سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۹:۲۹Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 23 شهریور 1398 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 31 فروردین 1398 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 31 خرداد 1398 مشرق نیوز 31 تیر 1398 مشرق نیوز 31 مرداد 1398 مشرق نیوز 30 مهر 1398 مشرق نیوز 30 آبان 1398 مشرق نیوز 30 آذر 1398 مشرق نیوز 30 دی 1398 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 1 شهریور 1398 مشرق نیوز 2 شهریور 1398 مشرق نیوز 3 شهریور 1398 مشرق نیوز 4 شهریور 1398 مشرق نیوز 5 شهریور 1398 مشرق نیوز 6 شهریور 1398 مشرق نیوز 7 شهریور 1398 مشرق نیوز 8 شهریور 1398 مشرق نیوز 9 شهریور 1398 مشرق نیوز 10 شهریور 1398 مشرق نیوز 11 شهریور 1398 مشرق نیوز 12 شهریور 1398 مشرق نیوز 13 شهریور 1398 مشرق نیوز 14 شهریور 1398 مشرق نیوز 15 شهریور 1398 مشرق نیوز 16 شهریور 1398 مشرق نیوز 17 شهریور 1398 مشرق نیوز 18 شهریور 1398 مشرق نیوز 19 شهریور 1398 مشرق نیوز 20 شهریور 1398 مشرق نیوز 21 شهریور 1398 مشرق نیوز 22 شهریور 1398 مشرق نیوز 23 شهریور 1398 مشرق نیوز 24 شهریور 1398 مشرق نیوز 25 شهریور 1398 مشرق نیوز 26 شهریور 1398 مشرق نیوز 27 شهریور 1398 مشرق نیوز 28 شهریور 1398 مشرق نیوز 29 شهریور 1398 مشرق نیوز 30 شهریور 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1398 
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۱:۲۰    
تیم ملی والیبال ایران در دیدار نهایی مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی تهران موفق شد استرالیا را شکست دهد و برای سومین بار قهرمان این رقابت ها شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۲۰:۴۱    
دومین اجتماع بزرگ عاشقان اربعین حسینی در میدان امام حسین(ع) تهران برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۵:۲۴    
حدیث امام حسین (ع) درباره رعایت حقوق مظلومان را در اینجا بخوانید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۵:۰۳    
مدیرعامل اتحادیه تعاونی های مسافری با اشاره به بینی افزایش 10 درصدی تردد زائران اربعین حسینی گفت: برنامه ای برای افزایش قیمت بلیت اتوبوس نداریم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۸:۴۱    
سرزمین های اشغالی روز سه شنبه (26 شهریور) صحنه برگزاری انتخابات است، آوردگاهی که می تواند پایان کار نتانیاهو در رژیم صهیونیستی را رقم بزند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۱:۳۵    
به گزارش مشرق، مسعود ده نمکی کارگردان سینما و تلویزیون در جدیدترین پست اینستاگرام خود ویدئویی از مجازات جالب مدیران اختلاسگر هیرمند افغانستان را منتشر کرده است. در متن کامل این پست آمده است: ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۰۲:۰۱    
نیروهای امنیتی برزیل پس از توقیف یک کامیون متوجه شدند که راننده یک تن پول نقد را در عقب کفی خودرو جاساز کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۲۳:۴۶    
بازرس وزارت خارجه آمریکا در گزارشی که در هفته های آینده منتشر می شود، تصمیم دارد خواستار برخورد انضباطی با برایان هوک، هماهنگ کننده سیاست آمریکا در برابر ایران شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۲۱:۰۶    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از کاهش نسبی قیمت تعدادی از خودروهای داخلی در بازار دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۳:۰۳    
برنگرد روایتی است از تلاش های سرویس های جاسوسی دنیا برای فروپاشی ایران از طریق نفوذ به نهادهای امنیتی کشور، فضای مجازی، چهره های شاخص و ... .
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۲:۴۴    
با مراجعه به داده های بانک جهانی در حوزه مهاجران خارج از کشور در دهه 1960 میلادی (دهه 40 شمسی) ایران رتبه 76ام را در بین 232 کشور از نظر تعداد مهاجران در خارج از کشور را داراست یعنی به ازای هر هزار ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۲:۰۶    
دایی و رونالدو می توانند بهترین الگو برای فوتبالیست های ایرانی و پرتغالی باشند؛ دو بازیکن که کم هم از آنها انتقاد نشد اما غالبا بی توجه به موج های منفی کار خودشان را کردند و موفق هم بودند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۱:۴۴    
انصارالله قواعد درگیری جدیدی را تحمیل می کنند و مضمون پیام آنها از طریق حملات بزرگ پهپادی به میادین نفتی این است ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۱:۰۶    
می گویند قرار نیست در این بازارِ سیاه کسی بازنده باشد، آنکه چوبِ حراج بر جان می زند و آنکه دلال جان می شود، هر دو برنده اند. اما همه می دانند، دلال ها، قاعده بازی را بلدند و برگ برنده توی مشت شان است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۰:۵۶    
اتهام زنی مجدد وزیر خارجه آمریکا علیه ایران بعد از عملیات موفقیت آمیز یمنی ها علیه تأسیسات نفتی عربستان پیام های قابل تأملی در خود دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۰:۱۲    
او بعد از دوران آموزشی در مشهد مقدس به ایرانشهر منتقل شد، سپس در حین انجام وظیفه ادامه تحصیل داد و تا مقطع فوق دیپلم در رشته فقه و حقوق اسلامی درس خواند و به درجه ستوان یکم رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۸:۵۰    
از آنجا که حسن آقا در خانواده ای مذهبی متولد شده بود، حضور در محافل مذهبی و مبارزاتی را از کودکی آغاز کرده بود، برای همین در همان سن نوجوانی برای سایر هم تیمی های خود، جلسات مخفی تشکیل می داد و...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۷:۳۱    
نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن در مورد انتقادات هواداران صحبت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۷:۳۱    
حاشیه سازی یکی از موانع مهم و اصلی پیشرفت کشور طی دو دهه گذشته، به خصوص سال های اخیر بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۶:۰۰    
یک کارشناس اقتصادی حامی دولت افزایش قیمت ارز را اقدامی متعمدانه می داند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۵:۳۰    
یک نشریه تخصصی سیاست خارجی در آمریکا تصریح کرد: سیاست های دولت ترامپ برخلاف ادعا و انتظار، به جای این که موجب عقب نشینی ایران شود، باعث تهاجمی تر شدن رویکرد جمهوری اسلامی شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۴:۰۰    
معاون مالیات های مستقیم سازمان امور مالیاتی جزئیات لایحه اصلاح قانون مالیات بر اجاره بها را تشریح کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۵:۰۰    
دبیرکل سازمان منحله مجاهدین(انقلاب) می گوید: شرط و شروط گذاشتن را که بحث برانگیز است، باید بگذاریم برای بعد از انتخابات.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۴:۳۰    
عضو تیم سابق روحانی در مذاکرات هسته ای، خواستار مذاکره و توافق جدید با ترامپ پس از خروج از برجام شد!!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۳:۰۰    
کورس های شبانه در بزرگراه های تهران گاهی با حوادث تلخ همراه است. راننده این خودروها جوانانی هستند که با سرعت به تاخت و تاز در بزرگراه ها می پردازند و حوادثی مرگبار را رقم می زنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۳:۳۰    
رئیس جمهور مصر به موضع گیری درباره سوریه پرداخت و گفت: آنچه در سوریه رخ داد برنامه ریزی شده بود و از گروه های تروریستی برای ویران کردن این کشور استفاده شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۲:۰۰    
شاخص بیکاری بلند مدت بر مدت زمان بیکاری تاثیر ویژه دارد، بر این اساس، افزایش طول مدت بیکاری نه تنها برای فرد بلکه برای دولت نیز هزینه سنگینی دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۲:۳۰    
محققان دستگاهی ابداع کرده اند که می تواند با بررسی تنفس فرد بوی عفونت باکتریایی در آن را ردیابی کند و به این ترتیب از تجویز بی رویه آنتی بیوتیک جلوگیری کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۱:۴۱    
به کارگیری عبارت فعالان معدنی توسط یک به اصطلاح بازیگر سینما اسباب طنز و شوخی کاربران فضای مجازی شد!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۱:۰۱    
رسانه های سوری اعلام کردند که تروریست های النصره مانع خروج غیرنظامیان از ادلب شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۰:۵۱    
ارتش یمن با عملیات صبح روز شنبه گام مهم و تعیین کننده ای را برداشته تا سایه کابوس پهپادهای خود را روی یکی از اصلی ترین مراکز نفتی سعودی ها بیندازد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۰:۴۲    
مامه تیام گفت: استقلال از کنار من پول خوبی به جیب زد حتی بیشتر از رقمی که برای عقد قرارداد با من هزینه کرده بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۰:۴۱    
وکلای موافق با شفافیت آرا و عملکرد نمایندگان مجلس می گویند این حق مسلم مردم است که بدانند نماینده آنها در موارد مختلف چه موضعی اتخاذ کرده و چه رایی داده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۰:۳۱    
پروژه دروغ دختر آبی یک هشدار مهم و زنگ خطری جدی برای مسئولان و نهادهای اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی، نظارتی، قضایی و... و دستگاه های ذی ربط در هر سه قوه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۰:۲۶    
با پایان رسیدن روز دوم رقابت های والیبال قهرمانی آسیا 2019، حضور 6 تیم در دور دوم این مسابقات و بازی های انتخابی المپیک در چین قطعی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۰:۱۶    
رئیس جمهور آمریکا در گفت وگوی تلفنی با ولی عهد عربستان سعودی از آمادگی واشنگتن در حمایت از امنیت و ثبات عربستان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۰:۱۳    
اتلتیکومادرید در یک نمایش ضعیف مغلوب رئال سوسیداد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۰:۰۰    
یک روزنامه آمریکایی در گزارشی نوشت که حمله روز شنبه به پالایشگاه های نفتی سعودی ها سبب شده تا نیمی از تولید نفت عربستان سعودی متوقف شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۳:۴۹    
در بخش تسلیحات در این شناور شاهد نصب 4 موشک کروز ضد کشتی، یک پرتابگر موشک های ضد هوایی کوتاه برد با 8 موشک، یک قبضه توپ 76 میلی متری، دو توپ 30 میلی متری و دو پرتابگر 3 تایی اژدر 324 میلی متری هستیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۳:۴۵    
گروه های مقاومت از سرنگونی یک پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی در نوار غزه خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۳:۳۸    
امیر قلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان از سنگربان تیمش به عنوان بیکارترین بازیکن زمین در دیدار مقابل فولاد خوزستان یاد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۳:۳۰    
فرماندهی مرکزی آمریکا برای ائتلاف بین المللی این کشور در سوریه و عراق فرمانده جدیدی معرفی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۳:۲۹    
نیمار در بازگشت به ترکیب پاریسن ژرمن موفق شد تک گل 3 امتیازی تیمش مقابل استراسبورگ در هفته پنجم لوشامپیونه را در دقیقه 92 با یک قیچی برگردان زیبا به ثمر برساند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۳:۱۶    
ائتلاف سعودی با اذعان به هدف قرار گرفتن پالایشگاه های آرامکو گفت که تحقیقات برای کشف و شناسایی عاملان حمله به دو پالایشگاه شرق عربستان در جریان است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۳:۱۲    
محمدحسن انصاری فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هجمه های زیادی علیه بیرانوند ایجاد می شود و این منصفانه نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۳:۰۱    
منچستر سیتی در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر انگلیس در دیدار مقابل نوریچ متحمل شکست شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۳:۰۰    
یکی از مهم ترین روش ها برای جلوگیری از خودکشی، مهار کردن روند دسترسی به آفت کش هاست که بیشتر موارد استفاده از این مواد، به مرگ منتهی می شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۲:۵۸    
دیدار دو تیم فولاد خوزستان و سپاهان در هفته سوم لیگ برتر با نتیجه تساوی به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۲:۵۴    
در جریان بازی رئال مادرید و لوانته، علیرضا علیفر، گزارشگر بازی از حضور سیدجلال حسینی در ترکیب لوانته خبر داد و حسابی خبرساز شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۲:۵۱    
مگر ترامپ کدخدای جهان است که از ده ها هزار کیلومتر آنطرف تر درباره کشورهای منطقه تصمیم بگیرد؟!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۲:۴۵    
بیگانگان با آگاهی از ظرفیت عمیق و الهام بخش شعائر حسینی، در تلاشند تا حد ممکن بر زوایای فرعی تکیه کرده و ذهن مخاطب را از پرداختن به اصل ماجرا، همچنین آثار و آموزه های مترتب بر آن بازدارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۲:۴۴    
در شبی پرحاشیه، نیمار با قیچی برگردانی تماشایی بازگشت به ترکیب پاری سن ژرمن را جشن گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۲:۴۰    
یک سناتور تندروی آمریکایی در واکنش به حمله یگان پهپادی ارتش یمن به پالایشگاه های نفت سعودی ، گفت که آمریکا نیز باید حمله به پالایشگاه های نفت ایران را بر روی میز قرار دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۲:۳۵    
پایگاه سی ان ان در مطلبی به تلاش های ناکام رئیس جمهور آمریکا برای تحت تاثیر قرار دادن موضوع استیضاحش پرداخته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۲:۲۴    
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که قصد خداحافظی از فوتبال ایران را دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۲:۰۶    
یک رسانه روسی از تصمیم سوریه برای خرید سامانه دفاع موشکی باور 373 از ایران خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۱:۵۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه از رئیس جمهور آمریکا درباره توافق نظامی احتمالی جدید واشنگتن با اسرائیل قدردانی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۱:۴۷    
مراسم رونمایی از مستند بانو روز دوشنبه 25 شهریور ساعت 17:30 در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۱:۴۶    
مصاف تیم های فوتبال فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان گلی به همراه نداشت تا دوتیم، امتیازات این بازی را تقسیم کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۱:۳۷    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران با انتشار حکمی، یک جلسه محرومیت را به علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس ابلاغ کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۱:۳۰    
رفتن بولتون را باید بیشتر تغییری در تصویر سیاست خارجی آمریکا دانست نه یک دگرگونی ریشه ای در شیوه مواجهه با چالش ها و اجرای سیاست ها.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۱:۲۶    
وزیر کشور گفت: علی رغم تهدیدهای آمریکا، اروپاییان از جهت سیاسی با ما همراه بودند ولی هیچ همراهی از نظر اقتصادی با ما نداشتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۱:۱۴    
سفیر آمریکا در عربستان حمله پهپادی ارتش یمن به تاسیسات نفتی مهم عربستان را غیر قابل قبول خواند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۱:۱۱    
در ادامه هفته سوم لیگ برتر تیم ماشین سازی تبریز در خانه مقابل شهر خودرو شکست خورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۱:۰۶    
سفیر ایران در لندن گفت: ایران نفت خود را به یک شرکت خصوصی در دریا فروخته که این هم نقض اظهارات رسمی مقامات کشور در یادداشت سفارت ایران نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۱:۰۲    
تیم فوتبال شهر خودرو با برتری برابر ماشین سازی تبریز، به روند موفقیت هایش ادامه داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۱:۰۰    
مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی گفت: دقایقی قبل زلزله ای به بزرگی 4.4 ریشتر سیه چشمه آذربایجان غربی را لرزاند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۰:۴۵    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با انتشار برگه یک رای انضباطی، حداقل یک جلسه هواداران تراکتور را از حضور در ورزشگاه محروم کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۰:۴۱    
کتائب حزب الله از نیروهای مقاومت اسلامی عراق روز جمعه با صدور بیانیه ای از کشف و خنثی سازی یک حمله تروریستی گروه تکفیری داعش به زائران اربعین خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۰:۴۰    
در حالی که سعودی ها هنوز هیچگونه خبری درباره تلفات حمله پهپادی ارتش یمن به دو پالایشگاه نفتی خود اعلام نکرده اند اما منابع خبری از اعزام دست کم 15 آمبولانس به پالایشگاه بقیق خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۰:۳۸    
سرمربی نفت مسجد سلیمان می گوید تیمش به دنبال کسب سه امتیاز مقابل استقلال است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۰:۳۸    
افزایش قیمت لوازم التحریر این روزها سبب شگفتی مردم شده است، گرانی که حتی نسبت به خردادماه که مدارس تعطیل شد هم قابل قیاس نیست تا سهم برخی دانش آموزان از این بازار فقط نگاهی حسرت بار باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۰:۳۶    
نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن عملیاتی را در استان عسیر علیه مزدوران سعودی به اجرا گذاشتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۰:۳۵    
هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با تساوی تیم های یوونتوس و فیورنتینا در ورزشگاه آرتمیو فرانکی آغاز شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۰:۲۷    
کمیته انضباطی رای خود را در خصوص دروازبان تیم پرسپولیس صادر کرد
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۰:۱۴    
ریمون آرون، نظریه پرداز رئالیسم در حوزه روابط بین الملل، در جایی گفته است: دیپلماسی یک بازی است که در آن بازیکنان گاه خطر از دست دادن جان خود را می پذیرند و گاه پیروزی را بر ثمرات حاصله ترجیح می دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۰:۱۴    
به دلیل اشتباه فاحش در گزارش مسابقه رئال مادرید و لوانته، علیرضا علیفر از گزارشگری محروم شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۰:۰۹    
گاف عجیب سرهنگ علیفر در بازی امروز رئال مادرید - لوانته که ظاهرا لیست لوانته را از روی ویکی پدیا چک کرده که در آن نام سید جلال حسینی به عنوان هافبک لوانته ادیت شده بود!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۰:۰۲    
معترضان جلیقه زرد فرانسوی روز شنبه برای چهل و چهارمین هفته متوالی در سه شهر بزرگ فرانسه تظاهرات برگزار کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۰:۰۱    
یک روزنامه سعودی مدعی شد، رئیس جمهور روسیه اخیرا جلوی چند حمله رژیم صهیونیستی به سوریه را گرفته و حتی تهدید کرده مسکو، جنگنده های اسرائیلی را در صورت اقدام به حمله خواهد زد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۰:۰۰    
تیم ملی والیبال ایران در دومین روز از رقابت های والیبال قهرمانی آسیا مقابل قطر به پیروزی رسید تا جواز حضور در انتخابی المپیک را کسب کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۹:۴۷    
برخی از نمایندگان مجلس به صورت داوطلبانه میزان مشارکت در رای گیری ها و حضور و غیاب خود در پارلمان را منتشر می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۹:۴۳    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما فقط با یک مهاجم اصلی بازی می کنیم که آن دیاباته است چون در واقع یک بازیکن تمام عیار نداریم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۹:۴۱    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: قیمت بلیت هواپیما در 60 مسیر پرتردد 14 درصد کاهش یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۹:۳۶    
رئیس سازمان نقشه برداری کشور بااشاره به گسترش پدیده فرونشست شهر تهران و نزدیک شدن به میدان آزادی گفت: گسترش پدیده فرونشست برای اماکن عمومی همانند مترو و تأسیسات و خطوط انتقال انرژی خطرساز است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۹:۳۱    
اسماعیل حلالی، کارشناس فوتبال کشورمان گفت: آقایان فردی را یک شبه سرمربی تیم امید کردند که یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی ایران را نمی شناخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۹:۳۰    
پهپادهای یمنی با طی مسافت هزار و 50 کیلومتری، یکی از بزرگترین حملات را علیه تاسیسات نفتی عربستان انجام دادند و خاندان آل سعود را غافلگیر کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۹:۲۸    
یک رسانه صهیونیستی نوشت: حمله به تاسیسات مهم نفتی عربستان قدرت فناوری پهپادی حوثی ها را نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۹:۱۲    
کاخ سفید با انتشار بیانیه ای رسما تایید کرد که حمزه بن لادن پسر اسامه بن لادن در یک عملیات ضدتروریستی توسط نظامیان آمریکایی کشته شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۹:۱۰    
سامانه پیام رسانی الکترونیکی مالی ایران قرار است با هدف مقابله با تحریم های بانکی و محدودیت سوئیفت به شبکه پیام رسان مالی روسیه (سوئیفت روسی) متصل شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۹:۰۹    
شاگردان کلوپ با برد مقابل نیوکاسل رکوردی فوق العاده را در جزیره به ثبت رساندند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۹:۰۹    
ازدحام جمعیت در مراسم های عاشورا در نقاط مختلف جمهوری آذربایجان همگی نشان می داد که باکو سیاست فرهنگی – مذهبی نادرستی را در پیش گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۹:۰۸    
با تعریف ساده ، ممکن است همین الان شما روزانه در حال پرداخت پول به اپراتورهای موبایل هستید و اصلا خبر ندارید! برای اطمینان قبل از خواندن ادامه این متن کد *800# رو شماره گیری کنید . ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۹:۰۶    
بازار آهن الات در چند ماه اخیر شرایط مناسبی را تجربه نکرده و درگیر نوسانات بسیار زیادی بوده است. دلایل بسیار زیادی بر این شرایط تاثیرگذار بوده اند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۹:۰۲    
در صورتی که زوجه ( زن ) وکالت در طلاق از همسر خود داشته باشد یا نیاز به وکیل طلاق توافقی دارد، با توجه به متن وکالت نامه امکان مطلقه کردن خود را خواهد داشت. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۹:۰۰    
اهواز دومین شهر گرم و هفتمین شهر پرجمعیت ایران، یکی از دوست داشتنی ترین مناطق برای سفر و گذراندن تعطیلات به ویژه در فصول سرد سال است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۸:۵۹    
کشتی گیران راه یافته به دیدارهای فینال مسابقات 4 وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در قزاقستان مشخص شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۸:۵۴    
وزارت خارجه امارات به عملیات بزرگ یمنی ها ضد تاسیسات نفتی سعودی ها در شرق عربستان واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۸:۵۳    
خبرگزاری رویترز از اختلال در تولید و صادرات نفت عربستان سعودی ساعاتی پس از حملات پهپادی یمن به دو پالایشگاه شرکت آرامکو خبر داد.