان داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۵۵    
شورای نگهبان فردا (یکشنبه) برای رسیدگی به لایحه بودجه سال 97 جلسه فوق العاده خواهد داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۵۳    
قهرمان المپیک 2000 سیدنی برای تماشای بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان به ورزشگاه آزادی آمد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۴۶    
در پایان بازی استقلال برابر فولاد اتفاق عجیبی بین هواداران دو تیم رخ داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۳۸    
وزیر بهداشت در شوخی با دادستان تهران نگفت: هربار که آقای جعفری دولت آبادی به من زنگ می زنند حقیقتا می ترسم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۳۸    
وزیر اطلاع رسانی بحرین با تکرار ادعاهای همیشگی، ایران را تهدیدی برای کشورهای عربی دانست و گفت که هر کس خلاف این را می گوید، خود را به نادانی زده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۳۵    
سرمربی استقلال بعد از پیروزی تیمش برابر فولاد، از بازیکنانش به شدت تمجید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۳۳    
مردم شهر عفرین بعد از اعلام حمایت نیروهای طرفدار دولت سوریه از آنها در مرکز شهر تجمعی در اعلام وفاداری خود به دولت سوریه برگزار کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۲۹    
به گزارش مشرق ، حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور که چندی است در فضای مجازی با اظهار نظرهایی شاذ جنجال به پا می کند در آخرین توئیت خود در توصیه ای خواستار جلوگیری از امنیتی شدن محیط زیست اجتماعی و ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۲۹    
رئال مادرید از ساعت 18.45 در سانتیاگو برنابئو میزبان آلاوس است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۲۳    
یک نوجوان استرالیایی را می بینید که توله سگی را داخل آب می اندازد تا از صحنه شکار شدنش توسط یک کروکودیل لذت ببرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۲۲    
سید حسین حسینی به دلیل کارت زردی که در دقیقه 82 از داور بازی با فولاد خوزستان گرفت دربی پایتخت را از دست داد و با فرشید باقری به جروبحث پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۱۷    
ترکیب تیم استقلال خوزستان برای بازی مقابل تیم پرسپولیس مشخص شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۱۴    
هفته 24 لیگ برتر؛ فولاد 1 - 4 استقلال
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۱۲    
به گزارش مشرق ، سید عزت الله ضرغامی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تبریک روز مهندس در صفحه اینستاگرام خود نوشت: ضمن پذیرش اصل مهندسی آرا، معتقد به مهندسی خوب و مهندسی بد هستم ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۱۱    
سید حسین حسینی بعد از پایان بازی گریه کنان راهی رختکن شد و هواداران استقلال هم وی را تشویق کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۰۶    
تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و چهارم لیگ برتر موفق شد با برتری خارج از خانه برابر فولاد سه امتیاز ارزشمند را کسب کند اما این برد یک قربانی از آبی ها گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۰۴    
سازمان سینمایی باید تکلیف خود را با معاونت نظارت و ارزشیابی و شورای پروانه نمایش خویش مشخص کند که چگونه آثاری با محتوای همجنسگرایانه و یا ضدنظام از مجاری قانونی عبور کرده و مجوز اکران و نمایش می یابند
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۰۳    
به گزارش مشرق ، سید امیر سیاح مدیر گروه اقتصاد شبکه یک، در واکنش به خبر تجمع این هفته کارگران گروه ملی فولاد در نماز جمعه اهواز برای دریافت مطالبات خود و حمایت امام جمعه از آنها در توییتر خود نوشت ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۰۱    
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: استفاده از کود انسانی در تولیدات کشاورزی تبعات بسیار سنگینی مانند ماندگاری فلزات سنگین، انگل و آلودگی را در پی دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۷:۵۲    
دروازه بان استقلال به دلیل دو اخطاره شدن دیدار با پرسپولیس را از دست داد.